Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010













ΣΕΠΤΟΙ AΡΧΙΕΡΕΙΣ

ή ΣΗΠΤΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ;


Τι λένε οι ευλαβουμενοι αυτους;


Η ΑΝΙΕΡΗ - κατα τους αρχιερείς Σεπτη - μάλλον ΣΗΠΤΗ(;) Ιερα σύνοδος, απέστειλε επιτέλους τα πρακτικά της δίκης του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά, ΣΗΜΕΡΑ 7Δεκεμβριου2010ο, μετά από έναν Μαραθώνιο αρνησης αποστολής τους, με συνεπεια τις συνεχείς και πολλαπλές αναβολές λόγω ελλειψης των πρακτικων, εκδικάσεως της προσφυγης του π. Ευθυμιου στο Συμβουλιο της Επικρατείας, όπως προβλέπεται απο τον καταστατικον χαρτην της Εκκλησιας της Ελλαδος.

Και τα απεστειλε ΣΗΜΕΡΑ 7Δεκεμβριου που ορισθηκε η δικασιμος και οχι πριν απο 10μερες και παλι κατα δόλιον τρόπον, για να ξανααναβληθή η δίκη για τις 2Φεβρουαριου του 2011ο για να εχει επαρκη χρόνον ενημερωσεως του ο εισηγητης.

Ειναι δυνατον η επισημη Εκκλησια να φερεται κατ' αυτον τον μαφιοζικον τροπον και να αρνειται επι δυο χρονια να αποστειλη τα πρακτικα μιας δικης ενος απλου ιερομοναχου;

Ειναι δυνατον να αναβαλλεται για πεμπτη φορα η συζητησι στο Συμβουλιο της Επικρατειας και αυτοι οι θρασυτατοι ρασοφοροι να τα στελνουν την τελευταια στιγμη;

Ειναι δυνατον αυτοι οι ανθρωποι να αισθανονται τοσο ανετα και να μην ελεγχονται για τις απαραδεκτες αυτες πραξεις τους, με το να προσπαθουν να αποκρυψουν τα πρακτικα μιας αδικης δικης, μιας μαϊμου δικης;


Γιατι τρεμουν οι "σεπτοι" αρχιερεις;

Να μην ελεγχθουν οι ΣΗΠΤΟΤΗΤΕΣ τους;

Αληθεια, αναρωτιεται κανεις, αν αυτοι οι ανθρωποι ειναι ιερεις ή αρχιερεις του Ιησου Χριστου ή οργανα καποιου ΑΛΛΟΥ;

Ομως εγω θελω να δωσω λιγο βαρυτητα στο ζητημα, των κατα νομον, υπευθυνων.
Δεν πρεπει να βρεθουν οι υπευθυνοι ολης αυτης της κωμωδιας που συντελειται μεσα στην Εκκλησια απο αθεοφοβους ρασοφορους;
Οποιοι και ναναι αυτοι;

Ποιοι ειναι αυτοι οι αναισχυντοι, που κατακρατουν τα πρακτικα και αρνουνται προκλητικα να τα αποστειλουν στο Ανωτατο Δικαστηριο της Πατριδος μας;


Ποια μαυρα κορακια και ....διαβολακια ειναι αυτα τα κρυπτομενα ρασοφορα κατασκευασματα;


Τι την περασαν την Εκκλησια, για φεουδο του πατερα τους ή για δικη τους καστα;


Πρεπει να βγαλουμε τα ονοματα τους στη δημοσιοτητα, στους διαπραξαντας αυτα τα αδικηματα του κοινου ποινικου δικαιου.
Και υποσχομαστε εμεις να συνεχισουμε την ερευνα και ελπιζουμε να καταφερουμε κατι γιατι ειμαστε πεισμονες σε τετοια ζητηματα.
Αυτα τα μικροσχημα ή τα μεγαλοσχημα ...καθικακια, επιβαλλεται να αποκαλυφθουν.

Απευθυνθηκα τηλεφωνικα στον γραμματεα του δευτεροβαθμιου δικαστηριου και εκεινος με παρεπεμψε στην αρχιγραμματεια της συνοδου.

Δηλαδη ποιος ειναι υπευθυνος;
Ο αρχιγραμματευς της συνοδου;
Ο πρωτος;
Ο δευτερος;
Ο τριτος;
Ο δεκατος τριτος;
Εμεις θα βρουμε την ακρη.
Το ελπιζουμε δηλαδη.

21 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που δεν έγινε η δίκη να λες, διότι θα σε παίρναμε με τις πέτρες διότι την τελευταία στιγμή που μας ενημέρωσες ούτε πάει κόσμος μπορούσε ούτε να ειδοποιήσει άλλους να πάνε. Μας αδρανοποίησε η καθυστέρηση σου να μας ενημερώσεις.
    Απο αυτή την άποψη να χαίρεσαι που δεν έγινε η δίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρης είπε...
    Μπράβο κύριε Χριστοδουλίδη καλά του απάντησες του Οδυσσέα που τρέχει ξωπίσω του Καρδάση λες και είναι ΑΥΘΕΝΤΙΑ πρώτου μεγέθους, ενώ είναι παραπλανημένος άνθρωπος και τίποτα παραπάνω, για να μην πω τίποτα χειρότερο.

    Αν έχει τυφλωθεί τοσο πολυ ο Οδυσσέας τί να πει κανεις;
    Εμας δεν δημοσιεύει τα σχολια που γραφουμε και πονάνε τον διαστροφέα φιλο του ΙΚ.

    Δυστυχως είναι σκλάβος του ΙΚ που δεν ξέρουμε που κρατα η σκούφια του και τί επιδιωκει και τίνος τσιράκι είναι.
    6 Δεκεμβρίου 2010 7:55 π.μ.


    Ανώνυμος είπε...
    Μπράβο κ.Κυπριανέ, διότι μας φλόμωσε ο Οδυσσέας με τους Καρδάσηδες και τις προπαγάνδες τους υπερ του ηλεκτρ.φακελλώματος, συνέχεια και συνέχεια.
    Τον βαρεθήκαμε να μας βάζει τις παραπλανητικές απόψεις του Καρδάση και να παρασύρει κόσμο όπως σωστά είπε ο σχολιαστης του Αλέξιος.

    Φιλόλαος
    7 Δεκεμβρίου 2010 4:13 π.μ.

    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι θάπρεπε να ντρέπονται οι δόλιοι αυτοί άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαστε μαζί με τον π.Ευθύμιο, σε αντίθεση με άλλους ψευτοαγωνιστές εξ Αμερικής ή απο αλλού, που καταπίνουν την γλώσσα τους όταν πρόκειται να μιλήσουν και να υποστηρίξουν τον π.Ευθύμιο.
    Ο νοών νοείτω

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήπως δεν το κάνανε επείτηδες βρε παιδια και άδικα τους κατηγορούμε τους ανθρώπους, τους αρχιερείς μας;

    Γεωργούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο της αρχιεπισκοπείας του Ιερωνύμου Κοτσώνη όταν τη διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος ασκούσαν εμπνευσμένοι κληρικοί με φόβο Θεού και αγάπη προς Αυτή στις υπόλοιπες ιστορικές περιόδους θα διαπιστώσει την κυριαρχία της φαυλότητας,της συγκάλυψης των σκανδάλων,της έλλειψης οράματος,της γραφειοκρατίας,της συμβατικότητας,του συμβιβασμού προς το πολυειδές κατεστημένο,της αδιαφορίας για τη νεότητα και το μοναχισμό,της κληρικοκρατίας και περιφρόνησης του λαικού στοιχείου,της απαξίωσης και κάποτε και του διωγμού παντός υγιούς ιεραποστολοκού στοιχείου!Τα δε θέματα πού συζητώνται στις συνεδριάσεις της ΔΙΣ είναι περί αχύρων και κωνώπων,περί ανέμων και υδάτων όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο μακαριστός εχθρός της εκκλησιαστικής συμβατικότητας Αυγουστίνος Καντιώτης.Ο π Ευθύμιος καταδικάστηκε επί τη βάσει νόμου του 1932!Κι αυτό λέγεται εκσυγχρονισμένη εκκλησιαστική δικαιοσύνη.Σείεται ο τόπος για την κάρτα του πολίτη και η Εκκλησία δε λαμβάνει υπεύθυνη θέση κι ο κάθε μητροπολίτης λέει τα δικά του.Μπείτε στη Ρομφαια και δείτε με τι θέματα ασχολήθηκε σήμερα η ΔΙΣ.Με το θρησκευτικό τουρισμό και το ταξίδι του κου Ιερωνύμου στις Βρυξέλλες.Τι να πει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς είναι ο ποιό αγνός αγωνιστής΄. Είναι υπόδειγμα ιερομονάχου και ως στρουθίον μοναχικό διαμένει εις μιαν σπηλιά.
    Διώκετε απο το διαβεβλημένο ιερατείο προς τούτω χρησημοποίησαν τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάππα της Λαρίσης.Οφείλουμε να τον στηρίζουμε ανεπιφυλάκτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλολαε χρειαζεσαι τους εξορκισμους του Μεγαλου Βασιλειου σιγουρα.
    Τι ειναι αυτα που γραφεις;
    Πλανεμενος που ειμαι;
    Στην επιστημονικη αναλυσι του Μπαρκοουντ;
    Τοσο ηλιθια σκεφτεσαι;
    Γιατι δεν πειθαρχεις σε εναν που σπουδασε το Μπαρκοουντ;
    Τοτε φερε μας καποιον που το σπουδασε και υποστηριζει τις αποψεις των 3εξαρηδων.
    Αλλοιως κλειστο...
    Ενταξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης",π.Ευθύμιε.

    Η δύναμη της προσευχής, μεγάλη, ιδίως όσοι αδελφοί αισθάνεσθε δίκαιοι: πολύ ισχύει δέησις δικαίου ενεργουμένη, δέεσθε για ενίσχυση του π .Ευθυμίου και την δίκαιη έκβαση της υπόθεσης, και όπως σοφώς ο κ. Λυκούργος θέτει, είθε να λήξει το θέμα που ταλανίζει το πλήρωμα της Εκκλησίας επί 20 χρόνια, άσχετο ποιος ήρξατο χειρών αδίκων. Ο δε Ι.Καρδάσης απ' ότι διαβάζω τακτικά, είναι μεν ειδικος εξ επαγγέλματος στα barcode, δεν γνωρίζω αν είναι απόφοιτος θεολογικής, αλλά καθημερινά αποδεικνύεται από τα γραπτά του ότι και στα θεολογικά, ερμηνευτικά, εκκλησιαστικά, εκκλησιολογικά, βάζει τα γυαλιά σε αρκετούς απόφοιτους θεολογικής (δε λέω θεολόγους). Κε Οδυσσέα, το blog είναι ξεχωριστό, συνεχίστε, άχρι θανάτου αγώνισαι υπερ της αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπερ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η δίκη αναβλήθηκε για τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Ας ελπίζουμε ότι θα επιδικασθεί η υπόθεση χωρίς άλλα εμπόδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://aktines.blogspot.com/2010/12/blog-post_4475.html

    Σχετικά με "νόμους" και "υπονόμους"

    ΚΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Οδυσσέα θα μπορούσα και εγώ να σε περιλούσω με τις ύβρεις που με περιέλουσες αλλά δεν το κάνω, παρ' ότι θα σου άξιζε αφού φθάνεις σ' αυτό το κατάντημα να είσαι πρόμαχος του Αντιχρίστου και του σφραγίσματος του και με τόσο φανατισμό...
    Με ρωτάς γιατί δεν υπακούω στον "ειδικό" Καρδάση.
    Είσαι με τα σωστά σου φίλε;
    Να υπακούσω σε έναν που συνεχώς σπέρνει ασέβειες και αμφιβολίες;
    Να υπακούσω σ' έναν πατρομάχο;
    Να υπακούσω σε κάποιον που δεν ξέρω απο πού κρατά η σκούφια του; Που δεν ξέρω ποιοί τον έβαλαν να σπουδάσει bar-code και με ποιούς σκοπούς;
    Που δεν ξέρω απο που έρχεται και πού πηγαίνει;
    Που δεν ξέρω τις προθέσεις και τους σκοπούς του; Αν είναι ιδιοτελείς και σκοτεινοί ή καθαροί;
    Είσαι στα καλά σου;
    Και να μην υπακούσω σε τόσους εκλεκτούς αδελφούς και πατέρες που όλη τους η ζωή ήταν θυσία για τον Χριστό; Αδελφότητες, Μοναστήρια, καλοί και τρανοί θεολόγοι και κληρικοί.

    Είσαι με τα σωστά σου;
    ΣΥΝΕΛΘΕ! Πριν είναι αργά.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλολαε.
    Επαναλαμβανω χρειαζεσαι εξορκισμους οχι μονο για την θεσι σου στο μπαρκοουντ αλλα και σε πολλες αλλες αποστολες κειμενων σου.
    Περαν αυτων που σε υβρισα;
    Λεμε απλα πραγματα.
    Ο κ. Καρδασης σπουδασε το μπαρκοουντ και μιλαει επειδη γνωριζει.
    Δεν λεω να τον ακους στα αλλα ζητηματα.
    Μονο στο ζητημα του μπαρκοουντ.
    Και εσυ μου αναφερεις οτι ακους μονο τους ....συγχρονους πατερες.
    Με για σου με χαρα σου.
    Δεν θα σε ακολουθησουμε.
    Λενε καποιοι πατερες την αληθεια την ψαχνουμε σε πολλους και οχι στον ενα.
    Στα αλλα θα σε απαντηση πιστευω ο ιδιος ο κ. Καρδασης.
    Και ενα ερωτημα που μου το προκαλεις εσυ.
    Μηπως εισαι δωδεκαθεϊστης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και δεν αισθανόμαστε την ανάγκη να απολογηθούμε στον οιονδήποτε όψιμο παρατηρητή, είτε είναι Εχθρός, είτε Φίλος του λαού, όμως θα του κάνουμε το χατίρι:

    1/ Είναι φυσικό για κάποιες αλήθειες που ακούμε για πρώτη φορά να εξανιστάμεθα, είτε διότι δεν τις αντέχουμε, είτε διότι δεν θέλουμε να τις αντέξουμε.

    2/ Φθάσαμε στο κατάντημα να αποκαλούμε κάποιον πατρομάχο, όταν ζητάει μετ’ επιμονής πατερική τεκμηρίωση δια «πάσαν λέξιν και φωνήν» (άγιος Μάξιμος) και ο οποίος συνεχώς αναφέρει πατερικά κείμενα για τεκμηρίωση, σε εκείνους που απλώς αρέσκονται σε ύβρεις.

    3/ Το από πού κρατάει η σκούφια μας, το έχουμε πλειστάκις αποκαλύψει σε πάμπολλα άρθρα και σχόλια μας, για τους όψιμους ανακριτές μας.

    4/ Και για να ξεκαθαρίσουμε τα των σπουδών μας: Αυτοί που μας έβαλαν να σπουδάσουμε τα συστήματα b-c και chips είναι οι εργοδότες μας και συγκεκριμένα ο αείμνηστος Π. Αγγελόπουλος (Μέγας ευεργέτης του Οικ. Πατριαρχείου) και με σκοπό την εισαγωγή των συστημάτων αυτών στη βιομηχανία «ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗ Α.Ε.», στην οποίαν κληθήκαμε να εφαρμόσαμε τα συστήματα αυτά.

    5/ Κατανοούμε τον σκανδαλισμό που προκαλούμε ίσως, όχι τόσο γιατί σπουδάσαμε τα συστήματα αυτά στην Ελλάδα, αλλά για το ότι ήμαστε σχεδόν οι μοναδικοί που μετεκπαιδευτήκαμε στα συστήματα αυτά στο λεγόμενο «θηρίο» των Βρυξελλών και φυσικό είναι να γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά την κατασκευή και λειτουργία των συστημάτων αυτών, όσο κανένας άλλος.

    6/ Να διευκρινίσουμε επίσης, το από πού ερχόμαστε και στο που πηγαίνουμε. Ερχόμαστε από εκεί που έρχεται κάθε άνθρωπος, ερχόμενος εις τον κόσμο και επιδιώκουμε να πορευτούμε προς την άνω Ιερουσαλήμ, με τη βοήθεια βεβαίως του αγιορείτη πνευματικού μας πατέρα.

    7/ Ως προς την υποκρυπτόμενη ίσως κατηγορία του ποιών ήμαστε εντολοδόχοι, θα απαντήσουμε, ότι ίσως να έρχεστε δεύτεροι και καταϊδρωμένοι, καθότι την αντιμετωπίσαμε προ 15 περίπου ετών, ως «πράκτορες των Βρυξελλών», από αξιοσέβαστους καθηγητές Θεολογικής, οι οποίοι αναγκάστηκαν να ζητήσουν αργότερα συγγνώμη, όταν πληροφορήθηκαν την ουσία των πραγμάτων, ενώ έτεροι καθηγητές διατύπωσαν την εύλογη απορία: «πώς να βγούμε τώρα να πούμε, ότι δεν είναι έτσι; θα μας πάρουν με τις πέτρες».

    8/ Όσον αφορά στους εκλεκτούς και σεβάσμιους αδελφούς και πατέρες, κληρικούς και μοναχούς που λευκάνθηκαν στη νήψη και την προσευχή και που οπωσδήποτε γνωρίζουν καλύτερον ημών τα θεολογικά, δογματικά, εκκλησιολογικά και πατερικά θέματα, αλλά πιστεύουμε αδαείς περί τα τεχνολογικά, εκτός εάν τα γνωρίζουν εκ της επιφοιτήσεως του αγίου Πνεύματος ή επαφίενται στα μεταδιδόμενα από τη νέα Μητέρα της Εκκλησίας και νύμφη Χριστού M. Relfe, ότι καλόν είναι να βασίζονται σε υπεύθυνες μαρτυρίες επιστημόνων και όχι σε απατηλές παρουσιάσεις εκείνων που παραπλανούν με «οπτικές εντυπώσεις» και «ομοιότητες».

    9/ Αλλά και στους ανωτέρω, υποτίθεται, «φωστήρες» στην ερμηνεία προφητειών, θα θέλαμε να συμβουλεύσουμε να είναι περισσότερο προσεκτικοί, όταν προσπαθούν να εξηγήσουν προφητείες, που δεν έχουν εκπληρωθεί, όταν μεγάλοι Πατέρες δεν τόλμησαν ούτε να τις ψαύσουν ακόμη και από την άλλη να μας διαφωτίζουν περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φακελωμάτων και προσβολής της προσωπικότητας παρέχοντες βέβαια τα αντίστοιχα πατερικά τεκμήρια.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ θα αποκριθώ, χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο ουδενός, πολύ δε περισσότερο, τον κατήγορο.

    1/ Τις "αλήθειες που για πρώτη φορά ακούμε", δεν μπορεί κανείς, μα κανείς, να ισχυρίζεται - έστω και έμμεσα - ότι, τάχα, είναι αυτός που μας τις αποκαλύπτει. Επειδή έχει κάποιο αποδεικτικό της επιστημονικής του δραστηριότητας και πληρότητας.

    Η αλήθεια δεν έχει ανάγκη την επιστημονική, και δη τη σημερινή, τεκμηρίωση. Αν ήταν έτσι, ο εγκεφαλικός θάνατος θα ήταν αποδεκτός από όλους. Αλλά δεν είναι. Πέραν αυτού, είναι κοινός τόπος ότι η επιστήμη "δεν δογματίζει". Αυτά που σήμερα ισχύουν, αύριο θα έχουν ανατραπεί. Άλλες "αλήθειες" θα ισχύουν.

    2/ Οποιοσδήποτε μπορεί να χαρακτηρισθεί "πατρομάχος". Τίποτα δεν συνεπάγεται, αν τα γραφόμενά του βρίσκουν κάποια στοιχειώδη ερείσματα στις πατερικές γραφές. Πολλά προπαγανδιστικά "στέκια" των απωανατολικών δοξασιών - υπάρχουν και ιντερνετικά - βρίθουν από πατερικά εδάφια με ιδιάιτερη μάλιστα προτίμηση στον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή. Αυτοί ξέρουν το "γιατί".

    3/ Δεν ευτύχησα να έχω κανένα "σπόνσορα". Και μάλιστα, του εύρους όπως αυτό του Μεγάλου ευεργέτη του Οικ. Πατριαρχείου. Αν τον είχα, είναι βέβαιο ότι θα επικαλούμην τα επιστημονικά μου διαπιστευτήρια για να συγκρατήσω τα σαθρά επιστημονικά επιχειρήματα των συναδέλφων μου, αλλά και τα δικά μου.

    Το ίδιο θα έκανα αν ήταν άλλος ο τομέας του επιστημονικού μου ενδιαφέροντος ή αντικειμένου έρευνας. Ο ευεργέτης μου δεν θα με πλήρωνε για να του σκάψω το λάκο.

    4/ Αν είχα την εύνοια να σπουδάσω και να μάθω κάτι εντελώς νέο και ξεχωριστό, θα ήταν εντελώς υπερφίαλο να ισχυρίζομαι ότι είμαι ο μοναδικός στη γνώση, ας πούμε, τις εξοικείωσης των αδαών με "θηρία". Και δη τα ηλεκτρονικά, τα οποία προσπαθούν μερικοί να τα εξαρτήσουν, να τα καταστήσουν αναγκαία και αναπόφευκτα της ελευθερίας. Χωρίς αυτά, ελευθερία δεν υπάρχει!
    Αλλά ψεύδονται ασύστολα και εξαπατούν τους πάντες.

    4/ Ο γράφων καθώς και πολλοί άλλοι, προέρχεται εκ του μη όντος. Και εις το είναι παρήχθη, όχι κατόπιν μιας συμπαντικής έκρηξης. Η οποία έφτιαξε πολλά και τον πίθηκα, κάπου όμως σκάλωσε και τότε, ο πίθηκας σκέφτηκε(!) το θεό. Οπότε και ο θεός (του πίθηκα) του χάρισε την αυτοσυνειδησία κι έτσι, έγινε ο άνθρωπος. Αυτός είναι ο θεός των πιθήκων, δεν είναι του γράφοντος και πολλών άλλων.
    (ΣΗΜ. Επεξηγηματικά, αν όλα έγιναν από τη μεγάλη έκρηξη, για ποιο λόγο να παρέμβει στη συνέχεια ο Θεός. Η εξέλιξη είχε δρομολογηθεί αφ΄ εαυτής, και αφ΄ εαυτού, ο πίθηκας θα γινόταν άνθρωπος. Τι να την κάνει την "αυτοσυνειδησία" εκ θεού;).

    5/ Και τελευταίο, οι σεβάσμιοι αδελφοί και πατέρες, κληρικοί και μοναχοί που λευκάνθηκαν στη νήψη και την προσευχή και που οπωσδήποτε γνωρίζουν καλύτερον ημών τα θεολογικά, δογματικά, εκκλησιολογικά και πατερικά θέματα, μη όντες αδαείς περί τα τεχνολογικά ένα πράγμα μας έμαθαν και αυτό μας συνιστούν : Να παρακαλούμε την υπεραγία Θεοτόκο, ώστε να μας προστατεύει από τα πονηρά έργα των τεχνολόγων, που απεργάζονται την υποδούλωσή μας.

    "Χαίρε η τεχνολόγους αλόγους δεικνύουσα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://ksipnistere.blogspot.com/2010/12/blog-post_3840.html

    Αν έχετε το ενδιαφέρον και την υπομονή, ακούστε τι λέει αυτός ο κύριος για την επιστήμη του σήμερα και τους εργοδότες της : Τους σπόνσορες και τους ευεργέτες (ίδρυμα Ροκφέλερ κ.α.).

    Προφανώς, αυτός ο κύριος δεν έμαθε την επιστήμη του διαβάζοντας με γκαζόλαμπες, ούτε και πήγαινε στο Πανεπιστήμιο με βοϊδάμαξα. Καλά θα κάνουν οι κύριοι της Social Engineering να μη μας θεωρούν Άμις ή διαβιούντες στην Περδικούσα του οικισμού Νάκου.

    Εκπληρώνουν απλά το χρέος τους προς τους σπόνσορες και τους ευεργέτες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βέβαια, θα περιμέναμε απάντηση από τον ενδιαφερόμενο και όχι από τον αντ' αυτού (his master's voice) και ούτε θα καταλήγαμε στη Δημιουργία του Σύμπαντος και το big-bang.

    Μπορεί στην όποια τεχνολογία τα σημερινά αληθινά να αποδειχτούν ψεύτικα, αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει ποτέ με τα Μαθηματικά. Αν το άθροισμα των γωνιών ορθ. τριγώνου είναι 2 ορθές γωνίες, αυτό δεν μπορεί να αλλάξει στον αιώνα τον άπαντα. Ούτε το πυθαγόρειο θεώρημα μπορεί να αλλάξει ποτέ.

    Αν λοιπόν στο δυαδικό σύστημα υπάρχουν δυο μόνον αριθμοί, ο 0 και ο 1, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ και ποτέ δεν μπορεί να εισχωρήσει ο 6 (επαναπρογραμματισμό το λένε οι ανεγκέφαλοι), ούτε ο 666 φυσικά.

    Και όλα αυτά, για τους γιατρούς και όλους τους άλλους (κληρικούς και μοναχούς) που στερούνται μαθηματικών γνώσεων, αλλά θέλουν να κάνουν το δάσκαλο.

    Από την άλλη, εκείνοι οι επιστήμονες, που εργάζονται σε εργοδότες, που θέλουν ντε καλά και σώνει να ανατρέψουν μια αλήθεια και να την βγάλουν ψέμμα (και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι), αυτοί αποκαλούνται junkscientists (σκουπιδοεπιστήμονες). Μόνο, που όταν πρόκειται για τα Μαθηματικά και θέλουν να το εφαρμόσουν, τότε απλά αυτογελειοποιούνται με τις "οπτικές εντυπώσεις" και τις "ομοιότητες αριθμών"!

    Ο ισχυρισμός στη γνώση, ασφαλώς δεν περιλαμβάνει αποκλειστική παγοσμιότητα, αλλά στην αντίκρουση επιχειρημάτων αδαών και ανεκπαίδευτων, που θέλουν να κάνουν τους προφέσσορες, παπαγαλίζοντας όσα ανεύθυνοι "σκουπιδοεπιστήμονες" τους πιπιλίζουν στο αυτί.

    Όσον αφορά δε στους λευκανθέντες κ,λπ. καλά θα κάνουν να αφοσιωθούν στην προσευχή και να γίνουν δοχεία του αγίου Πνεύματος, αντί σκουπιδοτενεκέδες των όποιων διεστραμμένων, που τρίβουν την κοιλιά τους με τον εκφοβισμό των αδαών, προσποριζόμενοι, είτε τη δόξα της δημοσιότητας, είτε τη δόξα του πορτοφολίου!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΙΚ :
    "Όσον αφορά δε στους λευκανθέντες κλπ. καλά θα κάνουν να αφοσιωθούν στην προσευχή και να γίνουν δοχεία του αγίου Πνεύματος, αντί σκουπιδοτενεκέδες των όποιων διεστραμμένων, που τρίβουν την κοιλιά τους με τον εκφοβισμό των αδαών, προσποριζόμενοι, είτε τη δόξα της δημοσιότητας, είτε τη δόξα του πορτοφολίου!"

    Κυπριανός Χ :
    Οι "λευκανθέντες" ούτε για ιδίαν δόξα, ούτε για την κοιλιά τους, ούτε για το πορτοφόλι τους ενδιαφέρονται. Οπωσδήποτε δε, δεν παραδιατρίβουν σε μεγάλους Ευεργέτες μικρών πατριαρχών και προδομένων Πατριαρχείων.

    Αν υπάρχουν επιστήμονες σκουπιδοτενεκέδες, αυτοί είναι προφανώς όσοι διαθέτουν τη λογική των αριθμών και δι΄ αυτής ανάγονατι σε άλλους τομείς, σε άλλους χώρους, σε άλλες σφαίρες. Θέλουν δια νόμου να μας επιβάλλουν την εξαρτημένη από τα Μαθηματικά ελευθερία. Να κάνουν τον κόσμο "παράδεισο" με νόμους ιδίας έμπνευσης και κατεύθυνσης.

    Η ελευθερία δεν είναι το άθροισμα γωνιών, ούτε το ένα κι ένα, μας κάνουν δυο. Ελευθερία είναι η εκούσια εν συνειδήσει, και εν συναισθήσει, και εν επιγνώσει, αποδοχή της εν Κυρίω υποταγής, όχι η έξωθεν επιβεβλημένη - δια της κάρτας ή άλλων μαθηματικών αριθμολογικών μεθοδεύσεων. Ο Χριστός δεν ήλθε για να μας επιβάλλει την ελευθερία, και δια νόμου, τη δική του ελευθερία : "ει εκ του κόσμου τούτου ην η βασιλεία η εμή, οι υπηρέται αν οι εμοί ηγωνίζοντο, ίνα μη παραδοθώ τοις Ιουδαίοις".

    Οι επιστήμονες αυτοί, σκουπιδοτενεκέδες καθ΄ υμάς, βλέπουν το δέντρο αλλά όχι το δάσος. Βλέπουν ότι δεν επαναπρογραμματίζεται το δυαδικό τους σύστημα, αλλά δεν βλέπουν ότι η επιβεβλημένη, αναγκαστική και υποχρεωτική, αριθμοποίηση των ανθρώπων (ανεξάρτήτως του 666) ισοδυναμεί με κυριολεκτική, πλήρη και ολοσχερή, απώλεια της ελευθερίας. Χωρίς κάρτα, ζωή "γιοκ", αλλά πάντως ... προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Αυτοί το δέντρο, εμείς το ανύπαρκτο δάσος, το αυθαίρετο και παράνομο(!) δάσος, που πρέπει να το κάψουν. Διότι κάποτε είχαμε γκαζόλαμπες (καλύβια), ενώ σήμερα έχουμε τα ψηφιακά, τους αριθμούς, τα φώτα της γης και του στερεώματος την αστυφιλίαν (εξωγήινοι οίκοι).

    ΙΚ :
    "Βέβαια, θα περιμέναμε απάντηση από τον ενδιαφερόμενο και όχι από τον αντ' αυτού (his master's voice) και ούτε θα καταλήγαμε στη Δημιουργία του Σύμπαντος και το big-bang."

    Κυπριανός Χ :
    Καταλήξαμε στο Σύμπαν, διότι δικό σας ήταν αυτό : "Ερχόμαστε από εκεί που έρχεται κάθε άνθρωπος, ερχόμενος εις τον κόσμο και επιδιώκουμε να πορευτούμε προς την άνω Ιερουσαλήμ". Δεν μας είπατε το, από πού ερχόμαστε, προκειμένου να πορευθούμε στην Άνω Ιερουσαλήμ. Ήταν αυτονόητο; Μάλλον, όχι. Το λέγουν και άλλοι. Άρα, τι προς ημας συ οψη.

    Σχετικά τώρα με τον ενδιαφερόμενο, αυτός δεν είναι μόνο ένας ή εκείνος που υπέβαλε τα ερωτήματά του σε σας. Που μπορεί να είναι προσωπικά, έχουν όμως ευρύτερη διάσταση αφού απευθύνονται προς όλους εκείνους που διαβλέπουν ότι παρασυρθήκαμε από άλλους. Και μάλιστα πλανεμένους.

    ΙΚ :
    "Μπορεί στην όποια τεχνολογία τα σημερινά αληθινά να αποδειχτούν ψεύτικα, αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει ποτέ με τα Μαθηματικά"

    Κυπριανός Χ :
    Σωστά, αλλά μήπως μπορείτε να μας πείτε ποιά η σχέση των Μαθηματικών με την Ελευθερία; Αν με τα Μαθηματικά δεν θα μπορούμε στο τέλος ούτε να πουλάμε, ούτε να αγοράζουμε, σε τι θα είμαστε ελεύθεροι; Σε μια ιδιωτικού τύπου πίστη, ευσέβεια, θρησκευτικότητα, εκκλησιαστικότητα, αγιότητα, Μοναχικότητα και διάφορα άλλα λήγοντα σε -οτητα;

    Λοιπόν, κύριε ΙΚ, αφήσετε στην άκρη τα επιστημονικά σας εχέγγυα, που δεν έχουμε λόγους να αμφισβητήσουμε, και ελάτε στο προκείμενο. Στην άκρη επίσης και η διασύνδεση του 666 με την κάρτα. Αυτό που μας ετοιμάζουν και σεις το υποστηρίζετε, τι είναι τελικά; Είναι εκ Θεού η νομιμότητα που επιχειρούν να μας επιβάλλουν ή είναι εξ ανθρώπων άπληστων, με πλεονάζουσα την πλεονεξία για να υποτάξουν στις ορέξεις τους όλη την ανθρωπότητα; Δώστε μας την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η διελκυστίδα αυτή είναι ένας ατέρμονας κοχλίας, που μπορεί να στρέφεται συνεχώς μέχρι της β΄ παρουσίας, βγάζοντας συμπεράσματα ακόμη και από τις ιερές Γραφές, κατά το δοκούν.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΙΚ :
    "Η διελκυστίνδα αυτή είναι ένας ατέρμονας κοχλίας, που μπορεί να στρέφεται συνεχώς μέχρι της β΄ παρουσίας, βγάζοντας συμπεράσματα ακόμη και από τις ιερές Γραφές, κατά το δοκούν.
    ΙΚ "

    Κυπριανός Χ :
    Τα ίδια λέει και ο πάπας για την αυθαιρεσία του φιλιόκβε. Και σαν καλός διπλωμάτης μας προσφέρει τους διαλόγους της αγάπης. Στην άκρη η διελκυστίνδα όταν τα βρίσκουμε "μπαστούνια" και ας ενωθούμε με αυτά που μας ενώνουν, με τις ομοιότητες, εν τω δεσμώ της αγάπης. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε κατά τη Δευτέρα Παρουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου