Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009


ΟΥΚ


ΕΧΟΜΕΝ


ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ









ΟΥΚ

ΕΧΟΜΕΝ


ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ


ΟΥΚ




ΕΧΟΜΕΝ






ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ







«Και πως θα γινόταν διαφορετικά στον 21ο αιώνα, να μέναμε απομονωμένοι μέσα στο κέλυφός μας ο καθένας με αυτάρκειαν και αυταρέσκειαν, χωρίς να επικοινωνούμε, χωρίς να διαλεγόμεθα, χωρίς να δίδουμε μαρτυρία της Ορθοδόξου Πίστεως μας;»

"Οι, από υπερβάλλοντα ζήλον κυκλοφορήσαντες μίαν "Ομολογίαν Πίστεως" (εγγίζει τις 6.000 υπογραφές, αρχιερέων, ιερέων, μοναχών και λαϊκών)
προσεχώς θα πάρουν την δέουσαν απάντησιν από το Οικουμενικό Πατριαρχείον, διότι αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα".

Α π ε ι λ έ ς του
ΟΥΝΙΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, τέως πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, της 30ης Αυγούστου 2009.





ΟΛΑ ΟΣΑ ΒΛΕΠΕΤΕ

ΠΑΡΑΠΑΝΩ,

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ

ΤΟΝ ΟΥΝΙΤΗ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ,

.... ΔΙΑΛΟΓΟΙ !!!


ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑΝΑΙ

ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;

ΕΧΕΤΕ

ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗΝ !!!!!!!!

20 σχόλια:

  1. Είπαμε, δεν υπάρχουν διάλογοι. Και σε τι να διαλεχθώ; Να πάρουμε τα υποτίθεται "καλά" τα δικά τους και να τα προσθέσουμε στα καλά τα δικά μας και έτσι να ενωθούμε;
    Μα εδώ, δεν μπορούμε να συζητάμε για ένωση. Μπορούμε να συζητάμε για προσχώρηση.
    Ή εμείς θα προσχωρήσουμε σ' αυτούς ή αυτοί σ' εμάς. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ο άλλος δρόμος είναι η Ουνία, δηλ. η αίρεση.

    Μπορεί η Ανατολή, κατά την 1η χιλιετία να ανέχθηκε τα τερτίπια της Δύσης (πρωτείο, αλάθητο, φιλιόκβε, νηστείες, αγαμία κληρικών κ.ά.), αλλά όλα αυτά τα έκανε, γιατί κινδύνευε η Πίστη και υπήρχε κίνδυνος διάσπασης της Εκκλησίας με την άρνηση της πρώτης αποστολικής καθέδρας, σε θέματα Πίστης. π.χ. Ο Μ. Φώτιος ανέχθηκε τα αντικανονικά έθιμα της Ρώμης, εφ’ όσον δεν θα ίσχυαν για την Εκκλησία της Κων/πολης. Εγνώριζε, ότι «ουκ έστι πίστις το αθετούμενον» (Μ. Φωτίου, επιστολή Β΄). Αλλά και ο άγιος Νεκτάριος τα ίδια καταγράφει: «επιβάλλουσα ανάγκη έθετο φυλακήν τοις στόμασιν αυτών….. η φρόνησις απήτει την ανοχήν χάριν της πίστεως και τούτο εποίησαν οι μακάριοι πατέρες» (Τα αίτια του Σχίσματος. τ. Α΄).

    Όταν μετά το 1054 η Δύση ακολούθησε το δικό της δρόμο, καταφέρνοντας στην Πίστη αλλεπάλληλα κτυπήματα, δεν υπάρχει πλέον λόγος ανοχής. Ή έρχεσαι στην Πίστη μου ή άντε στο καλό.

    Πάντως και εδώ φαίνεται η οξυδέρκεια και προορατικότητα του γίγαντα της Πίστης Μ. Βασιλείου, όταν κατέγραφε τα παρακάτω σχετικά με τους Δυτικούς:
    «ούτε γνωρίζουν την αλήθεια, ούτε δέχονται να τη μάθουν, αλλά φιλονικούν εναντίον αυτών που τους λένε την αλήθεια και επιβεβαιώνουν δια τους ευαυτούς τους την αίρεση» (Μ. Βασιλείου, λόγος για τους Επισκόπους της Δύσης στην επιστολή προς Ευσέβιον Σαμοσάτων, επιστ. 139, MPG. 32. 893).

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτός ο θρασύτατος άνθρωπος, όντως, δεν έχει Θεό μέσα του.
    Να εκβληθή το ταχύτερο της Εκκλησίας και ενεργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί πόσοι έχουν Θεό μέσα τους;

    Πως όμως θα εκβληθεί της Εκκλησίας; Και ποιάς Εκκλησίας; Της Κων/πόλεως βέβαια. Για να εκβληθεί όμως θα πρέπει να τον καθαιρέσει κατ' αρχήν η Πατριαρχική Σύνοδος, όπως καθαίρεσε π.χ. τον Οικ. Πατριάρχη Γρηγόριο Γ΄ (τον Μάμα) το 1450. Ή όπως φυλάκισε τον Μητροπολίτη Κιέβου Ισίδωρο, γιατί υπέγραψε τον όρο της Συνόδου Φλωρεντίας. Ή να ξεσηκωθεί το ποίμνιο της δικαιοδοσίας της Εκκλησίας της Κων/πόλεως και να εκδιώξει τον Προκαθήμενό της.
    Άλλος τρόπος είναι συγκληθεί Πανορθόδοξη Σύνοδος, με τη συμμετοχή των άλλων 13 Ορθοδόξων Εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών, να εγκαλέσει τον Κων/πόλεως, να τον δικάσει και να τον καταδικάσει ή όχι, για παρέκκλιση από την Πίστη.
    Άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Δεν μπορούμε εμείς, που ανήκουμε σε άλλη εκκλησιαστική δικαιοδοσία, την Εκκλησία της Ελλάδος, να πάμε στην Κων/πολη και να απαιτήσουμε την καθαίρεση του Προκαθημένου της.
    Εμείς, απλώς γράφουμε, φωνάζουμε, διαδηλώνουμε, αλλά ποιός μας ακούει; Θεωρούμαστε πολλές φορές και γραφικοί!
    Εδώ, ένας -υποτίθεται- αντιοικουμενιστής, ο π. Γ. Μεταλληνός, εκτός του να γράφει κάποια πράγματα, δεν κάνει τίποτε άλλο.
    Ακόμη και ο μεγάλος π. Ιουστίνος Πόποβιτς, που πρώτος εισήγαγε τον όρο "Οικουμενισμός" δεν αποτειχίστηκε από την οικουμενιστική Σερβική Εκκλησία και δεν έπαυσε το μνημόσυνο του Πατριάρχη!

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά έκανε "Αιρετικέ" ο άγιος Ιουστίνος και δεν αποτειχίστηκε. Δεν είσαι εσύ και η βλακεία σου το κριτήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και που τα γραφη πραγματι, ο Π. Μεταληνος τι εγινε ;;;;;;;;;;;;;
    την αλλη Κυριακη στην εκλησσια ειναι κατω απο το μνημοσυνο του, γιατι δεν πηγε τοτε στην Ναυπακτο να του φωναξη κατα πρoσωπο, αναξιος αναξιος, οπως του φωναξαν μερικα παλληκαρια εκει απο την ντοπια ενορια, φοβηθηκε μηπως τον συλλαβουν;; γιατι εαν το φωναξω αυτο εγω ενας παλαιοημερολογιτης γραφικος, θα με κλεισουν μεσα και τι εγινε, ενω εαν το φωναξουν αυτο αρχιερεις τοτε τα πραγματα διαφερουν κατα πολυ, ισως ιδρωσει το αυτακι του.Να του την φυλαξουν οταν ερθει εδω στις Νεες χωρες να μαζευτουμαι ολοι και να δρασουμε.
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ θερμά, αδελφέ μου, για τις φιλοφρονήσεις σου και την καλή σου καρδιά.
    Αλλά φαίνεται (από τα λόγια σου), ότι η βλακεία μου συμφωνεί με τη δικιά σου.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αιρετικέ επειδή γράφεις για τον π.Μεταλληνό ότι είναι υποτιθέμενος αντιοικουμενιστής που σημαίνει ότι έμμεσα τον κατηγορείς, υπέθεσα ότι το ίδιο κάνεις και για τον άγιο Ιουστίνο, δλδ τους αποδοκιμάζεις. Αν τώρα συμφωνείς μαζί τους τότε γιατί γράφεις για τον π.Μεταλληνό ως υποτιθέμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν αποδοκιμάζω κανένα. Ο καθένας κάνει τον όποιον αγώνα μπορεί. Ο π. Μεταλληνός είναι αντιοικουμενιστής (;), αλλά μόνο στα χαρτιά και σε κάποιες χλιαρές εκδηλώσεις. Από την άλλη μνημονεύει Ιερώνυμο, που μνημονεύει Βαρθολομαίο, κατά τους αντιοικουμενιστές.
    Ο π. Ιουστίνος (από πότε είναι άγιος;), παρότι κήρυξε τον "Οικουμενισμό", ως τη χειρότερη αίρεση, παρ' όλα αυτά δεν αποτειχίστηκε από το οικουμενιστικό σερβικό Πατριαρχείο.
    Στα λόγια λοιπόν είμαστε όλοι καλοί, αλλά στα έργα, τι γίνεται;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αιρετικέ μήπως είσαι παλαιοημερολογίτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά και έχει ανακηρυχθεί άγιος ο π.Ιουστίνος Πόποβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μεταλληνός ΕΙΝΑΙ αντιοικουμενιστής, δεν κάνει ούτε παριστάνει. Άλλο αν θα θέλατε εσείς να είναι πιο δυναμικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός σε κήρυγμά του στον άγιο Αντύπα, στις 9.2.06 αποκάλεσε τον πάπα της Ρώμης: "εκπρόσωπο του Σατανά"!
    Όλοι οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι (με πρώτο το Χριστόδουλο), τον αποκαλούν "αγιώτατε πάπα Ρώμης".
    Επομένως ή το ένα μπορεί να είναι ή το άλλο. Δεν μπορεί να είναι π.χ. "αγιώτατος εκπρόσωπος του Σατανά"!
    Τώρα, ο π. Γεώργιος μνημονεύει τον Ιερώνυμο, που μνημονεύει τον Βαρθολομαίο, που αποκαλεί τον πάπα "αγιώτατο". Έτσι λένε οι Κανόνες, που τους έχουν γράψει σε χαρτί υγείας της τουαλέττας ή όχι και εν τοιαύτη περιπτώσει εμάς θα μας στρίψει και θα κτυπήσουμε το κεφάλι μας στον τοίχο ή θα κάνουμε κάτι άλλο;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αιρετικέ πρόσεξε μην ήδη σου έχει στρίψει!!!
    Απο πού το έβγαλες το συμπέρασμα ότι όλοι οι επίσκοποι λένε τον Πάπα, αγιώτατε επίσκοπε Ρώμη;

    Πότε ο Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος τον απεκάλεσε; Πότε ο Φλωρίνης Θεόκλητος; Πότε ο Κονίτσης Ανδρέας; Πότε ο ... ;

    Ποιόν δουλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ μου

    Όταν ένας Επίσκοπος μνημονεύει έναν Πατριάρχη, που αποκαλεί τον Ρώμης "αγιώτατο", τότε και αυτός εμμέσως πλην σαφώς, τον αποκαλεί "αγιώτατο", διότι παραδέχεται, ότι η ενέργεια του ανωτέρου του είναι ορθή. Άλλως, παύει κάθε επαφή μαζί του και δεν τον υποδέχεται με δόξες και τιμές στην επαρχία του.

    Στην Εκκλησία μας δεν υπάρχει και έτσι και αλλιώς. Ή έτσι είναι ή αλλιώς.

    Εσύ, για ποιόν δουλεύεις;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α! Τωρα που δεν έχουν τί να απαντήσουμε, μιλάμε δικολαβίστικα και το γυρνάμε στο έμμεσα!
    Ντροπή σου Αιρετικέ που δουλεύεις τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά έχουμε να απαντήσουμε, αρκεί να γίνονται αυτά κατανοητά, αλλά ποιός λέγει ότι δεν ισχύει το έμμεσα;

    Όταν κληρικός ή λαϊκός συμπροσεύχεται με αιρετικό αφορίζεται από την Εκκλησία, επίσης και κάθε κληρικός ή λαϊκός, που συμπροσεύχεται με κληρικό ή λαϊκό, που συμπροσεύχεται με αιρετικό (με΄ Αποστολικός, θ΄ Λαοδίκειας κ.ά.). Εδώ δεν υπάρχει εμμεσότητα;

    Πάντως συμβιβάζομαι να μοιρασθούμε τη ντροπή (μισή-μισή).

    Από την άλλη, ποιός δουλεύει ποιόν;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε τις ανοησίες περι έμμεσα. Εσύ τους κατηγόρησες χωρίς να πεις το έμμεσα, το οποίο τώρα λες, αφού δεν έχεις τί να πεις. Όπως το είχες διατυπώσει πριν φαινόταν ότι τους μνημονεύουν άμεσα.

    Αιρετικέ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου και πάλι. Το ότι αφορίζεται δεν σημαίνει ότι είναι αυτόματα αφορισμένος αλλά αξίζει να αφοριστεί.

    Επίσης ο π.Γεώργιος πότε συμπροσευχήθηκε με τον Βαρθολομαίο;

    Νικόδημος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μνημόνευσε Ιερώνυμο, που μνημόνευσε Βαρθολομαίο.

    Αν δεν είναι έτσι, τότε ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
    Προς τι όλη η φασαρία για αποτείχιση;
    Προς τι η προτροπή της "Ιεράς Παρακαταθήκης": "Πάψτε να μνημονεύετε τους Λατινόφρονες Αρχιερείς"; και θέλει να πει, αυτούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο; Ή όχι;

    Τώρα, ποιός λέει ανοησίες, υπάρχουν άλλοι πιο αξιόπιστοι κριτές.

    Αιρετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μνημόνευσε τον Α που μνημόνευσε τον Β, που μνημόνευσε τον Γ, που μνημόνευσε τον Δ !
    Όταν δεν έχουμε επιχειρήματα παίζουμε την κολοκυθιά!

    Και εγώ τάσσομαι υπερ της διακοπής του μνημοσύνου και πολλοί το θέλουν αλλά κρίνουν ότι ίσως τώρα δεν είναι συνετό.
    Ποιός σου είπε ότι και ο π.Γεώργιος δεν την θέλει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιατί τάσσεσαι υπέρ της διακοπής, αφού δεν θέλεις να παίξεις την κολοκυθιά; Αλλά μάλλον την παίζεις και εσύ με το συνετό και το ασύνετο, δηλ. ναι μεν αλλά. Ωραίο το στρίπτειν.....

    Ο π. Γεώργιος δεν μου είπε ότι τη θέλει. Πάντως αν τη θέλει, να το κάνει.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου