Ο ως Αρνες σφαγιασθείς μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημος
>>>
<< Ο "αχυράνθρωπος" του Βαρθολομαίου.
Ο μαικήνας των Νεορθοδόξων
και των Νεοβαρλααμιτών.
Ο σύμμαχος των σημερινών Κυβερνώντων.
Υπαρκτός και άκρως επικίνδυνος.
Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ
Κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟ
Σεβασμιότατε,
Την ευχή σας.
Εξαίρετο το άρθρο σας “Έμπονη ενημέρωση στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Β΄”, γραμμένο, όπως όλα τα γραπτά σας, με σπάνια γλαφυρότητα και μοναδική δύναμη σκέψης.
Δεν ξέρω αν και πόσοι, στις μέρες μας, έχουν τη δύναμη του λόγου σας.
Θα μου επιτρέψετε, όμως, με κάθε σεβασμό, να καταθέσω μια επιφύλαξη:
Δυστυχώς ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ δεν είναι "ανύπαρκτος", όπως τον χαρακτηρίζετε.
Δυστυχώς ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ δεν είναι "ανύπαρκτος", όπως τον χαρακτηρίζετε.
Είναι υπαρκτός και άκρως επικίνδυνος.
Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι είναι “αχυράνθρωπος” του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, μαικήνας των νεωτεριστών (“Νεορθοδόξων”, “Νεοβαρλααμιτών”, κτλ.) και σύμμαχος των σημερινών κυβερνώντων.
Είναι ανακριβές ότι δεν έχει άποψη.
Εχει και παραέχει.
Εχει και παραέχει.
Δυστυχώς, όμως, στις πλείστες περιπτώσεις, συμμαχεί και με τους Οικουμενιστές και με τους νεωτεριστές και με όσους θέλουν να επιταχύνουν τον απογαλακτισμό του έθνους μας από την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Ξεχάσαμε, μήπως, ποιος έβλεπε από την πίσω πόρτα τη μεγαλοκυρά της Εκάλης και κατόρθωσε να κλείσει το δρόμο της δικαίωσής σας;
Δεν βλέπουμε ποιοι είναι κατ’ ουσίαν οι επί του τύπου εκπρόσωποί του (Ζακύνθου Χρυσόστομος, Αρχιμανδρίτης Παύλος Κουμαριανός, Μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος, κτλ.);
Αγνοούμε τις επιλογές του στο Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας;
Είναι κανείς που δεν γνωρίζει ποιούς προώθησε ή προσπάθησε ανεπιτυχώς να προωθήσει στο βαθμό του αρχιερέα στο λίγο διάστημα της Αρχιεπισκοπίας του;
Μπορούμε να μάθουμε τι είδους παιγνίδια παίζουν με την αποκατάστασή σας;
Γιατί το Φανάρι κράτησε για τόσους μήνες το φάκελλο Μπεζενίτη στα συρτάρια του και δεν τον έστειλε αμέσως πίσω με τις οδηγίες να καθαιρεθεί κανονικά;
Γιατί η Εκκλησία της Ελλάδος δεν δίκασε τον Μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα, αλλά έθεσε το φάκελλό του στο αρχείο;
Γιατί εκ των υστέρων δεν έλαβε καμία θέση η υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ι. Σύνοδος, όταν μέλος της, ο Μητροπολίτης Λαρίσης Ιγνάτιος, ομολόγησε ότι έκανε λάθος σ’ αυτήν την παρωδία εξέτασης του φακέλλου, που ουσιαστικά έγινε για την «αθώωση» του κ. Παντελεήμονα(!);
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε στην κοινωνία, αποφασίσθηκε από τους περί τον Αρχιεπίσκοπον «να κληθούν εμπειρογνώμονες» κατ’ απομίμηση κοσμικών πρακτικών.
Ποια απόφαση έλαβαν αυτοί;
Γιατί αγνόησαν τη φωνή του ποιμνίου, που εξέφρασε την έντονη αγανάκτησή του για τον μεγάλο εμπαιγμό;
Γιατί το Φανάρι κράτησε για τόσους μήνες το φάκελλο Μπεζενίτη στα συρτάρια του και δεν τον έστειλε αμέσως πίσω με τις οδηγίες να καθαιρεθεί κανονικά;
Γιατί η Εκκλησία της Ελλάδος δεν δίκασε τον Μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα, αλλά έθεσε το φάκελλό του στο αρχείο;
Γιατί εκ των υστέρων δεν έλαβε καμία θέση η υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ι. Σύνοδος, όταν μέλος της, ο Μητροπολίτης Λαρίσης Ιγνάτιος, ομολόγησε ότι έκανε λάθος σ’ αυτήν την παρωδία εξέτασης του φακέλλου, που ουσιαστικά έγινε για την «αθώωση» του κ. Παντελεήμονα(!);
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε στην κοινωνία, αποφασίσθηκε από τους περί τον Αρχιεπίσκοπον «να κληθούν εμπειρογνώμονες» κατ’ απομίμηση κοσμικών πρακτικών.
Ποια απόφαση έλαβαν αυτοί;
Γιατί αγνόησαν τη φωνή του ποιμνίου, που εξέφρασε την έντονη αγανάκτησή του για τον μεγάλο εμπαιγμό;
Είναι δυνατόν αυτές οι μεθοδεύσεις να έγιναν εν αγνοία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄;
Δυστυχώς!
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ δεν είναι ανύπαρκτος.
Είναι υπαρκτός και επικίνδυνος.
Απλά δεν πάσχει από το ιό της “οξείας μικροφωνίτιδας” του προκατόχου του.
Ξέρει να κινείται “σεμνά και ταπεινά”.
Αφήνει άλλους να εκτίθενται.
Τον Ζακύνθου, τον Κουμαριανό, των Ιωαννίνων.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ δεν είναι ανύπαρκτος.
Είναι υπαρκτός και επικίνδυνος.
Απλά δεν πάσχει από το ιό της “οξείας μικροφωνίτιδας” του προκατόχου του.
Ξέρει να κινείται “σεμνά και ταπεινά”.
Αφήνει άλλους να εκτίθενται.
Τον Ζακύνθου, τον Κουμαριανό, των Ιωαννίνων.
Οταν, όμως, χρειαστεί δεν διστάζει να πετάξει τη μάσκα και να μας πει τι φρονεί και για το “σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης” και για τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας και για τα εθνικά θέματα.
Με τον προσήκοντα σεβασμό,
Παναγιώτης Τελεβάντος
Κύριε Τελεβάντο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας αναπαύετε πολύ.
Σας ευχαριστούμε.
Είστε απίθανος, είστε θαυμάσιος.
Σας επαινώ και σας χειροκροτώ, αδελφέ μας.
Ο Θεός να σας ευλογή.
Ενας πιστός που παρακολουθεί όλα τα γραφόμενά σας
"Η Εκκλησία δεν έχει λόγο για τα τεκταινόμενα στο Άγιο Όρος, όπως και το Άγιο Όρος δεν έχει λόγο για την Ελλαδική Εκκλησία".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είχε δηλώσει στους δημοσιογράφους ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄, όταν οι δημοσιογράφοι των ρώτησαν να τους πει τη γνώμη του για το σκάνδαλο με το Βατοπέδι. Τότε είχα γράψει τα ακόλουθα:
Είναι λόγια αυτά ποιμενάρχη, και μάλιστα προκαθημένου της Εκκλησίας; Ερωτώ; Δηλαδή, η Εκκλησία δεν ανακατεύεται με το Άγιο Όρος, επειδή το Άγιο Όρος δεν είναι Εκκλησία. Αντίστοιχα και το Άγιο Όρος δεν ανακατεύεται με την ελλαδική Εκκλησία, επειδή η τελευταία ... δεν είναι Εκκλησία. Λαμπρά! Αλλά τι να περιμένει κανείς από τους παρακαθήμενους του γνωστού Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Η διπλωματία τους έχει κάνει να μη γνωρίζουν "α λέγουσι και περί τίνος διαβεβαιούνται". Θέλετε παράδειγμα; Διαβάστε το παρακάτω περί της καύσης των νεκρών: "Σεβόμαστε, είπε, την απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου". Αλλά παρέλειψε το σημαντικότερο. Να μας πει ότι η απόφαση αυτή είναι ασεβής. Τουλάχιστον, αν το έλεγε θα διέσωζε το σχήμα που φέρει και τον τίτλο (του ποιμενάρχη) που έχει.
Για περισσότερα: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=1401365