Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009















Το Περιβόλι της Παναγίας

αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας


Του κυριου Ιωαννου Κορναρακη, Ομοτιμου Καθηγητου της Θεολογικης Σχολης



«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)


Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!


Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!

Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές παραβιάσεις των ι. Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!


Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους!

Αρνήθηκαν τον εαυτό τους.

Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού.

Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως!


Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία το φρουρό και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και της διδασκαλίας της.


Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.


Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!


Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και

Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ’ αγαθώ» της Ορθοδοξίας!

Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας!


Σ’ αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι αγιορείτες ηγούμενοι να αναδειχθούν· «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!


Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το…αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου!


Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!


Γύρισαν την πλάτη τους στη σκέπη και προστασία της Οικοδέσποινας Γερόντισσας του Αγίου Όρους.


Έκαναν την επιλογή τους!


Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!

Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Αυγούστου 2009

10 σχόλια:

  1. Δεν χαμπαριάζουν οι σεβάσμιοι ηγούμενοι, αλλά και πληθώρα αγιορειτών μοναχών από τις διαπιστώσεις του σεβαστού καθηγητή.

    Αυτοί πλέον, εδώ και καιρό, βρίσκονται υπό την σκέπη της Παναγίας της PANAFONΗΤΡΙΑΣ, η οποία κατευθύνει τις σκέψεις και τα έργα τους.

    Σεβάσμιος αγιορείτης Γέροντας, όταν του θέσαμε το καίριο ερώτημα, πόσους από τους 2000 αγιορείτες μοναχούς, θεωρεί, ότι έχουν φόβο Θεού, μας απάντησε: "Καμιά δεκαριά"! Και στην έκπληξή μας για το απαγοητευτικό νούμερο, συνέχισε: "Και πολλούς είπα"!!

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είναι δυνατόν; Μόνο καμμιά δεκαριά;
    Θεε και Κύριε!!! Και κάποιοι μας λένε ότι πήγαν μορφωμένοι πολύ και πολλοί.
    Καλά, η μόρφωσι δεν τους βοηθάει να γίνουν πιό θεοφοβούμενοι; Τότε γιατί πήγαν εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παντως εκείνο που εγω γνωρισα στο Αγιον Ορος που επισκεφθηκα ήταν μια γενικη αδιαφορια σε ολα τα ζητηματα.
    Γενικη ανεργια υπαρχει, οι ανθρωποι πηγαν να λυσουν το βιοποριστικο τους προβλημα, ειναι δυνατον να δεχονται να τους φορτωνουμε και εμεις με τα δικα μας προβληματα, ή ακομα και τα προβληματα των Λατινοφρονων που αλωνιζουν ασυδοτοι και δεν τους ενοχλει κανενας;
    Μεχρι και ο Καψανης δεχθηκε τον Πατριαρχη με ενθουσιασμενη κρουσι των κωδωνων της Μονης του.
    Δεν τον ειδατε τον ανανδρο;
    Μηπως υπαρχει καποιος που διαφωνει στον χαρακτηρισμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωστε το Αγιον ορος αποτελεί σήμερα ΣΚΟΤΟΣ;
    Και πρέπει να το αποφεύγουμε διότι δεν αποτελεί υπόδειγμα ορθοδόξου βίου και ορθοδόξου ήθους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσσεύ πές μας ποιόν μνημονεύεις και αν δεν μνημονεύεις κανένα που εκκλησιάζεσαι και με ποιούς;ΣTo Aγιον Όρος πηγαίνεις και σε ποιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ”

    Αξιότιμε κ. Διευθυντά

    Παρακαλούμεν όπως δημοσιεύσητε, έστω και καθυστερημένως, δια μεσολαβήσασαν ασθένειαν, την κατωτέρω απάντησιν προς τον Σεβ/τον κ. Σεραφείμ σχετικώς με τα δημοσιευθέντα υπ’ αυτού εναντίον ημών, των αποκαλουμένων παλαιοημερολογιτών, εις το έγκριτον φύλλον του “Ορθοδόξου Τυπου”, υπ’ αριθ. 1787 της 12ης Ιουνίου 2009.

    Είναι διαστροφή ο ισχυρισμός του ότι συνεστήσαμεν Εκκλησίαν ιδίαν.
    Θελομεν να πιστεύωμεν ότι δεν θα μετεχειρίζετο τον ανυπόστατον ισχυρισμόν τούτον, ευρισκόμενος εις κατάστασιν ηρεμίας.

    Δεν είμεθα ούτε οι αδαείς, ούτε οι ασεβείς τολμητίαι τοιούτου ανοσιουργήματος. Το αληθές του λόγου, απέδειξαν οι αναλαβόντες τον ιερόν ημών αγώνα αοίδιμοι και κορυφαίοι Αρχιερείς το έτος 1935, Γερμανός Δημητριάδος και πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος.

    Είμεθα η ακαινοτόμητος συνέχεια της Μιας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας μετά το σχίσμα του Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου εν έτει 1924. Είμεθα η ανύστακτος φρουρά. Λεγομεν δε σχίσμα, διότι το νέον ημερολόγιον δεν καθιερώθη υπό Πανορθοδόξου Συνόδου κατά την τάξιν της Εκκλησίας, αλλά βιαίως και δυναστικώς και συνεπώς, ως ξένον και άγνωστον μέτρον προς την Εκκλησίαν αποτελεί σχίσμα. Είμεθα το “λείμμα της κατ’ εκλογήν χάριτος” (Ρωμ. ΙΑ-5), “το μικρόν ποίμνιον” του Χριστού, καθώς και ο Άγιος Νικηφόρος και ο θείος Χρυσόστομος αναφέρουν “Ει δε και πάνυ ολίγοι εν τη ορθοδοξία και ευσεβεία διαμένωσιν, ούτοι εισίν η Εκκλησία.”

    Αγωνιζόμεθα τον καλόν αγώνα της πίστεως από του έτους 1924, υποστάντες μέτρα σκληρά διωγμών και διαπομπεύσεων και εξοριών, ιδιαιτέρως κατά την απαισίας μνήμης εποχήν του Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος όστις, σημειωτέον, κατείχεν δύο Μητροπόλεις, Αθηνών και Ιωαννίνων! (πρωτάκουστν εις τα χρονικά της εκκλησίας!) Τοσούτον μένος επέδειξεν ούτος κατά των Γ.Ο.Χ., ώστε μετέβαλε τα υπόγεια της Αρχιεπισκοπής Αθηνών εις κουρεία παλαιοημερολογιτών κληρικών, τούς οποίους αφού απεσχημάτιζεν εξαπέλυε ανά τας οδούς των Αθηνών με την φανέλλαν και το πανταλόνι, προς χλεύην υπό των θεατών!... Παραλείπομεν τούς σφραγισμούς των ιερών ναών, την διάλυσιν των προσευχομένων, την ανατροπήν του επιταφίου υπό αστυνομικών την Μ. Παρασκευήν κατά την ώραν της περιφοράς άνευ ιερέως και πλείστας άλλας επιδρομάς κατά των πιστών!

    Τοτε ο γηραιός και παλαίμαχος Ιεράρχης Γερμανός Κυκλάδων ετελεύτησεν εις την κρύπτην του και εδόθη απαγορευτική διαταγή της καθιερωμένης νεκρολογίας, ταφείς μόνον υπό λαϊκών. Ο δε υπέργηρος έτερος Μητροπολίτης πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος ωδηγήθη εις μακράν εξορίαν δια δευτέραν φοράν εις την απαραμύθητον Μονήν Υψηλού Μυτιλήνης, παρά τα 85 έτη του. Η προσθήκη Γνήσιοι “Γ.Ο.Χ.” ετέθη ως ερμηνεία δια τούς τιμώντας και σεβομένους τας πατερικάς εντολάς και παραγγελίας και προς διάκρισιν από των νεοημερολογιτών, φερόντων και αυτών το όνομα “ορθόδοξοι” (!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κ. Χρυσοστομος Κιούσης, υπεραμύνεται του Σχίσματός του. Καλά κάνει ο άνθρωπος.
    Πως αποσχίσθηκε ο κ. Κιούσης της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας;
    Και γιατί αποσχίσθηκε;
    Μονο για το ημερολόγιο.
    Και ποιός του το έδινε αυτό το δικαίωμα; Πάντως, ουδείς Ιερός Κανών.
    Ειναι λοιπόν το Σχίσμα του κυρίου Κιούση, ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΣΧΙΣΜΑ.
    Δεν αποσχίσοηκε για λόγους δογματικούς αλλά για το ημερολόγιο και μόνον.
    Ολα τα άλλα ειναι εκ του πονηρού.
    Οσον αφορά τον Οδυσσέα, ας μου επιτρέψη ο αδελφός, να πω ότι το δήλωσε επανειλημμένα ότι όταν αποτειχισθη θα μείνη στην αποτείχισι.
    Και δεν θα ενταχθη στους Σχισμτικούς Παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος, που είναι οι φρικτότεροι καραμπινάτοι σχισματικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σεβαστε μου Κυριε Καθηγητα,
    Αι Αγιαι Ιεραι Μοναι του Αγιου Ορους που μνημονευουν τον Λατινιφρονα Πατριαρχη δεν ειναι
    εικοσι αλλα δεκαεννεα,μια κρατα την ακαινοτομητη Ορθοδοξια η γνωστη και μη εξαιρεταια Ιερα Μονη Εσφιγμενου,η παλαιφατος και οχι η ιδρυθησα απο τον αιρετικο προκαθημενο,αυτη που βρισκεται εν διωγμο επι 30κοντα και, συναπτα ετη, και η πληθεστερα σε μοναχους, αυτη που εαν ζητησετε να πατε ισως σας αρνηθουν να σας δωσουν διαμονητηριο απο την ιερα επιστασια, διοτι για αυτους δεν υπαρχη τετοια μονη, δυστυχως.Σε αυτους οφειλουμε να τους το αναγνωριζουμε οτι πολεμουν για την Αγια Ορθοδοξια μας εναντιον ολων των επαρατων Οικουμενιστων.
    Με αγαπη Χριστου,
    Ενας Παλαιοημερολογιτης.
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως ούτε το 'Αγιο Όρος είναι ΣΚΟΤΟΣ, ούτε θα πρέπει να το αποφεύγουμε, γιατί δεν αποτελεί υπόδειγμα ορθόδοξου βίου και ήθους.
    Άλλωστε και εκεί μπορεί να βρει κανείς και την αγιότητα, αλλά πρέπει να ψάξει.
    Κατά τα άλλα είναι μια εικόνα του κόσμου μας, με όλα τα κουσούρια του.
    Μην ξεχνάμε, ότι τρεις από τις Ι. Μονές του υπέγραψαν την επαίσχυντη ψευτοένωση Φερράρας - Φλωρεντίας του 1439, οι: Μ. Λαύρας, Βατοπαιδίου και Αγίου Παύλου.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι Αιρετικός πρέπει να είσαι Αιρετικέ για να φθάνεις σε ασέβειες του τύπου "Παναγία Panafonitria" και άλλες χαζομάρες.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου