Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009













ΑΙΣΧΥΝΘΗΤΙ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΘΗΤΙ

ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΑ



Μας είπε ο Ουνίτης Βαρθολομαίος, που δεν πιστεύει στην Μοναδικότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία και η μοναδική Ταμειούχος της Θείας Χάριτος, αλλά πιστεύει σε ολόκληρη την Σατανική Πανσπερμία των Αιρέσεων, στους Φραγκολατίνους και στους Προτεστάντας, και τους αποκαλεί υπερηφάνως και κομπορρημόνως, ως Εκκλησίες, τα παρακάτω απειλητικά :

"Τελευταίως κάποιοι αδελφοί μας, οι οποίοι διαπνέονται από υπερβάλλοντα ζήλον, εκυκλοφόρησαν μιαν «Ομολογίαν Πίστεως» στην Ελλάδα, εις την οποίαν, ούτε λίγο ούτε πολύ, λένε ότι αυτοί που δεν υπογράφουν αυτήν την Ομολογίαν, αυτοί που έχουν διαλόγους και επικοινωνίαν με τους ετεροδόξους, αυτομάτως θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας. Τους ευχαριστούμε πολύ διότι μας εξωεκκλησιάζουν. Προσεχώς θα πάρουν την δέουσαν απάντησιν από το Οικουμενικό Πατριαρχείον, διότι αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα"

Αλήθεια, Ουνίτα τέως Πατριάρχα Κωνσταντινουπόλεως, Βαρθολομαίε;

Εσύ, που πιστεύεις και αποδέχεσαι όσα πιστεύουν και αποδέχονται οι Αιρετικοί της Δύσεως και ταυτίσθηκες με αυτούς και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τα εκάστοτε λογύδριά σου που εξαπολύεις εκάστοτε και σε κάθε ευκαιρία, ιδιαίτερα δε εν μέσω των φίλων σου φραγκολατίνων και προτεσταντών που κυρίως αισθάνεσαι πανευτυχής, και τα έχουμε καταγεγραμμένα και διαφυλαγμένα, εις τον προσωπικόν σου φάκελλον;


Εσύ, που συνεχώς και αδιαλλείπτως, προσφωνείς τους αναμφισβήτητα αιρετικούς, με ορθοδόξους τίτλους και ονόματα, συναναστρέφεσαι σε τελετές και συμπροσεύχεσαι δημοσία και γυμνή τη κεφαλή μαζί τους, τελείως αθεόφοβα;

Εσύ, που εξύβρισες χυδαία τους Αγίους Πατέρες, ως θύματα του αρχεκάκου όφεως, ενώ τοιούτος είσαι εσύ,και τα επιλεγμένα κοπελίδριά σου, που διακηρύττουν θρασύτατα και αναιδέστατα, στις ημερίδες και στα συνέδρια που διοργανώνουν, ότι "θα πρέπη να υπερβούμε τους Πατέρες";


Εσύ, που συλλειτούργησες αθεόφοβα με τον Αιρετικό Φραγκολατίνο Πάπα των Παπικών και στη Ρώμη και στην Κωσταντινούπολι και εμίανες και εμαγάρισες και το αξίωμα που είχες και τον τόπο που πατούσες, πράξεις άκρως αντίθετες από ολόκληρη την διαχρονική χορεία των Αγίων Πατέρων της Ορθοδοξίας;


Είναι δυνατόν, να διανοηθούμε τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδοξίας να κάμνουν όλες αυτές τις ασχήμιες που εσύ έκανες και συνεχίζεις να κάμνης, με τον Φραγκόπαπα των Παπικών;


Ειναι δυνατόν, να υπακούσουμε και να φοβηθούμε τις απειλητικές σου διαθέσεις, σε ένα ηπιώτατο κείμενο, που ελευθέρως και ουχί στανικώς υπέγραψε εξαχιλιάριθμη μέχρι στιγμής χορεία, πατέρων και αδελφών;


Ημείς, μέχρι σήμερον δεν το υπογράψαμε αυτό το Πατερικό κείμενο, το οποίο σου μιλάει και σoυ συμπεριφέρεται, λίαν ευγενώς.


Ημείς, εζητήσαμε να προβούμε στην ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, από την συνομοταξία των αιρετιζόντων και των αιρετικών, που εξετέθησαν και εμολύνθησαν από τον συγχρωτισμόν των με τους παμπάλαιους Φραγκολατίνους αιρετικούς και τους λοιπούς αποδέκτας και οπαδούς των εωσφοροεκκλησιών.


Σήμερον όμως, μετά από τις, "από της ψευδοαιχμαλωσίας σου",απειλητικές σου διαθέσεις, σπεύδουμε και εμείς να το υπογράψουμε και τιμητικά να συναριθμηθούμε και να συμπτηχθούμε πίσω από την ευγενική και γενναία χορεία των χιλιάδων πατέρων και αδελφών.


Και να σου απαντήσουμε ότι, εσένα τον Αρχιαιρεσιάρχη, ούτε σε φοβούμεθα, ούτε σε υπολογίζουμε.


Και, αν τολμήσης και προβής, κατά την θρασυτάτην συνήθειάν σου, σε καθαιρέσεις και σε αφορισμούς, γνώριζε ότι θα γίνουν μπούμερανγκ και θα επιπέσουν επί της ιδικής σου άφρονος κεφαλής και θα μείνουν κενοί, ανενέργητοι και ατελέσφοροι.


ΗΜΕΙΣ, ΟΥΚ ΕΧΟΜΕΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ.

Εσένα, σε κατηγορούμε ως μέγα αρχιαιρεσιάρχη της εποχής μας, που χρειάζεσαι καθαίρεσιν και εξορίαν από τον περίβολο της Ορθοδόξου Εκκλησίας.


Και, στα χνάρια των Αγίων Πατέρων της Μοναδικής Ορθοδόξου Εκκλησίας απαραχαράκτως βαδίζοντες, στεντορεία τη φωνή κραυγάζομεν:


ΕΚΑΣ-ΕΞΩ, ΕΞΩ, ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΑΙ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΝΔΡΑΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ.

11 σχόλια:

  1. Ο Βαρθολομαίος ομιλεί για διάλογο και επικοινωνία με ετεροδόξους. Δεν ομιλεί για συμπροσευχές.
    Τα δυο πρώτα επιτρέπονται, το τρίτο απαγορεύεται από του Κανόνες.
    Αναμένεται η δέουσα απάντηση και η κριτική επ' αυτής και έπεται η καταδίκη ή μη.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι που θα ασχοληθώ πάλι με τον Αιρετικό. Παρά τα όσα έχει μελετήσει και την διαφωτιστική ενημέρωση που έχει προσφέρει εναντίον του Παπισμού, σε μια κουταλιά νερό πνίγεται, γιατί έχει εμμονές και δεν θέλει ταπεινά να παραδεχτεί την λανθασμένη εκτίμησή του, που επαναλαμβάνει κάθε τόσο. Χωρίς παραδοχή των λαθών μας όμως, δεν μπορούμε να κάνουμε αγώνα. Εκτός αν το μόνο που θέλουμε, είναι να χάνουμε την ώρα μας σχολιάζοντας-κουτσομπολεύοντας άλλους.
    Λέγει ο Αιρετικός, "Ο Βαρθολομαίος ομιλεί για διάλογο και επικοινωνία με ετεροδόξους. Δεν ομιλεί για συμπροσευχές".
    Και οι δύο εκτιμήσεις αποτελούν λάθος ανεπίτρεπτο για μελετητή της ευφυΐας του. Κι αν τέτοιο λάθος κάνει κάποιος που έχει ασχοληθεί με την αίρεση του Παπισμού και του οικουμενισμού, τι να πεί ο κάθε απλός χριστιανός;
    α) Οι διάλογοι με τους ετερόδοξους, όπως γίνονται από τον κ. Βαρθολομαίο, με καταστρατήγηση όλων των Ι. Κανόνων και της Πατερικής διδασκαλίας που καθορίζουν τα των διαλόγων, συνεπάγεται την προδοσία της Πίστεως. Δεν είμαστε εναντίον των Διαλόγων, αλλά εναντίον της αντιπατερικής μεθόδοθυ με την οποία διεξάγονται.
    β) Ο κ. Βαρθολομαίος γράφει, δεν μιλάει για συμπροσευχές. Δεν μιλάει γιατί ξέρει ότι απαγορεύονται. Παρόλα αυτά έχει κάνει δεκάδες ή και εκατοντάδες συμπροσευχές με ετερόδοξους επίσκοπους, ευλογώντας το αιρετικό εκκλησίασμα. Μια περιήγηση στο διαδίκτυο θα του προσφέρει δεκάδες Video με υλικό άκρως ενδιαφέρον.
    Πρέπει να προσεγγίσουμε αυτά τα θέματα με ταπείνωση και όχι με αυτάρκεια. Αλλιώς θα περιφέρουμε την «ιδίαν γνώμην» ως αυθεντική αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΛΕΧΤΕ

    http://www.youtube.com/profile?user=agkaliapanagias&view=playlists

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ ιστολόγε της "ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ", είσαι άξιος του μισθού για τον κόπου σου.
    Σ' ευχαριστούμε και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι είναι αιρετικέ.
    Πολύ όμορφα σου τα λέει ο παραπάνω αδελφός.
    Γιά τα μάτια χαρακτηρίζονται ως διάλογοι.
    Ξέρουν πολύ καλά όλοι, ότι αυτοί δεν διαλέγονται.
    Περισσσότερο εμφανίζονται σε συμπροσευχές και σε λατρευτικές πράξεις και όχι το ουσιαστικό που είναι οι διάλογοι.
    Πως δεν τα βλέπεις εσύ αυτά;
    Ολοι τους "δουλεύουν" το λαό και τα μάτια του.
    Οταν εφτασαν στο σημείο να λένε ότι θα ενωθούμε και θα εχει ο καθένας την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ πού είναι οι διάλογοι και γιατί γίνονται;
    Επίτηδες λέγονται αυτά.
    Μόνο συμφωνητικά υπογράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά που καταθέτετε αγαπητοί αδελφοί, να τα πείτε σε κάποιους άλλους, που τα του Βαρθολομαίου τα "κάνουν γαργάρα".

    Ξέρουμε το Βαρθολομαίο και τον ξέρουμε πολύ καλά, πριν εγκατασταθεί ως Πατριάρχης, είμαστε δε από τους πρώτους, που υπογράψαμε την "Ομολογία". Έτσι, να μη λυπάσθε, που ασχολείσθε μ' εμάς. Ευτυχώς έχουμε το "γνώθι σ' αυτόν". Αλλά αν δεν προκαλέσουμε, δεν θα βγει τίποτε. Αν λέμε όλοι, τι καλά που είναι αυτά και τι άσχημα, που είναι τα άλλα δεν βγαίνει η αλήθεια. Και η αλήθεια βγαίνει με το διάλογο, βγαίνει με την αντιπαράθεση.

    Όλα αυτά που παραθέτετε είναι εν πολλοίς γνωστά. Και ένας διάλογος στην περίπτωση αυτή δεν είναι να πάρουμε τα καλά του καθενός και να αφήσουμε τα στράβα.
    Ο διάλογος ένα και μόνο νόημα έχει. Ή ο παπικός να γίνει Ορθόδοξος, παραδεχόμενος την ορθόδοξη Πίστη ή ο Ορθόδοξος παπικός, παραδεχόμενος την παπική πίστη. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και συνιστούν την Ουνία.

    Έλα όμως, που σύμπασα η Ορθοδοξία είναι με τον Βαρθολομαίο! Ακόμη και αυτοί, που έχουν γράψει για τον παπισμό και τον Οικουμενισμό, τον υποδέχονται με δόξες και τιμές, όλοι δε τον μνημονεύουν, ακόμη και ο μακαριστός (άγιος;) Ιουστίνος και υπάρχουν μόνον κάποιοι Δον Κιχώτες, που πολεμάνε, αλλά ποιός τους ακούει, καταντάνε και γραφικοί!

    Εμείς, περιμένουμε την απάντηση του Πατριαρχείου, αν βέβαια δοθεί τέτοια και θα κρίνουμε πάνω σ' αυτή τη βάση του διαλόγου, που αναφέραμε, αλλά και για τις συμπροσευχές.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O άγιος Ιουστίνος είχε λάθος και ο υπερήφανος και φανατικός Αιρετικός σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγα να μην απαντήση ο Βαρθολομαίος.
    Απειλές είναι μόνο. Τι να απαντήση ο ταλαίπωρος;
    Είναι τόσο εκτεθειμένος με όσα έπραξε που δεν του έχει μείνει θάρρος, αλλά μόνο θράσος. Τί να απαντήσει σε ένα κείμενο άψογο από πάσης πλευράς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλιο για την πατριαρχική αντίδραση στην «Ομολογία Πίστεως»
    Η «Ομολογία Πίστεως» ενόχλησε τους οικουμενιστές και αποδείχτηκε ότι δεν υπήρξε μία απλή και εξωτερική ενέργεια χωρίς αντίκρισμα. Δυστυχώς βέβαια οι οικουμενιστές δεν στράφηκαν σε μετάνοια αλλά μάλλον προτίμησαν να πολεμήσουν τους αγωνιστές κληρικούς και λαϊκούς που υπέγραψαν την Ομολογία. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κατηγόρησε όλους τους υπογράφοντες ως «υπερ-Ορθόδοξους», ονόμασε «απαράδεκτα πράγματα» την υπογραφή του κειμένου και προανήγγειλε ότι θα δοθεί στους υπογράφοντες η «δέουσα απάντηση».
    Είναι σαφές ότι οι οικουμενιστές βρίσκονται σε κατάσταση πανικού βλέποντας μάλιστα τον αριθμό των υπογραφόντων την Ομολογία Πίστεως να αυξάνει καθημερινά (ήδη οι υπογραφές είναι περισσότερες από 5800). Προσπαθούν έτσι να τρομοκρατήσουν τους αγωνιστές πιστούς προαναγγέλλοντας «δέουσες απαντήσεις» και χαρακτηρίζοντας «απαράδεκτο» τον καλόν αγώνα υπέρ της Πίστεως. Κάνουν όμως τραγικό λάθος.
    Η αναφορά του Πατριάρχη στους υπογράφοντες την Ομολογία Πίστεως οδήγησε σε συμπαράταξη τους αγωνιστές πιστούς.
    Ακόμη και κάποιοι που δεν είχαν υπογράψει το κείμενο της Ομολογίας, ζητώντας πιο αυστηρά μέτρα κατά των οικουμενιστών, τώρα υπογράφουν και αυτοί ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους ήδη υπογράψαντες. Η έκκληση του π. Θεοδώρου Ζήση και προς αυτούς που «δέν ὑπέγραψαν τήν "῾Ομολογία Πίστεως", γιατί τήν θεώρησαν χλιαρή καί ἄτολμη» «νά συμπαραταχθοῦν μαζύ μας σ᾿ αὐτήν τήν, ἔστω κατ᾿ αὐτούς, μικρή ἀγωνιστική προσπάθεια» εισακούεται τώρα από αδελφούς που βλέπουν πως η Ομολογία Πίστεως είναι μια «πράξη παρρησίας καί θάρρους» που ενόχλησε τους οικουμενιστές.
    Η αντίδραση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου εναντίον των υπογραψάντων την Ομολογία Πίστεως οδηγεί σε μεγαλύτερη ενότητα όλους τους ορθοδόξους πιστούς που καταδικάζουν την παναίρεση του οικουμενισμού.
    Εμείς με τις μικρές διαδικτυακές μας δυνάμεις καλούμε όσους δεν υπέγραψαν ακόμη την Ομολογία Πίστεως να το πράξουν τώρα δείχνοντας πνεύμα ομολογίας της Ορθοδόξου Πίστως, ενισχύοντας την αντίδραση των Ορθοδόξων κατά της παναίρεσης του οικουμενισμού και αψηφώντας τις φαναριώτικες απειλές.

    Από thriskeftika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ θαρραλέα η επιστολή σου αδελφέ Οδυσσέα.
    Μπράβο σου.
    Σπάνια συναντάμε ανθρώπους με τέτοιο θάρρος και με τέτοια ανδρεία.
    Ο Βαρθολομαίος εγινε ο μεγαλύτερος τρομοκράτης του πλανήτη.
    Πέρασε και αυτόν τον Μπίν Λάντεν, στον εκκλησιαστικό χώρο, βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σας! Θαραλλέο άρθρο και πολύ δυνατό! Σπουδαίο λίαν!

    Άφου ενοχλεί τους οικουμενιστές σημαίνει ότι αξίζει η "Ομολογία Πίστεως" να υπογράφει από όλους.


    ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου