Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΔΙΑΙΡΕΣΙΣ
του μοναχου Μακαριου Κουτλουμουσιανου
Σε Επιστολή προς τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου, που είχε διακόψει την Εκκλησιαστική επικοινωνία με τους ενωτικούς παπολάτρες, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός γράφει :
"Σας Παρακαλώ δε στο Όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού το αυτό να λέγετε πάντοτε και να μην υπάρχουν ανάμεσα σας σχίσματα και να φυλάγετε ως καλή παρακαταθήκη με σιγουριά την πατροπαράδοτη πίστη μας, χωρίς τίποτε να προσθέτετε και τίποτε να αφαιρείτε .
Διότι μέχρι τώρα ούτε λειψή πίστη έχουμε , ούτε ανάγκη από σύνοδο και όρο να μάθουμε κάτι καινούργιο εμείς πού είμαστε υιοί και μαθητές των Πατέρων που διέλαμψαν ανάμεσα σε αυτές. Αυτό ακριβώς είναι το καύχημα μας , η Πίστη μας, η καλή κληρονομιά των Πατέρων μας.
Και με αυτήν ελπίζομε να σταθούμε μπροστά στο Θεό και να λάβουμε την άφεση των αμαρτημάτων μας.
Και χωρίς αυτήν την Πίστη δεν γνωρίζω ποια δικαιοσύνη θα μας απαλλάξει από την αιώνια κόλαση .
Και όποιος προσπαθήσει να μας βγάλει από αυτήν και να μας προσφέρει άλλη νεωτερη
και αν είναι άγγελος από τον ουρανό , να είναι ανάθεμα και να σβηστεί από κάθε ανθρώπινη και Θεία μνήμη .
Κανένας δεν εξουσιάζει την πίστη μας, ούτε βασιλεύς , ούτε αρχιερεύς , ούτε ψευδοσύνοδος, ούτε κανένας άλλος, διότι μόνον ο Θεός είναι αυτός που μας την παρέδωσε ,ο ίδιος και οι Μαθητές Του.
«Σας παρακαλώ » λέει ο Θείος Απόστολος , «Προσέχετε αυτούς που κάνουν διχοστασίες και σκάνδαλα έξω από την διδαχή που εσείς μάθατε και φύγετε από αυτούς , διότι αυτοί δεν δουλεύουν στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό , αλλά υπηρετούν την κοιλιά τους και με καλά λόγια και ευλογίες εξαπατούν τις καρδιές των ακάκων ».
Πράγματι το στερεό Θεμέλιο της πίστεως
στηρίζεται σε αυτήν την βάση ".
Ο Πρωτοπρεσβύτερος Πάτερ Ιωάννης Ρωμανίδης αναφέρει σχετικά : "Η Εκκλησία για εμάς δεν είναι μια αφηρημένη ιδέα που είναι μια οργανωμένη εκκλησιαστική ιεραρχική αυθεντία.
Σε εμάς είναι « οι εμπειρίαν έχοντες» οι Θεούμενοι. .
Δηλαδή, ο Θεούμενος, που έχει άμεση γνώση περί του Θεού, είναι το Θεμέλιο της πίστεως της δικής μας, διότι εμείς που δεν έχουμε γνώση περί Θεού, δεχόμεθα την διδασκαλία αυτών που έχουν την γνώση...
Έχουμε τους Θεόπτας, οί οποίοι είδαν τον Θεό και παραδεχώμεθα και εμείς τα περί Θεού λεχθέντα αυτών των ανθρώπων, μέχρις ότου και εμείς, πιθανόν, μπορέσουμε να φθάσουμε σε αυτήν την κατάσταση, οπότε θα έχουμε την ίδια εμπειρία και θα έχουμε την ίδια διδασκαλία πάλι ".
Δε φαίνεται να έχουμε στις ημέρες μας Θεούμενους· Πατέρες οι οποίοι να έχουν το Άγιον Πνεύμα εμπειρία τους, γνώση προσωπική τους, να ξέρουν οι ίδιοι ότι είναι εγκατεστημένο μέσα τους και να μη περιμένουν να τους το πουν ή να το διαβάσουν κάπου ότι το έχουν.
Πατέρες που να γνωρίζουν πότε έρχεται η Χάρις πότε φεύγει, πως έρχεται και παραμένει και πως φεύγει.
Θεοφόρους, που δια της συνεχούς και ασταμάτητης μνήμης του Θεού να έχουν πληροφορία ανά πάσα ώρα τόπο και περίσταση ποιο είναι το θέλημα του Θεού , όπως πολύ όμορφα το περιγράφει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος.
Σύμφωνα με αυτό το αδιαμφισβήτητο γεγονός, είναι συμφέρον των ψυχών μας, δια να μη φέρνουμε σκάνδαλα και διχοστασίες μεταξύ μας οι Χριστιανοί, διδάσκοντας αντιπατερικές διδασκαλίες, να αφήνουμε την γνώμη μας να απαρνιόμαστε τον λογισμό μας όποιοι και αν είμαστε, όσοι και αν είμαστε (να μην επηρεαζόμαστε από την ψυχολογία των πολλών) , όταν αυτό που υποστηρίζουμε δεν είναι θεμελιωμένο και τεκμηριωμένο επάνω σε λόγους Αγίων Πατέρων μας, διότι, "Ου το πλήθος εστί των σωζόμενων" αναφωνεί ο Μέγας Βασίλειος, "αλλά οι εκλεκτοί του Θεού".
Πόσο μάλιστα πιο ένοχοι γινόμαστε όταν μας παραθέτουν λόγους Αγίων της Εκκλησίας οί οποίοι είναι αντίθετοι στην γνώμη μας και στον αυθαίρετο λογισμό μας και εμείς επιμένουμε να στηρίζουμε τον εαυτό μας επειδή νομίζουμε ότι κάποιοι είμαστε και κάτι κάνουμε, που τότε θα επαληθευθεί σε εμάς ο λόγος του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου για όσους δημιουργούν σχίσματα στην Εκκλησία, "Ουδέ μαρτυρίου αίμα ταύτην δύνασθαι εξαλείφειν την αμαρτία έφησεν", το οποίο και απευχόμεθα.
Σε όσους ταυτίζουν το ζήτημα του ημερολογίου Γ.Ο.Χ., (το οποίο ημερολόγιο δεν είναι ούτε δόγμα ούτε παράδοση της Εκκλησίας διότι δεν το δημιούργησε η Εκκλησία, αλλά το βρήκε από έξω και το χρησιμοποίησε) , με το σημερινό ζήτημα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού κάνουν μέγα λάθος.
Η οποιαδήποτε πρόσθεση ή αφαίρεση στην Πίστη της Εκκλησίας έως της συντελείας του Αιώνος τούτου είναι καταδικασμένη Αίρεση σε Αιώνια Αναθέματα από την Ζ' και την Η' Οικουμενική Σύνοδο.
Οι αποστάτες Αιρετικοί Οικουμενιστές Ψευδοεπίσκοποι έχουν προβεί σε δημόσια - γυμνή τη κεφαλή - αποκήρυξη της Ορθοδόξου Πίστεως δια της Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης εισχωρώντας σε καταδικασμένη και αναθεματισμένη Αίρεση από τους Αγίους της Ζ' και Η' Οικουμενικής Συνόδου και υπόκεινται σε Αιώνια Αναθέματα.
Οι Άγιοι Πατέρες της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου ορίζουν,
"Η Αίρεση χωρίζει από της Εκκλησίας πάντα ανθρωπον" και το "ανάθεμα αλλοτριώνει και αποτέμνει της Εκκλησίας",
διδάσκει ο Ιερός Χρυσόστομος.
Τέλος ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς κατά αυθεντικό και αποκαλυπτικό τρόπο δίνει την δική του σημαντική μαρτυρία που είναι καρπός εμπειρίας και συντονίζεται με την παραπάνω διδασκαλία των Αγίων Πατέρων λέγοντας :
"Και γαρ οι της του Χριστού εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού εκκλησίας εισί...".
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
του μοναχου Μακαριου Κουτλουμουσιανου
Σε Επιστολή προς τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου, που είχε διακόψει την Εκκλησιαστική επικοινωνία με τους ενωτικούς παπολάτρες, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός γράφει :
"Σας Παρακαλώ δε στο Όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού το αυτό να λέγετε πάντοτε και να μην υπάρχουν ανάμεσα σας σχίσματα και να φυλάγετε ως καλή παρακαταθήκη με σιγουριά την πατροπαράδοτη πίστη μας, χωρίς τίποτε να προσθέτετε και τίποτε να αφαιρείτε .
Διότι μέχρι τώρα ούτε λειψή πίστη έχουμε , ούτε ανάγκη από σύνοδο και όρο να μάθουμε κάτι καινούργιο εμείς πού είμαστε υιοί και μαθητές των Πατέρων που διέλαμψαν ανάμεσα σε αυτές. Αυτό ακριβώς είναι το καύχημα μας , η Πίστη μας, η καλή κληρονομιά των Πατέρων μας.
Και με αυτήν ελπίζομε να σταθούμε μπροστά στο Θεό και να λάβουμε την άφεση των αμαρτημάτων μας.
Και χωρίς αυτήν την Πίστη δεν γνωρίζω ποια δικαιοσύνη θα μας απαλλάξει από την αιώνια κόλαση .
Και όποιος προσπαθήσει να μας βγάλει από αυτήν και να μας προσφέρει άλλη νεωτερη
και αν είναι άγγελος από τον ουρανό , να είναι ανάθεμα και να σβηστεί από κάθε ανθρώπινη και Θεία μνήμη .
Κανένας δεν εξουσιάζει την πίστη μας, ούτε βασιλεύς , ούτε αρχιερεύς , ούτε ψευδοσύνοδος, ούτε κανένας άλλος, διότι μόνον ο Θεός είναι αυτός που μας την παρέδωσε ,ο ίδιος και οι Μαθητές Του.
«Σας παρακαλώ » λέει ο Θείος Απόστολος , «Προσέχετε αυτούς που κάνουν διχοστασίες και σκάνδαλα έξω από την διδαχή που εσείς μάθατε και φύγετε από αυτούς , διότι αυτοί δεν δουλεύουν στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό , αλλά υπηρετούν την κοιλιά τους και με καλά λόγια και ευλογίες εξαπατούν τις καρδιές των ακάκων ».
Πράγματι το στερεό Θεμέλιο της πίστεως
στηρίζεται σε αυτήν την βάση ".
Ο Πρωτοπρεσβύτερος Πάτερ Ιωάννης Ρωμανίδης αναφέρει σχετικά : "Η Εκκλησία για εμάς δεν είναι μια αφηρημένη ιδέα που είναι μια οργανωμένη εκκλησιαστική ιεραρχική αυθεντία.
Σε εμάς είναι « οι εμπειρίαν έχοντες» οι Θεούμενοι. .
Δηλαδή, ο Θεούμενος, που έχει άμεση γνώση περί του Θεού, είναι το Θεμέλιο της πίστεως της δικής μας, διότι εμείς που δεν έχουμε γνώση περί Θεού, δεχόμεθα την διδασκαλία αυτών που έχουν την γνώση...
Έχουμε τους Θεόπτας, οί οποίοι είδαν τον Θεό και παραδεχώμεθα και εμείς τα περί Θεού λεχθέντα αυτών των ανθρώπων, μέχρις ότου και εμείς, πιθανόν, μπορέσουμε να φθάσουμε σε αυτήν την κατάσταση, οπότε θα έχουμε την ίδια εμπειρία και θα έχουμε την ίδια διδασκαλία πάλι ".
Δε φαίνεται να έχουμε στις ημέρες μας Θεούμενους· Πατέρες οι οποίοι να έχουν το Άγιον Πνεύμα εμπειρία τους, γνώση προσωπική τους, να ξέρουν οι ίδιοι ότι είναι εγκατεστημένο μέσα τους και να μη περιμένουν να τους το πουν ή να το διαβάσουν κάπου ότι το έχουν.
Πατέρες που να γνωρίζουν πότε έρχεται η Χάρις πότε φεύγει, πως έρχεται και παραμένει και πως φεύγει.
Θεοφόρους, που δια της συνεχούς και ασταμάτητης μνήμης του Θεού να έχουν πληροφορία ανά πάσα ώρα τόπο και περίσταση ποιο είναι το θέλημα του Θεού , όπως πολύ όμορφα το περιγράφει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος.
Σύμφωνα με αυτό το αδιαμφισβήτητο γεγονός, είναι συμφέρον των ψυχών μας, δια να μη φέρνουμε σκάνδαλα και διχοστασίες μεταξύ μας οι Χριστιανοί, διδάσκοντας αντιπατερικές διδασκαλίες, να αφήνουμε την γνώμη μας να απαρνιόμαστε τον λογισμό μας όποιοι και αν είμαστε, όσοι και αν είμαστε (να μην επηρεαζόμαστε από την ψυχολογία των πολλών) , όταν αυτό που υποστηρίζουμε δεν είναι θεμελιωμένο και τεκμηριωμένο επάνω σε λόγους Αγίων Πατέρων μας, διότι, "Ου το πλήθος εστί των σωζόμενων" αναφωνεί ο Μέγας Βασίλειος, "αλλά οι εκλεκτοί του Θεού".
Πόσο μάλιστα πιο ένοχοι γινόμαστε όταν μας παραθέτουν λόγους Αγίων της Εκκλησίας οί οποίοι είναι αντίθετοι στην γνώμη μας και στον αυθαίρετο λογισμό μας και εμείς επιμένουμε να στηρίζουμε τον εαυτό μας επειδή νομίζουμε ότι κάποιοι είμαστε και κάτι κάνουμε, που τότε θα επαληθευθεί σε εμάς ο λόγος του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου για όσους δημιουργούν σχίσματα στην Εκκλησία, "Ουδέ μαρτυρίου αίμα ταύτην δύνασθαι εξαλείφειν την αμαρτία έφησεν", το οποίο και απευχόμεθα.
Σε όσους ταυτίζουν το ζήτημα του ημερολογίου Γ.Ο.Χ., (το οποίο ημερολόγιο δεν είναι ούτε δόγμα ούτε παράδοση της Εκκλησίας διότι δεν το δημιούργησε η Εκκλησία, αλλά το βρήκε από έξω και το χρησιμοποίησε) , με το σημερινό ζήτημα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού κάνουν μέγα λάθος.
Η οποιαδήποτε πρόσθεση ή αφαίρεση στην Πίστη της Εκκλησίας έως της συντελείας του Αιώνος τούτου είναι καταδικασμένη Αίρεση σε Αιώνια Αναθέματα από την Ζ' και την Η' Οικουμενική Σύνοδο.
Οι αποστάτες Αιρετικοί Οικουμενιστές Ψευδοεπίσκοποι έχουν προβεί σε δημόσια - γυμνή τη κεφαλή - αποκήρυξη της Ορθοδόξου Πίστεως δια της Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης εισχωρώντας σε καταδικασμένη και αναθεματισμένη Αίρεση από τους Αγίους της Ζ' και Η' Οικουμενικής Συνόδου και υπόκεινται σε Αιώνια Αναθέματα.
Οι Άγιοι Πατέρες της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου ορίζουν,
"Η Αίρεση χωρίζει από της Εκκλησίας πάντα ανθρωπον" και το "ανάθεμα αλλοτριώνει και αποτέμνει της Εκκλησίας",
διδάσκει ο Ιερός Χρυσόστομος.
Τέλος ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς κατά αυθεντικό και αποκαλυπτικό τρόπο δίνει την δική του σημαντική μαρτυρία που είναι καρπός εμπειρίας και συντονίζεται με την παραπάνω διδασκαλία των Αγίων Πατέρων λέγοντας :
"Και γαρ οι της του Χριστού εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού εκκλησίας εισί...".
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Είναι αίρεση το παλαιοημερολογιτικό σχίσμα,μας λέει ο Μοναχός Μακάριος( δεν είναι δόγμα και παράδοση το ημερολόγιο )!Να βγεί στα πεζοδρόμια της Θεσ/νίκης ο αγιότατος μοναχός για να ξυπνήσει τον λαό του Θεού!!Μακάριος ο άνθρωπος αυτός,δεύτερος Πατέρας Ε.Τρικαμηνάς!!!Πάτερ Μακάριε, ο λόγος σου είναι Αγιοπνευματικός.Χτύπα την αίρεση και το σχίσμα( μην ακούς τους Παλαιοημερολογίτες και τον π.Παΐσιο Παπαδόπουλο).Η Εκκλησία του Κυρίου σε έχει ανάγκη!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι αναφρεσαι στον π. Παισιο ΠΑΛΑΙΕ ανωνυμε και τον ξεχωριζεις; Που αναφερεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τελευταίο άρθρο του.Γράφει βλακείες και απαντάει( στο ιστολόγιο του Σημάτη) ο ομολογιτής Ιωάννης Ρίζος( σε φιμωτική απάντηση στις πλάνες του λασπολόγου Νίκου Μάννη,απαντάει και στον π.Π.Παπαδόπουλο και στον Δ.Πολυμενόπουλο κλπ.).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παράξενο είναι γιατί δεν δημοσιεύει τις πανέξυπνες και θαυμάσιες απαντήσεις του Οικονομολόγου Γιάννη Ρίζου.Τον ξεφτέλισε ο Ρίζος.Είναι σφαλιάρα από τον Θεό για τις Θεομαχίες του( λέει σχισματικό και αιρετικό τον Πατήρ Τρικαμηνά Ε. )!