Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Aυτον τον Προφητολογο Συνωμοσιολογο, ποιος θα τον μαζεψη; Πραγματικα τοχει παρακανει. Ποτε δεν μιλησε εναντιον της Παναιρεσης του Θεοκαταρατου και Λαομισητου ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ουτε εναντιον των Οικουμενιστων, που κυριολεκτικα αλωνιζουν, μαλλον συμπλεει με τους και κατακρινει τους Αγωνιζομενους εναντιον του Οικουμενισμου

Aυτον τον Προφητολογο Συνωμοσιολογο, ποιος θα τον μαζεψη;
Πραγματικα τοχει παρακανει.
Ποτε δεν μιλησε εναντιον της Παναιρεσης του Θεοκαταρατου και Λαομισητου ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ουτε εναντιον των Οικουμενιστων, που κυριολεκτικα αλωνιζουν, μαλλον συμπλεει με τους Οικουμενιστες και κατακρινει τους Αγωνιζομενους εναντιον του Οικουμενισμου.

38 σχόλια:

  1. Σοβαρά μιλάτε; Σας πειράζουν οι αλήθειες που λέει;
    Πότε μίλησε κατα των αγωνιζομένων κατα του οικουμενισμού;
    Αυτός δεν είναι ούτε οικουμενιστής ούτε νεωτεριστής.
    Μια φορά έκανε ένα μεγάλο λάθος και το έσβησε από τη σελίδα του.

    Δεν ξέρετε ότι ήταν από τους αντιοικουμενιστές μητροπολίτες της Κύπρου ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ το κείμενο του Κολυμπαρίου στην Κρήτη το 2016;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις γνωριζουμε κατι περισσοτερο απο σας και γι αυτον τον μητροπολιτη.
      Εφτασε στο σημειο να τηλεφωνηση σπουδαιο Αποτειχισμενο κληρικο για να τον μεταπειση να επιστρεψη στην ....εκκλησια. Και δεν ντραπηκε ο ασχετος.
      Ολη αυτη η ενεργεια του δειχνει την αγραμματοσυνη του σε βασικα ζητηματα της Πιστεως.
      Λετε δεν υπεγραψε τα του Κολυμπαριου.
      Και δεν μου λετε: Αν δεν υπεγραψε γιατι δεν διαμαρτυρηθηκε οταν ο αρχιεπισκοπος κυπρου πλαστογραφησε την υπογραφη του;
      Εσεις ετσι θα αντιδρουσατε;
      Που η στοιχειωδης ανθρωπινη αξιοπρεπεια;
      Λυπουμαι φιλε μου αλλα εξ ονυχος τον λεοντα.
      Εδωσε εξετασεις και απετυχε.

      Διαγραφή
    2. Πείτε ότι είναι αντίθετος στην αποτείχιση κάποιου αποτειχισμένου κληρικού.
      Μην λέτε ότι είναι αντίθετος στον Αντιοικουμενισμό και στους Αντιοικουμενιστές.

      Μπορεί να μην είχε τόσο θάρρος και να μην διαμαρτυρήθηκε όπως δεν διαμαρτυρήθηκαν και οι υπόλοιποι.
      Αλλά δεν ξέρετε τί κατάσταση επικρατεί εκεί στην Εκκλησία της Κύπρου και πόσο δημοκρατικά ή αυταρχικά κυβερνάται η Εκκλησία της Κύπρου. Αν έχουν αφήσει να κάνει ό,τι θέλει ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου τότε δεν μπορεί να κάνει και πολλά.

      Ξεχάσατε ότι στην Ελλάδα οι επίσκοποι έκαναν ό,τι ήθελε ο αρχιεπίσκοπος σε κάποιες περιόδους πρόσφατες;

      Μην τον λέτε όμως και εχθρό των αγωνιζομένων κατά του οικουμενισμού.

      Διαγραφή
    3. Τι λετε κυριε;
      Οταν τηλεφωνει αποτειχισμενο κληρικο και να τον κατακρινει διοτι αποτειχισθηκε απο τους Οικουμενιστες, ποιον ρολο παιζει αυτος ο κυριος;
      Καθαρειστε το μυαλο σας για να σκεφτεται καθαροτερα γιατι εχετε συγχυσι φρενων.

      Διαγραφή
    4. Για το σχόλιο 4:46 μ.μ. του Οδυσσέα.
      Άλλο πράγμα αντιοικουμενισμός και άλλο πράγμα η αποτείχιση.
      Μπορεί ένας αντιοικουμενιστής να μην συμφωνεί με την αποτείχιση ως τον σωστό τρόπο για την αντιμετώπιση του οικουμενισμού.

      Έπειτα αν δεν ξέρουμε ποιός είναι αυτός ο αποτειχισμένος κληρικός και ποιά τα κίνητρα της αποτείχισης του και πόσο επιπόλαια ήταν, δεν μπορούμε να μιλάμε γενικά.
      Μπορεί ο συγκεκριμένος αποτειχισμένος κληρικός να αποτειχίστηκε από ορθόδοξο επίσκοπο. Ή μπορεί να μην είχε σωστά κίνητρα.

      Μπορεί να έκανε και λάθος ο Μόρφου.
      Μην τον λέτε όμως και εχθρό των αγωνιζομένων κατά του οικουμενισμού όταν ο ίδιος δεν υπέγραψε με θάρρος στο Κολυμπάρι.
      Δεν έχουμε σύγχυση φρενών αλλά δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε για κάποιον που έχει δείξει δείγματα γραφής ότι δεν συμφωνεί με τον οικουμενισμό.

      Διαγραφή
  2. Κύριε Οδυσσέα και ο νεοΠαΐσιος άγιος του οικουμενισμού είναι,αλλά τον διαφήμιζες απο το μπλογκ σου.Το βιντεάκι με τους εναγκαλισμούς το 1992 με τον Βαρθολομαίο το είδες,να μην ξαναγράψω το λινκ

    Δυο χρόνια πριν κοιμηθεί στο απόγειο της αγιότητας,δεν μπόρεσε να καταλάβει πως φιλούσε τον μεγαλύτερο αιρεσιάρχη που γνώρισε η Ορθοδοξία;

    Το αν είναι πλανεμένος ο Νεόφυτος και διαδίδει ψευδοπροφητείες θα το δείξει η ιστορία.


    Συγκεκριμένα, ο Άκης Τσελέντης τόνισε: «Έχουμε ένα θηρίο κοντά μας. Τις Αλκυονίδες. Κάποια στιγμή αυτές θα γρυλίσουν και τότε αλίμονό μας. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι», ενώ παράλληλα έκανε λόγο για σεισμό 30 φορές μεγαλύτερο από τον τελευταίο στη Μαγούλα, της τάξεως των 6 Ρίχτερ. «Λένε όλοι ότι η Αθήνα άντεξε. Δεν άντεξε. Σκεφτείτε τι θα γινόταν αν ο σεισμός ήταν 6 Ρίχτερ. Δηλαδή 30 φορές μεγαλύτερος», σημείωσε.

    https://www.ethnos.gr/ellada/51797_seismos-proeidopoioyn-oi-seismologoi-gia-tis-alkyonides-ti-foboyntai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ 6:56μ.μ. που ξέρεις αν στο τέλος μετανοήσει ο Βαρθολομαίος;

      Διαγραφή
  3. Αγαπητε φιλε και εγω ειχα επιφυλαξεις για μερικα πραγματα του π. Παισιου. Ομως ο Θεος αλλοιως βλεπει τα πραγματα και αλλοιως επιτρεπει να ελθουν τα πραγματα. Ο πατηρ Παισιος κανει θαυματα και σημεια αξιοθαυμαστα.
    Εχει εμφανισει τον εαυτο του σε χιλιαδες ανθρωπους και τους βοηθησε και τους βοηθαει.
    Εγινα μαρτυρας και εγω μιας μαρτυριας που εγω αποκαλυψα την θεραπεια μιας αδελφης μας απο καρκινο μητρας.
    Καθαροτατο θαυμα.
    Εσυ και αλλοι λετε αλλα.
    Οως ο Θεος λεει αλλα και εμεις οφειλουμε να υποταχθουμε και να σιωπησουμε.
    Οσον αφορα τον Μορφου μου φαινεται μεγαλος Συνωμοσιολογος.
    Ειναι δυνατον να εχει να πη και κατι για ολους τους γερονταδες της εποχης μας;
    Αλλη δουλεια δεν εκανε αυτος ο κυριος αλλα να γυροφερνει χωρια και πολεις και να μαζευει ...μαρτυριες γεροντων και γεροντισων;
    Μεχρι και την μπαμπο της Αρτας εχει να μας πη.
    Ποιοι Μεγαλοι Πατερες της Εκκλησιας μας εκανε τετοια νουμερα σαν αυτους και αλλους τινας σημερινους;
    Οι προφητειες λενε οι Πατερες οταν συντελουνται τοτε αποκαλυπτονται προφητειες και οχι απο πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ομως ο Θεος αλλοιως βλεπει τα πραγματα και αλλοιως επιτρεπει να ελθουν τα πραγματα. Ο πατηρ Παισιος κανει θαυματα και σημεια αξιοθαυμαστα".

      Μπράβο Οδυσσέα για την απάντηση σου!
      Σωστή και κλείνει τα στόματα των αντιρρησιών.

      Διαγραφή
    2. Για τον Μόρφου μου φαίνεται πώς έχετε πολύ άδικο.
      Γιατί είναι κακό να μαζεύει μαρτυρίες για ενάρετους Γέροντες και Γερόντισσες; Μεγάλο καλό είναι και του αξίζουν επιδοκιμασίες.
      Δεν την ξέρω την μπαμπο της Αρτας και ποιά εννοείται.
      Πάντως ο Μόρφου δεν μιλάει κοσμικά για ν΄ αρέσει στον κόσμο. Μιλάει πνευματικά.
      Μου φαίνεται τον έχετε παρεξηγήσει επειδή λογικά δεν μπορείτε να δεχθείτε τα όσα θαυμαστά θα γίνουν.
      Εμένα δεν μου φαίνεται καθόλου για συνωμοσιολόγος.

      Διαγραφή
    3. "Οως ο Θεος λεει αλλα και εμεις οφειλουμε να υποταχθουμε και να σιωπησουμε".

      Πολύ σωστός και αυτός ο λόγος σας.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Οδυσσέα συγκεντρωθείτε

      Υπάρχει ποτέ περίπτωση κάποιος άνθρωπος στο απόγειο της Αγιοτητάς του να μην έχει την ικανότητα να εντοπίζει αντίχριστους ανθρώπους;
      Να μην μπορούν τα μάτια της ψυχής του να δουν ποιον άνθρωπο έχουν απέναντι;

      Είχε και καλά την ικανότητα να προφητεύει τα μελλούμενα και δεν είχε την ικανότητα να ξέρει ποιον φιλάει και ποιον αγκαλιάζει; Τι σόι άγιος είναι αυτός;

      Τα δαιμόνια έχουν την ικανότητα να πάρουν και την μορφή αγγέλου.Δηλαδή αν έρθουμε τετ-α-τετ με έναν άγγελο ο οποίος θαυματουργεί,αυτό τι σημαίνει; Πως μας
      έστειλε ο Κύριος έναν αγγελό του να κάνει θαύματα;

      Και αν ο Παίσιος ήταν υπο την επήρεια δαιμονικών δυνάμεων και θαυματουργούσε με τη βοήθεια αυτών των δυνάμεων όσο ήταν ζωντανός και στην συνέχεια αυτές οι δυνάμεις συνεχίζουν το έργο του και μας παρουσιάζουν την εικόνα του;

      Μπορείτε να μου αποδείξετε πως αυτό που σας λέω οτι δεν ισχύει;Πως ξέρετε οτι αυτός που εμφανίζεται και θαυματουργεί είναι ο Παισιος και δεν είναι ένα ακάθαρτο πνευμα με την μορφή του Παισίου;

      Πόσοι ασκητές την πατήσανε,έχοντας την ψευδαίσθηση πως βλέπουν και συνομιλούν με αγγέλους αλλά στο τέλος αποδείχτηκε πως έκαναν παρεούλα με δαιμόνια;

      Ποιος τον Αγιοκατάταξε τον Παίσιο;

      Κύριε Οδυσσέα ποιος σας παρέσυρε σε αυτή την πλάνη.Εσείς κάποτε διαθέτατε πνευματική οξυδέρκεια και μπορούσατε να αντιληφθείτε τους εχθρούς της Ορθοδοξίας,τώρα τι πάθατε και θαμπωθηκαν οι πνευματικοί οφθαλμοί σας;

      Πως μπορείτε να δεχτείτε τον Παισιο ως Άγιο όταν διαβάζετε πληροφορίες σαν και αυτές που ακολουθούν;


      Ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος συνδεόντουσαν με μακροχρόνια πνευματική σχέση, για την οποία ο Πατριάρχης μιλούσε συχνά.

      Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος επισκέφθηκε το Άγιον Όρος αμέσως μετά την εκλογή και ενθρόνιση του στον Θρόνο του Πρώτου της Ορθοδοξίας.Τότε ο Άγιος Παϊσιος δήμοσια έκανε την εξής μαρτυρία: «Ο Θεός μας έδωσε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερο Πατριάρχη».

      Το Οικουμενικό Πατριαρχείο την Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015 ανέγραψε στο Αγιολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας τον μοναχό Παϊσιο Αγιορείτη, ο οποίος θα εορτάζει την ημέρα της κοιμήσεως του 12 Ιουλίου.

      https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/1731-agios-pa%CF%8Asios-o-theos-mas-edose-ton-kalutero-patriarxi

      Διαγραφή
    5. Ο Μορφου ποιμνιο δεν εχει;
      Δεν οφειλει μερα νυχτα, Σαββατα και Κυριακες να καταρτιζη το ποιμνιο του. Η δουλεια του ειναι να μαζευη ...μαρτυριες γεροντων, ψευτικες λη αληθινες;
      Ετσι εκμαναν και οι Αγιοι Πατερες, σαν αυτον;
      Τι ειναι αυτα που λετε;
      Χρειαζομαστε ολοι μας ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

      Διαγραφή
    6. Οδυσσέα πολύ καλά κάνετε και δεν γίνεστε αγιομάχος και παραδέχεστε την ολοφάνερη αγιότητα του αγίου Παϊσίου.
      Τώρα έχετε μεγάλη πνευματική οξυδέρκεια και μπορείτε να αντιλαμβάνεστε ότι άλλες οι βουλές του Θεού και άλλες οι βουλές των μικρόμυαλων ανθρώπων.

      Αν σας μπερδεύουν μερικοί και σας λένε παραμύθια της χαλιμάς για δήθεν μακροχρόνια πνευματική σχέση αγίου Παϊσίου και πατριάρχη Βαρθολομαίου θα τους ζητάτε αποδείξεις. Και τότε θα καταλάβετε ότι όλα αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς.

      Το ίδιο να κάνετε και αν σας λένε για δήθεν λόγους του αγίου Παϊσίου ότι δήθεν είπε ότι ο πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ο καλύτερος πατριάρχης. Θα τους ζητάτε να σας φέρουν ντοκουμέντα γι΄ αυτά. Πολλά λέγονται και πολλά βάζουν στο στόμα του αγίου Παϊσίου οικουμενιστές και άλλοι, που δεν ισχύουν και δεν τα έχει πει ο άγιος Παΐσιος.

      Τώρα αν σας λένε ότι την αγιοκατάταξη την έκανε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, έχει πολλά να τους απαντήσετε και αν τους κλείσετε τα στόματα τους.
      Θα τους λέτε ότι επι πατριαρχών Αθηναγόρα και Βαρθολομαίου έγιναν πολλές αγιοκατατάξεις αγίων. Και τί μ΄ αυτό; Θα αρνηθούμε την αγιότητα των αγίων, επειδή έκαναν το καθήκον τους οι πατριάρχες αυτοί και αγιοκατέταξαν τους αγίους;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Εφραίμ της Νέας Μάκρης του μεγαλομάρτυρα, επειδή τον αγιοκατέταξε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, επειδή τον αγιοκατέταξε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Ιακώβου Τσαλίκη, επειδή τον αγιοκατέταξε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Λουκά Συμφερουπόλεως της Κριμαίας, επειδή τον αγιοκατέταξε και ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα της αγίας Σοφίας της Κλεισούρας, επειδή την αγιοκατέταξε και ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, επειδή τον αγιοκατέταξε και ο πατριάρχης Αθηναγόρας;

      Θα αρνηθούμε την αγιότητα του αγίου Νεκταρίου επισκόπου Πενταπόλεως του θαυματουργού, επειδή τον αγιοκατέταξε και ο πατριάρχης Αθηναγόρας;

      Αυτά είναι πολύ αστεία επιχειρήματα για να αμφισβητήσουν την γενικώς ομολογουμένη αγιότητα του αγίου Παϊσίου.

      Δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε την αγιότητα του αγίου Παϊσίου επειδή αναγκάστηκε ή έτυχε να είναι τότε πατριάρχης ο Βαρθολομαίος.




      Διαγραφή
    7. Στην βλάσφημη σκέψη ότι μπορεί ο άγιος Παΐσιος να μην τα έκανε όλα αυτά τα θαύματα με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος αλλά υπό την επήρεια πονηρών πνευμάτων, η απάντηση είναι:
      η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια!!!

      Είναι τόσο φανερή η παρουσία του Αγίου Πνεύματος στη ζωή και στα λόγια του αγίου Παϊσίου, είναι τόση η ταπείνωση και η αγιότητα και η αγάπη που είχε και έλαμπε, είναι τόσο το ορθόδοξο πνεύμα του, που δεν χωρά αμφιβολία σε κανένα ορθόδοξο ευλαβή άνθρωπο, ότι τα θαύματα τα έκανε και τα κάνει το Άγιο Πνεύμα.

      Είναι σκέτη βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος να ονομάσουμε σατανικές ενέργειες, τις ενέργειες του Αγίου Πνεύματος που γίνονταν δια του αγίου Παϊσίου.

      Μόνο τυφλός πνευματικά υπο την επήρεια του πονηρού πνεύματος, μπορεί να αποδώσει ενέργειες του Αγίου Πνεύματος στον Πονηρό.

      Διαγραφή
    8. Κάνετε λάθος στο ότι ο Μόρφου έχει αφήσει ακατάρτιστο το ποίμνιο του.
      Και ο Μόρφου συνέχεια καταρτίζει το ποιμνιο του.
      Στο youtube υπάρχουν τόσες ομιλίες του Μόρφου. Δεν ξέρω αν άλλος επίσκοπος καταρτίζει τόσο πολύ συχνά το ποίμνιο του, όσο ο μητροπολίτης Μόρφου.

      Έτσι έκαναν και οι Άγιοι Πατέρες, κατάρτιζαν συνέχεια το ποίμνιο τους.
      Τώρα αν χρησιμοποιεί μέσα στα κηρύγματα του και μαρτυρίες γερόντων, πού είναι το κακό;
      Ίσα-ίσα τα κάνει πιο ελκυστικά.

      Διαγραφή
    9. Ξερουμε πολυ καλα ειναι πραγαματι το αλατοπιπερο τα γεροντικα ανεκδοτα.
      δεν τα αφηνετε αυτα.
      Δεν ανοιγετε τα Πατερικα κειμενα και να πεσετε με τα μουτρα επανω τους για να σοφισθητε και να αποκτησετε πνευμα Θεου και Αγιοπνευματικο νου;
      Και οσον αφορα τον πατερα παισιο πραγματι ηταν σοφωτατος ο παππουλης και ευφυεστατος.
      Και μπροστα στην καθημερινη χιονοστιβαδα εμφανισεων και διαφορων σημειων αναγκασθηκε ο Βαρθολομαιος να κανη την πραξη αγιοκαταταξεως του και δεν εκανε την αγιοκαταταξι του και μετα αρχισαν τα σημεια.
      Τον Οικουμενιστη Χρυσοστομο Σμυρνης με ποια σημεια τον αγιοκαταταξε η Εκκλησια της Ελλαδος;
      Με κανενα, αλλα πρωτοτυπισε και εκαμε καθετη ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΤΑΞΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΟΠΩς ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ. Αυτα αναφερει ο Πατρων Νικοδημος σε δημοσιευμα του στο περιοδικο Εκκλησια.

      Διαγραφή
    10. Πολύ σωστά Οδυσσέα για την αγιοκατάταξη που γράφεις από τον λαό.
      Την αγιοκατάταξη του αγίου Παϊσίου την έκανε πρώτα ο λαός και μετά ο πατριάρχης Βαρθολομαίος.

      Διαγραφή
  4. Οσον αφορα εσενα που αντιδρας για τον πατερα Παισιο παρτο και αλλοιως φιλε.
    Οτι και οι Αγιοι εκαμαν καποια λαθη στη ζωη τους.
    Δεν γνωριζεις οτι δυο μεγαλοι αγιοι συμμαχησαν με τους εχθρους του, στην πολεμικη εναντιον του Μεγαλομαρτυρα Αγιου Ιωαννου Χρυσοστομου;
    Πολλα θα δουν τα ματια μας εν Εκεινη τη Ημερα τη Φοβερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άγιοι κρίνονται αφού τελειώσουν την ζωή του στη γη.
      Μέχρι τότε μπορεί να έχουν μετανοιώσει για τα όποια λάθη έκαναν στη ζωή τους.
      Δεν παύουν να είναι άγιοι, παρά τα όποια λάθη τους.

      Διαγραφή
    2. Θέλω κύριε Οδυσσέα να μου δώσεις περίπτωση Αγίου που στο απόγειο της Αγιοτοτητάς του, αναφώνησε αιρεσιάρχη και αντίχριστο άνθρωπο ως "καλύτερο ποιμενάρχη"

      Θέλω κύριε Οδυσσέα να μου δώσεις περίπτωση Αγίου,που η Αγιοκαταταξή του έγινε απο τον αιρεσιάρχη που πριν είχε "δοξάσει" ο Άγιος αυτός

      Το μόνο που μπορώ να πω μετά βεβαιότητος είναι πως το blog apotixisi has fallen.

      Είχαμε έναν Τσολογιάννη που μας έδειχνε τον σωστό δρόμο,πάει και αυτός έπεσε στο βούρκο του οικουμενισμού και δεν το έχει καταλάβει.

      Ποιος αγιοκατάταξε τον Παίσιο κύριε Οδυσσέα; Ο Βαρθολομαίος,ναι ή όχι; Πως γίνεται να αποδεχεστε κάποιον ως Άγιο όταν αυτός έχει ανακυρηχθεί Άγιος απο τον Βαρθολομαίο;

      Θλίβομαι βαθύτατα! Προδόσατε την πίστη σας κύριε Οδυσσέα έναντι αμοιβής ή καταληφθήκατε απο πνεύμα πλάνης;

      Κύριε Οδυσσέα απο πότε ένας Άγιος λειτουργεί ως ρουφιάνος και συμβουλεύει τους διοικητές του Αγίου Όρους να πράττουν για το καλό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ελληνικής Πολιτείας και όχι για το σώμα της Εκκλησίας και την Ορθοδοξία γενικότερα;

      Αν και τώρα δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το αυτονόητο
      τότε,θα σας ευχηθώ καλή Θεία Φώτιση και καλή επιστροφή στον σωστό δρόμο πριν είναι αργά


      Έπειτα θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι οι δεκατρείς (Μονές) κήρυξαν ανταρσία κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου και γι’ αυτό θα αντιμετωπίσεις ως Διοικητής δύσκολα προβλήματα, αλλά για να βγείς από το αδιέξοδο, θα κάνεις ό,τι σου πεί η Ελληνική Πολιτεία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Γιατί δυστυχώς, πρέπει να ξέρεις ότι ο τάδε, ο τάδε, ο τάδε… (και άρχισε να μου απαριθμεί ονόματα αξιωματούχων του Αγ. Όρους και της Εκκλησίας γενικότερα) δεν επιδιώκουν το καλό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ελληνικής Πολιτείας».

      Μετά από ένα μήνα ο Άγιος Παίσιος βγήκε από το νοσοκομείο και πήγε και πάλι στο μοναστήρι της Σουρωτής. Ο καθηγητής Μαρτζέλος είχε αναλάβει τα καθήκοντα του Πολιτικού Διοικητή του Αγ.Όρους και θεώρησε καλό, πρίν πάει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να υποβάλει τα σεβάσματα του στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, να περάσει από το μοναστήρι της Σουρωτής και να πάρει και πάλι την ευχή του Παϊσίου.Τον συνόδευε ο μακαριστός Γέροντας Διονύσιος Μικραγιαννανίτης και δύο-τρείς άλλοι πατέρες της συνοδείας του. «Μόλις του ανέφερα ότι επρόκειτο να μεταβώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να υποβάλω τα σέβη μου στον Οικουμενικό Πατριάρχη, μου είπε με ύφος παρακλητικό: ¨Θα ήθελα να μεταφέρεις στον Παναγιώτατο και τη μετάνοιά μου. Και να ξέρεις κάτι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ό,τι καλύτερο έδωσε ο Θεός στην Ορθοδοξία τα τελευταία χρόνια».

      http://www.diakonima.gr/2015/01/21/συνάντηση-με-τον-άγιο-παΐσιο-λίγο-πριν-2/

      Διαγραφή
    3. Προκαλώ τον 23 Ιουλίου 2019 - 3:41 μ.μ. να μας πει τί αντίχριστο και αιρεσιαρχικό είχε κάνει τότε δλδ το 1993 ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, για να τον επικρίνει ο άγιος Παΐσιος.

      Ήταν μόλις 1-2 χρόνια μετά την εκλογή του σε πατριάρχη και δεν είχε κάνει σχεδόν τίποτα.

      Πώς θα τον επέκρινε τότε ο άγιος Παΐσιος;

      Έπειτα πού ξέρεις αν μετανοήσει ο πατριάρχης Βαρθολομαίος;

      Οπότε πριν κατηγορήσεις τον Οδυσσέα και τον άγιο Παΐσιο και τον Θεό που έδωσε τόσα χαρίσματα στον άγιο Παΐσιο, προσπάθησε να καταλάβεις ότι ο Θεός δεν σκέπτεται στενόμυαλα, αλλά είναι αγαθός και δεν μπορεί να τον καταλάβει το ανθρώπινο μυαλό σου.

      Διαγραφή
    4. Εσύ χρειάζεσαι να επιστρέψεις στον σωστό δρόμο και να μην γίνεται κατήγορος των αγίων.

      Ο Οδυσσέας δεν είναι οικουμενιστής, ούτε πήρε λάθος δρόμο με το να αποδέχεται την αγιότητα του αγίου Παϊσίου.

      Αν έκοψες εσύ την ουρά σου και κατηγορείς τον άγιο Παΐσιο, μην περιμένεις να κόψει την ουρά του και ο Οδυσσέας και να βλασφημήσει τον άγιο Παΐσιο και να αποδώσει στους δαίμονες, τα όσα έκανε ο Θεός δια μέσου του αγίου Παϊσίου.

      Διαγραφή
    5. Λυπουμαι φιλε που δεν συμφωνω μαζι σου σε οσα γραφεις αστηρικτα και με παλαιοημερολογιτικο φανατισμο.
      Σε απαντησε παραπανω καποιος αλλος οτι πολλους αγιους αγιοκατεταξαν οι τελευταιοι πατριαρχες.
      μαλιστα και ο αθηναγορας ο Ιμαμης και Τεκτωνας.
      Τι να κανουμε;
      Ετσι λειτουργει η ορθοδοξια μας.
      Δεν μπορω να σας πεισω.
      Τι να κανουμε;
      Δεν πειραζει.

      Διαγραφή
    6. Μπράβο Οδυσσέα για το σχόλιο σου 5:04 μ.μ.
      Πολύ καλά μίλησες.

      Διαγραφή
    7. Η φράση "Έτσι λειτουργεί η Ορθοδοξία μας" τι σημαίνει; Δεν το κατάλαβα.

      Πως λαμόγια και αιρεσιάρχες Πατριάρχες εννίοτε αγιοποιούν τα τσιράκια τους και εμείς είτε το θέλουμε,είτε όχι πρέπει να το αποδεχτούμε γιατί έτσι λειτουργεί το μαγαζί;

      Αυτή η φράση ξεκαθαρίζει το τοπίο.Δεν είσαι πλανεμένος κύριε Οδυσσέα.Φιλάργυρος είσαι και ξεπούλησες την πίστη σου

      «Σήμερον ὁ Ἰούδας καταλιμπάνει τόν Διδάσκαλον καί παραλαμβάνει τόν διάβολον· τυφλοῦται τῷ πάθει τῆς φιλαργυρίας, ἐκπίπτει τοῦ φωτός ὁ ἐσκοτισμένος∙ πῶς γάρ ἠδύνατο βλέπειν ὁ τόν φωστῆρα πωλήσας τριάκοντα ἀργυρίων; ἀλλ᾽ ἡμῖν ἀνέτειλεν ὁ παθών ὑπέρ τοῦ κόσμου∙ πρός ὅν βοήσωμεν∙ Ὁ παθών καί συμπαθῶν ἀνθρώποις, δόξα σοι».

      Οδυσσέας Τσολογιάννης: «Άνοιξε τα μάτια» 2,5 εκατ. συνταξιούχων
      https://www.makthes.gr/odysseas-tsologiannis-anoixe-ta-matia-2-5-ekat-syntaxioychon-183409

      "Τότε όμως άρχισαν οι μνημονιακές περικοπές. «Ο τελευταίος μου μισθός ήταν 2.200 ευρώ και θα έπαιρνα 1.870 ευρώ λόγω παιδιών, αλλά με τις περικοπές έφτασα στα 1.470 ευρώ. Κόπηκαν τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα αδείας. Τρελάθηκα, θύμωσα. Τι θα μου έμενε; Έχω έξι παιδιά να μεγαλώσω»."

      Πόσο απλά είναι τα πράγματα,ε; Αν σου κόβουν τον παχυλό μισθό και έχεις και εξι παιδιά να μεγαλώσεις και τον λήσταρχο Γιαγκούλα διαφημίζεις ως Άγιο απο το
      Blog σου αν είναι να χρηματοδοτηθείς και να λύσεις το βιοποριστικό σου πρόβλημα

      Μετά μας φταίει ο Βελόπουλος γιατί πούλαγε επιστολές του Χριστού.Δεν υπάρχει σωτηρία για αυτόν τον τόπο.

      Όλα είναι μια μπιζνα σε αυτή την χώρα

      Ούτε λίγο ούτε πολύ υποβλήθηκαν στον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Αμφίπολης Κ. Μελίτο (στηριζόμενο από τη ΝΔ) 4.000 αιτήσεις για να δημιουργηθούν γύρω από τον τύμβο καντίνες με «βρώμικα», σουβλατζίδικα.

      https://www.dimokratiki.gr/21-10-2014/xiliades-etisis-gia-souvlatzidika-ke-kantines-stin-amfipoli/


      Ο Νεόφυτος πάντως ενώ είναι και αυτός υποστηρικτής της Αγιότητας του Παισίου δεν σας κάθεται καλά στο στομάχι.Το γιατί δεν το ξέρω

      Ίσως σας χαλάνε την σούπα οι απόψεις του, που ομιλούν για έλευση τρομακτικών γεγονότων μετά τον θάνατο του Ερντογάν

      Μήπως ξέρετε κύριε Οδυσσέα γιατί τον πεθάνανε τον άνθρωπο (Ερντογαν) στα καλά καθούμενα; Μήπως ο Νεόφυτος κάτι ξέρει παραπάνω γιατί έχει πληροφορίες εκ των εσώ;

      Όσον αφορά τις προφητείες του "Αγίου" της Σουρωτής θα μου επιτρέψετε να συμφωνήσω με την άποψη του Δανέζη.Ο "Άγιος" ήταν ενημερωμένος απο περίεργους καλογέρους που κατα χιλιάδες εισέρρεαν στο Άγιο Όρος
      https://www.youtube.com/watch?v=nRAH29LK6Nc


      Καλή τύχη στην καινούργια σας πνευματική ζωή κύριε Οδυσσέα!Απολάυστε τις ωραίες "ηλιόλουστες" υλικές ημέρες που βιώνει η χώρα γιατί δεν μπορώ να σας
      πείσω πως έρχεται η καταστροφή και ο όλεθρος για τους Έλληνες και όχι μόνο και δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα συμβεί

      Έτσι λειτουργεί η Ιστορία!

      Διαγραφή
    8. Μεγάλη τρικυμία των φρενών του έχει προκαλέσει ο Πονηρός του ανώνυμου 23 Ιουλίου 2019 - 11:31 μ.μ. και έτσι έγραψε το παρανοϊκό σχόλιο εναντίον του αγίου Παϊσίου και εναντίον σας!

      Μεγάλη τρικυμία των φρενών έπαθε επειδή δεν γίνατε αγιομάχος!

      Μεγάλη τρικυμία φρενών...
      Πολύ μεγάλη τρικυμία φρενών από τον Πονηρό...

      Διαγραφή
    9. "Πως λαμόγια και αιρεσιάρχες Πατριάρχες εννίοτε αγιοποιούν τα τσιράκια τους και εμείς είτε το θέλουμε,είτε όχι πρέπει να το αποδεχτούμε γιατί έτσι λειτουργεί το μαγαζί;"

      Ο ασκητικός άγιος Παΐσιος δεν ήταν τσιράκι κανενός πατριάρχη και κανενός λαμόγιου, βλάσφημε ανώνυμε!
      Τόση τύφλα πια;;
      Τόση μανία λασπώσεως του αγίου Παϊσίου;;
      Δεν κατάλαβες ότι έχεις γίνει ενεργούμενο του Πονηρού;

      Διαγραφή
    10. 24 Ιουλίου 2019 - 11:48 π.μ. διάβασε πρώτα και μετά κρίνε τα λόγια μου.

      Έπειτα θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι οι δεκατρείς (Μονές) κήρυξαν ανταρσία κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου και γι’ αυτό θα αντιμετωπίσεις ως Διοικητής δύσκολα προβλήματα, αλλά για να βγείς από το αδιέξοδο, θα κάνεις ό,τι σου πεί η Ελληνική Πολιτεία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Γιατί δυστυχώς, πρέπει να ξέρεις ότι ο τάδε, ο τάδε, ο τάδε… (και άρχισε να μου απαριθμεί ονόματα αξιωματούχων του Αγ. Όρους και της Εκκλησίας γενικότερα) δεν επιδιώκουν το καλό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ελληνικής Πολιτείας».

      Μετά από ένα μήνα ο Άγιος Παίσιος βγήκε από το νοσοκομείο και πήγε και πάλι στο μοναστήρι της Σουρωτής. Ο καθηγητής Μαρτζέλος είχε αναλάβει τα καθήκοντα του Πολιτικού Διοικητή του Αγ.Όρους και θεώρησε καλό, πρίν πάει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να υποβάλει τα σεβάσματα του στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, να περάσει από το μοναστήρι της Σουρωτής και να πάρει και πάλι την ευχή του Παϊσίου.Τον συνόδευε ο μακαριστός Γέροντας Διονύσιος Μικραγιαννανίτης και δύο-τρείς άλλοι πατέρες της συνοδείας του. «Μόλις του ανέφερα ότι επρόκειτο να μεταβώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να υποβάλω τα σέβη μου στον Οικουμενικό Πατριάρχη, μου είπε με ύφος παρακλητικό: ¨Θα ήθελα να μεταφέρεις στον Παναγιώτατο και τη μετάνοιά μου. Και να ξέρεις κάτι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ό,τι καλύτερο έδωσε ο Θεός στην Ορθοδοξία τα τελευταία χρόνια».

      http://www.diakonima.gr/2015/01/21/συνάντηση-με-τον-άγιο-παΐσιο-λίγο-πριν-2/




      "Άγιος" που στοχοποιεί ανθρώπους και τους καταδίδει στον διοικήτη του Αγίου Όρους επειδή έχουν κυρήξει ανταρσία προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο,"Άγιος" που συμβουλεύει τον διοικητή του Αγίου Όρους να μεριμνά για το συμφέρον του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ελληνικής Πολιτείας υπακούωντας σαν πιστο σκυλάκι σε αυτούς τους δυο φορείς και "Άγιος" που δοξάζει το μεγάλο αφεντικό του Πατριαρχείου,αν δεν είναι τσιράκι του μεγάλου αφεντικού,τότε τι είναι;

      Το μεγάλο αφεντικό δεν πρέπει και αυτό να μεριμνήσει για αυτά που πρόσφερε ο υπαλληλός του;Σαφώς και για αυτό μερίμνησε δεόντως.

      Αν το 1940 πήγαινες στον Τσολάκογλου και του έλεγες πως αυτός,αυτός και αυτός ο αξιωματικός έχουν κυρήξει ανταρσία εναντίον της Ελληνικής Κυβέρνησης και προέτρεπες τον ίδιο τον Τσολάκογλου να υπακούσει τις εντολές των Γερμανών προκειμένου να τους εξοντώσει,τότε πως θα σε αποκαλούσε σήμερα η Ιστορία;

      Δεν θα σε αποκαλούσε δοσίλογο και συνεργάτη του εχθρού;
      Ο "Άγιος" το ίδιο πράγμα έκανε.Βάλε στην θέση των Γερμανών το Πατριαρχείο και την Ελληνική Πολιτεία,στην θέση του Τσολάκογλου τον διοικητή του Αγίου Όρους και στην θέση των πατριωτών που εναντιώθηκαν στον κατακτητή,όλους εκείνους που κύρηξαν ανταρσία προς το Πατριαρχείο

      Απλή στοιχειώδη λογική επιπέδου δημοτικού σχολείου! That's all!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμε 24 Ιουλίου 2019 - 11:46 μ.μ. μην νομίζεις κουτούς τους αναγνώστες που δεν δέχονται τις βλάσφημες απόψεις σου για τον άγιο Παΐσιο. Τις διάβασαν τις νηπιακές απόψεις σου και τα αστεία "επιχειρήματα" σου και είδαν ότι δεν στέκουν καθόλου.

      Εσύ διάβασες τις απαντήσεις τους; Ή σφυρίζεις αδιάφορα;

      Αν θέλουμε πιστεύουμε τη μαρτυρία του γνωστού καθηγητή Μαρτζέλου και πόσο τα μεταφέρει σωστά και πόσο τα ερμηνεύει σωστά, τα όσα είπε ο άγιος Παΐσιος.

      Γιατί όμως αποκρύβεις το γεγονός το γνωστό σε όλους και μαρτυρούμενο όχι από έναν, αλλά από πολλούς, ότι ο άγιος Παΐσιος ήταν μαζί με τις Μονές του Αγίου Όρους που διέκοψαν το μνημόσυνο του πατριάρχη Αθηναγόρα;

      Γιατί δεν αναφέρεσαι στον αντιοικουμενισμό του αγίου Παϊσίου;

      Ποιά μαρτυρία υπάρχει που να διδάσκει ο άγιος Παΐσιος οικουμενισμό; Ούτε μία!

      Αντίθετα πολλές οι μαρτυρίες αξιόπιστων και σοβαρών προσώπων που μεταφέρουν το αντιοικουμενιστικό πνεύμα του Αγίου Παϊσίου.

      Γιατί κρύβεις τα τόσα θαύματα που έκανε ο Θεός δια του αγίου Παϊσίου και ομολογούν αμέτρητοι άνθρωποι επώνυμα;

      Ποιός τελικά χρειάζεται την στοιχειώδη λογική επιπέδου δημοτικού σχολείου;

      Εσύ ο τυφλωμένος από το προτεσταντικό και στενοκέφαλο πνεύμα!

      Εσύ πρέπει να φοιτήσεις σε δημοτικό σχολείο που παραγνωρίζεις τα θαύματα και κρίνεις μεροληπτικά από μεμονωμένο περιστατικο αξιοπιστίας με πολλά ερωτηματικά!!!

      Πόσο τυφλός πρέπει να είσαι πια για να μην βλέπεις τα αμέτρητα θαύματα του Ορθόδοξου και ασκητικού αγίου Παϊσίου;;

      Διαγραφή
    12. Ο αντιρρησίας για την αγιότητα του αγίου Παϊσίου δεν έχει διαβάσει κανένα βιβλίο για τον άγιο Παΐσιο;
      Είναι να απορεί κανείς για την τόση εγωιστική εμμονή του...

      Διαγραφή
  5. Προς τον 23 Ιουλίου 2019 - 4:49 μ.μ.

    Ο Χριστός στον Μυστικό Δείπνο γνώριζε ποιος θα τον πρόδιδε και μάλιστα το ανακοίνωσε στους μαθητές του.

    Ο "Άγιος" που εμφορούνταν απο το Άγιο Πνεύμα δεν μπορούσε να αντιληφθεί τον προδότη και να πράξει όπως ακριβώς έπραξε ο Χριστός;

    Δεν μπορούσε,γιατί πολύ απλά ούτε εμφορούνταν απο το Άγιο Πνεύμα,ούτε Άγιος ήταν.Αν την ώρα που όλοι δοξολογούσαν τον Βαρθολομαίο είχες έναν Παισιο που φανέρωνε οn camera σε όλους τους παρευρισκομένους πως αυτός ο άνθρωπος θα πρόδιδε την Ορθοδοξία και φώναζε ανάξιος,τότε σήμερα το Πατριαρχείο θα τον είχε στην black list και οι αντιοικουμενιστές θα τον λάτρευαν ως εν δυνάμει Άγιο

    Η κάμερα είναι αδιάψευστος μάρτυρας της υποτιθέμενης αγιότητας του Παισίου.Όχι μόνο δεν αντιλήφθηκε τον "Ιούδα" αλλά τον φίλησε
    και απο πάνω

    Κύριοι δεν κάνουμε πυρηνική φυσική για να μην καταλαβαίνετε τι σας λέω.Τα λεγομενά μου βασίζονται σε απλή στοιχειώδη λογική του δημοτικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε 25 Ιουλίου 2019 - 12:14 π.μ.

      Το ότι ο Άγιος Παΐσιος εμφορούνταν από Άγιο Πνεύμα, αυτό είναι σε όλους γνωστό!

      Τον αν ασπάστηκε τον πατριάρχη Βαρθολομαίο όταν δεν είχε κάνει τίποτα σχεδόν απ΄ όσα έκανε μετά, αυτό δεν λέει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σ΄ ένα που έχει λίγο μυαλό και δεν κρίνει στενοκέφαλα και δεν έχει αγιομαχικό πνεύμα.

      Πώς μπορεί να επικρίνει ένας άγιος κάποιον πριν διαπράξει τα αμαρτήματα;

      Πότε ο Θεός τιμώρησε κάποιον πριν πέσει στις αμαρτίες;

      Και πού ξέρεις πόσο τον ωφέλησε τότε ο άγιος Παΐσιος με αυτό που έκανε; Πού ξέρεις πόσο χειρότερος θα ήταν αν ο άγιος Παΐσιος τον έδιωχνε τότε, πριν κάνει αυτά που έκανε μετά;

      Η ποιμαντική των Αγίων έχει βάθος που εσύ δεν μπορείς να εμβαθύνεις με την τόσο στενοκέφαλη σκέψη σου.

      Ο ορθόδοξος λόγος του και τα πολλά θαύματα μαρτυρούν για την μεγάλη αγιότητα του Αγίου Παϊσίου και είναι αυτά έξω από κάθε αμφιβολία. Αυτό το καταλαβαίνει ακόμα και άνθρωπος με απλή στοιχειώδη λογική του δημοτικού.

      Τώρα έχεις στενοκέφαλο φανατισμός και βλασφημάς το Άγιο Πνεύμα και δεν είσαι ικανός ν΄ αναγνωρίσεις τις τόσο φανερές ενέργειες του Αγίου Πνεύματος, δεν μπορούμε να σου κάνουμε κάτι. Δεν διδάσκουμε πυρηνική φυσική για να μπορούμε να τα κάνουμε πιο απλά.

      Προσπάθησε να γίνεις πιο ταπεινός και να μην νομίζεις πώς τα ξέρεις όλα, όταν σκέφτεσαι τόσο στενοκέφαλα, τόσο κουτά και τόσο εγωιστικά!!!


      ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

      Διαγραφή
  6. Μα καλά τόσο τυφλός είναι ο ανώνυμος που δεν βλέπει την αγιότητα του Αγίου Παϊσίου και από μια-δυο μαρτυρίες προσπαθεί να βγάλει την τρίχα τριχιά; Μεγάλη τρικυμία φρενών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μιλάμε πλέον για την πνευματική τύφλα του "Αγίου" να δει μακριά και να αναγνωρίσει τον μελλοντικό προδότη της Ορθοδοξίας,αλλά μιλάμε για την συνειδητή υποστήριξη του Βαρθολομαίου απο τον "Άγιο"

    Απο το 1975 ο Βαρθολομαίος εργάζεται για τον Οικουμενισμό!!!!!

    Πατριάρχης Βαρθολομαίος

    Από το 1975 συμμετείχε στις εργασίες του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Αντιπροσώπευσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο σε πολλά διορθόδοξα και διαχριστιανικά συνέδρια, σε επίσημες αποστολές προς την Τουρκική Κυβέρνηση, προς Εκκλησίες Ορθόδοξες και μη, προς επαρχίες του Πατριαρχείου και προς το Άγιο Όρος. Το 1990 ήταν Πρόεδρος της Διορθοδόξου Προπαρασκευαστικής Επιτροπής της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, στη Γενεύη, η οποία ασχολήθηκε με το θέμα της Ορθόδοξης Διασποράς.

    https://el.wikipedia.org/wiki/Πατριάρχης_Βαρθολομαίος


    Απο το 1975 όλοι γνωρίζαν πως ο Βαρθολομαίος είναι Οικουμενιστής και ο "Άγιος" το 1992 δήλωνε πως ο Θεός μας έδωσε τον καλύτερο Πατριάρχη


    Ο Αθηναγόρας λέει εξασφάλισε υποτροφία στον Βαρθολομαίο για περαιτέρω σπουδές στην Ευρώπη.


    Σε αυτή την περίοδο ήταν που ήρθε κοντά στον μεγάλο Πατριάρχη Αθηναγόρα, με την πνευματική και προσωπική καθοδήγηση του Μελίτωνα. Ο Αθηναγόρας εξασφάλισε στον Βαρθολομαίο μια υποτροφία για περαιτέρω σπουδές στην Ευρώπη. Αρχικά σπουδάζει στο Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών του Γρηγοριανού Πανεπιστημίου της Ρώμης. Επειτα πηγαίνει στο Ινστιτούτο του Bossey στην Ελβετία, μια σχολή του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών, και, τέλος, στη Γερμανία, στο πανεπιστήμιο του Μονάχου.

    https://www.ethnos.gr/ekklisia/44040_bartholomaios-o-patriarhis-toy-genoys-giortazei


    Τι,τι,τι,τι έγινε; Ινστιτούτο του Bossey στην Ελβετία, μια σχολή του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών; Ο Αθηναγόρας φρόντισε να σπουδάσει ο Βαρθολομαίος σε σχολη του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών;

    Όλοι γνώριζαν πως ο Βαρθολομαίος έχει σπουδάσει σε σχολή του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών,δηλαδή όλοι ήξεραν πως είναι παιδί των οικουμενιστών και ο "Άγιος" το 1992 δήλωνε πως ο Θεός μας έδωσε τον καλύτερο Πατριάρχη;

    Μπορείτε να μου συστήσετε έναν καλό δικηγόρο να πάω να πάρω διαζύγιο με την λογική για να δεχτώ τον Παίσιο ως Άγιο; Τέτοιον Άγιο δεν μπορείς να πλασάρεις ούτε σε έναν ζουλού της Αφρικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχειλίζει από κακό πάθος προς τον Άγιο Παΐσιο το σχόλιο του αρνητή της αγιότητας του Αγίου Παϊσίου.

      Στενοκέφαλη φαρισαϊκή λογική που μεγαλοποιεί κάτι και το βλέπει όπως θέλει στραβά και την ίδια στιγμή παραγνωρίζει πολλά άλλα που δεν την συμφέρουν.

      Έχεις καταντήσει να μην μπορείς να καταλάβεις απλά πράγματα.

      Είμαι σίγουρος ότι και στην εποχή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εαν βρισκόσουν, δεν θα έβλεπες τα πολλά θαύματα και τις αναστάσεις, τις εκβολές δαιμονίων.
      Θα έβλεπες μόνο ότι θαυματουργεί το Σάββατο, ημέρα ορισμένη ως αργία από τον Θεό και τον Μωσαϊκό τότε Νόμο.

      Και θα βλασφημούσες όπως και τώρα το Άγιο Πνεύμα και θα έλεγες μαζί με τους Φαρισαίους ότι "εν Βεελζεβούλ εκβάλλει τα δαιμόνια"!!!

      Φωτοτυπία της λογικής των Φαρισαίων είναι και η δική σου λογική που με τη θέληση της μένει τυφλή στα τόσα θαύματα δια των οποίων ομιλεί ο Θεός και φανερώνει τόσο φωτεινά την αγιότητα του αγίου Παϊσίου!

      Δεν χρειάζεται να πάρεις διαζύγιο με την λογική. Το διαζύγιο με την λογική το έχεις πάρει προ πολλού για να μην βλέπεις αυτά που όλος ο ορθόδοξος κόσμος και όχι μόνο ο ελληνικός, βλέπει: Την αγιότητα του Αγίου Παϊσίου.

      Το παιδί του δημοτικού έχει ανώτερη λογική από τη δική σου όπως μας την δείχνεις στα σχόλια. Εκεί δυστυχώς έφθασες.

      Μην απελπιστείς όμως. Υπάρχει και η μετάνοια.

      Διαγραφή
    2. Μου θυμίζετε τους οπαδούς της Αθανασίας απο το Αιγάλεο.

      Όλα αυτά που λέτε για εμένα,πως βλασφημώ το Άγιο Πνεύμα,πως είμαι στενόμυαλος,πως μοιάζω με τους Φαρισαίους,πως,πως... θα πρέπει να τα λέτε και για τον Μεθόδιο της Εσφιγμένου

      https://www.youtube.com/watch?v=GFkDtyfk0xk
      https://www.youtube.com/watch?v=oeidi-sq3zU


      Πάρτε και μερικά επιχειρήματα απο τον πατέρα Κλεομένη

      https://www.youtube.com/watch?v=qnpp0zOzq5k

      Δεν είμαι με το μέρος κανενός.Ούτε οπαδός του Μεθοδίου,ούτε οπαδός του Κλεομένη,ούτε οπαδός του Παισίου.Είμαι με την λογική.Όταν η λογική μου δεν θα μπορέσει να εξηγήσει τα φαινόμενα,τότε θα μπω σε διαδικασία θεολογικής σκεψης

      Η περίπτωση του Παισίου εξηγείται δια της απλής λογικής επιπέδου δημοτικού σχολείου.Είναι τόσο απλή η υπόθεση που δεν απαιτείται θεολογική γνώση για να αντιληφθείς την απάτη που έχουν στήσει ο Βαρθολομαίος και οι συνεργάτες του

      Ποια εικόνα πέρασαν οι σιωνιστές για τον Άγιο Βασίλη στον κόσμο για να προωθήσουν την coca cola και των υλισμό γενικότερα; Κάτι αντίστοιχο συνέβει και με τον Παίσιο

      Πως μπόρεσαν να το πετύχουν οι σιωνιστές;Με συχνή,έντονη και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση που λειτουργούσε ως πλύση εγκεφάλου.

      Ο Παίσιος αυτή την στιγμή είναι ο περισσότερο διαφημισμένος "άγιος" της Ορθοδοξίας.Why? Γιατί εδώ και χρόνια μας έχουν ζαλίσει με τον Παίσιο;

      Απάντηση:Διότι είναι κατασκευασμένος Άγιος.Είναι fake Άγιος και οι fake Άγιοι για να περάσουν στην συνείδηση των πιστών πρέπει να ακολουθηθεί η στρατηγική της πλύσης εγκεφάλου

      Πες,πες,πες στο τέλος κάτι μένει!


      Αγιολαγνεία
      Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου

      Δυστυχώς η λογική των γηπέδων έχει προσβάλει και την Εκκλησία. Εσχάτως δε, παρατηρούμε την αλλοτρίωση στο θέμα των αγίων που τείνει σε μια ιδιότυπη ...λαγνεία.
      'Οταν φτάνουμε στο σημείο εφημερίδες και περιοδικά και άλλα τινα να διαφημίζουν τον γέροντα Παϊσιο "εν όψει της αγιοποίησής του", αντιλαβάνεται κανείς την αλλοίωση των κριτηρίων. Λαϊκό, βλέπε λαϊκίστικο θέ(α)μα.

      Οι δε "ευσεβείς" κάθε μέρα ζητούν και από ένα άγιο! Δεν τους φτάνει το "περικείμενον ημίν νέφος μαρτύρων" και προσπαθούν να εκβιάζουν καταστάσεις με διάφορες μεθόδους, προκειμένου να γίνει η αγιοκατάταξη των "δικών τους" γερόντων.

      Η Εκκλησία προχώρησε πρόσφατα στην διακήρυξη της αγιότητος του μακαριστού Γέροντος Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου και αμέσως ζητάνε τον επόμενο άγιο: τον γέροντα Παϊσιο, τον αρχιμ. Φιλόθεο Ζερβάκο, τον π. Γερβάσιο Παρασκευόπουλο, μέχρι και τον Αυγουστίνο Καντιώτη κ.α.
      Κι αυτοί να γίνουν, την επομένη θα ζητούν κι άλλους. Επιδιώκουν μια "βιομηχανία" αγίων, αν είναι δυνατόν! Και μετά τους φταίει το Βατικανό, που κάνει την ίδια δουλειά στο θέμα της αγιοποίησης.
      Φοβούμαι ότι οι σύγχρονοι άγιοι είναι ...θύματα οπαδών, που τους εμφανίζουν όπως εκείνοι επιθυμούν και κατά τις ευτελείς επιδιώξεις τους. Ενώ ο άγιος δεν προβάλλει τον εαυτό του, οι αγιολάγνοι (το αντίθετο το φιλάγιου) προβάλλουν τον εαυτό τους στον άγιο που διαφημίζουν. Έτσι, ο άγιος υπάρχει γι' αυτούς κι όχι εκείνοι για τον άγιο.
      Χαρακτηριστικά του αγίου είναι η πίστη, η ταπείνωση, η υπομονή, η αγάπη, η συγχωρητικότητα, η ανοχή, η ελεημοσύνη. Τώρα, προβάλλονται ως χαρακτηριστικά - από τους αγιολάγνους ταλιμπάν - η "καταγγελία" της αμαρτίας, ο έλεγχος των "ασεβών", το "αντιπαπικό" φρόνημα, η εθνικοφροσύνη και μια νοσηρή θαυματολαγνεία.
      Τα κριτήρια της αγιότητας στην Ορθόδοξη Εκκλησία μοιάζει να έχουν χαθεί οριστικά...
      Ελπίζουμε, όμως, πάντα ότι τον τελευταίο λόγο έχει ο Κύριος της ζωής και του θανάτου.

      http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2014/07/blog-post.html

      Διαγραφή
  8. Βρίσκεσαι ανώνυμε 26 Ιουλίου 2019 - 9:43 μ.μ. σε παραλήρημα αγιομαχίας!

    Εναντιώνεσαι στην ολοφάνερη αγιότητα του αγίου Παϊσίου με επιχειρήματα παιδιού δημοτικού!

    Συγκρίνεις τον ορθοδοξότατο φωτισμένο άγιο Παΐσιο με τα πολλά θαύματα και τις ορθόδοξες θέσεις με ...την πλανεμένη Αθανασία Κρικέτου!

    Μοιάζεις με τους Φαρισαίους της εποχής του Χριστού που απέδιδαν τα θαύματα του Χριστού σε δαιμονικές δυνάμεις και έμεναν παγεροί και αδιάφοροι!

    "Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια" για την περίπτωση σου όπως λέει ο λαός μας!

    Ξέχασα! Να χαίρεσαι και τις πηγές απ΄ όπου αντλείς τα "επιχειρήματα" σου!... Πράγματι ταιριάζουν με τα όσα γράφεις.

    Μην ξεχνάς ότι αν μετανοήσεις, υπάρχει και για σένα η μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου