Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009


ΙΔΟΥ Ο ΑΞΙΟΣ

ΜΥΡΙΩΝ

ΘΡΗΝΩΝ

ΙΕΡΕΜΙΑΣ



Τι να γράψη κανείς, μετά την δημοσιοποίησι των δύο εκ των δεκάδων επιστολών του Ιερεμία Φούντα που διακατέχω εν τοις ερμαρίοις μου;
Να λυπηθή και να κλάψη για τον άνθρωπο.
Αλλά περισσότερο θα πρέπη να κλάψη ο ίδιος γιά τον εαυτό του.
Ο Ιερεμίας Φούντας γιά να δικαιολογήση την "προδοσία του" με την ανάκλησι της υπογραφής του στην Πατερικότατη "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ", έγραψε μιά ελεεινή "απολογητική" επιστολή και την απηύθυνε προς τους ιερείς του και είχε το θράσος να την κοινοποιήση και στους επισκόπους και αλλού.
Ομως απέτυχε παταγωδώς.
Οι προδότες ουδέποτε δικαιώνονται.
Θα μείνη και θα τον καταδιώκη και εφ' όρου ζωής η κατηγορία του ΡΙΨΑΣΠΙ.
Και η τύχη του θάναι όμοια με εκείνη του ...Ιούδα!!!
Μήπως από εδώ και στο εξής, θα πρέπη να τον προσφωνούμε, αντί γιά Ιερεμία, ....Ιούδα;

Η 2η επιστολη

Αγαπητέ μου κύριε Π…..
Χαίρετε εν Χριστώ Ιησού.

Σας απαντώ εν συντομία…..

Ταύτα δε γράφων, αγαπητέ κ. Π…δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω λάθη εις την τακτικήν του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, με τον Οποίον δεν έχω ιδιαιτέραν κοινωνίαν, ως με κατηγορείτε, δια να γίνω επίσκοπος.
Εάν και Σείς, ομού μετά του απαιδεύτου π. Ν. Μ., με κατηγορείτε ότι ενεργώ ούτως διά να γίνω Επίσκοπος, Σας γράφω αυτόν τον απλόν λόγον:
ότι δεν ερμηνεύετε καλώς τα κείμενά μου, ουδέ κατανοείτε τον νούν των ενεργειών μου.
Όχι, αγαπητέ μου, δεν επιδιώκω να γίνω Επίσκοπος.
Αλλ’ εάν Σείς με κατηγορείτε ότι επιδιώκω να γίνω Επίσκοπος, εγώ σας εύχομαι εγκαρδίως να επιθυμήσετε να γίνετε ιερεύς του Θεού, σήμερα μάλιστα, ότε τόσην ανάγκην έχομεν των ιερέων…..
…………………..
Σας εύχομαι πλουσίαν την ευλογίαν του Θεού εις σας και ….

Σας χαιρετώ με τιμήν και ευχάς Ιερεμίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου