Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009















ο ιατρός κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης
















Το κανιβαλικό έγκλημα των μεταμοσχεύσεων



Εικονική


πραγματικότητα :


Η φωτογραφία,


το ήθος


και οι μεταμοσχεύσεις


του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη



Και τώρα που κύλησαν τα χρόνια από το θάνατο του αρχιεπισκόπου
Χριστοδούλου, καιρός είναι να διαβάσουμε αυτά που μας έκρυψαν τα
δημοσιογραφικά μέσα της πλάνης.

Διότι είναι γνωστό, πόσο παραπλανητικός είναι ο ρόλος των ΜΜΕ και ειδικά της τηλεόρασης.

Η εικονική πραγματικότητα έχει τη δική της "ηθική της φωτογραφίας".

Όπου παρουσιάζονται επιλεγμένα πρόσωπα.

Επιλεγμένες και ακίνδυνες ερωτήσεις κάνουν οι δημοσιογράφοι ( στις σοβαροφανείς τετ-α-τετ παρουσιάσεις) και οπωσδήποτε, επιλεγμένες απαντήσεις δίνουν οι υψηλοί προσκεκλημένοι.

Θα εξηγήσω, αν δεν είναι κατανοητό, γιατί εντάσσω στη "Φωτογραφία και το
ήθος" το θέμα των μεταμοσχεύσεων.

Δεν είναι άλλο από αυτή καθ' εαυτή την πραγματικότητα, που μας παρουσιάζει μια ατόφια φωτογραφία χωρίς τις οποιεσδήποτε φτιαχτές παρεμβάσεις.

Φυσικά, με την έννοια ότι πρέπει να λέμε αυτά που βλέπουμε και όχι αυτά που εικάζουμε ή θέλουμε άλλοι να φανταστούν.

Στην περίπτωση του μακαρίτη αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, όλα όσα είδαμε στις τηλεοπτικές οθόνες και διαβάσαμε στις εφημερίδες ήταν η εικονική πραγματικότητα σε όλο της το μεγαλείο.

Δηλαδή, η παραποιημένη πραγματικότητα.

Ισως παρατηρήσει κάποιος ότι είναι άχρηστα και ακατάλληλα αυτά (για
τούτο εδώ το μπλοκ) και ότι θα ήταν προτιμότερο να τα απευθύνω στα
υπάρχοντα ειδικά έντυπα και τα ιντερνετικά παρόμοια για άτομα "με
ειδικά ενδιαφέροντα" ή όπως λέμε, με ειδικές ικανότητες.

Η εποχή μας, ας μη ξεχνάμε, είναι εποχή των ποικίλων εξατομικεύσεων και ένα
θρησκευτικού περιεχομένου θέμα, είναι αναγκαίο να έχει την ένδειξη:
"Προς άτομα θρησκευτικών ενδιαφερόντων".

Περιττό φυσικά να τονίσω, ότι τα έντυπα υπακούν σε κάποιους άγραφους κανόνες της κυρίαρχης σήμερα παγκοσμιοποίησης. Ευτυχώς όχι όλα.

Δεν θα διαφωνήσω με την ορθότητα της παρατήρησης αυτής.

Θα απαντήσω μόνο ότι ο λόγος που το κάνω, είναι για να μάθουν οι άσχετοι (αν το θέλουν) και οι ενδιαφερόμενοι να το ερευνήσουν, αν φυσικά το θεωρούν
ενδιαφέρον.

Αρχικά ας θυμηθούμε τα γεγονότα, που βρίσκονται πάντα σε εξέλιξη, και
αφορούν στη Μονή του Εσφιγμένου, στο αγ.Όρος.

Εκεί εγκαταβιούν περί τους εκατό μοναχοί.

Τελούν υπό διωγμό γιατί κρίθηκαν σαν ζηλωτές, φανατικοί και άλλα διάφορα. Και αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να καταγγέλλουν μια σύγχρονη αίρεση.

Την αίρεση του οικουμενισμού.
Αλλά οι επικεφαλής Ορθόδοξοι λένε ότι δεν υπάρχουν πλέον αιρέσεις.
Αυτά ανήκουν στο παρελθόν, όταν οι άνθρωποι είχαν περιορισμένες γνώσεις
και η επιστήμη δεν έκανε θαύματα, σαν αυτά των γενετικών μεταλλάξεων, των μεταμοσχεύσεων, των τεχνητών γονιμοποιήσεων ή αυτό που θα ακούσουμε σε λίγα χρόνια μετά την πρόσφατη εργαστηριακή παραγωγή σπέρματος.

Θα παράγουν και ωάριο και ο άνθρωπος του εργαστηρίου της
βιοτεχνολογίας θα είναι έτοιμος.

Η επιστήμη ή μάλλον αυτό που σήμερα ονομάζουν επιστήμη, αυτή την κατεύθυνση έχει πάρει.

Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας προχωρήσουμε.

Θα φανεί στο τέλος γιατί κάνω αυτή την αναφορά στη Μονή Εσφιγμένου.

Το πρώτο ιατρικό ανακοινωθέν που εκδόθηκε τότε για την κατάσταση της
υγείας του μακαριστού έκανε λόγο για τρία πράγματα:
1) Ότι έπασχε από ηπατίτιδα C
2) Από καρκίνο του εντέρου και
3) Από καρκίνο του ήπατος (συκώτι)
Σημείωνε δε το ιατρικό ανακοινωθέν ότι τα δυο καρκινώματα του
αρχιεπισκόπου ήταν ανεξάρτητα το ένα του άλλου.

Στο συκώτι δηλαδή είχε αυτοφυώς αναπτυχθεί και ένας δεύτερος καρκίνος, που δεν ήταν μεταστατικός από το έντερο.

Μετά ακολούθησε η γνωστή ιστορία με τον εξ Αμερικής διάσημο και τη
σύσταση για μεταμόσχευση.

Ακολούθησαν τα γνωστά και επιβεβαιώθηκαν στο τέλος οι έγκυρες εκείνες γνώμες που δεν εισακούστηκαν.

Δηλαδή το ανέφικτο της μεταμόσχευσης.
Και φυσικά κάτι τέτοιο το γνώριζαν και οι απόφοιτοι της Ιατρικής.

Σε ένα άτομο με έκδηλη την παρουσία δυο καρκίνων -πράγμα που σημαίνει
οργανική καρκινογενετική ευπάθεια του πάσχοντος- και την επιπλέον
υπάρχουσα ηπατίτιδα C, είναι ιατρικώς απαράδεκτο να συσταθεί
μεταμόσχευση.

Διερωτάται λοιπόν κανείς:

Μα τόσο άσχετοι ήταν αυτοί οι διάσημοι Αμερικανοί γιατροί ή μήπως κάτι άλλο κρυβόταν;

Και οπωσδήποτε κάτι άλλο κρυβόταν, επειδή οι Αμερικανοί δεν είναι άσχετοι και γνωρίζουν άριστα να παίζουν τα λεγόμενα "επικοινωνιακά" παιγχνίδια.
Στην προκειμένη περίπτωση το επικοινωνιακό παιχνίδι που παίχθηκε ήταν
η διαφήμιση των μεταμοσχεύσεων.

Οι τελευταίες έχουν αρχίσει να χάνουν έδαφος παγκοσμίως.

Ο κόσμος υποψιάζεται ότι αυτοί που λέγονται «εγκεφαλικά νεκροί»,

δεν είναι και τόσο νεκροί.

Φαντάζεσθε λοιπόν τον αντίκτυπο, όταν ο πνευματικός ηγέτης μιας σημαντικής θρησκευτικής κοινότητας είναι μεταμοσχευμένος και υγιής!


Υπήρχε και υπάρχει, όμως, ακόμη ένας λόγος.

Αν και είμαστε η δεύτερη χώρα μετά τις ΗΠΑ σε αριθμό τροχαίων ατυχημάτων, απ΄ όπου προέρχονται και τα περισσότερα μοσχεύματα, είμαστε οι τελευταίοι στην προμήθεια άλλων χωρών σε μοσχεύματα!!

Κι αυτό έπρεπε να διορθωθεί.
Αλλά το παιχνίδι παίχθηκε μέχρι τη μέση και δεν ολοκληρώθηκε.

Δεν γινόταν άλλωστε διαφορετικά και το ερώτημα που καλείται να απαντήσει
έκαστος είναι εξίσου σημαντικό.

Ηθελημένα ή ακούσια, μπήκε στη διαδικασία αυτού του διαφημιστικού πυροτεχνήματος ο μακαριστός, πλέον, αρχιεπίσκοπος;

Τι απαντούν στο ερώτημα οι γνωστές ιατρικές "φίρμες" ;

Που από τη μια εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους για τις μεταμοσχεύσεις και από την άλλη αποδεικνύονται ένθερμοι υποστηρικτές τους;

Τι είδους "τακτική" είναι αυτή που ακολουθούν ;

Να μας απαντήσουν :

Ήταν ή δεν ήταν σκηνοθεσία όλα όσα έγιναν με το ταξίδι για μεταμόσχευση του Χριστόδουλου;

Μπορούσε με βάση τα επιστημονικά δεδομένα να γίνει μεταμόσχευση;

Την απάντηση δεν μπορεί να μας την δώσουν βέβαια οι έγκλειστοι της
Μονή Εσφιγμένου.

Οι οποίοι αγωνίζονται για να κρατήσουμε ακέραιο το Ορθόδοξο φρόνημα και αναλλοίωτη την οντολογία Ζωής, που οι Έλληνες έχουμε και προτείνουμε στον παραπαίοντα σημερινό κόσμο.

Ποτέ δεν κάναμε πράξεις ανάλογες με αυτές των φανατικών ισλαμιστών.

Για την αλήθεια αγωνιζόμαστε με τον ιδρώτα του αγίου Πνεύματος και με την
γραφίδα μας.

Όσοι μας συκοφαντούν, ας δουν καλύτερα τι κάνουν οι ίδιοι και ποία η ιστορία τους.

Αβίαστα, λοιπόν, μπορούν να μας διαβεβαιώσουν οι "έγκλειστοι", ότι τα θεολογικά υποστυλώματα, που ενισχύουν αυτού του είδους τις επεμβάσεις, πουθενά δεν υπάρχουν.

Όπως ακριβώς δεν υπήρχαν και επιστημονικά ερείσματα για τη μεταμόσχευση του Χριστόδουλου.

Είναι ανύπαρκτα και εφεύρημα της νοσηρής διάνοιας των εμποτισμένων από την αίρεση του οικουμενισμού την οποία καταγγέλλουν.

Την αίρεση των επικοινωνιακών διπλωματικών παιγνίων και της θρησκευτικής αλλοτρίωσης.

Αυτά δεν έχουν σχέση με τα Θρησκευτικά ούτε και με την Ιατρική.

10 σχόλια:

  1. Τι είναι αυτά που μας λέτε κ. Χριστοδουλίδη;
    Αυτά πρώτη φορά τα ακούμε.
    Είναι δυνατόν να χρησιμοποιήθηκε ο μακαριστός από τους...χασάπηδες γιατρούς;
    Στη διεθνή μαφία ανήκουν οι γιατροί;
    Δεν το πιστεύω.
    Είναι δυνατόν να εξαπατήθηκε 'ενας ολόκληρος πλανήτης;
    Δεν είναι δυνατόν.
    Και τόσα χρόνια, κανένας γιατρός δεν τόλμησε να μιλήση;
    Αδύνατον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Blogger Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

    Λέτε ο Κύριος να εισακούει τις προσευχές αυτών που περιμένουν ένα όργανο για να Τον ευχαριστήσουν μετά; Μάλλον όχι. Τον Διάβολο παρακαλούν και μετά λένε στον Κύριο "συγχώρα μας Κύριε που ζούμε" ή "σ΄ ευχαριστούμε Κύριε".

    Παράνοια,πλήρης παράνοια!!!

    20 Σεπτέμβριος 2009 8:05 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην φωτογραφία είναι ο Χριστοδουλίδης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύο σχεδόν χρόνια μετά το θάνατο του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου και πνευματικου πατρός ημών κυρού Χριστοδούλου,πάλι τον αδικειτε ?Τι θα γίνει τελοσπαντων ?Πολυ καλος ηταν,και καλα εκανε που προσπαθησε να ζήσει.Αιωνία του η μνήμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντίνα άντε συμμαζέψου και λίγο! Αντε γιατί σε βαρεθήκαμε με τις ανοησίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Ντινα γιατι δεν κατανοεις μερικα απλα πραγματα;
    Δεν μπορουμε να σκοτωνουμε καποιον αλλο για να του παρουμε το οργανο και να ζησουμε εμείς.
    Ειναι ανεπιτρεπτο και αδιανοητο.
    Ειναι αντιχριστιανικο, ειναι απανθρωπο.
    Είναι ζωντανος αυτος που γινεται αθελα του δοτης.
    Δεν το καταλαβαινεις αυτο;
    Αυτα που καταγγελει ο κυριος Χριστοδουλιδης ειναι φοβερα.
    δεν σε τρομαζει η αληθεια ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΘΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν καταλαβαινω,δηλαδη ενας που εχει καρκινο στο συκωτι πρεπει να καθησει να πεθανει ?Να μην προσπαθησει να ζησει ?Η ιατρικη ειναι επιστημη που θεραπευει τον αρρωστο η εστω παρατεινει τη ζωη οσο παει,με οποιαδηποτε μεσα.Επιτελους,ηταν ενας πολυ καλος Αρχιεπισκοπος και τον χρειαζοταν η Ελλαδα,μετήλθε καθε μεσο που του παρείχε η επιστημη για να ζήσει.Ο καθενας μας θα το εκανε αυτο,ετσι δεν ειναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι, δεν είναι έτσι:
    Η Εκκλησία, ως το σώμα του Χριστού, έχει αποφανθεί στα θέματα της ζωής και του θανάτου, ακολουθώντας τις κατευθύνσεις που δίδουν τα αγιογραφικά και αγιοπατερικά κείμενα και έχουν αμετάκλητα αποτυπωθεί στις Οικουμενικές της Συνόδους. Όταν λοιπόν η Εκκλησία θεωρεί τον άνθρωπο ως έχοντα σώμα και ψυχή από της συλλήψεως –καίτοι απουσιάζουν αρχικά όλα τα όργανα του σώματος, ακόμη και τα βασικά, όπως η καρδιά και ο εγκέφαλος- και θεωρεί την άμβλωση ενός εμβρύου, χωρίς όργανα, ως φόνο, πόσο μάλλον δεν θα θεωρεί ως φόνο την αφαίρεση της ζωής ενός τέλειου οργανισμού, που είχε την ατυχία να υποστεί ο εγκέφαλός του βλάβη, ενώ τα υπόλοιπα όργανα του σώματός του λειτουργούν κανονικά, έστω και υποστηριζόμενα με τεχνητό τρόπο; Ποιος δίνει λοιπόν και σε ποιόν το δικαίωμα να αποφασίσει πότε θα επέμβει στη συντόμευση της ζωής ενός ασθενούς, στην πορεία του προς το τέλος και έτσι να διαταράξει το έργο του Θεού;
    Αλλά και ειδικά για τους μοναχούς έχουμε τις εξής καταγραφές:
    Όπως καταγράφει ο άγιος Νικόδημος αγιορείτης στο ΠΗΔΑΛΙΟ, ο σκοπός και το τέλος του μοναχικού επαγγέλματος είναι η σωφροσύνη, η παρθενία και η του σώματος χαλιναγωγία και ο υποπιεσμός, η φυγή των κοσμικών πραγμάτων, η στένωση και η θλίψη. Τώρα, αν αντίθετα ο σκοπός αυτός μεταβάλλεται σε απεγνωσμένη προσπάθεια παράτασης μιας επίγειας ζωής και «γαντζώματος» στα εγκόσμια, τότε αυτός ο σκοπός θεωρείται ξένος προς την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση. Αλλά ακόμη και εάν υπάρχει πνευματική καθοδήγηση από γέροντα πνευματικό, που δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις επευλογείται η πράξη αυτή, η καθοδήγηση αυτή από ένα ποιμένα προς το ποίμνιό του, να συνεργεί σε εγκληματική πράξη (όπως η αφαίρεση ζωής από εγκεφαλικά νεκρό) ή να αποδέχεται προϊόντα εγκλήματος (όπως η αποδοχή οργάνων από εγκεφαλικά νεκρό) είναι βαρύτατη προσβολή στο πρόσωπο του Χριστού και έχει την ανάλογη μισθαποδοσία. Ακόμη δε περισσότερο αλλοίμονο, αν η συνείδηση ενός πιστού και ακόμη περισσότερο ενός κληρικού ή μοναχού δεν τον ελέγχει για την πράξη του αυτή! Τότε, επαναπαύεται στην εγωιστική του αντίληψη, ότι έπραξε το σωστό, όπως ο Φαρισαίος της παραβολής, οπότε η ταπεινοφροσύνη του πάει περίπατο, η αλαζονεία του θριαμβεύει και βέβαια η πορεία του είναι προδιαγεγραμμένη, καθότι τότε αυτός ούτε γέροντας πνευματικός είναι, ούτε μοναχός είναι, αλλ’ ούτε και «της ημετέρας Πίστεως μετέχει».

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι μοναχός αιρετικέ. Ίσως ανάξιος αλλά δεν εκπίπτει του μοναχικού "τάγματος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστά. Δεν εκπίπτει του μοναχικού τάγματος.
    Ναί είναι μοναχός. Πάντως καλόγερος δεν είναι.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου