Υπαρχει καποιος,
που
μπορει να διαφωνηση;
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ,
ΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ
ο
ΙΕ΄ ΙΕΡΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ,
της
Πρωτοδευτερας Συνοδου.
O Αγιος
Πατηρ της Εκκλησιας, ο Μικρος το δεμας, αλλα Γιγαντιος ανθρωπος, ο
Νεοχρυσοστομος της εποχης μας πατηρ Αυγουστινος Καντιωτης, εγραφε αλλα και
κηρυττε παντοτε: Η λυδια λιθος για να κριθη η χριστιανικη μας ιδιοτητα είναι, το
ποσο μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος.
Σημερα,
μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος;
Σημερα,
ενω κινδυνευει τον εσχατον κινδυνον, η Πιστι των Ορθοδοξων, η Πιστι των
Αγιων Πατερων, oι
χριστιανοι δεν νοιαζονται, αλλα αδιαφορουν τελειως για την Πιστι, δεν εχουν
ευαισθησια για τα ζητηματα της Πιστεως, αρνουνται να υπεραμυνθουν της Πιστεως,
δεν θελουν να κακοπαθησουν για την Πιστι, θα λεγαμε ότι αναμφιβολα ….κοιμωνται
υπνον βαρουχιον και αρκουνται μονον στην εκτελεσι των ….χριστιανικων τους
καθηκοντων – αν μπορουμε να το πουμε και αυτό – και από εκει και περα, ….γαια
πυρι μειχθητω, δεν τους ενδιαφερει τιποτα.
Ενω
οι Αιρεσεις και οι Αιρετικοι ξαπλωσαν τα πλοκαμια τους σε ολοκληρο τον ορθοδοξο
χωρο και μολυνουν και μαγαριζουν όλα τα λεγομενα ορθοδοξα πατριαρχεια, ενω οι
Αιρεσιαρχαι πατριαρχαι και αρχιεπισκοποι, δεν ελεγχονται από ΚΑΝΕΝΑ, μαλιστα
μνημονευονται στα διπτυχα της Εκκλησιας και ψαλλεται και αδεται το ονομα τους
σε ολους τους ηχους και ευχονται ολοι σχεδον οι κληρικοι και οι λαϊκοι, το εις
ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΔΕΣΠΟΤΑ των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ, και τοιουτοτροπως οι Αρχιαιρεσιαρχαι και οι
Αιρετικοι και οι Λατινοφρονες και οι Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες, αντι να
αποδοκιμαζονται και να αποπεμπονται από τους ορθοδοξους ναους με όλα τα μεσα
και με ολους τους τροπους, όπως γινονταν στο παρελθον, σημερα εν αντιθεσει, για
όλα αυτά δεν συμβαινει τιποτα, απολυτως τιποτα, υπαρχει πληρης αδιαφορια και
πληρης απνοια και πληρης αφασια.
Γραφουν
και εδώ καποιοι …χριστιανουληδες, που θελουν να κοιμωνται ….σε μαλακο
μαξιλαρακι και ταυτοχρονα ναναι και χριστιανοι, πλαθουν την εξωφρενικη θεωρια,
οτι μπορουμε να συμπλεουμε και να συμβιουμε με τον Αρχιαιρεσιαρχη και τον
Αρχιτρομοκρατη Βαρθολομαιο, να ακουμε τους Σιγονταροοικουμενιστες επισκοπους να
τον μνημονευουν, να κοινωνουν και να επικοινωνουν μαζι του, να συμπροσευχονται
μαζι του, να συλλειτουργουν μαζι του, να τον καλουν - πατεις με πατω σε, ναι,
όπως το λεω, πατεις με πατω σε - στις μητροπολεις τους οι ιδιοι, αλλα
συνεννοημενοι και με τους πολιτικους αρχοντες και να τον υποδεχονται με
κωδωνοκρουσιες και με ορχηστρες και με μουσικες μπαντες, να βαζουν τον λαο να
τον ραινει με ανθη, να τον χειροκροτουν, να τον χειροφιλουν, να τον προσκυνουν
και να τον τεμεναζουν.
Αυτα τα παρανοϊκα γεγονοτα, ειναι πρωτοφανη και πρωτακουστα.
