Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΝΑΧΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ προς τον μητροπολιτη της Ακαρνανιας ΚΟΣΜΑ

                    
Μοναχς Νεκτάριος 
  ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας
 (μέλλουσα  κα  εθε ν γίνει μ τς εχές σας)
  Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας
…….    .       τηλ. κιν.: 6975607150

ν ερ Μον τ 7 ουνίου 2017
                                                                                                                                  Πρός
τν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Ατωλίας κα καρνανίας
π. Κοσμ.
Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου

Α΄ Ἐπιστολή

Σεβασμιώτατε
μ γάπη Χριστο κα βαθ πόνο ψυχς, πευθύνω υκς ατν τν πιστολν ες τν πατρικήν σας καρδίαν. Γνωρίζω Σεβασμιώτατε τι προέρχεσθε π εσεβ κα μαρτυρικ οκογένεια. πίσης  γνωρίζω τ ρθόδοξα φρονήματά σας, π λόγους πράξεις μολογίας σας, πο κατ καιρος κάνατε, κα χουν δημοσιευθε.
  σχάτως μως συνέβησαν πολ δυσάρεστα γεγονότα, τ ποα φορον τν ρθόδοξον πίστη μας

      1) ψευδοσύνοδος το Κολυμπαρίου χει γίνει δ κα να κριβς τος κα οδες πίσκοπος τν καταδίκασε δημοσίως ς ληστρική, οτε κα σες παρ’ λο τι διωτικς μολογετε τι ταν τέτοια. Μάλιστα κα πιτρέψατε ν διανεμηθε ατ ψευδέστατη ‘‘νακοίνωση πρς τν λα’’ τς Ι.Σ.Ε.Ε. σ πολλος Ναος τς Μητροπόλεως, ποία ποδέχεται τν ψευδοσύνοδο ατν κα μ τν τρόπο ατ κηρύξατε αρεση γυμν τ κεφαλ στν Μητρόπολή μας
       2) φαρμόζονται στν πράξη ο ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου (λλ κα περβαίνονται) φο ο οκουμενιστα ψευδεπίσκοποι, βάζουν στος ρθοδόξους . Ναος χι μόνον τος αρετικος σ συμπροσευχή, λλ κα τος λλοθρήσκους (βλέπε πισυναπτόμενες φωτογραφίες). Τ ποίμνιο δν μολύνεται Σεβ/τατε;  φορισμς λέγουν ο γιοι πόστολοι στν 45ον Κανόνα γι ποιον συμπροσευχηθε μ αρετικόν, κόμα κα μέσα σ σπίτι (βλ. Πηδάλιον σελ. 51).  Μόνον νας ρχιμανδρίτης τόλμησε, γούμενος τς . Μονς Λογγοβάρδας Πάρου κα πέβαλλε κανονικ μήνυση κατ το αρεσιάρχου Βαρθολομαίου πρν λίγους μνες [σέβομαι τν θεσμό, χι μως κα τς παναιρετικς δοξασίες κα βλασφημίες το  Πατριάρχη, κατ το γ. Πνεύματος, το Χριστο, τς Παναγίας κα τν γίων της κκλησίας μας (παραθέττω πόμνημα μ φωτογραφίες κα κείμενο που παριθμονται ο αρετικς δοξασίες κα πράξεις του)].
3)  σες Σβ/τατε δν μο επατε πρν λίγους μνες τι: ‘‘ποτ δν θ συμπροσευχηθ μ τος παπικος, οτε θ πιτρέψω ν μπον στος Ναος τς Μητροπόλεως’’; Κα πς δώσατε ελογία στν ρχιερατπίτροπον Θέρμου ρχιμπΘεοκλητ Ράπτη ν  μεταβε  στ Φανάρι, (μετ π προσκληση ερομονάχου, ποος μελλε ν χειροτονηθε πίσκοπος κε), τν Κυριακν μάλιστα τς  ρθοδοξίας  κα ν σπασθε τν αρεσιάρχη Πατριάρχη, ποος χει λα τ ναθέματα τς Ζ΄ Οκουμ. Συνόδου πάνω του, ποία πεφάνθη: ‘‘ες πάντας τος αρετικος νάθεμα.’’; κα ‘‘τος κοινωνοσιν ν γνώσει (τος αρετικος) νάθεμα’’κε, συμπροσευχήθηκε πΘεόκλητος ντός του . Ναο, μ τρες αρετικος καρδινάλιους κατ τν διάρκεια τς ΘΛειτουργίας. νέφερα προηγουμένως τν 45ον Κανόνα τν γποστόλων πο πιτάσσει φορισμό. Σς πενθυμίζω πίσης τι Β΄ Κανν τς ν ντιοχεί Τοπικς Συνόδου (χούσης οκουμενικν κύρος),  διατάσσει πως: ‘‘... κοινωνν κοινωνήτ, κοινώνητος σται’’ (Πηδάλιον σελ407). 
 
πάντηση στν ρώτησή μου ταν πέστρεψε ν λόγ π τ  Φανάρι ταν (το ἀμέσου περιβάλλοντός του, χωρς μως ν τ διαψεύσει παρών πΘεόκλητος), τι ‘‘τ Πηδάλιο σήμερα δν φαρμόζεται’’.  ραγε σπάζεσθε κα σες ατν τν βλασφημία κα αρεσηΚα πς  τν δικαιολογήσατε τν π.Θεόκλητο λεγοντάς μου σες διος, τι ‘‘δν μποροσε ν φύγει π τν .Να γιατί ταν κε Πατριάρχης!!!’’;  Μ ατν τν τρόπο δν τν καταδικάζετε σ αώνια μετανοησίαΚα  μένα  μ παρακινήσατε  ν  θετήσω τος  Ἱ. Κανόνες  πο προστάζουν ν τν χω κοινώνητο, ‘‘ν τν χεις μο επατε πνευματικό πατέρα πως πρτα, κα ν κοινωνες μαζί του, ν παίρνεις ελογία !!!’’.  Δηλαδὴ, προτιμτε σεῖς και ο ερες τς Ἱ.Μητροπόλεως, ν πακούετε στν αρετικ κα βλάσφημο Πατριάρχη Κων/πόλεως, π φόβο σεβασμό, κα δν φοβεσθε κα δν τρέμετε τν Θε ποος βρίζεται κα καταλύεται κάθε ερς Κανόνας μ τν παρουσία τν αρετικν κα λλοθρήσκων τν ναθεματισμένων μέσα στν Θ. Λειτουργία κα μάλιστα τν Κυριακή της ρθοδοξίας; Μο επατε  τι π. Θεόκλητος δν εναι αρετικός. μως Σεβ/τατε κανν τν γ. ποστόλν δν ξετάζει τ φρόνημα το συμπροσευχομένου, λλ ἐὰν συμπροσευχήθηκε κα μόνον, τν φορίζει. Σεβ/τατε, ‘‘ Θες ο μυκτηρίζεται’’ κα τ θέλημά του τ διατρανώνει μέσ τν Θεοπνεύστων Οκουμενικν Συνόδων κα τν γίων του.
4) ταν σς ζήτησα δεια γι τρεῖς μέρες ν πισκευθ τος γωνιστς πατέρες τς . Μονς γ. Παρασκευς Μηλοχωρίου Πτολεμαΐδος, ρνηθήκατε, ‘‘γιατὶ ατο χουν κάνει ποτείχιση’’, πως επατε. λήθεια πιστεύετε στος κανόνες τν . Συνόδων πο ναφέρονται στ Πηδάλιον;  Ν σς θυμήσω τν 15ον Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν. Συνόδου, (σελ. 358 Πηδαλίου-ρμηνεία γ. Νικοδήμου γιορείτου): ‘‘…ἐὰν δ ο ρηθέντες πρόεδροι ναι αρετικοί, κα τν αρεσιν ατν κηρύττουσι παρρησία, κα δι τοτο χωρίζονται ο ες ατος ποκείμενοι, κα προτο ν γένη κόμη συνοδικ κρίσις περ τς αρέσεως ταύτης, ο χωριζόμενοι ατο χι μόνον δι τν χωρισμν δν καταδικάζονται, λλ κα τιμς τς πρεπούσης ς ρθόδοξοι, εναι ξιοι, πειδ χι σχίσμα προξένησαν ες τν κκλησίαν μ τν χωρισμν ατόν, λλ μλλον λευθέρωσαν τν κκλησίαν π τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν ψευδοεπισκόπων ατν (ρα κα τν λα΄ ποστολικόν)’’.

Βέβαια βγάζετε λόγους καὶ γκυκλίους κατ το παπισμο κα κατ το οκουμενισμο, λλ συγχρόνως καλετε τος παναιρετικος οκουμενιστάς (τος ναθεματισμένους π λες τς Οκουμενικς Συνόδους) στν . Μητρόπολη πηγαίνετε σες ταν σς καλον ατοί, κα συλλειτουργετε μαζί τους, μ τος ποίους δν χετε τν δια πίστη.  Χάρις το γίου Πνεύματος (πως συμφωνον ρκετο λόγιοι τς κκλησίας μας) δν σς γκαταλείπει ταν νταλλάσετε τν Λειτουργικν σπασμν μ τος οκουμενιστάς; Κηρύξατε προσφάτως σ Κυριακάτικο Λειτουργικό Κήρυγμά σας, τ λόγιον το Κυρίου μας, τι δν μπορε Χριστιανς ν δουλεύει σ δύο Κυρίους (Μάτθ. ΣΤ΄ 24).
κάθε μία αρεση κα ο θρησκεες εναι καταδικασμένες π Οκουμεν. Συνόδους μ φορισμούς, καθαιρέσεις κα ναθέματα (κα γι σους συντάσονται μ τς αρέσεις ατές), ρα κα παναίρεση το οκουμενισμο, ποία περιέχει κα ποδέχεται λες τς αρέσεις κα τς θρησκεες, ς δος σωτηρίας, ( ποία χει καταδικασθε κα π τν Σύνοδο τν Ρώσων τς διασπορς ς αρετική).  Ο γ. πόστολοι στς Διαταγές τους, δν διατάσσουν ν φεύγουμε μακρι π φθοροποιούς ποιμένες;  Κα πόστολος: ‘‘Μ γίνεσθε ἑτεροζυγοντες πίστοις. Τίς γρ  μετοχ δικαιοσύνη κα νομία;…..Δι ξέλθετε κ μέσου ατν κα φορίσθητε, λέγει Κύριος, κα καθάρτου μ ἅπτεσθε, κγὼ εσδέξομαι μς.…’’ (Β΄Κορ. ΣΤ΄ 14-18).
σες διος μου επατε τι τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων τς ποχς μας χει μβλυνθε. Ετυχς χι λων Σεβ/τατε. πάρχει τ μικρν λεμμα, τ μικρν ποίμνιον το Χριστο, Κληρικοί, Μοναχο κα λαϊκοί, πού εναι τοιμοι χι μόνο ν χάσουν τν μισθό τους, τ Μοναστήρια τους, κα τι λλο θ τος στοιχήσει, λλ κόμα κα ν χύσουν τ αμα τους γι τν ρθ πίστη τους.
Συντάσσεσθε λοιπν Σεβ/τατε μ τος χθροὺς τῆς Παναγίας κα το Υο της(1) μ τος παναιρετικος οκουμενιστάς κα ποκηρύσσετε τος ρθοδόξους δελφος κα γωνιστές; ραγε θ δομε κα διωγμος π σς Σεβ/τατε κατ τν ρθοδόξων;  λλ ‘‘σκληρν πρς κέντρα λακτίζειν’’. Μν γίνεσθε Θεομάχος Σεβ/τατε. νακρούσατε πρύμναν
Μν πλανσθε στ δύσβατα μονοπάτια τς φυγομαχίας, τς νόχου σιωπς ( ποία εναι τ τρίτον εδος τς θεΐας κατ τν γ. Γρηγόριο Παλαμ) κα τς  συγκαταθέσεως στν παναίρεση το οκουμενισμο. Ο βαρες λύκοι (ο αρετικοί) χουν μπε πάνω π ἕναν αἰῶνα μέσα στν Μάνδρα τς κκλησίας κα καταβροχθίζουν τ πρόβατα (λλοιώνοντας τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων). γωνισθετε μαζ μ τν Χριστ πρ τς πίστεως  κα  σταματσθε  τν  διγλωσσία,  τς  τάχα  διακρίσεως (πως  νομάζουν τν προδοσία  τς πίστεως μερικο σήμερα πλανεμένοι  πνευματικο  μ  φήμη  γίου  κα παρασύρρουν  πολλούς,  κόμα  κα  πισκόπους)  κα τς πολιτικς (πως μου επατε κατ’ δίαν). Κάνουμε πολιτικ  στ  θέματα τς πίστεως Σεβ/τατε;  Κα  μάλιστα τώρα ποὺ αρεση ψηφίσθηκε Συνοδικς; Λέγει γιος Θεόδωρος Στουδίτης:
‘‘φο μωςκδηλώθηκε φανερ αρετικ σέβεια μ τ σύνοδο, πρέπει τώρα κα ελάβειά σου, μαζ μ λους τοὺς ρθοδόξους, οτε ν μνημονεύει κανένα π ατος πο λαβαν μέρος στ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θ λέγαμε σήμερα), συμφωνον μ ατήν….Γιατί Χρυσόστομος μ μεγάλη φωνή, χθροὺς το Θεο χαρακτήρισε χι μόνο τος αρετικούς, λλ κα κείνους πο κοινωνον μαζ μ ατούς’’(2).
Κα Μ. Βασίλειος μοίως:(3).  Κα  Ἅγ. θανάσιος: ‘‘….Γιατὶ ατν πο τ φρόνημα ρνούμαστε, πρέπει κα τς κοινωνίας  ν πέχουμε. Κα ἐὰν κάποιος μολογε τν ρθ πίστη, λλ κοινωνε μ ατούς, ν τν προτρέπετε ν σταματήσει ν τ κάνει· κι ν δεχθε τν σύστασή σας ν τν χετε σν δελφό. ν δ πιμένει, ν τν γκαταλείπετε. τσι θ διατηρήσετε τν καθαρ πίστη κα κενοι βλέποντάς σας θ φεληθον’’.(4)
 Κα τί θ πομε, μ εναι Πατριάρχης ρχιεπίσκοπος Μητροπολίτης; ρθοδοξία κελεύει: ‘‘κα ἐὰν μες γγελος ξ ορανο εαγγελίζται μν παρ’ εηγγελισάμεθα μν, νάθεμα στω’’. (Γαλ.Α΄ 8).    γιος Θεόδωρος Στουδίτης  λέγει: ‘‘κα ργο το μοναχο εναι τ ν μν νέχεται ν λλάξει τ παραμικρ στ Εαγγέλιο, στε ν μν συμβε, δίνοντας στος λαϊκος  παράδειγμα αρέσεως κα πικοινωνίας μ αρετικούς, ν δώσει λόγο γι τν πώλειά τους.’’ (5)       
Κλείνω τν πιστολή μου ατήν Σεβ/τατε, μ μία κόμη υκ θερμ παράκληση: Σταθετε ρθς στν στορικ ποστολή σας κα διατρανστε μ πυγμ κα λήθεια τν πόρριψη τν ποφάσεων τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Μν παρασύρεσθε οτε π τς πειλές, οτε π τν ριθμητικ περοχ τν οκουμενιστν εραρχν. λλωστε ρθόδοξος θεωρε τιμή του κα μεγάλο στέφανο, ν διωχθε, ν καθαιρεθε κα ν πάθει για την πίστη του. γ. Μάρκος Εγενικς ταν μόνος, καθς κα  Ἅγ. Μάξιμος μολογητής. λήθεια π μόνη της εναι πλειοψηφική κα δν σχύει πάντοτε τ ντίθετο.
Μν φοβσθε Σεβ/τατε. Ο γιοι τς κκλησίας μας τος ποίους ορτάζωμε πανηγυρικς, δν φοβήθηκαν ατος πο ποκτείνουν τ σμα, λλ τν Παντοδύναμο Θεό. λλωστε ληθινς πίσκοπος δν φοβται. Γι’ ατ κα κκλησία στος θρόνους τν πισκόπων πάνω πεικονίζει ετος ψιπέτας, κα κάτω λεοντάρια. Κα πόστολος λέγει: ‘‘λλ’ μες δν εμεθα νθρωποι δειλίας κα ποχωρήσεως γι ν χαθομε, λλ πίστεως γι ν σωθομε.’’(βρ. Ι΄ 39· βλ. και Ρωμ. Η΄15).
Δν δύναμαι πλέον Σεβ/τατε ν κούω ν μνημονεύεται π σς Ι.Σ.Ε.Ε ς ‘‘τῆς ὀρθοτομούσης τν λόγον τς Σς ληθείας’’, μετ τ Κολυμβάρι, ποία μνημονεύει τν μεγαλύτερο αρετικὸ ὅλων τῶν ἐποχῶν (ὅπως χαρακτήρισε τον Βαρθολομαο ὁ μακαριστός Νικ. Σωτηρόπουλος) ὡς ‘‘ρθοτομοντα τν λόγο τς Σς ληθείας’’. Τοτο θεωρ ς τν μεγαλύτερον μπαιγμ κατ το Θεο.

ΔΗΜΟΣΙΩΣ λοιπόν ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ κα ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ (βάσει το 15ου Κανόνος τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν. Συνόδου), ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ, (ο ποοι ψήφισαν αρέσεις στν Κρήτη κα λλοι ετε τς ποδέχθηκαν μὲ δηλώσεις των, ετε δια τς σιωπῆς). Μ μία τέτοια ρωϊκ κα γιοπατερικ νέργεια, θ μοιάσετε το γ. Μάρκου το Εγενικο κα τν λλων μεγάλων μολογητν. Κάντε το γιε Δέσποτα κα θ προστρέξει λος ρθόδοξος κλρος κα λας ν σπαστε τ γιασμένα ποδαράκια σας. Τότε θ δομε τος πολυέλαιους τν . Ναν μας ν σειονται πανηγυρικ κα θ κούσωμε τος γ. γγέλους π τν Οραν ν ψάλλουν: ‘‘τν δεσπότη κα ρχιερέα μν’’.
Στν ντίθετη μως περίπτωση σες προσωπικ κα ο πόλοιποι εράρχες θ εστε ατία τν περχομένων δεινν (πως μς διδάσκει στορία (6) και οἱ Προφήτες) κα τς βαρις λυσίδας πο θ δέσει τν ρθοδοξία.Τότε θ σκοτεινιάσει ορανός. Ο καμπάνες τν . Ναν θ κτυπον λυπητερ κα ‘‘ργ το Θεο’’ θ πέσει πάνω σ’ λους μας. Τότε γι λους μς τος πιστος στν Πατερικ Παράδοση, δν θ μένει παρ μόνη δυνατότης ελογημένης ντίδρασης, Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ π σους εράρχες χουν δη δεχθε θ δεχθον τς ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Σς κετεύω, μν πιτρέψετε τ μεγάλο κακ στν τόπο μας.                       
Μετ’ ἀγάπης Χριστοῦ καὶ το προσήκοντος σεβασμο                    ΜοναχςΝεκτάριος 

/γρ.: 1) Σχίσμα  στν  κκλησία χουν δη κάνει  ο παναιρετικο οκουμενιστς καὶ ὄχι ο ποτειχιζόμενοι π ατος  (βλ. ς νω 15ον  Κανόνα Πρωτοδευτέρας Οκ. Συνόδου). 


--------------
(1) μφάνιση τς Παναγίας στν σκητ τς .Μονς Ζωγράφου γ. ρους Γέροντα Γαβριήλ, πο το επε: ‘‘πελθε ταχέως εἰς την Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τους Μοναχούς και τον Καθηγούμενον ὅτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ και τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὅστις ἀσθενεῖ τῶ πνεύματι και φοβηθῆ ἂς κρυφθῆ ἔως ἂν παρέλθῃ ὁ πειρασμός. Οἱ δε ἐπιθυμοῦντες τοὺς μαρτυρικούς στεφάνους ἂς παραμείνουν ἐν τ Ἱ. Μον’’. Ο χθρο σαν ο στρατιτες τν λατινοφρόνων ατοκράτορος Κων/πόλεως κα το αρετικο ψευδοπατριάρχου . Βέκκου, ( ποος μπρς στος σημερινος οκουμενιστάς εναι μαθητούδι). 
(2) Φιλοκαλία, Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ. Α΄ πιστολ 39η .
(3) ‘‘Ατος πο προσποιονται τι κρατον κα μολογον τν ρθόδοξη πίστη, μως γίνονται συγκοινωνο μ τος τερόφρονες αρετικούς, ἐὰν δεχθον παραγγελία ν πομακρυνθον κα δν τ κάνουν, (ατούς), χι μόνο ν μ τος δεχόμαστε στ Θεία Κοινωνία, λλ οτε δελφος ν τος νομάζουμε’’ Ν. Βασιλειάδη, γ.Μάρκος Εγενικς κα νωσις τν κκλησιν. κδ. « Σωτρ» θναι 1972, σελ. 95.  
(4) γ.θανασίου, Τος τν μονήρη βίον σκοῦσι PG 26,1188 BC.
(5) Φιλοκαλία, γ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’ πιστολ 39η.
(6) π.χ. α) Ἡ ἄλλωση Κν/πόλεως, λόγω το συλλείτουργου μ τος παπικος στν γ.Σοφία στς 12/12/1452 τοι 6 μνες πρ τς λώσεως (πως μολογε γιασμένος μακαριστς Γέροντας π.φραμ Κατουνακιώτης). β) μικρασιατικ καταστροφή, λόγω τς παναιρετικς οκουμενιστικς Πατριαρχικς γκυκλίου το 1920 (εχαν δη προηγηθε λλες δύο παρόμοιες αρετικς γκύκλιοι το 1902 κα 1904κα τς λώσεως το Πατριαρχείου π τος οἰκουμενιστάς (π τς ρχς δη το 20ο αώνα). Τότε μ τν πόλεμο, Κύριος βγαλε π τν δικαιοδοσία τν αρετικν Πατριαρχικν, λον τν λα τς Μικρς σίας μ τν θάνατο κα τν προσφυγιά, σώζοντάς τους π τν αρεση. γ)  Τ λεγόμενα Σεπτεμβριανά: εχαν μείνει 150.000 λληνορθόδοξοι στν Κν/πόλη, ταν μασόνος Πατριάρχης θηναγόρας τ 1955, ρχισε τος ναγγαλισμος μ τν αρεσιάρχη πάπα Ρώμης κα Κοινωνοσε τος παπικος στν Κων/πολη κα προέτρεπε τος ρθοδόξους τῆς ταλίας, ν πηγαίνουν ν Κοινωνον στν ‘‘καλ’’ (λύκο) πάπα. Τότε, π Μεντερς πρωθυπουργο τς Τουρκίας, ο μιάγριοι Λαζο φανατικο μωαμεθανο (φο τος μετέφεραν μ πούλμαν μισθωμένα π τν κυβέρνηση τν Τούρκων) σπασαν κα κατέστρεψαν τ πάντα τν λλήνων, καταστήματα, σπίτια, κκλησίες, φόνευσαν τος περισσοτέρους ερες κα πολ λα κα βίασαν τς γυνακες τν ρθοδόξων, ναγκάζοντάς τους ν φύγουν πρόσφυγες κα ατο π τν Πόλη. τσι σώθηκαν κα ατο π τν αρεση τν λατινοφρόνων κα τόν οκουμενισμό πού ρχισε ν καλπάζει στν Κων/πολη.   Κα δ) σημερινς πόλεμος στν Συρία, λόγω τς νώσεως πο πέγραψε τότε «ρθόδοξος» οκουμενιστς Πατριάρχης ντιοχείας μ τος αρετικος μονοφυσίτες τς Συρίας, πρ λίγων τν. Τ 2 κατομμύρια λληνορθοδόξων τς Συρίας κδιώχθηκαν, μαρτύρησαν φυγαν πρόσφυγες στν λλάδα, κα λλο, σωζόμενοι π τν ψευδένωση μ τος αρετικος μονοφυσίτες.
 [Βλέπουμε λοιπόν, τι Θες πεμβαίνει στς περιπτώσεις πο κινδυνεύει πίστη τν ρθοδόξωνπιτρέποντας ναν πόλεμο, κα τος μετατοπίζει μ τν προσφυγιάγι ν μν πέσουν ο ρθόδ. Χριστιανο στν λέθρια αρεση κα χαθονΚατότε σαν στ προσκήνιο ο αρέσεις κα εδαμε τί μεγάλες καταστροφς πέτρεψε Θες ν γίνουν. Τώρα πού ναπτσσεται κα πεκτείνεται ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ποία ψηφίσθηκε μάλιστα μ σύνοδο, καταλαβανουμε (πως προφητεύουν κα ο γιοι τς κκλησίας μας, παλαιο κα νεώτεροι), τί καταστροφ θ ρθη;  Κα ατ πολ μεγάλη  καταστροφ θ προέλθει ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, τν ρχιερέων, το ερατείου κα τν Μοναχν κατ πρτο λόγο, πού δν ντιδρον πως πρέπει γι ν ποτρέψουν τν πνευματικ λλοίωση τν πιστν κα ν ντισταθον στν παναίρεση, λλ ΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ, καθς κα τς ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ  κλήρου κα λαο]. 
  
[Σήμερα, ποιος δν εναι ποτειχισμένος, π τος οκουμενιστέςεναι ποτυχημένος  στν  πίστη].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου