Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

 Απαντώντας σε σχόλια αναγνωστών

Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού)

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση   

https://apotixisi.blogspot.com/search?updated-max=2023-09-23T05:29:00%2B03:00&max-results=6

  δημοσιεύτηκε άρθρο του γράφοντος με τίτλο

«Η «θεόσδοτη ελευθερία»-Η αριθμοποίηση του ανθρώπου και το 666-το σφράγισμα-το chip και οι ηλεκτρονικές ταυτότητες».

Για τα δημοσιευμένα σχόλια δίνονται οι παρακάτω απαντήσεις.


ΣΧΟΛΙΟ  ΠΡΩΤΟ

Καμία αντίρρηση ότι ο Οικουμενισμός είναι η προδοσία της Πίστεως και ενδεχομένως να είναι ύποπτη η στάση Οικουμενιστών που ενώ δεν διακόπτουν την κοινωνία με την παναίρεση μιλούν ενάντια των νέων ταυτοτήτων.

Πλην όμως, η νέα ταυτότητα είναι μόνο ταυτότητα σαν και αυτή που είχαμε μέχρι τώρα, ή πρόκειται στη πραγματικότητα για ηλεκτρονικό φάκελο και μέσο άσκησης δικαιωμάτων που τα ασκούσαμε ως τώρα δίχως αυτήν;
Και πόσο θεάρεστο είναι να εξαρτάται η ζωή μας
από τώρα και στο εξής, από αυτή τη κάρτα
πέρα από το πλαίσιο της απαραίτητης ταυτοποίησης μας;
Η νέα ταυτότητα - προσωπικός αριθμός - ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ψηφιακό νόμισμα - αχρήματη κοινωνία με την εφαρμογή της κοινωνικής πίστωσης των πολιτών επηρεάζουν ή όχι το αυτεξούσιο του ανθρώπου; Η παλαμοσκόπηση και η ιριδοσκόπηση των νέων ταυτοτήτων είναι συμπτωματική με το δεξί χέρι και το μέτωπο που αναφέρονται στην Αποκάλυψη;
Γιατί να μην δέχονται φωτογραφίες φωτογράφων όπως γινόταν μέχρι σήμερα, αλλά φωτογραφίες από ειδικά scanners;
Οι προειδοποιήσεις του Αγίου Παΐσιου ότι η παραλαβή αυτής της ταυτότητας σημαίνει πτώση ή του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου ότι όποιοι πάρουν τη ταυτότητα δεν θα μπορέσουν να αρνηθούν το σφράγισμα που ακολουθεί δεν έχουν καμία αξία;
Όταν ο Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος έλεγε ότι είναι απαγορευτική για τον Χριστιανό η παραλαβή ταυτότητας που είναι φακέλωμα ή έχει τον αριθμό του θηρίου, εμείς πώς κάνουμε σήμερα σαν να μην τρέχει τίποτα; Και μόνο ότι ο κάτοχος της ταυτότητας δεν θα έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο της δεν αποτελεί ένδειξη ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά;
Όσον αφορά το 666 είναι ή δεν είναι ο αριθμός ετήσιας φορολογίας που επινοήθηκε από τον Βασιλιά Σολομώντα και μέσω αυτού εκφράζεται η αποστασία από τον Θεό; Αν ναι, πώς θα το δεχτούμε στη ταυτότητα μας ή στη βάση δεδομένων που θα επικοινωνεί με τη ταυτότητα ή αν δεν υπάρχει τώρα, ποιός μας εγγυάται ότι δεν μπορεί να προστεθεί αργότερα; Αυτό που λέει ο Όσιος Εφραίμ "...οι άνθρωποι θα βαστάζουσιν το σημάδι του προ της ελεύσεως του ανόμου..." είναι πλάνη;
Αν παραλάβουμε τη νέα ταυτότητα βοηθώντας με τη προαίρεση μας το αντίχριστο αυτό σύστημα (εκτός αν είναι θεάρεστο και το έχω καταλάβει λάθος) πώς θα μπορέσουμε να ομολογήσουμε Χριστό όταν απαιτηθεί, όταν ο λόγος παραλαβής της νέας ταυτότητας είναι για να βολευτούμε; Το βόλεμα μας δεν ήταν ο πραγματικός λόγος που όσοι γνώριζαν τη σχέση κυτταρικών σειρών εκτρωμένων εμβρύων και πειραματικού σκευάσματος που υπαγορεύει στο ανθρώπινο σώμα να παράγει πρωτεΐνη που ουδέποτε θα παρήγαγε φυσιολογικά, εντούτοις έκαναν το εμβόλιο Covid-19; Το οποίο δεν ήταν εμβόλιο όπως και η ταυτότητα δεν είναι ταυτότητα αλλά ηλεκτρονικός φάκελος.

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Αν θα γίνει η νέα ηλεκτρονική ταυτότητα, ταυτότητα άσκησης δικαιωμάτων είναι κάτι που πιθανόν να συμβεί. Εμείς όμως,

ως έννομοι πολίτες, κινούμαστε με βάση την μέχρι τώρα νομοθεσία που υπάρχει για το θέμα. Μας υποψιάζει το γεγονός ότι η ταυτότητα συνδέεται με την  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, η οποία εφαρμόζεται με πληθώρα νόμων, εδώ και πολλά χρόνια. Όλοι αυτή την ηλεκτρονική διακυβέρνηση την αποδεχτήμαμε και την εφαρμόζουμε και επαγγελματικά αλλά και προσωπικά.

 

Επειδή η ταυτότητα έχει σχέση με τις συναλλαγές κράτους-πολίτη δεν τίθεται το ερώτημα κατά πόσο θα είναι θεάρεστο έργο η παραλαβή της ταυτότητας ή όχι. Πνευματικό θέμα θα υπήρχε αν η παραλαβή της ταυτότητας συνοδευόταν και με ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ. Τώρα αυτό δεν συμβαίνει.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, με μία σειρά αποφάσεων του (2388-2399/2019) έκρινε νόμιμα τα στοιχεία που προβλέπεται να περιέχουν οι νέες ηλεκτρονικές αστυνομικές ταυτότητες. Έκρινε ότι παράνομα προβλέπεται να περιλαμβάνονται στις νέου τύπου αστυνομικές ταυτότητες, τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, διότι δεν αποτελούν κρίσιμα στοιχεία για την απόδειξη της ταυτότητας των πολιτών, ούτε είναι σύμφωνα με το νόμο 1599/1986. Οι νέες ηλεκτρονικές αστυνομικές ταυτότητες, θα περιλαμβάνουν τον αριθμό μητρώου κοινωνικής ασφάλισης (ΑΜΚΑ), ένα ηλεκτρονικό τσιπ που θα πιστοποιεί τα στοιχεία του εικονιζόμενου, έναν μοναδικό αριθμό, την ιδιότητα του κατόχου, τα στοιχεία της Μηχανικώς Αναγνώσιμης Ζώνης του δελτίου (MRZ), δακτυλικά αποτυπώματα των δεικτών και των δύο χεριών του αιτούντος, ο Δήμος εγγραφής, ο αριθμός δημοτολογίου, ομάδα αίματος και rhesus προαιρετικά, στοιχεία που απαιτούνται για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, έγχρωμη φωτογραφία κ.α. Επομένως παλαμοσκόπηση και ιριδοσκόπηση ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ.

Επίσης επιτρέπεται η φωτογράφηση των πολιτών  να γίνεται και σε ιδιωτικά φωτογραφεία και η φωτογραφία να είναι σε ψηφιακή μορφή. Απλά ο πολίτης θα επιβαρύνεται το έξοδο αλλά  θα γλυτώνει από άλλους λογισμούς υποψίας.

Η άποψη του μακαριστού π.Αθανασίου Μυτηλιναίου, εφόσον δεν ζει για να δώσει περισσότερες εξηγήσεις για το θέμα, αποτελεί προσωπική άποψη, χωρίς φυσικά να αμφισβητούμε το έργο και την αγιότητα του Γέροντος.

Για την άποψη του Οσίου Παϊσίου υπάρχουν πολλά ερωτηματικά με το σπουδαιότερο: Ο ΙΔΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ Η ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ;;;;

Πρέπει να τονιστεί ότι η Αποκάλυψη ως προφητικό βιβλίο έχει πολλά ΘΕΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ δηλ.θέματα που οι Άγιοι της Εκκλησίας απλά εξέφρασαν μία άποψη, αλλά η επαλήθευσή της θα γίνει όταν πραγματοποιηθούν τα της Αποκαλύψεως. Επίσης η Αποκάλυψη μιλάει για τις φάσεις στις οποίες ενεργεί το Μυστήριο της Ανομίας . Το ΧΑΡΑΓΜΑ θα γίνει όταν ο Αντίχριστος επικρατήσει δηλ.στην τελική φάση και θα προηγηθούν πολλά άλλα όπως η εμφάνιση και το κήρυγμα του Ψευδοπροφήτη, η δράση του Ψευδοπροφήτη και το κήρυγμα των δύο προφητών ΕΝΩΧ και ΗΛΙΑ κ.α Όλα θα γίνουν φανερά και τίποτα κρυφό.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία κρατά επιφυλακτική στάση απέναντι στην Ερμηνεία της Αποκάλυψης και έχει ξεκαθαρίσει ποιους ερμηνευτές της Αποκάλυψης αποδέχεται. Οι σύγχρονες ερμηνείες της Αποκάλυψης πρέπει να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ από σύνοδο Ορθοδόξων Επισκόπων για να γίνουν απδεκτές. Διαφορετικά αποτελούν προσωπικές απόψεις των Γερόντων. Μην ξεχνάμε ότι ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ και οι ΑΓΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ.

Για τον αριθμό 666.

Η σύνδεση του 666, με τον Σολομώντα και την   ταυτότητα είναι άστοχη.«Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.»

'Η 'Ορθόδοξος 'Εκκλησία ουδέποτε δίδαξε, ότι ο αριθμός 666 είναι «επικίνδυνος» και επομένως ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται με «επιφύλαξη», επειδή δήθεν αποτελεί το «όνομα» του 'Αντιχρίστου η παριστάνει τούτο η αντιπροσωπεύει αυτόν η λειτουργεί ως έμβλημα η σύμβολο αυτού.

Οι 'Ιεροί 'Ερμηνευτές, ομιλούντες για το «όνομα» του 'Αντιχρίστου, ποτέ δεν μας επέστησαν τον δήθεν κίνδυνο, και μάλιστα διαχρονικά (και προ της ελεύσεως του 'Αντιχρίστου), του αριθμού 666· αντιθέτως: επισημαίνοντες ότι αυτός αντιστοιχεί σε πολλά ονόματα, αναιρούν σαφώς την δοξασία ότι ο 666 είναι δήθεν η «ταυτότης του 'Αντιχρίστου», εφ' όσον ο αριθμός της ταυτότητος είναι ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΟΣ. Δηλ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟ.

Ο μακαριστος Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κυρός Μελέτιος στο βιβλίο του «Το χάραγμα του Αντιχρίστου» στην Ορθόδοξη Παράδοση, 1997, σελ. 8-16:

«Όμως από το 1981 άρχισαν να κυκλοφορούν απόψεις διαμετρικά αντίθετες από τις ορθόδοξες. Σύμφωνα με αυτές, το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου, όσοι το δέχονται, έστω και με την μορφή του γραμμωτού κώδικα (bar code), μεταμορφώνονται σε δαιμονικές προσωπικότητες, το 666 σαν κωδικός στις ταυτότητες είναι ισόβια και ανεξάλειπτη σφραγίδα του αντίχριστου κατ’ ενέργεια του σατανά.

….Στα βιβλία της αυτά η κ. Relfe: θεωρητικά, αναπτύσσει την άποψη, ότι το χάραγμα του αντίχριστου, το όνομα του αντίχριστου και ο αριθμός του ονόματός του, το 666, αλληλοεπιχωρούνται και ταυτίζονται, πρακτικά, καταγγέλλει το νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών (με κομπιούτερ και με το bar code), ότι εισάγει στην ζωή των συγχρόνων μας το σφράγισμα του αντίχριστου. Και, όπως είναι φυσικό, προκάλεσε φοβερή αναστάτωση σε πολύ κόσμο.

Για να τεκμηριώσει τις θέσεις της, η κ. Relfe παραπέμπει τους αναγνώστες της στις προσωπικές της «πνευματικές» εμπειρίες. Έτσι η κ. M. S. Relfe μας λέγει, ότι: ο John H. Sheperd της «αποκάλυψε» κατά θέλημα και φωτισμό Χριστού, ότι το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου, το «Άγιο Πνεύμα» της «αποκάλυψε», ότι ο γραμμωτός κώδιξ (bar code) έχει το 666 και κατά συνέπεια, όποιος το δέχεται και το χρησιμοποιεί, παίρνει χωρίς άλλο το χάραγμα του αντίχριστου».

Και για κατανοήσουμε καλύτερα ότι ο αριθμός 666 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα από τον βίο του Οσίου Συμεών του σαλού.

[«Κάποτε αρρώστησε ένας από τους μεγιστάνες της πόλεως. Είχε τη συνήθεια ο όσιος να πηγαίνει και να παίζει στο σπίτι του. Όταν η κατάστασή του χειροτέρεψε και κόντευε να πεθάνει, έβλεπε στον ύπνο του πως παίζει τάβλι με ένα μαύρο. Αυτός ήταν ο θάνατος. Ήταν η σειρά του αρρώστου να ρίξει, κι αν δεν έριχνε τρεις φορές έξι, θα έχανε. Του παρουσιάστηκε στον ύπνο του ο αββάς Συμεών και του λέει: ''Τι γίνεται, τρελέ; 'Αλήθεια, θα σε νικήσει τώρα αυτός ο μαύρος. Δώσε μου το λόγο σου ότι δεν θα απατήσεις άλλη φορά τη γυναίκα σου, κι εγώ θα ρίξω για σένα και δεν θα σε νικήσει''. 'Ορκίστηκε τότε αυτός, και ο όσιος πήρε τα ζάρια, έριξε κι έπεσαν τρεις φορές έξι. Όταν ξύπνησε ο άρρωστος, πήγε ο Σαλός στο σπίτι του και του λέει: ''Καλή ζαριά έριξες, ανόητε. Πίστεψέ με όμως, αν παραβείς τον όρκο σου, θα σε πνίξει εκείνος ο μαύρος''. Και αφού έβρισε αυτόν κι όσους ήταν στο σπίτι, έφυγε τρέχοντας» (Λεοντίου Νεαπόλεως, 'Ο Αγιος Συμεών ο διά Χριστόν Σαλός, Πρωτότυπο κείμενο-μετάφρασις, έκδοσις βʹ, σελ. 105, «Το Περιβόλι της Παναγίας», Θεσσαλονίκη 1986).

 

Σχετικά με την άποψη του Οσίου Εφραίμ του Σύρου

Ένα άλλο θέμα που πρέπει να προσέξουμε είναι ποια πατερικά κείμενα δέχεται η Εκκλησία ως ερμηνευτικά της Αποκαλύψεως. Υπάρχουν κείμενα τα οποία η Ορθόδοξη Πατρολογία τα χαρακτηρίζει ΩΣ ΝΟΘΑ αλλά η μηχανή αναζήτησης της Google δεν τα γνωρίζει. Στην κατηγορία των ΝΟΘΩΝ βιβλίων ανήκουν οι τρείς ομιλίες του Οσίου Εφραίμ του Σύρου «εις την παρουσία του Κυρίου και περί συντελείας του κόσμου και εις την παρουσίαν του Αντιχρίστου».

Ο μακαριστός; Καθηγητής Πατρολογογίας Στυλιανός Παπαδόπουλος στο έργο του ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Β σελ.332-333 και 339 σημειώνει τα εξής:

«Γνωρίζουμε μια μεγάλη σειρά ελληνικών κειμένων τα οποία εμφανίζονται ως μεταφράσεις έργων του ΟΣΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ εκ του συριακού πρωτοτύπου, αλλά θα πρέπει να είμεθα τουλάχιστον επιφυλακτικοί για τελικά ερμηνευτικά συμπεράσματα όταν ληφθή υπόψιν ότι τα περισσότερα ελληνικά έργα του Οσίου Εφραίμ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΝΟΘΑ,ΕΝΩ ΑΛΛΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ (ΚΑΙ ΔΗ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ) ΠΑΡΑΦΡΑΣΕΙΣ,ΣΥΜΠΙΛΗΣΕΙΣ,ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΕΦΡΑΙΜΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ότι στις επεξεργασίες ποικίλης εκτάσεως γνήσιων και μη έργων του ΕΦΡΑΙΜ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ «ΛΟΓΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΝ ..ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΊΣΤΟΥ».

Επίσης υπάρχουν ερμηνείες του Αγίου Ιππολύτου αλλά και νόθα κείμενα γνωστά ως κείμενα του ΨΕΥΔΟ-ΙΠΟΛΛΥΤΟΥ «Περί Συντελείας…»

Με το όνομα του Ιππολύτου είναι γνωστή μία ακόμη, συναφής, πραγματεία, με τον τίτλος «Λόγος περί της συντέλειας του κόσμου και περί του αντίχριστου και εις την δευτέραν παρουσίαν του Κυρίου ήμων Ίησοϋ Χρίστου».( PG 10, 903 - 952 και ΒΕΠ 6,276-295).

Το αγνώστου συγγραφέα αυτό κείμενο αποτελεί, κατά τον Π. Χρήστου, «διασκευή» του περί Αντίχριστου του Ιππολύτου, με ενσωμάτωση και στοιχείων από μεταφρασμένα στην ελληνική κείμενα του Εφραίμ του Σύρου, που έγινε κατά τον 7ο μ.Χ. αιώνα.( Χρήστου, Π., ίργ. μν., τομ. 13', σελ. 736).

Το έργο αυτό δεν αναφέρει και δεν αναφέρεται καθόλου, στην Αποκάλυψη. Από μια πρώτη ανάγνωση διαπιστώνει κανείς ότι το 1/5 περίπου του συγκεκριμένου έργου είναι σχεδόν όμοιο με το Περί αντίχριστου του Ιππολύτου και αφορά παραθέσεις από την Παλαιά Διαθήκη:

Μία περίφραση μόνον βρίσκει κανείς σχετική: «η σφραγίς αύτοϋ (του αντίχριστου) έπί του μετώπου και επί της δεξιάς χειρός εστί ψήφος χξς'».

Για την ιστορία, και μόνον, του πράγματος θα παρατηρούσε κανείς τα εξής.

Πρώτον, ότι ο αριθμός χξς' παρουσιάζεται ως περιεχόμενο «σφραγίδας»: «ως οιμαι ουδέ ακριβώς έπίσταμαι τούτο, εν τη γραφή γαρ πολλά εν τω ψήφω τούτω (sic) ονόματα εύρηνται, αλλά λέγομεν Ισως γράφειν την αυτήν σφραγίδα ΑΡΝΟΥΜΕ,...».5

Είναι δε προφανές ότι, και στην προκειμένη περίπτωση η λέξη «ανορθογραφείται» για να αθροίσει, τελικά, 666 (αρνούμαι = 672). Δεύτερον και άκρως ενδιαφέρον είναι το ότι, ενώ, εκτός από τη συγκεριμένη, η εξήγηση αυτή δεν εμφανίζεται καμία άλλη φορά στην ανατολική ερμηνευτική παράδοση, στα περισσότερα λατινικά υπομνήματα κατέχει κεντρική θέση, αρχής γενομένης από τον Ιερώνυμο (342-420 μ.Χ.)

Περί του βολέματος

Ξεκαθαρίζω πρώτα ότι ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Το πρώτο είναι ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, που αφορά το ανθρώπινο σώμα και το δεύτερο ΟΧΙ.

Το ανθρώπινο σώμα το σεβόμαστε, επειδή μετά το Βάπτισμα γίνεται ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

Το σκεύασμα του εμβολίου μόλυνε με τους εξής τρόπους το ανθρώπινο σώμα.

Α. Λόγω του τρόπου παρασκευής του.

Β. Επειδή η επιστημονική λογική της δράσης του είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ. Η δράση των συγκεκριμένων εμβολίων m-RNA έρχεται να ανατρέψει τους ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ σε υγιείς ανθρώπους, τους οποίους νόμους καθόρισε η ΠΑΝΣΟΦΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.

Όσοι δεν κάναμε το εμβόλιο δεν χάσαμε την βόλεψή μας. Δεν ζημιωθήκαμε οικονομικά;;;Μην καταδικάζετε όμως όσους, που  για πολλούς και διαφόρους λόγους προχώρησαν στον εμβολιασμό. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Για το θέμα βόλεμα και ταυτότητα επαναλαμβάνω τα λόγια του καθηγητή Ιωάννη Πήττα που στο άρθρο  γράφονται τα εξής;

Στην ερώτηση « Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς ταυτότητες ταυτοποίησης»; Ο καθηγητής  απαντά:

« Αν είμαστε ερημίτες ή συναλλασσόμαστε μόνο με γνωστά άτομα, φυσικά ναι. Αν δεν θέλουμε να ταξιδέψουμε, μπορούμε να μην έχουμε διαβατήριο. Δυστυχώς κάποιες ταυτότητες (αστυνομική, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ) είναι απαραίτητες όσο ζούμε σε ένα οργανωμένο κράτος. Όσο αυτό το κράτος λειτουργεί μέσω ανθρώπινων επαφών, οι φυσικές ταυτότητες είναι αρκετές. Η πραγματικότητα λέει ότι ένα μεγάλο φάσμα των ανθρώπινων δραστηριοτήτων έχει ήδη πάρει ηλεκτρονική μορφή. Όλο και περισσότερο οι κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες παίρνουν ηλεκτρονική μορφή, όχι πάντα με θετικό τρόπο. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, οι ψηφιακές/ηλεκτρονικές ταυτότητες γίνονται εκ των πραγμάτων υποχρεωτικές, όταν κάποιος θέλει ή υποχρεώνεται να συναλλάσσεται μέσω μηχανών.

Η αχρήματη κοινωνία είναι ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και γράφτηκαν τα σχετικά στο άρθρο.

 

ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Ποιά είναι η απάντηση για τα λόγια των π Αθανασίου Μυτηληνίου, Γέροντος Παϊσίου και Οσίου Εφραίμ;
Αφορούν τη νέα ηλεκτρονική ταυτότητα, ναι ή όχι;
Ξεκάθαρη και επίκαιρη ερώτηση.
Ποιοί είναι οι τρόποι αντίδρασης που προτείνει ο
π Δημήτριος; Βοηθήστε τη σκέψη μου με το να βάλετε έντονη μορφοποίηση και υπογράμμιση στους τρόπους αντίδρασης.

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Για το πρώτο μέρος της ερώτησης δόθηκε απάντηση προηγουμένως.

‘Όσον αφορά τον τρόπο της αντίδρασης σημειώνω τα εξής:

-Η άρνηση παραλαβής της ταυτότητας, λόγω της ΑΠΕΙΘΙΑΣ σε εψηφισμένο νόμο, θα δημιουργήσει στο ελληνικό κράτος ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ με ο,τι αυτό συνεπάγεται οικονομικά και βιοτικά. Η άποψη ότι η πρακτική του οικονομικού αποκλεισμού μας εισάγει στον δρόμο του χαράγματος δεν θεμελιώνεται Θεολογικά με βάση το βιβλίο της Αποκαλύψεως.

-Η δεύτερη προτεινόμενη λύση είναι η ψήφιση νομοθετικών ρυθμίσεων στον νόμο των Ταυτοτήτων του 2023. Αυτό αποτελεί ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ γιατί τα μεγάλα κόμματα της ΒΟΥΛΗΣ τον αποδέχονται. Δύσκολο επίσης είναι και το θέμα του ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ.

-Ο τρίτος τρόπος είναι η προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για προσβολή του νόμου των ταυτοτήτων ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ. Αυτή η κίνηση είναι η μόνη ενδεδειγμένη αυτή την στιγμή ΚΊΝΗΣΗ  επειδή υπάρχουν αποφάσεις του ΣτΕ που ο νόμος του 2023 ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ. Υπάρχει βέβαια και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για παραπέρα προσφυγή. Η προσφυγή γίνεται από ομάδες πολιτών.

- Ο τέταρτος τρόπος (ΟΥΤΟΠΙΚΟΣ για τον γράφοντα) είναι η παραίτηση των ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ με την αιτιολογία του νόμου περί ταυτοτήτων, ώστε να πάμε σε νέες εκλογές για να κερδηθεί τουλάχιστον χρόνος εφαρμογής του νόμου.

 

 

3 σχόλια:

  1. "Τοιοῦτον γὰρ τρόπον σκευάζει ὁ τύραννος, ἵνα πάντες τὴν σφραγῖδα τοῦ θηρίου βαστάζωσιν, ὅταν ἔλθῃ ἀπατῆσαι τὰ σύμπαντα, ἐν τῷ καιρῷ τῷ ἰδίῳ "
    http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/gerontikon/efraim_syros_logos_eis_thn_paroysian_toy_kyrioy.htm
    Αυτό δηλαδή δεν έχει ειπωθεί από τον Άγιο Εφραίμ;

    Λέτε: "Η πραγματικότητα λέει ότι ένα μεγάλο φάσμα των ανθρώπινων δραστηριοτήτων έχει ήδη πάρει ηλεκτρονική μορφή".

    Επομένως όταν στη ταυτότητα μας λόγω της ηλεκτρονικής μορφής της ψηφιακής ταυτότητας εμπλέκεται το 666 στη μηχανογράφηση, επρόκειτο για άρνηση Πίστεως ή όχι;
    Γιατί να μην έχουμε ασφαλείς ταυτότητες δίχως τσιπάκια;

    Συμφωνούμε ότι το Χάραγμα θα γίνει από τον Αντίχριστο
    αλλά μπορεί ο χριστιανός να έχει τον αριθμό του θηρίου στη ταυτότητα του πριν εμφανιστεί ο Αντίχριστος, από τη στιγμή
    που μας προειδοποιεί η Αποκάλυψη για αυτόν;
    Ο αριθμός του θηρίου δεν προέρχεται από την ετήσια φορολογία των 666 ταλάντων χρυσού που έβαζαν οι Εβραίοι στους λαούς που υποδούλωναν; Το οικονομικό - πολιτικό θέμα της αχρήματης κοινωνίας είναι ανεξάρτητο από το θεολογικό της ελευθερίας;
    Με άλλα λόγια, στην αχρήματη κοινωνία, πόσο ελεύθερος μπορεί να είναι ο άνθρωπος εκείνος που θα διαφωνήσει με την εκάστοτε κυβέρνηση;

    Δεν έχετε υπόψη σας ότι το σχέδιο είναι ψηφιακή ταυτότητα
    με προσωπικό αριθμό σε κάθε πολίτη του κόσμου; Η κα φον ντερ Λάιεν πρότεινε την παγκόσμια ψηφιακή ταυτότητα στη Σύνοδο Κορυφής της G20. Ή όταν οι ίδιοι οι πολιτικοί μας λένε ότι μετά το τσιπάρισμα των ζώων θα ακολουθήσουν οι άνθρωποι;
    https://www.youtube.com/watch?v=OvNC6nZ0ESA

    Εκτός όμως από το τσιπ, με τις νέες ταυτότητες δεν έχουμε συλλογή βιομετρικών δεδομένων; Όταν ο άνθρωπος δίνει στις αρχές τα βιομετρικά του δεδομένα και λαμβάνει τον σειριακό του αριθμό, δεν ενσωματώνει την ηλεκτρονική του ταυτότητα
    υπό την έννοια ότι η ηλεκτρονική του ταυτοποίηση γίνεται από τα βιομετρικά του δεδομένα; Δηλαδή εφόσον τα βιομετρικά του δεδομένα θα έχουν μεταφερθεί στις βάσεις δεδομένων (γνωρίζουμε σε ποιες, πού βρίσκονται ή ποιοί τις διαχειρίζονται;)
    με τα scanners ο ίδιος ο άνθρωπος θα είναι η επαλήθευση της ταυτότητας του δίχως κάποιο έγγραφο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη θεολογική σχολή όταν σπουδάζαμε ψάχναμε στην P.G. τα κείμενα και τις παραπομπές των πατέρων. Όταν διαβάζαμε τα Αρεοπαγειτικά κείμενα συζητούσαμε για την γνησιότητά τους. Όμως ποτέ δεν αμφισβητήθηκε ο θεολογικός τους λόγος και χρησιμοποιήθηκε και στα γραπτά και στις εξετάσεις και στα κηρύγματα, ασχέτως αν ήταν γνήσια ή όχι, γιατί δεν είχαν αιρετικές αποκλίσεις. Τώρα τι βλέπουμε; κάποια κείμενα του αγιού Εφραίμ, του αγίου Ιππολύτου και άλλων πατέρων θεωρούνται ως μή γνήσια και ως αμφίβολα. Τελικά στο τέλος τέλος, προκειμένου να μην χάσουμε την βόλεψή μας, την ησυχία μας και την τακτοποιημένη ζωή μας, είμαστε ικανοί να αναθεωρήσουμε και τη ίδια την Αγία Γραφή. Και να με θυμηθείτε: Η επόμενη -αν όχι αυτή- γενιά των χριστιανών θα το πετύχει. Εν πάσει περιπτώσει πέρα από θεολογικούς λόγους, αλλά από καθαρά λόγους διαφυλάξεως της ελευθερίας μας δεν θέλω ηλεκτρονική ταυτότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κείμενα στα οποία αναφέρεστε θεωρούνται νόθα ΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, όχι ως εκκλησιαστικά. Γνωρίζετε πολύ καλά τι σημαίνει ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. Χρησιμοποιήσατε στην θεολογικήγ σχολή ως ερμηνευτικά τα παραπάνω κείμενα; Η αμφθισβητείτε εμμέσως πλην σαφώς την άποψη του μεγάλου και μακαριστού Πατρολογου Σ.Παπαδόπουλου;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου