Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2019



ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ


 του Αποτειχισμενου Θεολογου 
Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ

 "Το παρόν παλαιότερο άρθρο γράφτηκε προ τριετίας, στις 2 Ιανουαρίου 2017. Ο αδελφός Νικόλαος δεν ακολουθεί πλέον το Νέο Παπικό Γρηγοριανό Καλαντάριο αλλά το Παλαιό Ημερολόγιο (χωρίς όμως να έχει προσχωρήσει σε κάποια από τις παρατάξεις του Παλαιού) κατά το οποίο Παλαιό, το Άγιο Δωδεκαήμερο ξεκινά στις 7 Ιανουαρίου με το Νέο Γρηγοριανό, το διπλωματικώς, πολύ πονηρώς και παραπλανητικώς αποκαλούμενο "διορθωμένο Ιουλιανό..." Από την πολλή την διόρθωση επήλθε η Παπική επανόρθωση και δεσπόζει η οικουμενιστική διάρθρωση και συνεορταστική διαφθορά. "Όλα πάνε καλά" να'ναι καλά το Νέο που μας βολεύει κι ας κελεύει την αλλαγή Εωσφοριστής ΜΑΣΩΝΟΣ. Δεν φταίει ο Πάπας Γρηγόριος ούτε ο Μεταξάκης. Φταίει ο Πανταζής που μας τους θυμίζει..."

Η τελευταία και χειρότερη από όλες τις παταγώδεις πτώσεις που θα εμπειρευτεί η Ορθόδοξη Εκκλησία πριν από την Δευτέρα Παρουσία είναι η επάρατη αποστασία των πιστών και η εξ’ ολοκλήρου κοσμικοποίηση των ποιμένων.
Η τελευταία και χειρότερη αίρεση από όλες τις φρικτές αιρέσεις που γνώρισε η Εκκλησία του Χριστού και θα εμπειρευτεί πριν από την Δευτέρα Παρουσία είναι η Παναίρεση του Οικουμενισμού. Άλλο βδέλυγμα της ερημώσεως από αυτό, δεν θα δούμε.
Τα δύο ανατριχιαστικότερα χαρακτηριστικά και κολάσιμα στίγματα των εσχάτων χρόνων που ζούμε:
ΚΟΣΜΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.
 Αμφότερα έχουν κοινό γνώρισμα και προσελκύουν την ίδια ακριβώς αυτοκαταδίκη: την έχθρα του Θεού. “Η φιλία του κόσμου, έχθρα του Θεού εστί”. Οι Οικουμενιστές επίσης, κατά την ολοζώντανη θαυματουργική παρουσίαση και δήλωση της ίδιας της Υπεραγίας Θεοτόκου, είναι “οι εχθροί εμού τε και του Υιού μου!” Αυτό το μεσότειχον της έχθρας, πάντως, δεν θα μας βγει σε καλό…
Η τραγικότερη κατάντεια των ορθοδόξων πιστών και το έσχατο “σημείο των καιρών” ως οντολογικός πρόδρομος του Αντιχρίστου (“το κατέχον” ως πρόσωπο αλλά και ως σύστημα ταυτοχρόνως) είναι ομολογουμένως η καλπάζουσα κοσμικοποίηση της Εκκλησίας.
Κατά τους Αγίους Πατέρες, “κόσμος” δεν είναι πλέον το άπειρο σύμπαν ως το κάλλιστο κόσμημα και εξαισιότερο στολίδι της δημιουργίας του Θεού, όπως συναντούμε στην Εξαήμερο του εορτάζοντος Μεγάλου Βασιλείου, αλλά “το σύνολο των παθών, η περιεκτικότητα των αιρέσεων και η Βαβυλώνα των βλασφημιών”.
Με την παναίρεση του Οικουμενισμού, δεν έχουμε Εκκλησιαστικοποίηση του κόσμου αλλά κοσμικοποίηση της Εκκλησίας. Δεν παγειώνεται πια Συνταγματικώς η Ορθοδοξοποίηση του Έθνους αλλά θεσμοθετείται Συνοδικώς η Εκκλησιαστικοποίηση των αιρέσεων.
Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της πρωτοφανούς διαφθοράς που ήδη γευόμαστε θανασίμως, είναι σαφέστατα η διαφθορά της αληθείας, η παραφθορά της Πατερικής Παραδόσεως και η ολική καταφθορά της Ορθής Λατρείας. 
Αποκορύφωμα του φάσματος της προδοσίας, παρίσταται ο πανορθόδοξος όλεθρος και ο ανέσπερος πανικός της ταχυνής απωλείας κάθε πνευματικής αξίας.
Ενδεικτικώς αναφέρομαι στο Άγιο Δωδεκαήμερο το οποίο διακαώς διαπερνούμε. Το Ορθόδοξο Δωδεκαήμερο ανέκαθεν, δεν περιλάμβανε την αντορθόδοξη εορτή της κοσμικής πρωτοχρονιάς. Απολύτως ξένη στην Βυζαντινή Παράδοση αυτή η γιορτή της κοσμικής χαράς.
Η κοσμική πρωτοχρονιά δεν έχει καμία σχέση και καμία σύγκριση με την πανίερη και όντως κοσμογονική Εκκλησιαστική Πρωτοχρονιά. Η κοσμική πρωτοχρονιά αποτελεί ένοχη και ύποπτη παρείσφρηση στο εκκλησιαστικό γίγνεσθαι. Συνιστά “παρείσακτον μέλος” με αρχή και τέλος αποστασιακό. “Μπόλιασμα” παμπόνηρο και “τσοντάρισμα” μαεστρικό των θιασωτών και φορέων του Οικουμενισμού.
Το Ορθόδοξο Δωδεκαήμερο προδιαγράφει την πανίερη και μητροπολιτική περίοδο ως μέσο διάστημα και συνοπτική συνιστώσα των δύο μεγάλων Δεσποτικών, Ακινήτων Εορτών: 
Τα Χριστούγεννα  (25 Δεκ.)
και τα Θεοφάνεια (6 Ιαν.).
Η έκτη ημέρα από της Γεννήσεως του Σωτήρος συνιστά μιαν άλλη Εξαήμερη “Μεσοπεντηκοστή” του Δωδεκαημέρου, την οποία σκιαγραφεί η Μεθέορτος της παρούσης Εορτής: η Απόδοση των Χριστουγέννων στις 31 Δεκεμβρίου.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η κατά Σάρκα Περιτομή του Χριστού τοποθετείται την όγδοη ημέρα από της Γεννήσεως του Σωτήρος, στην 1η Ιανουαρίου. “Συγκαταβαίνων ο Σωτήρ, τω γένει των ανθρώπων.” Και όμως, “έως πότε ανέξομαι υμών;”
Μέσα σε αυτήν την περίοδο του Δωδεκαημέρου, Θεαρχικώς και Θεοπρεπεστάτως συμπεριλαμβάνονται, όλως εξαιρέτως, η Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου στις 26 Δεκ., η Μνήμη του Ιωσήφ του Μνήστορος, του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου και Αγίου Δαυίδ του βασιλέως.
Η μόνη σοκαριστική και άκρως συγκλονιστική ημέρα σε όλη αυτή την πανευφρόσυνη και υπερκόσμια περίοδο παραστέκεται βουβή η 29η Δεκεμβρίου του Μηνός… φευ, η φρικτή κι απάνθρωπη σφαγή των του Χριστού Πρωτομαρτύρων Νηπίων, υπό Ηρώδου εν Βηθλεέμ αναιρεθέντων.
Παρελαύνει έπειτα πανηγυρικότατα το τρίπτυχο και τριδιάστατο της Εορτής των Επιφανειών:
α) η Κυριακή προ των Φώτων,
β) τα προεξάρχοντα Προεόρτια και
γ) η καθεαυτή θεσπέσιος Ημέρα της αποκαλύψεως της Τρισηλίου Θεότητος, ένθα “η της Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις”.
Πουθενά όμως δεν υπάρχει ανάμεσα στο υπερευλογημένο και θριαμβικό Δωδεκαήμερο, αυτό το φάλτσο φιάσκο της φρούδας και αποφράδας κοσμικής πρωτοχρονιάς.

Οι άγευστες Αγιοπνευματικού θυσαυρισμού γιορτές του κόσμου, δεν έχουν καμία δουλειά με τις εξαίσιες και θεσπέσιες, γενεσιουργικές και σωτηριολογικές, θείες πάντως Εορτές της Εκκλησίας μας.
Όταν λέγουμε Εκκλησία, δεν εννοούμε το συμβιβασμένο ιερατείο ούτε την υποδουλωμένη στον παπισμό ιεραρχία, αλλά αναφερόμαστε πάντοτε στο άφοβο, “μικρό ποίμνιο” το απομεμακρυνσμένο και αποτειχισμένο από τους ψευδεπισκόπους και λυκοποιμένες. 
Αναφερόμαστε τιμητικώς στους “δύο ή τρεις συνηγμένους” στο του Χριστού Όνομα, το υπερ παν Όνομα. Εννοούμε το λήμμα, το κατάλειμμα, το μικρό υπόλοιπο. Σ’ αυτή την μικρή χούφτα του Χριστού, αποδίδουμε την οφειλόμενη τιμή “παρά τοις ορθοδόξοις”. Δεύτε οι ευλογημένοι του Πατρός, το υπερευλογημένο Δωδεκαήμερο συνεορτάσωμεν.
Όσοι ανήκουμε στην Ανόθευτη Ορθόδοξη Αλήθεια, ανήκουμε στο Χριστό. Αποτελούμε το Σώμα Του το Διαχρονικό. Όχι το δικαιοδοσιακό, το διοικητικό και δεσποτοκρατικό. Όχι το μολυσμένο σύστημα αιρέσεων το επισκοποκεντρικό το οποίο διά του αιρεσιάρχου Αθηναγόρα και των συν αυτώ, από το 1965 ενώθηκε με τον Αντίχριστο και τρισκατάρατο Πάπα.
Τους χαρίζουμε την αντίθεο ένωση. Ας τον χαίρονται τον Πάπα και τους αμετανοήτους μούφτηδες Χριστοκτόνους της Εβραϊκής Συναγωγής. Ας ευφραίνονται ανύποπτοι στα εκκωφαντικά τους ρεψίματα από τα εξαγοραστικά φιλοδωρήματα της εβραιόσπορης κοκακόλας. Τους χαρίζουμε τους μεμολυσμένους οίκους. Εμείς κρατούμε τον Ένοικον.
Οι Ορθόδοξοι Πιστοί, αν και ζούμε στον κόσμο, δεν καταχρώμαστε τον κόσμο. Παρατηρούμε τον κόσμο αλλά δεν τον ακολουθούμε. Τον προσκαλούμε να μας ακολουθήσει αυτός. Αποβλέπουμε στην εκκλησιαστικοποίηση τη δική του και όχι την κοσμικοποίηση την δική μας. Δε γνωρίζουμε από περισπούδαστα πάρτυ και απέχουμε ομολογιακά από τα ζοφώδη “ρεβεγιόν” του χρονολατρικού οίστρου ακολασίας.
Είναι ντροπή και κατάντεια της “θεοπροβλήτου” δεσποτοκρατίας να εορτάζει και να πανηγυρίζει την κοσμική πρωτοχρονιά με “πονεμένες” κι απονενοημένες “Εγκυκλίους του σταθερού μηχανικού τύπου “επί τω νέω έτει”, ενώ “Εις την Αρχήν της Ινδίκτου”, ούτε φωνή ουδέ μιλιά, “ούτε γάτα, ούτε ζημιά”.
Ο Οικουμενισμός έχει εισχωρήσει βαθιά “στα ενδότερα του παραπετάσματος”. Μία παγκόσμια Πανθρησκεία, ένας κοινός εορτασμός του Πάσχα,  ένας διαπλανητικός και παραπλανητικός εορτασμός της κοσμικής πρωτοχρονιάς. Με βεγκαλικά, ρεβεγιόν και φαγοπότια. Χωρίς νόημα. Χωρίς Χριστό.
Οχι, “καλή χρονιά” δεν θα σας πω. Όχι πως είν’ αυτό κάνα κακό, μα προτιμώ να το πω και να το εννοώ, να το ζήσω και να τ’ ομολογώ στη δική μας Εκκλησιαστική Πρωτοχρονιά την Πρώτη Σεπτεμβρίου, την Πρώτη και Κυρία Εορτών Εορτή ως απαρχή της μετρήσεως του Αγιογραφικού χρόνου. “Ο χρόνους και καιρούς τη Ιδία εξουσία θέμενος” ας θέσει νέες απαρχές της δικής μας μετανοίας και ας υψώσει πάλι θριαμβευτικώς το κέρας Χριστιανών Ορθοδόξων.
Και με την ευκαιρία, ώ θρασύδειλοι μεταπατέρες, σας επιστρέφουμε τις απαράδεκτες ευχές, τις άχαρες και υποκριτικές σας Εγκυκλίους. Κρατείστε τις για τους ομοπίστους σας καρδιναλίους με τα κόκκινα της παιδοφιλίας τους καλυμμαύχια.
Καλό κι Ευλογημένο Δωδεκαήμερο!
Υγεία, Σύνεση και Ευλογία.
Και Καλή, Ορθόδοξη Αποτείχιση!
Νίκος Πανταζής,
Μελβούρνη.

8 σχόλια:

  1. KΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ Κ ΠΑΝΤΑΖΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΧΡΟΝΟ ΕΨΑΛΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ ΟΠΟΥ ΕΚΗΡΥΤΤΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
    ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΗΛΘΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ π ανδρεας κολλασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημοσιευουμε το παραπανω σχολιο αν και πιστευουμε οτι αυτος που το γραφει ειναι πλαστο καρναβαλι.
    Αν δη το σχολιο ο Αγωνσιτης Θεολογος Νικολαος θα δωση την καταλληλη απαντησι του.
    Εμεις ομως ρωταμε εσυ εσυ ψευρωνυμε που ανηκεις;Ποια ειναι η ...καλη αποτειχισι;
    Εμεις οι αποτειχισμενοι απο την Παναιρεσι του Αντιχριστου εχουμε προβλημα μεγαλο λογω της δειλιας και του καιροσκοπισμου των κληρικων μας.
    Η Καλη Αποτειχισι ειναι αυτη που τολμησαν οσοι τολμησαν και διεκοψαν την κοινωνια τους με την αιρεσι και τους Αιρετικους τυπου Βαρθολομαιου και Ζηζιουλα και του καθε κακου συναπαντηματος.
    Ο Νικολαος ηταν αποτειχισμενος και οχι σχισματικος. Αλλα οι κληρικοι τους οποιους ακολουθουσε ενταχθηκαν στον Οικουμενιστη Μακαριο που εστειλε εκει ο Σχιστης της Εκκλησιας Ναρθολομαιος.
    Προδωσαν τον αποτειχισμενο λαο και εντειχιστηκαν στους Οικουμενιστες.
    Ο Νικολαος παραμενει ορθα στην Αποτειχισι και στην Διαχρονικη Εκκλησια, οπως και παραμενουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    Εσυ ψευτοπαπα πας κατ ευθειαν στην Κολασι μαζι με τους Οικουμενιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ειναι ο μακαριος της αυστραλιας διαβαστε προσφατο αρθρο στον ορθ τυπο
    που το γραφουν τρις επωνυμοι χριστιανοι και αναφερεται στα σταυροπηγια
    και για πους λογους δεν τον εκαναν βοηθο επισκοπο
    παρακαλω να το αναρτησετε
    χρηστοσ ηλιακης ηρακλειον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στειλτε το μας το κειμενο διοτι εμεις δεν λαμβανουμε τον Ορθοδοξο Τυπο ως Σιγονταροοικουμενιστικη εφημεριδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΑΝ ΣΤΟ GOOGLE ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΛΕΞΙΝ ΟΡ ΤΥΠΟΣ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    ΧΡΗΛΙΑΚΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι νοημα εχει να βαζετε τασχολια πωσ και που μπορειτε να βρητε τον Ο Τ
    το Προβλημα ειναι εαν θελεις να βαλεις το αρθρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nick Pandazis
    Τρί, 31 Δεκ 2019, 2:40 μ.μ. (πριν από 18 ώρες)
    προς εγώ

    Από τα αισχρά σου και ασύστολα ψεύδη, ένστολε του σατανά και εκλεκτό τέκνο του πατρός του ψεύδους, αποκαλύπτεται η διαφθορά του νου σου και πώρωση της ψυχής σου. Η κόλαση έγινε για κάτι εραστές της ψευτιάς σαν κι εσένα.

    Λες ότι για ένα χρόνο δεν με άκουσες να μιλώ για Αποτείχιση. Εσφορόπνευστε και διαβολοκίνητε θα σε πρίξει και θα σε κατακάψει ο Θεός! Τόσο νεκρωμένη και σαπισμένη είναι η συνείδησή σου ή έτσι γράφεις για να ερεθίζεις και να προκαλείς;

    Σχεδόν κάθε Κυριακή ομιλούσα για Αποτείχιση και άκυρα μυστήρια των οικουμενιστών και όσων παραμένουν σε κοινωνία μαζί τους. Έχω όλες τις ομιλίες μου ηχογραφημένες για απόκρουση και διάψευση κάθε συκοφαντίας! Συκοφάντη σατανοϋφαντε ντροπή σου!

    Πρώτον η ενορία της Κοινότητος της Αγίας Παρασκευής δεν ήταν σχισματική. Είχαν κάνει διακοπή μνημονεύσεως για ορθούς λόγους. Τώρα όμως έγιναν σχισματικοί και για αυτό ακριβώς και ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ.

    Δεν έφυγα "επειδή δεν με ήθελαν" ώ απόβρασμα του άδη, υπέβαλα την παραίτησή μου πρώτον στον ιερέα και έπειτα στον πρόεδρο της Κοινότητος ο οποίος μου είχε εκμυστηρευτεί πως επιθυμούσαν να επανενταχτούν στην αρχιεπισκοπή. Προέβαλα λόγους επανεντάξεώς μου στο Παλαιό Ημερολόγιο και έκτοτε έκοψα κάθε κοινωνία μαζί τους.

    Προσφάτως τους είδα καμαρωτούς-καμαρωτούς σε φωτογραφία στην εφημερίδα Νέος Κόσμος και σιχάθηκα και αηδίασα τις προδοτικές τους πόζες αντάμα με τον ψευδεπίσκοπο λυκοποιμένα "Μακάριο" Μαμωνά τον οποίο και μνημονεύουν, το διαλεχτό και μακαριστό τέκνο του αιρεσιάρχη και αρχιβλασφήμου του Βοσπόρου.

    https://neoskosmos.com/el/232535/i-koinotita-saint-albans-leei-nai-stin-archiepiskopi-alla-thetei-orous/

    (δεξιά στην φωτογραφία ο συμβιβασμένος και ξεπεσμένος π. Ειρηναίος Κόϊκας)

    Λοιπόν, ψευτόπαπα άνανδρε παπα-κόλλα της κολάσεως εξέραμα. Μην είσαι κι εσύ κάνας κίναιδος του κύκλου του Μακαρίου βαλτός; Έχουν αυτοί το κινητό μου. Πάρε με αμέσως τηλέφωνο να συναντηθούμε, να σε βιντεοσκοπίσω, να το στείλω στον Οδυσσέα και να σε εξευτελίσω στο διαδύκτιο, εξευτελισμένε ανώνυμε και ψευδώνυμε κουκουλοφόρε. ΠΕΡΙΜΕΝΩ!

    ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΠΑΝΤΑ
    Νικόλαος Πανταζής, Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Πανταζή, τις απόψεις του Ιερομονάχου Ε.Τρικαμηνά για το παλαιό ημερολόγιο τις γνωρίζετε; Τις θεωρείτε σωστές ή εσφαλμένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου