Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

7 σχόλια:

  1. Ήλεγξε τον Βασιλέα Παύλο διότι ενέκρινε διάταγμα περί της Μασονίας ως δήθεν "Φιλαθρωπικού Ιδρύματος..."

    Ναι. Αυτά τα έκανε ΤΟΤΕ.... τω καιρώ εκείνω...

    ΤΟΤΕ έπαυσε την Μνημόνευση του ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΥ Αθηναγόρα για τρία μόνο "χρονάκια"... (δηλαδή σφαλιαρίτσα με του σπουργίτι το φτερό) αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ ύστερα από τρία χρόνια ΣΥΝΕΧΙΣΕ την Μνημόνευση του ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΥ και ενώθηκε διά βίου με την ΜΑΣΟΝΙΑ διά της εφ΄ όρου ζωής Μνημονεύσεως ΜΑΣΟΝΩΝ!

    Αδέλφια μου, ας ΜΗΝ είμαστε ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ. Ή είναι η Μνημόνευση "αποδοχή πίστεως (Ορθοδόξου ή αιρετικής) και υποταγή" στον κάθε αιρεσιάρχη, ή δεν είναι! Ή ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος έχει λάθος, ή ο π. Αυγουστίνος!

    ΔΕΝ επιτρέπεται σε μας, σε περίπτωση που αυτά τα δύο πρόσωπα έρχονται σε ΑΚΡΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ διδασκαλία, εμείς να διαλέγουμε έναν γέροντα επίσκοπο, ο οποίος έκανε ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ και ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ (παρασέρνοντας στην κοινωνία μετά αιρετικών επισκόπων, μυριάδες πιστούς) με το
    να συνεχίζει να ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ,
    δηλαδή να ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ (σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο)
    να ΕΝΩΝΕΤΑΙ και
    να ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ
    σε Αρχιμασόνους και ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ την επάρατη στιγμή κατά την οποία ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΕΤΕΝΟΗΣΑΝ και δεν τηρήθηκαν οι αυστηρώς προκαθορισμένες ΑΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ και οι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΙ Ιεροί ΚΑΝΟΝΕΣ που να επιτρέπουν την οποιαδήποτε επαναφορά της Μνημονεύσεως αιρετικών επισκόπων.
    Ή είναι αιρετικοί και μάλιστα ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ, ή δεν είναι. Εφ΄ όσον είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΙ και εφ΄ όσον ΔΕΝ ΜΕΤΕΝΟΗΣΑΝ, εφ΄ όσον ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ Λίβελλο Μετανοίας και ΔΕΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ τους προκατόχους τους ως ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, τότε….

    ώ τότε, με ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ εσύ επίσκοπε, ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙΣ τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΣ τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ και συνεχίζεις την Μνημόνευση ΧΩΡΙΣ να συντρέχει ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ;;;;

    Άφησε γραμμή, άφησε κληρονομιά ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ!!! «ότι μπορούμε να καταδικάζουμε με τα λόγια τους ΜΑΣΟΝΟΥΣ αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους αλλά παράλληλα μπορούμε να ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ μαζί τους, να παραμένουμε σε Εκκλησιαστική - Μυστηριακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζί τους…»

    Και μετά σου λέει ο κάθε «ψευτοπαπάς, ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ και ΨΕΥΤΟΘΕΟΛΟΓΟΣ (λόγια ΟΧΙ δικά μου αλλά της ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ (ιστοίμους και ισοκύρου μετά ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ) ΣΥΝΟΔΟΥ επί του ΘΕΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΦΩΤΙΟΥ ως ΠΡΟΕΔΡΟΥ:
    «Ου γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν!» Ο ΨΕΥΤΙΚΟΣ επίσκοπος ΔΕΝ είναι ΑΛΗΘΙΝΑ Ορθόδοξος (όσο και αγωνιστής κι αν ήταν) και το ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ σημαίνει ΨΕΥΤΟΘΕΟΛΟΓΟΣ (όσο μέγιστος Ερμηνευτής κι αν ήταν).

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΣΕ ΑΠΟΔΟΧΗ, ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ με αυτούς τους οποίους θεωρητικώς καταδίκαζαν και ΑΠΕΒΙΩΣΑΝ σε ΠΛΗΡΗ μυστηριακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ (συγκοινωνία) με ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΥΣ και ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΕΣ, τότε… ώ τότε…

    ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ αλλά έπραξαν αυτό που επιβάλλει ο λογισμός τους και η φοβία τους και η αποκλειστικά δική τους Ερμηνεία τους.
    Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ. Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΕΙ για τον μέγιστο Αγώνα τους, αλλά ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ δικαιολογούμαστε να τους ΜΙΜΟΥΜΑΣΤΕ στην ΠΡΟΔΟΣΙΑ της ΙΕΡΑΣ, ΘΕΟΣΔΟΤΟΥ και ΘΕΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ!

    ΚΟΨΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟ και ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ, ΑΣΧΕΤΩΣ εάν δεν το έκανε ο τάδε ή ο τάδε, ΕΣΥ είσαι υποχρεωμένος να μιμηθείς τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ και ΜΟΝΟΝ αυτούς να ακολουθείς και ΜΟΝΟΝ αυτούς να επικαλείσαι!

    ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΙ και κλαίγεσαι ψεύτικα λέγοντας «γιατί δεν το έκανε ο τάδε χαρισματούχος γέροντας ή ο τάδε θεολόγος!» ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ Ορθόδοξε Χριστιανέ μου, ότι ακόμη και ο μεγαλύτερος ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ της Εκκλησίας μας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ιδιωτικώς, ατομικώς, προσωπικώς και αυτεξουσίως ΑΛΑΘΗΤΟΣ, ειδάλλως από την προσωπολατρεία πέφτουμε στην ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ του ΑΛΑΘΗΤΟΥ!

    ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ τί σου λέγει μεροληπτικά ο ανθρώπινος συναισθηματισμός σου, αλλά ΤΙ σου ΔΙΑΛΑΛΕΙ εν τω μέσω της Οικουμενιστικής νυκτός Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ, Ο ΣΥΝΟΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟΣ ΑΛΕΚΤΩΡ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε Νικολαε ειναι αληθεια οτι ο θρυλικος μας γεροντας Αυγουστινος επαιξε πρωτευοντα λογον στις μερες του στα κορυφαια ζητηματα της Πιστεως.
      Μαζι με τον Γιγαντα Αμβροσιο.
      Επαψε το μνημοσυνο του Μασωνου αρχιραβινου Αθηναγορα και ΟΥΔΕΠΟΤΕ το ξαναεπανελαβε.
      Αυτη ειναι η αληθεια.
      Και πριν πεθανει σκοπευε να παψη και το μνημοσυνο του Παγκακιστου Βαρθολομαιου.
      Ηρθε ο Δημητριος και τοτε επανεφερε το μνημοσυνο του πατριαρχου Δημητριου.
      Ηταν σταθερος και αταλαντευτος και μαζι με τον ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ Νικολαο Σωτηροπουλο αγωνιζονταν οσον ολιγοι για την Πιστι αλλα και για την Πατριδα μς.
      Δειξε μου και εναν ή δυο αλλους σαν αυτους.
      ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΗΣ.
      Ναμαστε λοιπον ολοι μας φρονιμοτεροι απεναντι στους Γιγαντιους ανθρωπους που μας χαρισε ο Θεος να ζησουν στις μερες μας και ευτυχησαμε να τους γνωρισουμε.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Οδυσσέα,

      Ο «θρυλικός» μας γέροντας Αυγουστίνος και ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος διατήρησαν και διατηρούσαν μέχρι τέλους κοινωνία με αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους. ΘΑΦΤΗΚΑΝ από αυτούς. Ακόμη και η Κηδεία η οποία τελείται από αιρετικούς, αποτελεί Εκκλησιαστική Κοινωνία με αιρετικούς. Διατήρησαν μαζί τους μυστηριακή κοινωνία διά βίου και εν τη αποβιώσει.

      Αυτό δεν θα μπορέσει ποτέ να το αποσιωπήσει η συνείδησή μου, όσου κι αν τους αγαπώ και τούς δύο. Ο ίδιος ο π. Αυγουστίνος είχε πει σε ομιλία του: «Μη κοιτάς πως έζησε ο τάδε κεκοιμημένος, κοίτα πως απεβίωσε…» Απεβίωσαν σε κοινωνία με ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ, ΕΝΩΘΗΚΑΝ διά συγκοινωνίας με τον ΕΧΘΡΟ του Θεού Βαρθολομαίο!

      Και οι δύο επικαλέστηκαν πάρα πολύ συχνά στην ζωή τους τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό στις ομιλίες τους αλλά ΟΥΔΕΙΣ από τους δύο τον μιμήθηκαν στο να απαγορεύσουν αυστηρώς να μην κηδευτούν από όποιον επίσκοπο ή ιερέα διατηρεί κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και να μην τολμήσει να πατήσει κανένας στην κηδεία τους και στα μνημόσυνά τους από αυτούς τους «αλητηρίους της Πίστεως».

      Εάν ήταν εύκολο για τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, ήταν εύκολο και για αυτούς. Δεν το έκαναν… Είναι όμως εύκολο για μας. Εμείς ας το κάνουμε. Ας αφήσουμε ΓΡΑΠΤΗ αυστηρή εντολή να ΜΗΝ τολμήσει να μας κηδεύσει ΚΑΝΕΝΑΣ ο οποίος διατηρεί κοινωνία με τον Βαρθολομαίο Ή ΜΗ ΟΣΟΥΣ κοινωνούν μαζί του και καλύτερα να ταφούμε ΑΚΗΔΕΥΤΟΙ παρά να μας θάψουν αιρετικοί οικουμενιστές επίσκοποι «κανονικά» αλλά τελείως ΑΝΤΙ-Κανονικά. Υπάρχουν και πιστοί συνειδητοί και ορθώς Αποτειχισμένοι αδελφοί οι οποίοι μπορούν να μας διαβάζουν την Εξόδιο Ακολουθία, κατά το πρότυπο εγκυρότητος του «Αεροβαπτίσματος» από πιστό λαϊκό.

      Δεν μπορώ λοιπόν εγώ, να είμαι «φρονιμότερος» από την φρονιμάδα των Αγίων Πατέρων και να καλύψω από αγάπη, αυτήν την ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ της ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ! «Φίλος ο Πλάτων π. Αυγουστίνος και Νικόλαος Σωτηρόπουλος, ΦΙΛΤΑΤΗ η Αγιοπατερική Αλήθεια!»

      Ήταν όντως γίγαντες, όπως λες, στο κηρυκτικό έργο. Ήταν όμως και αποδείχτηκαν νάνοι στο κοινωνία με αιρετικούς οικουμενιστές ψευδεπισκόπους και ψευδοδιδασκάλους. Με απλά λόγια:

      Εάν διαφωνείς μαζί με τον Αθηναγόρα και τον Βαρθολομαίο, εάν είσαι ιερεύς, κόψε ΔΙΑ ΒΙΟΥ την μνημόνευσή τους αλλά και ΟΣΩΝ παραμένουν σε κοινωνία μαζί τους! Εάν είσαι λαϊκός, κόψε οποιαδήποτε εκκλησιαστική ή ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ κοινωνία μαζί τους, (όσο κι αν τους αγαπάς) ειδάλλως είσαι συνένοχος, συνυπεύθυνος και ΣΥΓΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ μαζί τους. «Ού προσωπολήπτης ο Θεός!»

      Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητε Νικολε, μην εισαι τοσο αυστηρος κριτης των δυο μεγαλων αγωνιστων πατρος Αυγουστινου και Νικολαου Σωτηροπουλου.
      Εμεις που ειμασταν μεχρι προ τινος;
      Δεν ειμασταν αγκαλιασμενοι με τους Οικουμενιστες;
      Γιατι δεν αποτειχιζομασταν;
      Ηταν διαφορετικη η καταστασι και η διαμορφωσι τους μεχρι και τον θανατο τους.
      Και επειδη ηρθαν ετσι τα πραγματα οπωςηρθαν, δεν σκεφτηκαν καν τη μορφη της δικης μας Αποτειχισης.
      Και ο ενας επαψε το μνημοσυνο του Βλασφημου Αιρεσιαρχου Αθηναγορα μεχρι το θανατο του, ο δε αλλος αφωρισθηκε για την Πιστι απο τους Παγκακιστους Οικουμενιστες..
      Μην το ξεχνας ποτε αυτο και αυτο θα σε συγκρατει για να μην γινεσαι αυστηροτατος Κριτης τους.
      Επραξαν αυτο που και εμεις πρατταμε μεχρι προτινος.
      Και δεν προχωρουσαμε παραπερα γιατι δεν βρεθηκε κανενας να μας το πει αυτο που μαθαμε απο τον γεροντα πατερα Ευθυμιο.

      Θελω να σου πω και κατι ακομα.
      Σημερα ζουν καποια τεκνα του Καντιωτη, π.χ. ο πατηρ Γερβασιος Ραπτοπουλος ο οποιος γραφει και αντιοικουμενιστικα βιβλια.
      Ομως για πηγαινε και μιλησε τον για Αποτειχισι.
      Σημερα.
      Δεν μπορει να το διανοηθη να αποτειχισθη απο τους κρατουντες αρχιερεις και αρχιεπισκοπους.
      Οτι και ναα γινη.
      Ειναι σαν τυφλος και σαν κωφος.
      Ετσιθ εμαθε και ετσι πραττει.
      Αλλοιως μεγαλωσε και αλλοιως διαμορφωθηκε μεσα του ο Αντιοικουμενιστικος Αγωνας και αυτον εφαρμοζει μεχρι και σημερα.
      Και τωρα εγηρασε και αμφιβαλλω αν μπορει πλεον να καταλαβη την σοβαροτητα των καταστασεων.

      Και κατι που το πιστευω.
      Και ο Βαρθλομαιος δεν ηταν τοσο αφηνιασμενος για την προωθησι του Οικουμενισμου.
      Απο τοτε που πηρε κοντα του την κυρια Ζηζιουλα, απο τοτε αφηνιασε κυριολεκτικα.
      Και εφτασε σημερα στην συναξι της Κρητης και στην ταυτισι αιρεσεων και Ορθοδοξιας.

      Διαγραφή
  2. κ. Πανταζη ἂν δεν κατέχεις καλὰ ἕνα θέμα, νὰ μὴν κάνεις κριτικὴ καὶ δίνεις τροφὴ μὲ τὰ ψέματά σου στους οἰκουμενιστάς. Ὁ π. Αὐγουστῖνος διέκοψε τὸ μνημόσυνο τοῦ πατρ. Ἀθηναγόρα καὶ δὲν τὸ ἐπανέφερε μέχρι τὸν θάνατό του. Περισσότερα ρώτησε τὸν Ὁδυσσέα ποὺ ξέρει καλύτερα ἀπὸ ἐσένα τὸ θέμα, ἀλλὰ λόγω βλακίας τὰ δημοσιεύει ὅλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη Καπλάνογλου, εσύ που με γνωρίζεις από μαθητή ακόμη, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι δεν μου αρέσουν καθόλου τα «κ» και τα «κ.κ.» των οποίων η μη χρήση δεν σημαίνει αυτομάτως και την έλλειψη σεβασμού. Είναι κοινώς «ευρωπαϊκούρες» και ηθικίστικες ευγένειες. Τώρα στο σχόλιό σου.

    Αν δεν κατέχεις καλά ένα θέμα, (το της Εκκλησιολογίας) να ΜΗΝ κάνεις την θεολόγο, όσα χρόνια κι αν είσαι στην πίστη, όσα κηρύγματα κι άκουσες στη ζωή σου.

    Πρώτον, ο ίδιος έχει δηλώσει ότι το επανέφερε, υπάρχουν και αποδείξεις, εσύ όμως τα λες αυτά για να τον καλύψεις, από προσωπολατρεία.

    Δεύτερον, εάν δεχτούμε αυτή την αναλήθεια, (υποθετικώς πάντοτε) ότι δεν το επανέφερε, θα ήταν και αυτό «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» διότι διατηρούσε ΚΟΙΝΩΝΙΑ με αυτούς οι οποίοι τον μνημόνευαν! Η εκκλησιαστική κοινωνία με όσους μνημονεύουν αιρεσιάρχη και ΜΑΣΟΝΟ σημαίνει συνυπευθυνότητα, συγκατάκριση και συνενοχή στην αίρεση και την βασφημία του μνημονευομένου. Κι αν με ρωτήσεις «πού το λέει αυτό», εσύ που κάνεις την θεολόγο, ερεύνησε να το βρεις.

    Τρίτον, μνημόνευε ΑΛΛΟΝ μεγαλύτερο αντίχριστο, τον Βαρθολομαίο αλλά και την «ιερά» σύνοδο η οποία μνημόνευε και συνεχίζει να διατηρεί κοινωνία με τον Βαρθολομαίο. Υπάρχουν και ηχογραφήσεις, ξέρεις πολύ καλά γι΄ αυτές, από πρώτο χέρι…

    Τέταρτον, είναι μεγάλη αχαριστία και γαϊδουροσύνη να φιλοξενείσαι από τον Οδυσσέα, ο οποίος είναι ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ και υπηρετεί την αλήθεια, και παράλληλα να τον αποκαλείς δημοσίως ΒΛΑΚΑ επειδή αναρτεί δικαίως τα σχόλιά μου και τα σχόλιά σου. Οφείλεις να ζητήσεις δημοσίως συγγνώμη. Πήγαινε καλύτερα στην ΑΝΤΙ-"πατερική παράδοση" η οποία αποκρύπτει όσα σχόλια ξεσκεπάζουν την ΑΝΤΙ-πατερικότητά τους και την σκοπιμότητά τους.

    Πέμπτον, το ότι καταγράφω μία τραγική, πικρή και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ μαύρη αλήθεια για κάποια σεβαστά πρόσωπα, αυτό δεν πρέπει ποτέ να υπονοείται ότι το κάνω από εμπάθεια ή για να τους κολάσω. Ο Θεός κι η ψυχή τους, ο Θεός κι η ψυχή μας. Ο κάθε αναγνώστης έχει κάθε δικαίωμα να διαφωνήσει μαζί μου και να αποδείξει με επιχειρήματα εάν λέγω ψέματα ή όχι.

    ΌΛΟΙ μας θα κριθούμε για το ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ κρατήσαμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ με τον αντίχριστο Βαρθολομαίο και τους αιρετικούς οικουμενιστές ΨΕΥΔΟεπισκόπους και όχι πόσα χρόνια γνωρίζαμε τον π. Αυγουστίνο, τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο ή πόσα χρόνια ηχογραφούσαμε τις ομιλίες τους.

    Και οι δύο τους, μας «τσάκισαν» ξεχωριστά εμάς τους δύο δημοσίως για προσωπικά του καθενός θέματα, αλλά αυτό δεν τους απολυτρώνει, (όσες «Απολυτρώσεις» κι αν συστήσουν) από την Αντίθεη, Αντιπατερική και Αντορθόδοξη κοινωνία μετά ακοινωνήτων.

    Έτσι κι αλλιώς εμείς, δεν έχουμε ούτε στο απειρο-ελάχιστο το μέγεθος του αγώνος τους και δεν θα μπορέσουμε να δικαιωθούμε, εν εκείνη τη ημέρα, απλά επειδή είμασταν «συνοδοιπόροι» ή «οδηγοί» τους ή χειροτονημένοι από αυτόν (τρομάρα τους) ή και μαθητές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε Νικολαε, μην επιμενεις οτι ο πατηρ Αυγουστινος επανεφερε το μνημοσυνο του Αθηναγορου.
      Ποια στοιχεια εχεις και το λες;
      Πεθανε ο Αθηναγορας και οταν ηρθε ο Δημητριος μονο τοτε το επανεφερε για τον Δημητριο.
      Ειναι αληθειΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ σε αακοινωνησια και με τους αλλους αρχιερεις που μνημονευαν Αθηναγορα.
      Δεν το θεωρησε τοσο απαραιτητο αφου σιγα σιθγα τα πραγματα καπως αποκατασταθηκαν με τον θανατο του Αθηναγορα.
      Μην τους κρινουμε με τα σημερινα μετρα, ,ειναι αδικο.
      Μην ξεχνας Νικολαε και εμεις που ειματσαν μεχρι προτινος.
      Δεν δικαιουμεθα να κανουμε τον εξυπνο λοιπον απεναντι σε αυτους τους δυο Γιγαντες.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου