Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

Οφειλόμενη απάντηση στον κ.Αδαμάντιο Τσακίρογλου (Α.Τ)

 

πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός)

Ο κ.Α.Τ για μια ακόμα φορά πρωτοτύπησε. Δημοσίευσε στο προσωπικό του ιστολόγιο άρθρο με τίτλο «Ὁ Ἐσταυρωμένος δὲν ἀνήκει μέσα στὸ ἱερό; Τὸ παράλογο τῆς λογικῆς ἱερέων ποὺ κατηγοροῦν τὸ ποίμνιο ὡς καινοτόμο καὶ παράλληλα συμφωνοῦν ἀπόλυτα μὲ τοὺς καινοτόμους.» με αφορμή το άρθρο Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ (Μία αντιρρητική θέση), που δημοσιεύτηκε στην διεύθυνση  https://apotixisi.blogspot.com/2024/09/blog-post_97.html

Χρησιμοποιώντας όχι την τακτική των θεολογικών επιχειρημάτων, αλλά την τακτική της διαστρέβλωσης των γραπτών και της προσωπικής επίθεσης, προσπαθεί να προσανατολίσει τον αναγνώστη εκεί όπου αυτός θέλει. Παραφράζει τα γραφόμενα, αλλά και τα διαστρέφει, φτάνοντας στο σημείο να συκοφαντεί. Θέλοντας να το πετύχει αυτό ο κ.Α.Τ έχει απενεργοποιήσει τα σχόλιά στο ιστολόγιό του, ώστε να μην καταγραφούν άλλες απόψεις, αναγορεύοντας τον εαυτό του σε Αλάθητο διδάσκαλο της αποτείχισης.

Ποτέ δεν υποστήριξα ότι ο Εσταυρωμένος δεν ανήκει στο ιερό βήμα. Η θέση μου φαίνεται καθαρά στο άρθρο ,που ταυτίζεται πλήρως με τις θέσεις των Αγίων της Εκκλησίας (Αγ.Νικοδήμου Αγιορείτου, Αγ.Συμεών Θεσ/νικης)  και των ειδικών λειτουργιολόγων.

Δεν μας ξεκαθαρίζει  ο κ.Α.Τ για ποιον Εσταυρωμένο μιλάει. Για τον Δυτικού Τύπου ή τον Ορθόδοξο Εσταυρωμένο; Δεν τον ενοχλεί τον υπερ.-ορθόδοξο Α.Τ. να βλέπει πίσω από την Αγία Τράπεζα το παπικό ομοίωμα του Χριστού;;;

Δεν θα μπω στην τακτική να απαντήσω ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ  στις διαστρεβλωτικές θέσεις του Α.Τ., ούτε να απολογηθώ, γιατί, όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν τις θέσεις μου και τους αγώνες μου και ιδιαίτερα  στα πρόσφατα εκκλησιαστικά γεγονότα, στα οποία αναφέρεται.

Απλά σημειώνω  τα εξής απευθυνόμενος προς τον κ.Α.Τ.

Α. Είμαι προσωρινός διαχειριστής και συνεργάτης  του ιστολογίου ΟΜΟΛΟΓΙΑ (για τους λόγους που γνωρίζετε)  και δεν έχω αναλάβει εξ ολοκλήρου το ιστολόγιο. Έχω δικά μου ιστολόγια για να ασχοληθώ. Καλό θα είναι να ενημερώνεστε καλύτερα για το πρόσωπό μου, γιατί έχετε βαθιά μεσάνυκτα.

Β.Η συμφωνία μου με τον π.Παύλο Κουμαριανό (π.Π.Κ.)  αναφέρεται στη συγκεκριμένη άποψη που εξέφρασε και την έγραψα και αφορά τη θεολογία της Θείας Λειτουργίας. Δεν  γνωρίζω  τον π.Π.Κ. και δεν ακολουθώ την προσφιλή σας τακτική, να φακελώνω πρόσωπα, ούτε να αναπαράγω για λόγους εντυπωσιασμού το διαδικτυακό κουτσομπολιό σε άσχετες αναρτήσεις. Όπως εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε ασχολούμαι κυρίως  με απόψεις και εκκλησιολογικές θέσεις προσώπων. Δεν κρίνω ποτέ πρόσωπα, γιατί δεν είμαι ο αρμόδιος. 

Γ. Έγραψα για τις ευχές της Θείας Λειτουργίας, ότι απευθύνονται στον Θεό Πατέρα, χωρίς αυτό να έχει  καμία σχέση με τις οικουμενιστικές ερμηνείες, που εσείς δημοσιεύετε Η θεία λειτουργία αρχίζει με το «Ευλογημένη η βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,…» και φυσικά έχει χαρακτήρα ΤΡΙΑΔΟΛΟΓΙΚΟ.

Για να σας το αποδείξω,  τι εννοώ,  σας τις παραθέτω αποσπάσματα από τις εισαγωγές των περισσότερων ευχών της Θείας Λειτουργίας. Άλλο οι εισαγωγές των ευχών και άλλο οι καταλήξεις.

-Ευχή Α Αντιφώνου: «Κύριε ο Θεός ημών, ου το κράτος ανείκαστον και η δόξα ακατάληπτος,…

-Ευχή β αντιφώνου: «Κύριε ο Θεός ημών, σώσον τον λαόν σου και ευλόγησον την κληρονομίαν σου…

-Ευχή  γ αντιφώνου: «Ο τας κοινάς ταύτας και συμφώνους ημίν χαρισάμενος προσευχάς….Ότι αγαθός και φιλάνθρωπος Θεός υπάρχεις και σοί την δόξαν αναπέμπομεν τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.

-Ευχή της μικρής εισόδου: «Δέσποτα Κύριε ο Θεός ημών, ο καταστήσας εν ουρανοίς τάγματα και στρατιάς αγγέλων και αρχαγγέλων…

-Ευχή Τρισαγίου:  «Ο Θεός ο άγιος, ο εν αγίοις αναπαυόμενος, ο τρισαγίω φωνή υπό των Σεραφείμ ανυμνούμενος…

-Ευχή της εκτενούς δεήσεως: «Κύριε ο Θεός ημών, την εκτενή ταύτην ικεσίαν πρόσδεξαι …

-Ευχή κατηχουμένων: «Κύριε ο Θεός ημών, ο εν υψηλοίς κατοικών και τα ταπεινά εφορών,…» και η δεύτερη  «Ευχαριστούμέν σοι, Κύριε ο Θεός των δυνάμεων,…

«…Χάρισαι δε, ο Θεός, και τοις συνευχομένοις ημίν προκοπήν βίου και πίστεως και συνέσεως πνευματικής· δος..»

-Ευχή του Χερουβικού: «..Συ γαρ μόνος, Κύριε ο Θεός ημών, δεσπόζεις των επουρανίων και των επιγείων, ο επί θρόνου χερουβικού εποχούμενος, ο των Σεραφείμ Κύριος και βασιλεύς του Ισραήλ, ο μόνος άγιος και εν αγίοις αναπαυόμενος. ..»

-Ευχή της Προσκομιδής:  «Κύριε ο Θεός ο παντοκράτωρ, ο μόνος άγιος, ο δεχόμενος θυσίαν αινέσεως παρά των επικαλουμένων σε…»

-Ευχή της Αγίας Αναφοράς: «Συ γαρ ει Θεός ανέκφραστος, απερινόητος, αόρατος, ακατάληπτος, αεί ων ωσαύτως ων· συ και ο μονογενής σου Υιος και το Πνεύμά σου το Άγιον….»  και «Δέσποτα φιλάνθρωπε, βοώμεν και λέγομεν· Άγιος ει και πανάγιος, συ και ο μονογενής σου Υιος και το Πνεύμά σου το Άγιον. Άγιος ει και πανάγιος και μεγαλοπρεπής η δόξα σου…»

-Ευχή του καθαγιασμού: «Έτι προσφέρομέν σοι την λογικήν ταύτην και αναίμακτον λατρείαν, και παρακαλούμέν σε και δεόμεθα και ικετεύομεν· κατάπεμψον το Πνεύμά σου το Άγιον εφ ημάς και επί τα προκείμενα δώρα ταύτα…»

-Δίπτυχα και δεήσεις: «Του αγίου Ιωάννου, προφήτου, προδρόμου και βαπτιστού· των αγίων, ενδόξων και πανευφήμων Αποστόλων· του αγίου... ου και την μνήμην επιτελούμεν, και πάντων σου των Αγίων, ων ταις ικεσίαις επίσκεψαι ημάς, ο Θεός….»

«Μνήσθητι Κύριε της πόλεως…» , «Και έσται τα ελέη του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού μετά πάντων υμών».

Δ. Το τυπικό της Λατινικής λειτουργίας είναι πολύ διαφορετικό από αυτό της Ορθόδοξης καθώς και η θεολογία της. Αν εσείς κ.Α.Τ δεν το πήρατε είδηση και αρέσκεστε να δημοσιεύετε οικουμενιστικές ερμηνείες της Ορθόδοξης Θείας Λειτουργίας περί του Θεού Πατρός για να με κατηγορήσετε,  λυπάμαι  για το επίπεδό σας. Το ΟΜΟΟΥΣΙΟ   και ΑΧΩΡΙΣΤΟ της Αγίας Τριάδος δεν επιτρέπει τέτοιες ερμηνείες, που σας αρέσει να αναπαράγετε για λόγους εντυπωσιασμού. Επίσης σας υπενθυμίζω  ότι οι μοναδικές ακολουθίες που γίνονται εντός του ιερού βήματος και ενώπιον της Αγίας Τραπέζης είναι τα ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ(χειροτονία) και η ακολουθία του όρθρου των εορτών. Στις υπόλοιπες ακολουθίες , που αναφέρετε στο άρθρο του π.Θ.Ζ (Εσπερινός, Απόδειπνο. Μεσονυκτικό) ο ιερέας βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ.

ΣΤ. Επειδή ο αγώνας του καθενός είναι προσωπικός και επειδή εσείς δεν  γνωρίζετε όλους και όλα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.Ούτε είναι υποχρεωμένος ο καθένας  να λογοδοτεί  σε εσάς, που αναγορευτήκατε ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ. Ποιος νομίζετε ότι είστε κ.Α.Τ, που τολμάτε να αμφισβητείτε και  αυτόν τον λαό που σέβεται και τιμά  αναγνωρισμένη Αγία;

 Εσείς, που θέλετε να αναγορεύετε τον εαυτό σας σε σωτήρα της Εκκλησίας,  σας προτείνω  να φορέσετε το ράσο του ορθοδόξου κληρικού και να μπείτε ως κληρικός στην αρένα του αντι-οικουμενιστικού αγώνα, για να δούμε τους αγώνες σας  και να μην αρκείστε στην  ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ.

Ζ. Τέλος κ.Α.Τ σας ενημερώνω, ότι οι θέσεις, που εκφράζω γραπτώς είτε στο διαδίκτυο, είτε στον τοπικό τύπο (τις  οποίες εσείς παντελώς αγνοείτε, βάζοντας με ευκολία ταμπέλες), είναι αποτέλεσμα έρευνας, που βασίζονται σε πηγές, αποφεύγοντας την προσφιλή  σας τακτική  του λαϊκισμού. Επειδή ακολουθείτε διαστρεβλωτική τακτική θα σας παρακαλέσω να μην ασχοληθείτε πλέον άλλο  με το πρόσωπό μου, επειδή γίνεστε αιτία σκανδαλισμού και εκτίθεσθε. 

Μην ξεχνάτε κ.Α.Τ., ότι η τακτική, που ακολουθείτε, ΔΙΑΣΠΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται και χρεώνεστε. Αν τέτοια αποτείχιση διδάσκετε, λυπάμαι πολύ, γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΗΘΟΣ.

 

-

32 σχόλια:

  1. Η τελευταία παράγραφος είναι η ουσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Δυστυχώς, οι μικρότητες και οι ΕΓΩΙΣΜΟΙ κάποιων, που πιστεύουν ότι είναι οι ΓΚΟΥΡΟΥ της αποτείχισης την οδήγησαν στην αποτυχία εν τη γενέσει. Ας θυμηθούμε τι συνέβη στην ημερίδα στο Ωραιόκαστρο. Εκεί μπήκε η ταφόπλακα του αγώνα. Τα όποια θέματα, που προκύπτουν, λύνονται μέσα από ΔΙΑΛΟΓΟ με σεβασμό, ευγένεια και κατανόηση και όχι με επιθέσεις και ειρωνίες. Μακάρι να υπήρχε ένα συντονιστικό όργανο για την αποτείχιση, για να αποφεύγονται οι παρεκτροπές και οι διαστρεβλώσεις σε σοβαρά θέματα, αλλά και σε θέματα ήθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνούμε με τον π. Δημήτριο ότι οι τακτικές που δεν έχουν εκκλησιαστικό ήθος δεν κάλουν καλό στον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Όπως και οι διάφορες έωλες και ανόητες απόψεις και οι περιφρονήσεις εναντίον καλών αδελφών δεν κάλουν καλό στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
    Όπως και η θεωρία του "Υποχρεωτισμού" δεν κάλουν καλό στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσοι αποτειχισμένοι σαν την γυναίκα του ΛΩΤ ΓΥΡΊΖΟΥΝ και κοιτάνε τα κατοικιτήρια των δαιμόνων , τους ναούς της παναίρεσης λέω , είναι γιατί ναι μεν το σώμα τους αποχώρησε αλλά το πνεύμα τους είναι εκεί.

    Οσο τώρα τα περί την δημοσίευση "Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ"
    Είναι σύνηθες στην Δύση και ασύνηθες και σπάνιο αλλά το απαντάμε και στην στην Ανατολή πριν το 1800 και δεν είναι απαγορευμένο . Και όντως με άλλα δυτικά εισχώρησε η καθιερώθηκε και παρ ημίν σε μια παράλληλη πορεία εισαγωγής και καθιέρωσης άλλων δυτικών πχ της Παπικής Τριάδας της "εξαφάνισης " των παν ορθόδοξων συνόδων της Δεύτερης Χιλιετίας κτλ στις συλλογές των Ιερών Κανόνων κοπτοραπτική στο κρεβάτι του προκρούστη των δητικό βαρεμένων .
    Τά κακώς κείμενα δια της σταδιακής μακροχρόνιας διολισθήσεως έγιναν αποδεκτά και η προταση ακόμα για διόρθωση τους χαρακτηρίζεται ιεροσυλία . Ενα κανονιολόγος αν ερωτηθεί θα γνωματεύσει οτι κάποιοι πολλοί κανόνες του Πηδαλίου , κανόνες που αποδίδονται σε αγίους είναι ψευδεπίγραφοι άρα ψευδείς . Αν ζητήσεις απο ένα δογματολόγο να αξιολογήσει την θεολογία της παπικής Αγ τριάδας κείμενο και εικόνα παπική θα στην πεί . Πως είναι ορθόδοξο ένα βιβλίο που δεν ευλογεί οσα η εκκλησία ευλογεί ( τις 8&9 οικουμενικες και πανορθόδοξες λεω)και δεν αναθεματίζει όσα η ορθοδοξία αναθεματίζει ( την μη αναφορά του συνοδικού τής Κυριακής της Ορθοδοξίας και την σχετική θεολογία λέω)
    Λέω ανίερο το Πηδάλιο ιερόσυλο και αγιομαχο με λένε
    Λέω Παπική απεικόνηση το "Φιλιόκβε " ιερόσυλο και αγιομάχο με λένε
    Εσύ αν πείς για δυτικότροπους Σταυρούς και δυτικότροπες συνήθειες πως περιμένεις να μην σε πούνε ότι σου λένε ?
    Αναμενόμενο δεν είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sotirio
      Καλά σε λένε ιερόσυλο και αγιομάχο, αν λές ανίερο το Πηδάλιο! Οι ιεροί Κανόνες δεν είναι ψευδεπίγραφοι.

      Αν κατακρίνεις το "Φιλιόκβε", δεν πρέπει να σε κατηγορούν.
      Αν δεν παραδέχεσαι τους σύγχρονους αγίους, καλά κάνουν και σε λένε αγιομάχο.
      Κοίταξε να μετανοήσεις για να μην χάσεις την ψυχή σου!

      Διαγραφή
    2. Το Παράρτημα» του Πηδαλίου, σελ. 697- 738 ξέρουν οι κανονιολόγοι τι είναι και ξέρουν και τι λέει
      Η Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδος η εν Τρούλλω (691),«Καὶ μηδενὶ ἐξεῖναι τοὺς προδηλωθέντας παραχαράττειν κανόνας, ἢ ἀθετεῖν, ἢ ἑτέρους παρὰ τοὺς προκειμένους παραδέχεσθαι κανόνας, ψευδεπιγράφως ὑπό τινων συντεθέντας, τῶν τὴν ἀλήθειαν καπηλεύειν ἐπιχειρησάντων. Εἰ δέ τις ἁλῶ κανόνα τινὰ τῶν εἰρημένων καινοτομῶν, ἢ ἀνατρέπειν ἐπιχειρῶν, ὑπεύθυνος ἔσται κατὰ τὸν τοιοῦτον κανόνα, ὡς αὐτὸς διαγορεύει, τὴν ἐπιτιμίαν δεχόμενος, καὶ δι’ αὐτοῦ, ἐν ᾧπερ πταίει θεραπευόμενος»

      Διαγραφή
    3. Καί τί σχέση έχει το σχόλιο σου sotirio, με την πολεμική σου στο Ιερό Πηδάλιο;
      Η Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδος σε καταδικάζει, διότι αθετείς τους ιερούς Κανόνες με τις βλάσφημες θεωρίες σου.

      Διαγραφή

    4. Ευλογώ οτι η Ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζω οτι η ορθοδοξία αναθεματίζει .
      Η σχέση του σχολίου έχει να κάνει οτι η σύνοδος στήν ως ανω απόφαση αφου έχει ξεκαθαρίσει και αποδεχθεί τους γνήσιους νομοθετεί για τους ψευδεπίγραφους .
      Και σε αυτές τις σελίδες του πηδαλίου δημοσιεύονται ψευδεπίγραφοι και το διδάσκει αρμόδιος να διδάσκει κανονικό δίκαιο κανονιολόγος καθηγητής.

      Παραδείγματος χάριν ενδεικτικώς αναφέρω σελ απο σελ 125 και μετά και ειδικά 131και 132

      https://eclass.uoa.gr/modules/document/file.php/THEOL338/%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%94%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%20Syllabus%202020.pdf

      Οσο τώρα αν αθετώ κανόνα πες μου ποιον κανόνα αθετώ με ποια θεωρία μου , ποία γραφή μου και ποιά πράξη μου .Να μετανοήσω και να σε έχω ευεργέτη μου .

      Διαγραφή
    5. Ελληνορθόδοξος Εχέφρων16 Σεπτεμβρίου 2024 στις 1:01 π.μ.

      Sotirio ο κάθε καθηγητής κανονολόγος και γενικότερα ο κάθε καθηγητής Θεολογίας δεν είναι αλάθητος, αλλά μπορεί να έχει πέσει ο ίδιος και σε αιρέσεις και σε κακές αντιλήψεις.
      Γιατί για εσένα είναι αυθεντία ο μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος Παπαθωμάς;;;
      Είναι ανώτερος από τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη στη συνείδησή σου;;;
      Έχεις δει που έχει σπουδάσει ο μητροπολίτης Περιστερίου;;;
      Ποιές οι απόψεις του για τον οικουμενισμό;;;
      Γιατί να δεχθούμε τις απόψεις του ;;;

      Αν πιστεύεις τα γραφόμενα του μητροπολίτη Περιστερίου και θεωρείς ψευδεπίγραφους τους ιερούς Κανόνες που μέχρι τώρα δέχεται όλη η Εκκλησία και ο Άγιος Νικόδημος που ασχολήθηκε επισταμένως με τους ιερούς Κανόνες, τότε αθετείς τους Κανόνες αυτούς που χαρακτηρίζει ο μητροπολίτης Περιστερίου ως ψευδεπίγραφους.

      Διαγραφή
    6. Αθετείς το Ιερό Πηδάλιο, sotirio, που δέχεται την ιερωσύνη και τα Μυστήρια των ιερωμένων που ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία και δεν έχουν καθαιρεθεί!!
      Αθετείς το Ιερό Πηδάλιο και βλασφημείς και το Άγιο Πνεύμα!
      Μετανόησε sotirio!

      Διαγραφή
    7. Διαβαζω : " Αν πιστεύεις τα γραφόμενα του μητροπολίτη Περιστερίου και θεωρείς ψευδεπίγραφους τους ιερούς Κανόνες που μέχρι τώρα δέχεται όλη η Εκκλησία και ο Άγιος Νικόδημος "
      Φέρνω σαν παράδειγμα στους οικουμενιστές γνωμοδότηση οικουμενιστή καταξιωμένου απο αυτούς . Πλην όμως ΔΕΝ ΥΣΧΙΕΙ οτι ο αγ Νικόδημος τους δέχεται και υπάρχουν έγραφα με την διαμαρτυρία του για τις αλλοιώσεις στο χειρόγραφο και προσθήκη των κανόνων που ξεκάθαρα λέει τι είναι .Οτι λέει το πηδάλιο δεν είναι όλα δικά του . Σε καθε περίπτωση ΚΑΘΕ ΣΥΛΟΓΗ που αναφέρει οτι περιέχει ΠΑΝΤΑΣ τους κανόνες και σταματά στο σχίσμα σαν να μην έχει η Εκκλησία χωρίς Πάπα Αγιο Πνεύμα να κάνει συνόδους άξιες αναφοράς . ΚΑΘΕ ΣΥΛΟΓΗ που δεν αναφέρει οσες καταδίκασαν φιλιοκβε και πάπα και Βεκο και προτεστάντες και σύχρονες αιρέσεις δεν είναι παραδεκτή για όποιον σέβεται ΟΛΕΣ τις συνόδους . Η εκκλησία μας συνεχίζει και στην 2 χιλιετία και δεν σταματά με το που αποτειχιζόμαστε απο την Δύση . Σύγχρονες συλλογές που δεν περιέχουν Κανονικό δίκαιο που δεν αναθεματίζει φιλιοκβε και Πάπα είναι στρατευμένες στον παπισμό και όχι αντικειμενικές .

      Διαγραφή
    8. Sotirio δεν ξέρεις τί γράφεις!!
      Το Ιερό Πηδάλιο είναι ξεκαθαρισμένο από αλλοιώσεις.
      Αν θέλεις να πιστεύεις τον μητροπολίτη Περιστερίου, τότε σου τον χαρίζουμε.
      Εμείς μένουμε με τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη και την παράδοση της Εκκλησίας.
      Εσύ μείνε με τον μητροπολίτη Περιστερίου.
      Τελικά είχε δίκαιο ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος που έγραφε για τα Άκρα. Τα Άκρα συναντώνται.
      Όπως συναντώνται ο sotirio με τον Περιστερίου και τις απορριπτέες απόψεις του για το ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ .

      Διαγραφή
    9. Η 8' Οικουμενική Σύνοδος του 879 εν Κωνσταντινουπόλει, εδογμάτισε: “Πάντες ούτω φρονούμεν, ούτω πιστεύομεν. Τους ετέρως παρά ταύτα φρονούντας ή έτερον όρον αντί τούτου προβαλέσθαι τολμώντας, τω αναθέματι καθυποβάλλομεν. Ει τις παρά τούτο το ιερον Σύμβολον τολμήσειεν έτερον αναγράψασθαι ή προσθείναι ή αφελείν και όρον ονομάσαι αποθρασυνθείη, κατάκριτος και πάσης χριστιανικής ομολογίας απόβλητος. Εί τις τοίνυν, εις τούτο απονοίας ελάσας, τολμήσειεν έτερον εκθέσθαι Σύμβολον και όρον ονομάσαι ή προσθήκην ή αφαίρεσιν εν τω παραδεδομένω ημίν παρά της αγίας και οικουμενικής εν Νικαία το πρώτον μεγάλης Συνόδου ποιήσαι, ανάθεμα έστω!” Και την επιβεβαιώνουν οι Συνόδου του 1009, του 1054, του 1341, του 1347, του 1351, του 1440, του 1441, του 1443, του 1450, του 1484, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848, του 1895
      Και την ομολογεί η εκκλησία μας 8 οικουμενική μαζί μετην 9 στο συνοδικό της Κυριακής της ορθοδοξίας που διαβάζεται πάνω απο Χίλια χρόνια .
      Που αυτές αναφέρονται στο Πηδάλιο ?

      Διαγραφή
    10. Sotirio μπορεί να μην αναφέρονται στο Πηδάλιο η 8η και η 9η Οικουμενική Σύνοδος, όμως και δεν απορρίπτονται από το Πηδάλιο. Είναι κατά πάντα σεβαστές.
      Μην σκανδαλίζεσαι για το τίποτα.

      Διαγραφή
    11. Διαβάζω : Το Ιερό Πηδάλιο είναι ξεκαθαρισμένο από αλλοιώσεις.
      και ξαναδιαβαζω : Sotirio μπορεί να μην αναφέρονται στο Πηδάλιο η 8η και η 9η Οικουμενική Σύνοδος,
      Απάντηση : Και ξανά λέω οχι μόνο αυτές Αλλά και ολες οι Πανορθόδοξες της 2 χιλιετίας δεν αναφέρονται . Και ερωτώ οι σύνοδοι οι Συνόδου του 1009, του 1054, του 1341, του 1347, του 1351, του 1440, του 1441, του 1443, του 1450, του 1484, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848, του 1895 ειναι αλλοιώσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΧΡΟΝΕΣ ΣΥΛΟΓΕΣ για καποιους που κυοφορούν την μνημόνευση του πάπα και το κολιμπάρι ?

      Διαγραφή
    12. Sotirio όλες οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι δεν είναι οπωσδήποτε και Άγιες. Οπότε γιατί να αναφέρονται στο Πηδάλιο;
      Το Ιερό Πηδάλιο δεν διαφωνεί με τις 8η και η 9η Οικουμενικές Συνόδους.
      Όσες απο τις Συνόδους που αναφέρεις είναι Ορθόδοξες τις δεχόμαστε.
      Όσες απο τις Συνόδου που αναφέρεις δεν είναι Ορθόδοξες, δεν τις δεχόμαστε.

      Άφησε τις εγωιστικές και ατερμάτιστες ενστάσεις και τον μεγάλο εγωισμό που έχεις.
      Και σταμάτα να αθετείς το Ιερό Πηδάλιο.
      Θα χάσεις την ψυχή σου.

      Διαγραφή
  4. Και ο κανόνας της Αγίας Γραφής απαγορεύει τα ψευδεπίγραφα . Αλλά βλέπουμε την με Πατριαρχική σφραγίδα δημοσίευση Αγίας Γραφής με συμπερίληψη ψευδεπιγράφων . Καπου το Φανάρι μοιάζει σαν τους φάρους που σβήσανε και οχι μόνο δεν βοηθάνε τους ναυτικούς αλλά είναι κίνδυνος .
    Αλλά ακόμα και αν η νόθευση των κειμένων και το να αποφανθεί κάποιος τι είναι γνήσιο και τι όχι είναι εργασία αρμοδίων ο καθένας μπορεί να δεί την στην πράξη παραχάραξη με νομικίστικα κόλπα κεκονιαμένων τάφων σε στύλ γραμματέων και φαρισαίων .
    Ο Νόμος του Θεού δόθηκε με απλά λόγια και σε όλους κατανοητά λόγια και δόθηκε σε απλούς ανθρώπους . Και ρυθμίζει και τις σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους και με τον Θεό . Και έγινε για να φέρει τον άνθρωπο στον Θεό και οχι να τον απομακρύνει απο αυτόν.
    Παράδειγμα διαστρέβλωσης ? Οταν ευλογής διαζύγιο εκεί που δεν υπάρχει λόγος μοιχείας και 2 και 3 γάμο τέτοιων διαζευγμένων στην πράξη συμφωνείς με την απαξ παραδοθείσα πίστη ?
    Οταν δέχεσαι την ομοφιλοφιλία σαν όχι αμαρτία και ιερείς και αρχιερείς ομοφιλόφιλους ? Εκαναν δυσδιάκριτα τα όρια αίρεσης και αμαρτίας Ο Σίμων ο Μαγος είναι ο πρώτος καταδικασμένος αιρετικός και απαρχή όλων των αιρέσεων . Και δεν ξέρω αν υπάρχει αίρεση δίχως την συνοδεία της σιμωνίας .
    Το λοιπόν ένα παπαδαριό του χρυσού και οχι του Χριστού εμφανώς σιμωνιακοί και εμφανώς χρησιμοποιούντες τον Χριστό για να κυριαρχούν και να εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους για ίδιον όφελος ,κρατική και εκκλησιαστική εξουσία στο πρόσωπο ΕΝΟΣ μονάρχη επί γής Θεού επικράτησε στην Δυτική εκκλησία . ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΕΪΝΑΙ είπαμε και αποτειχιστίκαμε και έδώ και 1000 χρόνια είμαστε αποτειχισμένοι . Και όταν αργότερα ο Βέκος μνημόνευσε πάπα αποτειχιστίκαμε και απο αυτόν . Και όποιος μιλά για αποτείχιση και ιερή και ανίερη αποτείχιση ας μελετήσει το πότε , το τι και πως το κάνανε οι Αγιοι Πατέρες μας τότε.
    Από παλιά αυτό το πολυεθνικό μαγαζί ενδιαφερότανε να επεκταθεί με συγχωνεύσεις και εξαγορές και να πάρει την γενική αντιπροσωπεία . Τι σκοπό είχε ?Ο Αντίχριστος μονάρχης να είναι ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ κάθε Θεού κάθε θρησκείας . Τι λέει ? Αναγνώρισε τον Αντίχριστο σαν μονάρχη σαν Πνευματικό και κοσμικό ηγέτη και πίστευε οτι θέλεις 'η ακόμη και να είσαι άθεος .
    Ο οικουμενισμός αυτό είναι .Μιά παν θρησκεία επιβολής του Αντίχριστου . Και τον έχουνε πάρει χαμπάρι και υπάρχει αντι οικουμενιστικό κίνημα και απο τους μουσουλμάνους ( αυτοί το πήραν χαμπάρι πρώτοι ) και στους ίδιους τους Παπικούς και σε άλλες θρησκείες .
    Ο Πατροκοσμάς δεν μας παραπέμπει σε κανόνες και ψιλά γράμματα .
    Μας δείχνει τον Αντίχριστο και μας προειδοποίει με απλά και κατανοητά σε όλους λόγια ώστε απο τον καρπό να γνωρίσουμε το δέντρο όπως λέει και το ευαγγέλιο ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 7:19-21 19 παν δενδρον μη ποιουν καρπον καλον εκκοπτεται και εις πυρ βαλλεται 20 αραγε απο των καρπων αυτων επιγνωσεσθε αυτους 21 ου πας ο λεγων μοι κυριε κυριε εισελευσεται εις την βασιλειαν των ουρανων αλλ ο ποιων το θελημα του πατρος μου του εν ουρανοις .
    Λοιπόν μασκαρεμένος σαν Χριστός είναι ο Αντίχριστος όχι μόνο στον Ναό των Ιεροσολύμων αλλά και σε όλους τους ναούς όπου λατρεύεται αυτός ο ΚΟΙΝΟΣ ΘΕΟΣ Πάπα , Βαρθολομαίου , Ραβίνων , Ιμάμηδων , Βουδιστών κτλ κτλ . Και δεν θα υπάρξει ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ έλεος για όποιον ευσεβούλη εστιάζεται στον διόσμο και τον άνηθο .

    ΤΙ ΜΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΟΥΝΙΤΕΣ ΣΤΑΥΡΟ Η ΟΧΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ?
    ΤΙ ΜΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΟΙ ?
    Μα οδηγίες έχουν να ομοιάζουν για να ξεγελούν και καλά να τηρούν τις παραδόσεις με ακρίβειας και στην παραμικρή λεπτομέρεια ...
    Θα μπούμε σε συζήτηση μαζί τους για το αν η θέση του Σταυρόυ είναι εδώ ή εκεί ή παραπέρα ?
    Το κύριο είναι ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ψευδεπίγραφα sotirio είναι κατακριτέα.
      Αλλά το Πηδάλιο δεν είναι ψευδεπίγραφο.
      Το έβγαλες εσύ ψευδεπίγραφο, χωρίς κανένα λόγο, επειδή δεν συμφωνεί με τις ακρότητες, τις βλασφημίες σου και την super-"ευλάβεια " σου.

      Διαγραφή
  5. Ασκώ δριμεία κριτική αλλά ποιό ιερό κανόνα αναφερόμενο η οχι στο Πηδάλιο παραβιάζω και δεν συμφωνεί με όσα λέω , γράφω , ή πράττω ? Πές μου να βάλω μετάνοια .
    Δέχομαι όλες τις συνόδους της Εκκλησίας μου και όχι μόνο όσες αναφέρει το Πηδάλιο και δέχομαι 8 και 9 οικουμενική ως Οικουμενικές σε αντίθεση με το Πηδάλιο . Επίσης απορρίπτω την κακοδοξία στα σχόλια του Πηδαλίου σε αρκετά σημεία πχ Το ποιός είναι ο Παλαιος των Ημερών .
    Το Πηδάλιο ψευδώς επιγράφεται οτι περιέχει ΠΑΝΤΑΣ τους κανόνας δεν τους περιέχει . Και δεν λέω οτι είναι ψευδεπίγραφο αλλά οτι δημοσιεύει ψευδεπίγραφα . Και ψάξε τι λένε οι σύνοδοι για όποιον δημοσιεύει ψευδεπίγραφα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός είσαι εσύ που θα ασκήσεις δριμεία κριτική στο Ιερό Πηδάλιο;
      Εκτός απο την υπερηφάνεια και την πλάνη σου, τί άλλο έχεις να επιδείξεις;
      Η 8η και 9η Οικουμενική Σύνοδος δεν έχουν καθολική αποδοχή ακόμα από την Εκκλησία , γι΄ αυτό το ιερό Πηδάλιο δεν τις αναφέρει.
      Κακοδοξία έχεις εσύ , όχι το Πηδάλιο, σε αρκετά σημεία.
      Και δεν δημοσιεύει ψευδεπίγραφα το Πηδάλιο!
      Σταμάτα να αθετείς το Ιερό Πηδάλιο και βλασφημείς και το Άγιο Πνεύμα!
      Μετανόησε sotirio!

      Διαγραφή
  6. Ο Θεός μου είναι ο Θεός των επι Βεκου αγίων και οχι ο ΑΝΤΊΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΣ .
    Είμαι χριστιανός που δεν μνημονεύω τον νέο Βεκο , τον Βαρθολομαίο και όποιον δεν τον μνημονεύει . Είμαι χριστιανός που οχυρώνεται στην Ορθόδοξη πίστη . Και οτι δεν ευλογεί όσα η ορθοδοξία ευλογεί και δεν αναθεματίζει οτι η ορθοδοξία αναθεματίζει δεν το κρατώ κάτω απο την μασχάλη . Και δεν θα μου πεί κανένας πάπας και κανένα παπάκι οτι πρέπει να βλέπω με τα δικά του αιρετικά μάτια τι είναι Θεός ή σατανάς και δεν είμαι αρμόδιος να κρίνω αυτόν που καταφανώς και γυμνή την κεφαλή ακολουθεί τον αντίχριστο αλλά πρέπει να πιστεύω οτι μου σερβίρει . Και για τις αμαρτίες μου μετανοώ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΟΧΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου είπε κανείς sotirio να μνημονεύεις τον Βαρθολομαίο, ούτε να αρνηθείς τον αληθινό Θεό.
      Σου γράφουν να μην είσαι αγιομάχος και να μην αθετείς το Ιερό Πηδάλιο, να μην βλασφημείς το Άγιο Πνεύμα!
      Μην φτιάχνεις δική σου πίστη, αλλά να δέχεσαι την Πίστη της Ορθοδοξίας, την Πίστη των αγίων και του ιερού Πηδαλίου.
      Αυτό σου λένε.

      Διαγραφή
  7. Διαβάζω:
    " Αθετείς το Ιερό Πηδάλιο, sotirio, που δέχεται την ιεροσύνη και τα Μυστήρια των ιερωμένων που ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία και δεν έχουν καθαιρεθεί!! "
    Απάντηση :
    Ποιός σου είπε οτι κάνω κάτι τετοιο ? Οτι μιλάω για ιερωσύνη και τα Μυστήρια των ιερωμένων που ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία ? Ποτέ δεν μίλησα για Χριστιανούς Ιερείς και μυστήρια αλλά για αιρετικούς .
    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι λέω .
    Λέω ότι το πατριαρχείο της Κωσταντινούπολης με την μνημόνευση του Παπα , ( και την ληστρική ) δεν είναι Ορθόδοξη Εκκλησία αλλά ΠΑΠΙΚΗ . Και για αυτήν ισχύουν οτι και για τις άλλες ουνιτικες εκκλησίες .
    ΟΤΙ ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ή ο ΒΕΚΟΣ που μνημόνευσε πάπα και όσοι μνημόνευαν Βέκο αυτή έχει ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν . Δεν μιλάω για χριστιανούς ! Για αυτούς μιλάω !
    Και ποτέ δεν είπα οτι δεν έχουν ιεροσύνη και μυστήρια αλλά ότι αυτά είναι ότι του ΠΑΠΑ . Είναι ειδωλολατρικά . Είναι του σατανά.

    Ποτε δεν είπα οτι ο Εωσφόρος μετα την πτώση δεν είναι άγγελος. Είναι αγγελος αλλά αποστάτης ,εκπεσών , πεπτοκως , Και ποτέ δεν είπα και οτι το μυστήριο της απώλειας δεν είναι μυστήριο Ποτε δεν είπα οτι Ααρών οταν θυσίαζε στο Χρυσό Βαδι δεν είχε ιεροσύνη . Είχε αλλά ήταν αποστάτης , ηταν πεπτοκώς . . Και ποτέ δεν είπα και οτι το μυστήριο που ο Ααρών τελούσε λατρεύοντας το Χρυσό βόδι δεν ήταν μυστήριο αλλά είπα οτι ηταν ειδωλολατρικό , ήταν της απώλειας , ήταν του σατανά Και ο Αννας και ο Καιαφας είχαν ιεροσύνη σαν αυτή του Βαρθολομαίου .

    Ποτε δεν είπα οτι ενας Αρχιερέας που χειροτόνησε η Εκκλησία του Χριστού πχ ο Βεκος και μετά αυτός έπεσε σε αίρεση δεν είναι Ιερέας . Είναι αρχιερέας αλλά αποστάτης , πεπτοκώς του σατανά πχ οταν μνημονεύει ΠΑΠΑ Και τα μυστήρια που τελεί αυτός ο πεπτοκώς Αρχιερέας μνημονεύοντας Πάπα ποτε δεν είπα οτι είναι ένα τίποτα .Οτι είναι ακυρα . Είπα οτι είναι ΠΑΠΙΚΑ , οτι είναι του εχθρου του Θεου , οτι ειναι ειδολατρικά και ενώνουν τους πιστούς με τον ΠΑΠΑ τον Αντίχριστο .

    Και θα ήθελα να ξεκαθαρίσω οτι αν ένας Αρχιερέας ή Ιερέας είναι κρυφά αιρετικός και δρά εντός της Ορθοδοξης Εκκλησίας τότε δεν θυσιάζει στο Χρυσό Βόδι αλλά η αναφορά είναι στον Αληθινό ΘΕΌ .
    Αν τώρα αυτός ξεμασκαρευτεί ΚΑΙ ΚΥΡΊΤΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΓΥΜΝΗ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ έχω καθήκον να τον καταγγείλω , να μην κοινωνήσω απο αυτόν γιατί όποιος κοινωνά απο κάποιον αιρετικό μοιάζει με τον σατανά και να περιμένω την κρίση της Εκκλησίας . Σε αυτή την περίπτωση αν δεν καταδικαστεί δεν είναι καθηρημένος . Εκεί διακόπτεις την κοινωνία με αυτόν και όχι με τους άλλους .
    Πχ αν είναι ο αιρετικός Ιερέας της ενορίας μου θα διακόψω την κοινωνία μαζί του και θα καταφύγω στον Επίσκοπο που ορθοτομεί και μέχρι να κριθεί η υπόθεση αυτός ο υπο κατηγορία Ιερεας μη καθηρημένος είναι και λειτουργεί κανονικά αν του επιτρέπει ο επίσκοπος εγώ δε εμποδίζομαι να πάω να κοινωνήσω σε αλλον ναό εκτός αν το ευλογεί ο ορθοτομών Επίσκοπος μου . Ομοια και επί αιρετικού επισκόπου . Για να κοινωνήσω σε άλλη επισκοπή ευλογία του ορθοτομούντος Αρχιεπισκόπου μου κτλ .

    ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ? Τῆς γὰρ ἁγίας ᾽Εκκλησίας ὀρθοτομούσης καὶ τὸν ἀληθῆ πρεσβευούσης λόγον
    Γιατί αλλά ισχύουν αν δεν ορθοτομεί ο Πατριάρχης και η σύνοδος και ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ καταδικασμένη αίρεση (πχ φιλιοκβε ετσι αποτειχιστίκαμε απο τον ΠΑΠΑ πριν αυτός καταδικαστεί )
    Απο την Κυριακή των Αγίων Παντων το 2002 , την Κυριακή μετα το συλείτουργο στην Ραββενα που ο Βαρθολομαίος μνημόνευσε Παπα απο τότε ελέω Θεού είμαι αποτειχισμένος .
    Δόξα το Θεώ πάντων ένεκα .
    Ναι κάπου δεν ξέρω που υπάρχει ορθόδοξος επίσκοπος που έχει αποστολική διαδοχή και ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας . Αν θέλει ο Θεός να κοινωνήσω ή θα αποκατασταθεί η ορθοδοξία στην εκκλησία της Κρήτης και τα Χανιά η θα με αξιώσει να κοινωνήσω όπως αξίωσε την Αγια Μαρία την Αιγύπτια απο τον Αγ Ζωσιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sotirio συνεχίζεις να αθετείς το Ιερό Πηδάλιο, sotirio, που δέχεται την ιεροσύνη και τα Μυστήρια των ιερωμένων που ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία και δεν έχουν καθαιρεθεί!
      Ο Βαρθολομαίος και οι οικουμενιστές και οι ανάξιοι κληρικοί, ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία αφού δεν έχουν καθαιρεθεί.
      Μετανόησε και μην φτιάχνεις δικές σου ιδεολογίες.

      Διαγραφή
    2. Ο Βεκος άνηκε στην ορθόδοξη εκκλησία πριν καθαιρεθεί ? και τότε πως και ο ναός της Αγίας Σοφίας επανακαθιερώθικε και γιατί οι χειροτονίες του δεν είχαν Πνευμα Αγιο οπως δεν έχουν ολων των αιρετικών αν άνηκε στην εκκλησία και είχαν χάρη τα μυστήρια του και όχι σατανά ?

      Διαγραφή
    3. Ναι , Sotirio, ο Βέκκος άνηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία πριν καθαιρεθεί.
      Δείξε μας πού το είδες ότι επανακαθιερώθηκε ο Ναός της Αγίας Σοφίας και ότι οι χειροτονίες του δεν είχαν Άγιο Πνεύμα. Αφού μας δείξεις ποιός τα γράφει όλα αυτά, θα σου απαντήσω.
      Θέλω συγκεκριμένες παραπομπές.

      Διαγραφή
  8. Δες τα της εν Βλαχαίρνες την Δευτέρα του Πάσχα του1283 σύνοδο και δες οτι ο Μιχαήλ Παλαιολόγος δεν αξιώθηκε Χριστιανικής ταφής και μνημόσυνων η πεπτοκούσα σύζυγος του Ανδρονίκου Β μετανοούσα μεν αλλά ακόμη μη λαβούσα συγχώρηση απέθαντέ και ναι μεν κηδεύτηκε αλλά μνημοσύνων δεν αξιώθηκε .
    Ψαξε να τα βρείς στις νομιζόμενες απο εσένα ιερές συλλογές οι οποίες θα όφειλαν να αναφέρουν την σύνοδο . Ακόμα και αν δεν την παραδεχόταν θα ανάφεραν αυτή που την καταδίκασε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις Sotiro;
      Απάντησε με συγκεκριμένες απαντήσεις και συγκεκριμένες παραπομπές σε βιβλία ή το internet. Να δούμε πόσο έγκυρα είναι αυτά που γράφεις.
      Δείξε μας πού το είδες ότι επανακαθιερώθηκε ο Ναός της Αγίας Σοφίας και ότι οι χειροτονίες του δεν είχαν Άγιο Πνεύμα.

      Διαγραφή
    2. Παραπομπές σε βιβλία ή το internet είναι του κόσμου . Ο άλφα είπε και ο βήτα είπε .Δεν είναι η πίστη μου πανω στην γνωμη του αλφα και του Β αλλά στο τι πιστεύει η Εκκλησία . Αναφορά σε σύνοδο είναι η Εκκλησία είπε εν Αγίω Πνεύματι και ή μία σύνοδος στηρίζεται σε όλες τις προηγούμενες και επιβεβαιώνεται από όλες τις επόμενες . Και αν μία απο αυτές δεν ισχύει η ίδια η Εκκλησία με σύνοδο την χαρακτηρίζει ληστρική .Αλλά όσες παρατίθενται συμφωνούν μεταξύ τους και εκφράζουν την συνεπή καταδίκη του Παπισμού για 1000 χρόνια . Και όποιος έστω μία αθετεί όλες τις αθετεί .

      Διαγραφή
    3. Δεν σου είπαμε, sotirio, να μας παραπέμψεις σε βιβλία του κόσμου. Αλλά σε βιβλία θεολογικά ή ιστορικά έγκυρα που να υποστηρίζουν αυτά που γράφεις.
      Εσύ πού τα είδες αυτά που γράφεις; Στην φαντασία σου ήρθαν; Δεν τα διάβασες από βιβλία ή internet;;

      Δείξε μας πού το είδες ότι επανακαθιερώθηκε ο Ναός της Αγίας Σοφίας και ότι οι χειροτονίες του δεν είχαν Άγιο Πνεύμα.
      Απάντησε μας με συγκεκριμένες απαντήσεις και συγκεκριμένες παραπομπές σε βιβλία ή το internet. Να δούμε πόσο έγκυρα είναι αυτά που γράφεις.
      Περιμένουμε.

      Διαγραφή
  9. Οπως το παράλαβα πριν 50 χρόνια σας το λέω
    «Άρα ουν, αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις ας εδιδάχθητε είτε δια λόγου είτε δι' επιστολής ημών...» (Απόστολος Παύλος, Β' Θεσσαλονικείς κεφ. β',15).
    Ηταν στο μάθημα των Εγκαινίων Ναού και εκεί ήταν παράδειγμα οτι υπαρχει ειδική "ταξις" οταν εχει βεβηλωθεί ο Ναός , η η Αγία Τραπεζα
    Τί γινεται στον ναό των αιρετικών μας το περιγράψει το φοβερό όραμα που είδε ο Άγιος Αντώνιος την δε θεολογία Ο Άγιος Νικηφόρος,

    Ἐρώτησις γ´ εἰς Νικηφόρον Κωνσταντινουπόλεως. Ὅτι οὐ χρῇ εἰσιέναι χάριν εὐχῆς εἰς τάς ὑπὸ αἱρετικῶν ἱερέων κοινωθείσας καὶ κατεχομένας ἐκκλησίας. Ἐρώτησις. Περὶ τῶν κοινωθεισῶν ἐκκλησιῶν ἐκ τῶν ἱερέων, κοινωνησάντων τῇ αἱρέσει, καὶ κατεχομένων ὑπ᾿ αὐτῶν, εἰ χρὴ εἰσιέναι εἰς αὐτὰς χάριν εὐχῆς καὶ ψαλμῳδίας. Ἀπόκρισις. Οὐ χρὴ τὸ καθόλου εἰς τοιαύτας ἐκκλησίας εἰσιέναι, κατὰ τοὺς εἰρημένους τρόπους, ἐπειδὴ γέγραπται· Ἰδοὺ ἀφίεται ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος. Ἅμα γὰρ τῷ εἰσαχθῆναι τὴν αἵρεσιν, ἀπέστη ὁ ἔφορος τῶν ἐκεῖσε ἄγγελος, κατὰ τὴν φωνὴν τοῦ μεγάλου Βασιλείου, καὶ κοινὸς οἶκος ὁ τοιοῦτος χρηματίζει ναός, καί· Οὐ μὴ εἰσέλθω, φησίν, εἰς ἐκκλησίαν πονηρευομένων, καὶ ὁ ἀπόστολος· Τίς συγκατάθεσις ναοῦ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων;

    Ἐρώτησις δ´ εἰς Νικηφόρον Κωνσταντινουπόλεως. Ὅτι ἐφεῖται καὶ τοῦτο, καὶ τὸ λειτουργεῖν ἐν αὐταῖς, προηγουμένης τῆς τῶν ἀνοιξίων τελετῆς.
    Ἐρώτησις. Περὶ τῶν κοινωθεισῶν Ἐκκλησιῶν ὑπὸ τῶν αὐτῶν ἱερέων καὶ (μὴ) κατεχομένων ὑπ᾿ αὐτῶν, εἰ χρὴ ἐν αὐταῖς ψάλλειν καὶ εὔχεσθαι. Ἀπόκρισις, Χρὴ μὲν οὖν εἰσιέναι ἐν ταῖς τοιαύταις ἐκκλησίαις εἰς τὸ ψάλλειν καὶ εὔχεσθαι, ἀλλ᾿ εἰπερ ἀσφαλῶς μὴ καταχραίνοιντο ὑπὸ τῶν (αὐτῶν), ἀλλὰ κατέχονται ὑπὸ τῶν ὀρθοδόξων ἐς τόδε. Τετύπωται δὲ ἐνταῦθα, ὑπὸ σεσωσμένου ἐπισκόπου ἤ ἱερέως, τὰ ἀνοίξια τῆς ἐκκλησίας γίνεσθαι, ὑποφαινομένης εὐχῆς, ὥστε, εἰ τοῦτο γένοιτο, καὶ τὸ λειτουργεῖν ἐκεῖσε οὐκ ἀπᾷδον. Παράδειγμα τὸ τὸν ἅγιον Ἀθανάσιον, ὑπὸ Κωνσταντίνου τοῦ βασιλέως παρακαλούμενον, μίαν ταύτην χάριν παρασχέσθαι, ἐν Ἀλεξανδρείᾳ ἕνα ναὸν παραδοῦναι τοῖς Ἀρειανοῖς εἰς τὸ συνάγεσθαι, κατανεῦσαι, ἄνπερ ἐν Κωνσταντινουπόλει λήψοιτο καὶ αὐτὸς τὴν αὐτὴν χάριν, τοῦ συνάγεσθαι τοὺς ὀρθοδόξους ἐν ἑνὶ ναῷ, προκατεχομένῳ ὑπὸ τῶν Ἀρειανῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλλα δες και εδω : http://users.uoa.gr/~nektar/history/2romanity/byzantine_timeline.htm
    Διαβάζω:
    1282 Το κράτος καταδικάζει την Ένωση και επανέρχεται επισήμως στην Ορθοδοξία
    Στις 26 Δεκεμβρίου 1282 ο πατριάρχης Ιωάννης Βέκκος καθαιρέθηκε και ο Ιωσήφ κατέλαβε ξανά το πατριαρχικό αξίωμα. Οι φυλακισμένοι ανθενωτικοί απελευθερώθηκαν και αποκαταστάθηκαν, ο ναός της Αγίας Σοφίας αποκαθάρηκε και επανεγκαινιάστηκε, ενώ οι ενωτικοί κληρικοί τιμωρήθηκαν. Τον Ιανουάριο του 1283 η επαναφορά στην Ορθοδοξία επισημοποιήθηκε με τη σύγκληση Συνόδου η οποία καταδίκασε τον Ιωάννη Βέκκο, που εξορίστηκε στην Προύσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου