BΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΑΙΡΕΣΕΙΣ
Ο Βαρθολομαίος και οι ομόφρονές του οικουμενιστές ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν σχίσματα ούτε αιρέσεις. Υπάρχουν μόνο εκκλησίες. Γι’ αυτό τον παπισμό τον ονομάζει ρωμαιοκαθολική εκκλησία. Το ίδιο και τις παραφυάδες του θρυμματισμένου προτεσταντισμού τις ονομάζει επίσης εκκλησίες. Γέμισε ο τόπος εκκλησίες. Ενώ ο Χριστός έκανε μία Εκκλησία. Και αφού είναι αποδεκτές ως εκκλησίες, είναι και τα μυστήριά τους αποδεκτά ως έγκυρα. Και οι οπαδοί τους ως εν Χριστώ αδελφοί.
Αυτά πιστεύει ο Βαρθολομαίος και οι ασεβείς οικουμενιστές. Ο Βαρθολομαίος παραδέχεται μόνο το σχίσμα. Αλλά ποιο σχίσμα. Όχι δα των επάρατων παπικών! Αλλά το «σχίσμα» των Χριστιανών που υπογράφουν την ομολογία πίστεως. Που δεν είναι σχίσμα, αλλά στο κρανίο του μόνο είναι σχίσμα. Για το Βαρθολομαίο σχισματικοί άλλοτε υπάρχουν και άλλοτε δεν υπάρχουν. Υπάρχουν οι Ορθόδοξοι. Δεν υπάρχουν οι παπικοί και οι άλλοι αιρετικοί. Αυτός λέγεται οικουμενικός πατριάρχης, παρακαλώ!
Αυτά όμως ο Βαρθολομαίος και οι όμοιοί του μπορεί να τα λέει για κατανάλωση σε όσους τον ακούνε χαυνωδώς και καταπίνουν αμάσητα τα μασήματά του.
Δεν μπορεί να τα λέει βέβαια σε όσους έχουν γνώση των πραγμάτων. ΄Εστω στοιχειώδη.
Και όταν λέω στοιχειώδη εννοώ όσους εγγράμματους ή αγράμματους, επίσημους ή ανεπίσημους, έχουν διαβάσει με προσοχή έστω και μια φορά τα βιβλία της Καινής Διαθήκης.
Διότι ο Βαρθολομαίος εκεί ποντάρει. Στην παχυλή άγνοια των βαπτισμένων. Διότι αυτοί προσλαμβάνουν εύκολα τις αιρετικές δοξασίες και παραδοξολογίες και αιρεσχελίες του. Ενώ οι έχοντες γνώση αναπτύσσουν αντίλογο. Και ενοχλείται από το διάλογο, αυτός που κάνει πως αρέσκεται στο διάλογο. Του αρέσει βέβαια ο διάλογος αλλά μόνο με τους αιρετικούς και εφόσον ο διάλογος καταλήγει σε υποταγή της Ορθοδοξίας στον Φραγκολατινισμό. Με τους αιρετικούς δεν κουράζεται να διαλέγεται μέρες και μήνες. Στο διάλογο όμως με τους γνώστες Χριστιανούς απαρέσκεται. Διότι δεν τα βγάζει πέρα μαζί τους. Και τότε για να επιβληθεί, στήνει τον πατριαρχικό του αυταρχισμό και τη βαρθολόμεια τρομoκρατία. Και μας δείχνει τα δόντια του. Αλλ’ ο Θεός θα τον ξεδοντιάσει.
Θα τον ξεδοντιάσει, διότι απλή ματιά στα ιερά και θεόπνευστα κείμενα βλέπει κανείς τις ριπές των αποστόλων κατά των αιρετικών.
«Βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτας, βλέπετε την κατατομήν… τους εχθρούς του σταυρού του Χριστού, ων το τέλος η απώλεια ων ο Θεός η κοιλία και η δόξα εν τη αισχύνη αυτών, οι τα επίγεια φρονούντες» (Φιλιπ. 3,2· 18-19).
Ποιους κεραυνώνει εδώ ο απόστολος Παύλος, παρά τους ιουδαΐζοντας αιρετικούς;
Θα μου πεις, κεραυνώνει, γιατί δεν έχει αγάπη. Ενώ ο Βαρθολομαίος δεν κεραυνώνει, διότι έχει αγάπη. Πράγματι ο Βαρθολομαίος έχει αγάπη προς τους αιρετικούς, αλλ’ όχι και προς τους πιστούς Χριστιανούς. Ο άνθρωπος αγαπάει τους ομοίους του. Ενώ ο Παύλος δεν πάει σύμφωνα με το ευαγγέλιο του Βαρθολομαίου:
Αγαπάτε τους αιρετικούς και μισείτε τους Ορθοδόξους!
Ο Παύλος αγαπάει τους Ορθοδόξους, και τους συνιστά να προσέχουν από τους αιρετικούς. Να τους αποφεύγουν.
Ο Βαρθολομαίος αγκαλιάζει τους αιρετικούς και τρομοκρατεί τους Ορθοδόξους, και συνιστά όλοι να τους αποφεύγουν.
Δύο δρόμοι, δύο νοοτροπίες. Ο δρόμος του Βαρθολομαίου κόντρα στο δρόμο του Παύλου.
«Έγραψα τη εκκλησία· αλλ’ ο φιλοπρωτεύων αυτών Διοτρέφης ουκ επιδέχεται ημάς. δια τούτο, εάν έλθω, υπομνήσω αυτού τα έργα α ποιεί, λόγοις πονηροίς φλυαρών ημάς· και μη αρκούμενος επί τούτοις ούτε αυτός επιδέχεται τους αδελφούς και τους βουλομένους κωλύει και εκ της εκκκλησία εκβάλλει» (Γ΄ Ιωάν. 9-10).
Ποιον βομβαρδίζει εδώ ονομαστικώς ο ευαγγελιστής Ιωάννης, παρά έναν αιρεσιάρχη που έκανε πως είναι επίσκοπος της εκκλησίας, αλλά στην πραγματικότητα ήταν νικολαΐτης; Και μήπως στην περίπτωση του Διοτρεφούς βλέπει ο Βαρθολομαίος τη φωτογραφία του; Ιδίως στη φράση «και τους αδελφούς εκβάλλει της εκκλησίας»; Και ιδίως στο χαρακτηρισμό «φιλοπρωτεύων»;
Τέτοια είναι η φιλοπρωτία του Βαρθολομαίου, ώστε έχει εκθρονίσει και τους αποστόλους, όπως αναφέραμε παραπάνω, και το Χριστό, και έχει στήσει το εγώ του. Κάνει ό,τι θέλει αυτός. Ό,τι του κατεβάσει. Και απαιτεί και όλοι οι Χριστιανοί να τον ακολουθούν υποχρεωτικώς. Ωραίος πατέρας!
΄Ολη η Αποκάλυψη του Ιωάννου δεν είναι μια εγκύκλια Επιστολή σταλμένη στους επισκόπους της Μικρασίας με την οποία καθαιρεί και αποκόπτει από την εκκλησία τους νικολαΐτες; Βαρθολομαίε, νεολογείς κατά τρόπο αιρετικό. Και νομίζεις ότι επειδή είσαι πατριάρχης, δεν μπορεί να σε κουνήσει κανένας από τη θέση σου; Έχεις μεγάλο λάθος. Μετανόησον, διότι θα σε κουνήσει τη λυχνία σου Κύριος ο Θεός, ο ων και ο ην και ο ερχόμενος, ο παντοκράτωρ, το Α και το ω, ο κρατών τους επτά αστέρας εν τη δεξιά αυτού. Θα σε κουνήσει όπως κούνησε τον άγγελο της εν Εφέσω εκκλησίας. Αν για σένα αυτά τα λόγια είναι παρωχημένα, για μας, είναι αλήθεια και ισχύουν. Οψόμεθα.
Ας έρθουμε τώρα και στον απόστολο Πέτρο· Ποιους εννοεί ο απόστολος Πέτρος ψευδοδιδασκάλους, οίτινες παρεισάξουσιν αιρέσεις απωλείας; Ποιους παρομοιάζει με άλογα ζώα; Ποιους ονομάζει κατάρας τέκνα; Ποιους καταγγέλλει ότι εγκατέλειψαν την ευθείαν οδόν και ακολουθούν το παράδειγμα του Βαλαάμ του Βοσόρ, ος μισθόν αδικίας ηγάπησεν; Ποιους αποκαλεί πηγές άνυδρες και νεφέλες υπό λαίλαπος ελαυνόμενες; Για ποιους λέει ότι λένε υπέρογκα ματαιότητος και δελεάζουσιν εν επιθυμίαις σαρκός ασελγείεαις, δούλους της φθοράς; Για ποιους λέει ότι ήταν καλύτερα να μην είχαν γνωρίσει την οδό της αληθείας; Για ποιους τα ξαναλέει όλα αυτά και ο Ιούδας ο αδελφόθεος στην Επιστολή του;
Βαρθολομαίε, σύνελθε.
Δεν βαδίζεις καθόλου καλά, όταν λες ότι δεν υπάρχουν αιρέσεις.
Και μην πεις ότι ναι, τότε υπήρχαν, αλλά τώρα δεν υπάρχουν, ή ότι οι φίλοι σου παπικοί δεν είναι αιρετικοί, οι παπικοί που υποκρύπτουν δολίως όλες τις κακοδοξίες όλων συλλήβδην των από Χριστού αιρέσεων.
Γιατί όλα τα σκυλιά (ο χαρακτηρισμός του αποστόλου Παύλου, βλ. παραπάνω) έχουν την ίδια μούρη.
Ο λαός ο πιστός δεν σε θέλει στην παράταξη των αιρετικών, αλλά στην ευθεία οδό του Κυρίου.
Παύσε να παίζεις αυτό το άτιμο παιχνίδι, γιατί παίζεις εν ου παικτοίς.
Θα σε παίξει ο Κύριος των δυνάμεων, αν δεν μετανοήσεις, και αυτό το κείμενο θα σου το δείξει ο Κύριος την ημέρα εκείνη.
Από το περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνος Δεκεμβρίου 2009
"ο αθετών ουκ άνθρωπον αθετεί, αλλά τον Θεόν τον και δόντα το Πνεύμα αυτού το Άγιον εις υμάς"
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι,
"Ταύτην την παραγγελίαν παρατίθεμαί σοι ... έχων πίστιν και αγαθήν συνείδησιν, ην τινες απωσάμενοι περί την πίστιν εναυάγησαν ... ους παρέδωκα τω σατανά, ίνα παιδευθώσι μη βλασφημείν".
Μετά από αυτά δεν θα λέμε "Βαρθολομαίος". Θα λέμε "Βοθρολομαίος".
Ο Βαρθολομαίος βρίσκει και τα κάνει αυτά που κάνει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρίσκει τη Σύνοδο της Εκκλησίας της Κων/πολης, που τα δέχεται.
Βρίσκει τις άλλες 13 Συνόδους με τους Προκαθημένους όλων των υπόλοιπων εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών που τα δέχονται.
Βρίσκει όλους τους Ορθόδοξους Επισκόπους, που τον μνημονεύουν και οι οποίοι -υποτίθεται- εκφράζουν το φρόνημα του λαού της επαρχίας των και τα κάνει.
Βρίσκει τους "πιστούς", που τον ρένουν με ροδοπέταλα και τα κάνει.
Βρίσκει τους Αμερικάνους πολιτικούς, που τον στηρίζουν, γιατί φοβούνται την πολική αρκούδα.
Βρίσκει τους Ευρωπαίους πολιτικούς, που τον χειροκροτούν στην Ε.Ε. και υποβάλουν τα σέβη τους στο Φανάρι.
Βρίσκει τους Έλληνες πολιτικούς, αδιακρίτως κομμάτων, που σπεύδουν στο Φανάρι, "αγαλλομένω ποδί" να υποβάλουν τα δουλικά τους σεβάσματα.
Βρίσκει τους, κάθε φυλής και θρησκείας, χρηματοδότες, που καταθέτουν το χρήμα προ των ποδών του.
Βρίσκει τους πάντες να τον υποδέχονται και να τον υμνούν, όπου βρεθεί και σταθεί.
Μια μικρο-Αποτείχιση θα τον κλονίσει, όταν έχει τη στήριξη σύμπασας της επίσημης Ορθοδοξίας και του πολιτικού κόσμου, όλων των Αιρέσεων και των Θρησκειών και όλων των κυβερνήσεων;
Μακάρι να γίνει αυτό που λέει η Γραφή: "ουκ οίδατε ότι μικρά ζύμη όλον το φύραμα ζυμοί;" (Κορ. Α΄ 5. 6).
ΙΚ
Υπάρχει και Θεός κ. ΙΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλωστε τα πράγματα δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις.
Θέλεις απόδειξη; Δες τι συνέβηκε στη συνάντηση στην Πάφο, όπου τα σχέδια των οικουμενιστών ματαιώθηκαν ή τουλάχιστον αναβλήθηκαν.
Ας κάνουμε εμείς το χρέος μας απέναντι στη συνείδησή μας και απέναντι στο Θεό και ας μην αγωνιούμε για την έκβαση της μάχης. "Και γαρ Θεός ο πολεμών".
Δηλαδή όλοι οι Ορθόδοξοι Προκαθήμενοι είναι προδότες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε, λέτε τίποτα όμως συγκεκριμένο. Καταγγέλετε με επιχειρήματα που στηρίζονται σε ερμηνείες δικές σας. Γιατί να μην είναι όμως παρερμηνείες.
Αυτό που με ενοχλεί προσωπικώς είναι ο χλευασμός που κάνετε παραποιώντας ονόματα. Λίγη αυτοσυγκράτηση δεν θα έβλαπτε.
ΤΥΧΙΚΟΣ
Ολοι οι Ορθοδοξοι προκαθημενοι είναι απαραδεκτοι που επιτρεπουν στον Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιο να πραττη τις ασχημειες που διαπραττει, χωρις να τον καταγγελουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεινοι του εδωσαν το οκέυ να συμπροσευχεται με τους αιρετικους;
Η το υφηρπασε;
Εκείνοι του εδωσαν το οκέυ να διαπραττουν τις αλλες αηδιαστικες πραξεις που διαπραττουν;
Η το υφήρπασε;
Τι αλλο συγκεκριμμενο ζητας;
Καλα εισαι εις τας φρενας σου;
Κοιτα λιγο πιο πανω ή πιο κατω στα βιντεο.
Ουτε αυτα που βλεπεις οφθαλμοφανως δεν σε πειθουν;
Και αγγελος αν σταλη για να σου μιληση, εσυ δεν θα πεισθης με τιποτα.
Δειχνεις να εχης διαβρωθη τελειως.
Τι αξιο θαυμασμου εχουν οι Οικουμενιστες και τους θαυμαζεις;
Αγαπητέ Οδυσσέα, δεν θαυμάζω τίποτα ανθρώπινο. Απλά έχω εμπιστοσύνη στην Εκκλησία που ίδρυσε ο ίδιος ο Κύριος. Εκτός εάν τίθεται υπό ααμφισβήτηση και αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΥΧΙΚΟΣ
Πως έτσι γλυκανε Ο ΤΥΧΙΚΟΣ; Θαυμάσια μετάνοια ή θαυμάσια υποκρισία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού, το Σώμα των αγίων. Άγιοι είναι αυτοί, που ακολουθούν τις εντολές του Χριστού και επίσης τις εντολές αυτού του Σώματος. Μέσα στις εντολές αυτές είναι και η μη συμπροσευχή με αιρετικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι λοιπόν συμπροσεύχονται με αιρετικούς απειθούν στις εντολές του Σώματος του Χριστού και επομένως θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας.
Από την άλλη, όσοι μνημονεύουν τους ανωτέρω θέτουν και αυτοί εαυτούς εκτός Εκκλησίας.
Όλοι οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι, που μνημονεύουν τους συμπροσευχόμενους με αιρετικούς, θέτουν τον εαυτό τους εκτός Εκκλησίας.
Οι Επίσκοποι δεν αποτελούν αναγκαστικά μέλη του Σώματος, παρά μόνον όσοι είναι "εις τύπον και τόπον Χριστού".
Αυτά τα ολίγα και γνωστά, εκτός αν υπάρχει αντίρρηση.
ΙΚ
Αγαπητέ Δημήτρη, δεν πρόκειται ούτε για μετάνοια ούτε για υποκρισία. Συναναστρέφομαι με κόσμο και εγώ και έγινε αποδέκτης της απογοήτευσης πάρα πολλών, λόγω των κοκορομαχιών που γίνονται μέσα στο χώρο των Ορθοδόξων. Επομένως ότι κάνω το κάνω από αγάπη προς την Εκκλησία. Γι' αυτό μαλάκωσε κι εσύ και μην παρασύρεσαι ρίχνοντας λάδι στη φωτιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή και ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι.
ΤΥΧΙΚΟΣ
Τι; "Οι Επίσκοποι δεν αποτελούν αναγκαστικά μέλη του Σώματος";;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ορθόδοξοι επίσκοποι λέτε;
Δύο πράγματα να προσεχθούν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ορθόδοξοι επίσκοποι ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ είναι μέλη της Εκκλησίας. Εκτός αν καθαιρεθούν και αναθεματιστούν ως αιρετικοί.
Δεν είναι ορθόν να μιλάτε για τον Μεσογαίας ως Μητροπολίτη της ΝΑΣΑ. Είναι προς τιμήν του Σεβασμιότατου ότι ήταν ένας εξέχων επιστήμονας πριν ενδυθεί το μοναχικό τρίβωνα.
Ούτε και έκανε κάποιο έγκλημα αν πέρασε από τις οργανώσεις. Πολλοί επίσκοποι της Εκκλησίας μας πέρασαν από τις οργανώσεις (όπως λχ. ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Κονίτσης Σεβασιανός και ωφελήθηκαν από αυτές έστω και αν εκ των υστέρων αναθεώρησαν κάποια πράγματα που έμαθαν εκεί.
Μην ξεχνάτε ότι ο κ. Βασιλειάδης ανήκει στους ανθρώπους που υπέγραψαν την ομολογία για τον Οικουμενισμό και ότι ο Σωτήρας όπως και οι Καντιωτικοί βρίσκονται στην εμπροσθοφυλακή του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.
Αν υπάρχουν ενστάσεις για τη θέση του Σεβασμιότατου Μεσογαίας στο θέμα των μεταμοσχεύσεων μπορούν να διατυπωθούν με μεγαλύτερο σεβασμό για να είναι και πιο πειστικές.
Συμφωνώ με τον κ.Τελεβάντο σ' αυτό το σημείο.
ΑπάντησηΔιαγραφή