Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009


Πότε θα μιλήσουν


οι Επίσκοποι


για την Πίστη;


Πνευματική αμβλυωπία ή πνευματικό δαλτωνισμό έχουν άραγε πάθει οι Ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας;

Βλέπουν τα πράγματα, με τα ορθόδοξα κριτήρια που οι περισσότεροι έχουν ή θέλουν να έχουν, ή όπως τους επιβάλλονται από τον εκκοσμικευμένο και οικουμενιστικό τους περίγυρο;

Τοποθετούν υπεράνω όλων τα της Εκκλησίας, ή ενεργούν όπως η «επισκοπική ομάδα» (στην οποία ανήκουν) τους συμβουλεύει;

Πάντως η όποιου βαθμού αλλοίωση της πνευματικής οράσεως, έχει αντίκτυπο και στην ακοή τους.

Δεν βλέπουν και δεν «ακούν» τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω τους όπως είναι, με αποτέλεσμα και να μη μιλάνε γι’ αυτά όταν πρέπει και όπως πρέπει, αλλά για τα καίρια μεν και ιερά της Πίστεως να μιλάνε με μισόλογα και για εσωτερική κατανάλωση (κυρίως της Επισκοπής τους), το «θάρρος» δε και τη «γενναιότητά» τους να επιδεικνύουν για άλλα πράγματα δευτερότερα, μόνο και μόνο για να δικαιώνουν την ύπαρξή τους και να καθησυχάζουν την συνείδησή τους.

Οι Πατέρες της Εκκλησίας -αντίθετα- είχαν μια ανύσταχτη φροντίδα και ευαισθησία στα θέματα Πίστεως, ιδιαίτατα όταν επρόκειτο για τον «λοιμόν» της αιρέσεως, πράγματα ακατανόητα δυστυχώς από την σύγχρονη εκκοσμικευμένη Ιεραρχία.


Και με ποια θέματα ασχολούνται, κυρίως, οι σύγχρονοι Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι και Επίσκοποι;

Ασχολούνται περισσότερο με θέματα της πράσινης οικολογίας, με θέματα οικονομικά, πολιτικά, εθνικά, εθιμικά, με το παγκάρι και τις λαμπροστόλιστες εμφανίσεις και τα πανηγύρια και λίγο έως ελάχιστα με τα θέματα Πίστεως και την προάσπισή της, όταν πρέπει κι εκεί που πρέπει, γιατί δεν αντέχουν να αναλάβουν το κόστος που θα προκύψει, κάποιο διωγμό πραγματικό ή φανταστικό.

Κι όμως, Εκείνος είπε: «Μακάριοι όταν διώξουσι ημάς…».


Αφορμή για το άρθρο αυτό ήταν δυό προχθεσινές δημοσιεύσεις: μια συνέντευξη του Μητροπολίτη Θεσ/νίκης Άνθιμου και μια του Κονίτσης Ανδρέα «Φωνή αγωνίας από το Μητροπολίτη Κονίτσης για τα Εθνικά θέματα» (thriskeftika).

Αλήθεια! Τι ανάγκασε τον Θεσσαλονίκης να δώσει αυτή τη συνέντευξη;

Μήπως, επιτέλους, κατάλαβε την καταιγιστική προέλαση του Οικουμενισμού στην Επισκοπή του, και αποφάσισε να ενημερώσει για το κακό που κάνουν Ημερίδες των Οικουμενιστών, σαν κι αυτή που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη το Μάϊο; (την οποία «ευλόγησε» και επισημοποίησε με την αποστολή σ’ αυτήν εκπροσώπου του).

Μήπως τον εξώθησε να μιλήσει η αφωνία της Ι. Συνόδου σε θέματα Πίστεως;

Μήπως η απομάκρυνση του λαού και κυρίως των νέων από την Εκκλησία, λόγω του κακού παραδείγματος κυρίως των Ποιμένων του;

Όχι. Τίποτα απ’ αυτά.

Η εμμονή του κ. Άνθιμου είναι τα Εθνικά θέματα.

Θα πρέπει να του αποδοθεί ο τίτλος του Μακεδονάρχη, όχι του Ποιμενάρχη.

Ο τίτλος που έβαλε ο δημοσιογράφος στην συνέντευξη είναι: «Ο Θεσσαλονίκης αμφισβητεί τον Αθηνών. Είναι ο πρώτος Ιεράρχης που εκφράζει δημόσια τις αντιρρήσεις του για τις επιλογές του προέδρου της Συνόδου της Ιεραρχίας …Τη διαφωνία του με την σιωπηλή στάση στα εθνικά θέματα και την πορεία εσωστρέφειας που ακολουθεί η ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος εκφράζει σε αποκλειστική συνέντευξη του στο Amen.gr ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος».

Μίλησε, όμως, κι άλλος ένας ταπεινός, ασκητικός και παραδοσιακός Μητροπολίτης. Ο Κονίτσης Ανδρέας.

Μήπως κι αυτός καυτηρίασε και πήρε θέση σε θέματα Πίστεως.

Όχι, γιατί αυτά θα τον φέρουν σε αντίθεση με τους συνεπισκόπους του.

Κι αυτός, όταν βγάζει ανακοινώσεις που η εμβέλειά τους είναι εθνική, περιστρέφεται, κυρίως, γύρω από τα εθνικά θέματα και περισσότερο το Βορειοηπειρωτικό.

Το τελευταίο: «Φωνή αγωνίας από το Μητροπολίτη Κονίτσης για τα Εθνικά θέματα». Το θεωρεί ως εντολή και κληρονομιά του ηρωϊκού προκατόχου του Σεβαστιανού. Ευλογημένος ο αγώνας του.

Μα ο Χριστός δεν του έδωσε ως πρώτο καθήκον την υπεράσπιση των εθνικών θεμάτων, αλλά ως πρώτιστο καθήκον του έδωσε την υπεράσπιση της Πίστεως, που σήμερα κλυδωνίζεται.

Πότε θα βγάλει όχι απλώς «φωνή», αλλά κ ρ α υ γ ή «αγωνίας για τα θέματα» της Πίστεως;

«Ψάχνω να βρω έναν Μάρκο Μπότσαρη», είπε στην ίδια ομιλία.

Γιατί, δεν ψάχνει με τον ίδιο ζήλο και για ένα Μάρκο, αλλά Ευγενικό;

Ένα Μ. Αθανάσιο ή ένα Μ. Βασίλειο;

Ένα σύγχρονο «Κοσμά Αιτωλό», που να πεί κάτι ανάλογο με τον «Πάπα να καταράσθε» του Αγίου, για τους σύγχρονους αιρετικούς, τους Λατίνους και τους Πσέδες και τους υποστηριχτές τους;

Και μη μας πεί, ότι την Εκκλησία τη φυλάει ο Χριστός, ότι ο ίδιος προσεύχεται γι’ αυτήν.

Γιατί θα ισχυρισθούμε, ότι κατά τον ίδιο τρόπο φυλάει και τους ανθρώπους, τους βορειοηπειρώτες…

Γιατί και γι’ αυτούς δεν αρκείται μόνο στην προσευχή;

Η σιωπή του σε θέματα Πίστεως μήπως γίνεται, επειδή δεν αντέχει μια αντιπαράθεση με τους οικουμενιστές Επισκόπους;

Μήπως είναι οδυνηρότερη απ’ ότι να τα βάζει με τους Αλβανούς, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει στην Αλβανία Αρχιεπίσκοπος και Επίσκοποι;

Γιατί δεν εκφράζει την ενόχλησή του, που ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων είναι πρόεδρος του αιρετικού Π.Σ.Ε.;


Αλήθεια! Διαβάζουν οι σύγχρονοι Επίσκοποι την εκκλησιαστική ιστορία;

Εκεί θα διαπιστώσουν, ότι οι Άγιοι Επίσκοποι ενδιαφέρονταν σε περιόδους αιρέσεων και για την εκτός Επισκοπής τους Εκκλησία.

Τώρα, όμως, η αίρεση του Οικουμενισμού είναι μέσα στην αυλή μας.

Και η μίμηση των Αγίων μας επιβάλλεται να γίνεται, εφ’ όσον προς την αγιότητα πορευόμεθα <άγιοι γίνεσθε…>.

Η μίμηση και της ομολογίας τους είναι απαραίτητο στοιχείο για τη σωτηρία μας.

Θαυμάζουμε σε μερικούς Επισκόπους μας (όπως στον Κονίτσης την ασκητικότητα, την αγωνιστικότητα, λιτότητά…), αλλά δεν μας εμπνέουν στον τομέα της Ομολογίας, ώστε κι εμεις από το μετερίζι που βρισκόμαστε, και καθώς βλέπουμε γύρω μας αλλοτριωμένους τους «πνευματικούς» από την «ζύμην» του Οικουμενισμού, να πιαστούμε από κάπου για να κάνουμε την καλή ομολογία της Πίστεως.

Γιατί οι άγιοι συμβουλεύουν, πως και οι απλοί πιστοί πρέπει να ομιλούν, όταν περιφρονείται και κινδυνεύει η πίστις κι όχι μόνο οι Επίσκοποι;

Ένας τέτοιος άγιος είναι ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, στην εποχή μας δε ο π. Φιλοθέος Ζερβάκος, που μόλις προχθές διαβάσαμε Επιστολή του με τίτλο: «Εις περιστάσεις που περιφρονείται η Πίστις, απαγορεύεται η σιωπή» (aktines.blogspot.com). Στην Επιστολή του αυτή μάλιστα, αναφέρεται και στους «φιλοπαπιστές».

Γιατί, λοιπόν, οι Επίσκοποι ασχολούνται με άλλα και με το παράδειγμά τους υποβαθμίζουν τον εκ των αιρέσεων κίνδυνο;

Γιατί δεν μπαίνουν μπροστά για να μας παραδειγματίσουν;


Λ.Δ. Αγιορείτης




Υ.Γ. Με εντυπωσίασε μια πληροφορία που έμαθα πολύ αργότερα από τον καιρό που συνέβη.

Ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, έπαιρνε συχνά-πυκνά (ίσως και καθημερινά) τον Κονίτσης τηλέφωνο, για να μην αντιδράσει στην έλευση του Πάπα, ή (μάλλον) για να μην ψηφίσει στην Σύνοδο της Ιεραρχίας τον Σεπτέμβριο του 2001 εναντίον της προσκλήσεώς του στην Ελλάδα και φέρει σε δύσκολη θέση τον Χριστόδουλο.

Κι ο αγωνιστής για τη στάση του στο Βορειοηπειρωτικό π. Ανδρέας, μου είπαν, υπέκυψε!

Δεν βγήκε, δηλαδή, να καταγγείλει την προδοσία. Επικράτησε η «σύνεση».

Τώρα που βλέπει τους καρπούς αυτή της συνέσεως γιατί δεν αντιδρά;

Είναι εγκλωβισμένος σε κάτι;

Γιατί δεν μιλά;

Γνωρίζω ότι είναι ξεκάθαρος και ορθοδοξότατος στα θέματα πίστεως.

Τότε;

15 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου Οδυσσέα,ευτυχώς που η Ελλαδική Εκκλησία διαθέτει Ποιμενάρχες με πυγμή,όπως το Σεβασμιώτατο Θεσσαλονίκης Ανθιμο και Καλαβρύτων Αμβρόσιο !Και οι δυό τους πάρα πολύ δυναμικοί και σε θέματα Εκκλησίας και σε θέματα Πατρίδας.Αυτά τα δύο μαζί πανε,γιατί άμα δεν υπάρχει Ελλάδα και Ελληνικός λαός δεν υπάρχει και Ποίμνιο.Μαζί πάνε...Και ο Ανδρέας Κονίτσης το ίδιο,πάρα πολύ δυναμικός και αυτός και τα λέει έξω απο τα δόντια και καλά κάνει !Ακριβώς πρέπει να τα λένε,γιατί οι Ιεράρχες δεν έχουν την περίφημη έννοια της επανεκλογής που έχουν οι πολιτικοί,ούτε έχουν επομένως και τη σκοπιμότητα να τους ψυθιρίζει πες αυτό η πες εκείνο γιατι αυτό σε ωφελεί τώρα.Λένε το σωστό !Μακάρι να το έκαναν και άλλοι...Σχολή Χριστόδουλου επιτέλους!Εξω από τα δόντια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Οδυσσέα συμφωνούμε και επαυξάνουμε.
    Η θΕΟΤΟΚΟΣ ΝΑ ΣΚΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ENHMEΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

    http://agiooros.freeforums.org/enhme-binteo-t3172.html#11049

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε επισκόπους.
    Εχουμε ....προβατίνες, όπως έγραψες και συ Οδυσσέα, ότι είπε ο μακαρίτης Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιοί Επίσκοποι και ποιά Πίστη;
    Για να μιλήσεις για την Πίστη, πρέπει να πιστεύεις.
    Αλλά πόσοι Επίσκοποι πιστεύουν; Μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού!
    Ποιοί από αυτούς μιλάνε για το Χριστό και ποιοί τον εκμεταλλεύονται;
    Για να μιλήσεις για το Χριστό, πρέπει να τον πιστεύεις πραγματικά και να τον νοιώθεις, να τον έχεις στο πετσί σου, να μη ζεις εσύ, αλλά να ζει ο Χριστός μέσα σου.
    Για να διαπιστώσεις την Πίστη κάποιου δεν χρειάζεται πολλά πολλά. Το καταλαβαίνεις άμεσα, το διακρίνεις και μόνο από τα λόγια του.
    Όταν π.χ. λες: "Ο Θεός μου έδωσε την εντολή να ποιμάνω αυτό το λαό", αμέσως καταλαβαίνεις, ότι αυτός που το λέει δεν πιστεύει στο Χριστό. Χρησιμοποιεί δε το αόριστο "ο Θεός", όπως οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι και οι Αιρετικοί και όχι το υπέρ παν όνομα (Χριστός).
    Ελάχιστοι δηλώνουν ά-Θεοι, λίγο πολύ όλοι πιστεύουν σε Θεό. Το ζήτημα είναι οι ά-Χριστοι και τέτοιοι είναι πάρα πολλοί. Λίγοι τολμούν να προφέρουν το όνομα Χριστός, οι πλείστοι ντρέπονται να το αναφέρουν!
    Όσον αφορά τα πατριδοκαπηλικά ορισμένων, οδηγός μας είναι το ρηθέν υπό του αγ. Μαξίμου: "Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη, καινοτομία προδήλως καθέστηκε". Ποιός λοιπόν από τους Πατέρες μίλησε για πατρίδες επίγειες. Όσοι μίλησαν, μίλησαν για την άνω Ιερουσαλήμ, την πραγματική πατρίδα.
    Μην παρασυρόμεθα από εκείνο το γελοίο: "υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους..... και του φιλοχρήστου ημών στρατού" και νομίσουμε, ότι το έγραψε ο ίδιος ο Ιω. Χρυσόστομος.
    Αυτό το τελευταίο είναι κυριολεκτικά για γέλια και για κλάματα!

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου αιρετικέ,δεν είναι μόνο θέμα ιερέων και ιεραρχών,είναι και θέμα πιστών.Αν ο κόσμος ενδιαφεροταν,θα υπήρχε αυξημένη πίεση και στους Ιερείς να διδάσκουν το σωστό.Και κυρίως τα βασικά,που είναι και τα πιο κατανοητά από το λαό.Εδώ πάς στην Εκκλησία,και δε βλέπεις ανθρώπους να σηκώνονται στην ανάγνωση του Ευαγγελίου,στην απαγγελία του Πιστεύω...Δεν έχουμε Χριστό μέσα μας οι περισσότεροι.Εδώ ακόμα και τις νηστείες της Εκκλησίας είτε τις φέρνουμε στα μέτρα μας είτε απλά δεν τις τηρούμε...Τι σοι χριστιανοί είμααστε οι σημερινοί δεν το καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερωτήματα προς τα Ορθόδοξα μέλη της Μικτής Επιτροπής Διαλόγου

    http://agiooros.freeforums.org/topic-t3177.html#11143

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ(ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ)ΒΙΝΤΕΟ

    http://agiooros.freeforums.org/topic-t3159.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν δεν υπάρχει ποιμαντική, τι να σου κάνει το απολωλός πρόβατο;
    Ο κόσμος ενδιαφέρεται μόνο για τις φανουρόπιττες και κάτι τέτοιες λευκές μαγείες, γιατί κανένας ποιμένας δεν αποτρέπει τέτοια ή άλλη ειδωλολατρεία.
    Γιατί να σηκωθεί στο Ευαγγέλιο ή στο "στώμεν καλώς", που σημαίνει να σταθούμε όρθιοι καλώς; Του εξήγησε κανείς, ότι αυτό το "στώμεν" δεν έχει σχέση με το στόμα;
    Όταν ο ποιμένας δεν έχει Χριστό μέσα του, πως θα Τον εκπέμψει στο πρόβατο; Δια της επιφοιτήσεως του αγ. Πνεύματος;
    Πως θα νηστέψει το πρόβατο, όταν ο μισθωτός ποιμένας (δηλ. ο μη ποιμένας) κηλιοδουλεί; Από που θα πάρει παράδειγμα;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ(Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ)ΒΙΝΤΕΟ

    http://agiooros.freeforums.org/topic-t3178.html#11144

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορώ άλλη Ντίνα28 Αυγούστου 2009 στις 9:24 π.μ.

    Ντίνα, έφτασε η χάρη σου κι εδώ;
    Ναι, θα πρέπει να φτιάξουμε τη σχολή Χριστόδουλου (με το γνωστό πνεύμα της Χρυσοπηγής )για να μολύνουμε όλο τον κλήρο που δεν πρόλαβε να μπολιαστεί με όσα (σκάνδαλα) βγήκαν στη φόρα το 2005 και κουκουλώθηκαν.
    Έχεις δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητε φιλε-φιλη
    στο δικο μας μπλογκ γραφει ο καθενας οτι θελει.
    Ειναι ανοικτο για τους παντας.
    Ετσι θελω να αισθανομαι οτι ειμαι ελευθερος ανθρωπος και ετσι θελω να αισθανομαι και τους αλλους ανθρωπους, αλλα και οι αλλοι να αισθανονται οτι ειναι ελευθεροι ανθρωποι και εδω μεσα μπορουν να εκφρασθουν ελευθερα.
    Επ ελευθερια εκληθητε, λεγει η Γραφη.
    Ελευθερια σκεψης, ελευθερια λογου, ελευθερια εκφρασης.
    Οποιος θελει να πη την αποψι του και να φερη τα επιχειρηματα του, ειναι ελευθερος.
    Εδω μεσα ο στραγγαλισμος της φωνης του αλλου, απαγορευεται.
    Βεβαια καλο θαναι ναμαστε ομοφρονες, οπως οι πρωτοι χριστιανοι, κατα το Γραφικον.
    Ομως εδω ειναι και η παλληκαρια μας.
    Πεισε τον αλλο με τα επιχειρηματα σου και καντον ομοφρονα σου και αμφοτεροι ομοφρονες με την Γραφη, τους Αγιους, τους Πατερες.
    Μπορεις;
    Αν δεν μπορεις, παραμερισε και σιωπα, πεφιμωσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μπορώ άλλη Ντίνα28 Αυγούστου 2009 στις 1:28 μ.μ.

    Tα επιχειρήματα (εις ώτα μη ακουόντων) δεν περνούν.
    Σε μισθωμένους υπερασπιστές τι να πεις;
    Έχουμε με την κυρία ή κύριο; με την ονομασία Ντίνα , αλλάξει απόψεις κι έχω παρακολουθήσει και συζητήσεις της σε οικεία της μπλογκ και το μόνο που ξέρει (χωρίς να θυμώνει-η τακτική η ίδια πάντα-) είναι να λιβανίζει ό,τι έχει σχέση με την Χρυσοπηγή.
    Δεν αποδέχεται τα γεγονότα (π.χ.του 2005) , πως να πείσεις με ιδέες ;
    Ίσως να συμφωνείτε και εσείς ότι χρειάζεται η σχολή Χριστόδουλου που προτείνει και δεν της απαντήσατε.
    Τι να κάνουμε;
    Δημοκρτία έχουμε.
    Ο καθένας έχει τις ιδέες του και για να τις αλλάξει θα πρέπει να έρθει το πλήρωμα του χρόνου.
    Δεν μπορούμε να είμαστε Ομόφρονες όλοι!

    Εγώ όμως δεν μπορώ την τακτική του λιβανίσματος της " Ντίνας" , το ομολογώ! ούτε βέβαια δέχομαι τη φίμωση που μου προτείνετε.
    Άμα θέλετε σβήστε το σχόλιό μου προς την αγαπητή σας και οικεία -από ότι φαίνεται- Ντίνα.
    Θα φροντίσω δε να μη σας φέρνω σε δύσκολη θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ μου εσύ που γράφεις τελευταίος,πρώτον,είμαι γυναίκα,δεύτερον λέγομαι Ντίνα και μπαίνω με το αληθινό μου όνομα και οχι με ψευδώνυμα...Τρίτον και κυριότερον,σε ό,τι αφορά τα γεγονότα του 2005 με το παραδικαστικό κύκλωμα κλπ την απάντηση την έχει ήδη δώσει ο ίδιος ο Χριστόδουλος,που είπε ότι εμείς οφείλουμε να στηρίξουμε καθέναν που το ζητά γιατί είμαστε πατέρες,όχι ντετέκτιβ.Αν κάποιος παρεκτραπεί φέρει και την ευθύνη...Και συμφωνώ απολύτως μαζί του.Ο καθένας μας πρέπει να το θεωρεί τιμή του να τον βοηθήσει στο ξεκίνημα της ζωής του ένας πιο πετυχημένος και φτασμένος απο αυτόν,είτε πρόκειται για πολιτικό,είτε πρόκειται για Μητροπολίτη,είτε για τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο.Το θέμα είναι να έχουμε την ωριμότητα να καταλαβαίνουμε ότι τα δύσκολα ξεκινούν αφού τοποθετηθουμε κάπου όπου θα κριθούμε από τα δικά μας έργα και όχι από το ποιός μας έβαλε.Καλά έκανε ο Χριστόδουλος και το ξεκαθάρισε.Και τόσο αυτό το θέμα όσο και αλλα ανάλογα που συμβαίνουν στην πολιτική ζωή έκαναν τους ανθρώπους με μια οντότητα να αρνουνται να βοηθήσουν μην τυχόν και βρουν το μπελά τους...Τι να πει κανείς ?Θα πρέπει λόγω και έργω να τιμάμε τις γνωριμίες μας και όχι μονο με τα λόγια ,αλλά και με σωστό τρόπο ζωής...Χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις έστω και αν δε συμφωνουμε πάντα.Τι να κάνουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου