Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 
του μοναχου ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ
 
ν ερ Μον τ 17 ουλίου 2017
                                     
                                                                                             
Πρός
τν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Ατωλίας κα καρνανίας
π. Κοσμ.
Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου

Σεβασμιώτατε
στὶς 07/07/2017 ἐνῶ εἶχε ἤδη γραφεῖ ἡ α΄ ἐπισυναπτόμενη ἐπιστολή μου, ἔγινε ἡ πρώτη Πανηγυρικὴ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Βλασίου τοῦ ἐν Σκλαβένοις. Γιὰ τὸν ἑορτασμὸ προσκαλέσατε, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ τοὺς Μητροπολ. Ἀδριανουπόλεως Ἀμφιλόχιο καὶ Πρεβέζης Χρυσόστομο, σκανδαλίζοντας τὸν κλῆρο καὶ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖοι ἔλαβαν μέρος στὴν ληστρικὴ σύνοδο τοῦ Κολυμβαρίου καὶ ὑπέγραψαν προδίδοντες τὸν Χριστό, τοὺς ὁποίους προσφωνήσατε, εὐχαριστή-σατε καὶ συλλειτουργήσατε μαζί τους, ἀνταλλάσσοντας τὸν Λειτουργικὸ ἀσπασμό, σὰν νὰ μὴν ἔκαναν τίποτε τὸ ἐπιλήψιμο. Ἐπίσης εὐχαριστήσατε ἰδιαιτέρως τὸν ‘‘Παναγιώτατον οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ.Βαρθολομαῖον καὶ τὴν Πατριαρχικὴν Σύνοδον’’, γιὰ τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἁγίου μας, καθὼς καὶ ‘‘τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ.κ. Ἱερώνυμον καὶ τὴν Δ.Ι.Σ. γιὰ ὅλες τὶς ἀπαιτούμενες ἐνέργειες’’ ὅπως ἀναφέρετε στὸ ἐπίσημο Ἰστολόγιό της. Ι.Μητροπόλεως. Καὶ τὸ περασμένο ἔτος, στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ προσκαλέσατε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κρήτης Εἰρηναῖο πρωτεργάτη καὶ διοργανωτὴ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου  καὶ δεινὸν ἐπαινετὴ τῶν αἱρετικῶν ἀποφάσεών της, οἰκουμενιστῆ, ὁ ὁποῖος δέχεται τὸν πάπα ὡς κανονικὸν ἐπίσκοπον, ἐνῶ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ἔλεγε ‘‘τὸν πάπα νὰ καταράσθε γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία’’. Αὐτὸν λοιπὸν φέρατε τάχα νὰ λαμπρύνει τὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ; Καὶ μήπως ὁ Ἅγιος νουθετώντας σας, ἐπέτρεψε ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες νὰ παταχθεῖ ὁ αὐχένας σας καὶ νὰ μὴν μπορεῖτε νὰ σηκώσετε τὸ κεφάλι σας, (παρὰ μόνο μὲ τὸ χέρι σας), θέλοντας νὰ σᾶς κάνει νὰ καταλάβετε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ὅτι σὰν κεφαλὴ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Αἰτολοακαρνανίας, πέσατε, λόγω τῆς συμμείξεώς σας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς προδότες τῆς πίστεως  οἰκουμενιστᾶς, τοὺς ὁποίους προσκαλέσατε ὡς μὴ ὀφείλατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἁγίου, ἀμαυρώνοντας τὴν; Συντάσεσθε λοιπὸν μὲ τοὺς προδότες τῆς Ἀμωμήτου Πίστεώς μας Σὲβ/τατε; Ἐφ’ ὅσον τοὺς προσφωνεῖτε, τοὺς ἀσπάζεσθε, τοὺς εὐχαριστεῖτε, ταυτίζεσθε μὲ αὐτοὺς τοὺς βαρεῖς λύκους (δὲν εἶναι δικός μου ὁ χαρακτηρισμὸς ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου (Πράξ.Κ’29) καὶ τοὺς προβάλλετε στὸν λαό, δὲν προωθεῖτε καὶ σεῖς τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ; Ἀλλά ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία τῶν Ὀρθοδόξων δὲν θὰ καταστραφεῖ, ‘‘οὐδὲ πύλαι ἅδου κατισχύσουσιν αὐτῆς’’. Τὸ ποίμνιο κινδυνεύει σήμερα ὂχι κυρίως ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς, ἀλλά δυστυ-χῶς ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντας ἰδίους  ποιμένας του.
 
Ὑπάρχουν εὐτυχῶς καὶ μερικοὶ ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ στὶς ‘‘προδοτικὲς’’(ὅπως ὁ ἴδιος εἴπατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Βλασίου)  μέρες μας, ποὺ ἀντιστέκονται μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν θὰ προδώσουν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη τους, οὔτε  θὰ  τὴν  παραδώσουν στοὺς ἀνόμους αἱρετικούς. Θὰ πολεμή-σουν μέχρις ρανίδος αἵματός τους, ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι  καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ νικήσουν (γιατί ‘‘ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἴνα νικήση’’). Ἀλίμονο σ’αὐτοὺς ποὺ θὰ βρεθοῦν ἀπέναντί Του. Θὰ τοὺς λικμήσει σὰν τὸ ἄχυρο καὶ θὰ τοὺς ἐξαφανίσει. Καὶ σεῖς Σὲβ/τατε μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμ-βαρίου δὲν στραφήκατε ἐναντίον Του, ἐφόσον συντάσεσθε μὲ τοὺς ἐχθρούς Του;
Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγ.Μεγαλομ.Μαρίνης, ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σας καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι: Α) Δὲν καταγγείλατε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης παρ’ὅλο ὅτι ἔχει περάσει ἕνας ὁλόκλη-ρος χρόνος ἀπὸ τὴν σύγκλησή της, Β) Ἀποδεχθήκατε στὴν πράξη τὴν ψευδοσύνοδο, μὲ τὸ νὰ ἐπιτρέψετε τὴν διανομὴ τῆς ψευδοανακοινώσεως πρὸς τὸν λαό, τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. στοὺς Ι.Ναοὺς τῆς  Μητροπόλεως καὶ ἔτσι κηρύξατε αἵρεση γυμνῆ τῆ κεφαλῆ. Γ) Προσκαλεῖτε καὶ προβάλλετε τοὺς οἰκουμενιστᾶς (ἤτοι κακῶς συναναστρέφεσθε*) στὸ ποίμνιό σας, ἀντὶ νὰ τοὺς πολεμᾶτε μὲ τὰ ὄπλα τῆς Πατερικῆς Ἀληθείας καὶ νὰ τοὺς ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸ ποίμνιο.  Δ) Δεν καταγγείλατε τον Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και τους Μητροπολίτες που ἐκάλεσαν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους σε συμπροσευχή ἐντός ταῶν Ἱ.Ὀρθοδόξων Ναῶν, με ἀποτέλεσμα να μολύνεται το ποίμνιο και να εἶναι συνάμει ἀφορισμένο ἀπο τους Ἱ.Κανόνες. Ε) Δικαιολογεῖτε τὶς συμπροσευχὲς Ἀρχιμανδρίτου τῆς Μητροπόλεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χωρὶς κἂν νὰ τὸν ἐπιτιμεῖτε παρὰ τοὺς Ἱ.Κανόνες τῆς  Ἐκκλησίας μας, καθὼς καὶ τὴν αἳρεση, ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. ΣΤ) Κοινωνεῖτε μὲ τοὺς συμμετέχοντες στὴν ψευδοσύνοδο, οἱ ὁποῖοι συμπροσευχήθηκαν Συνοδικῶς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καρδινάλιους καὶ πρωτεστάντες ἐντός του Ἱ.Ναοῦ τοῦ Ἄγ.Μηνᾶ Ἡρακλείου Κρήτης, κατὰ τὴν περίοδο διεξαγωγῆς τῆς ψευδοσυνόδου καὶ σύμφωνα μὲ τὸν β’ Ἀντιοχείας εἶναι ἀκοινώνητοι.
Δια τῆς παρούσης δηλώνω ὃτι ἀνήκω στην μίαν Ἁγίαν καθολικήν και Ἀποστολικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, χωρίς να ἐχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας. Περιμένω  και σᾶς Σεβ/τατε και ὃσους ἐξέπεσαν της Ὀρθοδόξου πίστεως, συντασσό-μενοι με τους παναιρετικούς οἱκουμενιστάς, να ἐπιστρέψετε στην  Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ὑπάρχει ἐκεῖ, ὃπου εἶναι και ἡ ἀλήθεια τῆς πίστεως (1) και τότε θα με βρῆτε ἐκεῖ και θα ἀσπασθοῦμε ἀλλήλοις. Ἀμήν γένοιτο.
               
                                                                                                Με ἀγάπη Χριστοῦ  και μετά  
                                                                                                         το προσήκοντος σεβασμο
                                                                                                              π.Νεκτάριος Μοναχς








--------------
(1) Ὁ Ἃγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς λέγει ὃτι οἱ αἱρετικοί ‘‘οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί, ὡς μη τῆς ἀληθείας ὁντες’’ (Γρηγορίου Παλαμᾶ Ἃπαντα β’627.Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου 2-4) 
  

Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:
1) Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10) 
2) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς  Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός (ΒΕΠΕΣ 33, 199).
 3) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφω-νοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’.    
4) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ (Πράξ.5,39)
5) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.
6) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’  (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C)  
7) Ὁ Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).        
8) Ὁ Ἅγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως:  ‘‘Ὅσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν. Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.   

3 σχόλια:

  1. Δόξα τω Θεώ που τον φώτισε .

    Καλώς μας ήλθες αδελφέ .

    Πλήν όμως με το συμπάθιο η μετάνοια είναι πρωτίστως ΑΥΤΟΜΟΜΦΗ και ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΣΗ

    Ναι σε ομολογιακή κατεύθυνση το κείμενο πλήν όμως ενώ αναφέρεται ορθώς " και ὃσους ἐξέπεσαν της Ὀρθοδόξου πίστεως, συντασσόμενοι με τους παναιρετικούς οἱκουμενιστάς, να ἐπιστρέψετε στην Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ " δεν βάζεις και τον εαυτό σου μέσα ,Δεν αναφέρεις ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ μνημονεύων τα αμνημόνευτα εξέπεσες της ιδιότητας του Χριστιανού .

    Η Μετάνοια είναι πρωτίστως ΑΥΤΟΜΟΜΦΗ και ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ξαναλέω .
    Και φυσικά επειδή δημοσίως μέχρι τώρα μνημονεύων εξέπεσες
    οφείλεις δημοσίως ως εκπεσών της πίστεως να επανέλθεις

    Οφείλεις ΛΙΒΕΛΟ που να ομολογεί την ΠΤΩΣΗ και να αναθεματίζει πλήρως την αίρεση και να ομολογεί και να διαβεβαιώνει την ορθή πίστη .

    Και οφείλεις εσείς μέν να μνησθείτε τον λόγο του Κυρίου ( Ματθαίου 11:21Οὐαί σοι, Χοραζίν· οὐαί σοι, Βηθσαϊδά· ὅτι εἰ ἐν Τύρῳ καὶ Σιδῶνι ἐγένοντο αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν ὑμῖν, πάλαι ἂν ἐν σάκκῳ καὶ σποδῷ μετενόησαν. ) και να προσέλθετε ταπεινά και ΔΗΜΟΣΙΑ εν σάκκω και σποδώ, με πένθος και ή ειλικρινή μεταμέλεια ο δε Ιερέας να σας υποδεχθεί με Χρίσμα και μετα φανών και λαμπάδων και πομπής και δοξολογίας στον Θεό που σας φώτισε και σας απελευθέρωσε εκ των δεσμών του σατανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωστε λοιπον "φιλοοικουμενιστης"και ο Αιτωλοακαρνανιας;τοση πολλη τυφλωση επιτελους;Μα αν υπαρχει ενας παραδοσιακος και ακραιφνης ορθοδοξος ιεραρχης στην Ελλαδα ,αυτος ειναι ο Κοσμας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβαζω: " Ωστε λοιπον "φιλοοικουμενιστης"και ο Αιτωλοακαρνανιας; τοση πολλη τυφλωση επιτελους;Μα αν υπαρχει ενας παραδοσιακος και ακραιφνης ορθοδοξος ιεραρχης στην Ελλαδα ,αυτος ειναι ο Κοσμας!!!!!!"

    Και ? Τόσο ακραιφνης ορθοδοξος ιεραρχης και μνημονεύει τον παπικό Βαρθολομαίο τον παν αιρεσιάρχη της Ληστρικής τον εχθρό του Θεού ?

    Ελεγε ο Αγιος Μαρκος "Να, εγώ ο Μάρκος ο αμαρτωλός σας λέγω ότι εκείνος που μνημονεύει τον Πάπα ως ορθόδοξο αρχιερέα, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόση στο σύνολό του όλον τον παπισμό μέχρι και αυτό το ξύρισμα της γενειάδος. Και όποιος έχει φρόνημα λατινικό, θα κριθή με τους Λατίνους και θα θεωρείται παραβάτης της πίστεως. "
    Αναλόγως λέγω : Εγώ ο Σωτήριος ο αμαρτωλός σας λέγω ότι εκείνος που μνημονεύει τον Βαρθολομαίο ως ορθόδοξο αρχιερέα, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόση στο σύνολό του όλη την ληστρική της Κρήτης μέχρι τρίχας και αυτό το ξύρισμα της γενειάδος θα είναι όπως στο ΠΣΕ. Και όποιος έχει φρόνημα και δέχεται σαν εκκλησία τις αιρεσεις , θα κριθή με τους αιρετικούς και θα θεωρείται ήδη παραβάτης της πίστεως.

    Να ξέρης δε καλά ότι η ψευδοένωσις εκκλησίας και αιρετικών του "ινα πάντες έν ώσι ¨" του Βαρθολομαίου με την χάρι και την δύναμι του Θεού πολύ σύντομα θα διαλυθή και το δόγμα των οικουμενιστών , αντί να καθιερωθή με την ψευδοσύνοδο, κάτι που πολύ το επεδίωκαν, ακόμη περισσότερο ανατράπηκε και ελέγχθηκε και παντού καταγγέλλεται ως βλάσφημο και δυσσεβές. Και αυτοί οι ίδιοι οι οποίοι το επικύρωσαν, δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους και να το υποστηρίξουν.

    Ο λόγος του Θεού και η δύναμις της αληθείας δεν περιορίζεται, μάλλον τρέχει και καρποφορεί. Εχουμε εντολη όχι αρχιερέα αλλά λύκο μισθωτό να τον θεωρούμε. Βάζουμε κάτω από τον έλεγχο τους αλιτηρίους και παραβάτες της ορθής πίστεως και των πατρικών θεσμών, να τους δίώξουμε από παντού ως καθάρματα,Οχι ως επισκόπους αλλά ούτε καν ως Χριστιανούς τους μνημονεύουμε και ως αιρετικούς τους αναθεματίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου