Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ. ΟΙ ΔΕ ΕΝΝΕΑ ΠΟΥ;;;;;;;;;; MA ΣΤΟΥΣ AXAΡITΩΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ. Ο Μητ...
-
Οι παραπάνω εικονιζόμενοι σε ποιόν Θεό προσεύχονται υπερ αναπαύσεως του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κυρού Αναστασίου ;;;;;
-
Η νέα εποχή είναι εδώ! Τ ὸ ν δολοφόνησαν κα ὶ ὕ στερα ...προσκύνησαν τ ὸ πτ ῶ μα του!!! Πηγή: "Τρομακτικό" ...
-
Ένα αξιόλογο παλιότερο κείμενο προβληματισμού. Δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2016. Ο αντι-οικουμενισμός είναι ένα κίνημα το οποίο διαφων...
-
Μία απο τις Εβραϊκές Συναγωγές της Άρτας Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου(χημικού) Εισαγωγικά. Άμεση σχέση με την προηγούμενη...
-
Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο σημείωμα το ιστολόγιο ακολούθησε μέχρι τώρα την πρακτική της σιωπής για τα λεχθέντα και πραχθέντα απ...
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Καταλαβατε οτι η οικονομια σημερα που θεριεψε η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ, ειναι απαραδεκτη. Η Πατερικη γραμμη ειναι ο μονοδρομος της Ακριβειας. ...
-
Απάντηση σε αντορθόδοξες απόψεις Για τους γονείς σας που πέθαναν μέσα στην αίρεση, μπορείτε να προσεύχεστε, παραδίνοντάς τους στο άπειρο ...
-
επιμέλεια κειμένου: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου ------------------------------------------------------------------ 1. Ο πατέρα...
Ὁ π.Ἀνανίας θεωρεῖ βέβαιο ὅτι οἱ Φιλισταῖοι τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ἦσαν «Κρητικοὶ ἄποικοι», ἁπλῶς διερωτᾶται ἐὰν οἱ σημερινοὶ Παλαιστίνιοι εἶναι ἀπόγονοι τῶν Φιλισταίων, ἐννοῶντας προφανῶς ὅτι ἐὰν εἶναι, εἶναι καὶ ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Κρητῶν (ὄχι τῶν Δωριαίων, ἀλλὰ τῶν προηγούμενων ἀπὸ αὐτοὺς Μινωϊτῶν Ἀχαιῶν). Ὑποστηρίζει:
ΑπάντησηΔιαγραφή«τους Φιλισταίους γιατί ήταν Κρητικοί άποικοι. Ήταν οι Αχαιοί στην Κρήτη, μετά πήγαν οι Δωριείς και τους ξετόπισαν. Και πήγαν απέναντι αυτοί, στην Παλαιστίνη. Είναι οι σημερινοί Παλαιστίνιοι;».
Ἡ ἐσφαλμένη αὐτὴ ἄποψι ὅτι οἱ Φιλισταῖοι τῆς Π.Διαθήκης εἶναι Κρητικῆς καταγωγῆς, εἶχε ἐπικρατήσει καὶ στοὺς ἱστορικοὺς καὶ στοὺς ἐκκλησιαστικοὺς ἀλλὰ ἐνίοτε καὶ στοὺς πολιτικοὺς καὶ διπλωματικοὺς κύκλους. Σχετικὰ πρόσφατα, ἡγέτης τῶν Παλαιστινίων, σὲ συνάντησή του μὲ Ἑλληνες ἀξιωματούχους εἶχε ἀναφέρει τὴν χρἠσιμη γιὰ τὴν ἔνθεν κἀκεῖθεν διπλωματἰα ἄποψι, ὅτι «οἱ Παλαιστίνιοι εἴμαστε ἀπόγονοι τῶν Κρητῶν». Ὅμως, ὁ Δρ. Θεολογίας –Φιλόλογος κ. Κων/νος Σιαμάκης κατόπιν ἐρευνῶν διαφωνεῖ μὲ τὴν ἄποψι αὐτὴ, τόσο στὴ μελέτη του «Οἱ Ἔλληνες στὴν Παλαιὰ Διαθήκη» (ἀπουσία ἀναφορᾶς τῶν Φιλισταίων) ὅσο καὶ στὴν ἑρμηνευτικὴ τῆς Κ.Δ. μελέτη του «Δεξιολάβοι»
Γρἀφει ο κος Κων/νος Σιαμάκης:
«… Οἱ κερτί, ποὺ ἑβραϊστὶ γράφονται στὸ μασοριτικὸ συντομογραφικῶς κρτι, στὰ χειρόγραφα τῶν Ο' ἀνευρίσκονται ὡς χερτὶ χεττὶ χερεθθὶ χερεθὶ χελεθθὶ χελεθί, στὸν Ἀκύλα χερηθί, καὶ στὸ Σύμμαχο χερηθαῖοι, ἦταν κομμάντος ποὺ δροῦσαν μόνο μὲ μικρὸ ξίφος (στιλέτο), τὸ ὁποῖο χειρίζονταν μὲ πολλὴ τέχνη ‒ ἡ ὀνομασία σημαίνει “σφαγεῖς” ‒ καὶ ἀσφαλῶς πρέπει νὰ ἦταν κοντὰ στὸ βασιλέα. τὴν πολεμικὴ αὐτὴ τέχνη πρέπει πρὶν ἀπὸ τοὺς Ἰσραηλῖτες νὰ τὴν εἶχαν οἱ Φιλισταῖοι (Πλστιμ = Παλαιστινοὶ γραφόμενοι στὸ ἑβραϊκό, καὶ Φιλιστιὶμ μεταγραφόμενοι στοὺς Ο' ), γι̉ αὐτὸ καὶ μιὰ ἀπὸ τὶς ὀνομασίες των, ἀπὸ τὸν παλιὸ καιρὸ ποὺ ἦταν δυνάστες τῶν Ἰσραηλιτῶν ἔχοντάς τους σὰν Εἵλωτες, εἶναι στὸ ἑβραϊκὸ τῆς Π. Διαθήκης κρτιμ, ἤτοι “σφαγεῖς”, ἡ ὁποία μερικὲς φορὲς στοὺς Ο' μεταφράζεται ἀλλόφυλοι (Ἠσ 2,6˙ 61,5), ὅπως ἔλεγαν οἱ Ἰσραηλῖτες μόνο τοὺς Φιλισταίους, καὶ οὐδέποτε ἄλλον ξένο λαό. ὅταν πρόκηται γι̉ αὐτούς, τὸ μασοριτικὸ ἔχει μιὰ δεύτερη συντομογραφία τοῦ ὀνόματος, κρτιμ, μὲ ὡλοκληρωμένη δηλαδὴ τὴν κατάληξί του, μὲ τὴν ὁποία ὁ πληθυντικὸς φαίνεται σαφῶς, ἐνῷ ὅταν πρόκηται γιὰ τοὺς Ἰσραηλῖτες κομμάντος, οἱ μασορῖτες, ἐπηρεασμένοι ἀπὸ τὰ χειρόγραφα τῶν Ο', τοὺς ὁποίους ἐπαναμεταφράζουν, γράφουν μόνο κρτι, ἐπειδὴ δὲν κατάλαβαν ὅτι πρόκειται γιὰ τὴν ἴδια λέξι˙ ἢ ἴσως ἐκεῖνοι μὲν κατάλαβαν, ἀλλ̉ ἔκαναν ἔτσι συμβατικὴ διάκρισι μεταξὺ Ἰσραηλιτῶν κομμάντος καὶ Φιλισταίων, ἐκεῖνοι δὲ ποὺ δὲν κατάλαβαν εἶναι οἱ σημερινοὶ “βιβλικοὶ ἐπιστήμονες”, ποὺ δὲν διακρίνονται μόνο γιὰ τὶς χοντρὲς μπαροῦφες των τὶς ὁποῖες φλυαροῦν ὡς “ἀπόψεις”˙ ὅλο “ἀπόψεις” εἶναι, καὶ ἀπὸ γράμματα τελείως φτωχοί. σὲ τέσσερα χωρία δυὸ προφητῶν (Σφν 2,5˙ 2,6˙ Ἰζ 25,16˙ 30,5) κάποιοι ἀρχαῖοι ἀναγνῶστες, μᾶλλον Ἰουδαῖοι, ξέροντας ὅτι τὸ ἑβραϊκὸ ἔχει κρτιμ, διάβασαν κι ἔγραψαν στὸ περιθώριο χειρογράφων τῶν Ο' ὡς ἀνάγνωσί τους Κρῆτες ἢ Κρήτη, γραφὲς ποὺ σὲ δεύτερο χρόνο παρεισέφρησαν σὰ γλωσσήματα, σὰ διορθώσεις δηλαδὴ παροραμάτων ἀντιγραφῆς ποὺ “ἀποκαταστάθηκαν στὴ θέσι τους”, μέσα στὸ κείμενο, καὶ ἀντικατέστησαν τὶς αὐθεντικὲς ἀλλόφυλοι ἢ γῆ ἀλλοφύλων. ἔτσι σήμερα δημιουργήθηκαν ἀπὸ μερικοὺς οἱ πεπλανημένες ἀντιλήψεις ὅτι οἱ ἀναφερόμενοι εἶναι οἱ Κρῆτες ἢ ὅτι οἱ Φιλισταῖοι ἦταν Κρῆτες. ἡ γελοία αὐτὴ ὑπόθεσι ἔχει κι ἄλλα εὐτράπελα, ποὺ δὲν εἶναι τώρα τῆς ὥρας. στὶς περιπτώσεις αὐτὲς ὁ Ἀκύλας ἔχει ἄλλοτε χερεθιὶν (= -ὶμ ) κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλέθριον (= ἐξολοθρευταί, σφαγεῖς), ὁ Θεοδοτίων ἄλλοτε καριθὶμ κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλεθρίας, ὁ Σύμμαχος ἄλλοτε ὀλέθριοι κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλοθρευόμενον, κι ὁ Ἱερώνυμος στὸ Σοφονία perditores (=ἐξολοθρευταί), καὶ στὸν Ἰεζεκιὴλ interfectores (= δολοφόνοι, σφαγεῖς, φονιᾶδες)…» πηγή: http://www.philologus.gr/4/68-2010-01-01-01-22-30/243-2011-09-19-14-55-59
Υ.Γ. Ἂς ἀφήσουμε τὸν Θεὸ νὰ κρἰνῃ τὸν "Γέρο τοῦ Μωριᾶ" καὶ τὸν "ἅγιο τῆς λογοτεχνίας".
Δεν είναι καλό να ακούς τον π.Ανανία και δεν είναι υπόδειγμα ομιλητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κολοκοτρώνης και οι άλλοι εθνικοί ήρωες δεν είναι σωστό να εξισώνονται με τους αγίους.
Ἀλλο εθνικός αγωνιστής και ήρωας και άλλο Χριστιανός άγιος. Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος για παράδειγμα ήταν μπεχτατσής μουσουλμάνος από τα 18 του. Για τον ένδοξο αρχιστράτηγο Θ. Κολοκοτρώνη και την χήρα Παναγιώταινα έχει σχολιαστεί στην "ομολογία" στο πρώτο σχόλιο εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://apotixisi.blogspot.gr/2017/05/blog-post_84.html
Στο κείμενο από τη διαθήκη του Θ. Κολοκοτρώνη "Στὸ δὲ Γιωργάκη τῆς Παναγιώταινας ἀφήνω δύο τάλαρα ὡς ἐφόδιον τῆς ζωῆς του" ενώ στο πρώτο "νόμιμο" παιδί του άφησε όλη την περιουσία του, στον Γεώργιο άφησε ένα αμελητέο ποσό, αλλά και απαξίωσε να τον αναφέρει ως παιδί του, γράφοντας στη διαθήκη του "στον δε Γιωργάκη της Παναγιώταινας".
Υ.Γ. Μήπως και η παροιμία "από το ολότενα καλιά ειν κι η Παναγιώταινα" προήλθε από αυτή τη σχέση του χήρου Κολοκοτρώνη με τη φτωχή χήρα Παναγιώταινα κατά τα έτη 1821 -1828;
Αφού ο Ανδρούτσος ηταν μουσουλμάνος ποιό ήταν το μουσουλμανικό του όνομα ;
ΔιαγραφήΤα αρχαιοελληνικά ονόματα Οδυσσέας, Όμηρος (Ομέρ, π.χ. Ομέρ Βρυώνης), Αλέξανδρος (Ισκεντέρ, Σκεντέρ-μπεης) τα είχαν και μουσουλμάνοι. Δεν γνωρίζω αν ο Ανδρούτσος είχε άλλο μουσουλμανικό όνομα, προφανώς όχι, ούτε και έγινε εικονικά ή πραγματικά γενίτσαρος, συγκεκριμένα Μπεκταξής (αίρεση των Μουσουλμάνων) αλλά το έγραψα διότι το αναφέρουν ιστορικές πηγές σοβαρές, που μπορείτε να συμβουλευθείτε ενώ και στο διαδίκτυο υπάρχουν και οι δύο απόψεις, και μπορείτε να κρίνετε την αξιοπιστία εκάστου ιστότοπου. Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, έκανε τις περιοδείες του, διότι ολόκληρες χριστιανικές επαρχίες, εξισλαμίζονταν κατ' αρχήν εικονικά για να γλυτώσουν φόρους και οι ιερείς γινόταν χότζες. Αρκετές περιοχές της Αλβανίας, της Τουρκίας κ.α. αποτελούνται από εξισλαμισμένους Χριστιανοὐς και ακόμα και σήμερα στα μέρη του Πόντου και της Μ.Ασίας μαρτυρείται η ιστορική ύπαρξη των κρυπτοχριστιανών, ή των μουσουλμάνων που διατηρούν Χριστιανικά έθιμα.
ΔιαγραφήΠληροφορίες για τον εξώγαμο γιο του Θ. Κολοκοτρώνη, τον Πάνο, με μια καλόγρια... Έγραψε στη διαθήκη του ο Γέρος του Μωριά: "και ένα μερίδιο ο υιός μου Παναγιωτάκης, τον οποίο απέκτησα με τη Μαργαρίτα θυγατέρα του Αγγελή Βελισσάρη από τα Χαλικιάνικα τον οποίο να έχουν τα παιδιά μου ο Γενναίος και Κωνσταντίνος μέσα εις το σπίτι μας…" "...και τον οποίον Παναγιωτάκην τον κηρύττω και αναγνωρίζω ως υιόν μου...""... Την εικόνα όπου μου έχει χαρισμένην ο στρατηγός Ρεβελιώτης και το σπαθί μου όπου φορώ, να το λάβη ο υιός μου Παναγιωτάκης και να μην εμπούν σε μοίρασμα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/o-exogamos-gios-pou-apektise-o-kolokotronis-tin-kalogria-egine-lampros-axiomatikos-ke-diikitis-tis-scholis-evelpidon/
Τον γιό της Παναγιώταινας Γεώργιο προφανώς δεν τον αναγνώρισε ως γιο του, γράφοντας "ο γιος της Παναγιώταινας" αλλά τουλάχιστον τον γιο της καλογριάς τον αναγνώρισε ως γιο του, έστω κι αν του άφησε κι αυτού συμβολικά και αναμνηστικά αντικείμενα.
Α μάλιστα. Αφού αρχίσαμε εμείς οι θνητοί να κρίνουμε ποιός θα μπει ή έχει μπει στον Παράδεισο και ποιός όχι, δεν χρειάζεται πιά ο Θεός να κρίνει. Σα δεν ντρεπόμαστε λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον αιώνιο Παράδεισο συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, μερικοί όμως φαίνεται ότι έχουν μπει στον ... επίγειο παράδεισο, βλ. paradise papers ενώ οι πτωχοί, οι άνεργοι, οι άστεγοι, οι υπερχρεωμένοι, βιώνουν την επίγεια κόλαση, πληρώνοντας ή χρεωστώντας και τους φόρους που δεν πλήρωσαν οι φοροκλέφτες.
ΔιαγραφήΜερικοί μπερδεύουν τα εθνικοπατριωτικά με τα της Πίστεως και τα κάνουν αχταρμά, λες κι ο Χριστιανισμός είναι Ελληνική πίστις και όχι παγκόσμια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ευλογία της αρχαιότητας προσέλευσης (εκ τω πρώτων) στη Χριστιανική Πίστι, μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε δυστυχία. Όλοι οι λαοί και ὀλα τα έθνη δικαιούνται να συμμετέχουν στην δοξολογία και λατρεία του Θεού σε κατανοητή γλώσσα, την καθομιλουμένη γλώσσσα τους, εκτός από τους δύστυχους νεοέλληνες, ιδίως τους νέους που δεν γνωρίζουν "γρι"από αρχαιοελληνικά.
ΔιαγραφήΣΩΣΤΟΙ αμφότεροι.
ΔιαγραφήΟ Κολοκοτρώνης είναι ΑΓΙΟΣ της Πατρίδας και της Εκκλησίας. Αν δεν ήταν αυτός σήμερα θα είσαστε μουσουλμάνοι τούρκοι όλοι σας. Να μπει η αγιογραφία του σε όλες τις Εκκλησίες της ελεύθερης Ελλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πατρίδα δεν ανακηρύσσει Αγίους της Πατρίδας αλλά μόνο εθνικούς Ήρωες.
ΔιαγραφήΟ σοφος ""αββας" των ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ και αρκετα προβεβλημενος απο ολα τα οικουμενιστικα ραδιοφωνα και ιστολογια λεει: "" Πρεπει να υπερασπιστουμε την ΠΙΣΤΗ και την ΠΑΤΡΙΔΑ"".. Δεν μου λετε π..ΑΝΑΝΙΑ ??? Σε αυτους τους χαλεπους καιρους που ζουμε και τωρα που το ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΜΕΝΟΝ ειναι η ΠΙΣΤΙΣ , ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πως την ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ????? Ερωτασθε π.ΑΝΑΝΙΑ ποια ειναι η γνωμη σας για την ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ?? Ειναι ψευδοσυνοδος ή οχι??? Επισης ποια η γνωμη σας για τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ??? Ειναι ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ Ή ΟΧΙ???? Επισης το Π.Σ.Ε και οι αποφασεις αυτου πρεπει να εφαρμοστουν απο την ΟΡΘ.ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ή ΟΧΙ??? Συμφωνειτε οτι οφειλει η ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας να αποχωρησει απο κει ή ΟΧΙ??? Πιστευετε οτι ΟΛΕΣ οι θρησκειες ειναι ΟΔΟΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ Ή ΟΧΙ???? Ποια η γνωμη σας για την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ??? Ειναι σχισμα???? Αυτοι που την εφαρμοζουν εχουν ψυχολογικα προβληματα ,και ειναι νοσουντες,σουπερ ορθοδοξοι,φανατικοι,σχισματικοι , Ή ΟΧΙ????? Πιστευω πως θα ενδιεφερε αρκετο κοσμο στην ΕΛΛΑΔΑ μια ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ επι ΑΥΤΩΝ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα ερωτήματα που θέτετε, η απάντηση είναι ότι η επίσημη Εκκλησία σφάλλει. Μήπως όμως δεν έσφαλλε -επί διαφόρων θεμάτων- και πριν 100 και πριν 200 και πριν 500 χρόνια, ιδίως από τότε που εξεδίωκε τον Χρυσόστομο, που έκανε την Πενθέκτη, δηλ. επεβλήθηκαν οι κοσμικοί Άρχοντες (και οι τέως πόρνες αυτοκράτειρες που συγκαλούσαν και κατηύθυναν "συνόδους") επί των Εκκλησιαστικών; Η αντιμετώπιση είναι άλλο θέμα, διότι οι αέναες αποτειχίσεις μικρών ομάδων δεν μπορούν να έχουν το αποτέλεσμα που θα είχε η εκτόπιση από την Εκκλησία των πλανεμένων ποιμένων, κάτι που θα προϋπέθετε ποίμνιο στην πλειοψηφία του σωστά τοποθετημένο, κάτι που δεν ισχύει σήμερα. Κι εγώ κι εσείς, αγαπητέ, αν στα αντιοικουμενιστικά είμαστε σωστά ενημερωμένοι, σε χίλια δυο άλλα (εκείνα αν σηκώνουν αποτείχιση) είμαστε πλανεμένοι.
Διαγραφή