Εν τῳ Κοντοσκαλίῳ και εν τῇ Εβραϊκῇ παροικίᾳ τον κ. İshak Haleva...!
Πήγε στον Αρχιραββίνο και στον μονοφυσίτη ο
Βαρθολομαίος αλλά όχι στους φυλακισμένους Έλληνες στρατιωτικούς
Όπως
αναφέραμε και προχθές τσουνάμι αντιδράσεων έχει προκαλέσει το προ ημερών άρθρο
του ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ για την απαράδεκτη στάση του Φαναρίου και
συγκεκριμένα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου για τους δύο φυλακισμένους Έλληνες
στρατιωτικούς.
Κι ενώ ολόκληρη η ελληνική κοινωνία
παρακολουθεί άφωνη την απαράδεκτη τακτική του Φαναρίου, ο κ. Βαρθολομαίος
προκαλεί ακόμη περισσότερο αφού βρήκε χθες χρόνο να επισκεφθεί τον Αρχιραββίνο
και τον επικεφαλής των Αρμενίων μονοφυσιτών, αλλά
για ακόμη μια ημέρα αδιαφόρησε πλήρως για
τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά στις
τουρκικές φυλακές.
Όπως
αναφέρει λοιπόν το πατριαρχικό ανακοινωθέν:
“Τήν
πρωΐαν τῆς Μ.
Τρίτης, 3ης Ἀπριλίου, ἡ Α. Θ. Παναγιότης, ὁ
Πατριάρχης, συνοδευόμενος ὑπό τοῦ
Πανοσιολ. Μ. Πρωτοσυγκέλλου κ. Ἀνδρέου, ἐπεσκέφθη
εἰς τό ἐν
Κοντοσκαλίῳ Ἀρμενικόν
Πατριαρχεῖον τόν Σεβ. Ἀρχιεπίσκοπον
κ. Aram Ateşyan, Γεν. Πατριαρχικόν Ἐπίτροπον,
καί ἐξέφρασεν αὐτῷ τάς
συγχαρητηρίους εὐχάς τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριαρχείου καί τῆς Ὁμογενείας
ἐπί τῷ
Πάσχα, εἶτα δέ ἐπεσκέφθη
τόν ἐν τῷ
Νοσοκομείῳ «Surp Pirgiç» ἀπό
μακροῦ νοσηλευόμενον Πατριάρχην τῶν ἐν
Τουρκίᾳ Ἀρμενίων
Μακ. κ. Μεσρόπ Β´.
Αὐθημερόν τό ἀπόγευμα, ἡ Α. Θ.
Παναγιότης, ὁ Πατριάρχης,
τῇ συνοδείᾳ τοῦ Πανοσιολ. Διακόνου κ. Γρηγορίου, Ὑπογραμματέως
τῆς Ἁγίας
καί Ἱερᾶς
Συνόδου, ἐπεσκέφθη
τόν Ἀρχιρραββῖνον τῶν ἐνταῦθα Ἑβραίων Σοφολ. κ. İshak Haleva ἐν τῇ ἕδρᾳ αὐτοῦ καί συνεχάρη αὐτῷ καί τῇ Ἑβραϊκῇ
παροικίᾳ τῆς
Πόλεως ἐπί τῷ Πάσχα αὐτῶν”.
Και σαν να μην έφτανε αυτό ο Πατριάρχης
δέχτηκε “Τόν Σεβ. Ἀρχιεπίσκοπον κ. Angelo De Donatis,
Βικάριον τῆς Α. Ἁγιότητος
τοῦ Πάπα Φραγκίσκου παρά τῇ Ἐπισκοπῇ τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης, ἐπί κεφαλῆς ὁμίλου ΡΚαθολικῶν κληρικῶν ἐκ τῆς Ἐπαρχίας
ταύτης, πραγματοποιούντων προσκυνηματικήν ἐκδρομήν εἰς τά ἴχνη τοῦ Ἀποστόλου Παύλου”.
Μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα λοιπόν ο
κατ΄ευφημισμόν “πρώτος” ασχολείται με όλους τους άλλους εκτός από τους
Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Το ότι έχει χάσει των έξωθεν καλή μαρτυρία
είναι παγκοίνως γνωστό ούτως ή άλλως. Αλλά αυτή η τελευταία στάση του σε ένα
τόσο ευαίσθητο θέμα για τον ελληνισμό δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα και
αποδεικνύει για πολλοστή φορά πως άγεται και φέρεται από άλλου είδους
συμφέροντα…
για ακόμη μια ημέρα αδιαφόρησε πλήρως για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά στις τουρκικές φυλακές.
Μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα λοιπόν ο κατ΄ευφημισμόν “πρώτος” ασχολείται με όλους τους άλλους εκτός από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Το ότι έχει χάσει των έξωθεν καλή μαρτυρία είναι παγκοίνως γνωστό ούτως ή άλλως. Αλλά αυτή η τελευταία στάση του σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα για τον ελληνισμό δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα και αποδεικνύει για πολλοστή φορά πως άγεται και φέρεται από άλλου είδους συμφέροντα…
Και μονο γι αυτα που γρεφετε θα πρεπει να ντρεπεστε. Ποιος σας ειπε οτι ο πατριαρχης δεν προσευχεται για τους δυο στρατιωτες; ποις σας ειπε οτι ο πρωτος της ορθοδοξιας δεν νοιαζεται για τα παιδια; δεν μπορειτε ομως να καταλαβετε γιατι ειστε εμπαθεις οτι ο πατριαρχης βρισκεται σε δυσκολη θεση; δεν μπορειτε να καταλαβετε οφι ειναι εγκλωβισμενος και δεν μπορει να κανει καποια πραγματα. Απο την ασφαλεια σας ξερετε μονο να εξαπολυεται μυδρους εναντιον οποιων ειναι αντιθετοι με τα πιστευω σας. Γιατι εσεις που ξερετε ευκολα να κατηγορειται δεν εχετε καποιον πανω απο το κεφαλι σας. Ντροπη και παλι ντροπη να κατηγορειτε την μητερα εκκλησια και τον πατριαρχη τυ γενους. Πιστευω να δημοσιευθει σχολιο μου, αλλιως θα αποδειξετε σε ολους την εγωπαθεια και τον φανατισμο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πατριάρχης του γένους συμπροσεύχεται μα αιρετικούς και αλλοθρήσκους, έχει προβεί κατά καιρούς σε φρικώδεις αιρετικές δηλώσεις, έχει επανειλημμένα εισέλθει στα εσωτερικσ της Εκκλησίας της Ελλάδος καταλύοντας το αυτοκέφαλό της, ανέχεται και καλύπτει τον αιρεσιολόγο Περγάμου καθώς και τον Προύσης, είναι ένας από τους πρωτεργάτες της ψευδοσυνόδου του Κολυμβαρίου. Αυτά τα ξεχάσαμε;
ΔιαγραφήΦίλε κάνε καμία προσευχή για την ανάνηψη του πατριάρχη και μην τον υποστηρίζεις. Δεν ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας αλλά διαρκώς σκανδαλίζει με δηλώσεις και εκδηλώσεις του.
ΔιαγραφήΕσυ που τα ξερεις ολα αυτα που μας λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘιξαμε τον ...πατριαρχη σου;
Πως και τον λες ...πατριαρχη;
Δεν ξερεις οτι αυτος ο κατευθυνομενος ρασοφορος ειναι ενας μεγαλος Αιρεσιαρχης;
Να κατσουμε να σε αναλυσουμε οσα εκκλησιαστικα εγκληματα επραξε και οσα πραττει καθημερινα και ιδιαιτερα επραξε στην συναξι του Κολυμπαριου, δεν νομιζουμε να εκπλαγης γιατι εισαι τυφλωμενος απο την προσωπολατρεια σου.
Πατριαρχης του γενους θα ηταν αν ηταν ορθοδοξος.
Τωρα που καταντησε ενας αιρετικος ειναι ξενος απο το γενος των ορθοδοξων.
Αυτα και καλη φωτισι ναχης απο το φως της Αναστασεως.
Το να βαζοουμε ταμπελες ειναι ευκολο. Το να τις αποδεικνυουμε ειναι δυσκολο. Λετε οτι ο παγτριαρχης ειναι αιρετι!ος. Απο βγαινεςι αυτο το συμπερασμα; το οτι παει στο βατικανο και εχει ανοιχτο διαυλο επικοινωνιας με τιςαλλες εκλησιες. Μπορω να σας παρουσιασω πληθος παραδειγματων για τις σχεσεις δυτικων και ανατολικων. Γνωριζατε οτι στοαγιον ορος στα χρονια της οθωμανικης περιοδου και απο το 1625 εως και το 1640 περίπου υπηρχαν καθολικοι μοναχοι με την αδεια της κοινοτητος; αν καποις τουςεδιωξε απο εκει ηταν ο σουλειμαν ο μεγαλοπρεπης και οχι οι μοναχοι. Οι αγιορειτες την ιδια εποχη ζητφουν απο το βατικανο την αδεια ενος ναου στην ρωμη για να πηγαινουν εκει. Ο πατριαρχης γενναδιος ο σχολαριος σε απαντητικη επιστολη προς τους σιναϊτες πατερες δινει την αδεια να προσκυνουν οι λατινοι και οι αρμενιοι την εικονα της παναγιας γιατι και αυτοι ειναι ειναι χριστιανοι και δεν τους αποκαλει αιρετικους. Η αγια και μεγαλη συνοδος της κρητης δεν εκανε τιποτα αλλο απο το επιβεβαιωση την διδασκαλια της εκλκησιας. Η εκλησια δεχτηκε το βαπτισμα των αρειανων, των μονοφυσιτων και αλλων αιρετικων ομαδων ως εγκυρο; δεχτηκε ακομα καιτις χειροτονιες κλβηρικων απο τις παραπανω ομαδες οταν ορισμενοι απο αυτους επεστρεψαν στην εκκλησια και ουτε τους αναβαπτισε ουτε καιτους ξαναχειροτονισε. Τα παραδειγματα πολλα. Τοτε οι πατερες εκεινοι ειναι αιρετικοι. Εχετε δει μηπως τις σολες απο τα παπουτσια του πατριαρχου την ωρα της προσευχης; κοιταξτε τα δικα σαςπου ειστε εκτος εκκλησιας και αφηστε τον πατριαρχη του γενους και πορωτοτης εκκλησιας. Καλη φωτιση και καλη μελετη της ιστοριας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκπλησσομαι με την αφελεια σου ή με την προσωπολατρεια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανω απο την Πιστι του Χριστου βαζεις εναν ανθρωπο ασεβη που ριπτει την Πιστι βορα στους χοιρους αιρετικους.
Αληθεια απο τον Αρη ερχεσαι ή απο καποιον μακρυτερο πλανητη;
Δεν γνωριζεις τιποτα απο αυτα που εδω και 100 χρονια διαπραττονται απο τους ....αγαπημενους σου;
Το ΠΣΕ γνωριζεις τι ειναι;
Παγκοσμιο Συμβουλιο των αιρεσεων
Πως αισθανεσαι που βρισκεσαι και εσυ μεσα σε αυτο;
Ικανοποιησι και οχι αηδια;
Ποσες φορες πηγε ο αιρεσιαρχης παπας στο Φαναρι και ειπε το πατερ ημων και τον εψαλε ο ...πατριαρχης σου το πολυχρονιον;
Φανταζεσαι τον Μεγα Αθανασιο να καλει τον Αρειο στο πατριαρχειο Αλεξανδρειας και να τον ψαλη πολυχρονιο;
Πως τα παιρνεις μεσα σου τοσο ευκολα και αθεοφοβα;
Η συμμετοχη αντιπροσωπων σε ολα τα συνεδρια που υπεγραψαν διαφορα αιρετικα, δεν σε απασχολουν καθολου;
Εκει υπεγραψαν οτι εχουμε το ιδιο βαπτισμα.
Αδιαφορα το περνας και αυτο;
Με αυτα ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ο ...πατριαρχης σου.
Ολα τα απαραδεκτα που συνεβησαν στην ιστορια κατα παρεκκλισι δεν σημαινει οτι κανουμε και εμεις τα ιδια και τα παραβλεπουμε.
Το τι γινοταν στπο αγιον ορος ή τι εκανε ο Γενναδιος λιγο μας ενδιαφερουν.
Οι Αγιοι Πατερες τι εκαναν και τι εφηρμοζαν αυτα μας εμδιαφερουν.
Η Πρακτικη της εκκλησιας ποια ηταν αυτα μας ενδιαφερουν.
Ωστε στην Κρητη στην ξενοκινητη συναξι του Κολυμπαριου δεν συνεβη τιποτα;
Εισαι καλα;
Εισαι ασχετος με την εκκλησια.
Ταυτιστηκαν συνοδικα οι Αιρεσεις με την Ορθοδοξια και εγινε και η Ορθοδοξια Αιρεσι και εσυ ουτε αυτο το καταλαβες;
Και το συγχωρεις και το παραβλεπεις;
Τι χριστιανος εισαι εσυ;
Το ενα δεν σε ενοχλει, το αλλο το παραβλεπεις, το τριτο δεν σε στενοχωρει, εσυ εισαι αραγε μεσα στην Εκκλησια;
Για σκεψου το λιγο.
Η Αποτειχισι ειναι η γραμμη των Αγιων μας και την Αποτειχισι την επιβαλουν και η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και τα κειμενα των Αγιων μας.
ΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ, λενε εν ενι στοματι πληθος Αγιων Πατερων.
Εσυ κοιταξε μετα απο ολα αυτα να ελεγξης αν εισαι μεσα στην εκκλησια και αφησε εμας που μιμουμαστε τους Αγιους μας.
Ξερεις κατι ακομα;\
Οι Αγιοι Πατερες ομιλουν για ΜΚΟΛΥΣΜΟ απο τους Αιρετικους.
Ξερεις τι σημαινει αυτο;
Σημαινει ΣΚΟΤΙΣΜΟ.
Σκοτισμο σαν τον δικο σου που δεν μπορεις να ξεχωρισης το καλο απο το κακο, την αιρεσι απο την ορθη Πιστι, που οφειλουμε οπως λεει ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος να διαφυλαξουμε παση θυσια ακεραιη και αμεταβλητη, γιατι αλλοιως μας περιμενει ΚΟΛΑΣΙ.
Αυτο δεν σε φοβιζει καθολου;
Εμεις διαλεξαμε τον δρομο μας και καψαμε την καλυβα μας.
Και πιστευουμε οπως και ο ανωτερω αναφερομενος Αγιος ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ, οτι ΟΣΟ ΑΠΟΔΙΙΣΤΑΜΕΘΑ ΑΥΤΩΝ, ΤΩΝ ΓΡΑΙΚΟΛΑΤΙΝΩΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ κλπ, ΕΝΤΑΣΣΟΜΕΘΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ...
Καλη Αναστασι και Καλη Αποτειχισι, που σωζει απο τον αιωνιο θανατο.