Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΝΟΪΚΕΣ


ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ


Nεοφανής αστήρ εν όψει. Ρίψασπις ΓΕΧΑτζής της Λάρισας. Φιγουράρει από το αοιδο - μπαλκόνι του γνωστού και μη εξαιρετέου Πατρινού θολολο-θεολόγου.

Είχαμε δυό λουλούδια και τώρα σχηματίσθηκε ακανθο-ανθοδέσμη.

Εχουν να δουν πολλά τα μάτια μας από τις φουρνιές των νέο-κουλτουριαριδο-φιλολογο-θεολογούντων της Νέας Εποχής.

Δεν βγάζει η Λάρισα μόνο γνήσιους και αγνούς αγωνιστάς, σαν τα παλληκάρια που παλεύουν 30 ολόκληρα χρόνια με την φαυλότητα και τους φαύλους των ημερών μας, όπως οι γενναίοι Ιωαννίται του Ιερού Χρυσοστόμου, τους οποίους ο νεαρός ψυχοτηλεδιαγνώστης συκοφάντης Νούσης το όνομα, τόλμησε και έβαλε ασεβώς στο στόμα του.

Αυτοί οι νέοι ριψάσπιδες εμφανίζονται σαν τους παλαιούς λυσσαλέους γενιτσάρους. Δυστυχώς στη Λάρισα εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια πολλοί τέτοιοι και μάλιστα προερχόμενοι από τις οργανώσεις των Ζωϊκών και των Σωτηρικών, όπως είναι και ο φιλολογάκος ( στην θεολογία δεν τα καταφέρνει και τόσο καλά) Κ. Νούσης.

Ο κύριος Παναγιώτης Τελεβάντος έστειλε μία απάντησι στον φαεινό αστέρα, τον εκ της Λαρίσης προερχόμενο.

Ο γνωστός Πατρινός μπλογκαδόρος, ως συνήθως, έβαλε μόνο ένα μέρος της απαντήσεως.

Παρακάτω δημοσιεύουμε ολόκληρη την απάντησι του κ. Τελεβάντου και έπεται συνέχεια. Ας με συγχωρήση ο κ. Τελεβάντος για τις παραπάνω διευκρινιστικές πληροφορίες, που τις θεώρησα απαραίτητες, ύστερα από μία πρώτη διερεύνησι που έκανα.


ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΝΟΥΣΗ



Φίλοι με παρέπεμψαν στην ιστοσελίδα του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου “Ιδιωτική ζωή” για να διαβάσω άρθρο του κ. Νούση, το οποίο επιγράφεται “Νεοφονταμενταλιστές εν δράσει".



ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΙΑΤΡΗΤΟ


Διαπίστωσα αμέσως ότι το άρθρο είναι επιστημονικά διάτρητο και παντελώς ατεκμηρίωτο.

Προσπαθεί με Γιανναρική ορολογία και μεθοδολογία να απαξιώσει τις θέσεις των παραδοσιακών πιστών και να τις παρουσιάσει ως καρπό παράνοιας.

Με σχόλιο στην ιστοσελίδα που ανάρτησε το άρθρο του κ. Νούση, υπέδειξα τον αντιεπιστημονικό χαρακτήρα της προσέγγισής του.

Στη δευτερολογία του, απάντησε ότι η χρήση ενός όρου από ένα κλάδο της επιστήμης στον άλλο είναι θεμιτή αν επιτυγχάνει το στόχο της.

Αλλά αυτό ακριβώς του επεσήμανα:

Δεν πρόκειται για όρο που χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε κλάδος επιστήμης.

Ο όρος "φονταμενταλισμός" χρησιμοποιήθηκε αντιδεοντολογικά από τα ΜΜΕ επειδή ήθελαν να θέσουν σε κυκλοφορία ένα όρο για να χαρακτηρίσουν τους αντιπάλους της παγκοσμιοποίησης.

Ποιος είναι ο στόχος του κ. Νούση που θεωρεί ότι τον νομιμοποιεί να χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο;

Η σπίλωση και η απαξίωση όσων αντιμάχονται τον Οικουμενισμό.

Το περιεχόμενο του άρθρων του (και της πρωτολογίας και της δευτερολογίας) βρίθει απαξιωτικών χαρακτηρισμών όσων αντιμάχονται τον Οικουμενισμό.

