Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017

«Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι».

«Υπέρ των αθέων βουλευτών του Κυρίου δεηθώμεν»


Ευχές για τους ασεβείς στη Μητρόπολη Καλαβρύτων

Ευχές για τους «ασεβείς», «άθεους» και «άπιστους» βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, για να... μετανοήσουν, θα διαβάζονται κατά τη θεία λειτουργία στους ναούς της Μητρόπολης Καλαβρύτων.

Οι πρόσφατες προκλητικές δηλώσεις του Νίκου Βούτση, ο οποίος επιχείρησε να διεγείρει τα αντικληρικαλιστικά ανακλαστικά του ακραία αριστερού εκλογικού ακροατηρίου του ΣΥΡΙΖΑ, διαμόρφωσαν κλίμα έντονης δυσφορίας στο εσωτερικό της Ιεραρχίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, οι ιερείς αποφάσισαν να υιοθετήσουν την πρόταση του μητροπολίτη Αμβροσίου για την προσθήκη στη Μεγάλη Συναπτή (στην αρχή της θείας λειτουργίας μετά το «υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους») της αίτησης «υπέρ των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών, του Κυρίου δεηθώμεν», η οποία, όπως οι υπόλοιπες αιτήσεις της Μεγάλης Συναπτής, λέγεται φανερά και δυνατά.

Επίσης, η ευχή μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων «Του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου» στο τέλος, μετά την φράση «υπέρ της Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας», να τροποποιηθεί ως εξής: «Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι». Η ευχή αυτή λέγεται μυστικώς.

8 σχόλια:

  1. Τέρμα το "Υπέρ του ευσεβούς ημών Έθνους, πάσης Αρχής και Εξουσίας εν αυτώ, του κατά ξηράν θάλασσαν και αέρα φιλοχρίστου ημών στρατού, του Κυρίου δεηθώμεν. "???
    Μπά ? Και γιατί δεν λένε Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Πατριαρχών και επισκόπων ημών της ληστρικής της Κρήτης , των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως κτλ κτλ ...

    Ας δούμε τον διάλογο του Κυρίου μας με τον Πιλάτο .

    10 λέγει ουν αυτώ ο Πιλάτος· εμοί ου λαλείς; ουκ οίδας ότι εξουσίαν έχω σταυρώσαί σε και εξουσίαν έχω απολύσαί σε; 11 απεκρίθη Ιησούς· ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ εμού, ει μη ην σοι δεδομένον άνωθεν· δια τούτο ο παραδιδούς με σοι μείζονα αμαρτίαν έχει.

    Και ας σκεφτούμε ... οι άρχοντες θα είχαν εξουσίαν ουδεμίαν κατ ημών ει μη ην αυτοίς δεδομένον άνωθεν ?
    Και μήπως αυτοί που μας παράδωσαν σε αυτούς έχουν μεγαλύτερη αμαρτία ?

    Η πνευματική αιτία όσων τραβάμε είναι η αποστασία των οικουμενιστών . Αυτοί οι προδότες έχουν μεγαλύτερη αμαρτία ... Οἱ Χριστιανοί, ζώντας στὴν ἐποχὴ τῆς Χάριτος, ἔχουμε χρέος, σύμφωνα μὲ τὴν ἐπιταγὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου, νὰ εὐ­χόμαστε ἀγαθὰ «ὑπὲρ πάντων τῶν ἐν ὑπεροχῇ ὄντων» (Α΄ Τιμ. β΄ 2)και μην ξεχνάμε και το «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι»; (Λουκ. κγ΄
    Παραλλήλως ὅμως, ὅταν βλέπουμε τὶς συνέπειες τῆς ἀποστασίας ἀπὸ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, τότε καταλαβαίνουμε τί σημαίνει τὸ «Πρόσθες αὐτοῖς κακά, Κύριε, πρόσ­θες αὐτοῖς κακὰ τοῖς ἐνδόξοις τῆς γῆς» (Ἡσ. κς΄ ).
    «Προαγορευτικόν», δηλαδὴ προφητικὸ εἶναι ἐ­δῶ τὸ «πρόσθες» ,ὁ Προφήτης «προλέγει τὸν ὄλεθρον τῶν διωκόντων τοὺς εὐσεβεῖς...

    Τί να πώ ? Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι σωστό αυτό να βάζεις στην Εκκλησία δημόσια ευχές για τους απίστους.
    Η Εκκλησία δημόσια ποτέ δεν εύχεται για τους άπιστους και αιρετικούς. Μόνο ιδιωτικά μπορεί να προσεύχεται ο πιστός γι΄ αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέτε " Δεν είναι σωστό αυτό να βάζεις στην Εκκλησία δημόσια ευχές για τους απίστους.
      Η Εκκλησία δημόσια ποτέ δεν εύχεται για τους άπιστους και αιρετικούς. Μόνο ιδιωτικά μπορεί να προσεύχεται ο πιστός γι΄ αυτούς."
      Απάντηση : Σωστό εν μέρει . Ακόμα και επί διωγμών επί Νέρωνα πχ η επί τουρκοκρατίας αλλά και τώρα στις μουσουλμανικές χώρες δεν μνημονεύεται ο "ελέω Θεού" πολιτικός άρχων ? Διοτι "ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ εμού, ει μη ην σοι δεδομένον άνωθεν· " Και βέβαια στην ιερή παράδοση είναι ο δημόσιος έλεγχος από άμβωνος της πολιτικής εξουσίας οταν παραβαίνει τον νόμο του Θεού πχ Μεδιολάνων Αμβρόσιος ή ιερός Χρυσόστομος ...κτλ

      Για τους αιρετικούς όσο αφορά την μνημόνευση ναι έτσι είναι !Δεν μνημονεύονται για κανένα λόγο στην εκκλησία .Και σας ευχαριστώ για την επισήμανση σας !!!

      Δεν βλασφημεί τον Θεό όποιος λέει ναι ξέρω τον Βαρθολομαίο αιρετικό ... αλλά τι άλλο είναι η μνημόνευση του απο μια ευχή για να ορθοδρομήσει ο αιρετικός ?
      Φυσικά και η μνημόνευση δεν είναι ευχούλα υπερ υγείας αλλά ΠΛΗΡΗ ομολογία ταύτισης πίστης και φρονήματος αλλά και σαν απλή ευχή να την δείς υπέρ αιρετικού είναι αμαρτία να αναφέρεις προ του Κυρίου το όνομα των εχθρών του .


      Ναι ! Η Εκκλησία δημόσια ποτέ δεν μνημονεύει αιρετικούς.
      Απολογητικά αφενός μεν σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας και απο την άλλη διευκρινίζω οτι οταν λέω " Τέρμα το "Υπέρ του ευσεβούς ημών Έθνους, πάσης Αρχής και Εξουσίας εν αυτώ, του κατά ξηράν θάλασσαν και αέρα φιλοχρίστου ημών στρατού, του Κυρίου δεηθώμεν. "???

      Το λέω επικριτικά για να καταδείξω την καινοτομία και σαφώς βεβαίως καταδικάζω την καινοτομία ....Ισως να μην είναι τόσο επιτυχές το ερώτημα "γιατί δεν λένε Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Πατριαρχών και επισκόπων ημών της ληστρικής της Κρήτης , των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως κτλ κτλ ..." Είναι σαν να τους λέω μάτια για τα ανομήματα των πολιτικών έχετε και γλώσσα να τους ελέγξετε για τους αιρετικούς γιατί δεν κάνετε τίποτα ?

      Το σωστό βέβαια δεν είναι η ευχή "Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Πατριαρχών κτλ" Το σωστό είναι ΜΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ και αναθεματισμός των αθέων και απίστων Πατριαρχών και επισκόπων ημών της ληστρικής της Κρήτης , των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως κτλ κτλ ..
      Και φυσικά και η απο άμβωνος καταδίκη της αιρέσεως ...
      Οχι τα είπα κατ ιδίαν στο Βαρθολομαίο ... όχι τα είπα στην επιτροπή ... Αλλά απο άμβωνος δημόσια ενώπιον Θεού και ανθρώπων και με το ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ τους ! Οχι ανάθεμα στους οικουμενιστές άλλα γενικώς και αορίστως ... Αίρεση έχουμε αλλά αιρετικούς οχι ... και προσποιούμαστε τους χριστιανούς .

      Πλήν όμως ναι δεν μπορούν κάνουν αυτό που πρέπει ... να διακόψουν δλδ την μνημόνευση και να αναθεματίσουν τον παναιρετικό Βαρθολομαίο τον εχθρό του Θεού και την ληστρική της αποστασίας .... ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ?
      Να δηλώνουν δηλαδή με όποιο τρόπο ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , είτε εξ αμβωνος είτε με άλλο τρόπο ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΡΟΝΕΣ με τον πατριάρχη και την σύνοδο ?

      Την αντίθεση τους με τους πολιτικούς πως βρίσκουν τρόπο να την εκφρασουν ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και όχι μόνο δεν βρίσκουν τρόπο να εκφρασουν την αντίθεση τους στους αιρετικούς αλλά τους γλύφουν κιόλας ....
      Και γιατί ενώ αργούν αρχι καιρού με τα δέοντα για τους αιρετικούς ... είναι τόσο "τακα τάκα " με όσα αφορούν το να διώξουν τους ορθοδόξους ?
      Γιατί πχ δεν ανέθεσαν σε μία επιτροπή της επιτροπής ω επιτροπή τον διωγμό του Παϊσίου ? Αμ ! Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει χίλια χρόνια κοσκινίζει ... και το αντίθετο τάκα τάκα κάνει κάνει αυτό που επιθυμεί .
      Τάκα τάκα αναθεματισε ο Αμβρόσιος τον Σημάτη ... τάκα τάκα τα λέει στους πολιτικούς αλλά μη στεναχωρήσουμε και τον αγιοτατο παναιρετικό και χάσει η Βενετιά βελόνι ...

      Διαγραφή
  3. Οδυσσέα έχεις δίκαιο ότι ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος αγωνίζεται.
    Να μια ακόμα επίθεσι του Ζιμπάμπουε στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων που τον κατηγορεί και επειδή απέρριψε την Σύνοδο του Κολυμπαρίου.

    Ζιμπάμπουε Σεραφείμ για Μητροπολίτη Καλαβρύτων: “Βάλτε τον στη θέση του”!
    https://katanixis.blogspot.gr/2017/08/blog-post_256.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στραβός ο λογισμός οσυ sotirio και Στραβά τα βλέπεις τα πράγματα.
    Δεν ισχύουν αυτά που γράφει, ισχύει αυτό που είπε ο Ανώνυμος20 Αυγούστου 2017 - 12:15 π.μ.

    " Η Εκκλησία δημόσια ποτέ δεν εύχεται για τους άπιστους και αιρετικούς. Μόνο ιδιωτικά μπορεί να προσεύχεται ο πιστός γι΄ αυτούς".

    Ποτέ η Εκκλησία δεν εύχεται δημόσια για άθεους, άπιστους και αιρετικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί αυτό που ξέρω να είναι λάθος . Μας διαβάζουν και ιστορικοί και θεολόγοι που πιθανώς να ξέρουν για το πολυχρόνιο του σουλτάνου http://sfrang.blogspot.gr/2010/03/blog-post_25.html ...δεν υπάρχει και πατριαρχική εγκύκλιος και παρτιτούρα σε βιβλίο επισκόπου και ιερατικό εγκόλπιο ή κάνω λάθος ? Αλλά μας διαβάζουν και σε μουσουλμανικές ή και μη ορθόδοξες χώρες να μας πουν αν ΤΩΡΑ πχ αν ψάλουν πολυχρόνιο στον αρχηγό κράτους πχ στον Κάρολος ΙΣΤ΄ Γουσταύο ο βασιλιά της Σουηδίας ή στον Βασιλέα της Αραβίας ή στον Σείχη του Κατάρ ... όποιος ξέρει ας μας πεί ...Οι δικοί μας Βασιλίαδες αν και εξ αιρετικών είχαν ορθόδοξο βάπτισμα αν δεν κάνω λάθος ... Ας κάνουν αγάπη όσοι ξέρουν να μας πουν ... αλλά στον Κάστρο δεν ψάλανε στην Κούβα ? Λάθος κάνω ? Ισως ... ε αν κάνω λάθος να με συμπαθάτε ... αλλά γιατί κάνω λάθος επειδή το λέει ένας ανώνυμος ή περισσότεροι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λάθος κάνεις sotirio όπως και σε πολλά άλλα κάνεις ΛΑΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδατε την νέα ανάρτηση του κ. Σημάτη για τον Καλαβρύτων και την ενέργεια του να μνημονεύει τους αθέους; Έχει δίκαιο ο κ. Σημάτης ότι δεν είναι σωστή η ενέργεια του Καλαβρύτων Αμβρόσιου να μνημονεύει τους αθέους.

    Μόνο που πρέπει να τον κρίνει με επιείκεια και με καλύτερο τρόπου αφού τον τελευταίο καιρό ο Καλαβρύτων έχει κάνει καλά βήματα προς την ορθόδοξη πίστη με τις δηλώσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή