Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025

Σχόλια και επισημάνσεις στις απόψεις του π.Θ.Ζήση για τις νέες ταυτότητες και τον Π.Α.

 

Πρωτοπρεσβυτέρου Δημ.Αθανασίου

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ji2GY6cqXQc&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fkatanixi.gr%2F&source_ve_path=Mjg2NjY (από 40ο λεπτό και έπειτα) δημοσιεύεται ομιλία του π.Θ.Ζ. και για τον προσωπικό αριθμό (Π.Α).

Ο π.Θ.Ζ. με ορισμένες από τις απόψεις, που εξέφρασε, μάς δημιούργησε σοβαρότατες απορίες και ενστάσεις. Αναρωτιέμαι, αν ο π.Θ.Ζ. ζει σε παράλληλο σύμπαν. Τώρα ανακάλυψε τα προβλήματα που δημιουργεί η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, η οποία άρχισε να εφαρμόζεται πολλά χρόνια πριν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής (εκπαίδευση, υγεία, οικονομία κ.α).

Ο π.Θ.Ζ. τώρα ανακάλυψε ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα και ο Π.Α είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης;;; Γιατί δεν βλέπει το δάσος (ηλεκτρονική διακυβέρνηση) και βλέπει μόνο τα δύο  δένδρα του δάσους (ηλεκτρονική ταυτότητα και Π.Α).Υπάρχει για τον π.Θ.Ζ. καλή ηλεκτρονική διακυβέρνηση μέχρι τώρα και κακή από εδώ και πέρα;; Γιατί μέχρι τώρα όλοι οι διαφωνούντες δεν ύψωσαν φωνή διαμαρτυρίας για το Ηλεκτρονικό φακέλωμα;;;

Υπενθυμίζουμε ότι  με τον όρο ηλεκτρονική κυβέρνηση εννοούµε τη «διαδικτυωµένη κυβέρνηση η οποία συνδυάζει τη νέα τεχνολογία µε συστήµατα εσωτερικής κληρονοµιάς και µε τη σειρά της συνδέει τις κυβερνητικές πληροφοριακές υποδοµές προς τα έξω µε οτιδήποτε ψηφιακό και µε οποιονδήποτε – τον φορολογούµενο, τους προµηθευτές, τους πελάτες, τους ψηφοφόρους και κάθε άλλο θεσµό της κοινωνίας – σχολεία, εργαστήρια, µέσα µαζικής ενηµέρωσης, νοσοκοµεία, άλλες κυβερνήσεις και άλλα κράτη του κόσµου».

Δεν υποστηρίζω κανένα νομοθετικό μέτρο που εφαρμόζει  τον ποικιλόμορφο φασισμό και τη δέσμευση της πολιτικής ελευθερίας, όπως οι ηλεκτρονικές ταυτότητες και ο Π.Α. Όμως, ζώντας σε μία οργανωμένη ανθρώπινη κοινωνία, με νόμους και κυβερνήσεις (που υποτίθεται εκλέγονται από τον λαό δημοκρατικά) θα πρέπει να εξετάζουμε, πώς θα ενεργήσουμε στην εφαρμογή νόμων  και σε άλλες πολιτικές αποφάσεις, που διέπουν τις σχέσεις ΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΟΛΙΤΗ  και όχι τη σχέση ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΘΕΟΥ. Θα πρέπει ο κάθε Έλληνας πολίτης να ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ και να ενεργήσει ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ξεκαθαρίζοντας ότι η παραλαβή ή όχι της νέας ηλεκτρονικής ταυτότητας και η χρήση του Π.Δ δεν αποτελεί ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΆΞΗ ΑΛΛΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.

Γενικά χαρακτηριστικά της ομιλίας.

1. Είναι μια καθαρά πολιτική ομιλία με θεολογικό μανδύα.

2. Στον Π.Α δόθηκε και εσχατολογικό περιεχόμενο και χαρακτηρίστηκε προχάραγμα. Έγινε σύνδεση του νόμου με το κεφάλαιο 13, στιχ. 17 της Αποκάλυψης, χωρίς να αναφερθεί στο ιστορικό πλαίσιο, που προβλέπει το θεόπνευστο βιβλίο για το Χάραγμα.

3. Υπήρχε έμμεση προτροπή για ΕΙΣΠΗΔΗΤΙΚΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ (αν και είπε ο π.Θ.Ζ. ότι απέτρεψε πρακτικές που μοιάζουν με αυτό), αδιαφορώντας ο ομιλητής για τα κοινωνικά προβλήματα που θα δημιουργηθούν στους ανθρώπους από τη μη εφαρμογή του νόμου. Υπενθυμίζω ότι ο νόμος για τις νέες ταυτότητες και τον Π.Α ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ή ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ.

4. Ο π.Θ.Ζ. έδειξε, σε ορισμένα σημεία, ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ.(περισσότερα παρακάτω)

Στη συνέχεια θα παρουσιάσω ορισμένα απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα  της ομιλίας του π.Θ.Ζ. με σχόλια κατά περίπτωση.

π.Θ.Ζ. «Τον Π.Α ετοιμάζεται να επιβάλλει η κυβέρνηση υποχρεωτικά στις ταυτότητες όλων των πολιτών. Έναν αριθμό που θα συνοδεύει τον πολίτη από τη γέννηση μέχρι τον θάνατο και θα αποδεικνύει την ταυτότητά του … χωρίς αυτό τον αριθμό δεν θα αναγνωρίζεται η ύπαρξή του. Θα είναι απομονωμένος και σε αδυναμία να ωφεληθούν οι άνθρωποι από τα αγαθά της οργανωμένης κοινωνίας. Ο αριθμός δεν έχει καμία σχέση με το πρόσωπο….Τον ονομάζουν προσωπικό, αλλά είναι απρόσωπος.

Μέχρι τώρα, η ταυτότητα των ανθρώπων αποδεικνυόταν με το όνομά του, τα φυσικά του γνωρίσματα, την εθνική προέλευση (ιθαγένεια) τη θρησκευτική του πίστη και άλλα χαρακτηριστικά φυσικά και μοναδικά για κάθε πρόσωπο από τη δημιουργική ενέργεια του Θεού …όχι με τεχνητά και ανθρώπινα κατασκευάσματα. Τώρα, μας βάζουν σαν ταυτότητα πλασματικό κατασκεύασμα, ανθρώπινο κατασκεύασμα τον Π.Α.

…Στην ακολουθία του όρθρου σε μία από τις ευχές διαβάζουμε: «Μνήσθητι, Κύριε, πάντων κατ΄ όνομα και στην προσκομιδή και μπροστά στην Αγία Τράπεζα λέμε « ..και ων τα ονόματα εμνημονεύσαμεν …» Μας δίνετε ονόματα να μνημονεύουμε. Φανταστείτε να μας δίνετε χαρτιά ζώντων και τεθνεώτων με αριθμούς… όχι …Ιωάννου, Ευγενίας, Λεωνίδα κ.λ.π. αλλά 150, 152, 152, …

 

ΣΧΟΛΙΑ.

α/  Ο  προσωπικός αριθμός ταυτοποίησης δεν αντικαθιστά το όνομα.  Εάν κάποιο τεχνολογικό επίτευγμα  με αναγνωρίζει  π.χ. μέσω του αποτυπώματος του δακτύλου μου, αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ μετατράπηκα σε αποτύπωμα δακτύλου ή ότι στερήθηκα το όνομά μου. Αν πάλι ο φορολογικός υπολογιστής με αναγνωρίζει με τη βοήθεια ενός συνόλου αριθμών, ούτε αυτό σημαίνει ότι στερήθηκα το χριστιανικό και ανθρώπινο όνομά μου.

β/ Στην ορθόδοξη εκκλησία πάντα οι χριστιανοί μνημονεύονται με το όνομά τους στην Προσκομιδή. Κανένας πολιτικός νόμος δεν επέβαλε, ούτε ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ  να μνημονεύουμε τους ανθρώπους  με τον αριθμό ταυτότητας, ούτε με τον ΑΦΜ ή τον ΑΜΚΑ ή Π.Α. Η σχετική αναφορά του π.Θ.Ζ. είναι λαϊκισμός για εντυπωσιασμό και τίποτε άλλο.

γ/ Υπενθυμίζω στον π.Θ.Ζ. ότι η νέα ταυτότητα περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία, που είχαν και οι παλιές, με τη διαφορά ότι ορισμένα εξ αυτών βρίσκονται σε chip.

Συγκεκριμένα θα περιέχουν.

Στην Εμπρόσθια πλευρά: Φωτογραφία κατόχου, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, Επώνυμο, Όνομα, Φύλο, Ημ. Γέννησης, Ιθαγένεια, Ημ. Έκδοσης, Ημ. Λήξης, Αρχή Έκδοσης, Υπογραφή Κατόχου.

Στην πίσω πλευρά: Όνομα Πατέρα, Όνομα Μητέρας, Τόπος γέννησης, Ομάδα αίματος (προαιρετικά), Ύψος (υποχρεωτικά από το 24ο έτος). Εφόσον αποφασισθεί σχετικά, ο Προσωπικός Αριθμός πολίτη.

Στο chip θα περιέχεται: Φωτογραφία κατόχου σε ψηφιακή μορφή, στοιχεία μηχανικώς αναγνώσιμης ζώνης, Δύο δακτυλικά αποτυπώματα, Επώνυμο πατρός, Επώνυμο μητρός, Δήμος εγγραφής και αριθμός δημοτολογίου, Τόπος έκδοσης.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2019/1157, ταυτότητες κρατών μελών που δεν διαθέτουν μηχανικώς αναγνώσιμη ζώνη (MRZ), παύουν να ισχύουν την 3η Αυγούστου 2026.

Επομένως, οι παραπάνω απόψεις του π.Θ.Ζ. για το περιεχόμενο των ταυτοτήτων απορρίπτονται και αποδεικνύεται ότι ο ομιλητής δεν έχει διαβάσει το περιεχόμενο

 του νόμου και τα άλλα σχετικά.

 

«π.Θ.Ζ : Ο Θεός είναι πρόσωπο και έπλασε τους ανθρώπους ως πρόσωπα κατ΄εικόνα και καθ΄ομοίωση… Δεν είναι αριθμός ή αριθμοί τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος. Δεν λέμε Αγία Τριάδα ένα, δύο, τρία, αλλά Αγία Τριάς, Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Έχουν ονόματα τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος με ξεχωριστά υποστατικά ιδιώματα, όπως ξεχωριστά προσωπικά ιδιώματα έχει κάθε άνθρωπος, που δεν θέλει να πάψει να είναι πρόσωπο, εικόνα Θεού και να μεταβληθεί σε ένα απρόσωπο πλήθος ατόμων, σε μία μάζα εξαρτημένων πολιτών χωρίς λογική και ελευθερία.

 

ΣΧΟΛΙΑ.

α/ Το πρώτο θέμα, που θα πρέπει να εξετάσουμε, είναι τι είναι το ΠΡΟΣΩΠΟ στην Ορθόδοξη Θεολογία. Η λέξη πρόσωπο αποτελείται από τα δύο συνθετικά, προς και ωψ που σημαίνει όψη. Από την παραπάνω ετυμολογία γίνεται αντιληπτό ότι η έννοια του προσώπου έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά, αφού σχετίζεται με τον τρόπο ύπαρξής του.

Στο βιβλίο της Γενέσεως γίνεται λόγος για τη δημιουργία του ανθρώπου. «Και είπεν ο Θεός· ποιήσωμεν άνθρωπον κατ' εικόνα ημετέραν και καθ' ομοίωσιν... και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ' εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» (Γεν. α΄, 26-27). «Και έλαβε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον, ον έπλασε, και έθετο αυτόν εν τω παραδείσω της τρυφής, εργάζεσθαι αυτόν και φυλάσσειν... Και είπεν Κύριος ο Θεός· ου καλόν είναι τον άνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αυτώ βοηθόν κατ' αυτόν» (Γεν. β΄, 15-18). «Αύτη η βίβλος γενέσεως ανθρώπων· η ημέρα εποίησεν ο Θεός τον Αδάμ, κατ' εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν· άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και ευλόγησεν αυτούς» (Γεν. ε΄, 1-2).

Ο Θεός, κατά την Αγία Γραφή, δημιούργησε άνθρωπο και όχι «πρόσωπο» ή «ανθρώπινο πρόσωπο». (όπως υποστηρίζει ο π.Θ.Ζ.)

Ο άνθρωπος, κατά τους Πατέρες της ανατολής, είναι πρόσωπο, από τη στιγμή που κοινωνεί με τον Θεό, που είναι το Απόλυτο πρόσωπο, και με τους άλλους ανθρώπους. Πλάστηκε κατ΄ εικόνα Θεού, για να προχωρήσει στο καθ΄ ομοίωση και να γίνει ΠΡΟΣΩΠΟ.

Ο Άγιος Θεόδωρος ο Σαββαΐτης, στη Φιλοκαλία, υποστηρίζει πως ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο την ευκαιρία να είναι πρόσωπο, με δύο τρόπους. Από τη μια, με τη λογική ψυχή του, κοινωνούσε με τον πνευματικό κόσμο και δι’ αυτού, ανάγετο προς τον Θεό. Μ' αυτό τον τρόπο, έχοντας εμπειρία Θεού, κοινωνούσε σωστά και με τον συνάνθρωπό του. Από την άλλη, με τις αισθήσεις, κοινωνούσε με τον υλικό κόσμο και πάλι δι' αυτού, ανάγετο προς τον Θεό. Σύμφωνα μ' αυτόν τον φιλοκαλικό Πατέρα της Ανατολής, το προπατορικό αμάρτημα, ήταν η, εξ' αιτίας της φιλαυτίας, τάση αυτονόμησης του ανθρώπου έναντι του Θεού και ουσιαστικά, ο ξεπεσμός και υποβιβασμός του, από πρόσωπο σε άτομο.

Έτσι, κατά τους Πατέρες της Ανατολής, ο άνθρωπος μπορεί να γίνει και πάλι ΠΡΟΣΩΠΟ, μόνο όταν αποβάλλει τη φιλαυτία, δηλαδή τον ατομικισμό του. Οι Πατέρες, βλέπουν πως αυτό γίνεται κατορθωτό, με τη μετοχή του ανθρώπου, στην ασκητική λειτουργική και μυστηριακή ζωή της εκκλησίας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Ο  άνθρωπος μπορεί να χαρακτηρισθεί πρόσωπο, όταν ενωθεί με τον Θεό δια της θεώσεως και στην κατάσταση της θεώσεως. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο πραγματικός άνθρωπος. 

Καθένας γεννιέται ως άτομο και αναγεννιέται ως πρόσωπο μέσα στην Εκκλησία. Δεν γίνεται ΠΡΟΣΩΠΟ, ούτε με την πολιτική ελευθερία, ούτε με τους πολιτικούς νόμους. Επομένως, δεν υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ ΠΡΟΣΩΠΟΥ - ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Π.Α.

β/ Κάθε Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος έχει τα δικά Του «ονόματα». Εννοείται, ότι τα ονόματα αυτά δίνονται από εμάς, στην προσπάθειά μας να περιγράψουμε με κτιστές λέξεις την αιώνια Ύπαρξη του Θεού. (δεν είναι, δηλαδή, άκτιστα και αιώνια). Τα ονόματα των Προσώπων της Αγίας Τριάδας είναι τα εξής:

1ο Πρόσωπο: Πατέρας

2ο Πρόσωπο: Υιός, Λόγος, Σοφία, Δύναμις.

3ο Πρόσωπο: Άγιο Πνεύμα, Παράκλητος.

Το όνομα κάθε προσώπου της Αγίας Τριάδος  είναι ΣΧΕΤΙΚΟ και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ για καλύτερη θεολογική περιγραφή και διατύπωση  του Τριαδολογικού δόγματος.

Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται η έννοια της ονοματοδοσίας, όπως συνηθίζεται  στους ανθρώπους στην ΑΚΤΙΣΤΗ και ΑΝΑΡΧΗ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.

γ/ Ο  Θεός παραχώρησε στον άνθρωπο  το δικαίωμα της «δι’ ασκήσεως ελευθερίας», δηλαδή της ελευθερίας, που εκφράζεται ως επιλογή ανάμεσα στο καλό και το κακό, τη ζωή και το θάνατο. Αυτή η μορφή ελευθερίας εκφράζεται ως επιλογή ανάμεσα στο καλό και το κακό και τη χαρακτηρίζουμε ως «ΗΘΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» ή «ΔΙ’ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ». Αυτή την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ έδωσε ο Θεός στον άνθρωπο και σχετίζεται με τη σχέση ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΘΕΟΥ και η σωστή χρήση καταξιώνει τον άνθρωπο ως ΠΡΟΣΩΠΟ.  Δεν σχετίζεται με καμία ΠΟΛΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ή ΠΟΛΤΙΚΟ ΝΟΜΟ. Η πολιτική ελευθερία θεσπίστηκε μετά την πτώση των Πρωτοπλάστων και αυτή σχετίζεται με νόμους και πολιτικές επιλογές ή πρακτικές.

 

π.Θ.Ζ. Τώρα, μας φακελώνουν με τον προσωπικό αριθμό. (αναφέρεται στο φακέλωμα των κομμουνιστών παλιότερα)…Θα εμφυτεύεται  τσιπ (;;;) στο οποίο θα περνούν όλα τα στοιχεία μας …καταργείται η ιδιωτικότητα και τα μυστικά μας. Όλοι θα ξέρουν όλα (;;;;;) και θα μας εκβιάζουν με αυτά που ξέρουν με χίλιους τρόπους ..(;;) ..Μόνο στη Δευτέρα παρουσία θα καταργηθεί η ιδιωτικότητα και η μυστική ζωή του κάθε ανθρώπου…θα παρουσιαστούν τότε όλα γυμνά και τετραχηλισμένα.

Τώρα ο Soros και η νέα παγκόσμια τάξη θα τα γνωρίζουν όλα και θα μας χειραγωγούν, όπου αυτοί θέλουν, όχι όπου επιτάσσουν η λογική, το δίκαιο και η ελευθερία τα κύρια χαρακτηριστικά του προσώπου, που επιτάσσουν οι εντολές του Θεού.. θέλουμε να μοιάσουμε στον Θεό, δεν είμαστε αριθμοί.

 

ΣΧΟΛΙΑ.

α/ Δεν γνωρίζουμε από πού αντλεί τις παραπάνω πληροφορίες ο π.Θ.Ζ. περί μελλοντικών εκβιασμών  από τρίτους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το φακέλωμα και τα συναφή θα βρίσκονται στα χέρια κυβερνητικών αξιωματούχων. Αυτοί θα μας εκβιάζουν, όπως στη  περίοδο του covid,για τον εμβολιασμό. Τότε θα έχουμε και ευκαιρία ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, όταν προκύπτουν και θέματα σχετικά με την ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.

β/ Το θέμα, που θα πρέπει να εξετάσουμε, είναι, ποια είναι η θέση της Αγίας Γραφής και της Πατερικής γραμματείας  για το λεγόμενο ΦΑΚΕΛΛΩΜΑ.

Στην Π. Διαθήκη το πρώτο φακέλωμα είναι η ένταξη των απογόνων του Αβραάμ στα μέλη του «περιούσιου λαού» του Θεού, που γίνεται με την περιτομή και είναι μια αιματηρή καταγραφή, γιατί για να ενταχθεί κανείς στον κατάλογο αυτό, έπρεπε να προσφέρει τμήμα του ιδίου σώματος, σαν σφραγίδα και επικύρωση της διαθήκης μεταξύ Θεού και Αβραάμ (Γέν. 17. 9-14). Ο μη φακελωμένος (δηλ. ο απερίτμητος) αποκόπτεται από τον λαό του Θεού. Ακολουθεί το φακέλωμα των μελών του λαού του Θεού σε φυλές. Γίνεται ένταξη, καταμέτρηση και σύνταξη γενεαλογικών καταλόγων (Έξ. 6. 14-27). Ακολουθεί η απογραφή και η καταγραφή σε καταλόγους ολόκληρης της κοινότητας των Ισραηλιτών: «Απογράψτε εσύ κι ο Ααρών, ολόκληρη την κοινότητα των Ισραηλιτών. Καταρτίστε κατάλογο κατά συγγένειες και οικογένειες. Καταχωρήστε ένα προς ένα τα ονόματα όλων των αντρών από είκοσι ετών και πάνω, όλους τους στρατεύσιμους Ισραηλίτες, που συγκροτούν τις διάφορες στρατιωτικές μονάδες» (Αρ. 1. 2-3). Αυτό και εάν δεν είναι φακέλωμα! Έχουμε την απογραφή των Λευιτών (Αρ. 3. 14-39), καθώς και την απαρίθμηση των ικανών Λευιτών (Αρ. 4. 34-49). Έχουμε επίσης την καταγραφή όλης της γενεαλογικής γραμμής από Αδάμ μέχρι Αβραάμ (Α΄ Χρον. 1. 1-27), αλλά και σε ολόκληρο το βιβλίο των Α΄ Χρονικών έχουμε τις πάσης φύσεως καταγραφές των απογόνων των διαφόρων προπατόρων και πατριαρχών. Ακολουθεί ο κατάλογος αυτών που επέστρεψαν από την αιχμαλωσία της Βαβυλώνας αναλυτικά (Α΄ Έσδρας 5. 7-45), καθώς επίσης και τον κατάλογο όσων είχαν αλλοεθνείς γυναίκες (9. 18-36) και (Β΄ Έδρας 10. 18-44). Επίσης, κατάλογος των αιχμαλώτων της Βαβυλώνας υπάρχει και στο Β΄ Έσδρας 2. 1-70 και μάλιστα οι επιστρέφοντες «αναζήτησαν την εγγραφή τους στους γενεαλογικούς καταλόγους των προγόνων τους» (2. 62). Επίσης, ακολουθεί κατάλογος των οικογενειών, που επέστρεψαν από τη Βαβυλώνα (8. 1-14) και στο (Νεεμ. 7. 4-68). Στο Νεεμ. 11. 1-24 έχουμε τον κατάλογο αυτών που εγκαταστάθηκαν στην Ιερουσαλήμ, καθώς και των ιερέων και των λευιτών (12. 1-26).

Αλλά και στην Κ. Διαθήκη έχουμε καταγραφές και φακελώματα: Έτσι, στην αρχή των Ευαγγελίων Ματθαίου και Λουκά, έχουμε την καταγραφή της γενεαλογίας του Χριστού, όπου οι προπάτορες έχουν φακελωθεί κανονικά. Αλλά και ο ίδιος ο Χριστός φακελώθηκε με την απογραφή: «Εγένετο δε εν ταις ημέραις εκείναις εξήλθε δόγμα παρά Καίσαρος Αυγούστου απογράφεσθαι πάσαν την οικουμένην………. Ανέβη δε και Ιωσήφ από της Γαλιλαίας εκ πόλεως Ναζαρέτ εις την Ιουδαίαν εις πόλιν Δαυίδ………. απογράφεσθαι συν Μαριάμ τη μεμνηστευμένη αυτώ γυναικί, ούση εγκύω» (Λουκ. 2. 1-5). Κάποιες παρατηρήσεις πάνω στο χωρίο αυτό: Ένας παγκόσμιος δικτάτορας, ο Αύγουστος, διέταξε να απογραφεί (δηλ. να φακελωθεί), ο κάθε άνθρωπος σ’ ολόκληρη την Οικουμένη. Στην απογραφή προσήλθε και η οικογένεια του Χριστού (Ιωσήφ και Μαρία μαζί με το κυοφορούμενο) και δεν αρνήθηκαν, ούτε άγγελος Κυρίου τους προέτρεψε να μην πάνε να δώσουν τα στοιχεία τους και επομένως να φακελωθούν και τα στοιχεία τους να τα έχει ο κάθε ένας, που θα μπορούσε να τους κάνει κακό. Δεν σήκωσαν την παντιέρα της άρνησης στην αντίχριστη πολιτική εξουσία, που ήθελε να καταγράψει τα προσωπικά τους στοιχεία και επομένως να τους παρακολουθεί με τους ρουφάνιους της τότε εποχής (rufianni). Βέβαια, θα μπορούσαμε ακόμη και τον Θεό μας να κατατάξουμε, ως τον μέγιστο καταγραφέα, που καταγράφει (δηλ. φακελώνει) τους δικούς του ανθρώπους στο βιβλίο ή αυτούς που δεν εφαρμόζουν το λόγο του Θεού, τον γεγραμμένο στις προφητείες (Απκ. 5. 1, 5. 2, 5. 3, 5. 4, 5. 5, 5. 7, 5. 8, 5. 9, 20. 12, 22. 9, 22. 18, 22. 19) και το βιβλίο της ζωής (Απκ. 17. 8, 20. 12, 20. 15).

Ως Εκκλησία όμως και μέλη της πρέπει να εκτελούμε τις θείες εντολές του Ιησού, των Αποστόλων και των μεγάλων Πατέρων. Γνωρίζουμε, ότι η βασιλεία του Χριστού «ουκ’ εστι εκ του κόσμου τούτου». Επί Ρωμαίων αυτοκρατόρων «ποία ελευθερία προσώπου και δημοκρατία» υπήρχε, ιδίως στην εποχή του Χριστού; Ξεχνάμε ότι φακέλωναν (ρουφιάνοι) φυλάκιζαν, βασάνιζαν, αλλά και εσταύρωναν και έριχναν στα θηρία και έκαιγαν αλείφοντας με πίσσα τους Χριστιανούς; Ο Κύριος, που μπορούσε να τους πατάξει αστραπιαία τι έκανε; Περιέγραψε μεν με τα μελανότερα χρώματα την κατάσταση, αλλά δείχνοντας το νόμισμα είπε: «Απόδοτε τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ». Η αγία οικογένεια υπήκουσε στην εξουσία και απεγράφη…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Άλλο να μιλάμε ως πολίτες, μέλη κομμάτων και ψηφοφόροι και άλλο ως Εκκλησία και ως μέλη της και εξ ονόματός της. Ως πολίτες μπορούμε να πρεσβεύουμε - ή όχι - τα όσα λέμε και να δραστηριοποιούμεθα σε συλλόγους, κόμματα, οργανώσεις, και κατά της παγκοσμιοποίησης, αν έτσι νομίζουμε. Αλλά να μην μπλέκουμε την Αγία Γραφή και την Εκκλησία, εκτός αν πρόκειται για αγώνα υπέρ της δικαιοσύνης και υπεράσπισης αδελφών και τότε επικαλούμενοι νόμους του κράτους.

π.Θ.Ζ: Μας σέρνει ο διάβολος και ο αναμενόμενος Αντιχριστος Μεσσίας. Τελικά, ακόμα και αν δεν φτάσαμε στα έσχατα και στο χάραγμα του Αντιχρίστου, με την ταυτότητα και τον Π.Α προετοιμάζεται το χάραγμα. Και επαληθεύεται η Αποκάλυψη σε δύο σημεία. Στο ότι ο Αντίχριστος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ (1.07.25, ΑΛΛΆ ΤΟ ΌΝΟΜΆ ΤΟΥ ΈΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 666 …θέλουν να μας δώσουν και εμάς ταυτοτικό αριθμό, σαν τον Αντίχριστο και δεύτερο χωρίς το χάραγμα του Αντιχρίστου και το ΠΡΟΧΑΡΑΓΜΑ με τον Π.Α. δεν μπορεί ούτε να αγοράσει, ούτε να πουλήσει, όπως θα συμβεί σε όσους δεν πάρουμε τον Π.Α. όπως λέγει το βιβλίο της Αποκάλυψης.

Υπάρχουν πολλοί Άγιοι και Γέροντες που μίλησαν και προπαντός αυτά που είπε ο άγιος Γέροντας Παϊσιος. Εκεί στηριζόμαστε. Δεν κάνει  λάθη ο Άγιος, που μας είπε ότι, όταν τα μαζέψουν όλα σε ένα, μην το πάρετε…

ΣΧΟΛΙΑ

α/ Υπάρχει προχάραγμα πριν το Χάραγμα;;

Η νεόκοπος αυτή θεωρία δεν μαρτυρείται πουθενά στην Ιερά Παράδοση και την Αγία Γραφή. Το μοναδικό χωρίο που προσάγεται για να υποστηριχθεί η θεωρία αυτή περί προ-εσχατολογικού χαράγματος (σφραγίσματος) προέρχεται από μία σχετική ομιλία του Οσίου Εφραίμ του Σύρου με τον τίτλο «Λόγος  εις την παρουσία του Κυρίου, περί συντελείας του κόσμου και εις την παρουσία του Αντιχρίστου». Το κείμενο της ομιλίας ανήκει στα ΝΟΘΑ ΕΡΓΑ, που αποδίδονται στον Όσιο Εφραίμ και η Ορθόδοξη Εκκλησία ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ.

Το επίμαχο αυτό σημείο είναι: «Τοιούτον γαρ τρόπον σκευάζει ο τύραννος, ίνα πάντες ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ βαστάζωσιν, όταν έλθη απατήσαι τα σύμπαντα, εν τω καιρώ τω ιδίω, εν σημείοις, εις το πλήρωμα των καιρών».

Αν υποθέσουμε ότι το κείμενο αυτό δεν είναι νόθο, αλλά πραγματικό, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Η ομιλία αυτή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, αλλά ένα ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ και ως εκ τούτου ούτε το χωρίο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ. Η ομιλία έχει ως πλαίσιο ανάπτυξης τα 3,5 χρόνια της κακοποιού δράσεως του ΘΗΡΙΟΥ και επομένως, ερμηνευτικά τα διαλαμβανόμενα τοποθετούνται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο. Αν υποτεθεί ότι θα υπήρχε προ-εσχατολογική σφραγίδα θα έπρεπε να υπάρχει και ΠΡΟ- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, ο οποίος θα την επέβαλε μέσω μιας ειδικής και συγκεκριμένης διαδικασίας, γεγονός που αγνοεί πλήρως η Ιερά Παράδοση. Αν υπήρχε ένας ιστορικός προ - Αντίχριστος και ένα προ - χάραγμα (σφράγισμα), θα έπρεπε να υπήρχε παράλληλα και μια ιστορική και συγκεκριμένη επέμβαση του Θεού, προκειμένου να εφαρμοστεί το όνομα του Αρνίου και του Πατρός αυτού ως εξωτερικό προ - σφράγισμα των δούλων Του «επί των μετώπων αυτών» το οποίο ΑΓΝΟΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, ούτε το διαπιστώνουμε τουλάχιστον στο σύγχρονό μας ιστορικό κλίμα.

Εξάλλου, ο Άγιος Ιωάννης ο θεολόγος ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ, έστω και υπαινικτικά σε κανένα απολύτως προ – χάραγμα - σφράγισμα. Η Πατερική Παράδοση ένα και μόνο προ - χάραγμα - σφράγισμα γνωρίζει ως διαχρονικό αντιχριστολογικό σημείο. Το ανέκαθεν ενεργούμενο ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ και τα συμφυή με αυτό ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΣ, που τα δεχόμαστε θεληματικά από τα πονηρά και ακάθαρτα πνεύματα στην καρδιά μας και τα οποία μας οδηγούν στη ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΤΙ - ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ και οριστική κοινωνία με τη σατανική τριάδα ΔΡΑΚΟΝΤΑ – ΘΗΡΙΟ - ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ.

β/ Δεν θα είναι άνθρωπος ο Αντίχριστος με συγκεκριμένο όνομα αλλά μόνο το 666;

Ο άγιος Χρυσόστομος απαντώντας στην απορία αν ο Αντίχριστος θα είναι ο ίδιος ο σατανάς, δηλώνει ότι θα είναι άνθρωπος δεχόμενος όλη την ενέργεια του σατανά.

Το όνομά του θα είναι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και γραμματο-αριθμητικά και προσθετικά. θα αντιστοιχεί στο 666. Επίσης, για την ερμηνεία της έννοιας ΧΑΡΑΓΜΑ υπάρχουν σχετικές δημοσιεύσεις στα παρακάτω links:

1.      https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2025/09/blog-post_67.html

2.      https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2025/09/666.html

3.      https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2025/09/blog-post_52.html

 

γ/ Κάνουν λάθη οι Άγιοι;;

Φυσικά και κάνουν. Αλάνθαστος είναι ΜΟΝΟ ο Θεός.Σχετικά με την επιστολή του Οσίου Παϊσίου, υπάρχει σχετική δημοσίευση του γράφοντος για το θέμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://fdathanasiou.wordpress.com/2023/10/15/o-%cf%8c%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%8a%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%bd%ce%ad%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82/


ΠΗΓΗ. https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2025/09/blog-post_44.html





3 σχόλια:

  1. Πάτερ Δημήτριε εσείς έχετε πάρει τον προσωπικό αριθμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα αυτά που διαβασατε(,αν τα διαβασατε) αυτό μόνο είχατε να ρωτησετε;Επίσης δεκ καταλάβατε οτι ειναι αλλο το υποχρεωτικο Του Π.Α και άλλο η χρήση του.
      Δεν θα σας καλεσουν να τον παρετε..Απλά θα σας τον γνωστοποιήσουν Αν εσείς φτιάξετε κότες και κήπους σε χωριό για να αποφύγετε την ηλεκτρονική διακυβέρνηση να ξέρετε οτι και αυτά χρειάζονται χρήματα για την συντήρηση τους
      Εκτός και πάτε στα βουνά
      Και πριν βγάλετε οποιαδήποτε συμπεράσματα ξαναδιαβάστε τι γράφω στην αρχή του άρθρου με ΕΝΤΟΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΜΙΣΜΕΝΑ γιατί φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα κατανόησης της ελληνικής γλώσσας.

      Διαγραφή
  2. ΟΧΙ.Ο Π.Α θα δοθεί σε όλους υποχρεωτικά.
    Γιατί να μπω στην διαδικασία του myinfo.gov.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου