Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜA


του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη

Αναφορικώς προς το ζήτημα της Ουκρανίας το οποίο παρουσιάζει την Ορθόδοξη Εκκλησία ως θεραπαινίδα των διεθνών γεωπολιτικών σχεδιασμών και επιδιώξεων θα μπορούσε να λεχθή ότι διακρίνεται εύκολα μία διάθεση ατολμίας αναφορικά με το σεβασμό της ιεροκανονικής τάξεως από την πλευρά της ηγεσίας της Ελλαδικής Εκκλησίας. Λίαν ορθώς μέχρι στιγμής ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών δεν έχει μνημονεύσει του ονόματος του σχισματικού ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥ Επιφανίου, του και εκλεκτού των Αμερικανών και του εκκλησιαστικού τους παραρτήματος στην Κωνσταντινούπολη, δηλαδή του ΕΣΒΕΣΜΕΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ, αλλά είναι φανερό ότι δεν αρκεί μονάχα αυτό. Στεντορεία τη φωνή θα πρέπει να καταδικασθεί και στιγματισθεί διά δριμυτάτου συνοδικού ανακοινωθέντος το εκκλησιαστικό εν Ουκρανία πραξικόπημα και ο εμπνευστής και πραγματοποιός του, ο καθαιρετέος Βαρθολομαίος Αρχοντώνης τουτέστιν! Ο κύριος μοχλός της ανωμαλίας που δεν δίστασε να μεταδώσει τα άχραντα μυστήρια στον Ποροσένκο!!!
Και να διακοπεί πάραυτα η εκκλησιαστική κοινωνία με το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως κατά τη θεμελιώδη κανονική αρχή «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος εστί»!Επίσης παρουσιάζεται μία άριστη ευκαιρία για οριστική υπαγωγή των λεγόμενων «Νέων Χωρών» στη ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, τερματιζομένου, τοιουτοτρόπως του νόθου και εκτρωματικού σημερινού εκκλησιαστικού καθεστώτος, εξονονομασθέντος ως «κανονικού αίσχους» υπό κεκοιμημένου καθηγητού του Κανονικού Δικαίου της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
Υ.Γ. 1:Θεωρείται αυτονόητο ότι θα πρέπει να ζητηθούν εγγράφως υπό της ΔΙΣ εξηγήσεις από τους μητροπολίτες εκείνους της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας που μνημόνευσαν του ονόματος του ψευδεπισκόπου Επιφανίου προτού τεθούν υπό κατηγορίαν ως αντικανονικότατα μνημονευσάντων σχισματικού επισκόπου.
Υ.Γ.2: Το πιο κάτω, κατάπτυστο άρθρο του μητροπολίτη Προικονήσου Ιωσήφ τυγχάνει άκρως αποκαλυπτικό του Φαναριώτικού "ήθους" http://fanarion.blogspot.com/2019/01/blog-post_8.htmlεν προκειμένω

2 σχόλια:

  1. παρουσιάζεται μία άριστη ευκαιρία για οριστική υπαγωγή των λεγόμενων «Νέων Χωρών» στη ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, τερματιζομένου, τοιουτοτρόπως του νόθου και εκτρωματικού σημερινού εκκλησιαστικού καθεστώτος, εξονονομασθέντος ως «κανονικού αίσχους»

    Πές τα χρυσόστομε ἱατρέ, πές τα! Κι' ἐμεῖς, ὅταν ἀκούσαμε καὶ διαβάσαμε τίς δικαιολογίες, αὐτὸ σκεφτήκαμε! Γιατί δὲν δἰνει τὴν ἐλευθερία, τὴν αὐτοκεφαλία στὶς Νέες Χῶρες, στὰ Νησιά, μὲ τὴν ἔννοια νὰ ὑπαχθοῦν στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος μὲ τὴ φροντίδα νὰ ἑνωθῆ καὶ ἡ Κρήτη Ἐκκλησιαστικῶς σὲ μία Ἐκκλησία, τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος;

    Άλλά, ἄς ἀφήσουμε τὰ τυπικά, τὰ ἐκ τοῦ Βυζαντίου καὶ Σουλτάνων ἀπορρἐοντα. Πέντε δέκα ἐπίσκοποι ἄνευ ποιμνίου στἰς ἐπισκοπές των, δὲν ἔχουν τὀ ἡθικὸ δικαίωμα νὰ κρίνουν τὶς τῦχες τῶν πολυπληθῶν Ὀρθοδόξων λαῶν. Κάτι πρέπει νὰ ἀλλάξει. Δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχει πάπας τῆς ἀνατολῆς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1.Θα συμφωνήσω κι εγώ τόσο με το γιατρό,όσο και με το σχολιαστή:Να σταματήσει δηλαδή το καθεστώς και το αίσχος-μετά ένα και πλέον αιώνα-των"Νέων Χωρών"!!Να ενσωματωθούν ΠΛΉΡΩΣ στην αυτοκέφαλη εκκλησία της Ελλάδος!!2.Τι δουλειά είχε ο πατριάρχης να ανακατευθεί σε ξένο αχυρώνα και να δημιουργήσει πρόβλημα τόσο στο πατριαρχείο,όσο και στον Ελληνισμό.Δεν καταλαβαίνει ότι απέναντί μας θα έχουμε τη Ρωσία;;3.Αν ήθελαν αυτοκεφαλία οι Ουκρανοί, γιατί δεν έθεταν σε δημοψήφισμα το ζήτημα να το λύσουν μόνοι τους,ώστε εκ των υστέρων,αν την ηθελαν να τους τη δώσει το Φανάρι χωρίς να έχει την καθολική ευθύνη;;4.Τέλος η εκκλησία της Ελλάδος να ΜΗΝ αναγνωρίσει τα γενόμενα μέχρις ότου τα αποδεχθεί σύμπασα η ορθοδοξία μηδέ των Ρώσων εξαιρουμένων.Έχει άλλα ζέοντα ζητήματα να εξετάσει και αποφασίσει!!Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω δει αναγνώριση από καμία ορθόδοξη εκκλησία!!Ίδωμεν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου