Ο οικουμενισμός με ονόματα-ενδεικτική αναφορά
Το επιτελείο των οικουμενιστών έχει ανθρώπους σε όλα τα πόστα. Στον οικουμενισμό ανήκουν Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι, επίσκοποι, κληρικοί, θεολόγοι και απλοί πιστοί. Ο καθένας συμμετέχει στο καταστροφικό έργο της παναίρεσης του Οικουμενισμού με το δικό του τρόπο και από το δικό του πόστο.
Σήμερα –χωρίς φόβο και πάθος – προχωρούμε σε μία πρώτη ενδεικτική αναφορά συγκεκριμένων προσώπων.
Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί ακόμη οικουμενιστές αλλά ο σκοπός μας, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι να καταδείξουμε ότι οι οικουμενιστές εργάζονται από πολλά πόστα και κατέχουν ποικίλες θέσεις.
Ποιος θα μπορούσε αλήθεια στις μέρες μας να μιλάει για Οικουμενισμό χωρίς να αναφερθεί στις πράξεις και τις πρακτικές του ίδιου του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Οι συμπροσευχές του με ετερόδοξους αιρετικούς, η συνέχιση του χωρίς προϋποθέσεις Διαλόγου με τους παπικούς, η γενικότερη προσπάθεια προσέγγισης με παπικούς και προτεστάντες πάσης φύσεως αποτελούν λίγα μόνο δείγματα της οικουμενιστικής δράσης του Πατριάρχη.
Είναι σαφές ότι ο σημερινός Πατριάρχης αποτελεί συνεχιστή του οικουμενιστικού έργου του Πατριάρχη Αθηναγόρα, έχοντας προχωρήσει σε οικουμενιστικά βήματα πολύ περισσότερα από εκείνα του Αθηναγόρα που οδήγησαν τότε επισκόπους και αγιορείτες σε διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη.
Ο οικουμενισμός έχει υποστηρικτές και στις τάξεις των πρεσβυτέρων.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει την επίθεση κατά των υπογραψάντων την Ομολογία Πίστεως από τον Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Τσέτση, τον οποίο ευστόχως ο π. Θεόδωρος Ζήσης ονομάζει «διάδοχο και ομόφρονα του Αμερικής Ιακώβου» «του μέγαλου αρχιοικουμενιστή Αρχιεπισκόπου Αμερικής». (Ορθόδοξος Τύπος, 7/8/2009).
Αλλά και καθηγητές πανεπιστημίου των Θεολογικών Σχολών έχει υποστηρικτές ο οικουμενισμός.
Το πιο τρανό παράδειγμα ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ κ. Πέτρος Βασιλειάδης που όχι μόνο συμμετέχει σε πλήθος συνέδρια του ΠΣΕ, όχι μόνο οδηγεί τους φοιτητές του στους ουνίτες «επισκόπους» της Ελλάδος, αλλά «ἀπειλεῖ μέ καθαίρεση ὅσους κληρικούς ὑπέγραψαν τήν "῾Ομολογία Πίστεως"» εμφανιζόμενος όντως ως «γνωστός οἰκουμενιστής» κατά τον π. Θεόδωρο Ζήση (βλ. παραπάνω).
Καμία δε απάντηση δεν έδωσε μέχρι στιγμής για την «οικουμενιστική απάτη» της Ημερίδας της Θεσσαλονίκης με το δήθεν μήνυμα και τον δήθεν εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου.
Τέλος στο πλευρό των οικουμενιστών τάσσονται πολλοί λαϊκοί θεολόγοι.
Αναλαμβάνουν τη διαδικτυακή προβολή των οικουμενιστών, ανοίγουν ιστοσελίδες και ιστολόγια προβάλλοντας το σβησμένο φως του Φαναρίου, δίνουν βήμα στους οικουμενιστές κληρικούς και πανεπιστημιακούς.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τον Παναγιώτη Ανδριόπουλο που στην Ιδιωτική του Οδό όχι μόνο προτρέπει σε άρνηση υπογραφής της «Ομολογίας Πίστεως» αλλά στολίζει με ουκ ολίγους χαρακτηρισμούς όσους την υπέγραψαν μιλώντας για «φασισμό», «ολοκληρωτισμό» και «πόλωση» ως χαρακτηριστικά όσων υπέγραψαν την Ομολογία, επιδιώκοντας την «πλήρη απομόνωση» «των οθνείων προς την Εκκλησία» αυτών «στοιχείων» (http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/08/blog-post_6010.html).
Ας μας απαντήσει όμως ο πατρινός θεολόγος:
Φασισμό και ολοκληρωτισμό καταλογίζει και στους οκτώ επισκόπους και στους πέντε αγιορείτες ηγουμένους και στους χιλιάδες κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς που υπογράφουν την Ομολογία Πίστεως;
Σήμερα –χωρίς φόβο και πάθος – προχωρούμε σε μία πρώτη ενδεικτική αναφορά συγκεκριμένων προσώπων.
Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί ακόμη οικουμενιστές αλλά ο σκοπός μας, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι να καταδείξουμε ότι οι οικουμενιστές εργάζονται από πολλά πόστα και κατέχουν ποικίλες θέσεις.
Ποιος θα μπορούσε αλήθεια στις μέρες μας να μιλάει για Οικουμενισμό χωρίς να αναφερθεί στις πράξεις και τις πρακτικές του ίδιου του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Οι συμπροσευχές του με ετερόδοξους αιρετικούς, η συνέχιση του χωρίς προϋποθέσεις Διαλόγου με τους παπικούς, η γενικότερη προσπάθεια προσέγγισης με παπικούς και προτεστάντες πάσης φύσεως αποτελούν λίγα μόνο δείγματα της οικουμενιστικής δράσης του Πατριάρχη.
Είναι σαφές ότι ο σημερινός Πατριάρχης αποτελεί συνεχιστή του οικουμενιστικού έργου του Πατριάρχη Αθηναγόρα, έχοντας προχωρήσει σε οικουμενιστικά βήματα πολύ περισσότερα από εκείνα του Αθηναγόρα που οδήγησαν τότε επισκόπους και αγιορείτες σε διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη.
Ο οικουμενισμός έχει υποστηρικτές και στις τάξεις των πρεσβυτέρων.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει την επίθεση κατά των υπογραψάντων την Ομολογία Πίστεως από τον Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Τσέτση, τον οποίο ευστόχως ο π. Θεόδωρος Ζήσης ονομάζει «διάδοχο και ομόφρονα του Αμερικής Ιακώβου» «του μέγαλου αρχιοικουμενιστή Αρχιεπισκόπου Αμερικής». (Ορθόδοξος Τύπος, 7/8/2009).
Αλλά και καθηγητές πανεπιστημίου των Θεολογικών Σχολών έχει υποστηρικτές ο οικουμενισμός.
Το πιο τρανό παράδειγμα ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ κ. Πέτρος Βασιλειάδης που όχι μόνο συμμετέχει σε πλήθος συνέδρια του ΠΣΕ, όχι μόνο οδηγεί τους φοιτητές του στους ουνίτες «επισκόπους» της Ελλάδος, αλλά «ἀπειλεῖ μέ καθαίρεση ὅσους κληρικούς ὑπέγραψαν τήν "῾Ομολογία Πίστεως"» εμφανιζόμενος όντως ως «γνωστός οἰκουμενιστής» κατά τον π. Θεόδωρο Ζήση (βλ. παραπάνω).
Καμία δε απάντηση δεν έδωσε μέχρι στιγμής για την «οικουμενιστική απάτη» της Ημερίδας της Θεσσαλονίκης με το δήθεν μήνυμα και τον δήθεν εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου.
Τέλος στο πλευρό των οικουμενιστών τάσσονται πολλοί λαϊκοί θεολόγοι.
Αναλαμβάνουν τη διαδικτυακή προβολή των οικουμενιστών, ανοίγουν ιστοσελίδες και ιστολόγια προβάλλοντας το σβησμένο φως του Φαναρίου, δίνουν βήμα στους οικουμενιστές κληρικούς και πανεπιστημιακούς.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τον Παναγιώτη Ανδριόπουλο που στην Ιδιωτική του Οδό όχι μόνο προτρέπει σε άρνηση υπογραφής της «Ομολογίας Πίστεως» αλλά στολίζει με ουκ ολίγους χαρακτηρισμούς όσους την υπέγραψαν μιλώντας για «φασισμό», «ολοκληρωτισμό» και «πόλωση» ως χαρακτηριστικά όσων υπέγραψαν την Ομολογία, επιδιώκοντας την «πλήρη απομόνωση» «των οθνείων προς την Εκκλησία» αυτών «στοιχείων» (http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/08/blog-post_6010.html).
Ας μας απαντήσει όμως ο πατρινός θεολόγος:
Φασισμό και ολοκληρωτισμό καταλογίζει και στους οκτώ επισκόπους και στους πέντε αγιορείτες ηγουμένους και στους χιλιάδες κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς που υπογράφουν την Ομολογία Πίστεως;
Όσο κι αν προσπαθούν να το κρύψουν οι οικουμενιστές είναι πλέον πολύ ανήσυχοι διότι βλέπουν πως ο πιστός λαός ορθοδόξως αντιδρά και προετοιμάζεται για την «ώρα των μεγάλων αγώνων», όπως σημειώνει και ο σεβαστός π. Θεόδωρος Ζήσης.
Ξεχασε ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ να γραψη οτι ο διαβοητος Πατρινοαμανετζης, χαρακτηριζει την ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ, καταπτυστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα κειμενο με γεματο γραφικα και πατερικα χωρια, ενα κειμενο οντως ΠΑΤΕΡΙΚΟ, ειναι κατα τον Χατζηδάκιο οικουμενιστη θεολογο, καταπτυστο.
Ο χαρακτηρισμος επιστρεφει εις τον αποστολεα του και αυτοχαρακτηριζει την μανια και το μενος του.
Τωρα αν χαρακτηρισω και εγω τα περισσοτερα κειμενα του οτι ειναι βοθρολυματα θα εχω αδικο;
Και τι αλλο ειναι απο βοθρολυματα σαν και του αλλου εκεινου του Παπαχρηστου;
Βρε ουστ.