ΣΧΟΛΙA ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ
=====
του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη
1)
Ο αοίδιμος επίσκοπος ενήργησε μεν μεμονωμένως (αναφερόμαστε στο Μάρτιο
του 1970, Β Κυριακή των Νηστειών) (τον ακολούθησαν μετά ταύτα οι επίσης
αείμνηστοι Φλωρίνης Αυγουστίνος και Παραμυθίας Παύλος, ενώ συμφώνως προς
δημοσιεύματα της εποχής επρόκειτο να προβεί στη διακοπή του μνημοσύνου
και ο επίσης κεκοιμημένος αγωνιστής της Ορθοδοξίας και φιλοπαραδοσιακός
Μηθύμνης Ιάκωβος), πλην, όμως, στηρίχθηκε επί του οικοδομήματος των
Θείων και Ιερών Κανόνων (ΙΕ΄ Κανών της ΑΒ΄ Συνόδου).
Ακουέτωσαν
ταύτα κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες που ομίλησαν περί ΔΗΘΕΝ
ακυρότητος των μυστηρίων των τελουμένων υπό επισκόπων που διακόπτουν τη
μνημόνευση του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.
2)
Οι σκανδαλώδεις αθηναγόρειες δηλώσεις διελάμβαναν ότι τα περί πρωτείου
και αλαθήτου φρικώδη αιρεσιολογήματα των αιρετικών παπικών αποτελούν
απλά και ασήμαντα εκκλησιαστικά έθιμα!!
3)
Την ίδια εποχή (Μάρτιος 1970) ο τότε Χαλκηδόνος Μελίτων Χατζής
(πνευματικός πατήρ του νυν πατριάρχου Βαρθολομαίου) από τον άμβωνα του
καθεδρικού ναού Αθηνών εξεφώνησε την Κυριακή της Τυρινής ένα
επιεικέστατα τρισάθλιο κήρυγμα που προκάλεσε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ
σωρεία σφοδρών αντιδράσεων από την πλευρά επισκόπων, καθηγητών
Πανεπιστημίου των Θεολογικών Σχολών (καμία σχέση με τους σημερινούς,
πλην ολίγων και επαινετέων εξαιρέσεων, υπηρέτες του οικουμενισμού και
της εκκοσμικεύσεως), καθηγουμένων ιερών μονών, ιεραποστολικών
αδελφοτήτων, επιστημόνων και πλήθους πιστών. Δυστυχώς το σκανδαλωδέστατο
αυτό κήρυγμα προβάλλεται από "ορθόδοξα" ιστολόγια και ιστοτόπους ιερών μητροπόλεων...
Στην
πρωτοπορεία των σχετικών αντιδράσεων βρέθηκαν οι μακαριστοί Φλωρίνης
Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, Παραμυθίας Παύλος και Παροναξίας
Επιφάνιος (υπέβαλαν μηνητύριο αναφορά στην τότε ΔΙΣ) καθώς και οι π.
Φιλόθεος Ζερβάκος (υπέβαλε μηνυτύριο αναφορά κατά των Αθηναγόρα,
Μελίτωνα και Αμερικής Ιακώβου), Παναγιώτης Τρεμπέλας, Κωνσταντίνος
Μουρατίδης (υπέβαλε μήνυση στην τότε ΔΙΣ), π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
και άλλοι.
4) Μήπως τη θέση του Μελίτωνα Χατζή έχουν καταλάβει "πρώτος και καλλίτερος" ο Ιωάννης Ζηζιούλας και "δεύτερος και πολλά υποσχόμενος" ο Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης;
5)
Πού η εφάμιλλη των προαναφερθέντων ιεραρχών ευαισθησία επί ζητημάτων
νοθεύσεως του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους από την πλευρά των σημερινών
επισκόπων; Αντί για μηνυτήριες αναφορές και διακοπή μνημοσύνου
αβρότητες, χαριεντισμοί, υποδοχές μετά τιμών του σκανδαλοποιού πατριάρχη
και συλλείτουργα με τον ίδιο και τον Προύσσης από τη μεριά
φιλοπαραδοσιακών, κατά τα άλλα, επισκόπων! Και μη χειρότερα!
Διαβαζω: ...Ο αοίδιμος επίσκοπος ενήργησε μεν μεμονωμένως..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ !Το αντίθετο , το να ενεργήσει στα πλαίσια μάδας δεν είναι τυρία ? Οταν διάβαζα για συντεταγμένες αποτειχίσεις το μυαλό μου πήγαινε στό ότι απαγορεύονται στην εκκλησία η τυρία και οι σέκτες ( secta, (εκ του ρήματος sequor "ακολουθώ") περιγράφεται γενικά μια μικρή οργανωμένη ομάδα προσώπων με ίδιες πεποιθήσεις ) και η βεβαιότητα οτι εξ αυτών δεν πρόκειται να βγεί τίποτα μα τίποτα καλό .Πράγμα που εκ των πραγμάτων προκύπτει . Ο "οργανωμένη δράση των αντι οικουμενιστών " μάλλον εκτόνωνε και εκτονώνει την αντίδραση του Λαού του Θεού παρά εμπόδιζε και εμποδίζει την παναίρεση .
Σε τελευταία ανάλυση τι άλλο είναι ο οικουμενισμός από το υπό τον ποντίφικα Πάνθεον της Ρώμης ? Οι ἅγιοι πάντες διὰ πίστεως κατηγωνίσαντο βασιλείας, εἰργάσαντο δικαιοσύνην, ἐπέτυχον ἐπαγγελιῶν, ἔφραξαν στόματα λεόντων, ἔσβεσαν δύναμιν πυρός, ἔφυγον στόματα μαχαίρας ... ΑΛΛΑ στο ΠΑΝΘΕΟ όλων των δαιμόνων δεν πρόσφεραν θυμίαμα ούτε ποτέ έπαυσαν να λένε οτι είναι ΠΑΝΘΕΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ και της ΑΠΩΛΕΙΑΣ ....
Οχι μόνο όσοι θυμίασαν αλλά και όσοι δια πλαγίας οδού πήραν πιστοποίηση οτι τάχα θυμίασαν εξέπεσαν της πίστεως .
Για τους οικουμενιστές είναι Μυστήριο, η μεγάλη Βαβυλώνα, η μητέρα των πορνών και των βδελυγμάτων της γης και κοινωνούν απο το χρυσό ποτήρι της αποστασίας που είναι γεμάτο από βδελύγματα και ακαθαρσίες της πορνείας της αίρεσης της ληστρικής
Αν κλέψω ενα καρπούζι και μετανοήσω δεν πρέπει να βγάλω το καρπούζι απο την μασχάλη μου ? Αρκεί να λέω ήμουν με τους κλέφτες και τώρα δεν είμαι ?
Αν μετανοήσει .... ένας εργάτης του οικουμενισμού ... αρκεί να λέει ήμουν μαζί τους αλλά δεν είμαι τώρα ? Δεν πρέπει να σταματήσει να συνιστά ως ιερά τα ανίερα ως Ποτήριο του Κυρίου το ποτήριο των δαιμονίων ?
Οι χριστιανοί δεν συγχέουν το ποτήρι των δαιμονίων με το Ποτήριο του Κυρίου .Και σήμερα όχι μόνο όσοι θυμίάζουν την παναίρεση αλλά και όσοι δια της πλαγίας προσπαθούν να μην υποστούν το κόστος της ομολογίας εκπίπτουν της πίστεως και όποιος συνιστά σε χριστιανούς να κοινωνούν στους ναούς της παναίρεσης το φίδι που ξεγέλασε την Εύα μιμείται .
Για το κανονικό αδίκημα της "τυρίας" δεν είχαν κατηγορήσει (και μηνύσει) το 1973 τον τότε Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Κοτσώνη οι αγωνισταί Μητροπολίται Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος Νικολάου και ο Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης;... (oι οποίοι υπήρξαν και πρωταγωνισταί εις την ανατροπήν του (του Κοτσώνη) τον Μάϊο του ΄73 εις την Ιεραρχίαν;
ΔιαγραφήΤα έχει λησμονήσει αυτά ο αγωνιστής ιατρός κ. Λυκούργος Νάνης;
ΔΙΟΓΕΝΗΣ