ΕΝΑΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΛΑΟΣ ΜΕ ΔΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ , κατα τον ιερον Χρυσοστομον,
ΑΡΧΟΝΤΕΣ.
«Κατησχήνθησαν(καταντροπιάστηκαν) οι Μοιχοί (δεσποτάδες)….
Τι ποιήσω, ίνα υμίν αξίαν αποδώ της αγάπης την αμοιβήν;
Αξίαν μεν ού δύναμαι, ήν δε έχω, δίδωμι….
Ουδείς έχει τέκνα τοιαύτα, ουδείς αγέλην (ποίμνιο) τοιαύτην, ουδείς άρουραν ούτως ευθαλή (γή τόσο ανθηρή).
Ου χρεία μοι γεωργίας (να την καλλιεργώ).
Εγώ καθεύδω, και οι στάχυες κομώσιν (ωριμάζουν).
Ου χρεία μοι πόνου.
Εγώ ησυχάζω, και τα πρόβατα των λύκων (των δεσποτάδων) περιγίνονται (νικούν).
Τι υμάς καλέσω;
Πρόβατα ή ποιμένας ή κυβερνήτας ή στρατιώτας και στρατηγούς;
Πάντα υμίν αληθεύω τα ρήματα (αποδεικνύονται αληθινά για σας).
Όταν ίδω την ευταξίαν (πειθαρχίαν), πρόβατα καλώ.
Όταν ίδω την πρόνοιαν, ποιμένας προσαγορεύω.
Όταν ίδω την σοφίαν, κυβερνήτας ονομάζω.
Όταν ίδω την ανδρείαν και την ευτονίαν (γενναιότητα), στρατιώτας και στρατηγούς υμάς άπαντας λέγω.
Ω πόνος, ώ πρόνοια λαού.
Ηλάσατε (απομακρύνατε) τους λύκους (τους δεσποτάδες) και ουκ αμεριμνήσατε (δεν αδιαφορήσατε)…
Οι μεθ’ ημών (δεσποτάδες) καθ’ ημών γεγόνασιν.
Οι μεθ’ ημών (δεσποταδες) το πλοίον κυβερνώντες, το πλοίον καταποντίσαι ηθέλησαν.
Εθαύμασα υμών την σύνεσιν.
Ταύτα λέγω, ουκ εις στάσιν υμάς αλείφων(ετοιμάζων).
ΣΤΑΣΙΣ γαρ τα εκείνων,
τα δε υμέτερα ΖΗΛΟΣ» (ΕΠΕ 33,432).
ΑΡΧΟΝΤΕΣ.
«Κατησχήνθησαν(καταντροπιάστηκαν) οι Μοιχοί (δεσποτάδες)….
Τι ποιήσω, ίνα υμίν αξίαν αποδώ της αγάπης την αμοιβήν;
Αξίαν μεν ού δύναμαι, ήν δε έχω, δίδωμι….
Ουδείς έχει τέκνα τοιαύτα, ουδείς αγέλην (ποίμνιο) τοιαύτην, ουδείς άρουραν ούτως ευθαλή (γή τόσο ανθηρή).
Ου χρεία μοι γεωργίας (να την καλλιεργώ).
Εγώ καθεύδω, και οι στάχυες κομώσιν (ωριμάζουν).
Ου χρεία μοι πόνου.
Εγώ ησυχάζω, και τα πρόβατα των λύκων (των δεσποτάδων) περιγίνονται (νικούν).
Τι υμάς καλέσω;
Πρόβατα ή ποιμένας ή κυβερνήτας ή στρατιώτας και στρατηγούς;
Πάντα υμίν αληθεύω τα ρήματα (αποδεικνύονται αληθινά για σας).
Όταν ίδω την ευταξίαν (πειθαρχίαν), πρόβατα καλώ.
Όταν ίδω την πρόνοιαν, ποιμένας προσαγορεύω.
Όταν ίδω την σοφίαν, κυβερνήτας ονομάζω.
Όταν ίδω την ανδρείαν και την ευτονίαν (γενναιότητα), στρατιώτας και στρατηγούς υμάς άπαντας λέγω.
Ω πόνος, ώ πρόνοια λαού.
Ηλάσατε (απομακρύνατε) τους λύκους (τους δεσποτάδες) και ουκ αμεριμνήσατε (δεν αδιαφορήσατε)…
Οι μεθ’ ημών (δεσποτάδες) καθ’ ημών γεγόνασιν.
Οι μεθ’ ημών (δεσποταδες) το πλοίον κυβερνώντες, το πλοίον καταποντίσαι ηθέλησαν.
Εθαύμασα υμών την σύνεσιν.
Ταύτα λέγω, ουκ εις στάσιν υμάς αλείφων(ετοιμάζων).
ΣΤΑΣΙΣ γαρ τα εκείνων,
τα δε υμέτερα ΖΗΛΟΣ» (ΕΠΕ 33,432).
Άφησε ήσυχους τους μακαριστούς π. Θεόκλητο Διονυσάτη και π. Γεώργιο Καψάνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι ανωνυμε κρυπτωμενε κουκουσκιαχτη, να τους αφησω ησυχους;Εγω τους ηλεγχα και τοτε στην παντοδυναμια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τον Καψανη και τον Θεοκλητο.
Τους ηλεγξα σφοδρα και τους δυο για την προδοτικη στασι τους.
Προδοτικη εναντι της Πρακτικης των Αγιων μας, προδοτικης εναντι της Ιστοριας της Εκκλησιας μας, Προδοτικης στις εντολες των Πατερων μας.
Οχι δεν θα τους αφησουμε, θα τους τα ψαλουμε και θα τους κατακρινουμε και πεθαμενους γιατι τα εργα τους τους ακολουθουν.
Τι απολογηθησονται για τις επαισχυντες πραξεις τους;
Οπως βλεπεις εβαλα και κειμενο του αγιου Χρυσοστομου για να δης και ποια η θεσι των Αγιων μας.
Εσυ τι εχεις να μας παρουσιασεις.
Κολακειες και γλυψιματα, δηλαδη αηδιαστικες πραξεις;
Που το ξέρεις εσύ ότι είναι κουκουσκιάχτης; Ένας ανώνυμος μπορεί να είναι γενναιότερος από έναν επώνυμο.
ΔιαγραφήΠρόσεξε τον εγωισμό, είναι το χειρότερο αμάρτημα.
Μπορεί κάποιος να είναι χειρότερος απο αυτούς που κρίνει και απο τον εγωισμό που έχει να μην το βλέπει.
Εντάξει;
Φρόνιμα και ταπεινά να φέρεσαι για να σώσεις την ψυχή σου.
Είσαι εσύ εναρετότερος από τους μακαριστούς π. Θεόκλητο και π. Γεώργιο Καψάνη με την τόση προσφορά ο καθένας τους;
Γραψαμε τα δεοντα και στον Θεοκλητο που δημοσιευτηκαν σε περιοδικα και εφημεριδες οταν ζουσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτους νεους ανθρωπους και στον εκκλησιαστικο αγωνα.
Και ο Θεοκλητος ΕΣΙΩΠΑ!!!!!!!!!....