Η ιστορια δεν εχει να επιδειξει τετοια αηθη και αισχιστα φαινομενα, αλλα παλαιοτερα ο λαος ηταν ευαισθητος, ευαισθητοτατος και ευαισθητοποιημενος στα ζητηματα της Πιστεως και όταν ακουγε ή εβλεπε ή αισθανονταν την παρουσια αιρετικου κληρικου, ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ τον απεφευγε ως οφιν και ως εχιδναν, εκτινασσονταν μακρυα του και αρνουνταν κάθε επικοινωνια με αυτόν και προεβαινε σε καταγγελια εναντιον του και απαιτουσε από τους αλλους κληρικους την αμεση αποδοκιμασια του και την αμεση εκδιωξι του, από τον χωρο της Εκκλησιας.
Ουδεποτε εμφανισθηκαν τετοιες καταστασεις στην ιστορια της Εκκλησιας, σαν τις σημερινες καταστασεις, δηλαδη εναν βετερανο Οικουμενιστη-Πανθρησκειαστη, εναν Αρχιτρομοκρατη και έναν Αιρετικο και έναν Διδασκαλο και κηρυκα ενος αλλου Ευαγγελιου, εναν υμνητη του Ισλαμ και του Αγιου Κορανιου, να τον υποδεχονται και να τον αποδεχονται ως ορθοδοξο και να μην τον καταγγελει ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους λεγομενους επισκοπους ή τους αλλους κληρικους της Εκκλησιας.
Τι δεον γενεσθαι, λοιπον;
Εμεις οι αγωνιωντες αγανακτισμενοι πιστοι, τι να πραξουμε;
Σε τι ενεργειες πρεπει να προβουμε;
Καμνουμε υπομνηματα, καμνουμε καταγγελιες, καμνουμε μηνυσεις, μιλουμε, γραφουμε, φωναζουμε και διαμαρτυρομαστε στους επισκοπους και αυτοι εφαρμοζοντες την τελεια περιφρονησι απεναντι μας, δεν μας δινουν καμμια σημασια, ουτε μας υπολογιζουν και ολες οι καταγγελιες μας, ριπτονται περιφρονητικα στον καλαθο των αχρηστων. Χανονται και εξαφανιζονται και ριπτονται εις το πυρ.
Είναι φοβερη και απαισια η εποχη μας, δεν είναι δυνατον να υφισταμεθα εμεις οι χριστιανοι από τους λεγομενους επισκοπους μας μια τετοια περιφρονησι, από εκεινους που υπαρχουν και οφειλουν να υπαρχουν, για μας τους χριστιανους, αλλοιως θα ηταν αχρειαστοι και αχρηστοι και περιττοι.
Και αληθεια, μηπως διαφαινεται στον οριζοντα καποια ελπιδα επιλυσης, του ΜΕΙΖΟΝΟΣ αυτου εκκλησιαστικου προβληματος;
Το ΜΕΙΖΩΝ προβλημα της Παναιρεσεως του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;
Τιποτα
δεν φαινεται στον οριζοντα. Όλα είναι μαυρα και αραχνα. Σκοτος και ερεβος.
Πυρσος ουδαμου. Χριστος καθευδει. Και οι ποιμενες καλουν ή και αφηνουν τους
ΛΥΚΟΥΣ να μπαινουν στο Μαντρι και να τα κανουν όλα, γης μαδιαμ, …μανταρα και
μακελειο!!!
Καποιοι
μαλιστα, προσπαθουν να μας αποδειξουν ότι ο ΙΕ΄ Κανονας της Πρωτοδευτερας
συνοδου, δεν αφορα τους λαϊκους, αλλα αφορα μονον τους κληρικους.
Και
αυτό πιστευουν ότι τους απαλλασει από τις ενοχες και τους αναπαυει αυτή η ιδεα
και αυτή η κακοδοξη αποψι, αφου δεν αισθανονται την υποχρεωσι ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ,
όπως αναφερει ρητα ο Ιερος Κανονας και ετσι να δημιουργησουν στον εαυτο τους
περιπετεια, ισως και περιπετειες.
Μα,
αγαπητοι μου φιλοι, κατ’ αρχας ο Ιερος αυτος Κανονας, ενώ αναφερει ρητα τους
κληρικους, υποννοει οπωσδηποτε και τους λαϊκους.
Αν
αναφερει μονο τους κληρικους, αυτο γινεται γιατι μονο οι κληρικοι μνημονευουν
το ονομα του Επισκοπου.
Ομως,
δεν στεκεται ο κληρικος χωρις τον λαϊκο πουθενα.
Ουτε
καν λειτουργια δεν μπορει να τελεση ο κληρικος μονος του, αλλα πρεπει
απαραιτητα να υπαρχη εστω και ενας λαϊκος. Και
τι σημαινει αυτό;
Σημαινει
ότι αποτελουν μαζι ένα σωμα και ένα πνευμα.
Και
αυτό σημαινει εκκλησια.
Ότι
αφορα, λοιπον, τον κληρικο, πως είναι δυνατον να αφηνει αδιαφορο και τον λαϊκο;
Αν
δηλαδη, αποτειχιστουν καποιοι κληρικοι στην μητροπολη Καλαβρύτων (οποτε οσοι
λαϊκοι εχουν διαθεση) θα τους ακολουθησουν, τι θα απογινουν οι λαϊκοι στην
Καλαματα, απο την Συρο, απο την Λαυρεωτικη, που θελουν να απομακρυνθουν από τον
αιρετιζοντα Επισκοπο τους;
Επειδη
δεν υπάρχει κληρικος αποτειχισμενος, ειναι καταδικασμενος ο λαϊκος να πεθανει
μεσα στην αιρεση;
Είναι
δυνατον να αφηνεται ο λαϊκος μεσα στην Αιρεσι και να αποσκιρτα και να αποχωρει
μονος του ο κληρικος;
Ολοκληρη
η Αγια Γραφη, ολοι οι Ιεροι Κανονες, όλα τα θεσφατα των Αγιων Πατερων, δεν
αφορουν αμφοτερους, ιδιαιτερα τα ζητηματα των Αιρεσεων;
Δεν
είναι υποχρεωτικα ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και
τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων;
Παψτε,
λοιπον, βεβηλοι, να προσκομιζετε καινα δαιμονια μεσα στην Εκκλησια.
Η
Αιρεσι είναι αρρωστια, είναι πανουκλα, είναι πανωλη, είναι ευλογιά, είναι
καταρα, είναι κολασι.
Φευγει
ο κληρικος από την κολασι της Αιρεσεως, επειδη τον αναφερει ρητα ο Ιερος
Κανονας και αφηνεται στην κολασι της Αιρεσεως μονος του, ο λαϊκος;
Και
ο συγκεκριμμενος Ιερος Κανονας δεν αφορα και δεν επιτασσει το ιδιο να πραξη και
ο λαϊκος, ο οποιος αποτελει μαζι του ένα σωμα;
Δεύτερο και πολύ βασικο.
Οι
Αγιοι Πατερες εδιναν γιγαντιαιες μαχες εναντιον των Αιρεσεων και διωκονταν
αγριως από τους ασεβεις ή και από τους αιρετικους αυτοκρατορες, αλλα και από
τους ασεβεις πατριαρχες, αρχιεπισκοπους και επισκοπους και φυλακιζονταν και
καθαιρουνταν και εξοριζονταν.
Είναι,
λοιπον, και δικαιουνται να είναι, οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ και οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ερμηνευτες,
του θεληματος της Τριαδικης Θεοτητας, αλλα και της Συνειδησεως της Εκκλησιας,
απεναντι στις Αιρεσεις.
Και
τα κειμενα τους και τα θεσφατα τους και τα θεοφωτιστα συγγραμματα τους,
αποτελουν τον οδοδεικτη ΟΛΩΝ των κληρικων και ΟΛΩΝ των λαϊκων.
Οι
Αγιοι Πατερες, λοιπον, αποφαινονται ότι δεν επιτρεπεται η ανοχη στην Αιρεσι,
ουτε για ΜΙΑ ΩΡΑ.
Το
ακουτε καλα; ΟΥΤΕ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ.
Πως,
λοιπον, μιλατε για δυνητικοτητα του ΙΕ΄ Κανονα της Αγιας Πρωτοδευτερας Συνοδου;
Και
όχι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Δεν
σκεπτεσθε καθολου; ΄Η
εχετε τρικυμια φρενων;
Θελετε
να πητε δηλαδη ότι υπαρχει δυνητικοτητα του Ιερου Κανονα (ή μαλλον της Ανιερου
ερμηνειας σας), να παραμενετε στην Αιρεσι και να συμπλεετε και να κοινωνειτε,
με την Αιρεσι και με τον Αιρετικο;
Οι
Πατερες δηλαδη συγκρουονται με το γραμμα και με το πνευμα των Ιερων Κανονων;
Διαφωνουν,
με τους Ιερους Κανονες;
Και
οι συγχρονοι συμφεροντολογοι, ατομικιστες, δειλοι και υστεροβουλοι …φωστηρες
και λιμφατικοι ερμηνευτες, εκφραζουν ορθα τους Ιερους Κανονες;
Θελετε,
λοιπον, να καταθεσω τις μαρτυριες καποιων ελαχιστων και μονον, Αγιων Πατερων,
που δεν επιδεχονται παρερμηνειες ;
Λεγει ο Μεγας Αθανασιος:
(P.G. 26,1188Β).
Γι αυτό και θελετε να μην σας απασχολει η Αποτειχισι και παραμενετε και το δικαιολογειτε να ταυτιζεσθε με την Αιρεσι και να γινεσθε μαζι της ένα σωμα και ένα πνευμα με την Αιρεσι, σημερα μαλιστα που η μολυνσι της Αιρεσεως και των Αιρετικων, διαπλωθηκε παντου και κατατρωει τα σωθικα της Ορθοδοξιας;
Ποιον; Αυτόν, που μενει ΛΥΚΟΣ ΑΝΤΙ ΠΟΙΜΕΝΑΣ;
Και μετα ηρθε και το οικειοποιηθηκε η Αγια Πρωτοδευτερα Συνοδος και το προσαρτησε στον Ιερο Κανονα. Και αυτό, για να δητε την ΤΑΥΤΙΣΙ των Ιερων Κανονων, με τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων.
ΝΥΝ ΠΕΠΛΗΡΩΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.
( Κατηχ.ΙΕ ΄θ αγ. Κυριλ. Ιεροσολυμων).
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τρόπος που τα ερμηνεύεις τα διάφορα αποσπάσματα των Πατέρων εσύ και ο π. Τρικαμηνάς και οι ομοϊδεάτες σας, δεν είναι σωστός!
Η καταναγκαστική αποτείχιση είναι ΠΛΑΝΗ!
Ακούς; ΠΛΑΝΗ!
Μετανοήσε και κλάψε για την μέχρι τώρα πορεία σου!
ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
Μπραβο σου αληθινα ορθοδοξε πιστε. Που βλεπεις τον εξαναγκασμο; Κολυμπας μεσα στην Αιρεσι του Οικουμενισμου και δεν το καταλαβαινεις και μενεις απαθης. Ξερεις τι σε περιμενει μενοντας μεσα στην Αιρεσι; Την πραγματικη καταστασι της Μπασταρδεμενης Εκκλησιας παρουσιαζουμε.
ΔιαγραφήΔεν κολυμπώ μέσα σε καμιά αίρεση, όπως και δεν κολυμπούσαν ούτε κολυμπούν οι σύγχρονοι άγιοι που δεν ξέρω αν παραδέχεσαι την αγιότητα τους και κατα καιρούς βγαίνουν μέχρι και τις ημέρες μας! Να τους αναφέρω;
ΔιαγραφήΑυτά βρίσκονται στην φαντασία σας, ότι τάχα μου κολυμπούμε σε αίρεση εμείς οι Ορθόδοξοι που δεν δεχόμαστε τον οικουμενισμό, αλλά δεν έχουμε αποτειχιστεί.
Η Εκκλησία δεν είναι Μπασταρδεμένη, αυτό είναι βλασφημία! Η Εκκλησία στην οποία ανήκουμε βγάζει αγίους με αληθινά θαύματα και οι περιπτώσεις είναι πολλές.
Κοίταξε να μετανοήσεις για τις βλασφημίες σου περι δήθεν Μπασταρδεμένης Εκκλησίας και να κλάψεις και να ανακαλέσεις δημόσια πριν έλθει η ώρα της εξόδου σου από τον μάταιο αυτό κόσμο, για να σωθείς!
ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
Και μονο το πιστοποιητικο της υπογραφης σου δειχνει τα χαλια σου. Ταυτιζεσαι με τον αληθινο ορθ. Χριστιανο. Μπραβο το πετυχες απο την αναποδη.
ΔιαγραφήΜαλλον εχεις μεσανυχτα οτι ολοι σχεδον οι επισκοποι της Ελλαδος ειναι αιρετικοι και σχισματικοι. Δεν το γνωριζεις; Καταλαβα. Χρειαζεσαι πολυ διαβασμα.
Καινά δαιμόνια στην Εκκλησία εισάγουν αυτοί που προπαγανδίζουν την καταναγκαστική αποτείχιση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι οι Ορθόδοξοι που ερμηνεύουν σωστά τους Πατέρους και απορρίπτουν την καταναγκαστική αποτείχιση!
ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
καινα δαιμονια λες. Ποια δαιμονια; Οι Αγιοι Πατερες τι εκαναν σε περιοδο αιρεσων; Μπορεις να μας πεις; Ανοιξε το μυαλο σου και εφαρμοσε οσα και εκεινοι. Αυτο εφαρμοζουμε και εμεις.
ΔιαγραφήΚαινά δαιμόνια είναι αυτά τα περι Μπασταρδεμένης Εκκλησίας και περί καταναγκαστικής αποτείχισης.
ΔιαγραφήΚαι σήμερα υπάρχουν Άγιοι που με το φωτισμό του Θεού αξιολογούν τις καταστάσεις και βλέπουν τί είναι συμφέρον για την Εκκλησία σε κάθε χρονική περίοδο. Και τους Αγίους Πατέρες αν τους ρωτούσες σήμερα, θα συμφωνούσαν με τους σύγχρονους αγίους και σε ουδεμία περίπτωση δεν θα συμφωνούσαν με τις βλασφημίες περι δήθεν Μπασταρδεμένης και οικουμενιστικής Εκκλησίας, επειδή κάποιοι οικουμενιστές έχουν καταλάβει τα πατριαρχεία και επισκοπές.
Εσείς εφαρμόζετε αυτά που ερμηνεύετε με τον τρικαμηνικό τρόπο της υποχρεωτικής αποτείχισης, με το μυαλό σας. Δεν είστε Πατέρες της Εκκλησίας, δεν είστε άγιοι και δεν μπορεί να συγκρίνεστε με τους σύγχρονους αγίους και να νομίζετε τους εαυτούς σας ανώτερους από αυτούς!
Μετάνοια και ταπείνωση και σεβασμός στους σύγχρονους αγίους!
ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
Τι να σου πω ανθρωπε; Χρειαζεσαι την αλφαβητα. Το 2016 εγινε καποια συνοδος στην κρητη απο την εκκλησια τηςΕλλαδος και τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και αλλους. Αυτη ταυτισε τις αιρεσεις με την ορθοδοξια επομενως κατεστη και αυτη η συνοδος ΛΗΣΤΡΙΚΗ και οσοι την δεχονται και την ακολουθουν αιρετικοι. Πρωτο το κρατουμενο. Επαψε ναχει θεια Χαρι και καθαρα μυστηρια. τα γραφει συνεχεια ο πατηρ δημητριος Αθανασιου, δεν τα διαβαζεις; Διαβαζε τα για να μαθεις την αληθεια.
ΔιαγραφήΓια τους σύγχρονους αγίους τί έχεις να πεις; Το σχίσμα και η αίρεση ποτέ δεν βγάζει αγίους. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνει κανείς πώς δεν έπαψε να έχει θεία Χάρη και καθαρά μυστήρια.
ΔιαγραφήΤα όσα γράφει ο ευνοούμενος σου χημικός π. Δημήτριος Αθανασίου δεν τα διαβάζω γιατί δεν τον εμπιστεύομαι και δεν συμφωνώ με τις απόψεις του που καταγράφει, μήτε με τον τρόπο του. Και μόνο ότι φιλοξενούσε τον Καρδάση, μου αρκεί για να μην τον εμπιστεύομαι σαν θεολογούντα. Διαφωνώ κάθετα με πολλές απόψεις που έχει εκφράσει κατα καιρούς. Διαβάζω μεγάλους Θεολόγους και καθηγητές Θεολογίας και όχι χημικούς ή τελειόφοιτους θετικών επιστημών.
Η αποτείχιση και ο ιε΄ Κανόνας είναι προαιρετικά και μόνον προαιρετικά!
Το δείχνει η αγιότητα αυτών των αγίων που δεν αποτειχίστηκαν και έχουν πάρα πολλή Χάρη.
Άλλωστε βλέπουμε και τους αποτειχισμένους, τις μερίδες τους, τις παρατάξεις, την συμπεριφορά τους και καταλαβαίνουμε πολλά για την αποτείχιση και πόσο πλάνη είναι η άποψη ότι η αποτείχιση είναι η μόνος οδός Ορθοδοξίας!
ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
Την απορριπτέα Σύνοδο του 2016 την απορρίπτουμε, αλλά έτσι όπως τα έχει διατυπώσει μιλάει διφορούμενα και παρασύρει πολλούς επισκόπους Ορθόδοξους να μην καταλαβαίνουν την αιρετικότητα της, χωρίς να παύουν να είναι Ορθόδοξοι, γι΄ αυτό δεν έχει ξεσηκώσεις τις αντιδράσεις που θα έπρεπε.
ΔιαγραφήΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ
Τι ωραια που μας τα λες. Οπως τα εχει διατυπωσει ειναι σαφεστατα. Οτι εκκλησιοποιηθηκαν οι αιρεσεις και ταυτισθηκε η Εκκλησια με τις Αιρεσεις. Εγραψε αναλυτικοτατες επεξηγησεις ο π. Δημητριος να ανοιξεις και να τα διαβασεις. Εδω μεσα θελουμε εξυπνους ανθρωπους; και οχι βλακες.
ΔιαγραφήΟταν παυεις νασαι ορθοδοξος εισαι αιρετικος. Το ναι ναι και το ου ου. Αν δεν καταλκαβαινεις απλα πραγματα θελεις γιατρο.
Το γιατι καποιοι σημερινοι αγιοι δεν αποτειχισθηκαν θα παρεις την καταλληλη απαντησι, αναμενε στο ακουστικο σου.
ΔιαγραφήΠατέρες, όχι Πατέρους, ήθελε να γράψει ο ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εκκλησιαστική ορολογία, με τον όρο Ιεροί κανόνες, ή Εκκλησιαστικοί κανόνες ή απλά Κανόνες, αναφερόμαστε σε όλες εκείνες τις διατάξεις, οι οποίες θεσπίσθηκαν ή υιοθετήθηκαν από την Εκκλησία και αφορούν στην ορθή διοργάνωση, διατήρηση, διάδοση και δραστηριότητα της Εκκλησίας συνολικά και στην ορθή και αυθεντική κατά Χριστόν ζωή των πιστών-μελών της Εκκλησίας διά μέσου αυτής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε το Σύνταγμα των Ιερών Κανόνων της Αγίας Εκκλησίας, συμπεριλαμβανομένου και του 15ου της ΑΒ Συνόδου το 830.μ.χ. για να κρατάει τα στεγανά της ανόθευτης Αγίας Στρατευομενης Εκκλησίας, από τις αιρέσεις, δηλαδή τις πνευματικές μολύνσεις και τις ακαθαρσίες.
Ο 15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου χωρίζει τους πιστούς σε δύο παρατάξεις. Στην παράταξη που κοινωνεί με τους Αληθινούς Επισκόπους και στην παράταξη που κοινωνεί με τους Ψευδεπισκόπους. Όσοι ακολουθούν τους Αληθινούς Επισκόπους είναι Ορθόδοξοι και αποτελούν την Αληθινή Εκκλησία του Χριστού και όσοι ακολουθούν τους Ψευδεπισκόπους είναι Ψευδορθόδοξοι και αποτελούν την Ψευδεκκλησία.
Σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, όταν Ο ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ κηρύττει αίρεση, ΑΠΟΣΧΙΖΕΤΑΙ αμέσως και ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Γι αυτό και ο κανόνας, μας λέει ότι για να παραμείνουμε Ορθόδοξοι πρέπει άμεσα να αποτειχιζόμαστε απ αυτόν και ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ. Γιατί μένοντας με τον Ψευδεπίσκοπο γινόμαστε κι εμείς σχισματικοί και βρισκόμαστε εκτός Εκκλησίας. Με την αποτείχιση φεύγουμε από το σχίσμα που δημιούργησε ο Ψευδεπίσκοπος και ενωνόμαστε με την Εκκλησία.