Μετέρχεται συστηματική προσπάθεια να προπηλακίσει και να διασύρει σε προσωπικό επίπεδο κληρικούς πανορθοδόξου κύρους.


ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙ


Το χειρότερο!

Δεν διστάζει να μετέλθει τη συκοφαντία.

Χρειάζεται να υπενθυμίσουμε στον κ. Νούση ότι ο διάβολος δεν λέγεται ούτε φιλάργυρος, ούτε πόρνος, ούτε αρσενοκοίτης, ούτε μοιχός, ούτε κλέφτης.

“Συκοφάντης” λέγεται.

Πότε ο κ. Νούσης διαπίστωσε ότι οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι, οι μοναχοί και οι λαικοί που ηγούνται του αγώνα εναντίον του οικουμενισμού έχουν πάθει ψύχωση με τον Αντίχριστο;

Είναι συμβατή με το χριστιανισμό η προσπάθεια να σπιλωθεί με συκοφαντίες η υπόληψη ανθρώπων και μάλιστα κληρικών του διαμετρήματος των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα;


“ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ” ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ


Ποιες ακαδημαικές περγαμηνές ψυχολογίας έχει ο κ. Νούσης που του επιτρέπουν να κάνει τηλεδιάγνωση των κινήτρων των αντιπάλων του Οικουμενισμού;

Πού βρίσκει το κουράγιο να χαρακτηρίσει πανορθοδόξου κύρους ακαδημαικούς θεολόγους ως ανθρώπους που δεν έχει νόημα η ζωή τους και προσπαθούν να τη νοηματοδοτήσουν με το να επινοούν φανταστικούς εχθρούς;

Είναι θεολογική αυτή η προσέγγιση;

Είναι επιστημονική;

Είναι χριστιανική;

Αντέχει στη στοιχειώδη ανθρωπιά;

Σας διαβεβαιώ:

Θα φρίξετε αν μετρήσετε τους χαρακτηρισμούς που περιέχουν τα δύο άρθρα του κ. Νούση για όσους διαφωνούν μαζί του.


ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ


ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ Κ. ΝΟΥΣΗ


Οσοι διαβάσουν προσεκτικά τα άρθρα του κ. Νούση θα διαπιστώσουν ότι δεν παραθέτει ούτε ένα επιχείρημα υπέρ του Οικουμενισμού.

Τρία πράγματα ουσιαστικά κάνει:

1.) Σπιλώνει αδίστακτα την υπόληψη ανθρώπων και μάλιστα κληρικών πανορθοδόξου κύρους με συκοφαντίες.

2.) “Ψυχαναλύει” τα κίνητρα των ηγετικών μορφών του αντιοικουμενισιτκού αγώνα πολλούς από τους οποίους δεν γνωρίζει, ούτε κατ’ όψιν, και

3.) Κάνει κήρυγμα για το ποιες είναι οι υποχρεώσεις ενός χριστιανού.

Αποπειράται μάλιστα να πείσει ότι η ομολογία της πίστεως και ο έλεγχος των αιρέσεων δεν είναι επιβεβλημένη υποχρέωση κάθε πιστού.

(Αλήθεια πού βασίζει αυτή την πλάνη, που αντιφάσκει την ομόφωνη παράδοση της εκκλησιαστικής ιστορίας και της πατερικής γραμματείας;)


ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ. ΟΧΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ


Στην ουσία τα άρθρα του κ. Νούση δεν κάνουν τίποτε άλλο εκτός από το να επιχειρούν να ψυχαναλύσουν τα κίνητρα και την προσωπικότητα όσων αντιτίθενται στον Οικουμενισμό τους πλείστους από τους οποίους δεν συνάντησε ποτέ.

Το πιο απαράδεκτο είναι ότι νομίζει ότι με την “ψυχαναλυτική” μέθοδο τους απαξιώνει επειδή τους χαρακτηρίζει παρανοικά άτομα που προσπαθούν να δώσουν νόημα στη ζωή τους!

Και αυτά τα αχαρακτήριστα μόνο και μόνον επειδή κορυφαίοι θεολόγοι των ημερών μας εκφράζουν την αγωνία και τον πόνο τους για τα οικουμενιστικά παρατράγουδα.

Αν είναι ποτέ δυνατόν!

11 σχόλια:

  1. ΅γαπητέ Οδυσσέα
    Δεν ευθύνονται οι οργανώσεις γιά κάποιους κομπλεξικούς και καταπιεσμένους αχαρίστους και νομίζω πως είναι άδικοι κια οι σκληροί χαρακτηρισμοί σου στον πρόλογο. Στο προβληματικό και αντιδραστικό παιδί που δεν μπορεί να χωνεψει την τροφή του, που θρέφει και δυναμώνει τόσα άλλα παιδιά ,δεν φταίει η τροφή ...
    Σωστά τον βάζετε στην κατηγορία του Γιανναρά. Πληροφορούμε ότι ο εν λόγω φιλόλογος τη μόνη σχέση που είχε με την ΓΕΧΑ ήταν ότι τον βοήθησε να σπουδάσει,του πρόσφερε την αγάπη και την θαλπωρή του οικοτροφείου της στην Θεσσαλονίκη.
    Αν η δαιμονική διαστροφή της φιλοξενίας , της θαλπωρής, πιθανώς και της οικονομικής βοήθειας φώλιασε στην καρδιά του ως καταπίεση...δεν ευθύνεται η οργάνωση. Την αχαριστία δεν την διδάσκει καμμιά οργάνωση. Γνωρίζουν εδώ στη Λάρισα πως η οικογένειά του γενικώς βοηθήθηκε και εργασιακά από τους ανθρώπους της ΓΕΧΑ παρά το αντιδραστικό χαρακτήρα των..Δεν το αποκλείω πως οι "απολαβές"από κάποια άλλη πλευρά τον ώθησαν να πάρει αυτή την θέση. Πάντως στη Λάρισα είμαστε όλοι γνωστοί και ο τυχοδιωκτισμός των ιδεών δεν περνά... και οι αποτυχημένοι γιανναράδες χλευάζονται...

    Θα μου επιτρέψεις και μιά υπόδειξη!!!Μεγάλη τιμή τούκανες να του αφιερώσεις χώρο στην ιστοσελίδα σου..
    Τούδωσες μεγάλη χαρά αφού θα επιδεικνύει τη ιστοσελίδα με κομπασμό στα αφεντικά του ως ¨αγωνιστικό¨τρόπαιο περιμένοντας τα εύσημα την αναγνώριση και την ...ανταμοιβή.
    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαφωνήσω με τον κ.Τελεβάντο σε ένα σημείο.
    Ο όρος fundamentalism χρησιμοποιείται ευρέως στον χώρο των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών όπως και στον χώρο της ψυχολογίας.

    Παράδειγμα Fundamentalisms Observed
    Έκδοση 1991, University of Chicago,
    sponsored by the American Academy of Arts and Sciences.

    Oι πολιτικοί και θρησκευτικοί φονταμενταλισμοί έχουν μερικά κοινά χαρακτηριστικά τα οποία είναι καλό να γνωρίζουμε για να μην αδικούμε εαυτούς και αλλήλους.

    Όσον αφορά την κριτική στις τοποθετήσεις Νούση θα συμφωνήσω ότι είναι και άστοχες αλλά κυρίως αθεολόγητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κ. Νούσης απάντησε. Γι' αυτό αφήστε τις γενικές κρίσεις και τοποθετηθείτε πάνω σ' αυτά που σας καταλογίζει.
    Σ.Σ. Δεν είδα αγαπητέ Οδυσσέα να μου απαντήσεις σε αυτά που σε ρώτησα χθες βράδυ. Τι έγινε; Θες να το παίξεις ότι μας αγνοείς δήθεν ή δεν έχεις τι να πεις.
    Όταν βρίσκεσαι με τους ομοίους σου είσαι λαλίστατος για μένα και δέχεσαι και συμβουλές. Στα ερωτήματα που σου βάζω σιγή ιχθύος. Προς τι;
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kατ' αρχας σεβασμιωτατε ΤΥΧΙΚΕ προερχομενε εκ Φαναριου, δεν εστειλες τιποτα χθες βραδυ.

    Δευτερον δεν φοβουμαστε να απαντησουμε ιδιαιτερα στους αντιλεγοντας.
    Ειστε η αδυναμια μας.
    Μονον σιγη ιχθυος δεν τηρουμε.
    Γι αυτο κανενας δεν βρεθηκε να μας κατηγορηση. Εισαι ο πρωτος.

    Τριτον επειδη εισαι συνηθως χυδαιος υβριστης, δεν προκειται ποτε να καταχωρησω σχολια σου αν δεν γινης ευγενης και σωφρων.
    Αλλωστε εσυ γνωριζεις πολυ καλα τους δρομους που συχναζεις εκει απο τη μερια του Πατρεος υμνητου των αοιδων, για μας ...αηδιαστικων ομοφυλοφιλων.
    Οκεϋ, φιλτατε ψευδωνυμε ΤΥΧΙΚΕ;

    Ο πανουργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οσον αφορα τον νεαρο ριψασπι και γενιτσαρο θα τον ...περιποιηθη ο κ. Τελεβαντος.
    Νασαι σιγουρος.

    Ο πανουργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οδυσσέα επίτρεψε μου.
    Δεν χρειάζονται οι χαρακτηρισμοί «ρίψασπις, γενίτσαρος, φιλολογάκος» για τον κ.Νούση.
    Τον αδικούν μα αδικούν και τον εκφέροντα αυτούς.
    Αν ο κ.Νούσης υπήρξε πράγματι οικότροφος του Σωτήρος, έχει γνώση εκ των έσω του οργανωσιακού χώρου και συνεπώς πρέπει να τον ακούσουμε προσεκτικά για τις τυχόν αρνητικές εμπειρίες που μάς μεταφέρει.
    Ασκώντας και την δέουσα αυτοκριτική μεταφέρω κείμενο του π.Παϊσίου,χρησιμο θαρρώ για την διατήρηση της χρυσής ισορροπίας :

    [Είπα σε κάποιον μια φορά: «Τι είσαι εσύ; Μαχητής του Χριστού ή μαχητής του πειρασμού; Ξέρεις πώς υπάρχουν και μαχητές του πειρασμού;».

    Ο Χριστιανός δεν πρέπει να είναι φανατικός, αλλά να έχη αγάπη για όλους τους ανθρώπους. Όποιος πετάει λόγια αδιάκριτα, και σωστά να είναι, κάνει κακό. Γνώρισα έναν συγγραφέα πού είχε ευλάβεια πολλή, άλλα μιλούσε στους κοσμικούς με μια γλώσσα ωμή, πού προχωρούσε όμως σε βάθος, και τους τράνταζε. Μια φορά μου λέει: «Σε μια συγκέντρωση είπα αυτό και αυτό σε μια κυρία». Αλλά με τον τρόπο πού της το είπε, την είχε σακατέψει. Την πρόσβαλε μπροστά σε όλους. «Κοίταξε, του λέω, εσύ πετάς στους άλλους χρυσά στεφάνια με διαμαντόπετρες, έτσι όμως πού τα πετάς, σακατεύεις κεφάλια, όχι μόνον ευαίσθητα άλλα και γερά».

    Ας μην πετροβολάμε τους ανθρώπους… χριστιανικά. Όποιος ελέγχει μπροστά σε άλλους κάποιον πού αμάρτησε ή μιλάει με εμπάθεια για κάποιο πρόσωπο, αυτός δεν κινείται από το Πνεύμα του Θεού· κινείται από άλλο πνεύμα.

    Ο τρόπος της Εκκλησίας είναι η αγάπη· διαφέρει από τον τρόπο των νομικών.


    Η Εκκλησία βλέπει τα πάντα με μακροθυμία και κοιτάζει να βοηθήση τον καθέναν, ό,τι και αν έχη κάνει, όσο αμαρτωλός και αν είναι. Βλέπω σε μερικούς ευλαβείς ένα είδος παράξενης λογικής. Καλή είναι η ευλάβεια πού έχουν, καλή και η διάθεση για το καλό, άλλα χρειάζεται και η πνευματική διάκριση και ευρύτητα, για να μη συνοδεύη την ευλάβεια η στενοκεφαλιά, η γεροκεφαλιά (το γερό δηλαδή αρβανίτικο κεφάλι). Όλη η βάση είναι να έχη κανείς πνευματική κατάσταση, για να έχη την πνευματική διάκριση, γιατί αλλιώς μένει στο «γράμμα του νόμου», και το «γράμμα του νόμου αποχτείνει». Αυτός πού έχει ταπείνωση, δεν κάνει ποτέ τον δάσκαλο· ακούει και, όταν του ζητηθή η γνώμη του, μιλάει ταπεινά. Ποτέ δεν λέει «εγώ», αλλά «ο λογισμός μου λέει» ή «οι Πατέρες είπαν». Μιλάει δηλαδή σαν μαθητής. Όποιος νομίζει ότι είναι Ικανός να διορθώνη τους άλλους έχει πολύ εγωισμό.
    - Όταν, Γέροντα, ξεκινάη κανείς από καλή διάθεση να κάνη κάτι και φθάνη στα άκρα, λείπει η διάκριση;

    - Είναι ο εγωισμός μέσα στην ενέργειά του αυτή και δεν το καταλαβαίνει, γιατί δεν γνωρίζει τον εαυτό του, γι’ αυτό πιάνει τα άκρα. Πολλές φορές από ευλάβεια ξεκινούν μερικοί, αλλά που φθάνουν! Όπως οι εικονολάτρες και οι εικονομάχοι. Άκρη το ένα, άκρη το άλλο! Οι μεν έφθασαν στο σημείο να ξύνουν την εικόνα του Χριστού και να ρίχνουν την σκόνη μέσα στο Άγιο Ποτήριο, για να γίνη καλύτερη η Θεία Κοινωνία· οι άλλοι πάλι έκαιγαν τις εικόνες, τις πετούσαν… Γι’ αυτό η Εκκλησία αναγκάσθηκε να βάλη ψηλά τις εικόνες και, όταν πέρασε η διαμάχη, τις κατέβασε χαμηλά, για να τις προσκυνούμε και να απονέμουμε τιμή στα εικονιζόμενα πρόσωπα.]
    * Βλ. Β’ Κορ. 3,6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε μου Μισα σε ευχαριστω για τις συμβουλες.
    Θα ηθελα να κανης αμεσα μια διευκρινισι.
    Τι εννοεις στα παρακατω:
    "Όσον αφορά την κριτική στις τοποθετήσεις Νούση θα συμφωνήσω ότι είναι και άστοχες αλλά κυρίως αθεολόγητες".
    Εννοεις τις τοποθετησεις Τελεβαντου
    ή εννοεις τις τοποθετησεις Νουση οτι ειναι αστοχες αλλα κυριως αθεολογητες;
    Επειδη μπερδευει το κειμενο οπως το γραφεις θα ηθελα να κανης οπωσδηποτε καποια διευκρινισι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητε μου Μισα επανερχομαι για μερικα ερωτηματα.
    Καλα τα λεει ο π. Παϊσιος, αλλα μιλαει γενικα.

    Ο νεαρος Κ. Νουσης ηταν απο τους αγωνιζομενους και σημερα ειναι εχθρος τους και ερωτοτροπει με τον Λάππα.
    Ριψασπις δεν λεγεται αυτος;
    Εσεις πως αλλοιως θα τον χαρακτηριζες;

    Δευτερον, ο Νουσης σπουδασε στο οικοτροφειο της ΓΕΧΑ της Θεσσαλονικης.
    Εκει τον ταϊζαν και τον σπουδαζαν, απο πληροφοριες μου, δωρεαν.
    Πως λεγεται ενας τετοιος αν οχι "γενιτσαρος"
    αφου σημερα καταφερεται κατα των οργανωσιακων οπως αυτος;

    Τριτον, ειναι ενας θρασυτατος νεαρος θεολογακος, ή οχι, οπως απεδειξε και παρουσιασε τις λιμφατικες θεσεις του αλλα και το ακατασχετο υβρεολόγιο του εναντιον των Πατερων της Ομολογιας και εσου και ημων των Αντιλατινων και αντιοικουμενιστων, ο παλαιμαχος Θεολογος κ. Τελεβαντος;
    Πως θα μιλουσες σε εναν τετοιο εσυ;
    Σε ευχαριστουμε Νουσακο που μας εξυβριζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Οδυσσέα, το "Όσον αφορά την κριτική στις τοποθετήσεις Νούση θα συμφωνήσω ότι είναι και άστοχες αλλά κυρίως αθεολόγητες" εννοεί την συμφωνία με τον κ.Τελεβάντο στην γενική κριτική του επί των τοποθετήσεων Νούση.

    Όσον αφορά τον κ.Νούση, θα σου πω το εξής:ο άνθρωπος μπορεί να έχει αρνητικές εμπειρίες από την διαμονή του στο οικοτροφείο του Σωτήρος.Ούτε πρωτόγνωρο είναι κάτι τέτοιο, ούτε παράξενο. Είναι καλό να έχουμε αυτιά ανοιχτά να ακούμε τους άλλους, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε και κάποιες αντιδράσεις τους που πιθανόν μάς ξενίζουν ή μας δυσαρεστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο/Η Misha είπε...

    κ.Νούση, αφήστε τους αυτόκλητους ορθοδοξαμύντορες όπως και τους αυτόκλητους επισκοπαμύντορες.

    Ακούστε έναν ταπεινό ησυχαστή γέροντα των ημερών μας και πορευθείτε κατά το παράδειγμα του:

    «Μαζεύονται και συνεδριάζουν και κάνουν συζητήσεις ατέλειωτες για πράγματα πού δεν χωράει συζήτηση, που ούτε οι Άγιοι Πατέρες συζήτησαν εδώ και τόσα χρόνια. Όλες αυτές οι ενέργειες είναι του πονηρού, για να ζαλίζουν και να σκανδαλίζουν τους πιστούς και να τους σπρώχνουν άλλους στην αίρεση και άλλους σε σχίσματα, και να κερδίζει έδαφος ο διάβολος. Πα, πα... βασανίζουν και μπερδεύουν τον κόσμο αυτοί οι άνθρωποι!...

    ...Μερικοί από τους Ορθοδόξους πού έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή, «Ιεραποστολή», συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακοδόξους.

    Αρχίζουν μετά οι υπέρ-ζηλωτές και πιάνουν το άλλο άκρο· λένε και βλασφημίες για τα Μυστήρια των Νεο-ημερολογιτών κλπ, και κατασκανδαλίζουν ψυχές πού έχουν ευλάβεια και ορθόδοξη ευαισθησία. Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ότι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο. Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται μετά πνευματικά.

    Ο Κύριος όμως, όταν θα πρέπει, θα παρουσίασει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την Ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την Παράδοση, και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία.

    Εάν ζούσαμε πατερικά, θα είχαμε όλοι πνευματική υγεία, την οποία θα ζήλευαν και όλοι οι ετερόδοξοι, και θα άφηναν τις αρρωστημένες τους πλάνες και θα σώζονταν δίχως κήρυγμα. Τώρα δεν συγκινούνται από την αγία μας πατερική παράδοση, γιατί θέλουν να δουν και την πατερική μας συνέχεια, την πραγματική μας συγγένεια με τους Αγίους μας.

    Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους, και στερηθούν και σ' αυτήν τη ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού»


    Και μή ξεχνάτε ότι τα ουαί τα άκουσαν οι θιασώτες των θρησκευτικών εξουσιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην τον παραξηγείτε τον Νούση γιά τις απόψεις του ,τις πήρε από τα βιβλία που του ξέμειναν όταν έβαλε λουκέτο το "χριστιανικό" βιβλιοπωλείο που διατηρούσε στην οδό Ηπείρου της Λάρισας. Είναι ενδεικτικό ότι το μαγαζί του με αυτής της φιλοσοφίας το εμπόρευμα οι Λαρισαίοι του Θεολόγου ,του Αθανασίου Μυτιμηναίου και του Σεραφειμ Δημόπουλου το "σνόμπαραν" τόσο που έκλεισε σε λίγους μήνες όπως ακριβώς είχε κάνει και το βιβλιοπωλείο της μητρόπολης,,Η κοινωνία της Λάρισας που γνωρίζει πρόσωπα κα8ι πράγματα τον αγνόησε (το λέω με διάκριση μη με μαλώσει ο misha), και θέλησε να κάνει τον καμπόσο προβαλλόμενος στο στο διαδίκτυο...
    Τάβαλε με τις οργανώσεις γιατί δεν τούδωσαν όσα η άπληστη καρδιά του ήθελε και με τους ορθόδοξους Λαρισαίους γιατί δεν τον στήριξαν να γίνει επιτυχημένος επαγγελματίας.. Είναι πιθανόν να ξέχασε μέσα στον θεολογικό οίστρο την γεύση των γλυκών του ΓΕΧΑίτικου ζαχαροπλαστείου Κωνσταντινίδη καθώς και τα χρήματα που έμπαιναν στο σπίτι του από την ΓΕΧΑίτικη αυτή επιχείρηση...Ουδείς ασφαλέστερος εχθρόε του ευεργετηθέντος Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου