Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

 ΟΥΝΙΤΗΣ Bαρθολομαιος πιδοκιμάζει τν Ονίαν κα μιλε περ «κοινς πίστεως»!


 Ουνιτης Πατριάρχης  Βαρθολομα­ος κατ τν πρόσφατον πίσκεψίν του ες τν ταλίαν μετέβη τν 18ην Σεπτεμβρίου ες τ Λογκρον, που γένετο δεκτς μετ τιμν π τος Ονίτας. Κατ τν ποδοχν ατο μεταξ λλων νεφώνησε κα τ ξς:
«(ρθαμε)… ν προσκυνήσωμεν τ ερ σεβάσματα τς κοινς μν Πίστεως κα πνευματικς κληρονομίας κα ν μετάσχωμεν τς χαρς τς τοπικς πισκοπς δι τν κατοστν πέτειον π τς δρύσεώς της… Ασθανόμεθα τι μαζί σας μς ποδέχονται ο γιοι τς περιοχς, γιος ωάννης Θεριστής
Μέσα π μι ποικιλία νομάτων πο πενθυμίζουν τν πώτερη λληνικ ρβανίτικη καταγωγ κα τν σύνδεσμο μ τ Βυζάντιο κα τν ρθόδοξη νατολ μ τ λειτουργικ Τυπικ κα τς Παραδόσεις της, ο Χριστιανο τς περιοχς προσπαθετε ν ατοπροσδιορισθτε κα ν νιώσετε τν περηφάνειαν πο δικαιοσθε γι’ ατ τ ποον εσθε!».
πάρχει «κοιν Πίστις» μεταξ τν ρθοδόξων κα Ονιτν; Μετέχει ες τν χαρν τς δρύσεως Ονιτικς πισκοπς; μιλε δι τν γιον ωάννην τν Θεριστήν, ταν διος Πατριάρχης ξεδίωξεν, π τ Μοναστήρι τος ρθοδόξους; Τος παροτρύνει ν ασθάνωνται περηφάνεια, πειδ εναι Ονται;
Δυστυχς, Πατριάρχης Βαρθολομαος δν σταμάτησε ες ατά. Μετέχων ες «σπερινν» συμπροσευχόμενος μ παπικος ες τν καθεδρικν ναν ες τ Λογκρον προσέθεσεν κόμη τερα ντορθόδοξα:
«…Τιμται γιος Δονάτος διαιτέρως ς προστάτης τς Θεσπρωτίας κα τς πόλεως τς Παραμυθις. πομένως, εναι διαιτέρως οκεος, χι μόνον ες τν φέροντα τ νομά του πίσκοπον, λλ κα πρς τος νταθα Χριστιανούς, πολλο τν ποίων κατάγονται κ προγόνων ξ πείρου κα λβανίας…
Καλαβρία, ατ “terra d’ occidente volta verso l’ oriente”, πως προσφυς πεκλήθη, πρχεν π παλαιοτάτων χρόνων ρθόδοξος κα εδοκιμοσα ες τν εσέβειαν, μ θαυμαστς κμάζοντα φιλοκαλικν κα νηπτικν Μοναχισμόν, ερίσκετο δ κκλησιαστικς π τν ρχν το Η΄ αἰῶνος π τν Θρόνον τς Κωνσταντινουπόλεως, τν ποίαν κα νεγνώριζεν ς Μητέρα κκλησίαν. Ο σχέσεις συγγενείας, ς γνωστόν, δν λλάζουν, παρ τς κατ καιρος στροφς τς στορίας. μητέρα ασθάνεται πάντοτε μητέρα, γαπ τ παιδιά της, τ σκέπτεται καθημερινς, προσεύχεται διακας πρ ατν, σον μακρυ κα ν ερίσκωνται. παξ μητέρα, πάντοτε μητέρα! Οτω πς ασθάνεται κα δι’ μς ν Κωνσταντινουπόλει Μήτηρ κκλησία, στω κα ν δν ερίσκεσθε πλέον π τν μεσον κανονικν προστασίαν της. Κα χαίρεται μητρικς, διότι βλέπει τι κρατετε τν γλσσαν της, τ τυπικόν της, τν μνολογίαν κα λον τν λειτουργικόν της πλοτον, τν περιβολν κα τ μφια τς ερωσύνης της. Τοτο δν τ παραδέχεται ς ξωτερικν μόνον στοιχεον, κάτι τ ποον θ νεχεν σως κα κάποιαν δόσιν ποκρίσεως, λλ ς δεγμα σωτερικς κα βαθυτέρας δίψης κα νοσταλγίας. Δίψης, νοσταλγίας, λλ κα γάπης! γάπης «κραταις ς θάνατος», φο δι ν τ κρατήσετε λα ατ ς θεμελιώδη στοιχεα τς διοπροσωπίας σας κα το ατοπροσδιορισμο σας, κάποτε, ες δυσκόλους ποχάς, «σχήκατε ν αυτος τ πόκριμα το θανάτου» (Β΄ Κόρ. 1,9) κα θαυμασίους μολογητς νεδείξατε, οοι ο σιοι Λουκς κα Βαρθολομαος, τν ποίων κα τς γίας εχς πικαλούμεθα…
Εμεθα βέβαιοι τι ατς τς νορίας κα Μονς τν ρθοδόξων δη τς γαπτε κα δν τς θεωρετε ς νταγωνιστρίας, πο βεβαίως δν εναι τοιαται, λλ’ ς δελφικς παρουσίας κα μαρτυρίας τς μητρικς γάπης τς Κωνσταντινουπόλεως…
Προσευχόμεθα μες, ν προσεύχεσθε κα σες, ν λειάνη Θες τν δν κα ν νατείλη μέρα μεγάλη κα πιφανής, κατ τν ποίαν θ ερεθμεν π κοινο πέριξ τς γίας Τραπέζης. Μέχρι τότε, κρατετε, παρακαλομεν, τς νατολικς παραδόσεις σας…».


Τί ν πρωτοεπισημάνη κανείς. ναγνωρίζει τν παπικν κ. Δονάτον ς πίσκοπον! Χαίρεται πο νθρωποι π τν πειρον κα τν λβανίαν πεσαν ες τς χερας το Παπισμο! νδιαφέρεται μόνον ν προβάλη τι κάποτε περιοχ το δικαιοδοσία το Πατριαρχείου Κων/λεως! δικαιοδοσία εναι τ μεζον, ν πίστις τ λασσον! «παξ μητέρα, πάντοτε μητέρα», δηλαδ ναγνωρίζει τι εναι «μητέρα» τς Ονίας; ναγνωρίζει τν Ονίαν ς ποδεκτν τέκνον το Πατριαρχείου; Βεβαίως, φο ν συνεχεί πιχαίρει, διότι κρατον «τν γλσσαν της, τ τυπικόν της, τν μνολογίαν κα λον τν λειτουργικόν της πλοτον, τν περιβολν κα τ μφια τς ερωσύνης της»! λα κενα δηλαδ μ τ ποα ξηπάτησαν π αἰῶνας ρθοδόξους, δι ν τος προσελκύσουν ες τν παπισμόν. Ατ εναι τ σημαντικ δι τος Φαναριώτας, τ μφια κα πλοτος… Πρ τους εχεν κμανε Πατριάρχης κ. Βαρθολομαος κα μίλει (σφαλμένως βεβαίως) περ «ντιποιήσεως ρχς», ταν θίγησαν τ ποτιθέμενα προνόμιά του! Τώρα Ονία δν εναι δι’ ατν ντιποίησις, λλ ξία παίνων!
ναφέρεται πίσης ες κάποιας λαχίστους ρθοδόξους νορίας κα Μονάς, δι τς ποίας δν πρέπει ν πάρχη νταγωνισμός… Δν εναι ργον τν ρθοδόξων εραποστολή; 
χι, δι τν Βαρθολομαον ατα α νορίαι δν εναι «παρουσία κα μαρτυρία» τς πίστεως, λλ τς δικαιοδοσίας τς Κωνσταντινουπόλεως!
Παρελείψαμεν να τμμα, ες τ ποον δηλώνει τι ντως πάρχουν διαφορα κα ν συνεχεί κφράζει τν εχν το «Κοινο Ποτηρίου»Πς μως εναι δυνατν ρθόδοξος Πατριάρχης ν προτρέπη ν παραμείνουν ες τν Ονίαν; Κα σοι ν τ μεταξ πέλθουν ες τν λλην ζων ς Ονται;
ποδεικνύεται τι μετάδοσις τς Θ. Κοινωνίας ες τν Ονίτην Ποροσένκο δν το σφάλμα λλ συνειδητ πρξις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου