ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ –
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
Ὁ παράφρων Φύρερ (ἡγέτης) τῆς Ναζιστικῆς Γερμανίας, Ἀδόλφος Χίτλερ (1889-1945), πού αἱματοκύλισε τήν Εὐρώπη καί τόν κόσμο, ἀποτελεῖ ἕνα ἱστορικό φαινόμενο, πού ἔχει δεχθεῖ πολλές ὥς σήμερα ἑρμηνεῖες. Ἔχει γραφεῖ τεράστιος ἀριθμός μελετῶν καί βιβλίων, πού ἐπιχειροῦν νά τοποθετήσουν ἱστορικά τήν μορφή αὐτή, συνάγοντας ἀνανεωμένα συμπεράσματα, γιά τήν κατανόηση τοῦ ρόλου της στή νεώτερη εὐρωπαϊκή ἱστορία. Βέβαια, ἡ ἐπίσημη ἱστορική ἔρευνα, ἐπίπεδη καί «σιδερωμένη», ὅπως ἔλεγε ὁ Μακρυγιάννης, ἐξυπηρετώντας τά συμφέροντα τῶν ἰσχυρῶν, πού εἶναι καί οἱ συνήθεις ἀρχιτέκτονες τῆς ἱστορίας, μένει στήν φαινομενολογία, μή μπορώντας ἤ καί μή θέλοντας να προχωρήσει στό «δυσθήρατον» βάθος. Ὑπάρχουν ὅμως καί σ’αὐτά τά φαινόμενα ἐνδείξεις ἰσχυρές, πού πρέπει νά ληφθοῦν καί αὐτές ὑπόψει γιά μιά ἐγγύτερη στά πράγματα ἑρμηνεία.
Ἕνα πρῶτο ἰσχυρό στοιχεῖο εἶναι ἡ πολυσυζητημένη ἑβραϊκή καταγωγή τοῦ Χίτλερ, πού κατά πολλούς τοῦ δημιούργησε ἕνα ἰσχυρότατο σύμπλεγμα καί τήν τάση νά ἀποσιωπηθεῖ ὁπωσδήποτε. Σημαντικότερο ὅμως εἶναι, ὅτι, ὅπως γίνεται ἀπό πολλούς δεκτό, ὁ Χίτλερ χρησιμοποιήθηκε ἀπό τόν Διεθνή Σιωνισμό, γιά τήν ἐξυπηρέτηση τῶν στόχων του, ἕνας ἀπό τούς ὁποίους ἦταν ἡ δημιουργία ἰουδαϊκοῦ κράτους, πού θά ἐλέγχει τήν Μέση Ἀνατολή καί τά πετρέλαιά της. Γι’ αὐτό, τήν παλαιότερη πρόταση νά δημιουργηθεῖ ἰουδαϊκό κράτος στήν Οὐγκάντα, ἀντικατέστησε νεώτερη, τό κράτος αὐτό νά ἱδρυθεῖ στήν Παλαιστίνη.
Στή συνάφεια αὐτή πρέπει νά διευκρινισθεῖ, ὅτι τό μέν ὄνομα «ἑβραῖος» ἔχει θρησκευτική σημασία καί σημαίνει τόν φορέα τοῦ ἑβραϊκοῦ θρησκεύματος. Τήν ἐθνικότητα ὅμως δηλώνει τό ὄνομα «ἰουδαῖος» (JEW, JUDEN-JUDENTUM, JEWDAISM κ.λ.π.). Γι’ αὐτό καί δέν μπορεῖ ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός νά εἶναι ἀντιεβραῖος ἤ ἀντισημίτης, ἐμπλεκόμενος σέ ἀντιθρησκευτικές καί φυλετικές ἀντιπαραθέσεις. Τό ἐθνικιστικό καί ἰμπεριαλιστικό στοιχεῖο τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ εἶναι ὁ Σιωνισμός, πού γεννήθηκε στήν ἐποχή τοῦ Χριστοῦ καί ταυτίζεται μέ τό ἐθνικιστικό-ἰμπεριαλιστικό στοιχεῖο του, τόν Φαρισαϊσμό. Τό φαρισαϊκό κίνημα, πού σταύρωσε καί τόν Χριστό, συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Εἶναι δέ χαρακτηριστικό, ὅτι οἱ ἁπλοί καί ταπεινοί ἑβραῖοι εἶναι κατά τοῦ Σιωνισμοῦ, δείχνοντάς το μέ συχνά ἀντισιωνιστικά συλλαλητήρια μέσα στό Ἰσραήλ.
Σύμφωνα λοιπόν, μέ μιά ἐκδοχή-πού ἀποκρούεται βέβαια ἀπό τόν Ἰουδαϊσμό- ὁ Σιωνισμός ἐχρησιμοποίησε τόν Χίτλερ, ἐκμεταλλευόμενος τήν ὑπέρμετρη φιλοδοξία καί δαιμονική αὐτοπεποίθησή του. Ἔχει δέ ἀποδειχθεῖ στίς τελευταῖες δεκαετίες, ὅτι καί πολλοί ἀξιωματικοί τοῦ Χίτλερ, ἤ καί μέλη τῶν SS, ἦσαν ἑβραῖοι. Ὑπάρχουν, ἐξ ἄλλου, ἰσχυρές ἐνδείξεις, πού κατά τούς ἐρευνητές τῆς «ἄλλης πλευρᾶς» δέν μποροῦν νά ἀγνοηθοῦν: α) Ὁ Χίτλερ ἐκινεῖτο μέ κεφάλαια, ὅπως λέγεται, σιωνιστικά (σιωνιστικές ἐπιχειρήσεις, πού συνεχίζονται μέχρι σήμερα). β) Ὁ Χίτλερ μέ τήν πολιτική του ἀνάγκασε τά μεγάλα ἑβραϊκά «κεφάλια» (διανοούμενους-ἐπιστήμονες) νά περάσουν στίς Η.Π.Α. καί νά ἀποτελέσουν τό σιωνιστικό ὑπόβαθρο τῆς ἀμερικανικῆς μεταπολεμικῆς πολιτικῆς γιά τήν παγκόσμια κυριαρχία. γ) Πειστικό εἶναι, ἐπίσης, τό ἐπιχείρημα, ὅτι ὁ Χίτλερ καί ὁ Ναζισμός στράφηκαν ἐναντίον τῶν «μικρῶν» ἑβραίων, ὥστε μέ τό «ὁλοκαύτωμα» - διογκωμένο σέ ἀριθμούς – νά ἐφελκύσουν τήν παγκόσμια συμπάθεια γιά τήν ἐξυπηρέτηση τῶν σιωνιστικῶν σχεδίων, μολονότι ἡ θυσία ὁποιουδήποτε ἀνθρώπου εἶναι πάντα σεβαστή καί μάλιστα μέσα στά φρικτά ναζιστικά κρεματόρια. Ὁ διωγμός ὅμως κατά τῶν μικρῶν καί ταπεινῶν ἑβραίων ἀνάγκασε τούς ἑβραίους τῆς Εὐρώπης νά κατεβοῦν στό Ἰσραήλ καί νά ἐποικισθεῖ τό νέο Κράτος, ἀναγκαῖο γιά τόν ἔλεγχο τῆς Μ. Ἀνατολῆς καί τῶν πετρελαίων της. Εἰδικοί δέ ἐπιστήμονες ἔχουν ὑποστηρίξει, ὅτι ἡ Νεκρά Θάλασσα, πού ἔχει ὅλα τά παράγωγα τοῦ πετρελαίου, εἶναι ὁ κρατήρας τεραστείων πετρελαιοφόρων στρωμάτων.
Ὅπως καί νάχει τό πρᾶγμα, μέ τίς τρεῖς αὐτές κινήσεις ὁ Χίτλερ προσέφερε τήν μεγαλύτερη ὑπηρεσία στά σιωνιστικά σχέδια. Ἐπικίνδυνος ὅμως γιά τόν παγκόσμιο Σιωνισμό ἔγινε ὁ Χίτλερ, ὅταν φάνηκε ὅτι ἐργαζόταν γιά τόν ἑαυτό του, ὁπότε ἔπρεπε νά συντριβεῖ καί αὐτός καί οἱ ἰμπεριαλιστικές βλέψεις του. Πῶς μπορεῖ, ἄλλωστε, νά ἐξηγηθεῖ ἡ ρητά ἐπισημαινόμενη ἀπό ΟΛΟΥΣ τούς ἱστορικούς, μακρά καί σκανδαλιστικά «ἀδράνεια» τῆς γαλλικῆς καί ἀγγλικῆς, μετά δέ καί τῆς ἀμερικανικῆς, πολιτικῆς ἀπέναντι στόν Χίτλερ καί ἡ ἐπιδειχθεῖσα ἀπέναντί του ἀνοχή ἤ καί εὔνοια ἀκόμη;
Πιστεύουμε, ὅτι ὁ Χίτλερ ἔπαθε ὅ,τι καί ὁ Ναπολέων. Ὁ τελευταῖος ἦταν «εὐγενής», μέλος τῆς φραγκικῆς φεουδαρχίας. Τό 1766 ὁ πατέρας του ἀνανέωσε στήν Β. Ἰταλία τόν οἰκογενειακό τους τίτλο τοῦ βαρώνου. Γι’ αὐτό ὁ Ναπολέων σπούδασε στήν Στρατιωτική Σχολή τῆς Μπριέν, πού ἦταν μόνο γιά τούς Εὐγενεῖς. Ὅσο ὁ Ναπολέων ἐργαζόταν, μένοντας στήν τάξη του, γιά τό συμφέρον τοῦ Ἀστισμοῦ καί τοῦ τεκτονισμοῦ (ὁ Ροβεσπιέρος καί οἱ Ἰακωβῖνοι ἦσαν μασόνοι) ἦταν ἀποδεκτός. Ὅταν ὅμως, λόγω τῆς ἀπεριόριστης φιλοδοξίας του καί αὐτός, τά ἔβαλε μέ τίς ἀνώτερες βαθμίδες τῆς φραγκικῆς φεουδαρχικῆς ἱεραρχίας (βασιλεῖς καί αὐτοκράτορες τῆς Εὐρώπης), ἔπρεπε νά συντριβεῖ. Ἔτσι ἄρχισαν οἱ «συνασπισμοί» αὐτοκρατόρων καί βασιλέων ἐναντίον του, ὥς τό Βατερλώ (1815). Τό ἴδιο καί ὁ Χίτλερ. Ὅσο ἐξυπηρετοῦσε τά σιωνιστικά συμφέροντα (ἐνσυνείδητα ἤ ἀνεπίγνωστα) δέν ἐνοχλήθηκε. Στό πνεῦμα τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ ἡ ἐξολόθρευση μέρους τοῦ λαοῦ (POPOLO) δέν εἶναι πρόβλημα, ἀφοῦ ἐξυπηρετοῦνται μέ τόν τρόπο αὐτό τά συμφέροντα τῶν ἰσχυρῶν.
Πιστεύω, ὅτι γίνεται κατανοητό, πώς ἀφοῦ τό ἔργο τῆς ἰστοριογραφίας δέν εἶναι ἡ δίκη καί καταδίκη γεγονότων καί προσώπων, ἀλλά κυρίως ἡ ἑρμηνεία τους, πρέπει νά λαμβάνονται ὑπόψει καί νά σταθμίζονται ὅλες οἱ προσπάθειες ἑρμηνείας τοῦ χιτλερικοῦ φαινομένου καί τῶν τερατουργημάτων του. Ἄλλωστε, σήμερα, μετά τήν ἀποκτηθεῖσα τεράστια τραγική πείρα, ἡ ἀνθρωπότητα εἶναι σέ θέση νά συναγάγει ἀσφαλέστερα συμπεράσματα γιά τήν νουθεσία καί αὐτοπροστασία της.
π. Γ. Δ. Μ.
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ὀκτώβριος 2011
Ἀρ. Τεύχους 112
π. Γ.Δ.Μ :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτή συνάφεια αὐτή πρέπει νά διευκρινισθεῖ, ὅτι τό μέν ὄνομα «ἑβραῖος» ἔχει θρησκευτική σημασία καί σημαίνει τόν φορέα τοῦ ἑβραϊκοῦ θρησκεύματος. Τήν ἐθνικότητα ὅμως δηλώνει τό ὄνομα «ἰουδαῖος» (JEW, JUDEN-JUDENTUM, JEWDAISM κ.λ.π.). Γι’ αὐτό καί δέν μπορεῖ ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός νά εἶναι ἀντιεβραῖος ἤ ἀντισημίτης, ἐμπλεκόμενος σέ θρησκευτικές καί φυλετικές ἀντιπαραθέσεις.
Κυπριανός Χ :
Ας μου επιτρέψει ο αρθρογράφος να πω ότι η διάκριση που κάνει μεταξύ "εβραίων" και "ιουδαίων" είναι επισφαλής. Προβαίνει, το κατανοώ, στη διάκριση αυτή προκειμένου να πει ότι "ο ορθόδοξος χριστιανός δεν μπορεί να είναι αντιεβραίος ή αντισημίτης εμπλεκόμενος (έτσι) σε αντιθρησκευτικές και φυλετικές αντιπαραθέσεις".
Ο ορθόδοξος χριστιανός, όπως ασφαλώς θα έχει υπόψη ο αρθρογράφος, δεν αγωνίζεται κατά ανθρώπων. Μάχεται κατά διεσταμμένων ιδεών, που διαφθείρουν τον άνθρωπο, όπως χαρακτηριστικά μας λέει ο απ. Παύλος :
ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις
Ιουδαίοι και Εβραίοι μπορεί να έχουν τις διαφωνίες τους σε πολλά πράγματα, όπως γίνεται με όλους τους ανθρώπους. Μπορεί ακόμη να είναι αντίθετοι (ο "εβραίος") με τα σιωνιστικά σχέδια μερίδος των εθνοτικών (ο "ιουδαίος"), αλλά δεν παύουν αμφότεροι να προσδοκούν την έλευση του Μεσσία τους, ο οποίος θα αποκαταστήσει την τάξη ανάμεσά τους, καθώς φαινομενικά ισχυρίζονται οι "εβραίοι".
Όμως η αταξία και σύγχυση αμφοτέρων κυριαρχεί στην φερομένη ως "χριστιανική" Δύση. Συμβαίνει δε, αυτή η χριστιανική Δύση να εμφορείται και να πολιτεύεται με το μεσσιανικό όραμα - δηλαδή, δικό τους - μιας νέας παγκόσμιας τάξης - δήθεν δημοκρατικής και μη συγχυτικής - η οποία προφανώς θα πρέπει να έχει τον ηγέτη της.
Αυτόν τον ηγέτη προσδοκούν και είναι ασήμαντη λεπτομέρεια αν αυτός θα είναι αποικλειστικά για τους Εβραίους ή για τους Ιουδαίους. Την καθιστά δε ακόμη υποδεέστερη, ο λόγος ότι το μέλλον της ανθρωπότητας και του πλανήτη, το διαχειρίζεται μια χούφτα τοκογλύφων - είναι στη δεύτερη ομάδα των "ιουδαίων" κατά τον αρθρογράφο - απατεώνων με απεριόριστη οικονομική, αλλά και πολεμική, ισχύ.
Δυστυχώς για μας και γι΄ αυτούς, αυτή η "χούφτα" είναι εβραϊκών (θρησκευτικών) καταβολών με έντονα ιουδαϊκά (εθνικά, εθνοτικά ή εθνικιστικά) χαρακτηριστικά. Χαρακτηριστικά, σημειωτέον, τα οποία διανθίζει άλλοτε εμφανώς και άλλοτε λανθανόντως μια απάνθρωπη και εξόχως αντιανθρώπινη φιλοσοφία ή φιλοσοφικού τύπου θρησκεία.