ΑΓΡΙΑ ΒΕΒΗΛΩΣΙ
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ
Τραγουδώντας στις Πρέσπες χωρίς Οριο.
Είναι να λυπάται κανείς και να κλαίει, με την κατάντια των Ελληνογραικύλων.
Αυτά που συνέβησαν στην Αγία Ειρήνη Κωνσταντινουπόλεως από τους Μογγολότουρκους Αγαρηνούς, έγιναν προχθές και εδώ σ’ εμάς και μάλιστα στις πύλες της πατρίδος, στις θρυλικές Πρέσπες.
Μέσα στον αρχαίο ναό του αγίου Αχιλείου των Πρεσπών, τραγουδήθηκαν ερωτικά τραγούδια από γνωστές τραγουδίστριες του έρωτα όπως η Χάρις Αλεξίου και άλλες και με την καθοδήγησι του λυρικού τραγουδιστή Σπύρου Σακκά.
Πέρισυ τον ίδιο καρό και με την παρουσία και του προέδρου της δημοκρατίας λέγονταν εκεί πέρα και ...σόκιν!!!
Σ’ έναν χώρο ιερό και άγιο που λειτουργείται έστω και μερικές φορές το χρόνο ή τελούνται άλλα μυστήρια, αποτελεί χείριστη βεβήλωσι να έρχονται, κάθε λίγο και λιγάκι, από το Επικούριον Αστυ διάφοροι ερωτομανείς ηθοποιοί και τραγουδιστές και αοιδοί της αηδίας και της ερωτοδιαφθοράς και να βεβηλώνουν τους ιερούς χώρους της αγιασμένης Μακεδονίας.
Το κακό παράδειγμα βέβαια το έδωσε ο Ουνίτης Βαρθολομαίος που παριστάνει τον πατριάρχη της Κωνσταντινουπόλεως.
Τι να περιμένει κανείς από τους άλλους;
Κάποιος θα ρωτούσε: Επίσκοπος εκεί δεν υπάρχει;
Υπάρχει βεβαίως αλλά είναι "ιχθύος αφωνότερος και βατράχου απραγότερος".
Μάλιστα ήταν παρών στις εκδηλώσεις αυτές της αναισχυντίας.
Και παριστάνει τον διάδοχο ενός Αυγουστίνου, που Εκείνος αν ήταν δυνατός και σφριγηλός, δεν θα άφηνε ποτέ να διεξαχθούν τέτοια ανεπίτρεπτα αίσχη μέσα στον Αγιο Αχίλλειο Πρεσπών.
Αλλά από «πασά» και «αλή», τι να περιμένει κανείς;
Ετσι δεν είναι κύριε Πασαλή;
Εμείς με όλη μας τη δύναμι και την αγανάκτησι μας φωνάζουμε για μία ακόμα φορά ΑΙΣΧΟΣ και πάλι ΑΙΣΧΟΣ.
Χαβούζα κατάντησαν την χώρα των Αγίων και των Μαρτύρων.
Οι φωτογραφίες είναι αψευδείς μάρτυρες των καταγγελομένων.
Να κάνουμε κάποιες καλόπιστες ερωτήσεις και παρατηρήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς αρχίσουμε από τις ερωτήσεις:
Ο Μητροπολίτης της Φλώρινας έχει εξουσία να απαγορεύσει να γίνουν αυτές οι εκδηλώσεις ή όχι; Αν συμβαίνει το τελευταίο τότε άδικα τον κατηγορούμε.
Μήπως δηλαδή ο χώρος ανήκει στο αρχαιολογικό τμήμα του Υπουργείου Πολιτισμού πλεον και όχι στην Ιερά Μηπτρόπολη Φλωρίνης;
Διαφωνούμε όπως και να έχει το πράγμα με την λοιδορία του επώνυμου του Μητροπολίτου κ.Θεοκλήτου. Ελέγξτε τον, ναι! Όχι όμως λοιδορίες και ειρωνίες σκληρές.
Παρατηρητής
Αγαπητέ σε πειραζουν οι λοιδορίες και όχι η ασέβεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ασεβεια να δωσης βαρυτητα που εξοργίζει το Θεό.
Δεν ειναι δυνατον η αρχαιολογική υπηρεσια να διαφεντευει ναους που λειτουργουνται και να επιτρεπει εν αγνοια της Εκκλησίας εκδηλώσεις που μιαινουν τον τοπο.
Εδω θαπρεπε να υπαρχη το βετο της Εκκλσιας. Αλλα οταν εχουμε δεσποταδες ....προβατινες κατα τον Ελευθερουπόλεως Αμβροσιο, τι να περιμενεις;
Ο ιδιος ο δεσποτης, τι δουλεια ειχε να παραστη;
Τον επιασαν απο το λαιμο και τον πηγαν;
Περισυ ειχε και αισχρα σοκιν και ηταν παρόν.
Ετσι ειναι οι επισκοποι του Χριστου σαν αυτους;
Λοιπον; Μην μας ερεθιζεις και συ αδελφε, γιατι γκρεμιζονται ολα καθε μερα σ' αυτον τον τοπο.
Καλά θα κάνης να ανησυχεις και να μην δικαιολογης την ασεβεια και τους ασεβείς.
Αρκετα πια, δεν τους ανεχομεθα αλλο.
Θα λαβουμε σκληρες αποφασεις και θα τριβετε τα ματια σας.
ΟΔΥΣΣΕΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΙΟΥ ΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓ. ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ. Ο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ :ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΟΛΚΗΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ. ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ, ΤΟΝ ΑΙΜΟΣΤΑΓΗ ΔΕΣΠΟΤΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ,ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΔΟΞΟ ΔΕΣΠΟΤΗ, ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΟ ΤΟΥ, ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟ ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ. ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΛΚΗΣ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΚΑΚΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΡΕΣΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ???.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, το παληκαράκι ο Ιουστίνος ο μεγαλοπρεπής της Φλώρινας πηγε στη Λάρισα προσκεκλημένος του Ιγνατιου, για να διδαξη ήθος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τοξερα.
Μαθαινω οτι ειναι ηγουμενος μονης, αλλα κοιμαται σε διαμερισμα της Φλωρινας.
Ειναι αληθεια;
Ξερει κανεις;
Ξερω οτι ...γατογλυφτεται για δεσποτης.
Πιστευω ότι ξερει τι τερτιπια χρειαζονται για να γινη.
Τον παρακολουθουμε.
Και τον μαρκαρουμε.
Θα τον περιγραψουμε αλλοτε.
Ποιο σχόλιο αφαιρεθηκε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως κανεις λαθος;
Το τεκτων σημαινει μαραγκος ή μασονος;
Τι προτιμας;
4 Σχόλια )
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείστε αυτό το παράθυρο Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων
Ανώνυμος Ο/Η Γιώργος από Πολύγυρο είπε...
Τι δουλειά έχουν αυτοί οι καραγκιόζηδες και οι ξεβράκοτες καρα........μέσα στο ναό του αγίου Αχιλείου;
Αλλά το κακό παράδειγμα το έδωσε ο Ουνίτης ο Βαρθολομαίος στην θρυλική αγία Ειρήνη Κωνσταντινουπόλεως.
Τι φταίνε οι κοσμικοί;
Αγαπητε Οδυσσεα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επισημανσεις σου ειναι απαραιτητες και μαλιστα επιτυχεστατες και ο ελεγχος σου προς την ασεβειαν θα επρεπε να ηταν σφοδροτερος, και ησουν και λιαν ευγενης προς τα θλιβερα αυτα γεγονοτα.
Πραγματι ολοι αυτοι εχουν παρεκτραπη και ειδικα οι ιερωμενοι το "δεσποταριο" ειναι απαραδεκτοι, τωρα αφου ο ""Πατριαρχης""μας διδει το παραδειγμα τα υπολοιπα περισσευουν.
Άγγελος
Είναι φυσικό να γίνονται όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παπικοί εδώ και αιώνες πέτυχαν αυτό που ήθελαν. Να μετατρέψουν την προσπάθεια για τη γνώση της αλήθειας ("γνώσεσθαι την αλήθειαν.....") του ανθρώπου της Ανατολής σε προσπάθεια εκμετάλλευσης των ιερών και οσίων (μεταπρατισμός) του δυτικού ανθρώπου.
Η Αγία Τριάδα, μου φέρνει κόσμο στην εκκλησία; Όχι. Τότε την αγνοώ. Η Μαριολατρεία μου φέρνει; Ναι. Τότε τη χρησιμοποιώ. Η εικόνα μου φέρνει κόσμο στην εκκλησία; Όχι, γιατί δεν είναι κάτι χειροπιαστό. Το άγαλμα μου φέρνει; Ναι, γιατί η αφή παίζει σπουδαίο ρόλο. Έτσι χρησιμοποιώ, ότι μου χρησιμεύει, αγνοώντας την αλήθεια, που δεν με εξυπηρετεί.
Όσον αφορά τον υβριστικό όρο: Ελληνογραικύλος, ο Γιανναράς χρησιμοποιεί έναν λιγότερο υβριστικό, αλλά περισσότερο προσβλητικό: Ελληνώνυμος.
Αιρετικός
Αγαπητε Αγγελε
ΑπάντησηΔιαγραφήμερικοί πειραζονται για τις ειρωνειες που χρησιμοποιουμε εκαστοτε για καποια χοντροπετσα μοσχαρια που αφου καταλαβουν δημοσιες θεσεις, ζουν και υπαρχουν μονο για να τρωνε και να ογκανιζουν(για να μην πω κατι αλλο). Για τιποτα αλλο.Και ερχονται αυτοι και τους υπερασπιζονται επιπλεον. Ειναι εξοργιστικοι.
Οι ΕΦΙΑΛΤΕΣ μας διαλυουν τα παντα, δεν αφησαν τιποτα ορθιο, και εμεις μενουμε απαθεις και αφωνοι.
Ξερεις τι μας χρειαζεται; Ενας Μπυν Λαντεν.
Για να τρομοκρατηση τους αναιδεις τρομοκρατες της κοινωνιας.
Οι αγωνιστες του 21 μας αφησαν ελευθερη πατριδα για να ζουμε συνετα με πίστι και ελευθερια και μεις την καταντησαμε ...Χαβουζα.
Ειμαστε αναξιοι που αντικρυζουμε το φως του Ηλιου.
Καλως τα παιδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήOΔΥΣΣΕΑ ΛΕΟΝΤΑ, α)Ως ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΚΛΑΒΗΣ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ. ΣΥΓΝΩΜΗ!.β)ΕΙΣΑΙ ΛΟΓΙΟΣ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΩΣ ; ΧΑΡΙΖΗΣ ΑΓΙΑΣΜΕΝΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣΣΟΝΟΥΣ ? ΧΑΙΡΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ . ΤΕΚΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε τεκτων σε πειραξα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι ωραιος σε οσα εγραψες, εχουμε ταυτισι αποψεων, αλλοιμονο.
Εγω δεν βγαζω ευκολα απο το μπλογκ μου ουτε υβρεις προς το προσωπο μου.
Για δες, υπαρχουν πολλα ιστολογια που ειναι τελειως ανοικτα και αθυρα;
Ολα ελεγχουν τα σχολια που τους στελνεις και μετα καταχωρουνται ή δεν καταχωρουνται.
Εμεις εδω εχουμε πληρη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Οδυσσέα τα λές έξω από τα δόντια και έτσι είναι.Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γίνει μάρτυρες σκηνών απείρου κάλλους.Αρχές Αυγουστου να διαβάζεται στην Εκκλησια η παράκληση προς την Παναγία και έξω να χορεύουν,να τραγουδάνε,και να τρώνε ως και κρέας ...Δεν ειναι χώρος κατάλληλος ο χώρος των ναών μας για ερωτικά τραγούδια,αλλά χώρος προσευχής.Αυτά τα τόσο απλά γιατι δεν τα θυμόμαστε ?Δεν πάνε καθόλου καλά τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδυσσέα μου ηρέμησε πρώτα και μην επιτίθεσαι σ' όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν δικαιολόγησα ούτε την ασέβειά τους ούτε είπα ότι δεν είναι ασέβεια. Και ασέβεια είναι και έλεγχο σκληρό χρειάζεται. Άλλο όμως αυτό και άλλο η κατάκριση και η λοιδορία.
Για τον επίσκοπο π.Θεόκλητο δεν ξέρω ούτε αν ήταν εκεί ούτε και αν ήταν πέρυσι και έλεγαν και σόκιν. Αλλοίμονό μας αν συμβαίνει αυτό!!!
Πάντως ο εμπαιγμός με τα επίθετα δεν είναι σοβαρός έλεγχος. Μην ξεχνάμε ότι ο π.Θεόκλητος ήταν κοντά στον π.Αυγουστίνο δεκαετίες ολόκληρες δεχόμενος και αυτός τις ειρωνίες όπως καντιωτικός, φανατικός κτλπ. Αν ήθελε καριέρα θα τον είχε εγκαταλείψει και πήγαινε με την εξουσία κολακεύοντας και κολακευόμενος.
Ίσως να ήταν στιγμές πτώσεως ή δειλίας, αν αληθεύουν ότι ήταν παρόν.
Δεν μας απάντησες όμως: είχε εξουσία ή οι χώροι ανήκουν στο Υπουργείο Πολιτισμού;
Αγαπητε Παρατηρητα ακομα αμφισβητεις αν ο Θεοκλητος ηταν στα απαραδεκτα Πρεσπεια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα φετεινα και στα περισυνα;
Αφου σου το διαβεβαιωνω εγω;
Αν, ο Θεοκλητος ειχε αυτες τις ...καντιωτικες ειρωνειες, οπως λες, ή βαδιζε βασει σχεδιου και το πετυχε, δεν ειναι αλλη υποθεσι.
Δεν επρεπε στη συνεχεια να εχη και να εφαρμοζη την, ας την πω αυστηρη - ενω ειναι η σωστη και ευαγγελικη γραμμη - του π. Αυγουστινου;
Γιατι στη ολη μετεπειτα βιοτη του αρνηθηκε και αρνειται να ζηση οπως ο Καντιωτης και ζει οπως ο λοιπος δεσποτικος συρφετος;
Και ενταχθηκε και αυτος στην ομαδα των καριεριστων και πανηγυριτζιδων δεσποταδων;
Που τους βλεπουμε να γυρνανε στα πανηγυρια ομαδικα και μας πιανει αηδια;
Τωρα αν ο ναος ανηκει στο υπουργειο πολιτισμου, -το ακουω σαν εξωφρενικο - θα το ψαξω.
Αλλα και εκει να ανηκε, με ποιο δικαιωμα διαχειριζονται τον ιερο χωρο οπως θελει και αγνοη την Εκκλησία τελειως;
Που ζουμε; Στην Μογγολοτουρκια;
Και αν γινεται κατι τετοιο δεν θαπρεπε να κανουμε επαναστασι κατα των αθεων.
Με τιποτα πλεον δεν πειραζομαστε, ενω ολα γυρω μας γκρεμιζονται.
Ειμαστε αξιοι οικτου.
Ο Κυριος μας με φραγγελιο εβγαλε τους εμπορους εξω του ναου, εμεις οι λεγομενοι χριστιανοι δεν μπορουμε να διατηρησουμε ουτε την ιεροτητα των χωρων;
Στην Τουρκιά ζουμε;