Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
ΟΥΚ
ΕΧΟΜΕΝ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ
ΟΥΚ
ΕΧΟΜΕΝ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ
ΟΥΚ
ΕΧΟΜΕΝ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ
«Και πως θα γινόταν διαφορετικά στον 21ο αιώνα, να μέναμε απομονωμένοι μέσα στο κέλυφός μας ο καθένας με αυτάρκειαν και αυταρέσκειαν, χωρίς να επικοινωνούμε, χωρίς να διαλεγόμεθα, χωρίς να δίδουμε μαρτυρία της Ορθοδόξου Πίστεως μας;»
"Οι, από υπερβάλλοντα ζήλον κυκλοφορήσαντες μίαν "Ομολογίαν Πίστεως" (εγγίζει τις 6.000 υπογραφές, αρχιερέων, ιερέων, μοναχών και λαϊκών)
προσεχώς θα πάρουν την δέουσαν απάντησιν από το Οικουμενικό Πατριαρχείον, διότι αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα".
Α π ε ι λ έ ς του
ΟΥΝΙΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, τέως πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, της 30ης Αυγούστου 2009.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΒΛΕΠΕΤΕ
ΠΑΡΑΠΑΝΩ,
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ
ΤΟΝ ΟΥΝΙΤΗ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ,
.... ΔΙΑΛΟΓΟΙ !!!
ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑΝΑΙ
ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;
ΕΧΕΤΕ
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗΝ !!!!!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Είπαμε, δεν υπάρχουν διάλογοι. Και σε τι να διαλεχθώ; Να πάρουμε τα υποτίθεται "καλά" τα δικά τους και να τα προσθέσουμε στα καλά τα δικά μας και έτσι να ενωθούμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα εδώ, δεν μπορούμε να συζητάμε για ένωση. Μπορούμε να συζητάμε για προσχώρηση.
Ή εμείς θα προσχωρήσουμε σ' αυτούς ή αυτοί σ' εμάς. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ο άλλος δρόμος είναι η Ουνία, δηλ. η αίρεση.
Μπορεί η Ανατολή, κατά την 1η χιλιετία να ανέχθηκε τα τερτίπια της Δύσης (πρωτείο, αλάθητο, φιλιόκβε, νηστείες, αγαμία κληρικών κ.ά.), αλλά όλα αυτά τα έκανε, γιατί κινδύνευε η Πίστη και υπήρχε κίνδυνος διάσπασης της Εκκλησίας με την άρνηση της πρώτης αποστολικής καθέδρας, σε θέματα Πίστης. π.χ. Ο Μ. Φώτιος ανέχθηκε τα αντικανονικά έθιμα της Ρώμης, εφ’ όσον δεν θα ίσχυαν για την Εκκλησία της Κων/πολης. Εγνώριζε, ότι «ουκ έστι πίστις το αθετούμενον» (Μ. Φωτίου, επιστολή Β΄). Αλλά και ο άγιος Νεκτάριος τα ίδια καταγράφει: «επιβάλλουσα ανάγκη έθετο φυλακήν τοις στόμασιν αυτών….. η φρόνησις απήτει την ανοχήν χάριν της πίστεως και τούτο εποίησαν οι μακάριοι πατέρες» (Τα αίτια του Σχίσματος. τ. Α΄).
Όταν μετά το 1054 η Δύση ακολούθησε το δικό της δρόμο, καταφέρνοντας στην Πίστη αλλεπάλληλα κτυπήματα, δεν υπάρχει πλέον λόγος ανοχής. Ή έρχεσαι στην Πίστη μου ή άντε στο καλό.
Πάντως και εδώ φαίνεται η οξυδέρκεια και προορατικότητα του γίγαντα της Πίστης Μ. Βασιλείου, όταν κατέγραφε τα παρακάτω σχετικά με τους Δυτικούς:
«ούτε γνωρίζουν την αλήθεια, ούτε δέχονται να τη μάθουν, αλλά φιλονικούν εναντίον αυτών που τους λένε την αλήθεια και επιβεβαιώνουν δια τους ευαυτούς τους την αίρεση» (Μ. Βασιλείου, λόγος για τους Επισκόπους της Δύσης στην επιστολή προς Ευσέβιον Σαμοσάτων, επιστ. 139, MPG. 32. 893).
Αιρετικός
Αυτός ο θρασύτατος άνθρωπος, όντως, δεν έχει Θεό μέσα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εκβληθή το ταχύτερο της Εκκλησίας και ενεργεια.
Γιατί πόσοι έχουν Θεό μέσα τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως όμως θα εκβληθεί της Εκκλησίας; Και ποιάς Εκκλησίας; Της Κων/πόλεως βέβαια. Για να εκβληθεί όμως θα πρέπει να τον καθαιρέσει κατ' αρχήν η Πατριαρχική Σύνοδος, όπως καθαίρεσε π.χ. τον Οικ. Πατριάρχη Γρηγόριο Γ΄ (τον Μάμα) το 1450. Ή όπως φυλάκισε τον Μητροπολίτη Κιέβου Ισίδωρο, γιατί υπέγραψε τον όρο της Συνόδου Φλωρεντίας. Ή να ξεσηκωθεί το ποίμνιο της δικαιοδοσίας της Εκκλησίας της Κων/πόλεως και να εκδιώξει τον Προκαθήμενό της.
Άλλος τρόπος είναι συγκληθεί Πανορθόδοξη Σύνοδος, με τη συμμετοχή των άλλων 13 Ορθοδόξων Εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών, να εγκαλέσει τον Κων/πόλεως, να τον δικάσει και να τον καταδικάσει ή όχι, για παρέκκλιση από την Πίστη.
Άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Δεν μπορούμε εμείς, που ανήκουμε σε άλλη εκκλησιαστική δικαιοδοσία, την Εκκλησία της Ελλάδος, να πάμε στην Κων/πολη και να απαιτήσουμε την καθαίρεση του Προκαθημένου της.
Εμείς, απλώς γράφουμε, φωνάζουμε, διαδηλώνουμε, αλλά ποιός μας ακούει; Θεωρούμαστε πολλές φορές και γραφικοί!
Εδώ, ένας -υποτίθεται- αντιοικουμενιστής, ο π. Γ. Μεταλληνός, εκτός του να γράφει κάποια πράγματα, δεν κάνει τίποτε άλλο.
Ακόμη και ο μεγάλος π. Ιουστίνος Πόποβιτς, που πρώτος εισήγαγε τον όρο "Οικουμενισμός" δεν αποτειχίστηκε από την οικουμενιστική Σερβική Εκκλησία και δεν έπαυσε το μνημόσυνο του Πατριάρχη!
Αιρετικός
Καλά έκανε "Αιρετικέ" ο άγιος Ιουστίνος και δεν αποτειχίστηκε. Δεν είσαι εσύ και η βλακεία σου το κριτήριο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που τα γραφη πραγματι, ο Π. Μεταληνος τι εγινε ;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήτην αλλη Κυριακη στην εκλησσια ειναι κατω απο το μνημοσυνο του, γιατι δεν πηγε τοτε στην Ναυπακτο να του φωναξη κατα πρoσωπο, αναξιος αναξιος, οπως του φωναξαν μερικα παλληκαρια εκει απο την ντοπια ενορια, φοβηθηκε μηπως τον συλλαβουν;; γιατι εαν το φωναξω αυτο εγω ενας παλαιοημερολογιτης γραφικος, θα με κλεισουν μεσα και τι εγινε, ενω εαν το φωναξουν αυτο αρχιερεις τοτε τα πραγματα διαφερουν κατα πολυ, ισως ιδρωσει το αυτακι του.Να του την φυλαξουν οταν ερθει εδω στις Νεες χωρες να μαζευτουμαι ολοι και να δρασουμε.
Άγγελος
Ευχαριστώ θερμά, αδελφέ μου, για τις φιλοφρονήσεις σου και την καλή σου καρδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά φαίνεται (από τα λόγια σου), ότι η βλακεία μου συμφωνεί με τη δικιά σου.
Αιρετικός
Αιρετικέ επειδή γράφεις για τον π.Μεταλληνό ότι είναι υποτιθέμενος αντιοικουμενιστής που σημαίνει ότι έμμεσα τον κατηγορείς, υπέθεσα ότι το ίδιο κάνεις και για τον άγιο Ιουστίνο, δλδ τους αποδοκιμάζεις. Αν τώρα συμφωνείς μαζί τους τότε γιατί γράφεις για τον π.Μεταλληνό ως υποτιθέμενο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αποδοκιμάζω κανένα. Ο καθένας κάνει τον όποιον αγώνα μπορεί. Ο π. Μεταλληνός είναι αντιοικουμενιστής (;), αλλά μόνο στα χαρτιά και σε κάποιες χλιαρές εκδηλώσεις. Από την άλλη μνημονεύει Ιερώνυμο, που μνημονεύει Βαρθολομαίο, κατά τους αντιοικουμενιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Ιουστίνος (από πότε είναι άγιος;), παρότι κήρυξε τον "Οικουμενισμό", ως τη χειρότερη αίρεση, παρ' όλα αυτά δεν αποτειχίστηκε από το οικουμενιστικό σερβικό Πατριαρχείο.
Στα λόγια λοιπόν είμαστε όλοι καλοί, αλλά στα έργα, τι γίνεται;
Αιρετικός
Αιρετικέ μήπως είσαι παλαιοημερολογίτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και έχει ανακηρυχθεί άγιος ο π.Ιουστίνος Πόποβιτς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μεταλληνός ΕΙΝΑΙ αντιοικουμενιστής, δεν κάνει ούτε παριστάνει. Άλλο αν θα θέλατε εσείς να είναι πιο δυναμικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Γεώργιος Μεταλληνός σε κήρυγμά του στον άγιο Αντύπα, στις 9.2.06 αποκάλεσε τον πάπα της Ρώμης: "εκπρόσωπο του Σατανά"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι (με πρώτο το Χριστόδουλο), τον αποκαλούν "αγιώτατε πάπα Ρώμης".
Επομένως ή το ένα μπορεί να είναι ή το άλλο. Δεν μπορεί να είναι π.χ. "αγιώτατος εκπρόσωπος του Σατανά"!
Τώρα, ο π. Γεώργιος μνημονεύει τον Ιερώνυμο, που μνημονεύει τον Βαρθολομαίο, που αποκαλεί τον πάπα "αγιώτατο". Έτσι λένε οι Κανόνες, που τους έχουν γράψει σε χαρτί υγείας της τουαλέττας ή όχι και εν τοιαύτη περιπτώσει εμάς θα μας στρίψει και θα κτυπήσουμε το κεφάλι μας στον τοίχο ή θα κάνουμε κάτι άλλο;
Αιρετικός
Αιρετικέ πρόσεξε μην ήδη σου έχει στρίψει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο πού το έβγαλες το συμπέρασμα ότι όλοι οι επίσκοποι λένε τον Πάπα, αγιώτατε επίσκοπε Ρώμη;
Πότε ο Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος τον απεκάλεσε; Πότε ο Φλωρίνης Θεόκλητος; Πότε ο Κονίτσης Ανδρέας; Πότε ο ... ;
Ποιόν δουλεύεις;
Αγαπητέ μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ένας Επίσκοπος μνημονεύει έναν Πατριάρχη, που αποκαλεί τον Ρώμης "αγιώτατο", τότε και αυτός εμμέσως πλην σαφώς, τον αποκαλεί "αγιώτατο", διότι παραδέχεται, ότι η ενέργεια του ανωτέρου του είναι ορθή. Άλλως, παύει κάθε επαφή μαζί του και δεν τον υποδέχεται με δόξες και τιμές στην επαρχία του.
Στην Εκκλησία μας δεν υπάρχει και έτσι και αλλιώς. Ή έτσι είναι ή αλλιώς.
Εσύ, για ποιόν δουλεύεις;
Αιρετικός
Α! Τωρα που δεν έχουν τί να απαντήσουμε, μιλάμε δικολαβίστικα και το γυρνάμε στο έμμεσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή σου Αιρετικέ που δουλεύεις τον κόσμο!
Πολλά έχουμε να απαντήσουμε, αρκεί να γίνονται αυτά κατανοητά, αλλά ποιός λέγει ότι δεν ισχύει το έμμεσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κληρικός ή λαϊκός συμπροσεύχεται με αιρετικό αφορίζεται από την Εκκλησία, επίσης και κάθε κληρικός ή λαϊκός, που συμπροσεύχεται με κληρικό ή λαϊκό, που συμπροσεύχεται με αιρετικό (με΄ Αποστολικός, θ΄ Λαοδίκειας κ.ά.). Εδώ δεν υπάρχει εμμεσότητα;
Πάντως συμβιβάζομαι να μοιρασθούμε τη ντροπή (μισή-μισή).
Από την άλλη, ποιός δουλεύει ποιόν;
Αιρετικός
Άσε τις ανοησίες περι έμμεσα. Εσύ τους κατηγόρησες χωρίς να πεις το έμμεσα, το οποίο τώρα λες, αφού δεν έχεις τί να πεις. Όπως το είχες διατυπώσει πριν φαινόταν ότι τους μνημονεύουν άμεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιρετικέ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου και πάλι. Το ότι αφορίζεται δεν σημαίνει ότι είναι αυτόματα αφορισμένος αλλά αξίζει να αφοριστεί.
Επίσης ο π.Γεώργιος πότε συμπροσευχήθηκε με τον Βαρθολομαίο;
Νικόδημος
Μνημόνευσε Ιερώνυμο, που μνημόνευσε Βαρθολομαίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν είναι έτσι, τότε ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
Προς τι όλη η φασαρία για αποτείχιση;
Προς τι η προτροπή της "Ιεράς Παρακαταθήκης": "Πάψτε να μνημονεύετε τους Λατινόφρονες Αρχιερείς"; και θέλει να πει, αυτούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο; Ή όχι;
Τώρα, ποιός λέει ανοησίες, υπάρχουν άλλοι πιο αξιόπιστοι κριτές.
Αιρετικός.
Μνημόνευσε τον Α που μνημόνευσε τον Β, που μνημόνευσε τον Γ, που μνημόνευσε τον Δ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν δεν έχουμε επιχειρήματα παίζουμε την κολοκυθιά!
Και εγώ τάσσομαι υπερ της διακοπής του μνημοσύνου και πολλοί το θέλουν αλλά κρίνουν ότι ίσως τώρα δεν είναι συνετό.
Ποιός σου είπε ότι και ο π.Γεώργιος δεν την θέλει;
Γιατί τάσσεσαι υπέρ της διακοπής, αφού δεν θέλεις να παίξεις την κολοκυθιά; Αλλά μάλλον την παίζεις και εσύ με το συνετό και το ασύνετο, δηλ. ναι μεν αλλά. Ωραίο το στρίπτειν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Γεώργιος δεν μου είπε ότι τη θέλει. Πάντως αν τη θέλει, να το κάνει.
Αιρετικός