Χριστός ανέστη. Το βίντεο είναι προγενέστερο, από λιτανεία την Κυριακή της Ορθοδοξίας 08/03/2020. Βλ. https://www.youtube.com/watch?v=RlYsfpijn5E Θα ήταν καλύτερο να διορθώσετε την δημοσίευση. Με συγχωρείτε.
Δεν πειράζει Οδυσσέα που είναι προγενέστερο. Για μας τους Ορθοδόξους το ίδιο είναι. Αν θέλεις μπορείς να ξαναβάλεις το βίντεο της Γεωργίας που ειναι σίγουρα μεταγενέστερο.
Ποιες λιτανείες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς εδώ έχουμε το"μέγα" Τσιόδρα!
Πού να αφήσουμε χώρο για λιτανείες!
Τί ωραία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός ανέστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βίντεο είναι προγενέστερο, από λιτανεία την Κυριακή της Ορθοδοξίας 08/03/2020.
Βλ. https://www.youtube.com/watch?v=RlYsfpijn5E
Θα ήταν καλύτερο να διορθώσετε την δημοσίευση. Με συγχωρείτε.
Μακάρι και στην Ελλάδα να έλθει τέτοια ευλάβεια και σεμνή ενδυμασία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η 2η φορά που το βάζεις, αλλά αξίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει Οδυσσέα που είναι προγενέστερο. Για μας τους Ορθοδόξους το ίδιο είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλεις μπορείς να ξαναβάλεις το βίντεο της Γεωργίας που ειναι σίγουρα μεταγενέστερο.