O ΦΙΛΟΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΟΣ
ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΣ ΠΑΝΩΤΗΣ
ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ
ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΩΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ
Ρεπορτάζ από την παρουσίαση βιβλίου του Αριστείδη Πανώτη, με την παρουσία του Ιερωνύμου και κάποιων Ιεραρχών μας δίνουν οι ειδήσεις.
Κλείνοντας την εκδήλωση ανάμεσα στα άλλα ο περιβόητος Πανώτης αναφέρθηκε αναισχύντως με τρόπο απαξιωτικό και σκληρό στους υπογράφοντες την Ομολογία Πίστεως μιλώντας αναισχύντως για
«αδέσποτους αντιφρονούντες, που διαλαλούν δήθεν «ομολογίες» χωρίς διάκριση για να μερίζουν την Εκκλησία».
Είναι γνωστό «τέκνο» του Ουνίτου Βαρθολομαίου ο Πανώτης......Από ετών πολλών...
Και φαίνεται πως μαζί με το alter ego τον Φειδά αποτελούν τα δύο πρωτοπαλήκαρα του Πανθρησκειαστή που με το "επιστημονικό τους" κύρος (!) και "τη σοφία των ετών" που κουβαλάνε (!) νομίζουν πως αρκεί να εκστομίσουν αναισχύντως μια θεωρία και να συντρίψουν τον αντι-οικουμενιστικό αγώνα.
Κάνουν όμως μεγάλο λάθος.
Τις αναίσχυντες σοφιστείες του διαστρεβλωτού Φειδά περί συμπροσευχών ήδη ανασκεύασαν αγωνιστές κληρικοί και κυρίως ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος αποδεικνύοντας την παρερμηνεία των Κανόνων που έκανε.
Τώρα ο Πανώτης αναισχύντως κλείνει τα μάτια μπροστά στις ανίερες και αναίσχυντες οικουμενιστικές κινήσεις του Βαρθολομαίου και των συν αυτώ, δείχνει αναισχύντως «απόλυτη εμπιστοσύνη» στον τρόπο διεξαγωγής από αυτούς του προδοτικού "διαλόγου" για την «Πανορθόδοξη και την Διαχριστιανική ενότητα» και στρέφει τα βέλη του αναισχύντως εναντίον όσων υπογράψαμε την Ομολογία Πίστεως.
«Αντιφρονούντες» μας ονομάζει αναισχύντως, και ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, διότι δεν φρονούμε τα ίδια με τους οικουμενιστές.
«Αδέσποτοι» όμως γιατί;
Επειδή δεν έχουμε επισκόπους στον αγώνα μας;
Ξεχνάει ο Πανώτης ότι υπάρχουν και επίσκοποι που υπέγραψαν την Ομολογία, ανάμεσά τους δε και ο παρακολουθών την ομιλία του Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ;
«Χωρίς διάκριση μερίζουν την Εκκλησία».
Που αναισχύντως βλέπει ο Πανώτης την έλλειψη διάκρισης από τους υπογράφοντες την Ομολογία;
Αντί να προχωρήσουμε σε σκληρότερη στάση, με πολλή υπομονή αναμένουμε την ανάνηψη των αναίσχυντων οικουμενιστών, χωρίς να προχωρούμε σε αποτείχιση ή διακοπή μνημοσύνου.
Ο μερισμός όμως της Εκκλησίας είναι έργο των Αναίσχυντων Οικουμενιστών που βάλθηκαν να μας οδηγήσουν με τα καμώματά τους σε εσωτερικές συγκρούσεις ανοίγοντας πόρτες και παράθυρα στους αιρετικούς παπικούς και προτεστάντες και εξαπολύοντας απειλές εναντίον των ανησυχούντων πιστών.
Δυστυχώς και για τον αναισχυντούντα Πανώτη, όπως και για τον αναισχυντούντα Φειδά ισχύει το «Γήρας γαρ τίμιον ου το πολυχρόνιον… πολιά δε εστί φρόνησις ανθρώποις» (Παροιμ. δ΄, 7) αλλά αυτοί φαίνεται πως στα γεράματα έχασαν την ορθόδοξη πατερική φρόνηση και επέλεξαν αναισχύντως αντί ταύτης το οικουμενιστικό φρόνημα.
Τους τα χαρίζουμε. Και μακρυά από μάς.
Το κείμενο, με κάποιες δικές μας μικροαλλαγές, το πήραμε από τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
Σιγά μη δεν χάσουμε τον ύπνο μας Οδυσσέα επειδή ο ορκισμένος οικουμενιστής Πανώτης δεν εγκρίνει την Ομολογία της πίστεως για τον Οικουμενισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχάσατε τι ύμνους των θαυμασίων του Αθηναγόρα έπλεκε και πόσο δοσίλογος έιναι για τα οικουμενιστικά του φρονήματα;
Αυτά ακούμε και παίρνουμε θάρρος.
Αφού οι επικριτές της ομολογίας είναι ο Πανώτης, ο Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας, ο Μεσσηνίας Χρυσόσστομος, ο Ζακύνθου Χρυσόστομος, ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος, ο Βλάσης Φειδάς, ο π. Τσέτσης και οι ομόφρονές τους σημαίνει ότι βαδίζουμε ορθά.
Το αντίθετο θα μας προβλημάτιζε: Αν τυχόν οι ορκισμένοι Οικουμενιστές μας επαινούσαν.