AΠΑΝΤΗΣΙ
ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ
ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ
Ακουστε αυτον τον αστοιχειωτο Οικουμενιστη παπα της Πτολεμαιδας, τι εκστομισε για την Μονη της Αγιας Παρασκευης Μυλοχωριου Πτολεμαιδας. Πιστευουμε οτι καποιοι απο εκει απο την Πτολεμαιδα θα του δωσουν την πρεπουσα απαντησι αλλα και εμεις εν ολιγοις θα τον σχολιασουμε στην συνεχεια, ιδιαιτερα για την διαστρεβλωμενη αναφορα του στον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο, τον Μονογιγαντα της Πιστεως και σωτηρα της Πιστεως και της Πατριδας.
Απο που να τον πιασουμε αυτον τον καριεριστα ρασοφορο που κομψευεται και σαν αρχιμανδριτης; Με τετοια ψεμματα και αηδιες νανουριζεις το ποιμνιο σου πατερ αγιε, αλλα δυστυχισμενε;
Δεν βλεπεις αυτην την Αιρεσι σημερα να διακατεχει ΟΛΗ την Εκκλησια; Τυφλος και αοματος εισαι ή κανεις τον αοματο;
Τον αγιο Θεοδωρο Στουδιτη δεν τον διαβασες ποτε θλιβερε Αυγουστινε Αυξωνιδη;
Κριμα στο ονομα που φερεις. Ακου Αυγουστινος!!! Να αλλαξεις ονομα πατερ, δεν το αξιζεις το ονομα του χειροτονησαντος σε ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ,ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ.
Λεγει ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΩΣ ο αγιος Θεοδωρος ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ:
Λάλει και μη σιωπήσης.
Εἶναι ἐντολή του Κυρίου νά μή σιωπᾶ κάποιος σε περίσταση πού κινδυνεύει η Πίστη. Διότι ἡ ἁγία Γραφή λέγει "Λάλει και μη σιωπήσης" [Πράξ. 18, 9]. Kαί "Αν αυτοί σιωπήσουν, οι λίθοι θα κράξουν" [Λουκ. 19, 40]. Ώστε όταν πρόκειται περί Πίστεως, δέν εἶναι δυνατόν νά πεῖ κανείς "Εγώ ποιός εἶμαι πού θά μιλήσω ; ":
«Kατά τόν καιρό τοῦτον πού διώκεται ὁ Χριστός , ὁφείλει κάποιος να ἀγωνίζεται, ὃχι μόνον ἂν εἶναι ἀνώτερος σέ αξίωμα καί στήν γνώση, μιλώντας καί διδάσκοντας τόν λόγον τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά κι ἂν ακόμη εὑρίσκεται σέ θέση μαθητοῦ, ἒχει χρέος να φανερώνει μέ θάρρος τήν αλήθεια και νά ομιλῆ με ἐλευθερία. Δεν εἶναι λόγος ἐμοῦ τοῦ ἁμαρτωλοῦ, ἀλλά τοῦ θείου Χρυσοστόμου μαζί μέ ᾶλλους Πατέρας».
Αυτοι ειναι οι Λογοι των Αγιων ΑΥΞΩΝΙΔΗ και οχι τα δικα σου φληναφηματα που τα διοχετευεις στους ασχετους κοσμικους ανθρωπους, που δεν γνωριζουν να σου απαντησουν. Εκμεταλλευεσαι την αμαθεια τους και ξεφουρνιζεις ψευδη ασυστολα κι ασυγχωρητα.
Μεχρι και τον ΑΤΛΑΝΤΑ Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο παρουσιασες ΑΘΛΙΕ ΑΥΞΩΝΙΔΗ, σαν υμνητη του Παπα για οσα προλογισε στη συνοδο της Φεραρας για να δημιουργησει ενα καλο κλιμα συζητησης.
Θελεις να ακουσεις τι ελεγε για τον Αντιχριστο Παπα και τους Λατινους ο αγιος Μαρκος; Οχι αυτα που προσπαθεις να πεις εσυ αλλα ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΟΥΣ ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν», «αιρετικοί εισίν άρα και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν».
Αλλα τα ιδια ο Χαλκεντερος Αγιος βροντοφωναζει και για τους Γραικολατινους δηλαδη τους δεχομενους τους Φραγκολατινους ως "Ορθοδοξους" δηλαδη τους Γραικολατινους Φαναριωτες και οσους π.χ. μνημονευουν τον Γραικολατινο πατριαρχη Βαρθολομαιο και ετσι κοινωνουν με αυτον:
«Ἀλλὰ τί, φησί, δράσωμεν πρὸς τοὺς μέσους τούτους Γραικολατίνους ...Φευκτέον αὐτούς, ΩΣ ΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ, ὡς αὐτοὺς ἐκείνους,... τοὺς χριστοκαπήλους καὶ χριστεμπόρους. οὗτοι γὰρ εἰσι, κατὰ τὸν θεῖον ἀπόστολον, οἱ πορισμὸν ἡγούμενοι τὴν εὐσέβειαν, περὶ ὧν ἐπάγει λέγων. ἀφίστασο ἀπὸ τῶν τοιούτων.... Ποὶα δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; ἤ τὶς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;...». -
«... Φεύγετε οὖν αὐτοὺς ἀδελφοί, καὶ τὴν πρὸς αὐτοὺς κοινωνίαν. οἱ γὰρ τοιοῦτοι, (δηλ. οἱ Λατινόφρονες ἐπίσκοποι), ψευδαπόστολοι, ἐργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εἰς ἀποστόλους Χριστοῦ...» (Patrologid Orientalis Tome XV Au Concile de Flotence, σέλ. 318-320).
Τα ιδια επιβεβαιωνει και Ο Μεγας Βασιλειος: «οἵτινες τήν ὑγια πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101).
Και το φοβεροτερο Αυξωνιδη, οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τήν αἵρεσιν ἐξισώνονται μέ αὐτούς πού τήν κηρύττουν.
Μπορεις να μας πης ΑΥΞΩΝΙΔΗ, σε ποιους τα απευθυνουν ολα αυτα οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;
Στα βραχια, στα ντουβαρια και στα χαλικια;
Οχι ασφαλως, αλλα σε μενα και σε σενα, στους εγγεγραμμενους στα καταστιχα της Εκκλησιας.
Και τι εννοουν "κοινωνια", κοινωνουντες με την αιρεσι; Εννοουν, συγκοινωνια, συμπροσευχη, συνεκκλησιασμο, οποιαδηποτε σχεσι μυστηριακη και προσευχητικη μαζι τους, ακομα και μνημονευσεως.
Ακομα και η μνημονευσι των Αιρετικων, ΜΟΛΥΝΕΙ τον πιστο.
Τα ακους, Αυξωνιδη; Εσυ ποιον μνημονευεις; Οχι αυτον που αναγνωριζει την Ληστρικη συνοδο της Κρητης και τους Σχισματικους της Ουκρανιας;
Επομενως και εσυ Αυξωνιδη, σαν 'συγκοινωνουν δοχειον', εισαι και Αιρετικος και Σχισματικος. Βερος και καραμπινατος. Ταλαιπωρε αρχιμανδριτα Αυξωνιδη. Ταχεις χαμενα και δεν ξερεις τι σου γινεται. Γερασες και ακομα δεν εμαθες τα στοιχειωδη πραγματα της Πιστεως και της Καθαροτητας Της. Και λεει ακομα ο αγιος Μαρκος που τον εβαλες στο βεβηλο στομα σου για να τον βεβηλωσεις αθλιε, 'Τούτο εστί το καύχημα ημών,η Πίστις ημών,η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών.Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.Ταύτης δε άνευ
ουκ οίδα ποία δικαιοσύνητης αιωνίου κολάσεωςημάς λυτρώσεται. Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός(προς Καθηγουμενον της Βατοπεδιου)
Αυτους, δηλαδη τους Λατινους, αλλα και τους Φραγκολατινους, δηλαδη τους σημερινους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ ( ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ) ΕΧΕΙΝ, ΑΛΛΑ ΜΗΔΕ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙΝ. ΦΕΥΓΕΤΕ ΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ.
ΑΥΞΩΝΙΔΗ αυτες τις αληθειες γιατι τις αποσιωπας, οταν μιλας στους χριστιανους; Αυριο, τι απολογηθησει πατερ; Γιατι διαστρεφεις τα λογια των Αγιων και κραζεις ...ως κοραξ και νυκτικοραξ και γλαυξ;
Για να μην σου αραδιασω και οσα ελεγε ο ΑΓΙΟΣ για την μετα ΘΑΝΑΤΟΝ σχεσι του μαζι τους που δεν επετρεπε ουτε στα μνημοσυνα του να παραστουν.
Εντυπωσιαζει πραγματι η αυστηροτητα του Ατλαντα της Ορθοξιας μας.Τα ακους Αυξωνιδη, ψευδολογε και αστοιχειωτε;
Ωστε την Ιερα Αποτειχισι εσυ ΑΥΞΩΝΙΔΗ αθλιε την χαρακτηριζεις Σχισμα και δεν ντρεπεσαι αγραμματε;
Δεν προβλεπεται απο τους Ιερους Κανονες η Αποτειχισι, δηλαδη η διακοπη κοινωνιας απο τους Αιρετικους και οχι μονο απο επισκοπους αλλα και απο λαικους; Ιδου τι λενε οι Ιεροι Κανονες και για τους Αιρετικους:
«Ακούων δε του Κανόνος του λέγοντος ακοινωνήτους είναι τους επισκόπους και λοιπούς ιερωμένους τους συνευχομένους τοις ακοινωνήτοις, ΜΗ ΕΙΠΗΣ εξ αντιδιαστολής ανευθύνους είναι (τάχα) τους λαϊκούς παρά τον κανόνα ποιούντας.
ΚΑΙ ΟΥΤΟΙ ΓΑΡ ΑΦΟΡΙΣΘΗΣΟΝΤΑΙ κατά τον Ι΄ Αποστολικόν Κανόνα τον μη διαστέλλοντα κληρικούς και λαϊκούς». (Ερμηνεία στον Β΄ Κανόνα της εν Αντιοχεία, PG 137, 1281Β).Ολοκληρη η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και τα συγγραμματα των Πατερων, κραζουν και βοουν: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Φευγετε αυτους ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.
Τον αναισχυντο τον Βαρθολομαιο που μνημονευει ο επισκοπος σου ΑΘΕΟΦΟΒΑ, εσυ θεωρεις ορθοδοξο που διακηρυττει συνεχως οτι υπαρχουν και αλλοι δρομοι σωτηριας εκτος απο το Ευαγγελιο;
Και αυτο δεν αποτελει ΑΙΡΕΣΙ;
Δεν κηρυττει αλλο ευαγγελιο, ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ;
Γιατι δεν λες την αληθεια στον λαο;
Ολα βαινουν καλως και τιποτα δεν σε ανησυχει εσενα; Την Παναιρεσι του Οικουμενισμου δεν την βλεπεις μπροστα σου και διπλα σου και σιωπας και αφηνεις σκοπιμα απαθεστατο και απληροφορητο το λαο;
Ω εγκληματιες, εγκληματιες, εγκληματειτε απεναντι στην Πιστι του Χριστου και δεν αισχυνεσθε;
Καλα περνατε παπαρδοι, ας ειναι καλα ο ....Μυθος του Χριστου που τον εκμεταλλευεσθε και συντηρεισθε και τρωτε το ψωμι της Εκκλησιας ΤΟΥ και δοξαζετε και υμνειτε τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ.
Εκας οι βεβηλοι ΑΥΞΩΝΗΔΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ. Εκας ω βεβηλοι!!!

Ἡ Ι.Μ. Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου ἀνήκει εἰς τήν Ἱ. Μητρόπολιν Φλωρίνης, Πρεσπῶν καί Ἑορδαίας, ὑπό τήν προϋπόθεσιν ὅμως ὅτι αὐτή ὀρθοτομεῖ τόν λόγον τῆς Ἀληθείας. Αὐτό ἀντιλαμβάνεται τό ὀρθόδοξον ποίμνιον καί συμβάλλει πνευματικῶς καί ὑλικῶς. Ἐδῶ καί μερικά χρόνια, ὅμως, ἡ Ἱ. Μητρόπολις ἔχει καταληφθῆ ἀπό αἱρετικούς «ποιμένας», οἱ ὁποῖοι ἐμπαίζουν Θεόν καί ἀνθρώπους! Ὡς ἐκ τούτου, δικαίως οἱ Ὀρθόδοξοι ἀποτειχισμένοι δέν ἤθελαν νά παραδώσουν τήν Μονήν εἰς αὐτούς τούς λυκοποιμένας. Ὁ «ἐπίσκοπος» κ. Λαφτσῆς ὄχι μόνον δέχεται τήν αἱρετικήν «σύνοδον» τοῦ Κολυμβαρίου, ἀρνούμενος ἔτσι, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, τό Δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἀλλ' ἀρνεῖται καί ΕΥΘΕΩΣ τό ΔΟΓΜΑ τῆς ἀποτειχίσεως καί τάσσεται ἐπίσης εὐθέως ὑπέρ τῆς ὑποδουλώσεως τοῦ πιστοῦ λαοῦ εἰς τόν οἰκουμενιστικόν καί τόν ψηφιακόν ὁλοκληρωτισμόν! Ἡ «σύνοδος» εἰς τήν ὁποίαν ἀνήκει εἶναι ἐπίσης αἱρετική καί σχισματική, ἑπομένως εἶναι παντελῶς ἀνόητον τό «ἐπιχείρημά» του, ὅτι δέν τόν ἔχει κρίνει καί δέν τόν ἔχει καθαιρέσει ἡ «σύνοδος» καί ἄρα δέν εἶναι αἱρετικός! Ἀπαντῶ μέ ἐρώτησιν: Κόρακας κοράκου μάτι βγάζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες μας πρώτα Δ. Χατζηνικολάου αν ανήκεις στον Σχισματικό Παλαιοημερολογιτισμό και αν απορρίπτεις τους συγχρόνους αγίους μας και μετά μιλάμε για τις πλανεμένες απόψεις σου περι Υποχρεωτικής αποτείχισης!!!
ΔιαγραφήΜην κρύβετε τα καλά σχόλια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι να βάλετε κάποια μόνο σχόλια, βάλτε τα καλά σχόλια και όχι σχόλια απο ανθρώπους που ανήκουν στον Σχισματικό Παλαιοημερολογιτισμό και έχουν πλάνες και δεν δέχονται τους σύγχρονους αγίους μας...