Σάββατο 14 Μαρτίου 2009
Παρουσιάζει την Παναγια ημίγυμνη με κερατα
και το βαπτιζει «τεχνη».
Η έσχατη ασυδοσία, η απόλυτη ξεδιαντροπιά επικρατεί στο μίασμα της αυτοαποκαλούμενης «καλλιτέχνιδας» Ρέας Walker-Κότση που εμφανίζει την Παναγία ημίγυμνη να φορά κομπινεζόν και να έχει κέρατα στο κεφάλι και το ονομάζει «Η Υπεραγία Θεοτόκος κοιτάει τον Γαβριήλ». Πόσο αρρωστημένο μυαλό μπορεί να έχει κάποιος για να βάψει σε έναν καμβά μία φιγούρα που θέλει να λέει ότι απεικονίζει την Παναγία.
Οι μισθοφόροι πολέμιοι της Ορθοδοξίας χτύπησαν ξανά με ένα ιερόσυλο μίασμα που στόχο έχει να προκαλέσει την δημόσια «αιδώ» και το θρησκευτικό συναίσθημα του κόσμου. Αν έχει τα κότσια η κυρία ας ζωγραφίσει σε ανάλογη πόζα τον Μωάμεθ και ας πάει να εκθέσει τον εμετό της σε κράτος του Ισλάμ ή και αλλού, δεν έχει σημασία, χαμπάρι θα την πάρουν σίγουρα και τότε να δούμε που θα βρει να κρυφτεί.
Επειδή όμως για κάτι τέτοιο δεν την παίρνει, κι άλλωστε σκοπός της είναι να εξευτελίσει την χριστιανική θρησκεία και όχι το ισλάμ, εκμεταλλεύεται την ελευθερία και την ανεκτικότητα του λαού μας και με περίσσιο θράσος εκθέτει τα σιχάματά της σε ένα κράτος ασυδοσίας, που όλα επιτρέπονται αρκεί να τα βαφτίσεις «κουλτούρα» και «προοδευτισμό» κοινώς δηθενισμό.
Διαμαρτύρεται κι όλας γιατί δεν αντιλαμβάνεται – κατά τα λεγόμενά της – γιατί αυτό το κουρελούργημα κατέβηκε από τις προθήκες της έκθεσης. (Η υπάλληλος του Δήμου το κατέβασε όταν μπήκαν μέσα οι κάμερες μιας και οι κάτοικοι αντιδρούν. Μέχρι τότε δήμαρχε της Εκάλης γιατί εκθέτατε τον πίνακα; Το εντευκτήριο του Δήμου Εκάλης ανήκει στους κατοίκους του Δήμου ναι ή όχι;)
Το έργο της λέει είναι κοινωνικού και όχι θρησκευτικού περιεχομένου. Αλήθεια μαντάμ; Και γιατί διαλέξατε τότε να ταυτίσετε την τσίτσιδη του έργου σας που κοιτά με λάγνο βλέμμα τον Αρχάγγελο με ένα από τα μεγαλύτερα σύμβολα της Ορθοδοξίας που είναι η Θεομήτωρ; Αποκαλείτε άμεσα την Θεοτόκο «κοινή»; Ναι ή όχι;Μέσα από τα έργα λέει βλέπει ο καθένας ότι θέλει να δει. Δηλαδή εσείς τι θέλετε να δούμε πίσω από την τρικυμία εν τω κρανίω που σας διακατέχει; Αν μας ζωγραφίσετε ένα πέος να το πούμε ηλιοβασίλεμα και ένα αιδοίο παιδική χαρά; Ρε δεν πας να βουτήξεις το κεφάλι σου σε κρύο νερό για να συνέρθεις;
Είμαστε πολύ οπισθοδρομικοί και υπανάπτυκτοι για την «κυρία» που δεν αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της ανωμαλίας που αποκαλεί «τέχνη». Η ημίγυμνη γυναίκα που έχει αποτυπώσει με τα κέρατα στο κεφάλι πιθανόν να είναι και η ίδια, είναι και λίγο ευτραφής, πιθανόν να έχει φάει και πολύ κέρατο στην ζωή της – εξ’ ου και τα κέρατα – και μέσα στην πλήρη σύγχυση του εγκεφάλου της σου λέει θα το βαφτίσω με κάτι για να προκαλέσω μπας και μου δώσει κι εμένα της έρμης κανείς σημασία (εξ ου και το λάγνο βλέμμα στον πίνακα).
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε, παρόμοια εμέσματα έχουν προκαλέσει κατά καιρούς, με δημιουργούς κάποιους που δεν τους ήξερε ούτε η μάνα τους, και όταν ο ντόρος κόπασε, πάλι μόνο τη μάνα τους είχαν ως κοινό. Είναι και αυτός ένας τρόπος να επιβάλεις τον εαυτό σου, όταν κανείς δεν σου δίνει σημασία, και όταν ατάλαντοι, τιποτάδες , πουθενάδες, wannabe «καλλιτέχνες» εκπορνεύουν την αληθινή τέχνη στην προοπτική μιας κάμερας για μία δήλωση σαν κι αυτή που έδωσε στο zougla.
Αφού τις εναποθέσουμε τα πτύελά μας στην ίδια και στο πατσαβούρι της που είναι ο καθρέπτης του εαυτού της, αναρωτιόμαστε μέχρι που μπορεί να φτάσει ο κάθε τυχάρπαστος για την φουκαριάρα τη δημοσιότητα …
Από τις Ακτίνες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Πολύ διαφήμιση της κάνετε της κυρίας αυτής, κάτι που την ευνοεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, ποτέ δεν φτύνουμε την εικόνα του Θεού, όσο λερωμένη και εάν είναι, άσχετα αν αυτή η εικόνα φτύνει το Θεό! Αντίθετα, φροντίζουμε, όσο μπορούμε, να την καθαρίσουμε. Το πως; Αυτό είναι το μεγαλείο του αληθινού Χριστιανού! Το μπορούμε;
Αιρετικός
Αίσχος στη γουρουνογύναικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισχος στο βρωμοθύληκο αυτο.
Ου να χαθει το τέρας.
Γυναίκα κτήνος και όσοι την ενισχύουν και αυτοί είναι δίποδα κτήνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτό που δημοσίευσες εσύ κ. Οδυσσέα για την Μαρία (λές και είναι η Παναγία, "η τιμιωτέρα των Χερουβείμ και ενδοξωτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ", καμιά ξαδέλφη σου!) είναι μικρότερη ασέβεια, όταν προέρχεται από ένα καλό χριστιανό, όπώς φαίνεσαι εσύ, από ό,τι είναι από τον ζωγραφικό πίνακα της Ρέας Walker-Κότση!! Γιατί ποτέ δεν ζήτησες συγγνώμη, Οδυσσέα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπούμαι ανώνυμε αδελφέ, γιά το σχόλιό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο που αναφέρεσαι απαυθύνονταν σε νοήμονα όντα και όχι σε ανεγκέφαλα όντα.
Αλλη φορά, όταν διαβάζεις ένα κείμενο, να κρατάς όρθια την κόλλα και όχι ανάποδα.
Ηταν ένα άρθρο εκλεκτού μου συνεργάτου, που ήθελε να κατακρίνη την μαριολατρεία των παπικών.
Και καταχώρησε κάποιες απόψεις του Τρεμπέλα που δεν ήταν κάποιος αιρετικός θεολόγος, αλλά ορθόδοξος.
Και οι θεολόγοι δεν ειναι αλάθητοι.
Αλλά επειδή κάνεις τον έξυπνο, σε ρωτώ,
έχουμε στις Γραφές κάτι γιά την ανάστασι της Παναγίας;
Η όλα ειναι της παράδοσης;
Η Παναγία μας ειναι και μαννα μας και αδελφή μας και ξαδέλφη μας και θεία μας και πρεσβειρά μας προς τον Θεόν.
Ως φαίνεται δική σου δεν ειναι.
Εσύ, Οδυσσέα, συμφωνείς με το άρθρο αυτό του "εκλεκτού"σου συνεργάτη; Προφανώς, πρέπει να συμφωνείς, γιατί αν δεν συμφωνούσες, δεν θα το δημοσίευες, ή τουλάχιστον θα κατέγραφες τις διαφωνίες σου, Εσύ όμως το δημοσίευσες χωρίς καμιά επιφύλαξη; Και τώρα ζητάς και τα ρέστα! Λυπάμαι! Το μπλόγκ σου, "πολυμήχανε" Οδυσσέα, όπως είδα να αυτοαποκαλείς τον εαυτό σου, έχει καταντήσει αιρετικό! Μη χειρότερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε φιλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήοπως και εδω μεσα στο μπλογκ μου, αφηνω οποιονδηποτε να με υβριζει χυδαια- οπως εκανε σημερα ενας ψυχοπαθης τυπος που επειδη εχει καποιο μπλογκ γεματο γελοιοτητες και το παιζει γενναιος - ετσι εχω ανοικτες τις σελιδες της ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ σε καθε ορθοδοξο πιστο.
Το μπλογκ μου αιρετικο, λες.
Αληθεια;
Και ποσο ορθοδοξος εισαι εσυ, που δεν εισαι αιρετικος;
Και μονο που γραφεις ανωνυμα και κατηγορεις εμας ως αιρετικους, εισαι αιρετικος.
Εμεις γραφουμε ανοιχτα, ισια, σταρατα, ορθοδοξα.
Εσυ γραφεις υπουλα, κρυφοδαγκατα, γυναικιστικα, αιρετικα.
Καπως πρεπει να εντοπιζω και ποιος εισαι.
Ειπαμε ειμαι πολυμηχανος, προσεχε. Αιρετικε.
Σε μυριζομαι, προσεχε.
Το να βρίζει κάποιος εσένα Οδυσσέα μου, καλά σε κάνει, γιατί το αξίζεις, όπως άλλωστε και εγώ, πιστεύω ότι το αξίζω να με βρίζουν, γιατί θεωρώ τον εαυτό μου τον μεγαλύτερο αμαρτωλό, περισσότερο και από σένα και κάθε άλλο. Αιρετικός όμως δεν είμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ανέχομαι όμως το να βρίζεται ο Θεός, ο Σταυρός, η Παναγία μας και οι άγιοι!
Μόνο οι αιρετικοί βρίζουν το Θεο,το Σταυρό, την Παναγία μας και τους αγίους! Το ότι παραχώρησες τη δυνατότητα αυτή ο "εκλεκτός" σου συνεργάτης να καταφερθή κατά της "Μαρίας", όπως την αποκαλεί, σε καταδικάζει.Ούτε σε σώζει, ότι και ο μακαρίτης Τρεμπέλας, αντιγράφοντας τους παπικούς θεολόγους έγραψε όσα έγραψε για την Παναγία μας.
Χαίρομαι, γιατί με "μυρίζεσαι" και θα
μπορέσεις να με καταλάβεις!Μα, εσύ δεν υπερασπίζεσαι την ανωνυμία του μπλόγκ σου; Τώρα, γιατί βάζεις μπρός τις "μηχανές" σου να με ανακλύψεις, πολυμήχανε Οδυσσεύ!
Θάρθη καιρός, που σύντομα θα σου αποκαλύψω εγώ τα στοιχεία μου και θα σε καλέσω στη Θεσσαλονίκη να πιούμε καφέ! Γειά σου, επί του παρόντος!
Αγαπητέ φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν νομίζω ότι καταφέρθηκε εσκεμμένα ο συνεργάτης μου κατα της Παναγίας.
Αρθρο για την Παναγία έγραψε, όπως την αναφερει η Γραφη και την περιγράφει ο Τρεμπέλας.
Και σε επόμενο φύλλο δημοσιεύσαμε τις ορθοδοξες θέσεις του αγιου Νικοδήμου και διευκρινίσαμε και αποκαταστήσαμε τα πραγματα.
Τέρμα, λοιπον, και με αυτό το ζήτημα, τέρμα και στη θερμοκεφαλιά του καθενός.
Στο φύλλο δε του Απριλίου 2009 που κυκλοφορεί αυτες τις μερες, δημοσιευουμε επιστολη Αγιορείτου Ερημιτου που απαντάει σε όλους τους απερίτμητους τις καρδιές και τις κεφαλές.
Τη δημοσιοποιω πιό κατω , πριν κυκλοφορηση το περιοδικο και κατ' εξαιρεσι.
Οσον αφορά την ανωνυμία, δεν την καλύπτω , αγαπητέ μου, την απεχθάνομαι.
Απλά σεβομαι τις επιλογές των αλλων.
Οι χριστιανοί δεν πρέπει να γραφουν ανώνυμα.
Ουτε να μπαινουν με διαφορα ονοματα και να παίζουν παιχνιδια κρυφτουλη με τους αλλους.
Η ανωνυμία σημαινει δειλία και οι δειλοί θα πανε στην κόλασι, αγαπητε.
Δεν θα πανε μονο οι αιρετικοι και οι αμετανοητοι, αλλα και όλοι εκείνοι που αναφερει η αποκάλυψι.
Να μας τα λες οορθοδοξα, λοιπον, και όχι αντορθόδοξα, ουτε σουπερ-ορθοδοξα.
Εντάξει;
Και επειδή το ζήτημα αυτου του αρθρου με κουρασε, ΤΕΡΜΑ.
Ακου και την ΦΩΝΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΕΡΗΜΙΤΟΥ
Αγαπητέ αδελφέ… χαίρε εν Κυρίω.
Ελαβα το τεύχος της 1.11.2008 της «ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ» και είδα την «αποκατάσταση» σχετικά με την Παναγία μας.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ σε όσους δεν ανέπαυσε το προηγούμενο άρθρο της 1.9.2008. Νομίζω ήδη αποκαταστήσατε την «απροσεξία» του προηγούμενου τεύχους.
Αρα δεν είναι ανάγκη να μπαίνετε σε κόπους για περαιτέρω καθησύχασι των ….ταραχθέντων πνευμάτων.
Πολύ ωραία τοποθετείσθε και στα θέματα του Παπισμού και του Οικουμενισμού.
Όπως και για την «οικολογία» του πατριάρχου Βαρθολομαίου, διότι ο επίσκοπος πρέπει να κοιτάζει το πνευματικό συμφέρον της Εκκλησίας και όχι τους κοσμικούς οργανισμούς.
Όταν είπε κάποιος στον Χριστό «πές του αδελφού μου να μοιραστεί μαζί μου την πατρική κληρονομία», εκείνος του είπε, «Τις με κατέστησε δικαστήν εφ’ υμάς;», εννοώντας ότι δεν ήρθε να διακονίση το κοσμικό πνεύμα και φρόνημα, αλλά την σωτηρία των ανθρώπων.
Ούτε και ο Θεός αρέσκεται να αμαρτάνει ασυστόλως ο άνθρωπος και συγχρόνως να απολαμβάνη πλήρως και μαλθακώς τα της γής. «Αγκάθια και τριβόλια ανατελεί σοι η γή» και «εάν μη εισακούσετέ μου, μάχαιρα υμάς κατέδεται». Και ο απόστολος Παύλος «Όταν λέγουν είναι ειρήνη και ασφάλεια, εκεί έρχεται αιφνίδιος όλεθρος».
Ζητώ συγνώμη εάν σε κάτι σας στενοχώρησα ή είπα κάτι, που δεν έπρεπε να πώ, από απροσεξία μου.
Με την εν Χριστώ αγάπη
Ερημίτης Μοναχός …Βίγλα Αγίου Ορους.