Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Ο «ΝΥΜΦΙΟΣ» ΑΝΘΙΜΟΣ, Η ΝΥΜΦΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ. Του αποτειχισθέντος θεολόγου, Νικολάου Πανταζή





ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ Απόστολε με αποστολή συγχύσεως, παραπλανήσεως και παρατάσεως της παναιρέσεως.

Δεν θα σου πω το «χαίρε». Ποιά χαρά εν Κυρίω να μοιραστώ με κάποιον ο οποίος συνειδητώς συγκοινωνεί με αιρετικούς οικουμενιστές οι οποίοι δεν διδάσκουν εν Κυρίω, αλλ΄εν διαβόλω και εν τω ψεύδει διότι έχουν ως πατέρα τους τον πατέρα του ψεύδους…


Σας βρίζω; Όχι καθόλου! Απλά λέγω τα πράγματα με τ΄ όνομά τους! «Ύβρις» είναι ό,τι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η ωμή περιγραφή της θλιβερής πραγματικότητος δεν είναι ύβρις αλλά επιβεβλημένος Αγιογραφικός έλεγχος:
«Κήρυξον τὸν λόγον, ἐπίστηθι εὐκαίρως ἀκαίρως, ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ, ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν, καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν, ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται.» (Β΄ Τιμ. δ΄ 2-4).
Εσείς και οι ιερείς τους οποίους φανατικώς υποστηρίζετε, δεν αντέχετε και δεν ανέχεστε την υγιαίνουσα (Ενεστώτας διαρκείας, δεν λέγει υγιής) διδασκαλία της Αγιοπατερικής Ακοινωνησίας μετά Ακοινωνήτων. «Ουκ ανέξονται». Αλλά πορεύονται (συμπορεύονται στην δική σας περίπτωση) «κατά τας ιδίας επιθυμίας», δικές τους ερμηνείες, δικό τους «ευαγγέλιο», δική τους μέθοδο αντιμετωπίσεως των αιρετικών ποιμένων.
Αντί λοιπόν να ακολουθούν τους διαιωνίους και διαχρονικούς Διδασκάλους της Εκκλησίας μας, «ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους», συσσωρεύουν για τον ευατό τους διδασκάλους σύγχρονους, καινοτόμους και μεταπατερικούς, μάλιστα «κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν». «Κνήθομαι», τέρπομαι, «ώς λέγεται, κνηθείν οίδεν όνος τον όνον.» Δεν σας λέγω και «γαϊδάρους», απλώς το ανέφερα παραδείγματος χάριν διότι αυτό ανέγραφε το λεξικό μου και όχι πως το αποδίδω σε εσάς.
Δεν σου πρέπουν οι ευγένειες εσένα. Καλοσύνες και σεμνότητες δεν σου αξίζουν. Τις ακυρώνεις, τις διαψεύδεις και τις διαστρέφεις πονηρότατα «προς το συμφέρον της αιτήσεως.»  Δεν ανταποκρίθηκες ταπεινά στο κάλεσμα του Αδαμαντίου και συνάμα ερώτημα δικό μας να μας πεις, επιτέλους, ποιός έχει δίκαιο, εσύ ή οι Άγιοι Πατέρες; Απλό το ερώτημα, και χρήζει απλής απαντήσεως. Όμως τίποτα. Τί να λάβουμε «παρά του μη έχοντος;»
Είδα ειλικρινή και πηγαία Χριστιανική Ορθόδοξη ευγένεια από τον αγαπητό μου αδελφό Αδαμάντιο (επίθετο δεν χρειάζεται, ένας είναι ο Αδαμάντιος) αλλά εσύ, απόστολε απεσταλμένε από πνεύμα συγκοινωνιακό, δεν εκτίμησες την πολύτιμη ευγένεια την οποία ο Αδαμάντιος σου επέδειξε.
Έσπευσες κινούμενος από εγωϊσμό και πνεύμα αυτοπροβλητικό να του εντοπίσεις λάθη και επί τούτου ν΄αποδώσεις σφάλματα για να τον μειώσεις. Ύψωσες δάκτυλο ακαδημαϊκό: «Έκανες δύο λάθη τακτικής», έσπευσες να με θρασύτητα αντιπείς, λες και έχεις εσύ το ακαταλόγιστο…
Ο Αδαμάντιος, βεβαίως, δεν έχει ανάγκη από υπερασπιστές, ούτε καν γνωρίζει ότι υπερασπίζομαι την αδικία εις βάρους του (ίσως και να μην δέχεται τον τρόπο που εκφράζομαι) αλλά το είπαμε πολλές φορές, ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του και μόνο!
Και εάν δεν σου αρέσει, Απόστολε, ο τρόπος συγγραφής μου, μην με διαβάζεις σε προειδοποιώ σταμάτα εδώ, δεν θα σε κολακέψω ούτε τα αυτιά σου θα χαϊδέψω για να σ΄ ευαρεστήσω. Δεν σκοπεύω να σε κερδίσω, τί να σε κάνουμε εσένα, καλύτερα μπροστάρης με τον π. Θεόδωρο στην ωφελιμιστική και «οικονομιστική» κοινωνία μετά ακοινωνήτων «αδελφών» σας. «Αδελφός» σας ο Άνθιμος, «Μεγάλος Αδελφός» και ο Βαρθολομαίος. Ο Πάπας δε τί; Νύμφη Βατικάνεια, διαλεχτή.
Στην σειρά μαζί τους και εσύ, «όλοι θα πάρετε» ευλογία από αιρετικούς, συνταχτείτε λοιπόν μ΄ αυτούς, αναμείνατε στο γεμάτο οικουμενιστικά σάλια ακουστικό σας, μέχρι τον καιρό τον δικό σας, «άχρι καιρού», καιρού αντιχρίστου, καιρού πονηρού και ελάτε στον τάφο μου απάνω να μου πείτε ποιά ακριβώς σύνοδος αναθεμάτισε εν τέλει τον αδελφό σας, τον συγκοινωνό και συλλειτουργό αδελφό σας Άνθιμο π΄ανθίζει κλόνους παναιρετικούς και κοιλόπονους παπικούς της πανσπερμίας σπέρνει.

Είμαι «αισχρός»; Και ο ύμνος «κυοφορούσα την άσπορον κυοφορίαν»; Κι αυτός αισχρός; Ενώ εσείς, οι καθαροί, οι ανεύθυνοι, αμόλυντοι κι αγνοί, δεν διαβλέπετε καμία αισχρότητα στις εωσφορικές παραβάσεις και καταπατήσεις ιερών Κανόνων και ιδίως (για να μην πω «το χειρότερο») στην πεισματική κοινωνία μετά ακοινωνήτων! Μεγάλη μορφή αισχρότητος το θεολογικό το πείσμα.
Δεν βλέπετε με Αγιοπατερικό πρίσμα και δεν θέλετε να δείτε, (μιλούμε για τυφλοπάνι καταδυναστευτικό, κυρίαρχο και αυτοκαταδικαστικό) ότι η συγκοινωνία σας αυτή εγκυμονεί τον αντίχριστο και εφαπλώνει ανά την υφήλιο το χάραγμά του: «σφραγίς δωρεάς πνεύματος Βαρθολομαίου!»
Δεν βλέπετε καμία αισχρότητα στην αντίθεη, Θεομίσητη και πανένοχη συγκοινωνία σας με αυτούς τους μεγίστους και δεδηλωμένους εχθρούς του Θεού και της Παναγίας! Βέβαια! Οι δικοί σας ταγοί, παπα-Θόδωρος, παπα-Νικόκας, Νικόλαος Σωτηρόπουλος και Στέργιος Σάκκος, σας δίδαξαν συνύπαρξη και συγκοινωνία με τους αιρετικούς, κάτω από το παραπλανητικό πρόσχημα πάντοτε της μη καταδίκης τους μέχρι τώρα. Μας φώτισες «Τηλετώρα».
Έπιασε καλά, έθρεψε ρίζες βαθιές ο σπόρος της αιρέσεως του Επιφανιασμού και «Αχρικαιριτισμού». «Μπάζει» η Παναίρεση από παντού και εσείς αιρετίζετε και ερωτοτροπείτε με τους προδρόμους του τρισκατάρατου Πάπα: «Ίδε ο αμνός του Εωσφόρου, ο αίρων το σχίσμα των «εκκλησιών».
Εσείς όλοι, στου Βαρθολομαίου το «δι΄ευχών» καταπατείτε τους Κανόνες περί κοινωνίας με ακοινωνήτους και διαφθείρετε ξεδιάντροπα την Πατερική Παράδοση, δημιουργώντας δική σας νέα Παράδοση συνυπαρξίας, συγκοινωνίας και διαμυστηριακής κοινωνίας με αμετανοήτους αιρετικούς «για ποιμαντικούς λόγους.»
Αυτοί οι Θεοφόροι Πατέρες όλοι, «όλην συγκροτήσαντες ποιμαντικήν επιστήμην», δεν είχαν την δική σας “διάκριση και διείσδυση” να διαγνώσουν ποιμαντικές ανάγκες. “Απέτυχαν” συλλήβδην. Είχαν την “ατυχία” να μην ζουν στην δική σας συμβιβαστική και πλάνα εποχή. Βρίσκονται οι «ταλαίπωροι» στα Αδηφάγα «χέρια του Αρχεκάκου όφεος» και ενώ διατείνεστε πως δεν σας αρέσει η πατριαρχική ετυμηγορία αυτή, εσείς πανέτοιμοι εσαεί να συμπαραταχτείτε στην παρέλαση ετούτη την Σιγονταρο-οικουμενιστική.
Πάψτε να οδύρεστε για τον «υβριστή» σας Πανταζή, σας ΕΝΟΧΛΕΙ. Σας ταράζει τους ύπνους, ώ «ωραίοι» μα κακάσχημοι κοιμώμενοι επί την μεμιασμένην κοίτην του Οικουμενισμού.
Όσα γράφω, τα γράφω για αυτούς τους οποίους ενδιαφέρουν οι θέσεις μου, οι οποίες θέσεις (όχι εκφράσεις) δεν είναι δικές μου, ούτε του Αδαμάντιου αλλά των Αγίων Πατέρων, τους οποίους εσύ δεν παρέπεμψες καθόλου παρά στον φαύλο ορθολογισμό σου.
«Με αφορμή πρόσφατες αναρτήσεις στο διαδίκτυο», ανήρτησες και συ ως μη ώφειλε, κείμενο «διαφωτιστικό» και συσκοτιστικό συνάμα. Κλάμα ηκούσθη στο «Σάλπισμα ζωής» και στην διάτρητη «Κατάνυξη» που πλημμυρίζει πλάνες εκκλησιολογικές και ξεχειλίζει «αγιοκατατάξεις» μεταφορικές, «ποιητική αδεία».
Κατακαϋμένη Αράχωβα, το ονόμασες και «Δοκίμιο», όχι με την έννοια της σεμνοπρεπούς δοκιμής, αλλά διότι αυτοαποδεικνύεσαι και αυτοπροβάλλεσαι ως «Δόκιμος και δεδοκιμασμένος» κατά πάντα. Ε, όχι και «δοκίμιο». Ναυάγιο Νούνειο και Τελεβάντιος καταποντισμός «οικουμενιστικής ασχήμιας!»


Ενώ λοιπόν διατείνεσαι πως γράφεις «για να καταλαβαινόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα», περιπλέκεις χειρότερα την υπόθεση και συσκοτίζεις το πανοικουμενικό ποίμνιο με «μπλακάουτ» χειρότερο από της ΔΕΗ. Μιλάς για «διένεξη» και πυροδοτείς άλλη μία χειρότερη εσύ.
Ψυχοπαθολογικώς, ηδονίζεσαι να προκαλείς και έπειτα να μας κατηγορείς πως «τρωγώμαστε». Σαν άλλος Ερντογάν παραβαίνεις τα εναέρια και θαλάσσια ύδατα και βγαίνεις στα τηλεοπτικά παράθυρα του «Χρυσού σας Κουφέτου» με τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο να μας δικάσεις «ερήμην» επειδή διεκόψαμε την κοινωνία με όσους μνημονεύουν.
Η ολοκάθαρη και από ατόφιο Αγιοπατερικό Χρυσάφι Απολογία του Αδαμάντιου δεν σου άρεσε και διαπερνάς την «Ερυθρά» αντεπίθεση της ειρωνείας, ενώ ο Αδαμάντιος δεν σε ειρωνεύτηκε καθόλου, όπως κάνω εγώ. Μη μας μιλάς, βρε αδελφέ, για «δαιμονική παναίρεση» όταν συγκοινωνείς μαζί της. Όταν βρεις την δύναμη να παύσεις οποιαδήποτε κοινωνία με ακοινωνήτους, έλα τότε να μας διαφωτίσεις.
Μη μας θολολογείς για «την κολυμπάρια ψευδοσύνοδο» (λόγια δικά σου) και μετά κάνεις κολοτούμπες μαϊμουδίστικες στον συγκοινωνιακό/εκκλησιολογικό Καρνάβαλο επί του άρματος της μη συνοδικής τους καταδίκης. Κοιωνούν με ήδη καταδικασμένες αιρέσεις και με άλλες πιο πολλές οι οποίες, όπως λες «δεν είναι συνοδικά καταδικασμένες» όπως ο Χιλιασμός, και όμως, ουδείς επευλογεί την κοινωνία μας μαζί τους.
Για ποιά λοιπόν συνοδική καταδίκη μας μιλάτε; Πού το πάτε και μέχρι πού θα ταβήξει το σχοινί; Πόσα χρόνια θα διαρκέσει η καρτερία σας αυτή; Πόσο επίκαιρο, αλήθεια, είναι το λαϊκό Κυπριακό άσμα (μιας και Κύπριοι πολλοί εκύκλωσαν με συγκοινωνία Αντιπατερική τον Βαρθολομαίο):
“Καρτερούμε μέραν νύχταν, να φυσήσει ένας αγέρας, στουν τον τόπον πο΄ν καμένος, τζι ΄εν θωρεί ποτέ δροσιάν. Για να φέξει καρτερούμεν, το φως τζείνης της μέρας, πο΄ν να φέρει στον καθέναν, τζαι δροσιάν τζαι ποσπασιάν.” Πού΄ντη λοιπόν η ποσπασιά και η συνοδική δροσιά της καταδίκης των Οικουμενιστών;
Ποιός Αθηναγόρας μετάνιωσε και ποιόν Λίβελο Μετανοίας υπέγραψε; Ποιόν Μεταξάκη αναθεμάτισε και καταδίκασε ως αιρετικό για να τον δεχτούμε και μεις ως ποιμένα αληθινό;
Πού είσαι επίσκοπε Φλωρίνης Αυγουστίνε, που διέκοψες για τρία χρονάκια μόνο την Μνημόνευση και έπειτα την συνέχισες χωρίς να συντρέχουν οι απαράβατοι Νομοκανονικοί λόγοι οι οποίοι επιτρέπουν την αποκατάσταση της Μνημονεύσεως;
Πού είσαι π. Επιφάνιε Θεοδωρόπουλε που δίδασκες δική σου νέα μέθοδο συνυπάρξεως και συγκοινωνίας με αιρετικούς ποιμένες και αορίστου αναμονής και προσμονής «Άχρι καιρού»; Και επήλθε τελικά ο αντίχριστος καιρός του Κολυμπαρίου και η συνοδική θέσπιση της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού…
Ιδού οι καρποί της προσμονής σας! Ιδού τα αποτελέσματα της συγκοινωνίας σας! Πόσα άλλα τραγικά και συνταρακτικά συμβάντα θέλουν οι νεογέροντες και οικονομολόγοι πατέρες για να κάνουν κάτι πιο ορθό και αποτελεσματικό από την συλλογή υπογραφών και την συγκοινωνία μετά αιρετικών;
Στην παρέλαση της ομοφυλικής σας υπερηφανείας και φιλίας, να το ξέρετε, σας χειροκροτούν μόνο οι δικοί σας. Σας θαυμάζουν μόνο οι θαυμαστές σας. Σας δοξάζουν οι σύνδουλοί σας. Οι καταφρονητές των Πατέρων. Οι συμβιβασμένοι. Οι ειρηνευμένοι με όλα και με όλους και ειρηνοποιοί της Νέας Πανθρησκειακής Εποχής.
Μη μας μιλάς εμάς για διαίρεση, Απόστολε, όταν εσείς διαιρείτε τον Αγώνα με διαιτητή, τερματοφύλακα και επιθετικό «σκοραριστή» τον εαυτό σας. Με μπάλα δερμάτινη τον ορθολογισμό σας. Άντε πέστε στα “χριστιανούλικα” ιστολόγια να αναρτήσουν επί ίσοις όροις τα Απολογητικά και δήθεν «υβριστικά» μας άρθρα και μετά κηρύξατε μας για δικαιότητα.
Μη σπαταλάς την φαιά σου ουσία να μας αναλύσεις στην ουσία την έννοια και τον σκοπό της Διακοπής Μνημονεύσεως (όχι Μνημοσύνου) την στιγμή που ο νωτιαίος μυελός σου παραλύει ανεπίτρεπτα στην μολυσματική σου συγκοινωνία με αιρετικούς ψευδεπισκόπους. Και έχεις το θράσος έπειτα να γράφεις προς τον Αδαμάντιο: “το πρόβλημα είναι αποκλειστικά δικό σας.” Ναι; Αποκλειστικά δικό μας; Εσείς ανεύθυνοι; Παντελώς;
Η «γυναίκα» Εκκλησία που μου έδωσες, αυτή φταίει για όλα! «Η γυνή και το θηρίον!» Και σεις γίνεστε «θηρία» ανήμερα μπροστά εις τον οχτρό… Για εσάς, ουδέν πρόβλημα. Αθώος ο κατηγορούμενος. Ευλογημένη η συγκοινωνία με ακοινωνήτους και άσε τους “ταλαίπωρους” Αγίους Πατέρες να λένε!
Οι δικοί μας “δεδιωγμένοι” πατέρες…. αυτοί ξέρουν! Και συνεχίζεις τα “ξεράδια” της Αγιοπατερικής σου «ξηραΐλας»: “Κανείς όμως δεν σας έχει δώσει κανένα δικαίωμα, να θεωρείτε έναν ολόκληρο κόσμο που αντιστέκεται, ως μολυσμένο, αιρετικό ή και εκτός Εκκλησίας.”
Όχι και “κανείς”. Δεν μιλάμε για “κανίς” και “τσιγουάγα”! Μιλούμε για ολόκληρα “Μαντρόσκυλα”, Ροτβάιλερ, Κανάριο και Ντόμπερμαν οι οποίοι “τους βαρείς ήλασαν και λοιμώσεις λύκους! Αυτοί μας έδωσαν το δικαίωμα της Αγιοπατερικής Αληθείας! Αυτοί πρωτοι “γαύγησαν” Θεαρχικώς και αυτών το γαύγισμα υπογραμμίζουμε, χωρίς να γριλίζουμε προσωπικώς εναντίον σας αλλ΄ εναντίον της εσφαλμένης και “Ερμαφροδίτου” Εκκλησιολογίας σας.  
Γράφεις: «ὁ σκοπὸς τῆς διακοπῆς μνημοσύνου εἶναι ἡ προφύλαξη ἀπὸ τὴν αἵρεση Ποιμένα καὶ Ποιμνίου, διότι ἡ παραμονὴ σὲ κοινωνία μὲ αὐτὸν ΜΟΛΥΝΕΙ καὶ ὁδηγεῖ σὲ ἀπώλεια ψυχές.»
Πολύ «προφύλαξη» πέφτει στα πέριξ της Θεσσαλονίκης: «ἡ παραμονὴ σὲ κοινωνία μὲ αὐτὸν (τον αιρετικό ποιμένα) ΜΟΛΥΝΕΙ καὶ ὁδηγεῖ σὲ ἀπώλεια ψυχές.»
Σώπα…..!! Αλήθεια; Και σεις τότε γιατί παραμένετε σε κοινωνία με ΛΥΚΟΥΣ και επιμένετε να συγκοινωνείτε για ποιμαντικούς λόγους, ενώ γνωρίζετε και το ομολογείτε δημοσίως ότι η κοινωνία σας αυτή οδηγεί τις ψυχές στην απώλεια; Ή μήπως ο μολυσμός αυτός ισχύει μόνον για τους διδασκάλους και φορείς της Παναιρέσεως ενώ εσάς δεν σας αγγίζει καθόλου;
Έχετε μάλλον γερό πρόγραμμα προστασίας από ιούς. Το δικό σας Antivirus ανιχνεύει τα πάντα και εξολοθρεύει τα πάντα, Σβατσνέγκερ με νεροπίστολα να επιδίδεστε στην συλλογή υπογραφών και να μετέχετε ασύστολα στα μυστήρια των αιρετικών στο “δι΄ ευχών των παπούληδων ημών.”
Δεν σας πείραξε η υποτέλεια και υποταγή της Μνημοενύεσεως. Σας πειράζουν μόνο «κάποιες ζηλωτικές φωνές που διακηρύττουν ότι τα Μυστήρια που τελούνται από Οικουμενιστές προ συνοδικής καταδίκης είναι άκυρα, κινούνται ολοταχώς εις τον χώρον του σχίσματος και ευτυχώς έχουν απομονωθεί από τους περισσοτέρους.»
Ποιά απομόνωση, βρε απομονωμένε από την θλιβερή συγκοινωνιακή πραγματικότητα; Ποιόν χώρο του σχίσματος «ολοταχώς» βρε σχισματοποιημένε στα σχίσματα της συγκοινωνιακής σας υπερταχείας; Δεν διάβασες ποτέ το “ου γαρ επισκόπων αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν;” Γνωρίζεις τί πάει να πει ψευδής, ψεύτικος, κάλπικος και απατηλός επίσκοπος με ψευδή ιεροσύνη και ψευδή μυστήρια τα οποία δεν αγιάζουν αλλά μολύνουν την πίστη, τον νου και την ψυχή;
Από πότε ο ψευδεπίσκοπος είναι ταυτόχρονα και αληθινός με αληθινά και έγκυρα μυστήρια, απλά επειδή δεν καταδικάστηκε; Δεν σας φοβίζει ότι ψεύδεστε στον Θεό τον Ίδιο, στο Άγιο Πνεύμα και όχι σε μας τους μηδαμινούς και αναξίους;
Δεν ντρέπεστε να διαφωνείτε με τον Μέγα Φώτιο, τον Θεόπνευστο και Θεοφόρο Πρόεδρο της Αγίας Πρωτοδευτέρας Αποστολικής Συνόδου, με πνεύμα αντιλογίας που το ζηλεύει και ο ίδιος ο αντίζηλος και αντίδικος ημών διάβολος; 
Δεν διάβασες το “ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν;” Αυτό το «κατέγνωσαν» θα σας κρίνει. Οι αληθινά και ορθά Αποτειχισμένοι κατέγνωσαν ΠΡΟ συνοδικής διαγνώμης και δεν χρειάζεται άλλη «κατάγνωση» και καταδίκη από τον Βαρθολομαίο να καταδικάσει… τον εαυτό του και την πανστρατιά του.
Δεν διάβασες το  «ΟΥ σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον;» Δεν σιχαθήκατε πια αυτήν την χιλιοπιπιλισμένη καραμέλα του «σχισματικού;» Καταντήσατε εσείς σιχαμεροί (όχι ως προς το «κατ΄ εικόνα» φευ, αλλά προς την φαύλη νοοτροπία) και κράζετε σα κόρακες κρα κρα «για μεγάλη υποτίθεται ζημία» που κάνουμε εμείς.
Δεν βλέπετε την τιτάνια ζημία που προκαλεί το παγόβουνο της συμβιβαστικής σας και υπερπαρατεταμένης οικονομίας; Ακούς εκεί «συναισθήματα μεγάλου άγχους»… Ευλογημένος και ευλογητός αυτός ο οποίος τελεί τις Ακολουθίες στο σπίτι (εκτός φυσικά των ιερατικών και μυστηριακών) και αρνείται Αγιοπατερικώς και Ομολογιακώς να κοινωνεί με ακοινωνήτους.
Ο Θεός ο Οποίος βλέπει τους λόγους αυτής του της απομακρύνσεώς μας, μας παρέχει ασφαλώς πολύ περισσότερη χάρη από την δική σας ανύπαρκτη και μηδαμινή, με διάθεση συγκοινωνιακή να εκκλησιάζεστε στον Άνθιμο από τον οποίο, υποτίθεται «χαιρέτα μας τον πλάτανο» έχετε αποτειχιστεί.
Τέτοια «αποτείχιση» την ζηλεύει και το Τείχος του Βερολίνου το οποίο κατέρρευσε «σκόνη και θρίψαλα» σαν τη δική σας «Επιφάνεια» και «Ζήσεια» αναμονή και κοινωνία με αιρετικούς «άχρι καιρού».
Ο καιρός σας αυτός, έφερε το Κολυμπάρι και η κοινωνία σας θα γεννήσει και άλλα φρικτότερα τέρατα της κολάσεως και του Λοχ Νες στις λίμνες τις θολές και συμβιβαστικές που βουτάτε για εξερεύνηση του μολυσματικού βυθού, ω βάθος κοινωνίας με ακοινωνήτους!
Σύ είπας, Απόστολε «Η Ορθοδοξία δεν είναι Μαθηματικά» και σύ λέγω: Η Ορθοδοξία δεν είναι «Οικιακή Οικονομία!» Απόστολε εις αποστολήν συχύσεως, σοβαρέψου! Μιλάς για «δικαίωμα» και εμμένεις στην δαιδαλώδη «δυνητικότητα» ενώ κάνεις «τα στραβά μάτια» στο «άμα και υποχρέωση!»
Και εφ΄ όσον όπως λες, «η αίρεση οδηγεί κατευθείαν στον πνευματικό θάνατο» γιατί τότε οι ήρωές σας στέλνουν τα παιδιά τους σε αυτόν τον πνευματικό θάνατο εν ονόματι των «ποιμαντικών πάντως αναγκών»; Και απαντάς μόνος σου: «Ο Κανόνας δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών ούτε κενά.»
Τα κενά, τα τεράστια, αναπάντητα και καταθλιπτικά, υπάρχουν στον εκκλησιολογικό σας εγκέφαλο και στα σαθρά επιχειρήματα των πρωτεργατών της κοινωνίας σας με αιρετικούς. Ο μέγας «πανεπιστημιακός δογματολόγος π. Θ. Ζήσης», ως ΜΗ αλάθητος κάνει λάθος τραγικό και φταίνε αποκλειστικώς για αυτό όσοι τον δικαιολογείτε, όσοι τον επαινείτε και τον επικροτείτε για ήρωα! Πού πας, παπούλη μας και πού μας στέλνεις στου χάρου τα δόντια;
Ο π. Θεόδωρος εκπροσωπείται δογματικώς και εκκλησιολογικώς από το ποίμνιό του. Υπέρ αυτού του ποιμνίου τελεί την Θεία Λειτουργία, χωρίς να μνημονεύει αιρετικούς, μα όταν στέλνει το ποίμνιό του πάλι πίσω σε αυτούς από τους οποίους αποκόπηκε, ξαναενώνεται οργανικώς και εκκλησιολογικώς, διά του ποιμνίου του, με τους αιρετικούς ποιμένες.
Τί δεν καταλαβαίνετε από αυτό; Και πώς οι γονείς μου, οι οποίοι είναι του δημοτικού και δεν ξέρουν καλά-καλά την ορθογραφία του ονόματός τους, καταλαβαίνουν όμως πάρα πολύ καλά τί μας εντέλλονται οι Άγιοι Πατέρες και αρνούνται οποιαδήποτε κοινωνία, ενώ εσείς, τέκνα της Ακαδημίας, με τα πτυχία και τις κάτασπρες γενειάδες, ασπρίζετε τώρα από την κοινωνία με αιρετικούς ψευδεπισκόπους.
Ποιόν «ηρωϊσμό» επί τέλους, θέλετε να αναγνωρίσουμε στην επάρατη και Θεομίσητη κοινωνία σας μετά ακοινωνήτων;
Ποίους στεφάνους να αποδώσουμε στους “μη αθλούντας νομίμως;”
«Ποίοις ευφημιών στέμμασιν» στεφανώσωμεν τους συμβιβασμένους ιερείς σας;
Άπαγε της προσωπολατρείας!
Προέχουν και υπερέχουν πάντοτε οι Θεοφόροι Άγιοι Πατέρες. Αυτοί είναι οι αληθινοί ήρωές μας. Αυτόι είναι το προαιώνιο και διαχρονικό υπόδειγμά μας. Αυτοί είναι τα ασφαλή και άδολα «ινδάλματά μας!» Δεν θα ψάχνουμε για φαντάσματα μέσα από τα χαλάσματα της κοινωνίας μετά ακοινωνήτων για να στεφανώσουμε «του στραβού το δίκιο!»
Και καταλήγεις «κύκνειο άσμα» στην απάντησή σου στον Αδαμάντιο: «Μένουμε αμφότεροι εκεί που βρισκόμαστε. Στην Ορθοδοξία.» Μην είσαι τόσο σίγουρος. Μην σμίγεις τα άμικτα και εκ διαμέτρου αντίθετα. Ο Αδαμάντιος εφαρμόζει την Θεόπνευστη εντολή Οικουμενικής Συνόδου και το Αγιοπατερικό της εξ΄ ολοκλήρου ακοινωνησίας με ακοινωνήτους. Εσύ εφαρμόζεις ακριβώς το αντίθετο: κοινωνείς με αιρετικούς και ψευδεπισκόπους, ασχέτως για ποιόν λόγο. Πάντως κοινωνείς.
Δεν μπορείτε λοιπόν κι οι δυό να βρίσκεστε στην Ορθοδοξία. Μην κόβουμε και ράβουμε στα μέτρα μας, στην «αδυναμία» μας (γράφε αβουλία μας και αδιαθεσία μας) για να εντυπωσιάζουμε τους ημιμαθείς. Να χαρείς. Είπες όμως και κάτι αληθινό και τιμητικό για σένα: «Ο Κανόνας λοιπόν κατ’ εμέ είναι…»
Συγχαρητήρια. «Μπράβο» Απόστολε. Είπες το ορθότατο και ταπεινό το «κατ΄ εμέ». Όμως, συγγνώμη, δεν μας ενδιαφέρει το «κατά σε» διότι καταντά «κατά σου», «έχω κατά σου», κοινωνείς μετά των κοινωνούντων τω Βάαλ του Οικουμενισμού! Άφησε λοιπόν τα «κατά σε» και ενημέρωσε τον κόσμο για το «κατά τους Αγίους Πατέρες» και μόνο αυτό. Γνήσιο, απαράλλακτο, αυθεντικό τον δρόμο των Αγίων Πατέρων. Αυτό είναι το ζητούμενο και επικροτούμενο.
Όχι η σύγχυση και η διπλωματία. Όχι η διαφθορά Κανόνων και διαδραματιστική δυνητικολογία! «Η δυνητικότητά του ΙΕ΄Κανόνος συνοψίζεται και συμπυκνώνεται στην κατεξοχήν λέξη κλειδί, «προ συνοδικής διαγνώσεως» μαζί με το «κατέγνωσαν».
Τώρα Αποστόλη, έριξες πιστόλι, «ξέσκισες», «έδωσες ρέστα!» (αυτές οι φράσεις αφιερωμένες στους διάφορους σεμνοπρεπείς της σεμνοτυφίας εραστές ώστε να συνεχίζουν να με κατηγορούν για «φρασεολογία του πεζοδρομίου» αλλά αυτοί οι ίδιοι θυμούνται το πεζοδρόμιο για συλλαλητήρια για την Μακεδονία και για άλλα δικά τους άρθρα…).
Με αυτή λοιπόν την “σύνοψη και συμπύκνωση” είσαι “άπαιχτος!” Ας πούμε όμως την Αλήθεια στον Λαό του Θεού που μας διαβάζει, που κρίνει και εξετάζει πιό δίκαια και αντικειμενικά. Ακούστε το καλά.
Είναι δυνητικός ο Κανόνας, όχι με την έννοια του «δύναμαι», της δυνατότητος, εάν δηλαδή μπορώ.. Και βέβαια μπορώ διότι ο Θεός ποτέ δεν ζητά από μας πράγματα που δεν μπορούμε, αλλά με την έννοια εάν θέλω και εάν το επιθυμώ, με την έννοια της θελήσεως και της υποχρεωτικής του εφαρμογής κατόπιν δικής μου θελήσεως συνειδητής!
Παράδειγμα, και αυτό το «όστις θέλει οπίσω Μου ελθείν», δυνητικό είναι αλλά δεν σημαίνει «όποιος μπορεί» διότι θα ήταν τότε «άδικος» ο Θεός να ζητάει από τους πιστούς του πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν. Η «δυνητικότητα» σημαίνει θεληματικότητα και όχι δυνατότητα. «Όστις θέλει» και άμα το θέλει, τότε το μπορεί. “Οίδαμεν ότι δύνασαι, πάντα όσα αν θέλεις και βούλεσαι”.
Από την στιγμή όμως που θα πω το «θέλω», είμαι υποχρεωμένος να αντιμετωπίσω τις αναμενόμενες υποχρεωτικές συνέπειες, να άρω και εγώ τον σταυρό των υποχρεωτικών δοκιμασιών μου, να ακολουθήσω και εγώ τον Διδάσκαλό μου στον διωγμό τον υποχρεωτικό «Εί Εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν», στις υποχρεωτικές τις θλίψεις, «διά πολλών θλίψεων δει υμάς εισελθείν». «Δει», δ-ε-ί. Πρέπει. Οπωσδήποτε. Υποχρέωση και όχι διπλωματικός ελιγμός και συμφεροντολογική επιλογή.
Είναι λάθος σου και διπλωματία να λές σε σχόλιό σου προς τον Αδαμάντιο για τον εαυτό σας και την ομάδα σας “μη μπορώντας ακόμη να κάνουμε εντελώς διαφορετικά…” Δεν είναι ότι δεν μπορείτε. Δεν θέλετε διότι βολεύεστε σε “δύο ταμπλώ”.  Επαμφοτερίζετε με μισο-αποτειχισμένους ιερείς και παλινδρομείτε σε αυτούς από τους οποίους αυτοί ιερείς “έφυγαν”. Αν τελικώς “έφυγαν”. Όταν φεύγεις, φεύγεις, δεν πηγαινοέρχεσαι, δεν παλινδρομείς, δεν αναπολείς, δεν νοσταλγείς θύμισες αλαργινές.
Όλα σχετίζονται με το «μετέπειτα», όλα στηρίζονται στο «μετά», στην «ταμπακιέρα». Όλα εξαρτώνται από το και το «επέκεινα» του «θέλω». Εάν όμως «θέλεις» πραγματικά, τότε θεώρησέ τα όλα υποχρεωτικά και φύγε. «Τα πρόβατά Μου φεύγουσιν!» Υποχρεωτικό. Οι πραγματικοί πιστοί Μου, εφαρμόζουν οικειοθελώς την εντολή: «εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε!» Υποχρεωτικό. Καμία εντολή δεν είναι δυνητική, διότι παύει τότε να είναι εντολή. Γίνετε σύσταση και προτροπή.
Θέλετε να δείτε υποχρεωτικότητα και όχι δυνητικότητα; Ας μιλήσουμε για το «μετά». Τί έκανε ο Άγιος ο Μάρκος ο Ευγενικός; Ναι,  ο «Άτλαντας» αυτός! Εύκολο να μην υπογράψει! Εύκολο να μην μνημονεύει τον πατριάρχη του Μητροφάνη. Το μόνο εύκολο.
Το δύσκολο όμως και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ είναι, όταν επέστρεψε στην επισκοπή του, επέβαλε στο ποίμνιό του την διακοπή κοιωνίας με όσους άλλους επισκόπους συνέχιζαν να μνημονεύουν, ο ίδιος αρνήθηκε κατηγορηματικά να παραμείνει σε κοινωνία με όσους μνημονεύουν και μάλιστα απείλησε έντονα πως όσοι συνεχίζουν να μνημονεύουν τον πατριάρχη τους, να ΜΗΝ τολμήσουν ποτέ να παραστούν στην Κηδεία του ή στα μελλοντικά μνημόσυνά του.
Αυτή είναι η Ορθή, Αγιοπατερική Διακοπή Μνημονεύσεως! Αυτή είναι η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία! Όλα τα άλλα είναι αντορθόδοξη Οικονομολογία και Θεομπαιξία για να «παίζουμε τις κουμπάρες» στα Διαθρησκειακά «Λαδάδικα» του Κολυμπαρίου!“Δι΄ ευχών των Αγίων Πατέρων ημών!”

35 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε Νικόλα Πανταζή. Αδόκιμος ο τρόπος που γράφεις για πολλούς αλλά έτσι καταλαβαίνουν όσοι επιμένουν στις δοκιμασμένες κι ατελέσφορες ακρικαιριστικες θέσεις τους. Χρειάζονται τέτοιους θερμοκαυστηρες για να συνελθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αδελφέ μου Μακεδόνα, για την καλοσύνη σου, τα διαγνωστικά και αληθινά σου λόγια. Κατά βάθος και εμένα τον ίδιο δεν μου αρέσουν οι «θερμοκαυστήρες» αλλά κάπου χρειάζονται και αυτοί, ιδίως όταν βλέπουμε πως οι ευγένειες και τα χαϊδέματα δεν καταφέρνουν τίποτε άλλο από την διαφθορά να θεριεύει, την πλάνη να κυριεύει και τον εγωϊσμό να καταδυναστεύει το «κατ΄ εικόνα», το οποίο κάποτε καταντά, αλοίμονο, «καθ΄ ομοίωσιν του διαβόλου» και τον μιμείται και διαβάλλει την αλήθεια, διαφθείρει την Ορθοδοξία και πωρώνει τις συνειδήσεις των ανυπόπτων.

      Ισως βγουν κάποιοι πονηροί τώρα και πουν «α, κοίτα τον, επαινεί τον Μακεδόνα επειδή αυτός τον επαίνεσε και σχολίασε θετικώς, παρ΄ όλον που γράφει ψευδωνύμως...»

      Λάθος. Η ανωνυμία και η ψευδωνυμία δεν με πειράζουν καθόλου όταν εκφέρει κάποιος ορθά, αντικειμενικά, ευγενικά, απλά και ελεύθερα την γνώμη του, χωρίς να επιτίθεται, χωρίς να λοιδορεί, χωρίς να μιλά με αισχρά υπονοούμενα, χωρίς να διαφθείρει, χωρίς να κατηγορεί, χωρίς να συκοφαντεί και να υβρίζει.

      Όταν όμως συντρέχουν τα παραπάνω, τότε επιβάλλεται η επωνυμία για κάθε αξιοπρέπεια και σεβασμό στην επωνυμία του κατηγορουμένου και κυρίως για λόγους δικαιότητος, αντικειμενικότητος και υπευθυνότητος.

      Βγαίνει ο κάθε ανεύθυνος και το παίζει «υπεύθυνος» καθώς κρύβεται πίσω από την αισχρή μάσκα και διαδυκτιακή κουκούλα της ανωνυμίας και εκ του ασφαλούς ρίχνει λάσπη από την περισσή που έχει μέσα του σε πρόσωπα επώνυμα.

      Ως αρθρογράφος, έχω το νομικό διακίωμα να απαγορεύω τα ανώνυμα σχόλια. Παλαιότερα το έκανα αλλά τώρα τους αφήνω να ξετρυπώνουν σα τυφλοπόντικες από την τρυπούλα τους, να αποκαλύπτεται η εμπάθεια και η κακία τους και να αποδεικνύεται η δειλία τους και η ανευθυνότητά τους τα γεμίζουν με «κουτσουλιές» το πάτωμα. Ξεχνούν όμως, οι χαμερπείς, πως σ΄ αυτό το πάτωμα κυλιούνται και στις δικές τους ακαθαρσίες κολυμπάνε.

      Να είσαι καλά, Μακεδόνα, και εύχομαι ολοψύχως κάθε θρίαμβο και Νίκη για την Μακεδονία μας, την οποία ξεπουλούν ως κουρέλι τα πολιτικάντικα τομάρια και οι κατάπτυστοι ΠΡΟΔΟΤΕΣ του Ενδόξου μας Έθνους!

      Διαγραφή
  2. Αἰωνία ἡ μνήμη τῶν συκοφαντηθέντων ἁγίων π.Αύγουστίνου Καντιώτη καὶ π. Ἐπιφανείου Θεοδωρόπουλου, αἰωνία ἡ μνήμη καὶ τοῦ ἀναιτίως ἀφωρισθέντος Νικολάου Σωτηρόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Να΄τος/να την και ο χαμαιλέοντας με την φαρμακερή του/της γλώσσα. Μιλάει για «συκοφαντηθέντες...» Επικοινωνείς καθόλου όχι απλά με το περιβάλλον, αλλά με το θολωμένο από την προσωποληψία μυαλό σου; Ξέρεις τί πάει να πεί «συκοφαντία»;;

      ΠΟΥ την είδες εσύ, την ψευδή κατηγορία; Και εάν ήταν τόσο «ψευδής», γιατί τότε δεν έκανες, ως ώφειλες, μία απολύτως αναγκαία αναίρεση του ψεύδους και αποκατάσταση της αληθείας;

      Εύκολο δεν είναι να κρύβεσαι και να φοράς κουκούλες; Εύκολη δεν είναι η θρασυδειλία και η κουτοπονηριά; Εύκολος δεν είναι ο θεατρινισμός να αναπέμπεις κολακευτικά κλαψουρίσματα, υποκριτικά μνημόσυνα και φιλόφρονες επευφημίες του τύπου «αιωνία η μνήμη» όταν αυτοί τους οποίους αποθεώνεις ΔΕΝ εφήρμοσαν τους Κανόνες και την Αγιοπατερική Οδό της Απομακρύνσεως από τους αιρετικούς και την Εντολή Κυρίου Παντοκράτορος περί Ακοινωνησίας;

      Έλα λοιπόν, ξετρύπωσε αυλοκόλακα, βγες από την σφηκοφωλιά σου και πες μας το όνομά σου: Είσαι και λέγεσαι; Και πώς εσύ σχετίζεσαι με τους «συκοφαντημένους» από μένα; Και τόσο πολύ τους αγαπάς και μένεις στο «αιωνία η μνήμη»; Τόσο πολύ αγαπάς και υπηρετείς την Ενυπόστατη Αλήθεια, κρυβόμενος πίσω από το διάτρητο κατάμαυρο παραπέτασμα της απονενοημένης (για να μην πω κατουρημένης) ανώνυμης κατηγορίας και αισχρής συκοφαντίας;

      Α, συγγνώμη καϋμενούλη μου, σε σκανδάλισα; Για σκανδαλίσου κιάλο, καλό θα σου κάνει στον κάλο του ψευτοηθικισμού σου. Αχ, σκανδαλίστηκα, ο θεολόγος μίλησε απρεπώς... Αχ, σκανδαλίστηκα από «εκφράσεις του πεζοδρομίου... Αχ, πώς μ΄ αρέσει όμως να σκανδαλίζομαι ανωνύμως και ν΄αναπέμπω μνημόσυνα ανωνύμως καθώς «αναιρώ» την συκοφαντία ανωνύμως... Δοξάστε με, σκανδαλίστηκα! Καλέ, δοξάστε με, τον αποστόμωσα τον συκοφάντη, ανέτρεψε κάθε ψεύδος του!»

      Για φαντάσου, να λέμε λοιπόν και για σένα ανώνυμε, «αιωνία η μνήμη του συκοφαντημένου ανωνύμου!» Συκοφαντήθηκε ο ανώνυμος από ανωνύμους για ανώνυμες και περιώνυμες αερολογίες. Εξέφρασε ανώνυμες αοριστολογίες και ο κ. Κανένας αναίρεσε καμία κατηγορία «γενικώς και αορίστως!» Πρόσελθε ανώνυμε μάρτυς. Κάνε ανώνυμη κατάθεση να συλληφθεί ο ανώνυμος συκοφάντης που συκοφάντησε ανώνυμα άτομα για ασαφείς και απροσδιόριστες ανωνυμίες. Κατά ανωνυμίας «Ευαγγέλιον», «ασοφία ορθοί!»

      Πού είσαι Κώστα Χατζηχρήστο να χαρείς τους «μπακαλόγατους» της κακομοίρας ανωνυμίας για τις μεγάλες και τρανές ομολογίες πίστεως που μαζεύουν υπογραφές «Ανώνυμος Ανωνυμίδης», «Ανωνυμία Ανωνυμομπουμπουλίνα» και «Ανωνυμάρω Ανωνυμοκατίνα!»

      Διαγραφή
  3. Ἀγαπητὲ Ἀπόστολε Σαραντίδη δὲν σὲ γνωρίζω. Διάβασα στὸ blog apotixisi κάποιο "κατηγορητήριο" ἐναντίον σου συγγραφέν ἄνευ εἰρμοῦ καὶ κοινῆς λογικῆς, ἀπὸ "ἀποτειχισμένο "θεολόγο"" τοῦ ἐξωτερικοῦ. Μὲ ἀφορμὴ ἐκεῖνο τὸ λιβελλογράφημα βρῆκα τὸ blog σου καὶ ἀνέγνωσα μὲ μιὰ πρώτη ἀνάγνωσι τὸ κείμενο αὐτό κάτωθεν τοῦ ὁποίου σχολιάζω, κείμενο ὕφους ἀπέχοντος πολὺ ἀπὸ τὸ τρικυμιῶδες τοῦ συκοφάντου σου, μὲ περιεχόμενο πλῆρες Χριστιανικῆς ἀγάπης καὶ γέμον ἐνδιαφέροντος γιὰ τὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὴν ἑνότητά της, γιὰ τοὺς πλανεμένους ὁπαδοὺς τῆς Ψευτοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου, γιὰ τὴν ἑνότητα τῶν ἀντιοικουμενιστῶν ἀδελφῶν. Θεολογικῶς διαφωνῶ κάπου καὶ μὲ ἐσἐνα καὶ ἀσφαλῶς διαφωνῶ σχεδὸν σὲ ὅλα μὲ τὸν κατήγορό σου. Ἀλλὰ ἕκαστος ἔχει τὴν ἐλευθερία ἐπιλογῆς, τὴν ὁποία ὀφείλουμε νὰ σεβόμαστε.

    Παρόρμησις ἐσωτερικὴ μὲ παρακίνησε νὰ σοῦ ἀπευθύνω ἀνωνύμως κατ' ἀρχὴν ἕνα μήνυμα συμπαραστάσεως ἔναντι τῶν συκοφαντῶν σου καὶ μιὰ προτροπή: Μὴν ἐκτίθεσαι, εἶναι ἄδικοι καὶ συκοφᾶντες κάποιοι "ἀδελφοί" ἐμφανιζόμενοι ὡς κριταὶ, ἀλάθητοι, ἀπόλυτοι, ἲνστρούκτορες, ἡγέτες. Κάνουν κακὸ στὴν ὑπόθεσι τοῦ ἀντιοικουμενισμοῦ. Ἀπὸ ἕνα ποσοστὸ τῶν ἀποτειχισμένων μὴ μνημονευόντων λείπει ἡ ἀγἀπη, λείπει τὸ Χριστιανικὸ πνεῦμα ἑνότητος, λείπει ἡ θεολογικὴ κατάρτισις, λείπουν τὰ στοιχειώδη καὶ ἀπαραίτητα γιὰ ἕνα κίνημα ἀποτειχίσεως, ὥστε διασπάστηκαν καὶ θὰ διασπαστοῦν περαιτέρω σὲ ὁμάδες δύο καὶ τριῶν ἀλληλοϋβριζομένων. Ἄν μετὰ τὴν Κολυμπάρειο Ψευτοσύνοδο ὑπῆρξε ἕνα κῦμα ἀγανακτήσεως καὶ ἑτοιμότητος τοῦ λαοῦ γιὰ ἀποτείχιση καὶ παύση μνημονεύσεως, τὰ "καμώματα" τῶν ἀλληλοκατηγορουμένων ἀποτειχισμένων, μερικοὶ τῶν ὁποίων εἶναι ἐντελῶς ἀθεολὀγητοι ὁδήγησαν μέγα πλῆθος σὲ "δεύτερες σκέψεις", ἀποτειχισθέντες πνευματικῶς ἀπὸ τὴν αἵρεσι καὶ τοὺς αἱρετίζοντες νὰ παραμείνουν τυπικῶς στὴν χωλαίνουσα ἐπίσημη Ὀρθόδοξη ἐκκλησία μὲ τὴ λογικὴ ὅτι δὲν εἶναι ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι οἰκουμενιστές καὶ αἱρετίζοντες καὶ κυρίως διότι πλὴν τοῦ οἰκουμενισμοὺ ὑπάρχουν πλεῖστα ὅσα ἄτοπα καὶ ὀλισθήματα στὴ σημερινὴ ἐκκλησιαστικὴ κατάστασι, ποὺ οὔτε κἂν τὰ ἀνεκάλυψε τὸ κίνημα τῆς μὴ μνημονεύουσας ἀποτειχίσεως. Ἡ ψευδοσύνοδος "ἐξαφανίστηκε", κανένας σοβαρὀς δὲν τὴν ἀποδέχεται. Ὅπως ἐλέχθη, ἂν ὁ ἐπίσκοπος εἶναι μὴ οἰκουμενιστής καὶ δὲν ἀναγνωρίζει τὴν ψευδοσύνοδον, γιατὶ νὰ μὴν ἐκκλησιάζομαι σὲ ἱερἐα ποὺ τὸν μνημονεύει; Ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι καὶ πατριᾶρχες εἶναι ἴσοι, κανένας δὲν ἔχει ἐξουσία στὴν ἐπισκοπὴ ἄλλου ἐπισκόπου, ἡ δὲ μνημόνευσις δηλώνει ἁπλῶς σὲ ποιὰ Ἐκκλησία ἀνήκουμε καὶ τὶποτε ἄλλο παραπάνω. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἡ μία Όρθόδοξη καὶ διαχρονική Ἐκκλησία καὶ δὲν ἐκφράζεται ὑποχρεωτικὰ σὲ ὅλα ἀπὸ τὴ σημερινὴ ὑπαγόμενη στὸ Κράτος διοίκησί της. Τὰ δὲ μυστήριά τῆς Μίας Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας εἶναι ἔγκυρα διότι εἶναι ἔγκυρα ἀπὸ τὸν Θεό καὶ ὄχι ἐπειδὴ ἀποφάσισαν "πέντε δέκα" μὴ μνημονεύοντες, καὶ τιμητικῶς ἀναφέρω "πέντε δέκα" γιὰ νὰ ἀποδεχτοῦμε ὅτι ἀφ' ὅσον τὸ κίνημα τῆς μὴ μνημονεύουσας ἀποτειχίσεως δὲν ἀπέκτησε μαζικότητα, οἱ μὴ μνημονεύοντες συνεννοούμενοι μὲ ἀντιοικουμενιστὲς ἐπισκόπους (ἅγιο Πειραιῶς, ἅγιο Ναυπάκτου, ἅγιο Καλαβρύτων) ὀφείλουν νὰ βροῦν μιὰ διέξοδο μνημονεύσεως τοὐλάχιστον ἐκείνων. Ἀντιστρέφω τὴν ἀνησυχία, μήπως δὲν εἶναι ἔγκυρα τὰ μυστήρια κάποιων ἐκ τῶν μὴ μνημονευόντων.

    Ὁ Θεὸς μαζί σου Ἀπόστολε. Δὲν θὰ ἐπανέλθω.

    Συμπαραστάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ ανωνυμε, αναδεικνυεσαι συκοφαντης οταν γινεσαι κατηγορος ενος αποτειχισμενου Αγωνιστου Θεολογου που λεει δημοσια την Αληθεια.
      Εσυ που ανηκεις και που εντασσεσαι;
      Στους αιρετικους Οικουμενιστες;
      Οσοι υπεγραψαν στην Κολυμπαρια ή αποδεχθηκαν και δεν αντεδρασαν εναντιον της και ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ, ειναι ολοι τους καραμπινατοι αιρετικοι.
      Μηπως μπορεις να μας αναφερεις καποιον επισκοπο να αντεδρασε και να διεχωρισε την θεσι του και να επαυσε να ΚΟΙΝΩΝΕΙ με τους Κολυμπαριστες ή τους αποδεχομενους σιωπηλα την Κολυμπαρια;
      ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ;
      Που βλεπεις εσυ ενα τετοιον και γραφεις οτι υπαρχουν τετοιοι επισκοποι;
      Αλληθωρος εισαι ή Κρυπτοοικουμενιστης;
      Οσον αφορα τα μυστηρια, η αποψι μας ειναι οτι αυτα για χαρι του λαου ειναι εγκυρα, αλλα οσοι γνωριζουν οτι η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι Αιρετικη και Οικουμενιστικη, κατα τον π. Θεοδωρο Ζηση, και παραμενουν εις αυτην και κοινωνουν εις αυτην, ΑΥΤΟΙ δεν λαμβανουν Θεια Κοινωνια, αλλα κριμα και κατακριμα, ως ο ΙΟΥΔΑΣ.
      Καταλαβες φιλε ανωνυμε ελεγκτα σε ποια καταστασι ΜΟΛΥΝΣΗΣ βρισκεσαι εσυ και οι ομοφρονες σου;
      Οταν ομως οι πνευματικοι σας σας στελνουν στους ναους των Κολυμπαριστων το μεγαλυτερο κριμα πεφτει επανω εις αυτους.

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ Οδυσσέα άφησέ τον.Είναι καμένη ψυχή.Αθεολόγιτος και μεταπατερικός.Η μνημονεύση δεν είναι τίποτα λέει ο φουκαράς.Τα ξέρει καλύτερα από τον Στουδίτη Θεόδωρο και τους Αγίους Μάρτυρες του Αγίου Όρους.Έριξε την κουτσουλιά του και έφυγε.Είναι παλαιά καραβάνα της ορθολογιστικής σκέψης.Να μνημονεύω έναν λεγόμενο επίσκοπο που δεν θα μας διδάξει ποτέ ότι ο παπισμός είναι αίρεση και ότι ''δεν ξέρει από που πηγάζει το Άγιο Πνεύμα γιατί δεν ήταν στον ουρανό'';Είσαι καλά !Ξύπνα φίλος!®

      Διαγραφή
    3. Δὲν εἶναι συκοφαντία ἡ ὑπεράσπισις τῆς ἱερᾶς μνήμης ἁγίων, τῶν ὁποίων ἐπιχειρεῖται ἡ σπίλωσίς των μὲ τὴ μέθοδο τοῦ Σαλαμιοῦ. Ὑπῆρξαν μάρτυρες, ἀγωνιστές, ὁμολογητές, ἅγιοι, διωχθέντες λόγῳ πίστεως, ὑπερασπιζόμενοι τὴν Ὀρθοδοξία ὅπως ἐκεῖνοι ἔκριναν βάσει τῆς Πίστεώς των.

      Ὁμόφρονές μου, ἀφοῦ μὲ ρωτᾶτε, συκοφαντούμενοι ἀπὸ τὸν Νῖκο Πανταζῆ καὶ ὑπερασπιζόμενοι ἀπὸ ἐμένα εἶναι ὁ Ἅγιος π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, ὁ Ἅγιος π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ὁ ἀφωρισμένος ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὲς Ἅγιος ὁμολογητὴς τῆς Ὀρθοδοξίας Νικόλαος Σωτηρόπουλος καὶ τινες ζῶντες ἅγιοι ἀντιοικουμενιστὲς Ὀρθόδοξοι, μνημονεύοντες ἢ ὄχι μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ ὁ ἅγιος Ὀδυσσεὺς Τσολογιάννης.

      Διαγραφή
    4. Έχει σφαίρα ο άνθρωπος στο κεφάλι του!Έκανε αγιοκατάταξη τον ιστολόγο!

      Διαγραφή
    5. Ἀντιστρέφω τὴν ἀνησυχία, μήπως δὲν εἶναι ἔγκυρα τὰ μυστήρια κάποιων ἐκ τῶν μὴ μνημονευόντων.
      Ανώνυμε 18 Φεβρουαρίου 2018 2:07 πμ συμφωνώ και επαυξάνω. Η ανησυχία σου είναι και δική μου.

      Διαγραφή
    6. Ωπα, μας προέκυψε κι΄άλλος ανώνυμος! Το΄χει το σόι τους φαίνεται... Αναφαίνεται ως «συμπαραστάτης», εξαφανίζεται και εξατμίζεται με μπουρμπουλίθρα στο βρόντο: «Δεν θα επανέλθω». Ο Ζορό χάθηκε. Ο «Μπάτμαν» παραιτήθηκε, κρέμασε τη στολή της νυχτερίδας και ράβει τώρα προσωπείο καλιακούδας. Τί κάνει «νιάου, νιάου» στα κεραμίδια; Η γάτα με γραβάτα ανωνυμίας διότι βαρέθηκε να το παίζει σκύλος που μαθαίνει ξένες γλώσσες...
      «Δεν θα επανέλθω». Μας το λες αυτό για απειλή, ανώνυμε, ή για να κλάψουμε τον άδικο χαμό σου από το σκηνικό του βολέματος; Μας το λες για δημιουργία τύψεων ή έκφραση σεμνοτυφίας; Μας το λες επειδή και εσύ «σκανδαλίστηκες» (ώ τον καϋμένο χριστιανούλη και κουκουλοφόρο ευσεβούλη) και ενοχλήθηκε τόσο πολύ η περούκα σου από το «λιβελλογράφημά» μου ώστε να σε παραδέρνει αλύπητα το «τρικυμιώδες» ύφος μου;
      Θα τ΄ακούσεις λοιπόν και χειρότερα θα σου πω. Σιχαίνομαι την φαυλότητα. Απεχθάνομαι την εμπάθεια, αηδιάζω την υποκρισία. Και μόνο που έχεις το θράσος να μας κατηγορείς ότι βγαίνουμε «ἐμφανιζόμενοι ὡς κριταὶ, ἀλάθητοι, ἀπόλυτοι, ἲνστρούκτορες, ἡγέτες.» Μπράβο, ανώνυμε! Πούλησες εντυπώσεις. Ήθρες, «λέρωσες» και αποχώρησες στο αποχωρητήριο της ανωνυμίας σαν «κύριος!»
      Χαιρόμαστε που εμείς οι «εντελώς αθεολόγητοι σας οδηγήσαμε σε δεύτερες σκέψεις». Εφ΄ όσον αυτές «οι δεύτερες» υπερνίκησαν «τις πρώτες», τότε «οι πρώτες» ήταν ψεύτικες και δεν θα άντεχαν στον χρόνο. Έτσι κι αλλιώς θα κατέληγαν στην προδοσία, από εκεί ακριβώς που ξεκίνησαν οι θρασύδειλες αυτές «πρώτες σκέψεις».
      Λυπούμαστε για σας «τους αποτειχισθέντες πνευματικώς» (άλλο φρούτο και τούτο). Δεν υπάρχει «πνευματική αποτείχιση» ούτε νοητή, φαντασιακή με γυαλιά VR κομπιουτερίστικα «εικονικής πραγματικότητας». Ή κάνεις, ή δεν την κάνεις και μένεις εκεί που είσαι. Δεν την κάνεις για τον Πανταζή, ούτε για την επιδοτική, υπερυψωτική, φαρισαϊκή σου ευσέβεια και μεγάλη σου αγάπη. Αγάπη σου και καλοσύνη σου να μας λοιδορείς.
      Γράφεις: «Ἡ ψευδοσύνοδος "ἐξαφανίστηκε", κανένας σοβαρὀς δὲν τὴν ἀποδέχεται.» Σου απαντώ: «Ο συμπαραστάτης εξαφανίστηκε, κανένας σοβαρός δεν τον αποδέχεται.» Το ομολογείς και μόνος σου: Εσείς οι «αἱρετίζοντες παραμένουν τυπικῶς στὴν χωλαίνουσα ἐπίσημη Ὀρθόδοξη ἐκκλησία». Μόνο που αυτή η χωλαίνουσα και κοιλοπονούσα για τον Αντίχριστο Πάπα επίσημη «εκκληςία» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πλέον η Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού.
      Τί κάθομαι όμως και σου τα λέω; Αφού το λες εςύ, έτσι θα΄ναι... «λείπει ἡ θεολογικὴ κατάρτισις, λείπουν τὰ στοιχειώδη καὶ ἀπαραίτητα» Και αφού τα έχεις κατά κόρον και κατά πλεονασμόν εσύ, μας τα επέδειξες ανωνύμως για να μην το πάρεις και πάνω σου και σου δημιουργήσει κάνα υπερηφανείας κόμπλεξ.
      Επειδή όμως είχες το θράσος να με κατηγορήσεις ανωνύμως, θα σου απαντήσω επωνύμως στην ερώτηση την οποία τολμάς και θέτεις κάτω από δικό μου άρθρο, το διακυματίζεις ως τρόπαιο και το υπερυψώνεις «σα γύφτικο σκεπάρνι!» Ρωτάς λοιπόν:
      «Ὅπως ἐλέχθη, ἂν ὁ ἐπίσκοπος εἶναι μὴ οἰκουμενιστής καὶ δὲν ἀναγνωρίζει τὴν ψευδοσύνοδον, γιατὶ νὰ μὴν ἐκκλησιάζομαι σὲ ἱερἐα ποὺ τὸν μνημονεύει;»
      Διότι, όταν εκκλησιάζεσαι σε ιερέα «μη οικουμενιστή» («σπουδαία ταυτότητα» κι αυτή) ο οποίος δεν αναγνωρίζει την ψευτοσύνοδο (άκυρη τελείως αυτή η δήθεν «ομολογία» της «μη αναγωνρίσεως» και ποιός σας «βλαξ» σας είπε πως αυτή η «μη αναγνώριση» είναι μία μορφή «πνευματικής αποτειχίσεως» και Πιστοποιητικό Ορθοδοξίας;) όταν λοιπόν εκκλησιάζεσαι σε «τοιούτον» ψευτοήρωα και ιδιοτελή ιερέα (το να παρουσιάζει κανείς την δική του, προσωπική του «άρνηση της συνόδου» ως κριτήριο Ορθοδοξίας, είναι δεινή ιδιοτέλεια και διαστροφή των Κανόνων), (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    7. με τον εκκλησιασμό σου αυτόν, έστω και εάν εσύ ο ίδιος δεν κοινωνείς των «Αχράντων Μυστηρίων», παρ΄ όλα αυτά
      1. στέκεσαι, παραστέκεσαι στην κοινή λατρεία με αιρετικούς ψευδεπισκόπους και Λυκοποιμένες
      2. αποδέχεσαι και ομολογείς Ενότητα Πίστεως με το να απαγγέλεις κοινή ομολογία με κοινό Σύμβολο Πίστεως μαζί τους,
      3. εκπροσωπείσαι από αυτόν τον ιερέα στην Μνημόνευση και συνεπώς, δογματικώς και μυστηριακώς
      4. ενώνεσαι με αυτόν τον επίσκοπο, τον οποίο αυτός ο «μη οικουμενιστής» ιερέας μνημονεύει (ή την υποτίθεται «Ιερά Σύνοδο» η οποία ενώνεται δογματικώς με την Ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου «την οποία αυτός ο ήρωας ιερέας «αρνείται» και
      5. η οποία «Ιερά» δήθεν Σύνοδος ομολογεί εγγράφως την εξ’ ολοκλήρου ανίερη αποδοχή και τον δαιμονικό πλήρη ασπασμό όλων των δεινών αιρέσεων και φρικτών βλασφημιών (ότι οι αιρέσεις απωλείας αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού) και
      6. ενώνεστε ΟΛΟΙ οι αλληλοσυγκοινωνούντες με όλες αυτές τις αιρέσεις και βλασφημίες,
      7. γίνεσθε ένοχοι και αυτοκατάκριτοι διότι αποτελείται «εν σώμα» όπως λέγει ο Απόστολος Παύλος
      8. διαπράττετε «τέλεια συγκοινωνία»,
      9. επιτελείτε αιρετικής «πίστεως αποδοχή» και
      10. υποδεικνύετε διαβολική ΥΠΟΤΑΓΗ στο Οικουμενιστκό και Διαθρσηκειακό υπερέχον», όπως υπέροχα ορίζει και καταμαρτυρεί ο Συγγραφέας της Θείας Λειτουργίας, Μέγας Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος!
      Σκέψου τον καλά αυτόν τον «Δεκάλογο»...
      Μη ρωτάς λοιπόν, τόσο αδικαιολόγητα, ανεπίτρεπτα, «αθώα» και αφηρημένα, «και γιατί να μην εκκλησιάζομαι σε τέτοιον ιερέα», σαν να κλαίγεσαι, να οδύρεσαι και να διατείνεσαι «τί κακό κάνω;»
      Κάνεις μεγάλο και τεράστιο κακό διότι συγκοινωνείς με τα έργα του Σκότους της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και αυτή σου η συγκοινωνία με ακοινωνήτους και αιρετικούς ΕΧΘΡΟΥΣ του Θεού σε αποξενώνει και σένα από τον Θεό, σε κάνει συνένοχο, συνυπεύθυνο και συγκατάκριτο!
      Τί νομίζεις; Ξεγελάς τον εαυτό σου (ή ξεγελάς τον Θεό σου) όταν κάθεσαι και λές «έλα μωρέ, σιγά το κακό, ο ιερέας μου είναι «μη οικουμενιστής» (δοξάστε τον) και «αρνείται» (θεωρητικώς πάντα) το Κολυμπάρι, (κι ας τρώει «Φέτα Κολυμπάρι» και «σούπερ αγνό Ελαιόλαδο Κολυμπάρι», το οποίο πωλούν και προωθούν εδώ στην Αυστραλία με μεγάααλες διαφημίσεις...
      Μην αυτοδιαφημίζεστε λοιπόν ως αληθινοί θεολόγοι, θεολογημένοι και φτασμένοι στο ύψος των Αγίων Πατέρων. Ταπεινωθείτε εσείς πρώτοι λιγάκι για να ταπεινωθούμε και εμείς που σας «κατηγορούμε». Κι αν δεν σου αρέσει ο τρόπος μου, μάθε το αγαπητέ ανώνυμε (ως πρόσωπο) με μισητή, Θεομίσητη ανωνυμία (ως δειλία και ψευδοκαητγορία) πως ο τρόπος μου αυτός αποτελεί λαθεμένη έκφραση της δικής σας ενοχής, λαθεμένη εκδήλωση ιερής οργής της δικής σας συνυπάρξεως και του δικού σας συμβιβσμού, της δικής σας κατηγορητέας συγκοινωνίας με αιρετικούς!
      Και ενώ κολυμπάτε σε Κολυμπάρια βάθη και καταποντίζεσθε σε Βαρθολομέϊκους πυθμένες βαλσφημίας, έχετε το θράσος να μας αποκαλείτε «σχισματικούς και αιρετικούς» και θέλετε και επιμένετε να το δεχτούμε αυτό αδιαμαρτύρητα με χαρά περισσή, «χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χρυπώ, που με είπατε εσείς αιρετικό», από την στιγμή που οι Άγιοι Πατέρες μας διατάζουν να μην δεχόμαστε ποτέ τέτοια ΥΒΡΙ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, ιδίως όταν αδυνατείτε να το αποδείξετε με επιχειρήματα Αγιοπατερικά και κάθεστε ανώνυμα και ΒΟΛΙΚΑ να μας ρίχνετε ΛΑΣΠΗ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ και συκοφαντία αισχρή και μετά να «αποχωρείτε» και να μας απειλείτε «δὲν θὰ ἐπανέλθω»...
      Ωραία. Μην επανέλθεις. «Ωρα σου καλή και αέρα στα μυαλά σου.» Μείνε εκεί που είσαι, συγκοινωνός με την αίρεση, κοινωνός με ακοινωνήτους και συνένοχος με βλασφήμους οικουμενιστές και ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. Πες και κάνα «Κύριε ελέησον» και για μας τους ταλαίπωρους να μας φωτίσει ο Θεός να αποκτήσουμε την αγάπη και ευσέβεια την δική σου, την κατάρτιση την θεολογική σου και να μας «ανόιξει ο Θεός τα μάτια» να διδαχτούμε την «πνευματική αποτείχιση» και να παραμένουμε ενωμένοι με τους ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ.

      (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    8. Ντρέπομαι. Και που σε ειρωνεύτηκα και που σε επιτέθηκα αγρίως με λιβελλογράφημα εκ νέου. Δεήσου σε ό,τι έχεις ιερό να μου χαρίσει ο Θεός σύνεση, διάκριση, ηρεμία, ευγένεια καλοσύνη και σεμνότητα. Ίσως τότε σε κερδίσω και επανέλθεις ως αυτάδελφος, ομόψυχος και συναγωνιστής αδελφός να απομακρυνθούμε Ομολογιακώς από τους αιρετικούς, Οικουμενιστές επισκόπους...

      Χαίρε. Ανώνυμε. Την χαρά του Χριστού.
      Κοιτάξτε όλοι στον καθρέφτη
      και αντιληφθείτε επιτέλους
      τί τέρατα σαν κι εμένα γεννήσατε
      με την συγκοινωνία σας αυτή
      να στεφανώνετε την ενοχή σας.

      Ο αποδιοπομπέος σας τράγος:
      Νικόλαος Πανταζής.

      Διαγραφή
    9. Υποσημ. ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ. Το εννοώ:

      Μακάρι να κολαστώ εγώ για χάρι σου!

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμε στις 12:46...

      Ποιός «άγιος Ουσσεύς» και «πράσινα άλογα;» Αμάν πια με αυτό το «συκοφαντούμενοι από τον Νίκο Πανταζή»! Τόση πολλή συκοφαντία πέφτει που παρ΄ολίγο να με κάνατε και μένα να το πιστέψω ότι «συκοφαντώ»...

      Εμπρός λοιπόν, τί ψευτοήρωες υπερασπιστές της αληθείας είστε εσείς που αδυνατείτε να αναιρέσετε τις συκοφνατίες μου; Ιδού: παρουσιάστε τις, εντοπείστε τις και αναιρέσατέ τις, αν μπορείτε.

      Όμως, για όνομα του Θεού, μην ανωνυμείτε.

      Διαγραφή
    11. Τὸ σχόλιό μου 18 Φεβρουαρίου 2018 - 2:07 π.μ. εἶναι ἀντιγραφὴ τοῦ σχολίου ποὺ ἀπευθύνεται στὸν κύριο Ἀπόστολο Σαραντίδη καὶ δημοσιεύτηκε στὸ

      http://sarandides.blogspot.gr/2018/02/blog-post_13.html

      Ἐκεῖ ἀπευθυνόταν τὸ σχόλιό μου, ἐκεῖ καὶ τὸ "Δὲν θὰ ἐπανέλθω".

      Ἐδῶ, τὰ λέμε καθημερινά. Καὶ ὅ,τι γράφεται γράφεται καλοπροαίρετα πρὸς προβληματισμό καὶ διάλογο. Τοὐλάχιστον ἐκ μέρους μου, ὄχι μόνο συγχωρῶ καὶ εὐχαριστῶ ὅσους ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς μου, ἀλλὰ καὶ ζητῶ συγνώμη ἀπὸ ὅποιους τυχὸν συκοφαντῶ ἢ στενοχωρῶ. Δὲν διεκδικῶ κανένα "ἀλάθητο" ἀλλὰ ἀπογοητεύομαι διαπιστώνοντας πόσο ἄλλαξε ἡ σύνθεσι τοῦ ἀναγνωστικοῦ κοινοῦ τοῦ ἱστολογίου, ὅταν κανένας ἄλλος πλήν ἐμοῦ δὲν ἐξανέστη ποὺ συκοφαντεῖται ἡ ἱερὰ καὶ ἁγία μνήμη ἑνός Νικολάου Σωτηρόπουλου, ἑνὸς Αὐγουστίνου Καντιώτη καὶ ἑνὸς Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, ποὺ ἔστω κι' ἂν δὲν τοὺς ἁγιοκατέταξαν οἱ Οἰκουμενιστές, δὲν θὰ πρέπει νὰ ἀμφιβάλλουμε ὅτι ὁ δίκαιος Κριτὴς θὰ τοὺς κατατάξῃ μεταξὺ τῶν Αγίων του.

      Ἅγιε τοῦ Θεοῦ Νικόλαε Πανταζῆ, εἶχα πάρει ἄδεια ἀπὸ τὴ δουλειά μου γιὰ παρευρίσκομαι στὴν ἀποτειχισμένη λειτουργία τοῦ π.Νικολάου, ὅταν δὲν τοῦ ἐπέτρεψαν νὰ λειτουργήσῃ στὸν Ἅγιο Σπυρίδωνα Τριανδρίας. Ἔκτοτε πέρασε καιρός, συνέβησαν πολλά, πολλές διασπάσεις, πολλὲς τοποθετήσεις, πολλἐς ὁμολογίες ἀντιοικουμενιστῶν, ἀποτειχισμένων, μνημονευόντων καὶ μὴ μνημονευόντων. Διάβασε λοιπὸν τὶ συνέβη μόλις ἀπόψε μὲ τὸν κ. Ὀδυσσέα. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ.

      https://apotixisi.blogspot.gr/2018/02/ke.html#comment-form

      Γνωρίζεις τί είχε προηγηθεί καὶ με τον π. Ευθύμιο. Γνωρίζεις τὶς πολλὲς διαφωνίες μεταξὺ τῶν ὁμάδων τῶν μὴ μνημονευόντων. Οὔτε χίλιοι δὲν εἶναι οἱ μὴ μνημονεύοντες σὲ ὅλη τὴν Ελλάδα, καὶ ὁ καθένας σχεδόν, ὑψώνει μπαϊρᾶκι αὐθεντίας ἕως καὶ μίσους γιὰ τοὺς ἂλλους.

      Πρὶν ἀλέκτωρ λαλήσει ἐπαληθεύονται γιὰ ὅσα γράφω: "Ἀπὸ ἕνα ποσοστὸ τῶν ἀποτειχισμένων μὴ μνημονευόντων λείπει ἡ ἀγἀπη, λείπει τὸ Χριστιανικὸ πνεῦμα ἑνότητοςτῶν ἀποτειχισμένων μὴ μνημονευόντων λείπει ἡ ἀγἀπη, λείπει τὸ Χριστιανικὸ πνεῦμα ἑνότητος, λείπει ἡ θεολογικὴ κατάρτισις, λείπουν τὰ στοιχειώδη καὶ ἀπαραίτητα γιὰ ἕνα κίνημα ἀποτειχίσεως, ὥστε διασπάστηκαν καὶ θὰ διασπαστοῦν περαιτέρω σὲ ὁμάδες δύο καὶ τριῶν ἀλληλοϋβριζομένων. Ἄν μετὰ τὴν Κολυμπάρειο Ψευτοσύνοδο ὑπῆρξε ἕνα κῦμα ἀγανακτήσεως καὶ ἑτοιμότητος τοῦ λαοῦ γιὰ ἀποτείχιση καὶ παύση μνημονεύσεως, τὰ "καμώματα" τῶν ἀλληλοκατηγορουμένων ἀποτειχισμένων, μερικοὶ τῶν ὁποίων εἶναι ἐντελῶς ἀθεολὀγητοι ὁδήγησαν μέγα πλῆθος σὲ "δεύτερες σκέψεις"...".

      Καὶ πάλι θὰ γίνω δυσάρεστος: Μόνον ἂν ἐσεῖς οἱ "σοῦπερ μὴ μνημονεύοντες" δὲν βαπτίζατε, δὲν κοινωνούσατε, δὲν ἐξομολογούσατε, δὲν παντρεύατε τὰ παιδιὰ καὶ τὰ ἐγγόνια σας στοὺς "μνημονεύοντες", μόνον τότε θὰ εἴχατε τὸ δικαίωμα νὰ ἰσχυρίζεστε τὰ "περὶ ἀκυρότητος" τῶν μυστηρίων τῶν οἰκουμενιστῶν, γιὰ νὰ μὴν πᾶμε στὴν ἐγκυρότητα τοῦ βαπτίσματός σας, τοῦ γάμου σας, τῆς γνησιότητος καὶ ἐγκυρότητος τῶν ἱερέων ποὺ δὲν μνημονεύουν... ποιοὶ τοὺς χειροτόνησαν; ποιοί σᾶς βάπτισαν; Ὁ Καντιώτης, ὁ π. Ἐπιφάνειος καὶ ἀλλοι κατ' ἐσᾶς αἱρετικοί ὴ κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικούς.

      Διαγραφή
  4. Γιατί όμως ο κ.Πανταζής διδάσκει στον Καβαλιώτη δάσκαλο την αλήθεια,αλλά ο ίδιος κοινωνάει τα τέκνα του στους Κυλυμπαριστές;
    Γιατί ,κ.Νικόλαε,ο 15ος Κανών επιτέπει την αποτείχιση μόνο από αιρετικούς ψευδεπισκόπους και όχι και από ΑΔΙΚΟΥΣ(σε αντίθεση με τους Αγίους Αποστόλους);;
    Γιατί,κ.Νίκο,ο 15ος Κανόνας απαιτεί η αίρεση που θα κηρύττει ο ψευδεπίσκοπος να είναι καταδικασμένη από Αγίους ή Συνόδους(σε αντίθεση με τον 31ο Κανόνα των Αγίων Αποστόλων;;;
    Γιατί,κ.Νικόλαε Πανταζή,ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης μνημόνευε τον Πατριάρχη Νικηφόρο για 3 χρόνια(την περίοδο της Μοιχειανικής αιρέσεως);;;;
    Και μια ερώτηση για το Παλαιοημερολογιτικό σχίσμα.
    Γιατί,αδελφέ,αναγνωρίζεις για άγιο τον Μοναχό Παΐσιο της Σουρωτής,αφού τον αγιοκατάταξε ο παναιρετικός και αντίχριστος Βαρθολομαίος(και μόνο γιαυτό δεν θα έπρεπε να μην αναγνωρίζεις την αγιότητά του);Ο Μεταξάκης Μασόνος και ο Βαρθολομαίος Αρχιμασόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Σιδέρη Μπουκτάρη», μπουχτήσαμε από την ψευδωνυμία. Τέλος πάντων. Έστω, Μουκτάρης και μπροστάρης. Πέστα Χρυσόστομε!

      Ρωτάς: «Γιατί όμως ο κ. Πανταζής διδάσκει στον Καβαλιώτη δάσκαλο την αλήθεια, αλλά ο ίδιος κοινωνάει τα τέκνα του στους Κυλυμπαριστές;»

      Πρώτον, μη με λες «κ», δεν μου αρέσει καθόλου.

      Δεύτερον, δεν ήξερα ότι ο Απόστολος είναι και Καβαλιώτης, του ταιριάζει «γάντι», Καβάλησε το καλάμι! Δεν ήξερα ότι είναι και δάσκαλος «δάσκαλες που κάποτε δίδασκες εναντίον των κοινωνούντων μετά ακοινωνήτων και τώρα λόγο δεν κρατείς...»

      Τρίτον, ρωτάς για τα τέκνα μου. Το ότι τα πήγαινα εκεί στους αιρετικούς για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αυτό ήταν κακή υπακοή στον πνευματικό μου π. Ευθύμιο, η οποία υπακοή δεν αναπαύει καθόλου την συνείδησή μου και γεννά τεράστια προβλήματα και ανακολουθίες φοβερές. Έχεις δίκαιο, αδελφέ μου Σιδέρη. Δεν έπρεπε να τα πήγαινα καθόλου, ΟΥΤΕ να τα βαπτίσω στους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ από τους οποίους αποτειχίστηκα. Πταγματικά, ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ! Αστοχία μου, αμάρτημά μου!

      Ο Θεός θα έβλεπε τον λόγο για τον οποίο θα αρνούμουν να τα βαπτίσω και δεν τα έδινε κάποια χάρη και κάποια προστασία φοβερά και ακαταίσχυντη μέχρι που να βρεθεί ιερέας ο οποίος να μην μνημονεύει, που να τα βαπτίσει και να τα κοινωνεί. Και εάν ο Θείος τα έπαιρνε ξαφνικώς διά «αιφνιδίου θανάτου», πάλι ΔΕΝ θα τα κόλαζε διότι θα ίσχυε σχετικώς η Ομολογία Πίστεως των γονέων και των αναδόχων (οι οποίοι εκπροσωπούν το νήπιο και γνωρίζουν πολύ καλά για την αίρεση).

      Μικρά παιδιά και ηλικιωμένους έχουν και οι σημερινοί Νεστοριανοί, οι Πεντηκοστιανοί, Ευαγγελικοί και Παπικοί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι επειδή δεν γνωρίζουν, «κοινωνούν Σώμα και Αίμα Χριστού!»

      Σε αυτό έχεις όντως απόλυτο δίκαιο και κακώς τα πήγαινα εκεί στους Ερημωμένους από χάρη Οίκους των βλασφήμων και αιρετικών από τους οποίους ΕΦΥΓΕ ο Ένοικος Θεός και ο Φύλακας Άγγελος, σύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο. Και για αυτή μου την πράξη ΖΗΤΩ ειλικρινά δημοσίως συγγνώμη. Εύχεστε ο Θεός να συγχωρήσει αυτή μου την τότε κοινωνία με ακοινωνήτους, κάτω από το πρόσχημα των μικρών παιδιών, στο «δι΄ ευχών των πνευματικών ημών...».

      Ρωτάς: - «Γιατί, κ.Νικόλαε, ο 15ος Κανών επιτρέπει την αποτείχιση μόνο από αιρετικούς ψευδεπισκόπους και όχι και από ΑΔΙΚΟΥΣ (σε αντίθεση με τους Αγίους Αποστόλους);;»

      Εδώ σφάλλεις και δεν γνωρίζεις την μετάφραση του 30ου των Αγίων Αποστόλων. Η Αποτείχιση από τους «αδίκους» δεν αναφαίρεται σε διαπροσωπικές και ηθικές αδικίες, αλλά αδικίες της Πίστεως, αδικίες ως προς την αλήθεια. Η «αδικία» ως πράξη, δεν σημαίνει μόνο το να κάνων κακό σε κάποιο, αλλά το στερητικό «α» και δίκαιο επίσης σημαίνει το να μην δικαιώνω τον Θεό και την Αγία Ορθόδοξή μας Πίστη με τις αδικίες μου εις βάρος της Πίστεως και της Διδασκαλίας του Χριστού, των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων.

      Ο 15ος Κανών όχι μόν «επιτρέπει» αλλά «άμα και υποχρεώνει» όπως ερμηνεύουν οι άγιοι Κανονολόγοι και οι Άγιοι Πατέρες οι οποίοι εφήρμοσαν την Αποτείχσιη υποχρεωτικώς από αιρετικούς ψευδεπισκόπους. Σε παραπέμπω πάλι στην τελευταία παράγραφο του ως άνω άρθρου μου όπου εξηγώ την ειδοποιό διαφορά μεταξύ του «δυνητικού» και του «υποχρεωτικού» του Κανόνος.

      Ρωτάς πάλι: - «Γιατί, κ.Νίκο, ο 15ος Κανόνας απαιτεί η αίρεση που θα κηρύττει ο ψευδεπίσκοπος να είναι καταδικασμένη από Αγίους ή Συνόδους (σε αντίθεση με τον 31ο Κανόνα των Αγίων Αποστόλων;;;»

      Αυτό το «σε νατίθεση» είναι δικό σου λαθεμένο και αυθαίρετο συμπέρασμα. Δεν υπάρχει «αντίθεση». Συμβαίνει επέκταση και συμπλήρωση. «Ου γαρ ήλθον καταλύσαι αλλά (συμ)πληρώσαι». Έτσι κι αλλιώς, οι κατ΄ ιδίαν αιρέσεις μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Βλασφημιών, είναι ήδη καταδικασμένες και από Αγίους και από Συνόδους, ιδίως ο Παπισμός. Εξ΄ άλλη δεν πρέπει να ταυτίζουμε το «προ συνοδικής διαγνώμης» με το δικό σου «προ συνοδικής καταδίκης.»

      (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. Ρωτάς πάλι: - «Γιατί, κ.Νίκο, ο 15ος Κανόνας απαιτεί η αίρεση που θα κηρύττει ο ψευδεπίσκοπος να είναι καταδικασμένη από Αγίους ή Συνόδους (σε αντίθεση με τον 31ο Κανόνα των Αγίων Αποστόλων;;;»

      Αυτό το «σε αντίθεση» είναι δικό σου λαθεμένο και αυθαίρετο συμπέρασμα. Δεν υπάρχει «αντίθεση». Συμβαίνει επέκταση και συμπλήρωση. «Ου γαρ ήλθον καταλύσαι αλλά (συμ)πληρώσαι». Έτσι κι αλλιώς, οι κατ΄ ιδίαν αιρέσεις μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Βλασφημιών, είναι ήδη καταδικασμένες και από Αγίους και από Συνόδους, ιδίως ο Παπισμός. Εξ΄ άλλη δεν πρέπει να ταυτίζουμε το «προ συνοδικής διαγνώμης» με το δικό σου «προ συνοδικής καταδίκης.»


      Ρωτάς επίσης: - «Γιατί, κ. Νικόλαε Πανταζή, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης μνημόνευε τον Πατριάρχη Νικηφόρο για 3 χρόνια (την περίοδο της Μοιχειανικής αιρέσεως);;;;» Να ανατρέξεις στο Βιβλίο του π. Ευθυμίου και στα πολλά, υπεραρκετά επαναλαμβανόμενα άρθρα του στα Ιστολόγια «Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση» καθώς και στο «Ομολογία» όπου εκεί θα βρεις ξεκάθαρη απάντηση. Δεν ξέρω όμως τί προσπαθείς να υπονοήσεις με αυτόν τον άσχετο συλλογισμό. Να είσαι πάντως σίγουρος πως εάν ζούσε ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης σήμερα, ΔΕΝ θα μνημόνευε ΚΑΘΟΛΟΥ τον Βαρθολομαίο, όχι 3 χρόνια, αλλ΄ ούτε 3 λεπτά της ώρας, διότι αυτός δεν συγκρίνεται με τον πατριάρχη Νικηφόρο, δεν επέδειξε (και ούτε δείχνει μέχρι σήμερα) καμία διάθεση μετανοίας ή έστω μεταμελείας για τις πολλές αιρέσεις και φρικτές βλασφημίες που ξεστομίζει. Στο κάτω-κάτω, ο πατριάρχης Νικηφόρος δεν είχε κάνει καμία σύνοδο η οποία να αποκαλεί όλες τις αιρέσεις απωλείας ως δήθεν «Εκκλησία του Χριστού»...

      Μη συγχέουμε τα πράγματα και μπερδεύουμε τα γεγονότα.

      Και με ρωτάς στο τέλος: - «Και μια ερώτηση για το Παλαιοημερολογιτικό σχίσμα. Γιατί, αδελφέ, αναγνωρίζεις για άγιο τον Μοναχό Παΐσιο της Σουρωτής, αφού τον αγιοκατάταξε ο παναιρετικός και αντίχριστος Βαρθολομαίος (και μόνο γι αυτό δεν θα έπρεπε να μην αναγνωρίζεις την αγιότητά του); Ο Μεταξάκης Μασόνος και ο Βαρθολομαίος Αρχιμασόνος!»

      Πολύ ορθά! Και ποιός σου είπε αδελφέ μου, ότι αναγνωρίζω την αγιότητά τους; Κάποτε ναι, όχι τώρα. Αναγνωρίζω ότι είχαν μεγάλη ασκητικότητα, είχαν πολλά και μεγάλα χαρίσματα από τον Θεό, (όπως και ο Ιούδας ανέστηνε και νεκρούς) αλλά αυτά δεν τους πιστοποιούν αυτομάτως την Οντολογική, «επίσημη» Αγιότητα από τον Θεό. Αυτό δεν σημαίνει ότι τους θεωρώ «Ιούδες» ή ότι τους κολάζω, άπαγε. Αλλά απλώς επιφυλλάσσομαι και περιμένω ο Θεός να το δείξει και όχι ο Βαρθολομαίος!

      Όπως ακριβώς το λές, «ο Μεταξάκης Μασόνος και ο Βαρθολομαίος Αρχιμασόνος!» Δεν μου αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα δώρα τους και δεν επαναπαύομαι στις οποισδήποτε Βαρθολομεϊκες αγιοκατατάξεις.

      Εξ΄ άλλου, και να Αγιοκατατάξει πάλι όλους τους υπολοίπους οσίους και χαρισματικούς γέροντες, αυτό δεν με «αγιοποιεί» εμένα, ούτε με λυτρώνει από την αμαρτία και την αίρεση.

      Πολλοί "γεροντομανείς" και "γεροντολάτρες" προσπαθούν οι ταλαίπωροι να αγιοκατατάξουν πρόωρα και τόσο μα τόσο πολύ βιαστικά τον ηγούμενο Εφραίμ της Αριζόνας, λες και σταυρώθηκε αυτός για αυτούς, λες και θα αγιάσουν και αυτοί μαζί του, λες και «στερήθηκαν» τάχα για πολλά χρόνια Αγίους και κατήντησαν «είδος προς εξαφάνισιν» και μας ξέχασε ο Θεός και θα σπρώξουμε εμείς οι σοφότεροι τον Βαρθολομαίο άρον-άρον να τους κάνει όλους και άλλους πολλούς (άλλο που δεν θέλει, για να ρίξει στάχτη στα μάτια μας ότι είναι τάχα το λοιπόν «ορθόδοξος» εφ΄ όσον αυτός ο ίδιος «αγιοποιεί» τόσους και τόσους οι οποίοι δεν έπαυσαν την Μνημόνευσή του και άρα ως Άγιοι γίνονται διαχρονικό υπόδειγμα και δεν πρέπει και σεις, ταλαίπωροι, να κάνετε καμία διακοπή Μνημονεύσεως, τρομάρα μας!

      Εάν όμως μία όντως αληθινά ΟΡΘΟΔΟΞΗ Σύνοδος, πραγματικώς Αποτειχισθέντων Ιεραρχών και επισκόπων ΜΗ κοινωνούντων με τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς συγκοινωνούντας αυτώ πατριάρχες, βγει κάποτε και τους Αγιοκατατάξει, τότε ολοψύχως θα τους δεχτώ και την σκόνη εκ του τάφου τους θα φιλώ και θα παρακαλώ τα πεύκα επί του μνήματός τους "ήχω των φύλλων τους" να ικετεύουν τον Πλάστη μου και Θεό μου να με συγχωρήσει για αυτήν την εν Κυρίω και επί αιρέσει επιφύλαξή μου...

      Διαγραφή
  5. Μπράβο κ. Οδυσσέα για την στάση που κρατάς. Θαυμάζω την ακεραιότητα και συνέπεια που έχεις χωρίς να φοβάσαι να γράψεις την αλήθεια. Καλό στάδιο της Αγίας τεσσαρακοστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου ανώνυμε 1:46
    Όχι μόνο "σφαίρα" αλλά βόμβα Μολότωφ και Νάρκη έχει στον εγκέφαλο (για να μην πω και από τις άλλες νάρκες τις εκτρωματικές και γίνω πάλι "λεβελλογράφος"...

    Πού είσαι "Οδυσσεύ" ΦΕΥ! Γιατί δεν σκίζεις τα ρούχα σου;; Εδώ κοντεύουν να σου κάνουν και Εικόνα σαν τους Κολυμπάρηδες και Καβαλάρηδες του Εωσφορικού Καλαμιού που αγιογράφησαν τον αχυρένιο ευατό τους εθς τύπον της Αγίας Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου...

    Άντε θα σου γράψω και Απολυτίκιο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε στις 11:28

    Είπες πως "δεν θα επανέλθεις" μα τελικά... επανήλθες! Αλλά επανέρχεσσι Ανώνυμος! Τί "εντιμότητα" κι αυτή, Θεέ μου!

    Σου ανοίγω την ψυχή μου, σου ζητώ δημοσίως συγγνώμη και συ επανέρχεσαι στο ίδιο υποβιβαστικό, βολευματικό γνωστό μοτίβο να παίζουμε "κρυφτούλι."

    Αδελφέ μου, σου το διαβεβαιώνω με κάθε σοβαρότητα και σεμνότητα, δεν με ικανοποιούν καθόλου αυτά τα παιδιαρίσματα, δεν με ευχαριστεί καθόλου να μιλώ με ανωνύμους κατηγόρους, το καταλαβαίνεις αυτό ή όχι; Πώς αλλιώς να σου το πω; Δεν επιτρέπω ανώνυμους συκοφάντες να με κατηγορούν ανωνύμως για "συκοφαντία!" Αυτό ΄ναι σχιζοφρένεια και ατιμία!

    Δεν θέλεις την επωνυμία, άντε στην ευχή της Παναγίας πήγαινε στον Απόστολο ή σε άρθρα άλλων οι οποίοι την δέχονται. Στα δικά μου όμως άρθρα, όχι. Φτάνει πια, σε παρακαλώ. Για την αγάπη του Χριστού την οποία επί τούτου επικαλείσαι. Δεν θέλω να λογομαχούμε. Δεν μου γεμίζει την ψυχή ή στείρα αντιπαράθεση και η επιθετική διαλεκτική.

    Πως αλλιώς να σου το πω; Σε εκλιπαρώ ευγενικά, σου απευθύνομαι ταπεινά στο ΟΝΟΜΑ του Επωνύμου μας Θεού: θέλεις διάλογο ευγενικό, καλόπιστο, έντιμο Χριστιανικό; Επώνυμα παρακαλώ. Τίμια, αληθινά και υπεύθυνα παρακαλώ.

    Εάν δεν διαθέτεις την δύναμη ή την διάθεση να σεβαστείς την επιθυμία μου αυτή και την συντετριμένη μου παράκληση Χριστιανική ως αρθρογράφου, σε παρακαλώ αδελφέ μου, μην επανέρχεσαι, ο Χριστός δεν θέλει να παραβιάζουμε την ελευθερία του άλλου και να παροργίζουμε τον άλλον στο όνομα της αγάπης.

    Σε παρακαλώ και πάλι στο όνομα της αγάπης σου για τον Ηγαπημένο μας Χριστό, στο όνομα της αγάπης για την σύζυγό σου και τα τέκνα σου, ή στο όνομα της ιεροσύνης σου ή στο όνομα της μοναχικής σου κουράς ή στο όνομα τέλος πάντων της αξιοπρεπείας σου, μην επανέρχεσαι ανωνύμως, δεν το επιθυμώ, το ξαναλέγω Ελληνικά, δεν επιθυμώ την ανωνυμία.

    Σοβαροί άνθρωποι είστε και αξιότιμοι στην κοινωνία. Τιμήσετε τουλάχιστον τον εαυτό σας, όχι εμένα. Για αυτό βεβαίως επιλέγετε την ανωνυμία για να μην αποκαλυφθεί η μεγάλη σας ΑΔΙΚΙΑ, το ψεύδος και η ατιμία. Μη ρεζιλευτείτε.

    Και δεν χρειάζεται να μας κοροϊδεύεις και να μας προκαλείς λέγοντας "δεν τα είπα εδώ, τα είπα εκεί διότι "εδώ τα λέμε καθημερινά"...

    "Καθημερικά...."; Από που κι ως που; Για ποιά πεζή και χρονοβόρα καθημερινότητα μου μιλάς; Θα κάθομαι να ανατρέχω στις ώρες ψάχνοντας τον χθεσινό ανώνυμο στις 15:11 ή τον προχθεσινό στις 12:06 κι η φαλάκρα μου να φέξει από την ανωνυμία;

    Τόσο πολύ ελεύθερο χρόνο έχετε και τον σπαταλάτε με άτιμες ανωνυμίες και υποτιθέμενες συκοφαντίες;

    Γράφεις πάλι: «ὅ,τι γράφεται γράφεται καλοπροαίρετα πρὸς προβληματισμό καὶ διάλογο.» Κατάλαβέ το, δεν βρίσκω ΚΑΜΙΑ «καλή προαίρεση» στην ανωνυμία και στον εσκεμμένο προβληματισμό (προσβλητισμό). ΔΕΝ τον θέλω τέτοιο διάλογο! Κατάλαβέ το επιτέλους και σεβάσου το στο Όνομα της Σταυρικής θυσίας του Θεανθρώπου μας Ιησού. Θυσίασε λιγάκι τον εγωϊσμό σου και ταπεινώσου αδελφέ μου, δεν χάθηκε ο κόσμος κι ούτε είναι τόσο σοβαρό θέμα σωτηρίας να επανέρχεσαι ανωνύμως!

    Και επανέρχεσαι στην ίδια μεγίστη ΑΤΙΜΙΑ να γράφεις πάλι ότι «κανένας ἄλλος πλήν ἐμοῦ δὲν ἐξανέστη ποὺ συκοφαντεῖται ἡ ἱερὰ καὶ ἁγία μνήμη ἑνός Νικολάου Σωτηρόπουλου, ἑνὸς Αὐγουστίνου Καντιώτη καὶ ἑνὸς Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου...»

    (συνεχίζεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το απαιτώ στην «τιμιότητά» σου! Στο Ευαγγέλιο που διαβάζεις, στην Ενυπόστατη Αλήθεια την Οποία ακολουθείς και λατρεύεις:

    ΔΕΙΞΕ μου ΠΟΥ και ΠΩΣ συκοφαντώ την «ιερά και αγία Μνήμη» αυτών των προσώπων; Απαιτώ να ΚΑΤΑΔΕΙΞΗΣ την συγκεκριμένη «συκοφαντία» αφού πρώτα μας εξηγήσεις εσύ τί νομίζεις εσύ ότι σημαίνει για σένα «συκοφαντία», πώς την εκλαμβάνεις και έπειτα το κοινό που μας διαβάζει θα σταθεί υπεράνω προσωπικών μου λαθών και θα κρίνει από μόνο του εάν υφίσταται συκοφαντία ή όχι!

    ΠΟΥ είναι λοιπόν η «συκοφαντία»;;;;;;;;;;;; Πού είναι, ανώνυμε συκοφάντη, ΔΕΝ σέβεσαι τον Δίκαιο Κριτή; Δεν πιστεύεις στην Δευτέρα Παρουσία;

    ΠΟΥ ακριβώς και ΠΩΣ συκοφάντησα αυτά τα πρόσωπα; Επειδή είπα ότι κοινήθηκαν σε κοινωνία με αιρετικούς; Είναι αλήθεια αυτό ή ψεύδος; Αναίρεσε το "ψεύδος". Κάνε εσύ να λάμψει η αλήθεια.

    Εάν έπαψαν κοινωνία, να ζητήσω πάραυτα ΔΗΜΟΣΙΩΣ συγγνώμη! Έλα λοιπόν, βοήθησε την ψυχή μου! Πού είναι η συκοφαντία;

    Επειδή επίσης είπα την ΜΕΓΑΛΗ, ΤΡΑΝΗ και ΑΙΔΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ότι δεν αποτειχίστηκαν και δίδαξαν ότι μπορούμε «άχρι καιρού» να συνυπάρχουμε με τους μεγαλύτερους αιρετικούς όλων των αιώνων, τους ψευδεπισκόπους και λυκοποιμένες, εφ΄ όσον αυτοί δεν έχουν καταδικαστεί ακόμη συνοδικώς;

    Γιατί όταν το ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ εσείς, ΔΕΝ είναι συκοφαντία και όταν το δηλώνω ευθαρςώς μετά παρρηςίας εγώ, είναι συκοφαντία; Από πού κι ως πού, περιμένω! ΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΣΕΙ και σένα ο Θεός για τις συκοφαντίες σου εις βάρος ΕΠΩΝΥΜΟΥ αδελφού! ΠΟΥ, ξαναρώτώ, πού έγκειται η «συκοφαντία»;

    Και έχεις μετά το θράσος να μας εμπαίζεις με αλλοπρόσαλλα (για να μην πω «πρόστυχα») ανώμαλα λόγια ειρωνικά: «Ἅγιε τοῦ Θεοῦ Νικόλαε Πανταζῆ!» ΟΧΙ ανώνυμε με άτιμη κυριότητα και ανύπαρκτη δικαιότητα, ΔΕΝ είμαι άγιος και ούτε ΚΑΝ το σκέφτηκα αυτό (δόξα τω Θεώ για τις πλεονάζουσες αμαρτίες μου διότι περιέργως υπερπερισσεύει η χάρις της συνειδητής μου αναξιότητος και πανθαμαρτωλότητος) και ΔΕΝ σου επιτρέπω να με κοροϊδεύεις. Βεβαίως και μπορείς για αυτό το κάνεις και ανώνυμα.

    Έτσι τόλμησε να εκφραστεί προς εμένα κάποτε ένας όντως δεδηλωμένος και βόρβορος κίναιδος βρωμοδεσπότης με τα πολύ αισχρά αυτά λόγια γλείφοντας τα χείλη του με αηδιά εωσφορική: «Ἅγιε τοῦ Θεοῦ Νικόλαε Πανταζῆ» και παραλίγο ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ επί τόπου δίπλα από την κλίνη του, στο κελί των Ασωμάτων Πετράκη! ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΘΕΙΤΕ λιγάκι! ΑΙΔΩΣ κύριοι!

    Βεβαίως και γνωρίζω καλά «τὶς πολλὲς διαφωνίες μεταξὺ τῶν ὁμάδων τῶν μὴ μνημονευόντων» διότι ο καθένας εκθιάζει και προσκυνά τον εγωϊσμό του και τις γνώσεις του, το πείσμα του και την εμπάθειά του, βγαίνει ο κάθε οπαδός και υπεραίρεται υποσυνειδήτως υποτασσόμενος στην χρόνια και αθεράπευτη τάση για γεροντομαία και γεροντολατρεία και οι παρατρεχάμενοι τον αποθεώνουν ως γέροντα αλάνθαστο!

    Έναν Πανταζή θ΄ακούσουμε τώρα, τί ξέρει αυτός αθεολόγητος της ξενιτειάς, και το λες και με τέτοιο ύφος "ἀποτειχισμένο "θεολόγο" τοῦ ἐξωτερικοῦ» βάζοντας μάλιστα ειρωνικά και αμφισβητικά εισαγωγικά λες και εσύ ο εγχώριος δικαιούσαι να διατείνεσαι με σήμα κατατεθέν περί δικής σου γνησιότητος της θεολογίας...

    Όμως, έχεις και ένα καλό, λες μία μεγάλη αλήθεια, την οποία πίστεψέ με, όχι μόνο δεν με δυσαρέστησε αλλά με ικανοποίησε και με εξέφρασε καλύπτοντας παράλληλα και την δική μου αγανάκτηση για εμας τους «σούπερ μη μνημονεύοντες». Πέστα Χρυσόστομε! Εδώ είσαι αληθινός!

    Γράφεις:

    «Καὶ πάλι θὰ γίνω δυσάρεστος: Μόνον ἂν ἐσεῖς οἱ "σοῦπερ μὴ μνημονεύοντες" δὲν βαπτίζατε, δὲν κοινωνούσατε, δὲν ἐξομολογούσατε, δὲν παντρεύατε τὰ παιδιὰ καὶ τὰ ἐγγόνια σας στοὺς "μνημονεύοντες", μόνον τότε θὰ εἴχατε τὸ δικαίωμα νὰ ἰσχυρίζεστε τὰ "περὶ ἀκυρότητος" τῶν μυστηρίων τῶν οἰκουμενιστῶν, γιὰ νὰ μὴν πᾶμε στὴν ἐγκυρότητα τοῦ βαπτίσματός σας, τοῦ γάμου σας, τῆς γνησιότητος καὶ ἐγκυρότητος τῶν ἱερέων ποὺ δὲν μνημονεύουν... ποιοὶ τοὺς χειροτόνησαν; ποιοί σᾶς βάπτισαν; Ὁ Καντιώτης, ὁ π. Ἐπιφάνειος καὶ ἀλλοι κατ' ἐσᾶς αἱρετικοί ὴ κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικούς.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμως, έχεις και ένα καλό, λες μία μεγάλη αλήθεια, την οποία πίστεψέ με, όχι μόνο δεν με δυσαρέστησε αλλά με ικανοποίησε και με εξέφρασε καλύπτοντας παράλληλα και την δική μου αγανάκτηση για εμας τους «σούπερ μη μνημονεύοντες». Πέστα Χρυσόστομε! Εδώ είσαι αληθινός!

    Γράφεις:

    «Καὶ πάλι θὰ γίνω δυσάρεστος: Μόνον ἂν ἐσεῖς οἱ "σοῦπερ μὴ μνημονεύοντες" δὲν βαπτίζατε, δὲν κοινωνούσατε, δὲν ἐξομολογούσατε, δὲν παντρεύατε τὰ παιδιὰ καὶ τὰ ἐγγόνια σας στοὺς "μνημονεύοντες", μόνον τότε θὰ εἴχατε τὸ δικαίωμα νὰ ἰσχυρίζεστε τὰ "περὶ ἀκυρότητος" τῶν μυστηρίων τῶν οἰκουμενιστῶν, γιὰ νὰ μὴν πᾶμε στὴν ἐγκυρότητα τοῦ βαπτίσματός σας, τοῦ γάμου σας, τῆς γνησιότητος καὶ ἐγκυρότητος τῶν ἱερέων ποὺ δὲν μνημονεύουν... ποιοὶ τοὺς χειροτόνησαν; ποιοί σᾶς βάπτισαν; Ὁ Καντιώτης, ὁ π. Ἐπιφάνειος καὶ ἀλλοι κατ' ἐσᾶς αἱρετικοί ὴ κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικούς.»

    Πολύ σωστά! Εάν δεν κοινωνούσαμε εμείς υποκριτικά με ακοινωνήτους και δεν καταφεύγαμε στο "ίδιον εξέραμα" να λαμβάνουμε όλα τα μυστήρια γενικώς, τότε θα είχαμε στ΄αλήθεια το δικαίωμα να αναπαράγουμε τον τόσο ΚΑΤΑΧΡΑΣΜΕΝΟ αυτόν Ιερό Κανόνα Οικουμενικής Συνόδου:

    «ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται!»

    Το λέμε μόνο στα λόγια, το ισχυριζόμαστε υποκριτικώς στα άρθρα, αλλά στην πράξη, ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ οι ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ που μας αγιάζουν τα παιδιά και μας σώζουν από την κόλαση. "Δόξα τω Θεώ" που υπάρχουν και αυτοί αιρετικοί να μας αγιάσουν! Τί θα κάναμε χωρίς αυτούς; Δεν θα΄χαμε στον ήλιο μοίρα!

    Δηλαδή από φόβο να μη σωθώ χωρίς μυστήρια γενικώς, ας λαμβάνω τα μυστήρια από αιρετικούς ειδικώς, για να μην με κολάσει ο Θεός!

    Και γράφεις: «Γιὰ νὰ μὴν πᾶμε στὴν ἐγκυρότητα τοῦ βαπτίσματός σας, τοῦ γάμου σας...»

    Όχι, να πάμε και πολύ ευχαρίστως! Αλλά δεν το επιτρέπω εγώ να πάμε, διότι εσύ θέλεις να πάμε εκεί ανωνύμως για να βολεύεσαι με το ακαταλόγιστο και πάλι και να μας ζαλίζεις το κεφάλι με φαντάσματα «συκοφαντίες!» Και μη μου αναγράψεις ψεύτικο όνομα, σε βλέπει και σε ξέρει ο Θεός!

    Άσε που υπάρχουν και δωρεάν εφαρμογές υπό μορφήν αποκρύφου torrent οι οποίες μέσω του Πρωτόκολλου Διαδικτύου (IP) (αγγλ., Internet Protocol), αποκαλύπτουν τη μετάδοση δεδομενογραμμάτων ιδιοκτησίας του υπολογιστή και ονοματεπώνυμο πελάτου εκ της εταιρείας παροχής διαδυκτιακής διασυνδέσεως. Ακόμη και σε βιβλιοθήκη ή δημόσιο χώρο, πάλι με χάκερς γίνεται δυνατή η πιστοποίηση του χρήστρη.

    Δεν είναι το θέμα όμως εκεί και δεν θα κατέφευγα σε επικίνδυνες παρανομίες. Μου φτάνουν οι παρανομίες της υπερπαρατεταμένης οικονομίας οι οποίες βασανίζουν όχι μόνο εμένα αλλά ολόκληρη την οικογένειά μου και δυσφημίζουν τον Αγιοπατερικό Αγώνα της Αποτειχίσεως, ασχέτως το ότι οι οικονομίες αυτές γίνονται στο ταιριασμένο και ραμμένο καταλλήλως όνομα των Αγίων Πατέρων, ενώ αποσιωπούνται τα κριτήρια και οι απαράβατες συνθήκες εφαρμογής μιας τέτοιας οικονομίας, η οποία στην ουσία, δεν ωφελεί, δεν σώζει αλλά παρατείνει την παναίρεση και επεκτείνει περισπούδαστα την κοινωνία μας μετά ακοινωνήτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν Ορθόδοξα ιστολόγια όχι μόνον ανιχνεύουν την IP των επισκεπτών αλλά και την βλέπει και ο επισκέπτης.

      http://www.pantokrator.info/gr/

      Στα blogs η τήρηση ανωνυμίας είναι θεμελιακό δικαίωμα όποιων εκ των σχολιαστών το επιθυμούν, αν το επιτρέπει και ο ιστολόγος. Σε αρκετά Ορθόδοξα Χριστιανικά blogs και ιστολόγια το δικαίωμα της Ανωνυμίας το επιλέγουν και οι ιδιοκτήτες Ορθοδόξων Χριστιανικών ιστολογίων, όπου ασφαλώς δημοσιεύονται και κριτικές επί επωνύμων προσώπων αλλά και θεολογικές και δογματικές τοποθετήσεις.

      Παραδείγματα:

      http://aktines.blogspot.com
      http://www.oodegr.com

      Αυτά τα έχουμε επισημάνει πολλάκις αλλά ο αδελφός Ν.Π. θέλει την επωνυμία μας. Γιατί; Για να μας "εξευτελίζει" δημοσιεύοντας τις κατηγορίες εναντίον μας στο προσωπικό του ιστολόγιο; Προφανώς θεωρεί ότι είναι ο μοναδικός που κατέχει την θεολογική αλήθεια και ότι έχει το δικαίωμα να "διατάζει" τους άλλους. Ἀλλο να πεις τη γνὠμη σου με ταπεινότητα, επώνυμα ή ανώνυμα, και άλλο να το παίζεις ἁλάθητος" και "κριτής" των πάντων. Όταν μάλιστα, επί του προκειμένου, όπως αποδεικνύεται από το "ζουμί", θεωρείς έγκυρα τα μυστήρια που τελούνται στην επίσημη Εκκλησία, άρα στην ουσία δεν διαφωνεἰς με τον Απόστολο, στο οποίο επιτίθεσαι ούτε και με τον Συμπαραστάτη του, ο οποίος το Σάββατο Βράδυ "προφήτευσε" (διέγνωσε βάσει της ιστορίας) διασπάσεις των μη μνημονευόντων και την Κυριακή το βράδυ προέκυψε ο "ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ".

      Καλή Σαρακοστή.

      Υ.Γ. Όταν δεκάδες φορές έγραψα θετικά ανώνυμα σχόλια κάτω από άρθρα σου, αδελφέ Νικόλαε, δεν είδα την ίδια ευαισθησία για την ανωνυμία μου. Τότε ήμουν καλός;
      Και επειδή δεν είμαι μεταπατερικός όπως με κατηγορεί ο "Ξύπνα φίλος" αλλά αποστολικός και πατερικός, διαβάστε στις περισσότερες Επιστολές και στις Πράξεις, ότι όλοι οι πιστοί, οι σωζόμενοι και σεσωσμένοι είναι άγιοι.

      Διαγραφή
    2. Και αυτός που Κοινωνάει με καθαρή καρδιά Σώμα και Αίμα Χριστού,Άγιος είναι.Τα Άγια είναι για τους Αγίους.Ποίος έγραψε ότι δεν είναι Άγιοι αυτοί που σώθηκαν;Ξύπνα φίλος!®

      Διαγραφή
    3. Ξύπνα φίλος!® ΑΜΗΝ

      Τὰ ἅγια τοῖς ἁγίοις (κατὰ χάριν), ἐνῶ ὁ ἱερέας ἀπαντᾶ : Εἷς Ἅγιος (ἐν ἀπολύτῳ ἐννοία), εἷς Κύριος, Ἰησοῦς Χριστός.

      Σὲ εὐχαριστῶ πολύ.

      Διαγραφή
    4. Ξύπνα φίλος!® λάθος μου, τὸ "Εἷς Ἄγιος" τὸ ἀπαντᾶ ὅ λαὸς διὰ τῶν ἱεροψαλτῶν. Καλὴ Τεσσαρακοστή.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμε 11:48

    Εσύ τώρα, ποιός είσαι, αυτός που είπε πως δεν θα επανέλθει και επανήλθε, ή είσαι ο άλλος ο φίλος του φίλο ή εκείνος ο φίλος που χάρισε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο;

    Αυτά τα καμώματα κάνετε εσείς οι ανώνυμοι κατήγοροι και μας βασανίζετε (και σας αρέσει πολύ αυτό, σας ηδονίζει ψυχοπαθολογικά) να καθόμαστε και να σκεφτόμαστε, ποιός να είναι, ποιός να μην είναι, μήπως είναι εκείνος, μήπως είναι αυτός.... καλά, της ανωνυμίας την κολοκυθιά θα παίζουμε;

    Γράφεις ότι:

    «Υπάρχουν Ορθόδοξα ιστολόγια όχι μόνον ανιχνεύουν την IP των επισκεπτών αλλά και την βλέπει και ο επισκέπτης.»

    Το γνωρίζω καλά αυτό, ευχαριστώ και την ληγμένη ενημέρωση.

    Γράφεις επίσης:

    «Στα blogs η τήρηση ανωνυμίας είναι θεμελιακό δικαίωμα όποιων εκ των σχολιαστών το επιθυμούν, αν το επιτρέπει και ο ιστολόγος.»

    Μάθε λοιπόν, που θα έπρεπε ήδη να το γνωρίζεις και να μην κάνεις τον έξυπνο, ότι «θεμελιακό δικαίωμα» έχουν και οι επώνυμοι αρθρογράφουν να απαιτούν οποιαδήποτε κατηγορία ή καταγγελία να γίνεται γραπτώς, πράγμα που επιβάλλει και η ίδια η Αγία Γραφή, ο Κοινός Νόμος και ο Άρειος Πάγος.

    Μην κόπτεσαι άδικα και σπαταλάς την φαιά σου ουσία για «το δικαίωμα της Ανωνυμίας». Από τον τρόπο που γράφεις, φαίνεται ότι είσαι διαβασμένος και γνώστης της Ελληνικής. Εάν ανατρέξεις στο κείμενό μου και στις απαντήσεις μου, θα δεις (διότι δεν σε αφήνει η εμπάθειά σου και η τύφλωση του απεράντου εγωισμού σου να το δεις) ότι εκεί μίλησα επί τούτου για ανώνυμη κατηγορία, ανώνυμη συκοφνατία και ΟΧΙ απλή εκφορά της γνώμης ως, βεβαίως, επιτρεπόμενο σχόλιο και «θεμελιακό δικαίωμα».

    Πήγαινε αλλού λοιπόν να πουλήσεις εντυπώσεις και να κάνεις το θεμελιακό υπασπιστή των ανωνύμων κατηγόρων. Σου ξέφυγε όμως και κάτι, το οποίο δεν συνειδητοποιείς ακόμη: «αν το επιτρέπει και ο ιστολόγος.» Ακριβώς! Ο Ιστολόγος, Οδυσσέας Τσολογιάννης, έχει κάθε δικαίωμα κατόπιν δικής μου παρακλήσεως, να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ οποιαδήποτε ανώνυμη κατηγορία και απόπειρα σπιλώσεως επωνύμων.

    Η φράση λοιπόν ότι «ασφαλώς δημοσιεύονται και κριτικές επί επωνύμων προσώπων αλλά και θεολογικές και δογματικές τοποθετήσεις» ΔΕΝ ισχύει στην προκειμένη περίπτωση διότι ΔΕΝ απαγόρεψα κάτι τέτοιο. Μίλησα και ήλεγξα την αισχρή και άδικη ρετσινιά της ψευδούς και ανωνύμου κατηγορίας.

    Εφ΄ όσον εσύ δεν συμφωνείς με αυτό, και δεν σου αρέσει αυτό και συνεχίζεις ανωνύμως να ρίχνεις λάσπη σε μένα τον ε[πώνυμο, τότε αυτό αποκαλύπτει πολλά για το ποιόν της «εντιμότητός» σου και των «Χριστιανικών» σου ευαισθησιών και αντιλήψεων.

    Τα σκοπίμως διαφημιστικά σου παραδείγματα δεν είναι καθόλου τυχαία και ας το γνωρίζουν οι αναγνώστες μας: «Ακτίνες» και «Οοδε». Αυτό το αφήνω ασχολίαστο και προχωρώ παρακάτω...

    Κάνεις μία πλήρης ακτινογραφία των πονηρών σου προθέσεων και απογυμνώνεσαι από κάθε αξιοπρέπεια και τιμή. Γράφεις:

    «Αυτά τα έχουμε επισημάνει πολλάκις αλλά ο αδελφός Ν.Π. θέλει την επωνυμία μας. Γιατί; Για να μας "εξευτελίζει" δημοσιεύοντας τις κατηγορίες εναντίον μας στο προσωπικό του ιστολόγιο;»

    Τα αρρωστημένα απωθημένα και οι ψυχολογικώς ενοχές αναδύουν μόνες τους στην επιφάνεια. Για αυτό ακριβώς κάνετε χρήση της ανωνυμίας: Για να μην εξευτελιστείτε για την εμπάθεια, την κακοήθεια, την μιζέρια και την σιχαμερή ΨΕΥΔΗ κατηγορία! Σας πείραξε τόσο πολύ και σας κάθεται στο λαιμό το «προσωπικό μου ιστολόγιο». Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε, κύριοι ανώνυμοι κατήγοροι.

    Το παραπλανητικό σου «προαφανώς» είναι όχι μόνο λαθεμένο αλλά και διαβολεμένο. Διαβάλλει τα πραγματικά μου κίνητρα και ως «Θεός» αποφαίνεσαι για τα βαθέα της ψυχής μου. Πετάς και ένα «προφανώς» για να καλύπτεσαι και λογικώς, μήπως και δεν είναι στ΄ αλήθεια έτσι:

    «Προφανώς θεωρεί ότι είναι ο μοναδικός που κατέχει την θεολογική αλήθεια και ότι έχει το δικαίωμα να "διατάζει" τους άλλους. Ἀλλο να πεις τη γνὠμη σου με ταπεινότητα, επώνυμα ή ανώνυμα, και άλλο να το παίζεις ἁλάθητος" και "κριτής" των πάντων.»

    ΛΑΘΟΣ λαθεμένε τραγικά, ψεύδος ασύστολο και πονηριά να μου κολλάς την αισχρή ρετσινιά ότι τάχα «θεωρώ ότι είμαι ο μοναδικός που κατέχω την θεολογική αλήθεια»... (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα... χειροκλωτσείστε τον! Δοξάστε τον! Διάγνωση «διάνα!» Μάθε λοιπόν, ΕΑΝ και εφ΄ όσον σε ενδιαφέρει η ψυχή μου και τα κίνητρά μου, πως Δόξα τω Τριαδικώ ημών Θεώ, ΔΕΝ διακατέχομαι από τέτοια διαβολική πλάνη, ούτε ανεπαισθήτως. Κάτι τέτοιο υποδηλώνει και επιτάσσει συνειδητοποίηση της ψευτο-ιδέας και αυτοπροβολής, πράγμα που δεν με ενδιαφέρει.

    Έχω την συνείδηση ότι δεν διέφθειρα ούτε ποτέ πωρώνω την Ορθόδοξη Διδασκαλία «προς το συμφέρον της αιρήσεως» για να ευαρεστήσω κάποιους, όποιοι κι αν είναι αυτοί και δεν βάζω τους οποιουσδήποτε φίλους πάνω από την Φιλτάτη Αλήθεια!

    Ναι, ανύποπτε και καχύποπτε, έχω κάθε δικαίωμα να διατάζω τον ανώνυμο κατήγορο και συκοφάντη (επαναλαμβάνω τον ανώνυμο κατήγορο και συκοφάντη, ΟΧΙ τον ανώνυμο σχολιαστή - και είναι κρίμα σου και ντροπή που δεν γνωρίζεις την τεράστια διαφορά) να ξετρυπώσει ο τυφλοπόντικας από την τρύπα του και να εκφέρει κατηγορητήριο επωνύμως, με κάθε επευθυνότητα όχι μόνο του Ευαγγελίου αλλά και του Νόμου. Εσείς βέβαια, που πατάτε τόσο εύκολα τους Νόμους του Έθνους, άλλο τόσο ευκολώτερα πατάτε και τον Νόμο του Θεού!

    Ποίο «ζουμί» μας πουλάς, ξεπουλημένε στον εμπαθέστατο λογισμό σου; «όπως αποδεικνύεται από το "ζουμί", θεωρείς έγκυρα τα μυστήρια που τελούνται στην επίσημη Εκκλησία...» Πού το βρήκες αυτό εσύ και γεύτηκες αυτό το «ζουμί» της δικής σου παραβρασμένης σούπας στο φλεγόμενο «γκάζι» των δικών σου αυθαιρέτων συμπερασμάτων, πως τάχα «θεωρώ έγκυρα τα μυστήρια που τελούνται στην επίσημη Εκκλησία... και άρα στην ουσία δεν διαφωνεἰς με τον Απόστολο, στο οποίο επιτίθεσαι ούτε και με τον Συμπαραστάτη του...»

    Δεν μου λες, αυτό το «και με τον Συμπαραστάτη του» γιατί το βάζεις με Κεφαλαίο «Σ»; Έχεις τόσο μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου ή είναι το νέο Ψευδώνυμό σου; Πόσα άλλαξες μέχρι τώρα; Ακούς εκεί... «Συμπαραστάτης». Έχω να σου προτείνω καλύτερο: «Συνοδοιπόρος» και Συγκοινωνός στην συγκοινωνία μετά ακοινωνήτων», τύφλα να χει η Μητρόπολη Πειραιώς με την πανένοχη, αντιπατερική και αντορθόδοξη «Συνοδοιπορία!»

    Πάντως, φοβερός μεγαλοπροφήτης παρίστασαι και κάνεις για την Σκοπιά. Μάθε όμως, κακόβουλε, ότι το κρίσιμο και ορθό άρθρο του Οδυσσέα "ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ" δεν συνιστά καμία διάσπαση, ούτε την επεκτείνει. Αποτελεί υγιής συνειδητοποίηση και έλεγχο της αντικανονικότητας και σάπιας «αποτειχίσεως», ΠΑΡΩΔΙΑ αποτειχίσεως και εκκλησιολογικής συγχύσεως των καινοτόμων. Ο Οδυσσέας ορθώς και ομολογιακώς διαχώρησε την θέση του και αυτό δεν σημαίνει ότι επαληθεύτηκε κάποια προφητεία σου, μάλλον πιστοποιήθηκε ο κεραυνός εν αιθρία που σε βαρά κατακούτελα να ανωνυμείς ψευδολογών και παραπλανών τους άλλους.

    Θέλεις και «Καλή Σαρακοστή.» Με αυτό το πλάνο σκεπτικό δεν θα σου γβεί καλή και μάλλο θα έπρεπε να το είχες προφητέψει κι από μόνος σου.

    Νά τη και η αποκάλυψη! Ώστε «δεκάδες φορές έγραφες θετικά σχόλια κάτω από τα άρθρα μου»;; Ααα εσύ το ‘χεις σύστημα και πάει πολύ καιρό η βαλίτσα... Γνώριζε λοιπόν ψευδοπροφήτα μου εσύ, πως για να μην «την ίδια όπως λες ευαισθησία», θα ήταν δίκαια και ορθά, απαλλαγμένα από εμπάθεια και κολακεία. Εάν όμως τώρα θέλεις να πεις (και αυτό μας λέγεις) ότι ψέματα έλεγες τόσο καιρό και υποκρινόσουν θετικά για να κάνεις την δική σου Εξέταση την Ιερά και να «παγιδέψεις» τον αδελφό σου διότι «τον έχεις άχτι» από καιρό, τότε απορώ, δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις;

    Αλήθεια, πες μου ειλικρινά, ύστερα από τα τόσα άρθρα μου τα θεολογικά (αυτό δεν το λέγω με αυτοέπαινο αλλά με την αίσθηση ότι δεν διέφθειρα την Πίστη) λες να μην έχω διαβάσει στις περισσότερες Επιστολές και στις Πράξεις, ότι όλοι οι πιστοί, οι σωζόμενοι και σεσωσμένοι είναι «άγιοι» και είναι ανάγκη τώρα εσύ να με διαφωτίσεις για κάτι τόσο ευρύτατα γνωστό που από το δημοτικό το ήξερα; Αυτή την εντύπωση έχεις, πως δεν συνάντησα ποτέ αυτόν τον όρο στη Γραφή;

    Μήπως σου πέρασε από τον νου ότι "αλλού τραβάει η βαλίτσα" και κάποια δόση ειρωνείας σου και κοροϊδίας υπέβοσκε στη χλόη της υποτιθέμενης "αγιότητος" του αδελφού;

    Ε λοιπόν, "άγιε αδελφέ ανώνυμε", ήπαγε! Αναχώρησον και αποχώρησον στις Ακτίνες για λιβάδια ανωνυμίας. Κουτόχορτα εγώ δεν τρώω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλαε, ἅγιε ἀδελφέ ἐπώνυμε, τὸ "ὕπαγε" ἔχει δικαίωμα νὰ μοῦ τὸ ἀπευθύνει μόνον ὁ ἱστολόγος.

      Ὀφείλω νὰ σοῦ ἀπαντήσω ὅτι, ἄν δὲν ἐπιθυμεῖς σχολιασμὀ, μήν ἀναρτᾶς σὲ δημόσια θέα κείμενά σου ποὺ ἀφοροῦν τὴν Πίστι ὀλων μας, ἀλλὰ κράτα τα γιὰ τὸν ἑαυτό σου. Τὰ περὶ ἀνωνυμίας, ἀπαντήθηκαν ἐπαρκῶς. Ἐφ' ὅσον ὁ Θεὸς μᾶς ἔχει ὅλους ὑγιεῖς (καὶ ἐφ΄ ὅσον ὁ ἱστολόγος ἐπιτρέπει ἀνώνυμα σχόλια) καὶ στὸ μέλλον ὅποτε κρίνω ὅτι εἶναι χρήσιμο νὰ γράψω ἕνα θετικό σχὀλιο θὰ τὸ κάνω, χωρὶς ἐμπάθεια ἢ κολακεία, τὀσο κάτω ἀπό δημόσιο κείμενο ἄλλων ἀλλὰ καὶ κάτω ἀπὀ δημόσιο κείμενο δικό σου. Ἐνῶ ὅποτε διαφωνῶ μὲ κάτι, πάλι θὰ τὸ σχολιάσω ἐκτὸς ἂν ὁ κ. Ὀδυσσέας ἀποφασίσει νὰ μὴν δημοσιεύει ἀνώνυμα σχόλια κάτω ἀπὸ κείμενά σου. Δὲν μπορεῖς νὰ μοῦ ἀπαγορεύσεις νὰ σχολιάζω ΘΕΤΙΚΑ ἀλλὰ καὶ ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ ὅποτε, ἀντίστοιχα, συμφωνῶ ἢ διαφωνῶ. Διότι, ὅπως ὅλοι οἱ ἐπισκέπτες καὶ σχολιαστὲς τοῦ εὐλογημένου αὐτοῦ ἱστολογίου, ἐπώνυμοι καὶ οἱ περισσότεροι άνώνυμοι, δὲν ἀσχολούμαστε μὲ πρόσωπα ἀλλὰ μὲ τὴν ὑπεράσπισι τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς Έκκλησίας, ὅπως βέβαια ἕκαστος φρονεῖ. Χαῖρε ἐν Κυρίῳ.

      Διαγραφή
    2. Η πολυλογία είναι καινοδοξία Να γράφεις λίγα και καλά.Χωρίς αφορισμούς,

      Διαγραφή
    3. Συστάσεις από ανωνύμους δεν δέχομαι. Αφορίσου και εξαφανίσου.

      Διαγραφή
    4. Στην Π.Π. υπάρχουν και επώνυμοι.Εκεί δημοσιευσαν ένα κείμενο για την πολυλογία(του Αγίου Ιωάννη Σ.).Νομίζω πρέπει να το διαβάσεις,ο Άγιος επωνυμος είναι!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμε συμπαραστάτη των 10:05μ.μ.

    Από την στιγμή που σου έχω εξηγήσει τόσο έντονα ότι δεν μου αρέσει καθόλου να με αποκαλείς "άγιε αδελφέ" και συ συνεχίζεις τόσο πεισματικά, προκλητικά και ασεβέστατα να το κάνεις, αυτό δείχνει αισχρή και τρομακτική κακοήθεια. Σου αρέσει να προκαλείς. Σου θρέφει τον διαβολικό εγωϊσμό.

    Μου λες: "μην αναρτείς σε δημόσια θέα κείμενά σου που αφορούν την πίστη όλων μας, αλλά κράτα τα για τον εαυτό σου."

    Είσαι πολύ αρρωστημένο μυαλό και μάλλον θέλεις πολλούς εξορκισμούς. Δεν θα μου υποδείξεις εσύ τί να αναρτήσω και τί να κρατήσω για τον εαυτό μου, παιδαγωγέ απαιδαγώγητε, ανάγωγε και κακοθελητή. Δικαίωμά μου να δημοσιεύω στο ιστολόγιό μου ότι πιστεύω και ότι αγαπώ, με όποιον τρόπο επιθυμώ.

    Και ποιός είσαι εσύ; Ο Μεγάλος Αδελφός του Μεσαίωνα να απαγορεύεις την ελεύθερη έκφραση; Κουμάντο στο σπίτι σου μόνο. Σου απαγορεύω να μου κάνεις υποδείξεις, θρασύτατε συκοφάντη. Το πανδαιμόνιο δασκαλιλίκι σου αλλού.

    Αν δεν σου αρέσουν τα κείμενά μου, μην τα διαβάζεις! Μην σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου μαζί μου. Υπάρχουν πιό αξιόλογα κείμενα να ασχοληθείς, να ξεδώσεις και να θρέψεις την αχόρταγη ψυχοπαθολογική σου τάση για ανώνυμη κατηγορία. Πήγαινε στις Ακτίνες και στην Κατάνυξη, θα διαπρέψεις!

    Πλανών και πλανώμενος, αυταπατάσαι λέγονας: "Απαντήθηκαν επαρκώς". Ζεις σε μεγάλη ψευδαίσθηση. Εκ μέρους σου, δεν απαντήθηκε τίποτε! Αυτοανακηρύχτηκες και μέγας "υπερασπιστής" της Ορθοδοξίας με το να γράφεις ανώνυμα και εμπαθή σχόλια κάτω από τα δικά μου άρθρα. Έχεις μεγάλη εμμονή και ανεξομολόγητα απωθημένα.

    Λέγω «ανεξομολόγητα» και να θυμάσαι κάτι:

    "Ένας που κρύβει το ονοματεπώνυμό του και αποδίδεται συστηματικώς στην ψευδοκατηγορία, αυτός με την ίδια ευκολία κρύβει μεγάλες αμαρτίες και στην Ιερά Εξομολόγηση!! "Φοβάται μην εξευτελιστεί" και γίνεται «επαγγελματίας» θεατρίνος, μεγάλος Θεομπαίκτης! Δεν αργήσει όμως να πέσει βαρύτατο και εκκωφαντικό, με πάταγο τρανταχτό, το χέρι του Θεού πάνω του...

    Έτσι λοιπόν και εσύ, δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις και με τίποτε σπουδαιότερο από μένα να ασχοληθείς. Γράφεις: "Δεν ασχολούμαστε με πρόσωπα αλλά με την υπεράσπισι της Ορθοδοξίας και της Εκκλησίας, όπως βέβαια έκαστος φρονεί" δηλαδή όπως το καπνίσει του καθενός.

    Ω υπερασπιστά και υπασπιστή μου εσύ! Δεν με ενδιαφέρει τί "έκαστος ανώνυμος φρονεί". 10 Έλληνες ρωμιοί, 100.000 γνώμες κι άλλες τόσες παραλλαγές. Ο ένας είναι ο 11:00, ο άλλος είν΄ ο 12:00, 3:15 και έντεκα, εφτά κι οχτώ και δεκαοχτώ και πέντε κι έξι και μισό. Τρέχα γύρευε, καλημέρα κι έφεξε. Ανώνυμοι βαράτε! Μη σπρώχνετε, όλοι θα πάρετε, στη σειρά!

    Με ενδιαφέρει αποκλειστικά και μόνο τί φρονεί η Ορθοδοξία και τί φρονούν οι Άγιοι Πατέρες και όχι οι ανώνυμοι σχολιαστές και ψευδοκατήγοροι σαν εσένα. Σιχαίνεται πάρα πολύ ο Θεός του ψευδοκατηγόρους και δεν θα σου παράσχω την Αγιογραφική παραπομπή. Βρες την μόνος σου να αντικαθρεπτιστείς, μήπως και συνετιστείς.

    Εσύ συνέχισε το πείσμα σου, εις έπαινον δόξης των δαιμόνων οι οποίοι σε εμπνέουν να κατηγορείς και να συκοφαντείς ανωνύμως. Θα πάρεις πολλά δαιμονικά έπαθλα και νικητικά βραβεία. Καλή πρόοδο στην ψευδοκατηγορία!

    ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ άλλο διάλογο μαζί σου. Και ΠΡΕΠΕΙ να το σεβαστείς αυτό, ΑΝ έχεις κάποιο ίχνος αξιοπρέπειας και φιλότιμο...

    Και εάν όπως λες, σέβεσαι τον Ιστολόγο, τότε τον παρακαλώ - και έχω κάθε δικαίωμα να το κάνω στα δικά μου άρθρα:

    ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΑΣ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΟΥΤΕ ΚΑΛΟ, ΟΥΤΕ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΟ, ΕΜΠΑΘΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ.

    ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ ΟΡΟ, ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΡΤΕΙΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΡΑΠΤΗ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ.

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου