Με αφορμή τα σχόλια, που δημοσιεύονται στο συγκεκριμένο ιστολόγιο σε αναρτήσεις που αφορούν την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, διευκρινίζουμε τα εξής:
Α.Η Ι.Μ.Εσφιγμένου ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ
ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΥΣ. Διώκεται
επειδή δεν μνημονεύει τον Οικουμενικό Πατριάρχη και αρνείται την εκκλησιαστική
κοινωνία με αιρετικούς, λόγω των Οικουμενιστικών
πρακτικών του Φαναρίου.
Β. Ξανατονίζουμε ότι ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΉ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΛΑΟΥ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σε πολλές αγιοκατατάξεις δεν έγιναν σοβαρές παρατυπίες, που δεν δικαιολογεί η ορθόδοξη εκκλησιαστική παράδοση, με αποτέλεσμα οι όσιοι γέροντες να εργαλειοποιούνται για οικουμενιστικούς σκοπούς.
Επίσης ξανατονίζουμε ότι αμφισβητούν την αγιότητα ορισμένων νεοφανών Αγίων πολλοί που ακολουθούν το νέο ημερολόγιο.
Η δημοσίευση σχετικών σχολίων
στο ιστολόγιο, στα πλαίσια της ελευθεροτυπίας, δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε τις απόψεις που
εκφράζονται, όταν μάλιστα είναι και επώνυμες. Απλά τις θεωρούμε τις απόψεις
αυτές αφορμή για εκτενέστερη συζήτηση και προβληματισμό.
Γ. Έχουμε διευκρινίσει ότι δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με την
συγκεκριμένη Μονή και φυσικά υπάρχουν διαφωνίες για πολλά εκκλησιολογικά
θέματα. Όμως τώρα στηρίζουμε τον αγώνα των Εσφιγμενιτών διότι ως Αγιορείτες
μοναχοί έχουν δικαιώματα διαμονής στην μονή της μετανοίας των, όπου έγινε και η
κουρά τους. Οι επί μέρους διαφωνίες δεν
έχουν θέση αυτή την κρίσιμη ώρα.
Δ.Ο μοναχισμός και ιδιαίτερα ο Αγιορείτικος Μοναχισμός ακολουθεί απαράβατους πνευματικούς κανόνες. Έχουμε γράψει ότι τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στο Άγιο όρος το έχει η Παναγία. Αυτή αποφασίζει για τα πάντα. Αν οι Εσφιγμενίτες κάνουν λάθος θα βρει τρόπο να τους παιδαγωγήσει.
Η άποψη ότι με
βάση τον ΚΧΑΟ σχισματικοί και αιρετικοί δεν έχουν θέση στο Άγιο Όρος είναι
πολιτικάντικη και λαϊκίστικη. Και αυτό γιατί πρέπει να καθορίσουμε ποιοι είναι σήμερα οι αιρετικοί και ποιοι οι σχισματικοί. Μήπως
ο ΚΧΑΟ μιλάει για την δημιουργία «αντιγράφων» αδελφοτήτων;;;Πότε στην εκκλησιαστική ιστορία
του Αγίου όρους καταγράφτηκε το γεγονός της ύπαρξης 20 μονών με 21 μοναστικές αδελφότητες;;;
Ε. Υπενθυμίζουμε ότι ο ηγούμενος της λεγόμενης ΝΕΑΣ
ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ήταν από τους
πρώτους Αγιορείτες ηγουμένους που αποδέχθηκε και υπερασπίστηκε το Ουκρανικό
Αυτοκέφαλο και υποδέχθηκε τους σχισματικούς Ουκρανούς στο Κονάκι της Μονής.
Υπερασπίστηκε τα τάγματα του Αζόφ και τους συνέκρινε με τους ήρωες του 21. Ήταν
αυτός από τους αγιορείτες ηγουμένους που ξιφούλκησε υπέρ των εμβολίων. Ήταν
αυτός από τους αγιορείτες ηγουμένους που συλλειτούργησε και αναγνώρισε τους
σκοπιανούς σχισματικούς. Γι΄αυτόν ο ΚΧΑΟ
τι προβλέπει;;;
ΣΤ. Στηρίζουμε και τον αγώνα όλων των άλλων πατέρων που
βρίσκονται στο στόχαστρο λόγω μη μνημόνευσης του Οικουμενικού Πατριάρχη και συμφωνούμε
απόλυτα με την παρακάτω άποψη, που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο:
«Εάν εισέλθουν τώρα ισχυρές κρατικές αστυνομικές δυνάμεις
στο Άγιο Όρος ,δεν πρόκειται να φύγουν από εκεί ποτέ. Θα παραμείνουν για πάντα
,για την εξασφάλιση της συστημικής πειθαρχίας και τρομοκρατίας απέναντι σε
όποιον Μοναχό, Κελί, Σκήτη ή Μονή θα έχει πλέον το θάρρος να υψώνει ομολογιακή
στάση σε κάθε διεφθαρμένο και αντίχριστο πρόσταγμα. Όποτε έχει ανακατευτεί η
πολιτική με την Εκκλησία και το Περιβόλι της Παναγίας, μόνο κακο και μύρια
προβλήματα έχουν προκαλέσει .
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ Η ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΣΤΟΝ
ΑΘΩΝΑ !!!
(ΚΧΑΟ=καταστατικός χάρτης Αγίου Όρους)
π.Δ.Α
Οι της Εσφιγμένου διώκονται διότι είναι σχισματικοί με ανυπόστατες χειροτονίες, ανήκουν σε άλλη εκκλησία και όχι στην ανατολική ορθόδοξη και έχουν μονάσει λάθρα στο Όρος με ανοχή των αρχών οι οποίες τώρα το βρίσκουν μπροστά τους. Ουδείς εξ αυτών είναι παλαιός εσφιγμενιτης προ του 1972
ΑπάντησηΔιαγραφή