Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Γιά τον κ. Παναγιώτη

Τελεβάντο

Χωρίς να έχω πρόθεση, είτε διάθεση, να ανοίξω διάλογο με τον αγαπητό κ. Παναγιώτη Τελεβάντο :

" Οι παραδοσιακοί πιστοί δεν παίρνουν από κανένα μάθημα εκκλησιαστικού φρονήματος ή αγάπης προς το Πατριαρχείο.

Οι ίδιοι οι Οικουμενιστές ο π. Τσέτσης και οι ομόφρονές του οδηγούν στην αποστασία του σχίσματος τους απλοικούς πιστούς.",

γράφω τα κατωτέρω:

Συμπληρώνω το, "οι πιστοί δεν παίρνουν από κανένα μάθημα εκκλησιαστικού φρονήματος ή αγάπης", προσθέτοντας "ούτε ακόμη για την πίστη και τη Θρησκεία μας".

Το πανάγιον Πνεύμα είναι αυτό που μας μαθητεύει.

Κατόπιν αυτού, διερωτώμαι :

Αν οι ορθόδοξοι οικουμενιστές οδηγούν σε σχίσμα με τους νεωτερισμούς που κάνουν, πως δικαιολογείται να είναι "παραδοσιακός" ο εκσυγχρονισμός του ημερολογιακού χρόνου τον οποίο υποστηρίζουν οι νέοι παραδοσιακοί και όψιμοι αντιοικουμενιστές;

Εκσυγχρονισμό, τον οποίο ακολουθούν ρίχνοντας στην πυρά της αίρεσης και του σχίσματος, τους αντιοικουμενιστές των παλαιών ημερών;

Είναι κάτι που δεν το καταλαβαίνω.

Μάλιστα, στιγμή κατά την οποία έχουν δοθεί απαντήσεις δια Συνόδων, τοπικές έστω, στο (άλλοτε) αίτημα αυτό της παπικής εκκλησίας;

Ένα ακόμη είναι και αυτό.

Αν για τους νεότερους παραδοσιακούς ο παλαιοημερολογητισμός αποτελεί σπίλωση - γράφοντας "παλαιοημερολογητισμός" εννοώ την απόρριψη του ημερολογιακού νεωτερισμού και όχι όσα ακολούθησαν - πως αυτό συμβιβάζεται με ό,τι ονομάζουμε Παράδοση;

Οι ρίζες τους δεν ακουμπούν στις μέρες τις παλιές;

Αν στις τάξεις των πραγματικών παραδοσιακών υπάρχουν ακραία στοιχεία με ζήλο χωρίς επίγνωση, το ίδιο νομίζω ισχύει και για τους νεωτερίζοντες "παραδοσιακούς". Διότι δεν μπορείς να δέχεσαι το άνοιγμα στη διόρθωση του εκκλησσιαστικού χρόνου, για παράδειγμα, και από την άλλη να μη δέχεσαι τους "διαλόγους αγάπης".

Οι οποίοι, για να έλθουμε στα λόγια του ουνίτη π. Σαλάχα, έχουν απλούστατα σαν επιστέγασμα την έκδοση όχι "αποφάσεων" αλλά "κοινών μελετών εργασίας"

(:"Είναι τοις πάσι γνωστό ότι τα κοινά κείμενα που εκδίδει η Μικτή Επιτροπή δεν είναι «αποφάσεις», είναι απλά από κοινού μελέτες εργασίας").

Υποθέσεις και γεύματα εργασίας γίνονται με τους διαλόγους.

Ποιός ο λόγος να αντιδρούν με ομολογίες τύπου "πίστεως" οι παραδοσιακοί των νέων ημερών;

Καλά δεν μας τα λέει ο π. Τσέτσης και ο ουνίτης φίλος του;

Το τελευταίο που θα είχα να πω είναι:

Βεβαίως, ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έγραψε "καταπελτώδεις θέσεις" για να θρυμματίσει τη ραχοκοκκαλιά του Παλαιού των ημερών (παλαιοημερολογητισμού).

Το ίδιο όμως έγινε και από την άλλη μεριά, με το "Αντίδωρο" του μακαριστού, επίσης, Ιερομονάχου Θεοδώρητου.

Ποιός τελικά βγήκε ο κερδισμένος θα το μάθουμε αργότερα.

Όταν θα έχουμε γίνει όλοι ουνίτες - εκεί αποσκοπούν οι χρόνιοι διάλογοι της αγαπολογίας - γράφοντας, εν τω μεταξύ, συστηματικές μελέτες και άρθρα κατά του ακραίου οικουμενισμού και κατά του ακραίου(;) θεσμού των Ιερών Κανόνων. Θα είμαστε οικουμενιστές και δεν θα το έχουμε πάρει είδηση.


Κυπριανός Χριστοδουλίδης

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ συγγραφέα του άρθρου,σωστές κατά την γνώμη μου οι επισημάνσεις σου.Είναι επιτέλους καιρός να καταλάβουν οι καλοπροαίρετοι Αντιοικουμενιστές του Παλαιού ημερολογίου,ότι μόνοι τους δυστυχώς, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το Εκκλησιαστικό πρόβλημα.Εχουν γίνει πολλά λάθη στην πορεία,παρά την καλή ίσως πρόθεση κάποιων,και έχουν φθάσει σε αδιέξοδα.Εχουν ανάγκη νέο αίμα στον αγώνα,νέους ανθρώπους με ομολογιακή διάθεση μία νέα πρώτη γεννιά που θα ανατάξει πνευματικά και τους ίδιους.Και οι αντιοικουμενιστές ὀμως του Νέου ημερολογίου καλά θα ήταν να αφήσουν κατά μέρος την έπαρση, που δυστυχώς τους διακατέχει και νομίζουν ,ότι οι αδελφοί τους του παλαιού είναι κατώτερη φυλή.Οταν αποφασίσουν αληθινά να βγούν στον αγώνα και διακόψουν την κοινωνία τους με τους οικουμενιστές θα καταλάβουν ,ότι οι μόνοι τους σύμμαχοι και αδελφοί είναι αυτοί που παραθεωρούν σήμερα,αν και στην πραγματικότητα μόνο με αυτούς και τώρα έχουν την ίδια πίστη.Αδελφοί του Νέου καταλάβετε, η στρατηγική του τύπου ,φωνάζουμε για να πετύχουμε αναβολή των γεγονότων από τους Οικουμενιστές ,τελικά δεν οδηγεί πουθενά.Ποιός σας είπε ότι οι οικουμενιστές βιάζονται τόσο όσο νομίζετε.Αυτοί διαβρώνουν συνεχώς,πολιτεύονται,μιλούν και γράφουν με διγλωσσία ,κοινώς παραποιούν τα πάντα,έως ότου έλθει η κατάλληλη κατά την γνώμη τους στιγμή για να επισημοποιήσουν πλήρως την αποστασία τους.Εάν πραγματικά θέλετε να υπηρετήσετε ουσιαστικά την Ορθόδοξη Εκκλησία μας χαράξτε μία άλλη στρατηγική απεγκλωβισμού από τους αποστάτες και ένωσης των Ορθοδόξων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου