Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

Αντιρρητικός λόγος στη δεύτερη ανακοίνωση Ιερών Μονών και Ησυχαστηρίων σχετικά με τον προσωπικό αριθμό. Συμπεράσματα

 ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΒΒΑΣ ή ΑΜΜΑ;

ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ;
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;
ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;
ΜΗΠΩΣ ΕΣΑΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΟΤΑΝ ΕΠΑΝΕΛΘΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΥΡΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ;
ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΛΕΓΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΑΠΑΣ;
Μετά της ΠΙΣΤΕΩΣ ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.
Ταύτης δε άνευ ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της αιωνίου κολάσεως ημάς λυτρώσεται.
Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός, προς Καθηγουμενον της Βατοπεδιου


πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού)

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά  η ομάδα των μοναχών και μοναζουσών με τη δεύτερη ανακοίνωσή τους, ξεπερνώντας  τα όρια του ΝΗΠΤΙΚΟΥ και ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ χαρακτήρα του Ορθόδοξου μοναχισμού, συνέδεσε την παραλαβή της Ηλεκτρονικής ταυτότητας και τη μελλοντική χρήση του Π.Α. (μια καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ) με λόγους ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥΣ, καλώντας τους πολίτες του κράτους να μην υπακούσουν σε ψηφισμένο νόμο, αναπαράγοντας, συγχρόνως,  εμμέσως πλην σαφώς, ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ερμηνείες και πρακτικές.

Σύμφωνα με τις απόψεις της ομάδας αυτής, η Νέα Τάξη πραγμάτων αγγίζει μόνο την πρακτική της Πολιτείας και αφήνει αμέτοχη την Εκκλησιαστική ηγεσία. Διαφωνεί,  όμως, με την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος για τις νέες ταυτότητες και τον Π.Α., υποστηρίζοντας (η ομάδα)  ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα θίγει το ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ - ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ. Δηλ. καταργεί την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

Αν είναι αυτά, όπως τα λένε οι σεβαστοί Αββάδες και Αμμάδες, τότε  κηρύττεται μια νέα ΑΙΡΕΣΗ (σύμφωνα με τα γραφόμενά τους). Δεν είναι αίρεση, που διδάσκεται «γυμνή τη κεφαλή» και από την Κρατική Εκκλησία στο θέμα των ταυτοτήτων και του Π.Α., σοβαρό θέμα διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας;;; Και ρωτάμε. Γιατί συνεχίζουν να έχουν ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με αυτούς, που διδάσκουν ΑΛΛΟΤΡΙΑ;;; Δεν γνωρίζουν ότι η μνημόνευση του Αρχιερέως στην αγία αναφορά αποδεικνύει «ότι κοινωνός εστι της πίστεως, δηλαδή ο μνημονεύων μετέχει στην πίστη του μνημονευομένου.;;;;;

Τι προβλέπει  ο 31ος ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ για θέματα ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ (πίστεως)  και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και ο  15-ΑΒ Κανόνας για ΚΗΡΥΞΗ ΑΙΡΕΣΗΣ;;; Σε περίοδο αίρεσης, ο χαρτοπόλεμος είναι η ενδεδειγμένη αντίδραση;;;

Επειδή το θέμα  της νέας  ταυτότητας και του Π.Α. παρουσιάζεται από τους καθηγουμένους ως πρωτίστως θέμα ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ  -ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ και επειδή το πολίτευμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι ΣΥΝΟΔΙΚΟ, δεν θα έπρεπε (σύμφωνα με την εκκλησιαστική τάξη) οι με Αγιορείτικες Μονές  να απευθυνθούν  στην Προϊσταμένη τους Εκκλησιαστική αρχή (Οικουμενικό Πατριαρχείο), για να έχουν γραπτή  Συνοδική γνωμοδότηση για το θέμα και τα Ησυχαστήρια που ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος να απευθυνθούν στην Ιερά Σύνοδο, για να έχουν γραπτή ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ και όχι μόνο της ΔΙΣ;;; Γιατί δεν προβαίνουν στις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, ώστε να εξεταστούν τα Εσχατολογικά και Αντιχριστολογικά θέματα, που φαίνεται ότι τους απασχολούν, αλλά προτιμούν να καλλιεργούν ένα ιδιότυπο ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ;;;

Ανησυχούν οι σύγχρονοι μοναχοί για τις ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ; Δεν είδαμε όμως, μέχρι τώρα, να «κόπτονται» τα ίδια πρόσωπα για ό,τι έχει κατοχυρωθεί με ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ και βρίσκονται γραμμένα, αιώνες τώρα στο ΠΗΔΑΛΙΟ, που αποτελεί το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Αρκετοί  από τους υπογράφοντες υπέγραφαν παλιότερα κείμενα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά του επάρατου και αντίχριστου Οικουμενισμού. Το θέμα αυτό παραδόξως στην  ανακοίνωση ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ. Δεν είναι άξιον απορίας;;; Δηλ. οι σύγχρονοι πνευματικοί πατέρες και μητέρες βλέπουν τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΟΝΟ στην ταυτότητα και τον Π.Α.;;; Δεν γνωρίζουν ότι το πρόσωπο του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ θα έχει πολιτική και θρησκευτική εξουσία;;; Και ποια αίρεση είναι αυτή που ο πνευματικός της ηγέτης συγκεντρώνει ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ;;; Γιατί δεν τολμούν να την ονομάσουν;;;

Δυστυχώς, ξέχασαν οι σύγχρονοι Αββάδες ότι η εκκλησιαστική ιστορία μάς διδάσκει ότι Ο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ήταν ένα βασικό χαρακτηριστικό του Ορθόδοξου Μοναχισμού. Η μοναχική τους συνείδηση ΓΙΑΤΙ  δεν αντέδρασε και στη θεσμική εκτροπή που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη το 2016 και τα όσα προηγήθηκαν και κατοχυρώθηκαν συνοδικά;;; Εκεί με τις υπογραφές των προκαθημένων 10 αυτοκεφάλων ορθοδόξων εκκλησιών μεταξύ των οποίων και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας και της Κύπρου, αλλοιώθηκε  το δόγμα της ορθόδοξης εκκλησίας, αφού  η Σύνοδος εισήγαγε τον συγκρητισμό δηλαδή τον γνωστικισμό, αθωώνοντας ουσιαστικά τις αιρέσεις!

Υπενθυμίζουμε στους σεβαστούς πατέρες και Μητέρες τα εξής  

Η Ψευτο-Σύνοδος στο Κολυμπάρι επικύρωσε τις αιρέσεις των Συνάξεων Τορόντο, Πόρτο Αλέγκρε, Πουσάν, Μπαλαμάντ κ.α. αποδεικνύεται παρακάτω:

α. ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΡΟΝΤΟ: «Οι Εκκλησίες-μέλη αναγνωρίζουν ότι το να αποτελεί κάποιος μέλος της Εκκλησίας του Χριστού είναι πιο περιεκτικό από το να αποτελεί μέλος της δικής του Εκκλησίας» (κεφ. 4, §3). Δηλ.«Η Εκκλησία του Χριστού, δήθεν, δεν περιορίζεται εντός της Ορθοδοξίας, αλλά υπάρχει Εκκλησία (δηλ. σωτηρία) και εκτός Ορθοδοξίας, στον χώρο της αιρέσεως».

β. ΣΥΜΦΩΝΙΑ BALAMAND. (Λίβανος, 1993) «Και από τις δύο πλευρές (Ορθόδοξη και Ρωμαιοκαθολική)  αναγνωρίζεται ότι αυτό που ο Χριστός εμπιστεύθηκε στην Εκκλησία Του [...] δεν μπορεί να θεωρείται σαν ιδιοκτησία της μιας μόνον από τις Εκκλησίες μας. Στα πλαίσια αυτά είναι προφανές, ότι κάθε είδους αναβαπτισμός αποκλείεται». ((παρ. §§13-14). Ότι «η Ορθόδοξη και η Καθολική Εκκλησία αναγνωρίζονται αμοιβαία ως “αδελφές Εκκλησίες”, υπεύθυνες από κοινού για τη διατήρηση της Εκκλησίας του Θεού στην πιστότητα προς το Θείο Σχέδιο, πολύ ιδιαίτερα δε σε ό,τι αφορά στην ενότητα»· αλλού, διακηρύσσεται (παρ. §30) ότι «οι ευθύνες για τον χωρισμό είναι μοιρασμένες» μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών! (μεταξύ Ορθοδόξων και αιρετικών Παπικών)

γ. ΚΕΙΜΕΝΟ PORTO ALEGRE. ( Π.Σ.Ε2006).

«Κάθε Εκκλησία [είτε η Ορθόδοξη, είτε οι προτεσταντικές κ.λπ. του ΠΣΕ] είναι η Καθολική Εκκλησία, αλλά όχι ολόκληρη. Κάθε Εκκλησία εκπληρώνει την Καθολικότητά της, όταν ευρίσκεται σε κοινωνία με τις άλλες Εκκλησίες [...] Ο ένας χωρίς τον άλλον είμαστε πτωχευμένοι» και ότι (§5) «ενδέχεται να υπάρχουν νόμιμα διαφορετικές διατυπώσεις της πίστεως της Εκκλησίας», δηλαδή δεν βλάπτει η διαφοροποίηση των δογμάτων !

δ. KEIMENOTOY ΠΟΥΣΑΝ (ΠΣΕ, Νότιος Κορέα, 2013)

«μετανοούμε για τις διαιρέσεις μεταξύ των εκκλησιών μας και εντός αυτών», οι οποίες υπονομεύουν «τη μαρτυρία μας για το ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού» (παρ. §14). Με άλλα λόγια, μετανοούμε που οι άγιοι Πατέρες μάς έσωσαν από τις αιρέσεις, αποκόπτοντάς τις από την Εκκλησία.

Δεν γνωρίζουν οι ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ότι η  χορήγηση της Αυτοκεφαλίας στους σχισματικούς  καθηρημένους και αφορισμένους του Κιέβου, δημιούργησε και τεράστια εκκλησιολογικά προβλήματα, τα οποία προσβάλλουν αυτή την ίδια την υπόσταση της Εκκλησίας και το πολίτευμά της και ότι με τη χορήγηση της αυτοκεφαλίας  έγινε κατάφορη καταπάτηση της ιεροκανονικής τάξεως;; Δεν άκουσαν  τα κατορθώματα των εκπροσώπων της «νέας εκκλησίας» της Ουκρανίας  που είναι  πρωτοφανείς βανδαλισμοί, ξυλοδαρμοί ιερέων και πιστών της κανονικής Εκκλησίας, παραβιάσεις και υφαρπαγές ναών;;

Προβληματίστηκαν οι υπογράφοντες, ποια σχέση έχει η "νέα εκκλησία", που υπηρετούν με την Ορθόδοξη Εκκλησία και ποιους επισκόπους  μνημονεύουν, επειδή η μνημόνευση έχει ουσιαστικό, εκκλησιολογικό και σωτηριολογικό υπόβαθρο και αυτό δεν μπορεί να αγνοείται;; Δεν άκουσαν  για τα οικουμενιστικά συλλείτουργα και τις συμπροσευχές; Δεν βλέπουν, ότι μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια από συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς»;;

Δεν γνωρίζουν, ότι, όσο απρακτούν και βρίσκουν διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω;; Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας, όπως είδε σε αποκαλυπτικό όραμα ο Μέγας Αντώνιος;

Δεν γνωρίζουν, ότι η  οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες;; Και ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν;; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΣΙΩΠΗ;; Μήπως χάσαμε την ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ  ΤΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ, που πρέπει πρωτίστως να μας διακρίνει;;


Τέλος παραθέτουμε συμπερασματικά  και τα παρακάτω απαραίτητα στοιχεία.

1. Η ταυτότητα είναι έγγραφο με το οποίο ο πολίτης συναλλάσσεται με το κράτος. Άρα, πρόκειται για κρατικό έγγραφο. Επίσης το ΑΦΜ και ο ΑΜΚΑ είναι δύο αριθμοί απαραίτητοι για τις συναλλαγές πολίτη-κράτους. Έτσι ο αριθμός ταυτότητας - ΑΦΜ και ΑΜΚΑ (αριθμοί δικαιωμάτων και υποχρεώσεων) αποτελούν την επίσημη αριθμοποίηση του ανθρωπίνου προσώπου απέναντι στο κράτος. Το κράτος αναγνωρίζει αριθμούς και ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΑ. Η αριθμοποίηση, επομένως, αποτελεί, θεολογικά, υποβιβασμό του ανθρωπίνου προσώπου, γιατί ο άνθρωπος πλάστηκε «κατ΄εικόνα» Θεού και όχι ως ένας ΑΨΥΧΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ. Οπότε το πρώτο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα με τους αριθμούς δικαιωμάτων και υποχρεώσεων απέναντι από το κράτος είναι ο υποβιβασμός του ανθρωπίνου προσώπου σε αριθμό, γεγονός που συμβαίνει χρόνια τώρα. Όμως οι αριθμοί αυτοί δεν είναι ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΙ , αλλά ΣΧΕΤΙΚΟΙ, και ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ στο ''ΠΛΑΙΣΙΟ'' των σχέσεων ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - ΚΡΑΤΟΥΣ, όπως πολύ πετυχημένα διατυπώνονται στο δημοφιλές επίμαχο απόσπασμα της ''ΠΡΟΣ ΔΙΟΓΝΗΤΟΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ''. Εκεί  περιγράφεται μεταξύ άλλων ότι οι χριστιανοί ΥΠΑΚΟΥΝΕ και εκείνοι (όπως και οι ειδωλολάτρες), στους νόμους του Κράτους στο οποίο ζούνε, χωρίς όμως να ΣΥΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ούτε με τους Κρατικούς Νόμους, ούτε φυσικά και με τους ειδωλολάτρες συμπολίτες τους , κτλ. Έτσι, η κάθε εκλεγμένη κυβέρνηση (δια του λαού που την εξέλεξε) νομοθετεί. Οι νόμοι ψηφίζονται στη Βουλή και εφαρμόζονται από όλους.

2. Αν οι νόμοι που ψηφίζονται είναι αντισυνταγματικοί, τότε τα κόμματα της αντιπολίτευσης ή οργανωμένες ομάδες πολιτών καταφεύγουν στα αντίστοιχα ελληνικά, ευρωπαϊκά ή διεθνή δικαστήρια και ακυρώνονται.

3. Υπενθυμίζουμε ότι και  η ψηφιακή ταυτότητα είναι ένα έγγραφο που ρυθμίζει τις συναλλαγές του πολίτη με το κράτος. Φυσικά με αυτή δια της τεχνολογίας συρρικνώνεται η ελευθερία του ανθρώπου στη ψηφιακή φυλακή που ζούμε χρόνια τώρα. Γι΄ αυτό όμως συνυπεύθυνοι είμαστε όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες που αναδεικνύουμε τέτοιες κυβερνήσεις. Δεν μπορεί από τη μια να ανεχόμαστε να μας κυβερνά το ποσοστό 22% (τόσο είναι το ποσοστό του κυβερνώντος κόμματος, αν λάβουμε υπόψη την αποχή) ψηφίζοντας αντίχριστους και να θυμόμαστε τα της πίστεως στις ταυτότητες και στους νόμους, που ψηφίζουν αυτοί. Αυτό λέγεται ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ.

4. Η νέα ψηφιακή ταυτότητα και ο Π.Α. αποτελούν σαφέστατα ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, το οποίο κυβερνάται από άθεους πολιτικούς, που εμείς εκλέξαμε, μέσα από μια διαδικασία, που μόνο δημοκρατική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο  νόμος περί των νέων ψηφιακών ταυτοτήτων είχε ψηφιστεί από την προηγούμενη βουλή. Αλλά, εμείς τους ξαναεκλέξαμε και μας έπιασε ο απολογητικός μας οίστρος να αμφισβητήσουμε ψηφισμένο νόμο του κράτους. Το ότι μπαίνουμε βαθύτερα στην ηλεκτρονική κρατική φυλακή είναι δική μας (κατά τα άλλα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) και ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.

5. Το ΔΟΓΜΑ  της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ  Πίστεως δεν έχει καμία σχέση με την ηλεκτρονική ταυτότητα και Π.Α., ούτε με τους διάφορους αριθμούς που κατανέμει η κρατούσα Πολιτεία, για τη στοιχειώδη παρακολούθηση του κάθε μορφής εγκλήματος. Έτερον εκάτερον. Οι νόμοι του Κράτους ΔΕΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

Η  παραλαβή της ταυτότητας ή η χρήση του Π.Α. δεν δημιουργεί ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ, ούτε η παραλαβή της αποτελεί ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ. Ως καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ θέμα δεσμεύει την πολιτική μας ελευθερία με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οπότε ο καθένας θα αποφασίσει μόνος του κατά συνείδηση, τι θα πράξει.

Στην Κύπρο έχουν πάρει από δεκαετίας τις ηλεκτρονικές ταυτότητες, όπως τις έχουν πάρει και χιλιάδες Όρθόδοξοι Έλληνες της ομογενείας και Ορθόδοξοι αλλοεθνείς(π.χ. στη Σερβία). Δεν έπαθαν τίποτε. Δεν τους έφαγε ο αντίχριστος, δεν έχασαν την Πίστη τους. Εμείς περί τίνος μηρυκάζομεν;

Καλό θα ήταν να μελετήσουν οι υπογράφοντες Αββάδες και Αμμάδεςδύο θαυμάσιες σχετικές μελέτες.

Τη μελέτη του ιστορικού Αδ.Τσακίρογλου με τον τίτλο «Αναίρεση της θέσεως, ότι η νέα ταυτότητα αποτελεί το σφράγισμα του Αντιχρίστου και ότι όσοι την πάρουν αρνούνται την πίστη τους, με βάση το παράδειγμα των Χριστιανών, Αγίων και μη, λεγεωνάριων»

στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eugenikos.blogspot.com/2024/10/blog-post_99.html

καθώς και τη μελέτη του Π.Μακρή με τίτλο «Tο χάραγμα του Αντιχρίστου και οι σύγχρονες παρερμηνείες του» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apotixisi.blogspot.com/2025/08/t.html?m=1

6. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός  επάνω στο θέμα της οφειλόμενης υπακοής  στους Νόμους του Κράτους, όσο ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ και να είναι ένα ΚΡΑΤΟΣ στο οποίο διαβιούν χριστιανοί, είναι σαφέστατος  και μας λέει: “Απόδοτε ουν τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.” Λόγοι του Ιησού προς τους Φαρισαίους (Ματθ. 22.21)

Και αυτό δεν αφορούσε μόνο την υποχρέωση πληρωμής των κρατικών φόρων, αλλά ΟΛΑ, όσα νομοθετεί ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ. ΟΛΑ....(ΤΑ του ΚΑΙΣΑΡΟΣ μας λέει ο Χριστός)

Η λέξη ''ΑΠΟΔΟΤΕ'' που χρησιμοποίησε ο Κύριος, δεν σημαίνει ΗΘΙΚΗ ''ΑΠΟΔΟΧΗ'' των διαβολικών ενεργειών του Καίσαρα (επειδή  ο Καίσαρας λογίζεται από τους Πατέρες ως ΤΥΠΟΣ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ), αλλά ΥΠΑΚΟΗ στους υποχρεωτικούς για ΟΛΟΥΣ Νόμους του Κράτους, όπως εν προκειμένω είναι η έκδοση δελτίου ταυτότητας που απασχολεί τη δική μας εποχή. Και εδώ ακριβώς από αυτήν την παρερμηνεία της λέξεως ''ΑΠΟΔΟΤΕ'' προκύπτει το λάθος των αδελφών μας που αντιδρούν, αφού νομίζουν ότι το ''ΑΠΟΔΟΤΕ'' στις μέρες μας μετεξελίχθηκε ΔΗΘΕΝ και σε ''ΗΘΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ'' ενός αντίχριστου Νόμου. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

Αν τώρα, οι σημερινοί Καίσαρες  θεσπίζουν και νόμους που προκαλούν τον Θεό, όπως εκείνοι υπέρ των ομοφυλοφίλων πχ, μια τέτοια ΥΠΑΚΟΗ, ασφαλώς και δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και ασφαλώς ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ στο ''ΑΠΟΔΟΤΕ'' που είπε ο Κύριος. Είναι ΑΛΛΟ ΠΡΆΓΜΑ οι βλάσφημοι νόμοι (όπως τέτοιους είχε εκδώσει και ο ιστορικός Καίσαρας στην εποχή του), και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ οι ΝΟΜΟΙ που διέπουν τη ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ενός ΚΡΑΤΟΥΣ, όπως η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αστυνομική ταυτότητα περί ης και το θέμα μας.

Επομένως, ακόμα και αν υποτεθεί ότι η νέα ηλεκτρονική ταυτότητα έχει ''κρυμμένο'' το 666, ακόμα και τότε, δεν θα υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΠΤΩΣΗ για τον Χριστιανό, διότι θα χρησιμοποιούμε την ταυτότητα ΜΟΝΟ ως υποχρεωτικό ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑ του διαβολικού ''ΚΑΙΣΑΡΑ'', προκειμένου να κάνουμε τις απαραίτητες συναλλαγές μας, και όχι ως έγγραφο ΔΗΘΕΝ ''ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ'', όπως πάλι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ισχυρίζονται ορισμένοι, ότι και η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ έχει ισχύ και προσωπικής ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.

7. Σχετικά με τα σφραγίσματα και χαράγματα, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Η κατά πνεύμα εξήγηση του χωρίου της Αποκ. 13, 16, το οποίο γράφεται στην ανακοίνωση και συνδέεται με τον Π.Α.  είναι η εξής:

Χάραγμα είναι η αμαρτία που γίνεται πάθος, που χαράζεται στη ψυχή μας και την κυριεύει. «Έκαστον γαρ των παθών ώσπερ γράμμα και χάραγμα ημίν και σημείον» (Κλήμης ο Αλεξανδρεύς ΒΕΠ Τ. 8, σελ. 341). Παίρνει συνεπώς το χάραγμα του Αντιχρίστου εκείνος που είναι δούλος της αμαρτίας, που με τα έργα του έχει απαρνηθεί τον Χριστό. Εκείνος που από τον θρόνο της ψυχής του εκθρόνισε τον Χριστό και ενθρόνισε πανηγυρικά τον Αντίχριστο.

α/ «Χάραγμα επί της δεξιάς αυτών χειρός»

Χέρι είναι τα έργα μας. Η δεξιά είναι ένδειξη δυνάμεως. (Έξοδος 15, 6). Έργα της δεξιάς χειρός είναι τα μεγάλα σαρκικά αμαρτήματα. Ιδιαίτερα η πορνεία ή η μοιχεία, που ιδιαίτερα ευχαριστούν τους δαίμονες. (Κλίμαξ, λόγος 15, 32). Και όλως ιδιαιτέρως τον Αντίχριστο!

β/ «επί του μετώπου αυτών»

Μέτωπο είναι η έδρα της νοήσεως. Μέτωπο = φρόνημα. Αλλά, πρώτα το χέρι, μετά το μέτωπο. Γιατί τα έργα μας, παρόλο που προέρχονται από το μέτωπο -λογισμό- φτιάχνουν το φρόνημά μας. Πρώτα τα έργα, μετά το φρόνημα. Πρώτα η αμαρτία μετά η αθεΐα!

8. Δεν πρέπει όμως να είμαστε και ουτοπιστές. Η καταγραφή των προσωπικών μας στοιχείων χρονολογείται, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον από «Αυγούστου μοναρχήσαντος» που και τότε «υπό μιαν βασιλείαν εγκόσμιον αι πόλεις γεγένηνται» και «απεγράφησαν οι λαοί τω δόγματι του Καίσαρος» (και κατά ορισμένους ιστορικούς αποτελούσε, συν τοις άλλοις και ομολογία πίστης προς τον αυτοκράτορα). Και της απογραφής δεν εξαιρέθηκε  ούτε η Παναγία Θεοτόκος, αλλά, ούτε και ο ενανθρωπήσας Θεός μας.

Στην «κοιλάδα του κλαυθμώνος»,  όπου βρισκόμαστε «εν μέσω γενεάς σκολιάς και διεστραμμένης» κατά τον παρόντα τούτον αιώνα τον απατεώνα, προσπαθούμε να προσαρμοσθούμε στο σύστημα με όσο το δυνατόν λιγότερα μειονεκτήματα, λατρεύοντας τον Θεό «μετά συνειδήσεως καθαράς εν πνεύματι και αληθεία », «ειρηνικόν και ησύχιον βίον διάγοντες εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι ».

Επομένως, δεν πρέπει να συγχέουμε τις όποιες σχέσεις μας με τον Καίσαρα με τις σχέσεις μας με τον Θεό, να προσδίδουμε στο θέμα θεολογικές και πνευματικές διαστάσεις, εάν δεν υπάρχουν και να χρησιμοποιούμε τον Θεό για επίγειους σκοπούς. Πρέπει να είμαστε τίμιοι με την Ορθοδοξία και την Εκκλησία του Χριστού, αποδίδοντες «τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ».

Σεβαστοί Πατέρες και Μητέρες.

ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ…ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ.. ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ…. «Ημών γαρ το πολίτευμα εν ουρανοίς υπάρχει» (Φιλ. 3, 20). «Ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν,  αλλά την μέλλουσαν επιζητούμε».

Άλλο να μιλάμε ως πολίτες, μέλη κομμάτων και ψηφοφόροι και άλλο ως Εκκλησία και ως μέλη της και εξ ονόματός της. Ως πολίτες μπορούμε να πρεσβεύουμε -ή όχι- τα όσα λέμε και να δραστηριοποιούμεθα σε συλλόγους, κόμματα, οργανώσεις κ.α. Ως Εκκλησία, όμως και μέλη της πρέπει να εκτελούμε τις θείες εντολές του Ιησού, των Αποστόλων και των μεγάλων Πατέρων. Γνωρίζουμε, ότι η βασιλεία του Χριστού «ουκ’ εστι εκ του κόσμου τούτου». 

Ας μην εξευτελιστεί για μία ακόμη φορά η Εκκλησία και η Πίστη μας, με τις μυθοπλασίες για δήθεν "σφραγίδες του αντιχρίστου" στις νέες ταυτότητες. Διότι, σε ελάχιστα έτη, όταν όλοι θα έχουμε πάρει τις νέες ταυτότητες και οι αντιχριστολάγνοι θα έχουν διαψευσθεί για μια ακόμη φορά, το μόνο που θα παραμείνει θα είναι ο περίγελως της Εκκλησίας από τους κοσμικούς. Όπως παρέμεινε και η χλεύη κατά της Εκκλησίας και όλων των Χριστιανών, μετά από τις διαψεύσεις για τα δήθεν "χαράγματα" και "σφραγισματα" του αντιχρίστου στα bar-codes των προϊόντων, τις προβλέψεις για "συντέλεια του κόσμου" κλπ.

Επίσης, γνωρίζουμε ότι «Όταν η ελευθερία του ανθρώπου δεν πηγάζει από την άκτιστη ελευθερία του Θεού και δεν συμμετέχει σ’ αυτήν, είναι φυσικό στο τέλος να εκπίπτει σε αυτολατρεία, ειδωλολατρεία, φιλοσαρκεία, εγωκεντρισμό, φιλαυτία»(π.Γεώργιος Καψάνης)

Οι πολιτικοί φορείς δεν είναι οι  σωτήρες του κόσμου. Η σωτηρία όλου του ανθρώπινου γένους έχει εκδηλωθεί στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Ο Θεός γνώριζε πως ο κόσμος μας χρειαζόταν σωτηρία πολύ πριν εγκαθιδρυθεί οποιαδήποτε εθνική κυβέρνηση. Έδειξε στον κόσμο μας ότι η λύτρωση δεν θα πραγματοποιείτο με ανθρώπινη δύναμη, με οικονομική δύναμη, με στρατιωτική πυγμή ή μέσω της πολιτικής. Η ειρήνη του νου, η ικανοποίηση, η ελπίδα και η χαρά –και η σωτηρία του ανθρωπίνου γένους- πραγματοποιείται μόνο μέσω της ορθόδοξης πίστης στο έργο της δικής Του αγάπης και χάρης.

Και επειδή  οι σύγχρονοι πνευματικοί  καθοδηγητές διαβάζουν πολύ επιλεκτικά τον Άγιο Παϊσιο τους αφιερώνουμε τα παρακάτω λόγια του Οσίου.
" Το παράξενο όμως, και πολλοί πνευματικοί άνθρωποι εκτός που δίνουν δικές των ερμηνείες, φοβούνται και αυτοί το κοσμικό φόβο του φακελώματος, ενώ έπρεπε να ανησυχούν πνευματικά και να βοηθήσουν τους Χριστιανούς με την καλή ανησυχία, και να τους τονώνουν στην πίστη, να νιώθουν θεϊκή παρηγοριά.".

 

 

 

 

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητή ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΕΥΓΕ, για την τόλμη να φιλοξενήσεις τόσο δυνατά κείμενα σχετικά με τον Π.Α. Κείμενα με υγιείς θέσεις απόλυτα αγιογραφικά τεκμηριωμένες, έξω από προκαταλήψεις και διάφορες αρρωστημένες αγκυλώσεις που χαρακτηρίζουν μεγάλο μέρος του λεγόμενου χριστεπώνυμου πληρώματος.
    Σίγουρα θα ξεσηκώσουν θύελλα αντιδράσεων, όμως από την πρόσφατη εμπειρία όλων μας θα διαπιστώσουμε ότι το ίδιο συνέβη και με την απαλοιφή του θρησκεύματος από τις παλιές ταυτότητες, με τον ΑΜΚΑ, με το barcode κ.λ.π.
    Ας αναλογιστούν οι όψιμοι ομολογητές την κατάσταση όλων των μονών εκτός αγίου Όρους και των περισσοτέρων εντός του Όρους. Ποια Μονή τόλμησε να διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη μετά τη σύνοδο της Κρήτης; Ποια τόλμησε να χάσει τη βολή της εξαιτίας μιας τέτοιας απόφασης; Ποια κατηχεί τους προσκυνητές για τις αιρέσεις και τον τρόπο με τον οποίο μάχεται ο ορθόδοξος χριστιανός εναντίον των αιρέσεων; Ποια μονή αρνήθηκε να δεχτεί τα ΕΣΠΑ; Ποια μονή εξετάζει την πηγή από την οποία προέρχονται οι δωρεές τις οποίες δέχεται; Ποια είναι 100% καθαρή στα οικονομικά της; Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το μαύρο χρήμα κυκλοφορεί στον εκκλησιαστικό χώρο. Οι περισσότεροι ρασοφόροι σ’ αυτούς τους χώρους θυμίζουν biznesmen. Ποια αποφεύγει τις σχέσεις με πολιτικά πρόσωπα; Ποια ζήτησε την ευλογία του οικείου επισκόπου για τη συμμετοχή σ’ αυτή τη διαμαρτυρία; Με ποιο δικαίωμα αυτοχρίστηκε η κάθε μονή δια του ηγουμένου και ηγουμένης ερμηνευτής της αποκάλυψης; Αυτό δεν τόλμησε κανείς από τους Πατέρες και καμιά Οικουμενική Σύνοδος να το κάνει και τολμούν οι σύγχρονοι «γεροντάδες» και «γερόντισσες»; (ο Θεός να τους κάνει γεροντάδες κ γερόντισσες…) Ποια μονή διαμαρτυρήθηκε για τα έκτροπα που συμβαίνουν στους ιερούς ναούς της μητροπόλεως στην οποία ανήκει; (βλ. συναυλίες εντός των ναών, υποδοχή σοδονομιστών και τόσα άλλα) Τους έπιασε το ενδιαφέρον για τον Π.Α., ενώ διαθέτουν ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, e-mail, κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας, διαβατήρια, Η.Υ., τραπεζικούς λογαριασμούς
    Αλήθεια, έχετε ποτέ συγκρίνει τα πολυτελή αρχονταρίκια των περισσότερων μονών με τα «σαλόνια» των απλών ανθρώπων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου