Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

ΕMEIΣ, ανηκουμε στην Εκκλησια των Αγιων Πατερων και του Μεγαλομαρτυρα Αγιου Ιωαννου Χρυσοστομου. ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, σε ΠΟΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΗΚΕΤΕ, αφου πιστευετε και διακηρυττετε τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ απο ΗΜΑΣ;;;


ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ, 
ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΜΑΤΑ.
ΙΔΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Απαντησι και στον Ψευδομενο μητρ. Δημητριαδος.         

Ήκουσα δε και διά τον φλύαρον εκείνον Aρσάκιον, τον οποίον εκάθισεν η βασίλισσα Πατριάρχην εις τον θρόνον μου, ότι πολλά έθλιψε τους αδελφούς και τας παρθένους, οπού με εδεφένδευον, και δεν ηθέλησαν να συγκοινωνήσουν με αυτόν, από τους οποίους πολλοί και απέθανον εις την φυλακήν διά την εδικήν μου αγάπην. Eκείνος, λέγω, ο ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΛΥΚΟΣ, ο οποίος, έχει μεν σχήμα Eπισκόπου, ΜΟΙΧΟΣ δε είναι κατά αλήθειαν. Διότι καθώς η γυνή ονομάζεται μοιχαλίς, όταν, ζώντος του ανδρός της, πάρη άλλον άνδρα, έτζι και αυτός είναι ΜΟΙΧΟΣ ουχί κατά σάρκα, αλλά κατά πνεύμα. Eπειδή ζώντος εμού του Eπισκόπου της Κωνσταντινουπόλεως, αυτός ΗΡΠΑΣΕ τον θρόνον μου. Ταύτα σοι, αδελφέ Κυριακέ, γράφομεν από την Κουκουσόν, όπου η βασίλισσα επρόσταξε και εξωρίσθημεν. (προς τον συνεξοριστον του επισκοπον Κυριακον).
ΟΙ ...ΚΛΑΥΘΜΗΡΙΖΟΝΤΕΣ ΨΕΥΤΕΣ...

          Όλοι οι άνθρωποι, στο άκουσμα μιας δυσάρεστης είδησης ή ενός θλιβερού γεγονότος, λυπούνται και θλίβονται.
          Ακόμη περισσότερο όταν κάποιος ιερωμένος ακούσει για την κοίμηση ενός άλλου ιερωμένου.
          Βεβαίως εδώ εμπεριέχεται και η ελπίδα της αναστάσεως , άρα η κοίμηση ενός ιερωμένου ή επισκόπου, μας γεμίζει θλίψη για την κοίμησή του, αλλά χαρά για την αιώνια και παντοτινή πατρίδα που είναι η Βασιλεία των ουρανών.
          Έτσι και ο Σεβασμ. Βόλου Ιγνάτιος στον εσπερινό των Αγίων Αναργύρων στις 1.7.2018 αναφέρθηκε στον πόνο που ένιωσε με την κοίμηση του δεσπότη  Λάρισας  Ιγνατίου. Αναφέρθηκε επίσης και στο ότι τον γνώριζε από χρόνια και  τον σεβόταν πάντοτε γιατί  «…ήταν σοφός, πράος, ήσυχος, αλλά και με μεγάλη καρδιά…».
Να είναι τα πράγματα όμως έτσι; Για να  δούμε.


¨Αγιε¨ Δημητριάδος, εσείς που τόσο εύκολα επαινείτε, δεν βρήκατε τίποτα καλό τόσα  χρόνια να πείτε για τον μακαριστό κυρό Θεολόγο; Αλλά  βλέπετε «…Ήταν βαρύς και βλεπόμενος…» Η σκιά του και μόνο σας έλεγχε και σας ελέγχει χωρίς να μιλά.
Ο Θεολόγος ήταν άκακος, πράος, ακτήμων, αγαπητός σε όλους, ολιγόλογος,  με μεγάλη καρδιά και  αγνότητα.Διότι άν δεν είχε μεγάλη καρδιά με αγνότητα, δεν θα μπορούσε να δεχτεί τα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ & ΠΑΡΑΝΟΜΑ, την ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ του Ιερου Ευαγγελιου και των ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ,  κ.α.
          Εσείς, Σεβασμιότατε  δεν βλέπατε τίποτα; Δεν αντιληφθήκατε όλες αυτές τις παραβιάσεις; Και γιατί ο γέροντάς σας άγιος Πειραιώς αρνήθηκε την συμμετοχή σας στην εκλογική διαδικασία για την Μητρόπολη Λάρισας; Πόσο ξένα, ξύλινα και παράκαιρα φαίνονται τα λόγια σας !
         Εσείς, άγιε Δημητριάδος, βρεθήκατε –όπως λέτε-από χρόνια   στο πλευρό του παράνομου και μοιχεπιβάτη δεσπότη Ιγνατίου. Για ποια καρτερικότητα και συγχωρητικότητά του άραγε μιλάτε; Πού την είδατε αυτή;


1 Μήπως οι 740.000€ αποζημιώσεις που ζητούσε από τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς είναι μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια της «…καρτερικότητας και της συγχωρητικότητας…»;
2 Μήπως,Οι 200 μηνύσεις στους Αγωνιζόμενους χριστιανούς (χωρίς να δεχθεί καμία μήνυση, όχι γιατί οι Αγωνιζόμενοι χριστιανοί δεν μπορούσαν να κάνουν, αλλά δεν ήθελαν) ήταν μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια της «…καρτερικότητας και της συγχωρητικότητας…»;
3 Μήπως,οι εκατοντάδες τραυματίες και μεταφερθέντες σε νοσοκομεία κατά την χειροτονία του, την ψευτοενθρόνισή του και την  κάθε έξοδό του (βίντεο, φωτογραφίες, δελτία ειδήσεων κ.τ.λ. μαρτυρούν αυτά), ήταν μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια της «…καρτερικότητας και της συγχωρητικότητας…»;
4 Μήπως, η ψευτοενθρόνιση (χωρίς διάταγμα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας)  και ο άγριος ξυλοδαρμός εκατοντάδων Αγωνιζομένων ήταν μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια της «…καρτερικότητας και της συγχωρητικότητας…»  και γι`αυτό  κοιμόσασταν ήσυχοι;
5 Εσείς, Σεβασμιότατε, μια και αναφέρετε ότι «…έτσι πορεύεστε εσείς οι επίσκοποι…»,-συμπαραστεκόμενοι-το κάνετε αυτό και όταν ο συνάδελφός σας παρανομεί;  Δεν σας είδαμε να διαμαρτύρεσθε για τις εξόφθαλμες παρανομίες (του Αγιου Ευαγγελιου, των Ιερών Κανόνων και του καταστατικού χάρτου), αντίθετα (όπως αναφέρατε) τον στηρίξατε και σας στήριξε.
6 Εσείς, Σεβασμιότατε, πώς κρίνετε, το ότι ο μακαριστός Ιγνάτιος δεν έχει δημοσιεύσει απολογισμούς για το προσκύνημα της Αγίας Παρασκευής επί (22) εικοσιδύο χρόνια; Στο σκάνδαλο που κλέβανε χρήματα, δεν είδαμε να διαμαρτύρεστε. Μήπως φταίνε και γι’ αυτό οι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί; Έτσι πορεύεστε εσείς οι επίσκοποι;

7 Εσείς, Σεβασμιότατε, τι λέτε, πρέπει ένας επίσκοπος (όπως μας περιγράφετε τον κυρό Ιγνάτιο), να έχει 200 και πλέον στολές, αξίας περίπου 1.000.000€; Πώς συμβιβάζονται αυτά, με τον έρανο που  κάνατε γιά τα έξοδα της κηδείας;
          8 Μήπως σας διαφεύγει;
ü  Το σκάνδαλο της Ι. Μ. Λαρίσης με τα χρήματα του ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΑΦΟΥ ( 8,8 εκατομμύρια δραχμές – εφημ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ).
ü  Το σκάνδαλο των 1,2 εκατομμυρίων € από το κληροδότημα ΚΡΙΚΚΗ.
Προφανώς αυτός είναι…και πόσα ακόμα…! «…ο σταυρός και η θυσία…» που αναφέρατε.

9 Πριν (6) περίπου μήνες ήλθε η τίμια ζώνη της Παναγίας μας από την Ι. Μ. Βατοπεδίου, την οποία προσκύνησαν, (εκατοντάδες χιλιάδες απ’ όλη την Θεσσαλία νύχτα – μέρα). Γιά τα χρήματα που μαζεύτηκαν, μήπως γνωρίζετε τίποτα; Διότι ο πατήρ Εφραίμ το μερτικό του το άφησε στην Μητρόπολη -ο κόσμος μιλάει για πάνω από 500.000ευρω -
Μήπως ο  «…ο χαρισματικός και σταυρωμένος καθημερινά…» δεσπότης  Ιγνάτιος, ενώ η Λάρισα  δεν έμαθε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, σας είπε κάτι;
          Αλήθεια μήπως θα έπρεπε να παρέμβει κάποιος εισαγγελέας ή το ΣΔΟΕ;


9 Επιπλέον, όσον αφορά το ταξίδι στην Αμερική, εσείς, που είστε μητροπολίτης, δεν γνωρίζετε ότι τα μοσχεύματα (μοναδικού οργάνου) αποτελούν εμπόριο οργάνων και δεν επιτρέπεται να  λαμβάνονται από ανθρώπους που δεν κατέληξαν; Πολλώ μάλλον ότι δεν επιτρέπεται επίσκοπος να λαμβάνει μόσχευμα; Τί λέει η επίσημη θέση της Εκκλησίας, ή μήπως για σας τους επισκόπους δεν ισχύει;
10 Για τον μακαρίτη κυρό Ιγνάτιο τρέξατε αμέσως να τον βοηθήσετε οικονομικά! Αυτό δείχνει ευαισθησία. Για τον κυρό Θεολόγο όμως που 24 χρόνια τον έχετε  ΑΚΟΜΑ καταγεγραμμένο στα δίπτυχα της Εκκλησίας ως ακοινώνητο, δεν κάνατε ΤΙΠΟΤΑ! Τώρα γιατί ήταν ακοινώνητος! Ίσως για ν`αποτελεί αιώνιο  όνειδος  όσους το ψήφισαν, και στέφανος δόξης για τον ίδιο. Αυτό δεν έγινε και με τον Άγιο Νεκτάριο; Αλήθεια τι έγιναν αυτοί οι επίσκοποι που τον καταδίκασαν, τον συκοφάντησαν και εξόρισαν τον Άγιο Νεκτάριο; Έτσι θα ρωτούνε μετά από χρόνια για τους επισκόπους που δίκασαν και καταδίκασαν τον πατέρα Θεολόγο.
          Ας θυμηθούμε μερικά ακόμη:
Ø  Υπάρχει κανένας ιερωμένος (γιατί εμείς ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει)  που έκλεψε χρήματα και τιμωρήθηκε τόσο πολύ, όσο ο Θεολόγος;
Ø  Υπάρχει κανένας ιερωμένος που για ανήθικα παραπτώματα (γιατί εμείς ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει) τιμωρήθηκε τόσο πολύ, όσο ο Θεολόγος; ( η τιμωρία του ανήθικου παραπτώματος είναι καθαίρεση).
Ø  Υπάρχει  ιερωμένος που για αιρετικές και βλάσφημες θέσεις του (γιατί εμείς ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει)  να τιμωρήθηκε τόσο πολύ ώστε η τιμωρία του να είναι καθαίρεση;

Ø  Υπάρχει κανένας ιερωμένος που προσκυνά τον Πάπα και  επαινεί την παναίρεση του οικουμενισμού  (γιατί εμείς ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει) και να τιμωρήθηκε τόσο πολύ; ώστε η τιμωρία του να είναι καθαίρεση;
          Μην βγάλετε όμως βιαστικά συμπεράσματα απ`το ότι λέμε πως ο Σεβ. Κυρός Θεολόγος είναι άγιος  όπως ο Άγιος Νεκτάριος (άν και στην συνείδησή μας είναι άγιος). Δεν είναι ντροπή άλλωστε για ιεράρχη-κόσμημα, όπως ήταν ο Θεολόγος (και που όλοι το ομολογούν), να του συμβαίνουν αυτά.  
         Το ξέρετε καλύτερα από εμάς, ότι τον Άγιο Νεκτάριο τον είχε το πατριαρχείο Αλεξανδρείας μέχρι το 1998 σε ανάθεμα. Ποιόν; Έναν άγιο της εκκλησίας μας από το 1961.

          11. Άγιε Δημητριάδος, καλύτερα ας αφήσουμε τα ξύλινα λόγια και παράκαιρα και ας προσευχηθούμε στον Κύριό μας που ‘’ετάζει καρδίας και νεφρούς’’ να τον ελεήσει.
Τα υπόλοιπα περί έργων, προτερημάτων, καθημερινό σταύρωμα κ.τ.λ., καλύτερα να μην τα λέτε, γιατί προκαλούν και κυρίως γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ και προβάλλουν σαν κακόγουστα και ατελέσφορα πλέγματα.
Το τι έκανε ο μακαρίτης Ιγνάτιος δεν έχουν αρχή και τέλος. 
Δύο λόγια θα πούμε γι`αυτούς που ΣΤΑΥΡΩΝΕ-αντί να  τον σταυρώνουν-.
Τον παπαλάμπρο (Ρίνη) τον παπά της Αγίας Παρασκευής Τεμπών του έδωσε ‘’την ευλογία’’ ότι θα τον…. θάψει 145 μέτρα κάτω από την γή…
Ιερείς, που συμμετείχαν στην εξόδιο ακολουθία δεκάχρονου παιδιού υπερπολύτεκνης οικογενείας,που υπέκυψε σε τροχαίο, τους ζητήθηκε (από τον Ιγνάτιο)‘’ η κεφαλή των επί πίνακι’’, επειδή ο πατέρας του παιδιιού είναι  Αγωνιζόμενος .
Μήπως τα ίδιο και χειρότερα δεν έκανε στους Αρχιερείς και Ιερείς που παραβρέθηκαν στην εξόδιο ακολουθία του  αγίου ΘΕΟΛΟΓΟΥ;. ’  
Αυτά για σας, φυσικά, υπάγονται «…στην μαρτυρική πορεία και καρτερικότητα και συγχωρητικότητα…».
Θα μπορούσαμε να σας αραδιάσουμε  εκατοντάδες περιστατικά και γεγονότα. Δεν έχουν σημασία πια. Όμως προκαλούμαστε απ`όσα εξωπραγματικά τσαμπουνάτε. Σκεφτείτε ότι κάτι αντίστοιχο λέγανε και για τους Ιωαννίτες που αγαπούσαν τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Τους κατηγορούσαν κι εκείνους, γιατί διαμαρτύρονταν για την εκλογή των παράνομων και αντικανονικών επισκόπων στην θέση του Άγιου Ιωάννη του Χρυσοστόμου.
Και φυσικά  «…ωραία λόγια…» & «…επικήδειοι…»,παράτες και επισημότητες συνόδευσαν τους μοιχεπιβάτες του θρόνου του αγίου Χρυσοστόμου,άμα τη αποχωρήσει των από τον μάταιο τούτον κόσμο. Ομοίως ίδιες κατηγορίες εκτοξεύθηκαν και για τον Άγιο Νεκτάριο τον  δεδιωγμένο,και κατηγορούμενο, ψευδώς.
Άγιε Δημητριάδος, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ομολόγησε ότι: «…δεν φοβήθηκα τίποτα, τόσο, όσο τους επισκόπους…».
Γι’ αυτό Σεβασμιότατε, αφήστε τις κατηγορίες στους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς, γιατί αποτελούν εκλεκτό κομμάτι της εκκλησίας που ζουν για την εκκλησία και όχι από την εκκλησία, σε αντίθεση με κάποιους άλλους.
Το δικαστήριο της ιστορίας, θα εξετάση όλα τα  πειστήρια, θα τα ερευνήση  θα τα σταθμίση και θα βγάλει την ετυμηγορία της. Η ιστορική έρευνα θα κάνει το έργο της όσο κι`αν εσείς το μακιγιάρετε.. 
Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι αναφερθήκατε και στον χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας και ότι  δεν τρομάζετε απ`αυτόν τον χωρισμό όπως δεν φοβήθηκε η εκκλησία επί τουρκοκρατίας.
Πολύ σωστά το είπατε. Όμως, πού θα στηριχθείτε για να μην τρομάζετε; Φυσικά στον λαό. Και κυρίως στον πιστό λαό. Ο πιστός λαός στήριζε και θα στηρίζει πάντοτε την Εκκλησία. Κι επειδή εσείς γνωρίζετε πολύ καλά ποιος είναι ο πιστός λαός, να είστε πιο προσεκτικός στις διατυπώσεις σας περί μαρτυρικών μητροπόλεων, διότι δεν φταίνε οι μητροπόλεις αλλά σείς οι ‘’καλοί’’ Μητροπολίτες.
Ας φροντίσουμε λοιπόν όλοι μας (κλήρος και λαός ) να αγιαζόμαστε συνεχώς αλλά και ν`αγρυπνούμε γιατί λύκοι βαρύς,λυκοποιμένες, αιρετικοί με οικουμενιστικές και μεταπατερικές θεωρίες, εισπήδησαν στην Εκκλησία πλανώντες και το λείμμα των πιστών.  
Παρατήρησα όμως ότι τόσο εσείς όσο και οι άλλοι ομιλητές καταβάλλατε προσπάθεια να παρουσιάσετε το μαύρο-άσπρο, τον λύκο-αρνί, την κοσμοποιημένη (ειδωλολατρική) εκκλησία- ορθόδοξη,διότι δεν εξηγούνται αλλοιώς:

1)   Με τόσα σκάνδαλα (χάσαμε τον αριθμό) να τον στηρίζετε και να τον αποκαλείτε «…περίπου μάρτυρα…»;
2)   Με τόσα έξοδα (πάνω από 200 στολές) να εμφανίζεται  φτωχολάζαρος!
3)   Να καλεί θεολόγους ομιλητές που στήριξαν την ίδρυση του τμήματος Ισλαμικών σπουδών! Πού είναι η αντίδρασή σας;
4)   Να αδιαφορήτε, όταν ο πιστοί  ξυλοκοπούνταν επειδή διαμαρτύρονταν για την καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου, ιερών κανόνων, καταστατικού χάρτη της Εκκλησίας, το Σύνταγμα και τους έστελναν αιμόφυρτους στα νοσοκομεία, στα δικαστήρια, στις φυλακές. Δεν ακούγατε. Δεν βλέπατε…; Πού ήσασταν;
5)   Τον πιστό λαό τον θέλετε μόνον για να γεμιζη τους δισκους και τα παγκαρια σας;
6)   Όταν προβάλλονταν τα αισχρά έργα που πρόσβαλλαν τον Κύριό μας και την Θεότητά του, πού ήσασταν; Δεν είχατε τότε πόνο;
7)   Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε και να καταμαρτυρήσουμε πάρα πολλά, τόσο για την Ι.Σ., τον Αρχιεπίσκοπο όσο και για τους Επισκόπους.  

Όταν ξεκινήσαμε τον αγώνα μας, τον ξεκινήσαμε για την αποκατάσταση της κανονικής τάξης μέσα στην Εκκλησία, αφού οι Αρχιεπίσκοποι και οι συν αυτοίς επίσκοποι, δεν έμαθαν, προφανώς, τι θα πει δικαιοσύνη, κανονική τάξη, ευθύτητα και αγάπη.  
          Χρειάζεται αρετή και τόλμη για να δει κανείς την αλήθεια και μέσα στην εκκλησία χρειάζεται ο κόπος και η προσπάθεια της αγιοπνευματικής ζωής, με στόχο την Βασιλεία του Θεού και όχι μητροπολιτικοί θρόνοι  αιμοστάζοντες!!           


                                                                                      Λάρισα  7-7-2018
                                                                                            
Γραφείο τύπου
                                                                         Αγωνιζομένων Χριστιανών Λάρισας

5 σχόλια:

  1. Αφού ισχυρίζεστε ότι έχετε στοιχεία κάντε επώνυμη καταγγελία στον εισαγγελέα. Μην κάνετε ανόητες αναρτήσεις με υποτιθέμενα στοιχεία. Ακόμα δεν έχετε την δυνατότητα να παραδεχτείτε τα άπειρα ψευδή που λέτε. Κυκλοφορεί κείμενο στο διαδίκτυο που καταρρίπτει εντελώς τους αβάσιμους ισχυρισμούς του κουρτινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aυτα εχεις να μας πης ανωνυμε δεσποτογατε;
    Που πηγαν τα τοσα εκατομυρια εχεις να μας διφωτισης;
    Ο Λαππας θα αναγκασθη να απολογηθη ακομα και νεκρος και οι παρακοιμωμενοι του που ελαβαν γνωσι στην οικονομικη διαχειρισι του ιερου χρηματος.
    Προσεξε μηπως και εσυ σαν δεσποτογατος που εισαι ξερεις μυστικα και τα κρυβεις.
    Καποια μερα θα λογοδοτησης.
    ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ;
    Ελπιζουμε καποιος Εισαγγελεας να αναλαβη να ερευνηση εξονυχιστικα τις υποθεσεις αυτες.
    Και τοτε αμαρτωλοι που φυγωμεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΑΙΜΑΤΩΜΕΝΟΣΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΛΑΡΙΣΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
    ΑΙΣΧΟΣ ΑΝΑΞΙΟΙ ΝΙΚΟΛΑΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακουσε ανωνυμο ανθρωπακι.
    Αν εισαι αντρας με να μας πης το ονομα σου.
    Ο Χτυπημενος ειναι επωνυμος Αγωνιζομενος Λαρισαιος.
    Η φωτογραφια ειναι αυθεντικη και αξιοπιστη.
    Ετσι χτυπουσαν τους χριστιανους τα ΜΑΤ με τα ροπαλα.
    Και τα χτυπηματα αυτα του δοδηκαν την ημερα της ενθρονισεως του Λαππα.
    Καταλαναινετε τι ενθρονισι ηταν αυτη;
    ΑΛΛΑΧΟΘΕΝ ΗΡΠΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ.
    Και αυτος ο αθεοφοβος υμνηθηκε απο τους ΨΕΥΔΟΛΟΓΟΥΣ ως ...αγιος.
    Αγιος για κλαμματα.
    ΝΕΟΑΡΣΑΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΗΡΙΖςΣΘΕ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ
    ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΥΟ Η ΤΡΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΣΤΑΘΗΣΕΤΑΙ ΠΑΝ ΡΗΜΑ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου