Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Aποτειχισι: Eπισκοπε Ιερεμια, ΝΑΙ, ειστε ολοι σας ενωμενοι μεταξυ σας και με τον Αρχιαιρεσιοπατριαρχη ΣΑΣ, και οχι με την ΟΡΘΟΔΟΞΗ Διαχρονικη Εκκλησια του Χριστου, αλλα με την Πανθρησκεια του Οικουμενισμου. Αυτη και μονον αυτη ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. Και ο λαος πρεπει να την μαθη ολοκληρη την Αληθεια για να αυτοαπελευθερωθη απο τους προδοτες της." Γνωσεσθε την Αληθεια και η Αληθεια ελευθερωσει υμας", λεγει Κυριος.

  ------------------------------------------

Ερωτήσεις 

προς τον Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμία

"Ὦ οἱ ποιμένες οἱ διασκορπίζοντες

καὶ ἀπολλύοντες τὰ πρόβατα

τῆς νομῆς μου" (Ιερεμίας, κγ΄, 1)





 

Ιανός, ο διπρόσωπος μυθικός θεός των Ρωμαίων.


Πριν λίγες ημέρες διαβάσαμε το νέο άρθρο του Μητροπολίτου Γόρτυνος κ. Ιερεμία.

Ο κ. Ιερεμίας, γνωστός από την άρση της υπογραφής του στο βαρυσήμαντο κείμενο "Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού", προσπαθεί να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα, δικαιολογώντας το μνημόσυνο των αμνημονεύτων και την κοινωνία των ακοινώνητων [1].
 


Γορτ-Ιανός, σύγχρονος ορθόδοξος επίσκοπος που καταδικάζει και κοινωνεί ταυτόχρονα με τους αιρετικούς οικουμενιστές 


Βεβαίως βρίσκει και τα κάνει, όπως έχει παρατηρηθεί και άλλοτε. Το ποίμνιό του, όπως και το ποίμνιο όλων των νεοημερολογιτικών Μητροπόλεων, είναι απληροφόρητο, ακατήχητο και το κάθε μέλος του - κατά κανόνα, και στην περίπτωση που δεν είναι απλά εκκλησιαστικός τουρίστας (επίσκεψη στο ναό σε βαπτίσεις, γάμους, κηδείες, Χριστούγεννα, Πάσχα) -, δεν έχει καμία επαφή με την Αγία Γραφή και την Πατερική Παράδοση, η δε θρησκευτική του μόρφωση, αν και όταν υπάρχει, ξεκινά και τελειώνει σε επιλεγμένες "ανώδυνες" διδασκαλίες Αγίων και νεοτέρων Γερόντων.

Επειδή όμως εμείς είμαστε, κατά τον χαρακτηρισμό του κ. Ιερεμία, "σούπερ" Ορθόδοξοι [2] και ως τοιούτοι δεν αναπαυόμαστε με θεωρίες που δεν ερείδονται επί της διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων (των παλαιών και "σούπερ", όχι των νεοπατέρων και "νερόβραστων"), τον καλούμε να απαντήσει (δίδοντας απολογία σε καθέναν που το ζητά, κατά τον Απόστολο [3]) στις παρακάτω ερωτήσεις:
 

1. Διαβάζουμε στο κείμενο: "Ἡ ἑνότητα αὐτή τῆς Ἐκκλησίας ἐκφράζεται ὡς ἑξῆς: Οἱ ἱερεῖς μνημονεύουν τό Ἐπίσκοπο. Τό ἀκοῦτε αὐτό κάθε φορά ἀπό τόν Ἱερέα σέ κάθε ἱερή Ἀκολουθία καί προπαντός τό ἀκοῦτε στήν θεία Λειτουργία, ὅταν ὁ Ἱερέας λέει «Ἐν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν (τάδε)...». Ὁ Ἐπίσκοπος πάλι μνημονεύει τήν Ἱερά Σύνοδο. Ἡ δέ Ἱερά Σύνοδος μνημονεύει ὅλους τούς Ἀρχιεπισκόπους, ὅλα τά Πατριαρχεῖα καί ἰδιαιτέρως μνημονεύει τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Ἔτσι, μέ τήν μνημόνευση αὐτή ὑπάρχει ἑνότητα σέ ὅλη τήν Ἐκκλησία".  

Και αναρωτιόμαστε: Όταν μνημονεύεται ξεκάθαρα στο Φανάρι ο αιρετικός Πάπας Ρώμης ως εξής "Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου και υπέρ του κατευθυνθήναι τα διαβήματα αυτών εις πάν έργον αγαθόν" (βλέπε εδώ και βίντεο: http://aktines.blogspot.gr/2012/05/blog-post_5962.html ) με τη μνημόνευση αυτή δεν υπάρχει ενότητα με τον Πάπα και την αιρετική του παρασυναγωγή; Ναι ή όχι, κ. Ιερεμία;
 

2. Εξετάζοντας την θέση του κειμένου πως "ὅταν ἕνας Δεσπότης, μόνος του αὐτός, χωρίς νά τό ποῦν καί νά συμφωνήσουν καί οἱ ἄλλοι πατέρες Ἱεράρχες, παύει τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου, αὐτός ἀποκόπτεται ἀπό τήν Ἐκκλησία, ἔκανε τόν ἑαυτό του ὑπέρ-Ἐκκλησία καί ἔκανε σχίσμα, τό ὁποῖο σχίσμα εἶναι φοβερό ἁμάρτημα, τό φοβερώτερο, πού δέν τό ξεπλένει οὔτε αἷμα μαρτυρίου", μήπως υπονοείτε κ. Ιερεμία, πως θα πρέπει να θεωρήσουμε σχισματικό και εκτός Εκκλησίας, τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό που διέκοψε το μνημόσυνο [4] του λατινόφρονος πατριάρχου, χωρίς τη συμφωνία των άλλων επισκόπων;
 


  3. Τέλος, πως εξηγείτε κ. Ιερεμία το γεγονός να μας μιλάτε για δύο άκρα (ζηλωτισμό και οικουμενισμό, κατά την καινοφανή θεωρία του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου), αλλά να ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ και εσείς με το ένα (οικουμενισμό);



 

Επειδή πιστεύουμε ότι ο κ. Ιερεμίας δεν πρόκειται να απαντήσει στις παραπάνω ερωτήσεις, κλείνουμε την παρούσα ανάρτηση με ένα σχόλιο στα εξής γραφόμενά του: "Καλύτερα «νά πάω νά πνιγῶ», ὅπως τό λένε στήν πατρίδα μου (πρβλ. Λουκ. 17,2), παρά νά γίνω αἰτία ἀποσχισμοῦ ἐμοῦ καί ἄλλων χριστιανῶν ἀπό τήν Ἐκκλησία".

Αυτό είναι το καλύτερο κ. Ιερεμία! 
Να πνίξετε το ένα σας πρόσωπο!

Ούτε Ιανούς, ούτε χλιαρούς θέλει η Εκκλησία...

 


ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ

 

 

 

[1] P. G. 160, 1097

[2] Τον ευχαριστούμε για τον χαρακτηρισμό αυτό και δηλώνουμε ότι τον προτιμούμε βεβαίως από τους χαρακτηρισμούς "ουνίτες", "οικουμενιστές" ή "λατινόφρονες". [3]Α΄ Πετρ., γ΄, 15 [4] Αναφέρουμε ενδεικτικά τον Άγιο Μάρκο, αφού υπήρξαν στην εκκλησιαστική ιστορία και πολλοί άλλοι ορθόδοξοι επίσκοποι, όπως, για παράδειγμα, ο Άγιος Υπάτιος ή ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, που  και αυτοί (σε αντίθεση με την ταπεινολογική θεωρία του κ. Ιερεμία) δεν περίμεναν "παρέα" για να κόψουν το μνημόσυνο των αιρετικών προϊσταμένων τους.

19 σχόλια:

  1. Ο άνθρωπος που υπογράφει "Σχολαστικός" δείχνει ότι εμπνέεται και θαυμάζει τον Σχολαστικισμό της Δύσης, και επομένως είναι δύσκολο να κατανοήση τα λόγια ενός Ορθοδόξου Επισκόπου.
    Αν αποβάλη τον Σχολαστικισμό, και επιστρέψη στο Ορθόδοξο πνεύμα της Ανατολής, θα ξεκαθαρίση τα πράγματα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου, πρώτον και κύριον, η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμαθείας.
      Η λέξη "σχολαστικός" αναφέρεται σε αυτόν:
      1.που έχει σχέση με το θεολογικό και φιλοσοφικό τρόπο σκέψης του Μεσαίωνα, με τον οποίο επιδιωκόταν η θεμελίωση των χριστιανικών αντιλήψεων και δογμάτων στη φιλοσοφία και τη Λογική, κυρίως με βάση τις πλατωνικές, νεοπλατωνικές και αριστοτελικές αρχές
      2.(μεταφορικά-μειωτικά) που χαρακτηρίζεται από υπερβολική προσήλωση στις τυπικές λεπτομέρειες, εις βάρος της ουσίας
      3.που γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή
      Σύμφωνα με την ΤΡΙΤΗ σημασία λοιπόν χρησιμοποιείται από τον γράφοντα και μάλιστα με σαφή αναφορά στους παλαιούς εκκλησιαστικούς ιστορικούς Σωκράτη τον Σχολαστικό, Ευάγριο τον Σχολαστικό, Ζαχαρία τον Σχολαστικό και άλλους.
      Δεύτερο και πολύ βασικό. Μπορείτε να απαντήσετε εσείς στα ερωτήματα που τίθονται;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Δάσκαλε, σε ευχαριστώ που μού κάνεις τον δάσκαλο !
      Πάντως το "τίθονται", είναι καλύτερα να το γράφης "τίθενται".
      Απαντώ στα ερωτήματα χωρίς να υποκαθιστώ τον Αγιο Γόρτυνος.
      1. Το "έτι δεόμεθα", δεν είναι μνημόνευση. Η μνημόνευση γίνεται στη Θεία Λειτουργία, μετά το "Αξιον Εστί".
      2. Ο Αγιος Μάρκος διέκοψε το μνημόσυνο, μετά την υπογραφή επισήμου Ενώσεως. Σήμερα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
      3. Δεν κοινωνεί με κανένα άκρο, ο Αγιος Γόρτυνος. Αντιθέτως, ομιλεί και κηρύττει κατά του Οικουμενισμού και του ζηλωτισμού.
      Οι μή Σχολαστικοί το καταλαβαίνουν αυτό.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε, αν η ευαισθησία σας για τα γλωσσικά λάθη εκ παραδρομής ήταν ισόποση με την ευαισθησία για τα θέματα Πίστεως, τότε οι απαντήσεις σας δεν θα ήταν τόσο επιπόλαιες, γιατί πάλι πιαστήκατε αδιάβαστος.
      1. Μνημόνευση του ονόματος γίνεται σε κάθε δέηση που αναφέρεται (μνημονεύεται) το όνομα του επισκόπου, είτε είναι στην δέηση ενός απλού αγιασμού, είτε στο "Εν πρώτοις μνήσθητι" μετά το "Άξιον εστίν". Με την λογική σας μπορεί κάποιος να μνημονεύει τον Πάπα, ή οποιονδήποτε άλλο αιρετικό, στις δεήσεις και να μην σημαίνει τίποτα (γιατί το κάνει τότε;). Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Οι δικαιολογίες του τύπου "το έτι δεόμεθα δεν είναι μνημόνευση" ή "δεν υπάρχει Κοινό Ποτήριο" έχετε συναίσθηση πόσο γελοίες ηχούνε;
      2. Πάλι αδιάβαστος δυστυχώς. Δεν είδατε την υποσημείωση. Ο Άγιος Υπάτιος διέκοψε το μνημόσυνο του Νεστορίου ΠΡΙΝ την Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο, ο δε Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς τέσσερα χρόνια ΠΡΙΝ την καταδίκη του Πατριάρχου Ιωάννου Καλέκα (1347).
      3. Βεβαίως και κοινωνεί με τον Οικουμενισμό ο κ. Ιερεμίας (κι εσείς μαζί του όπως φαίνεται), εκτός αν μου αποδείξετε: α) ότι ο Οικουμενισμός δεν είναι αίρεση, β) οι οικουμενιστές δεν είναι αιρετικοί, γ) οι Βαρθολομαίος, Ζηζιούλας και Σια, δεν είναι οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    4. Συμπληρωματικώς:
      2. Η ερώτηση αυτή αφορούσε όχι τόσο αν ο Άγιος Μάρκος έκοψε το μνημόσυνο προ ή μετά της εν Φλωρεντία ψευδενώσεως, αλλά αν το έκοψε "χωρίς νά τό ποῦν καί νά συμφωνήσουν καί οἱ ἄλλοι πατέρες Ἱεράρχες" κατά τον κ. Ιερεμία. Επομένως, φαίνεται ξεκάθαρα το έωλο επιχείρημά του.
      3. Στο γ) μετά τη λέξη "Βαρθολομαίος" να συμπληρωθεί (με τον οποίο έχει κοινωνία ο κ. Ιερεμίας).

      Διαγραφή
    5. " πάλι πιαστήκατε αδιάβαστος ...."
      Αυτή η φράση με κυνηγά απο τα μαθητικά μου χρόνια, όταν πάλι ο δάσκαλος τότε μου το έλεγε σχεδόν κάθε μέρα. Νά που τώρα το ξανακούω.
      Είναι φανερό ότι δεν μπορώ να απαντήσω στα συντριπτικά επιχειρήματα σας, ούτε να λύσω την άσκηση με τα τρία σκέλη (α, β, γ) που μου βάλατε.
      Είστε τόσο πεπεισμένος ότι έχετε δίκιο, που κανείς δεν θα μπορούσε να σας αλλάξη γνώμη.
      Συγχαρητήρια !
      Αυτό εξ άλλου είναι το χαρακτηριστικό, που κάνει έναν κανονικό άνθρωπο να γίνη ΓΟΧ. Ολοι οι άλλοι έχουν άδικο, και αυτός έχει δίκιο !
      Και όποιος έχει αντίρρηση είναι αδιάβαστος, γελοίος, οικουμενιστής, αιρετικός, κλπ.
      Να έλθω μετεξεταστέος τον Σεπτέμβριο ?

      Διαγραφή
    6. Όχι, αγαπητέ μου μην αδικείτε τον εαυτό σας. Υπάρχουν μαθήματα στα οποία παίρνετε "Άριστα", όπως φερειπείν το μάθημα της ειρωνίας και του στρίβειν διά του αρραβώνος.
      Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί (γελοίος, οικουμενιστής, αιρετικός) πέραν του "αδιάβαστος" (που αποδείχτηκε περίτρανα από την απουσία των απαντήσεών σας) είναι γέννημα του κακού λογισμού σας και όχι της δικής μου γραφίδας.
      Αν έχετε επιχειρήματα τα ξαναλέμε.
      Έρρωσθε

      Διαγραφή
  2. 1. Το "έτι δεόμεθα", σ' αυτή την περίπτωση είναι διπλωματική Μνημόνευση εκτοπισμένη ως Μνημόσυνο ζώντος "Υπερ Υγείας" ("άιντε στην υγειά μας ρε παιδιά") και καμουφλαρισμένη μάλιστα ως "Συναπτή". Την επίσημη μνημόνευση προηγήθηκε επίσημη Ψαλμική-Λειτουργική, Χριστολογική ΥΠΟΔΟΧΗ του Αιρεσιάρχου ως "Ποιμενάρχου" και ακολούθησε-επισφράγισε η Ομολογιακή, Δικαιοδοσιακή του ΦΗΜΗ (παντελώς ανεπίτρεπτο και βλάσφημο συνάμα!). Σιγά - σιγά θα μας πείτε πως ήταν απλή "προσευχούλα υπέρ των εχθρών ημών". Το Χειρότερο και ΧΟΙΡΟΤΕΡΟ όμως είναι ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει ο τρισκατάρατος αυτός λευκοφορεμένος αντίχριστος να ίσταται εν Τόπω Αγίω ως "Ευλογών" ημάς "εις τόπον και τύπον Χριστού";;;
    ΑΥΤΟ δεν σε πείραξε, ανώνυμε;

    2. "Ο Αγιος Μάρκος διέκοψε το μνημόσυνο, μετά την υπογραφή επισήμου Ενώσεως. Σήμερα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο."
    ΆΛΛΟ πράγμα η χρονική συγκυρία της Διακοπής και άλλο η Κανονολογική της εφαρμογή. Όπως η Ιερά Παράδοση έχει διάσταση διττή, Γραπτή και Διά Λόγου, έτσι και η Ένωση καθίσταται υποστατή με οποιαδήποτε από τις δύο αυτές μορφές. Ο Αγιος Μάρκος δεν περίμενε πρώτα την επίσημη υπογραφή για Μνημοσύνου Διακοπή, αλλά απλά προηγήθηκε η υπογραφή.
    Οι Ιεροί Κανόνες (αλλά και η υγιής Ορθόδοξη Συνείδηση) επιτάσσουν τη Διακοπή και ΠΡΙΝ από επίσημη υπογραφή. Αρκεί μόνο να κηρύττει αίρεση κανείς πρόεδρος (η προεδρία μας έφαγε!) "γυμνή τη κεφαλή" και αυτομάτως καθίσταται απογεγυμνωμένος τη χάριτι και μολυσμένως τη μυστηριακή ευχή.
    Σήμερα ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ και παρασυμβαίνει να προυπάρχει η Ανεπίσημη Προφορική Ένωση: ίδε ΕΠΙΣΗΜΕΣ γραπτές δηλώσεις Αθηναγόρα και Πατριαρχικές αυτού εντολές για άμεση Πανοικουμενική εφαρμογή "Κοινού Ποτηρίου!" Ο Δεσποτοκρατικός Δαίμονας του Εφυσυχασμού και του επάρατου συμβιβασμού πονηρά και ύπουλα περιμένει, λέει, "να δούμε πρώτα παπικό ιερέα στην Ωραία Πύλη και μετά κάνουνε Αποτείχιση". Μόνο που αυτό θα είναι "Αποτύχιση"- αποτυχία σκέτη και αποδυνάμωση πίστεως.

    3. Ο "άγιος" Γόρτυνος (με "αγιότητα" που κρέμεται "απ' τα μπατζάκια του" και αγριότητα-μουγκρότητα) σαφέστατα ΚΟΙΝΩΝΕΙ με τα Άκρα διά το άκρον άοτον της μη Διακοπής, της ΕΝΟΧΟΥ ΑΝΟΧΗΣ και Συνοχής Παναιρέσεως. Το ότι "ομιλεί κατά του Οικουμενισμού και του ζηλωτισμού" αυτό δεν τον αμνηστεύει των ευθυνών και ενοχών του. Παραμένει ΕΝΩΜΕΝΟΣ με Πατριάρχη που ΕΝΩΝΕΤΑΙ συν-ουσιακώς με τον Οικουμενισμό, τον Ισλαμισμό, τον Σιωνισμό και τον Μασονισμό. Αν και μή Σχολαστικός και ουδέποτε "δάσκαλος" (αποδιίσταμαι του τοιούτου) το βλέπω και το καταλαβαίνω ολοκάθαρα αυτό όπως το βλέπουν και οι καλοπροαίρετοι αναγνώστες μας.
    ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΠΑΝΤΑ:Νίκος:Πανταζής@επωνυμία.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρεπει να πεισατε τον Σεβ. Ιερεμια οτι ματαιοπονει με το να συζητα μαζι σας.

      Διαγραφή
    2. Το δηλητήριό σουΠανταζή γιατί το πετάς και χαλάς όλο σου το μήνυμα; Το "δάσκαλος", το έχω ξαναπεί, αφορά το επάγγελμά μου, όπως εσύ βάζεις το "θεολόγος", ή όπως άλλος βάζει "καθηγητής" ή "ιατρός" κλπ.. Ούτε εγώ είμαι Δάσκαλος, ούτε εσύ Θεολόγος (όπως ο Άγιος Ιωάννης ή ο Άγιος Γρηγόριος), ούτε ο άλλος Καθηγητής ή Ιατρός, με την αληθινή έννοια.
      Και έχουμε ξαναπεί πως η επωνυμία ή η ανωνυμία δεν έχει σχέση με το αν τα γραφόμενα ή όχι είναι σοβαρά και σωστά. Κάλλιστα ένας ανώνυμος μπορεί να γράψει ορθότερα πράγματα από έναν επώνυμο.
      Υ.Γ. Είσαι κι εσύ εν μέρει ενωμένος με τον ανώνυμο, αφού εορτάζετε μαζί όλες τις σταθερές εορτές, ιδιαιτέρως δε αυτή την εποχή με τη νηστεία των Αγίων Αποστόλων, νηστεύετε ακριβώς (πέρσι την εξαλείψατε) τον ίδιο αριθμό ημερών...

      Διαγραφή
    3. Λίγα λόγια για τον κ. Πανταζή.
      1. Η μνημόνευση αυτή ήταν διπλωματική, έχεις δίκιο. Με πείραξε κι εμένα η παρουσία του πάπα στο Φανάρι. Ομως κάνω υπομονή, όπως πρέπει να κάνουμε υπομονή για πολλά πράγματα στη ζωή μας, όπως κάνουν υπομονή Πατριάρχες, Αρχιεπισκοποι, Επίσκοποι, Αγιορείτες, λαικοί, κλπ, μέχρις ότου δούμε την έκβαση των πραγμάτων, επειδή ΔΕΝ θέλουμε να φύγουμε από την Εκκλησία.
      2. Η ερμηνεία που δίνεις για την "χρονική συγκυρία" είναι δική σου, και την θεωρώ αυθαίρετη και ανεπέρειστη. Η αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι είναι ότι πρώτα υπεγράφη και διεκηρύχθη η ένωση, και μετά διεκόπη από τον Αγιο Μάρκο η μνημόνευση. Η " Ανεπισημη προφορική ένωση" που αναφέρεις είναι τίποτα ! Ακόμη και για να αγοράσης ένα αυτοκίνητο κάνεις γραπτή συμφωνία, πόσο μάλλον για να ενώσης δύο Εκκλησίες.
      3. Αυτά που λές για τον Αγιο Γόρτυνος δεν ισχύουν, και εντάσσονται μέσα στο πλαίσιο των υπερβολών (άλλοτε θεμιτών και άλλοτε αθέμιτων, έως και υβριστικών) με τις οποίες διανθίζεις τα κείμενα σου, για να γίνωνται προκλητικά και να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη. Αυτή η τακτική όμως έχει αποτέλεσμα μικρής διάρκειας, δεν μένει στον χρόνο και δεν πείθει. Απλώς εντυπωσιάζει προς στιγμήν.

      Διαγραφή
  3. Η γαϊδουρινή σου πεισμοσύνη αποκαλύπτει παραμέτρους που ενώ εσύ δεν βλέπεις, ή δεν θέλεις να βλέπεις, τις βλέπουν όμως οι άλλοι και γελούν μαζί σου. Μόνο το ότι αρκετοί σχολιαστές στο παρελθόν στηλίτευσαν την αναδυόμενη τάση σου για "δασκαλιλίκι", εσύ επιμένεις και εμμένεις στο Δάσκαλος σκέτο. Ο εντοπισμός αυτής της εμμονής δεν είναι "δηλητήριο" αλλά "διαγνωστήριο" κακλοπροαίρετης κριτικής.

    Ο παραλληλισμός σου "όπως εγώ βάζω το θεολόγος" δεν είναι ορθός διότι την ιδιότητά μου την προσθέτω πάντοτε μετά το Όνομά μου (έχει τη σημασία του αυτό) και πάντοτε με μικρό "θ", ΔΕΝ διαφημίζω την ιδιότητα αυτόνομη χωρίς όνομα και με σημαία το Δικέφαλο διότι τότε, ο τίτλος υποκαθιστά το όνομα και η ιδιότητα λαμβάνει ουσία. Στην ουσία, συμφωνώ μαζί σου (είδες που συμφωνούμε;) ΔΕΝ είμαι Θεολόγος κατ' ουσίαν διότι ούτε αληθώς προσεύχομαι (κατά τον Μέγα Βασίλειο) ούτε τον Θεό ορώ! Θα ήταν πολύ πιο όμορφο το "Νικόλαος Μάννης, δάσκαλος" παρά το ΔΑΣΚΑΛΟΣ-ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ. Εσύ, γράψε το όπως νομίζεις. Εμείς εκφράζουμε καλοπροαίρετες κρίσεις και αναφαίρετες γνώμες. Πάντοτε επώνυμα.

    Όσο για την ανωνυμία, λες πως "δεν έχει σχέση με το εάν τα γραφόμενα είναι ορθά ή σοβαρά". Για ορθότητα ΔΕΝ μίλησα αλλά για ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ναι! Είσαι πάλι λάθος. Ως μεν προς την ορθότητα, συμφωνώ, "κάλλιστα ένας ανώνυμος μπορεί να γράψει ορθότερα πράγματα από έναν επώνυμο". Βεβαίως, το περιεχόμενο ανωνύμων σχολίων δύναται να είναι πολύ ορθό, ακόμη δε και αρεστό σε μένα, δεν το αμφισβήτησα ποτέ μου αυτό. Αλλά σου το έχω ξαναπεί, δεν αναφέρομαι σε ορθότητα αλλά συνέπεια, εντιμότητα και σοβαρότητα.

    Όταν πρόκειται περί κρίσεως, ομολογίας και καταγγελίας, αυτή γίνεται πιο σοβαρή και υπεύθυνη όταν λαμβάνει υπόσταση και αναλαμβάνει ο κάθε σχολιαστής την ευθύνη των λεγομένων του, αλλιώς από σχολιαστής καταντά σχολαστικός με αρνητική έννοια του σχολάζειν επί σχολιάζειν χάριν φτηνού σχολιασμού και στείρου σχολαστικισμού.

    Και κάτι ακόμα. Το Διαδύκτιο είναι και ένα Διεθνές "Δικαστήριο". "Ει ημείς σήμερον ανακρινόμεθα" (Πραξ. 4, 9) για όσα λέγουμε και γράφουμε, δεν μπορούμε να ομολογούμε ανωνύμως και κρυφίως, ειδ' άλλως τί σοί "μαρτυρία" είν' αυτή; Μπορείτε να φανταστείτε σε δικαστήριο να καλείται να καταθέσει ανώνυμος μάρτυς; Ειδικώς όταν εγκαλούμε τον π. Ευθύμιο, τον Ιερό μας Αγώνα, Επισκόπους, Πατριάρχες κλπ. πρέπει αυτό να γίνεται επώνυμα και υπεύθυνα.

    Και μόνο το ότι κάθομαι και το συζητώ αυτό μαζί σου, αυτό δεν σε τιμά, διότι εσύ πιστεύω, δεν έχεις ουδέν πρόβλημα δειλίας να κρύβεσαι πίσω από κάποιο προσωπείο. Απορώ λοιπόν, ΠΟΥ το δύσκολο της υποθέσεως να αναγνωρίσεις ταπεινά, "ναι, αδελφέ μου, συμφωνώ, έτσι είναι, πρέπει να τολμούμε να κατηγορούμε ή να κρίνουμε ("την δικαίαν κρίσιν κρίνατε") πάντοτε επωνύμως..." Η δίκαιη κρίση απαιτεί διά-κριση. "Ει δε εαυτούς διεκρίνομεν ουκ αν εκρινόμεθα, κρινόμενοι δε υπο του Κυρίου παιδευόμεθα ίνα μη συν τω κόσμω κατακριθώμεν!" (Α' Κορ. 11, 31-32). Κρινόμαστε άπαντες. Ας υποστούμε και τις οποιεσδήποτε συνέπειες...

    Κλείνω με την κατακλείδα σου "Υ.Γ." όπου εκεί πραγματικά διαφαίνεται η τραγική σου κατάπτωση και σφαλερή, ολισθηρή σου εμπάθεια που σας ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙ στην άβυσσο της Εωσφορικής σας ΠΛΑΝΗΣ.

    Δεν είμαι καθόλου "ενωμένος" με τον ανώνυμο όπως λες, ούτε "εν μέρει" ούτε εν συνόλω. Δεν εορτάζω μαζί με Οικουμενιστές και Σιγονταροοικουμενιστές. Στήνω Τείχη γύρω από το ΠΙΣΤΕΥΩ και ΔΕΝ αποδέχομαι ως ηγέτες μου, ως προμηθευτές της χάριτος και παρόχους σωτηρίας τους αιρετικούς Ψευδεπισκόπους και βλασφήμους Λυκοποιμένες του Οικουμνεστικού Πατριαρχείου. ΑΠΕΧΩ δια ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, ΟΡΘΗΣ και ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ. Παραμένω στην Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. Μέλος του Σώματος Αυτού που δεν Μνημονεύει Πάπα.
    - Τελεία και παύλα. -

    (συνεχίζεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με εγκαλείς επίσης διότι "πέρσι εγκατέλειψα" την Νηστεία των Αποστόλων. ΝΑΙ, το έκανα. Και σύ τί έκανες; Εξ' αιτίας της αταξίας μου αυτής, της εγκαταλήψεως της νηστείας, εγκατέλειψες την Εκκλησία του Χριστού και πήγες και δημιούργησες ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑ, με δική σου σύνοδο, με δικές σας ενεξέλεγκτες χειροτονίες. ΒΑΣΕΙ πάντοτε της αταξίας μας αυτής, της Νηστειολογικής, ΣΧΙΣΑΤΕ την Εκκλησία του Χριστού για θέματα Εορτολογικά, Νηστειολογικά και Ημερολογιακά, ηθικά, Λειτουργικά. Δογματοποιήσατε χρόνους και καιρούς. Εδώ στην Αυστραλία, πάμε 7 ώρες μπροστά. Όταν εσύ νηστεύεις και θρηνείς την Φρικτή Μεγάλη Εβδομάδα και την εις Άδου Κάθοδο, εγώ απολαμβάνω ΚΡΕΑΣ γευστικότατο, ψητό αρνί στη σούβλα! ΛΟΙΠΟΝ;;; Θα κάνουμε για αυτό το πράγμα σχίσμα και Νέα Σύνοδο επειδή εσύ νηστεύεις και εγώ δεν νηστεύω;

    Και φέτος, που συν Θεώ ομολογώ Αποτείχιση και χάλασα οικειοθελώς την Νηστεία; Με σώζει η Αποτείχιση; Η Αποτείχισή μου, δεν αποτελεί Πιστοποιητικό Αγιότητος, Γνησιότητος και καθαρότητος της πνευματικής μου ζωής. Αγωνίζομαι, προσπαθώ. Αλλ' "ου περί βίου, περί πίστεως" ο λόγος!

    Σας πείραξε τόσο πολύ η αταξία της Νηστείας των Αποστόλων. Συμφωνώ, πρέπει να υπάρχει τάξις. Δίκαιη η διαμαρτυρία σας! ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ όμως το Σχίσμα σας. Πολύ καλά σας το υπέδειξε ο π. Ευθύμιος πως η "Αποτείχισή" σας έγινε με βάση το Εορτολόγιο και θέματα νηστείας και ΟΧΙ με βάση τη Δογματική Αλήθεια που παραβιάζεται και καταπατείται με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

    Και αντί να Αποτειχιστείτε και να μην κοινωνείτε με την υπόλοιπη Ιεραρχία, μονο προς σωφρονισμό τους και διεργασία ανανήψεώς τους, επιδιώκοντες μόνο την Διακοπή Μνημονεύσεως εκ μέρους και άλλων Ιεραρχών, τους οποίους με την βοήθεια του Θεού θα φέρνατε στην Αγιοπατερική Οδό και στάση, οι οποίοι με τη σειρά τους θα ΚΑΤΕΔΙΚΑΖΑΝ Συνοδικά την Αλλαγή του Ημερολογίου και θα επιδίωκαν Συνοδικά την ΚΑΤΑΔΙΚΗ του Πατριάρχου, εν τούτοις, ΣΤΑΣΙΑΤΕ και ΦΤΙΑΞΑΤΕ δική σας "Εκκλησία" πιό "γνήσια" από την πρώτη.

    Μετά "ξεπετάχτηκε" και άλλη "Εκκλησία" με Νέα Σύνοδο και Νέο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Μετά κι' άλλος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών επεφάνη, έπειτα κι' άλλος. Να, κι' άλλος στο στερέωμα, ιδού κι' άλλος στον αχανή και χαώδη ορίζοντα. Άλλος του Ματθαίου, άλλος του Χρυστοστόμου και άλλος του Κυπριανού και πάει λέγοντας... Και πάει μακρυά η βαλίτσα, με σήμα κατατεθέν τη γνησιότητα. ΟΛΟΙ τους όμως, "Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και πάσης Ελλάδος!" Και ΠΑΣΗΣ ΠΛΑΝΗΣ. Και πάσης έχθρας και πάσης αλληλοκαταδίκης και παντός αλληλοαφορισμού! Παντός φανατισμού, μισαλλοδοξίας και καθωσπρεπισμού.

    Τώρα σαν "κάτι να τρέχει στα γύφτικα", κάτι γίνεται με δαύτους και λένε πως "ενώνονται." Με ποιούς; Με τους πρώην ακοινωνήτους και αφορισμένους! Δεν γνωρίζω ποιές πλάνες ακριβώς απαρνήθηκαν, ποιάν αίρεση κατεδίκασαν και ποιόν λίβελλο μετανοίας υπέγραψαν προκειμένου να επιστρέψουν στην πρώτη "αληθινή" Εορτολογική Παράταξη. Δεν με ενδιαφέρει.

    Με ενδιαφέρει η Αγιοπατερική Οδός και Ορθή Μέθοδος που συνιστά και ακολουθά ο παναδίκως, ανυποστάτως μα ΠΑΝΕΝΤΙΜΩΣ "καθαιρεθείς" διά την αγάπην του Χριστού και της Ορθοδοξίας και ένεκα του μεγίστου και φοβερού αυτού αγώνος εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Οικτίρομαι τους μεγαλοπροδότες, τους κάποτε συμπαραστάτας νυν δε αποστάτας, ενώ εμείς λόγω αποστάσεων δεν έχουμε τη δυνατότητα να φιλήσουμε τη δεξιά του...

    Σε προκαλώ. Σε παρακαλώ. ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ Νικόλαε, πήγαινε γνώρισέ τον από κοντά. Μίλησε μαζί του εκτενώς. Με καθαρό μυαλό, απηλλαγμέο από κάθε προκατάληψη. Η χάρις του Θεού θα συνεργήσει τα μέγιστα. Χρειάζεται όμως και η δική σου καλή θέληση και ταπεινή προσέγγιση. Χρειάζεται φιλότιμο και πιστέυω πως το έχεις...

    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Νικόλαε, χρησιμοποιείς ως πρόφαση τις παρεκτροπές της ηγεσίας των Γ.Ο.Χ., για να μένεις σε εορτολογική συμφωνία με τους λατινόφρονες. Αν δεν καταλαβαίνεις το άτοπο μιας τέτοιας στάσεως, λυπάμαι. Δεν θα πω περισσότερα γιατί ο εχθρός μας είναι άλλος και αυτός είναι ο Οικουμενισμός.
      Να έχεις υγεία

      Διαγραφή
  5. Η Ένωση δεν αναφέρεται σε δύο "Εκκλησίες". Ο πληθυντικός που χρήσαι είναι βλάσφημος. ΜΙΑ είναι η Εκκλησία, και η οποιαδήποτε ένωσή της με ΑΙΡΕΤΙΚΗ, σχισματική Παπική Κοινότητα δεν είναι θέμα ούτα ΚΑΝ υπογραφής του Πατριάρχη αλλά ΚΥΡΙΩΣ συγκαταθέσεως του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΙΣΤΟΥ Ορθοδόξου Λαού! Εάν δεν εγκρίνει ο Λαός, τύφλα να'χει ο Πάπας Πεθερός! Ακόμη και το ότι ο Πατριάρχης έγινε Ηγετικό Στέλεχος και Επίσημο Μέλος του Π.Σ."ε", αυτό ΔΕΝ ήταν αρμοδιότητα δική του αλλά ΕΠΡΕΠΕ να ρωτήσει ΠΡΩΤΟΝ και ΚΥΡΙΟΝ εμάς τους πιστούς, εάν εγκρίνουμε και πρωσυπογράφουμε μια τέτοια αισχρή και βλάσφημη εγγραφή "Μέλους". ΔΕΝ εκπροσωπεί εμάς λοιόν, αλλά τον βέβηλο ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ και τους Οικουμενιστές ομόφρονές του, τους "Συνευδοκούντας" τους οποίους απερίφραστα καθαιρεί και καταδικάζει η Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδος! Μήπως, λέω, μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς;

    3. Όσο, τέλος, για τον "διανθισμό" των κειμένων μου, αμαρτάνεις βαρύτατα (με την πρωταρχική έννοια της "αστοχίας") διότι ενώ καθόλου δεν γνωρίζεις τα βαθέα της ψυχής μου και δεν διαθέτεις τη Θεϊκή δύναμη να διερευνείς τα ενδόμυχα κίνητρά μου, διατείνεσαι με σιγουριά πως γράφονται "προκλητικά για να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη" και ότι τάχα "αυτή η τακτική όμως έχει αποτέλεσμα μικρής διάρκειας, δεν μένει στον χρόνο και δεν πείθει. Απλώς εντυπωσιάζει προς στιγμήν."

    Αγαπητέ άγνωστε και συνάμα γνωστέ, πίστεψέ με, δεν γράφω για να εντυπωσιάσω και ούτε προσπαθώ να σε πείσω. Ο Θεός να σε φωτίσει να δεις και να κάνεις το ορθό. Το μόνο που "πείθει και μένει στον χρόνο" είναι το Ορθόδοξο, τα Αληθινό. Αυτό όχι μόνο πείθει, αλλά και ΣΩΖΕΙ. "Σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". Εκ του ρήματος ρύω, σώζω. Όχι εγώ, αλλά η Αλήθεια, η Αυτοαλήθεια, ο Χριστός, ο Οποίος
    - ΔΕΝ καταδέχεται να συνευρίσκεται με Αιρεσιάρχες Πάπες
    - ΔΕΝ ανέχεται να διαιωνίζουν οι δικοί Του την Παναίρεση εν ονόματι μιας χριστιανικής "υπομονής και υπακοής"
    - Δεν επιθυμεί να παραμένει "εν σκηνώμασι ασεβών" και ούτε επιτρέπει στους αναξίως εκπροσωπούντας Αυτόν διαβρωμένους, συμβιβασμένους και πουλημένους ηγέτεςνα τον καταστήσουν ισότιμο και ισόκυρο "Μέλος" ενός ΑΝΩΜΑΛΟΥ και Βαβυλωνείου Π.Σ."ε" όπου ο κάθε κύναιδος καθίσταται φορεύς του μιάσματος και η κάθε διεφθαρμένη λεσβία ιέρεια μας "ευλογεί" και μας "θεολογεί" για "χριστιανικές" αγάπες και "ενωτικές" περιπτύξεις.

    Εάν εσύ αδελφέ μου, λατρεύεις και προσκυνάς ένα τέτοιο "Χριστό", τότε "τέτοιος" σου πρέπει, αντιμίσθιο της πωρωμένης σου καρδίας. Εάν όμως πιστεύεις στο Θεό των Αγίων Πατέρων ημών, στον Παντοκράτορα Κύριο που όχι μόνο δεν "υπομένει" να κοινωνούμε διά "υπομονής" με την Παναίρεση, αλλά διατάζει, πρόσεξε, διατάζει (όχι δυνητικά) "εξέλθετε εκ μέσου αυτών (φύγετε μακρυά, μη κοινωνείτε) και αφορίσθητε (Αποτειχισθείτε), λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς", (ιδού πως και πότε μας καταδέχεται), τότε Τοιούτος σου πρέπει Αρχιερεύς, Όσιος, Άκακος, Αμίαντος, κεχωρισμενος (Αποτειχισμένος) από των αμαρτωλών (εδώ σημαίνει "αιρετικών" καθώς εξηγούν οι Πατέρες!) και υψηλότερος των ουρανών γενόμενος!" (Εβρ. 7, 26).

    Καλή φώτιση, Καλό Παράδεισο!
    Και καλή επωνυμία!

    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΑΖΗ.ΠΑΡΑΚΟΥΛΗΘΗΣΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΟΡΘΗ Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ Π.ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑΠΕΙΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ.ΚΡΙΜΑΣΙ ΘΕΟΥ ΤΥΓΧΑΝΩ ΙΕΡΕΑΣ.ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ Η ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΜΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ.ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΙΤΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ,Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΣΑΣ.ΠΑΝΤΑ-Ζ Η ΚΥΡΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ.ΑΜΗΝ.ΓΕΝΟΙΤΟ

      Διαγραφή
    2. ΕΚΦΡΑΣΗ ΧΑΡΑΣ ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΣΕ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!

      π..... "Ευ-στάθιε", Ευ ίστασαι, στέκεσαι ορθώς. Το "Στώμεν Καλώς" σημαίνει "Στώμεν Ακοινωνήτως" με τους κοινωνούντας με την αίρεση! Το "Στώμεν Καλώς" απευθύνθηκε ως ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ακόμη και στους Αρχαγγέλους, να απομακρυνθούν από τους υπολοίπους πεπτοκότες αγγέλους που ακολούθησαν τον Πατριαρχικό τους Εωσφόρο!

      Αλλά και ο Αδάμ ακόμη, εάν έκανε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από την Εύα, δεν θα γνώριζε έξωση και εξορία από τον Παράδεισο. Ήθελε όμως να έχει καλές σχέσεις με την "Εύα" και να πείθεται στα διαθρησκειακά της γλυκόλογα που υποσχόταν "θέωση" δελεαστική. Κι' ύστερα είχε το θράσος να κατηγορεί το Θεό που του την έδωκε... Είναι ΤΟΣΟ παλιά η Αποτείχιση και όμως ΤΟΣΟ παρεξηγημένη!

      Δέστε. Μια "Μνημόνευση" και "Κοινωνία" του Συνευδοκούντος Αδάμ με την "φιλοσοφία" της Εύας και ΜΟΛΥΝΘΗΚΕ ολόκληρη η ανθρωπότης!
      Επίσημη Μνημόνευση έκανε ο Αδάμ: "η Γυναίκα που μου έδωσες!"
      Επίσημη Μνημόνευση έκανε και η Εύα: "Με εξηπάτησε ο όφις!"

      Αλλά και ο Πάπας ΠΟΙΟΝ Μνημόνευσε όταν διέπραξε το Σχίσμα του 1054; ΤΟΝ ΟΦΙ! Ήθελε κι' ο Πάπας να γίνει "Θεός", Πρώτος και Αλάθητος και Οικουμενικός.

      Και μετά σου λένε οι σημερινοί οι "Μεταπατέρες" πως δεν υπάρχει Μυστηρίων Μολυσμός. Και τους βαρά "κατακούτελα" με το βαρύτατο χρυσό Ευαγγέλιο που κρατούν, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: "ΟΤΙ ΜΟΛΥΣΜΟΝ ΕΧΟΥΣΙΝ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ!"

      Και εάν ο Νεός Αδάμ, η "Περιφερειακή", Διοικητική (ὀχι η Διαχρονική) ορθόδοξη εκκλησία, ΕΑΝ έκανε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από την Εύα του Οικουμενισμού, δεν θα αποκοβόταν από το Σώμα του Χριστού, και έπειτα τολμούν και κατηγορούν εμάς πως είμαστε εμείς "εκτός σώματος"...

      Ποιοι; Οι Σωματέμποροι του Π.Σ."ε"! Οι Λάτρες του Μωάμεθ, τα ανήμπορα και ταλαίπωρα πιόνια στη Σκακιέρα του Σιωνισμού! "Οι Κουρελούδες του Διαβόλου" (κατά τον Άγιο Γέροντα Παϊσιο) που μεθούν με το "αθάνατο" κρασί του Αντιχρίστου "Χορεύοντας με τους λύκους" στις πίστες του Βατικανού...

      Χαίρομαι που γνώρισες από κοντά τον π. Ευθύμιο. Και να ξέρεις, είσαι πολύ πιο ευλογημένος από μένα! Αν και πνευματικός μου, δεν τον γνώρισα ποτέ μου! Τι ομορφιά που έχει η "τρέλλα" της Αγιοπατερικής λογικής ε; Η Ορθόδοξη Αλήθεια δεν περιορίζεται από ωκεανούς...

      Είναι κάτι "αδελφοί" εδώ στην Αυστραλία, που τους χάρισε ο Θεός μια κάποια άνεση οικονομική και όμως, ενω πηγαίνουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα, δεν κάνουν τον ευλογημένο κόπο να επισκεφτούν τον π. Ευθύμιο. Μέχρι την Αριζόνα όμως πάνε, κι' ακόμα παρά πέρα, σ' αυτούς που κάνουν τη νύχτα-μέρα κι' όταν τους ρωτάς για Αποτείχιση-Απομάκρυνση από αιρετικούς, σου λένε "σχίσμα εγώ δεν κάνω!" Βάζουν αυτό το "εγώ" πάνω από τον Μέγα Φώτιο τον Ιερό που προήδρευσε επί της ΑΒ' Συνόδου. Λες κι' είναι ο Μέγας Φώτιος ένοχος "κολάσεως" για αιώνια προτροπή πλάνης και ψυχοφθόρος εντολέας σχίσματος...

      Κι' όταν το ΙΔΙΟ το Άγιο Πνεύμα, ο ΙΔΙΟΣ ο Θεός τους καθυσυχάζει και τους λέγει διά αυτής της Θεοφωτίστου Συνόδου: "ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!" Αυτοί πάλι, εκεί, το ξεκούρδιστο χαβά τους, "αγιοπατερική διδασκαλία" η... αφεντειά τους! "Δε φεύγω από την εκκλησία!"

      Και ποιοί το λένε αυτό; ΟΙ ΦΕΥΓΑΤΟΙ. Οι "Κυριλάτοι και Αεράτοι". Όπου φυσάει ο άνεμος πάνε, και οι ίδιοι γίνονται άνεμος. Αεμοπαρμένοι, νυχτωμένοι και ναυαγισμένοι. Μας λένε "σχισματικούς"... Ποιοί;;; ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ και ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΔΑΡΜΕΝΟΙ. Οι στην Δεσποτοκρατία συμβιβασμένοι και στον Πάπα της Ανατολής υποταγμένοι! Οι με την αίρεση συνυπάρχοντες, με την πλάνη Συν-Οδοιπορούντες και με τον Οικουμενισμό Συγκοινωνούντες!

      (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    3. Δε σου κρύβω πάτερ πως δάκρυσα όταν διάβασα το σχόλιό σου. Όχι επειδή επέτρεψε η χάρι του Θεού να αγγίξουν τα φτωχά μου λόγια την ιερατική σου ψυχή, αλλά να επειδή ασφαλή αισθάνομαι και έντονη την πεποίθηση πως όχι μόνο βρίσκεσαι σε σωστό δρόμο αλλά η παντοδύναμος και "πανσθενής χάρις του Θεού, η τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλειπή αναπληρούσα" θα σε οδηγήσει στο θέλημα του Θεού, στην "ορθή όπως λες απόφαση" διότι μόνο τότε η απόφασή μας είναι ορθή, όταν αυτή εναρμονίζεται με την ορθή Αγιοπατερική Γραμμή, η οποία με τη σειρά της βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με το θέλημα του Θεού. Και έτσι είμαστε και εμείς σε ασφαλή πια δρόμο.

      Δεν έχω να σου πω τίποτε ιδιαίτερο. Διαλέγεις το Θεάρεστο. "Ηδυνθείη Αυτώ, η διαλογή μου, εγώ ευφρανθήσομαι επί τω Κυρίω!"
      Χαίρε, ευφραίνου και αγάλλου! Η Αγία Τριάς γνωρίζει πως δεν επιτελείς σχίσμα. Εξετάζει και διερευνά τα μύχια της καρδιάς σου, τα βαθέα της ψυχής σου. Ο Ψυχοσώστης Σωτήρ σου εξιχνιάζει τας των κριμάτων σου αβύσσους. ΒΛΕΠΕΙ πως τα κίνητρά σου είναι αγνά, πονετικά. Αποστρέφεσαι με μίσος ιερό, την παναίρεση του Οικουμενισμού. Συνάμα επιθυμείς, στηριγμός ουσιαστικός να βρεθείς, σε πολλούς αδελφούς που σε έχουνε μέγιστη, πραγματική ανάγκη.

      Έστω και μία ψυχή να προστρέξει σε ένα ιερέα που αρνείται να Μνημονεύσει Οικουμενιστή πρόεδρο, άξιζε η θυσία σου και η διαθεσιμότητά σου να υποστείς οποιοδήποτε διωγμό και οποιαδήποτε "ποινή" χάριν της αγάπης του Χριστού, χάριν της Αληθείας Αυτού! Δεν θα μπορέσουν να σου κάνουν τίποτε. Κι' αν σε "καθαιρέσουν", ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, μεγάλα "παράσημα" τιμητικά σου αξίωσε, τιμή τιτάνια σου δώρησε και μακαρισμόν δόξης αιωνίου.

      Θα εύχομαι για σένα και συ για μένα και όλοι μας για όλους, Αποτειχισμένους και μη. Ο καθένας στη δική του ώρα, στου Θεού τη στιγμή, εν καιρώ ευθέτω, σε καιρό ευπρόσδέκτο και ημέρα ομολογίας. Μόνο, πάτερ μου, μη με αποκαλείς "κ. Πανταζή" αλλά σκέτο αδελφέ Νικόλαε. Όσο για το Χριστεπώνυμο όνομά σου, και γι' αυτό θα εδοκήσει ο Επώνυμος Θεός!

      ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΦΩΤΙΣΗ! ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΣΟΥ. ΒΑΛΕ "ΔΙ' ΕΥΧΩΝ" ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ, ΕΙΝ' Ο ΘΕΟΣ ΚΙ' Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! "ΤΙΝΑ ΦΟΒΗΘΗΣΟΜΑΙ;;;"

      Νικόλαος Πανταζής

      Διαγραφή

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΝ ΤΟΥ "αποστόλου" ΜΑΡΚΟΥΛΑΤΟΥ:

    Σε ανοικτή ενημερωτική επιστολή του Ελληνορθόδοξου Κινήματος Σωτηρίας (ΕΛΚΙΣ) προς τους αρχιερείς της Ορθοδόξου Εκκλησίας, σχετική με το γραμμωτό σύστημα, υπάρχει υπόδειγμα bar-code με τον τίτλο «ΩΔΕ Η ΣΟΦΙΑ ΕΣΤΙ» και λεζάντα με τα εξής καταπληκτικά γραπτά: «Ο 13γραμμος γραμμωτός κώδικας (bar-code) που βλέπετε, με τους κάτωθεν αυτού, επίσης 13 αριθμούς, μας δίδουν σαφέστατα τα ισάριθμα 12+1=13 άστρα της ΕΟΚ (φυσικά του 13ου αναμενομένου). Κατά την Θεία και Ιερά Αποκάλυψη «το όνομα του θηρίου» θα αποδίδεται με γραμμές (δηλαδή το χάραγμα) και αριθμούς που το άθροισμά τους θα δίδει τον γενικό αριθμό 666 (Αποκ. 15 παρ. 17-18). Οι 13 αυτοί αριθμοί του γραμμωτού κώδικος συμβολίζουν τις 1260 ημέρες βασιλείας του θηρίου κατά την Αποκάλυψη ή τον αριθμό 666. Και τούτο διότι ο αριθμός 1260 χωριζόμενος σε τρία μέρη (παράβαλε τις τρεις προεξέχουσες γραμμές του γραμμωτού κώδικος) μας δίδει: 6+6=12+6=18. δηλαδή 6+6+6=666. Κατά συνέπεια ο 13ος αλγόριθμος αποτελεί το κωδικοποιημένο 3ο εξάρι του γραμμωτού κώδικος. Άρα αλγόριθμος -στην γλώσσα των κομπιούτερ του συστήματος U.P.C. που λειτουργεί Αμερική και Ευρώπη κατά το εξαδικό σύστημα- σημαίνει 6. Κατ’ αυτόν τον τρόπο σχηματίζεται το 3ο έξη και τελικά ο αριθμός 666, με τον οποίο ανοίγει το μηχάνημα για να προχωρήσει στις ανάλογες καταχωρήσεις. Δεν χρειάζεται λοιπόν να ερωτήσουμε κανένα υπουργό, εάν στον εν χρήση γραμμωτό κώδικα, υπάρχει ή δεν υπάρχει ο αριθμός του κτήνους, ήτοι το 666» (ΕΛΚΙΣ. Ανοικτή ενημερωτική επιστολή προς τους αρχιερείς της Ορθοδόξου Εκκλησίας νέου-παλαιού εορτολογίου και γενικά του ευσεβούς κλήρου και θεοφιλούς λαού. Αθήνα 15.6.95).



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου