Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

 



KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ -ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 


-ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ

-----------------------------

Αντιρρητικός λόγος στην 

ανακοίνωση Ιερών Μονών και 

Ιερών Ησυχαστηρίων 

για τις νέες 

ηλεκτρονικές ταυτότητες και τον 

προσωπικό αριθμό του πολίτη. 

(δευτερολογία)

Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου


Εισαγωγικά


Μετά τη δημοσίευση του κειμένου «Αντιρρητικός λόγος στην ανακοίνωση ιερών μονών και ησυχαστηρίων για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες και τον προσωπικό αριθμό», ακολούθησε ένας καταιγισμός αφοριστικών  σχολίων, γεγονός αναμενόμενο. Για μια ακόμα φορά ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ  ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, κρυβόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους, έδωσαν ρεσιτάλ ασχετοσύνης, έλλειψη εκκλησιαστικής παιδείας και ορθόδοξης κατήχησης. Έφθασαν δε στο σημείο να διαστρεβλώνουν και τα γραφόμενα, αποδεικνύοντας ότι όχι απλά βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου, αλλά πάσχουν και από την παθολογική κατάσταση «κατανόησης κειμένου». Αν και ως  γράφων το αρχικό άρθρο περιορίστηκα  στον σχολιασμό του επιλόγου του κειμένου των ιερών μονών, αναγκάζομαι να επανέλθω στο θέμα για να παρουσιάσω στους αναγνώστες μερικά ακόμα στοιχεία, που απέφυγα να γράψω στο αρχικό κείμενο. Υπενθυμίζω ότι η όλη σχετική αρθρογραφία είναι να αποδειχτεί ότι το θέμα «ηλεκτρονικές ταυτότητες - προσωπικός αριθμός» είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ και όχι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ - ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ.

Τον πολιτικό χαρακτήρα του θέματος το αποδεικνύουν οι υπογράφοντες αββάδες και Αμμάδες. Από τις δέκα παραγράφους του κειμένου μία παρουσιάζει τις  θεολογικές θέσεις των υπογραφόντων, όπου η πολιτική ελευθερία ταυτίζεται με τη θεόσδοτη ελευθερία κ.α. Οι υπόλοιπες ως επί το πλείστον ασχολούνται με επιχειρηματολογία με βάση τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ένωσης, την ελληνική νομοθεσία, τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας κ.α. Είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ να επιχειρηματολογούμε θεολογικά (;;;;;;!!!!!) με βάση τη νομολογία της ΑΘΕΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

Βέβαια το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, ως πολιτικό θέμα, έχει αρκετές δυσάρεστες συνέπειες που περιορίζουν  την πολιτική ελευθερία του σύγχρονου Έλληνα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πρέπει όμως να τονισθεί, ότι ένας ψηφισμένος  νόμος δεν εφαρμόζεται ΜΟΝΟ, όταν αποδεικνύεται αντισυνταγματικός, μετά από τις νομικές προσφυγές είτε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, είτε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι με ανακοινώσεις ιερών μονών και ησυχαστηρίων και εκκλησιαστικό χαρτοπόλεμο.

Τέλος σημειώνω ότι δεν θα συνεχίσω τον διάλογο-σχολιασμό για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες  με ανωνύμους.Ο κάθε ένας υπεύθυνα ας διαμορφώσει προσωπική άποψη για τα τεκταινόμενα και ας πράξει κατά συνείδηση.

Συμπληρωματικά στοιχεία.

Α. Οι μοναχοί και οι μοναχές, που υπογράφουν, είναι μεν Έλληνες πολίτες, αλλά πάνω απ΄όλα είναι ΜΟΝΑΧΟΙ. Και επειδή, απ΄ό,τι φαίνεται, οι ανώνυμοι σχολιαστές αγνοούν  βασικά θέματα του μοναχισμού, υπενθυμίζω το εξής. Όταν γίνεται η κουρά μοναχού, υπάρχει μια ακολουθία και κάποιες υποσχέσεις του προσερχόμενου στο μοναχικό τάγμα. Η ακολουθία αυτή ουσιαστικά είναι ο οδοδείκτης της πορείας των μοναχών στη μοναχική τους πολιτεία.
Μεταξύ των άλλων λέγονται στην ακολουθία και τα εξής;
( «Γίνωσκε ουν από της παρούσης ημέρας σταυρούσθαι, και νεκρούσθαι τω κόσμω, δια της τελειοτάτης αποταγής· αποτάσση γαρ γονεύσιν, αδελφοίς, ανδρί τέκνοις, πατράσι, συγγενείαις, εταιρείαις, φίλοις, συνήθεσι, τοις εν κόσμω θορύβοις, φροντίσι, κτήσεσιν, υπάρξεσι, τη κενή και ματαία ηδονή τε και δόξη· και απαρνείσαι ου μόνον τα προειρημένα, αλλ' έτι και την σεαυτής ψυχήν, κατά την φωνήν του Κυρίου, την λέγουσαν· «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν, και αράτω τον σταυρόν αυτού, και ακολουθείτω μοι».
Με βάση το κείμενο φαίνεται ξεκάθαρα, τι σημαίνει ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ και τι ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ. Επίσης η ορθόδοξη εκκλησιαστική ιστορία καθορίζει και τα όρια της δράσης του ορθόδοξου μοναχισμού, που είναι ο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ της δράσης των σε περιόδους αιρέσεων (περισσότερα στη συνέχεια).

Οι περισσότεροι υπογράφοντες μοναχοί ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος και μόνο πέντε μονές είναι Αγιορείτικες. Όπως γνωρίζουμε η μεν Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους εξέδωσε ανακοίνωση για τις ταυτότητες που ουσιαστικά συμφωνεί στην κεντρική ιδέα με αυτά της ανακοίνωσης. Γιατί συμμετέχουν στην ανακοίνωση, παρεμβαίνοντας με αυτό τον τρόπο, σε θέματα άλλης εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας, της Αυτοκέφαλης Ελλαδικής εκκλησίας; Είναι ή δεν είναι η πρακτική αυτή «ΕΜΜΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΣΠΗΔΗΣΗ»;;;

Β. Η  Ελλαδική Κρατική Ιεραρχία (μέσω της ΔΙΣ)  στις αρχές Σεπτεμβρίου 2023  εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία μεταξύ των άλλων γράφονται και τα εξής:

«…..2. Όσες απόψεις ή επιφυλάξεις αναπαράγονται από παραθρησκευτικές αντιλήψεις γύρω από τις αστυνομικές ταυτότητες των πολιτών δεν είναι αμιγώς ορθόδοξης προέλευσης.
3. Δεν είναι θεολογικώς ισχυρές οι θεωρίες ότι προσβάλλεται το δόγμα της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού από τη μορφή και το περιεχόμενο της νέας αστυνομικής ταυτότητας, όπως αυτή ρυθμίζεται από τις ισχύουσες Υπουργικές Αποφάσεις (2018, 2019, 2023). Επίσης παραθρησκευτική αφετηρία έχει η χρήση φράσεων περί «ηλεκτρονικού φακελώματος» που επιβάλλει η «Νέα Τάξη Πραγμάτων» και η «παγκοσμιοποίηση», καθώς δεν στοχεύει στην προστασία των ατομικών ελευθεριών των πολιτών, αλλά υπονοεί ότι η Ελληνική Δημοκρατία, οι υπηρεσίες της και η εκάστοτε εκλεγμένη Κυβέρνηση είναι «όργανα του Αντιχρίστου».
………………………………………………………………………………………………………………………

Οι ιερές μονές και τα ησυχαστήρια εξέδωσαν τη σχετική τους ανακοίνωση προς το τρίτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2023  δηλ. τρεις μήνες μετά. Αν διαβάσουμε την παράγραφο 9 της ανακοίνωσης των μονών  με τίτλο «Οι  αντιδράσεις της σεπτής Ιεραρχίας», θα διαπιστώσουμε ότι οι αναφερόμενες αντιδράσεις σταματάνε το 2010 και δεν γίνεται καμία αναφορά στην πρόσφατη ανακοίνωση του 2023 για το θέμα. Αυτό τι σημαίνει;;

Πρώτα-πρώτα ότι δεν έχει την ΤΟΛΜΗ η ομάδα των μοναχών να αντικρούσει την απόφαση της Ελλαδικής Ιεραρχίας με θεολογικά επιχειρήματα. Μπορεί όμως να σημαίνει και έμμεση αποδοχή των γραφομένων στην ανακοίνωση της ΔΙΣ, αφού η σιωπή είναι ακόμα ένα κριτήριο συναίνεσης. Και είναι άξιο απορίας. Δηλ .δέχτηκαν ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΟΙ ΜΟΝΕΣ την άποψη ότι αναπαράγουν παραθρησκευτικές αντιλήψεις, όταν διαφωνούν με το νόμο των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων;;;. Δεν έπρεπε να διαμαρτυρηθούν;;

Γ. Στην παράγραφο 8 του κειμένου των Μονών και ησυχαστηρίων, που έχει τίτλο «Θεολογική προσέγγιση» γράφονται ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα θίγει το ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ, ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.
Δηλ. με απλά λόγια πολιτικός νόμος που καταργεί την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ γίνεται αποδεκτός  ΕΠΙΣΗΜΑ από την  κρατική ιεραρχία. Αν είναι έτσι, όπως τα λένε οι σεβαστοί Αββάδες και Αμμάδες, κηρύττεται μια νέα ΑΙΡΕΣΗ (σύμφωνα με τα γραφόμενά τους). Δεν είναι η αίρεση, που διδάσκεται γυμνή τη κεφαλή (γραπτά και δημόσια) από την ΔΙΣ στο θέμα των ταυτοτήτων, σοβαρός λόγος  διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας; Μήπως οι σύγχρονοι αββάδες είναι πλέον καιρός να σταματήσουν την τακτική του χαρτοπόλεμου;;;

Σ.Σ. Η άποψη του γράφοντος για τα παραπάνω  θέματα  βρίσκεται στα παρακάτω  δημοσιευμένα άρθρα και ιδιαίτερα στο άρθρο-6-.

Αναίρεση ανακριβειών και λανθασμένων επιστημονικών απόψεων για 666 και barcode των Αγιορειτών μοναχών του κελίου «Παναγούδα».
2. O Όσιος Παϊσιος και οι νέες ταυτότητες (απαντήσεις σε ερωτήσεις).
3. Η ταυτότητα της πίστεως και οι νέες ταυτότητες.
4. Απάντηση σε απορίες αναγνώστου- περί της θεόσδοτης ελευθερίας και άλλων πολλών.

5. Αναιρώντας σύγχρονες εσχατολογικές πλάνες
6. Η «θεόσδοτη ελευθερία» -Η αριθμοποίηση του ανθρώπου και το 666- το σφράγισμα- το chip και οι ηλεκτρονικές ταυτότητες. (θεολογική και νομική προσέγγιση με αφορμή την επιστολή Σύναξης κληρικών και μοναχών στην Ιερά Σύνοδο)

Σημ. {Απ’ ό,τι φαίνεται, η επιστολή των μοναχών – κληρικών, που στάλθηκε στην ιερά Σύνοδο, πετάχτηκε στον κάλαθο των αχρήστων. Αυτό όμως αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ υπογράφοντες.]

Δ. Παρατηρώντας τις δράσεις ορισμένων συγχρόνων αββάδων διαπιστώνουμε, ότι υπάρχουν μερικοί που διαθέτουν διαβατήρια και γυρίζουν ως αυτόκλητοι ιεραπόστολοι εκτός Ελλάδος. Το διαβατήριο έχει chip Rfild ίδιο με αυτό που έχουν και οι ηλεκτρονικές ταυτότητες. Προκύπτει επομένως η εύλογη ερώτηση: Αυτά είναι τα καλά και ευλογημένα chip;;;;;

Επίσης, ορισμένοι ιερομόναχοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι, ως εφημέριοι ή ως ιεροκήρυκες  και εισπράττουν κάθε μήνα μισθό στο όνομα της ΑΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ και του ΑΚΤΗΜΟΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ. Εκπροσωπούν δηλ. τον ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ. Αυτοί διαθέτουν και ΚΑΡΤΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ με chip και ΑΦΜ. Επίσης  σχεδόν όλοι οι μοναχοί διαθέτουν ΑΜΚΑ. O ψηφιακός ολοκληρωτισμός στις περιπτώσεις αυτές ΕΊΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ;;;

Ε. Ένα ακόμα αξιοπρόσεκτο χαρακτηριστικό της ανακοίνωσης είναι το εξής: Αρκετοί  από τους υπογράφοντες υπέγραφαν παλιότερα κείμενα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά του επάρατου και αντίχριστου Οικουμενισμού. Το θέμα αυτό παραδόξως στη σχετική ανακοίνωση ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ. Δεν αποτελεί άξιο απορίας;;; Δηλ. οι σύγχρονοι πνευματικοί πατέρες και μητέρες βλέπουν τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΟΝΟ στην ταυτότητα;;; Δεν γνωρίζουν ότι το πρόσωπο του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ θα έχει πολιτική και θρησκευτική εξουσία;;; Και ποια αίρεση είναι αυτή που ο πνευματικός της ηγέτης συγκεντρώνει ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ;;; Γιατί δεν τολμούν να την ονομάσουν;;;

Τον Ιούνιο του 2016 στην Κρήτη κάτι πολύ σημαντικό συνέβη. Ό,τι εκεί αποφασίστηκε δεν απασχολεί τους σύγχρονους ηγουμένους και συνεχίζουν να πιστεύουν και αυτοί και οι οπαδοί τους ότι η Κρατική Εκκλησία είναι ο στύλος και το εδραίωμα της αληθείας;;;

Είναι καιρός να κατανοήσουμε ότι το 

ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ είναι Ο 

ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, που κάποτε οι υπογράφοντες στις ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ το τόνιζαν, αλλά τώρα το ξέχασαν. Ο Φαρισαϊσμός σε όλο το μεγαλείο.

Επίλογος.

Οι πολιτικοί φορείς δεν είναι ο σωτήρας του κόσμου. Η σωτηρία όλου του ανθρώπινου γένους έχει εκδηλωθεί στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Ο Θεός γνώριζε πως ο κόσμος μας χρειαζόταν σωτηρία πολύ πριν εγκαθιδρυθεί οποιαδήποτε εθνική κυβέρνηση. Έδειξε στον κόσμο μας ότι η λύτρωση δεν θα πραγματοποιείτο με ανθρώπινη δύναμη, με οικονομική δύναμη, με στρατιωτική πυγμή ή μέσω της πολιτικής. Η ειρήνη του νου, η ικανοποίηση, η ελπίδα και η χαρά –και η σωτηρία του ανθρωπίνου γένους- πραγματοποιείται μόνο μέσω της ορθόδοξης πίστης στο έργο της δικής Του αγάπης και χάρης.

Και επειδή  οι σύγχρονοι πνευματικοί  καθοδηγητές διαβάζουν πολύ επιλεκτικά τον Άγιο Παϊσιο τους αφιερώνουμε τα παρακάτω λόγια του Οσίου.
" Το παράξενο όμως, και πολλοί πνευματικοί άνθρωποι εκτός που δίνουν δικές των ερμηνείες, φοβούνται και αυτοί το κοσμικό φόβο του φακελώματος, ενώ έπρεπε να ανησυχούν πνευματικά και να βοηθήσουν τους Χριστιανούς με την καλή ανησυχία, και να τους τονώνουν στην πίστη, να νιώθουν θεϊκή παρηγοριά.".

12 σχόλια:

  1. Το διαβατήριο έχει chip Rfild ίδιο με αυτό που έχουν και οι ηλεκτρονικές ταυτότητες. Προκύπτει επομένως η εύλογη ερώτηση: Αυτά είναι τα καλά και ευλογημένα chip;;;;;
    Πατερ Δημητριε, εγω εβγαλα φετος διαβατηριο και δεν εχει chip Rfild .
    Και πως ξερετε οτι θα περιεχουν αυτο το τσιπ οι ταυτοτητες;
    Ηδη εκδιδονται αρα μπορει καποιος να μας τις δειξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.https://www.passport.gov.gr/e-passport/biometrics.html
      (όπου γράφεται ότι τα διαβατήρια έχουν chip).
      2..https://www.pemptousia.gr/2021/06/rfid-radio-frequency-identification (για τα chip Rfild)
      ---------------------------------------------------
      .......Διαβατήρια (
      Microchip RFID ενσωματώνονται στα νέου τύπου διαβατήρια, τα λεγόμενα βιομετρικά διαβατήρια η e-passports, τα οποία περιλαμβάνουν προσωπικά δεδομένα του κατόχου τους, όπως ονοματεπώνυμο, εθνικότητα, φύλο, ημερομηνία γέννησης, ύψος, χρώμα μαλλιών, κεφαλής και ματιών, τον αριθμό του διαβατηρίου, ημερομηνία έκδοσης, ημερομηνία λήξης, καθώς επίσης και μία ψηφιακή φωτογραφία. Τα διαβατήρια αυτά έχουν αρχίσει να εκδίδονται από πολλές χώρες. Ο ICAO (International Civil Aviation Organization) είναι ο διεθνής οργανισμός ο οποίος έχει συντάξει τις διεθνείς προδιαγραφές για τα βιομετρικά διαβατήρια. (Μανώλης Βαβούσης, Σύμβουλος Ασφαλείας)

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά, ευλογημένο το δίς χιλιοστό εικοστό τέταρτο έτος μετά την ενσάρκωση του Θεού Λόγου και τη γέννησή Του ως ανθρώπου υπό της παρθένου μητέρας Του. Δέν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός του αντιχρίστου, τα χειρόγραφα δέν ανέγραφαν αριθμό, αλλά συμπληρώθηκε στο περιθώριο ως ερμηνεία, είτε 616 είτε 666 είτε άλλα με βάση κάποιο όνομα της εποχής και πέρασε στις αντιγραφές. Στην ουσία, είναι νοητή ερμηνεία πού ανήκει έκαστος. Δεν είναι αριθμός, σημάδι ή χάραγμα, σε τσιπάκια ή κάρτες! Ότε συνεγράφετο η Κ.Δ. οι δούλοι ή οι στρατιώτες ή τα κτήνη είχαν την πυροσφραγίδα ή τη δερματοστιξία με το σήμα "πού ανήκαν". Έτσι, η Καινή Διαθήκη νοητά εννοεί ότι οι ανήκοντες στον Χριστό έχουμε το νοητό σφράγισμά Του ενώ οι άλλοι, το σφράγισμα του Διαβόλου και του οργάνου του. Οι ακατήχητοι γεροντάδες έχουν σκοτιστεί, μην τους δίνετε σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά. Το ερώτημα που προκύπτει και για σας(αρθρογράφο, σχολιαστές και τον έχοντα την ιστοσελίδα), τους αποτειχισμένους....θα την πάρετε την ηλεκτρονική ταυτότητα; παρακαλώ να το ξεκαθαρίσετε....είσθε δηλαδή υπέρ της ατζέντας της Νέας Τάξης; Πολύ θα θέλαμε να μας απαντήσετε.
    Καλή Χρονιά, υγεία και ευλογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, καλή και ευλογημένη χρονιά.
      Η αποτείχιση είναι εκκλησιαστική πρακτική, αφορά τα θέματα πίστεως και έχει συγκεκριμένο κανονικό πλαίσιο εφαρμογής, με βάση τους ιερούς κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η Νέα τάξη πραγμάτων έχει δύο σκέλη. Το πολιτικό και το θρησκευτικό.
      Οι πολιτικές επιδιώξεις της νέας τάξης είναι η δημιουργία ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΗΣ.
      Οι θρησκευτικές επιδιώξεις της νέας τάξης είναι η δημιουργία ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό εκκολάπτεται εδώ και χρόνια η αίρεση του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Ως εκ τούτου οι αποτειχισμένοι διαφωνούν πλήρως με την πρακτική των αιρετικών οικουμενιστών και γι΄αυτό επέλεξαν την πρακτική της αποτείχισης.
      Οι αποτειχισμένοι όμως είναι και Έλληνες πολίτες. Ελεύθεροι να αποφασίζουν στα πολιτικά και να πράττουν κατά συνείδηση, με βασικό κριτήριο ότι ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.
      Το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, όπως παρουσιάζεται δεν αγγίζει την πίστη μας και η παραλαβή της δεν δημιουργεί ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ, ούτε η παραλαβή της αποτελεί ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΗΣ. Ως καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ θέμα δεσμεύει την πολιτική μας ελευθερία με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Οπότε ο καθένας θα αποφασίσει μόνος του κατά συνείδηση τι θα πράξει.
      Α.Ο Απόστολος Παύλος προκειμένου να προφυλάξει τους Χριστιανούς της Ρώμης από θλιβερές περιπέτειες και διωγμούς γράφει το εξής. «Κάθε ψυχή ας υποτάσσεται στις ανώτερες εξουσίες». (Ρωμαίους 13:1)
      Παρόμοια, ο απόστολος Πέτρος έγραψε: «Για χάρη του Κυρίου υποταχτείτε σε κάθε ανθρώπινη δημιουργία: είτε σε βασιλιά ως ανώτερο είτε σε κυβερνήτες ως σταλμένους από αυτόν για να επιβάλλουν τιμωρία σε κακοποιούς αλλά να επαινούν εκείνους που κάνουν το καλό». (1 Πέτρου 2:13, 14)
      Η υποταγή στο Κράτος και στους κατάλληλα διορισμένους εκπροσώπους του ήταν μια αρχή την οποία σαφώς αποδέχονταν οι πρώτοι Χριστιανοί. Αυτοί προσπαθούσαν να είναι νομοταγείς πολίτες και να ζουν ειρηνικά με όλους τους ανθρώπους.—Ρωμαίους 12:18.
      Οι Χριστιανοί δεν ήταν εχθρικοί απέναντι στο Ρωμαίο αυτοκράτορα. Σέβονταν την εξουσία του και του απέδιδαν την τιμή που άρμοζε στο αξίωμά του. Στη διάρκεια της διακυβέρνησης του Αυτοκράτορα Νέρωνα, ο απόστολος Πέτρος έγραψε στους Χριστιανούς που ζούσαν σε διάφορα μέρη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας: «Να τιμάτε ανθρώπους κάθε είδους, . . . να αποδίδετε τιμή στο βασιλιά». (1 Πέτρου 2:17) Στον ελληνόφωνο κόσμο, η λέξη ‘βασιλιάς’ δεν εφαρμοζόταν μόνο στους τοπικούς βασιλιάδες αλλά και στο Ρωμαίο αυτοκράτορα. Ο απόστολος Παύλος έδωσε την εξής συμβουλή στους Χριστιανούς που ζούσαν στην πρωτεύουσα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας: «Να αποδίδετε σε όλους αυτά που τους οφείλονται, . . . σε εκείνον που ζητάει την τιμή, την τιμή». (Ρωμαίους 13:7) Ο Ρωμαίος αυτοκράτορας ασφαλώς ζητούσε την τιμή. Με τον καιρό, ζητούσε μάλιστα και λατρεία. Εδώ, όμως, οι πρώτοι Χριστιανοί τράβηξαν τη διαχωριστική γραμμή.
      Ενώ δικαζόταν ενώπιον κάποιου Ρωμαίου ανθύπατου το δεύτερο αιώνα Κ.Χ., αναφέρεται ότι ο Πολύκαρπος είπε: «Είμαι Χριστιανός. . . . Διδασκόμαστε να αποδίδουμε όλη την οφειλόμενη τιμή . . . στις αρχές και στις εξουσίες που είναι χειροτονημένες από τον Θεό». Εντούτοις, ο Πολύκαρπος προτίμησε να πεθάνει παρά να λατρέψει τον αυτοκράτορα. Ο απολογητής του δεύτερου αιώνα Θεόφιλος της Αντιόχειας έγραψε: «Προτιμώ να τιμώ τον αυτοκράτορα, όχι λατρεύοντάς τον, αλλά προσευχόμενος για αυτόν. Αλλά εγώ λατρεύω τον Θεό, τον ζωντανό και αληθινό Θεό».
      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
      Β. Ο απόστολος Παύλος διασαφήνισε με ακρίβεια την έννοια της εξουσίας, τονίζοντας πως, «οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ» (Ρωμ.13,1), όχι η οποιαδήποτε εξουσία, αλλά εκείνη που είναι ταγμένη από το Θεό και διακονεί το λαό στο όνομα του Θεού.
      Σε αυτή την εξουσία οφείλουν οι πιστοί να υπακούουν. Αυτό φαίνεται στην αρχαία Εκκλησία, όπου οι χριστιανοί, υπακούοντες στην Εκκλησία, αρνήθηκαν να υπακούσουν στην διαφθαρμένη ρωμαϊκή εξουσία. Οι πιστοί ζούσαν ως αγία κοινωνία μέσα στον διεφθαρμένο και απάνθρωπο ελληνορωμαϊκό κόσμο και για τούτο διώχτηκαν, όχι για την «θρησκεία» τους, αλλά για την θεόσδοτη ανυπακοή τους στις «αρχές και τις εξουσίες του κόσμου τούτου», που δεν προέρχονται από το Θεό.(τους ζητήθηκε ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ)
      Αλλά και στην κατοπινή ιστορία της Εκκλησίας, αυτή ουδέποτε συμβιβάστηκε με τις κοσμικές εξουσίες, οι οποίες δεν ήταν ταγμένες από το Θεό (Ρωμ.13,1). Όλοι οι μεγάλοι Πατέρες, όταν χρειάστηκε, αντιτάχτηκαν στις κοσμικές εξουσίες, χωρίς να υπολογίζουν το οποιοδήποτε κόστος. Ο Μ. Αθανάσιος συγκρούστηκε με τις αρειανίζουσες εξουσίες και υπέστη φρικτές διώξεις από τον ανελέητο Κωνστάντιο. Ο Μ. Βασίλειος με τον φοβερό Ουάλη. Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος με το διεφθαρμένο παλάτι. Ο Κύριλλος Αξεξανδρείας με τον διεφθαρμένο έπαρχο Ορέστη. Ο Μ. Φώτιος με τον επίσης διεφθαρμένο και θηριώδη τύραννο Βάρδα. Ο Μάρκος Ευγενικός με τον αυτοκράτορα Ιωάννη Παλαιολόγο. Η θρυλική «Φιλορθόδοξος Εταιρία» με την αντίχριστη αντιβασιλεία, οι ηρωικοί Αρχιεπίσκοποι Αθηνών Χρύσανθος και Δαμασκηνός στα χρόνια της κατοχής, κλπ .
      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Δεν αποδεχόμαστε πολιτικές πρακτικές που αγγίζουν την πίστη μας. Η παραλαβή της ταυτότητας ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ και την ΠΊΣΤΗ ΜΑΣ. Οπότε ο καθένας ,ως ελεύθερο πολιτικό πρόσωπο να πράξει κατά συνείδηση.
      Και επειδή πολλοί θα διαφωνήσουν τους αναφέρω το παρακάτω που γράφτηκε από τον ιστορικό ερευνητή Αδαμάντιο Τσακίρογλου.
      «Ἅγιος Σεβαστιανός, ο Πραιτωριανός Άγιος που αν ζούσε σήμερα, οι «ειδικοί» των ταυτοτήτων θα τον είχαν καταδικάσει ως προδότη! (Ο Άγιος εορτάζει στις 18 Δεκεμβρίου)
      Ο Άγιος δέχτηκε, παρότι Χριστιανός, να γίνει αρχηγός συντάγματος των Πραιτωριανών, δηλαδή της προσωπικής φρουράς του Διοκλητιανού, του ειδωλολάτρου και φοβερού διώκτη των Χριστιανών, που τον ονόμαζαν Αντίχριστο, διότι όπως κάθε αυτοκράτορας «είχε πολλά κοινά γνωρίσματα με το δεκακέρατο θηρίο της Αποκαλύψεως, μάλιστα δε δύο, ότι ήτο α’) κοσμοκράτορας και β’) διώκτης των Χριστιανών» (εδώ). Οι Πραιτωριανοί συνόδευαν παντού τον αυτοκράτορα και λειτουργούσαν και ως μυστική υπηρεσία για την προστασία του ρωμαϊκού κράτους. Πρέπει να τονιστεί, ότι δεν ήταν δυνατόν να γίνεις πραιτωριανός, αν δεν έφερες και δεν τιμούσες τα σύμβολα της Ρώμης και της λεγεώνας και κυρίως αν δεν ορκιζόσουν με ειδικό όρκο πίστη στον αυτοκράτορα. Εμπόδισε αυτό τον Άγιο όχι μόνο να ομολογήσει, αλλά και να μαρτυρήσει υπέρ Πίστεως; Ας τα βλέπουν αυτά οι «ειδικοί» περί ταυτοτήτων.»
      πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου

      Διαγραφή
    3. Ως σχολιαστής, και μάλιστα παρακολουθήσας επί 50 έτη, την αντιχριστιανική, απάνθρωπη και τρομοκρατική επιχείρηση των γεροντάδων "τριεξάρηδων" και των διαχρονικών "τσιρακίων" των, ψυχολογική επιχείρηση εν τέλει, για μή σωτηρία του ευσεβούς πληρώματος της Εκκλησίας, σας απαντώ ότι δέν υπήρξε μόνο το δήθεν θέμα των ταυτοτήτων. Δέν ξέρω αν είστε νεότερος, η άν λησμονήσατε, ότι οι παρερμηνευταί της Αγίας Γραφής, απαγόρευαν να πάρουμε φάρμακα και αγαθά με barcode, απαγόρευαν να έχουμε περίθαλψη και ΑΜΚΑ, πέθαναν γέροντες που δεν εμβολιάζονται και δεν έπαιρναν τη θεραπεία τους επειδή υπήρχε ο ΑΜΚΑ και barcode σε συνταγές και κύρια φαρμάκων, έχασαν άνθρωποι την εργασία τους... Μας απαγόρευαν να χρησιμοποιούμε τραπεζικές κάρτες, διότι δήθεν το τσιπάκια είναι ο αντίχριστος. Τους απαξιώσαμε, πνευματικώς, όσο για τα κινητά τηλέφωνα και το internet που ΕΣΕΙΣ χρησιμοποιείτε τώρα, δέν νομίζω ότι καταγράφονται ολιγότερα δεδομένα από διεθνείς παρόχους, σε σχέση με την ταυτότητα που υπακούοντας στη Βίβλο, ναι, θα την πάρω. Ο Κύριος απεγράφη, εμείς γιατί όχι; Ο Θεάνθρωπος κι οι απόστολοι διδάσκουν υπακοή στο κάθε Κράτος καί, το τότε κατακτητικό, και πληρωμή και φόρων. Εμείς είμεθα αντιχρίστοι; Ακόμη και μάσκα θα φορέσω κι εμβόλιο θα κάμω, είναι εντολή να προσέχουμε τους άλλους και το σώμα μας.

      Διαγραφή
    4. Φιλε 12,49 σε παρακαλω στειλε μου ενααα μηνυμα στο εμειλ. Θελω να μιλησουμε.

      Διαγραφή
    5. Mπηκε ενας χυδαιος υβριστης και εβρισε και τον 12,49 και εμας. Ποιος; Ενας θρασυδειλος ανωνυμος ΤΡΙΕΞΑΡΗΣ. Τον πεταξαμε λογω αγενειας στον καλαθο των αχρηστων.

      Διαγραφή
  4. o πατηρ Δημητριος στον οποιο ευχομαστε Χρονια Πολλα και Αγωνιστικα,
    ξεκαθαρισε το ζητημα των Ταυτοτητων Πλερια και Καθαρια. Οι καθε ειδους ανωνυμοι θρασυδειλοι και περιεργοι ελπιζουμε να ικανοποιηθηκαν με τις ξεκαθαρες απαντησεις του. Ο καθενας λοιπον ας πραξει οτι πιστευει και ικανοποιειται. Γραφουμε καθημερινα αυτο που λενε οι Αγιοι και ο Αγιος Μαρκος που ειναι στην προμετωπιδα της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ. Εαν δεν αγωνιστουμε για την Καθαροτητα της Πιστεως ειναι αμφιβολο αν θα σωθουμε. Εμεις οι σημερινοι γεροντοπληκτοι χριστιανοι για ολα τα αλλα αγωνιζομαστε, αλλα οχι για την Πιστι μας. Ειναι φοβερο αυτο που συμβαινει σημερα. Και αυτη την εντολη του Θεου και των Αγιων μας ουτε οι αββαδες αλλα και οι αμμαδες την αναφερουν καν. Και αφηνουν τους πιστους να παρασυρονται απο το καθε μορμολυκιο της εποχης μας και να κατασκοτειζεται. Ο Θεοςνα μας φωτισει να μην ακολουθησουμε τους δεισιδαιμονες ρασοφορους και μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σεβαστέ μου πάτερ Αθανάσιε,

    Αγαπητέ μου κ. Οδυσσέα,

    Χριστός ετέχθη, καλή αγωνιστική χρονιά .

    Νομίζω ότι τα κατά τα άλλα αγωνιστικά και θεολογικότατα άρθρα σας έχουν ένα μικρό μειονέκτημα. Γνωρίζοντας πόσο κακό κάνει η μοναξιά… και πόσο κακός σύμβουλος είναι, γράφω το παρόν όχι για να αντικρούσω όσο για να βοηθήσω όσο βέβαια μπορώ τον αγώνα σας. Βοήθεια δε είναι όχι το να επαινείς, ούτε το να κολακεύεις. Βοήθεια είναι το να δίνεις το χέρι σου σε αυτόν που το έχει ανάγκη, στην δε παρούσα φάση είναι να σας υποδείξω δύο σημεία όπου κατά την γνώμη μου τα άρθρα σας λίγο… χωλαίνουν.

    · Αδικούν τα άρθρα σας τα εν λόγω μοναστήρια όταν λέτε λίγο η πολύ ότι οι πατέρες άφησαν τα κύρια (τον αντι-οικουμενιστικό αγώνα και τον αγώνα κατά τον εμβολίων κ.ο.κ.)

    · Ότι πράττουν το παραπάνω για λογούς…καλοπέρασης και φόβου της… προϊσταμένης τους αρχής.

    · Ότι τα περί ελευθερίας κ.τ.λ. δεν αποτελούν Θεολογικά θέματα.

    · Τελευταίο το θέμα της διακοπής κοινωνίας.

    Επειδή τώρα τα θέματα αυτά είναι όντως μεγάλα και ο χρόνος μας μικρός στο παρόν πόνημα θα αναφερθώ στα δύο πρώτα και σε άλλη ευκαιρία θα γράψουμε αν φυσικά μας επιτρέψει ο καλός θεός για τα υπόλοιπα…Λοιπόν αγαπητοί μου, όσο άδικες είναι οι κατηγορίες που θέλουν εσάς τους νομίμως και δικαίως αποτειχισθέντας σχισματικούς τόσο άδικες είναι και οι δικές σας. Αρκετά από τα μοναστήρια που κατηγορείτε έχουν να επιδείξουν αξιόλογο και ζηλευτό αγώνα και όχι… απλώς χαρτοπόλεμο. Υπήρξε ηγούμενος που κλήθηκε σε απολογία ,έτερος που πήγε στα δικαστήρια, μοναχός που του απαγόρευσαν την αντί-αιρετική δράση σε μητρόπολη και άλλα παρόμοια εύσημα- κατά Θεό φυσικά. Δεν κατονομάζω τα πρόσωπα καθώς δεν …μου αρέσουν οι διαφημίσεις. Επίσης τα περισσότερα από αυτά τα μοναστήρια -ησυχαστήρια είχαν αντιδράσει και ενάντια στο θέμα της αναγνωρίσεως της λεγομένης Ουκρανικής εκκλησίας με παρόμοια συλλογή υπογραφών(ειρήσθω εν παρόδω ότι στην εν λόγω διαμαρτυρία πρώτη φορά συλλογικά αναφέρθηκε το σύγχρονο και φλέγων Θέμα της πρωτειομανίας της τρομερότερης αντί-χριστιανικής αντί-ορθόδοξης αντί-κανονικής Θεωρίας-δόγματος!) Αν αυτά είναι …εγκατάλειψή του αγώνα για την εκκλησία ε τότε…

    Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο ούτε φυσικά και να σας στεναχωρήσω αν κατά λάθος έπραξα κάτι τέτοιο ζητώ συγνώμη. Με τις καλλίτερες μου ευχές για το νέο έτος

    Ιερώνυμος μοναχός (Γιανναδάκης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάτερ Ιερώνυμε ευλογείτε. Χρόνια πολλά-Καλή χρονιά

    Σχετικά με τα γραφόμενα στο μήνυμά σας έχω να πώ τα εξής:

    Α. Ποτέ δεν είπα ότι τα επώνυμα άρθρα που δημοσιεύονται είναι ΑΛΑΝΘΑΣΤΑ και ΤΕΛΕΙΑ, ούτε κάτι τέτοιο γράφτηκε. Σκοπός των άρθρων είναι να θέσουμε την αρχή για ένα γενικότερο προβληματισμό, ώστε, αν είναι δυνατόν να αρχίσει ένας γόνιμος διάλογος. Ούτε τον ΣΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ κάνουμε ούτε οπαδούς-χειροκροτητές θέλουμε.

    Β. Δεν κατηγόρησα ονομαστικά Μονές αλλά πρακτικές των συγκεκριμένων Μονών. Που από σκληροπυρηνικές -Ορθόδοξα ομολογιακές φαίνεται ότι μετασχηματίστηκαν σε φερέφωνα συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος, καλλιεργώντας δυστυχώς ένα αρρωστημένο κλίμα σύγχρονου γεροντισμού. Αυτά αποδεικνύεται συν τοις άλλοις και από τα σχόλια των αναγνωστών στο συγκεκριμένο ιστολόγιο. Μπορείτε επίσης εύκολα να διαπιστώσετε πως το συγκεκριμένο πολυσέλιδο κείμενο μεταθέτει τον αγώνα του χριστιανού από τον εκκλησιαστικό στίβο (που θα πρέπει να γίνεται) στον πολιτικό. Είναι ένα ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ με θεολογικά πασπαλίσματα.

    Γ. Πουθενά δεν αναφέρθηκα στα γραπτά μου σε συγκεκριμένα πρόσωπα, ούτε αρνήθηκα τους προσωπικούς τους αγώνες. Ξεχνάτε όμως κάτι. Η Κρατική Εκκλησία είναι ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και ως εκ τούτου θα χρησιμοποιήσουν οι Μητροπολίτες όλα τα ΝΟΜΙΜΑ μέσα προκειμένου να πιέσουν ποικιλοτρόπως τους διαφωνούντες και να καταστείλουν ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. Οπότε θα πρέπει να προσέχουν πως αντιδρά κάθε διαφωνών και να εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα. Όταν κάποιος ομολογεί ορθόδοξα είναι ΤΙΜΗ ΤΟΥ. Η τιμωρία όμως όταν πολιτικολογεί είναι ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.

    Δ. Επίσης ξεχνάτε ότι το σύστημα που επικρατεί στην Ελλάδα είναι ΤΗΣ ΝΟΜΩ ΚΡΑΤΟΥΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, που σημαίνει στην πράξη ότι το Κρατικό Εκκλησιαστικό σώμα απλά λέγει τις απόψεις του ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ. Ήδη ο νόμος περί ταυτοτήτων εφαρμόζεται, μεγάλος αριθμός εκκλησιαστικών είτε έχει πάρει την καινούργια ταυτότητα ή βρίσκονται στην λίστα αναμονής. Έρχεται τώρα μια ομάδα μοναχών να αμφισβητήσει με την ανακοίνωση την εφαρμογή του νόμου. Έτσι προσβάλλονται οι εψηφισμένοι νόμοι; Πόσες υπογραφές μαζεύτηκαν εναντίον των ταυτοτήτων επι Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Τουλάχιστον τρία εκατομμύρια. Και κατέληξαν όλες αυτές στον κάλαθο των αχρήστων.

    Ε. Όπως εφαρμόζεται ο φασιστικός νόμος περί των ταυτοτήτων έχει ένα ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.

    Δεν αγγίζει θέματα της πίστης, όπως άγγιξε η Κολυμπάριος Σύνοδος αλλά την δέχτηκαν οι Μονές αναντίρρητα, παρά τις προηγούμενες ρητορικές-ομολογιακές διακηρύξεις.

    Δείξτε μου ένα επίσημο κείμενο των συγκεκριμένων Μονών που να αμφισβητεί ο,τι αποφασίστηκε στην Κρήτη τον Ιούνιο του 2016 και τι πρότεινε για την αντιμετώπιση του μεγάλου αυτού θέματος που αφορά την Πίστη.

    ΣΤ. Θέλω να μου απαντήσετε στο εξής απλό ερώτημα. Κάποια στιγμή η νέα ηλεκτρονική ταυτότητα θα συνδεθεί με τραπεζικούς λογαριασμούς-Δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες-Την Ενιαία αρχή δημόσιων πληρωμών -το σύστημα υγείας κ.α.Τι θα προτείνετε σε ένα «εν τω κόσμω χριστιανό- οικογενειάρχη που έχει του κόσμου τις οικονομικές-οικογενειακές υποχρεώσεις;;;Θα τα υποστηρίζατε αυτά που γράφουν οι μοναχοί;;;ή τότε θα ξεχαστούν οι πύρινοι λόγοι και διακηρύξεις;; Και ποιος τελικά θα ρεζιλευτεί. Η πολιτική εξουσία ή η Εκκλησία;;;Η πρακτική της εποχής Χριστοδούλου δεν μας δίδαξε;;;;

    Η. Την συγκεκριμένη ταυτότητα την έχουν στην Ελλάδα και μια δεκαετία οι στρατιωτικοί και τα σώματα ασφαλείας. Τι λένε γι΄αυτούς οι σύγχρονοι αββάδες και αμμάδες;;;Είναι φορείς αντιχρίστου πνεύματος;;;;

    Αυτά προς το παρόν

    Καλόν αγώνα-Καλές υπομονές

    π.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (όχι Αθανάσιος) ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου