Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017

Αγαπητή και αγωνιστική «ΟΜΟΛΟΓΙΑ». Για τα σχόλια των «Ανωνύμων» στο άρθρο μου «Πατερική Θεολογία», απαντώ:




Ο θεολογικός διάλογος, χωρίς εμπάθειες και διαθλάσεις, προάγει την πνευματική ζωή, θεωρητική και πρακτική. Δεν συκοφάντησα ουδένα. Είναι στοιχείο ξένο προς το ήθος μου (και αμαρτία).
Έγραψα: «Σε διδακτορικές διατριβές βλέπουμε, ο Μ. Αθανάσιος να αποκαλείται «Ακραίος Αλληγοριστής».
Έχω στα χέρια μου τη σχετική διατριβή. Δεν γράφω, ότι ανήκει σε αδελφότητα. Με τη διατριβή αυτή (του κληρικού) τον εντάσσω στην Ακαδημαϊκή κοινότητα.
Για την Ερμηνευτική προσέγγιση του «Άσματος», δίνω εμπιστοσύνη στην Εκκλησία, στους Αγίους Πατέρες που ανέφερα, την ερμηνεία των οποίων ουδέποτε καταδίκασε η Εκκλησία.
Επίσης γράφω: ΣΗΜΕΡΑ, «οι ερμηνευτικές σχολές κλπ». Το κέντρο βάρους είναι το «Σήμερα».
Είναι ψεύδος – συκοφάντηση, ότι οι σημερινές αδελφότητες (όχι όλες) εσιώπησαν αγωνιστικά για τη «Σύνοδο» της Κρήτης και δεν αξιοποίησαν τα κείμενα των αειμνήστων Θεολόγων; Υπέβαλλαν σχετικές διαμαρτυρίες – υπομνήματα στην Ι. Σύνοδο ή στον οικείο επίσκοπο ή στο Οικ. Πατριαρχείο; Συμπαραστάθηκαν στους διωκόμενους αγιορείτες Πατέρες; Τα κείμενα, για παράδειγμα των κ. Σάκκου, Σιαμάκη, τα αξιοποίησαν αγωνιστικά; Όχι, βέβαια. Γιατί;
Ως φοιτητής (1971-1974) ήμουν συχνά στην Πτολεμαΐδα και Φλώρινα (ο π. Αυγουστίνος με έκανε χειροθεσία Αναγνώστου) και γνώριζα τους Θεολόγους, τους οποίους εκτιμώ. Εάν, τα κείμενα ενός απλού Μαθηματικού δεν καταλαβαίνετε, ομιλούμε για την Αγία Γραφή;
Ας αφήσουμε, λοιπόν, τα περί συκοφαντιών των αδελφοτήτων. Ο Ι. Χρυσόστομος τονίζει: «Κανείς δεν μπορεί να σε αδικήσει εάν πρώτος εσύ δεν αδικήσεις τον εαυτό σου». Ο λόγος της Γραφής: «καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν» ισχύει και σήμερα. Ιδιαίτερα το δεύτερο.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

15 σχόλια:

  1. Κύριε Νίκο Σακαλάκη διαβάζω με προσοχή τα άρθρα σας και σας ευχαριστώ για αυτά . Μου άρεσε πολύ και το https://hellasforce.com/2016/09/11/%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84/ όπου λέτε :" «όπλω κυκλώσει σε η αλήθεια αυτού» (Ψαλμ. 90,4)
    ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ Αναμφίβολα, ζούμε σε περίοδο εθνοαποδόμησης, διεθνιστικής διάλυσης, νέο-οθωμανικής υποταγής και, το χειρότερο, στο κλίμα της αποστασίας της Κρήτης, που κατοχύρωσε συνοδικά την παναίρεση του Οικουμενισμού.

    Γράφει ο Απ. Παύλος στους Γαλάτες (1,7):
    «Ο ουκ έστιν άλλο, ει μη τινεςεισιν οι ταράσσοντες υμάς και θέλοντας μεταστρέψαι το Ευαγγέλιον του Χριστού». Ταραχή μεγάλη και σήμερα, όπως τότε. Η σύνοδος της Κρήτης, πράγματι έχει μεταβάλλει το Ευαγγέλιο του Χριστού.
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία, λέγει, δεν είναι η μοναδική Εκκλησία. Υπάρχουν, υποστηρίζει, και άλλες αληθινές Εκκλησίες (Παπισμός, Προτεσταντισμός κ.λ.π.).
    Ο Ι. Χρυσόστομος στην ερμηνεία της επιστολής αυτής, μεταξύ άλλων γράφει: «Διότι όπως και εις τα βασιλικά νομίσματα, όποιος κόψει ολίγον ό,τι έχει χαραχθή επάνω, καθιστά κίβδηλον όλον το νόμισμα, έτσι και εκείνος ο οποίος διαστρέφει και το ελάχιστον από την υγιή πίστιν καταστρέφει τα πάντα».

    Και λίγο παρακάτω ο Ι. πατήρ τονίζει: «Ας ακούουν τι λέγει ο Παύλος, ότι διέστρεψαν το Ευαγγέλιον και κατ’ ελάχιστον μόνο καινοτομούντες».
    Όλοι μας έχουμε το πνευματικό και ιστορικό χρέος, να κινηθούμε στις πνευματικές γραμμές άμυνας που οριοθέτησαν οι Πατέρες."

    Τό ίδιο πνεύμα εκφράζετε και στο «Πατερική Θεολογία» που λέτε :" ... Έχουν οριοθετήσει Αγιογραφικά τα σύνορα της Εκκλησίας για αιώνες και έκτοτε, η Εκκλησιαστική ζωή βηματίζει στις γραμμές τους, ως μία διαρκής σύνοδος κλήρου και λαού. Αποτελούν – εκπροσωπούν, οι Πατέρες την θεολογική πλευρά της γενικότερης Εκκλησιαστικής αντίληψης...."

    Διάβασα και το http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/05/blog-post_71.html#more που αναδημοσιεύει και σχολιάζει το αρθρο σας .

    Και παρά τις επιφυλάξεις του παιδαγωγού συμφωνώ με την άποψη σας " Είναι ανάγκη, οι «Ανώνυμοι» των ιστολογίων, να εμφανίσουν ένα νέο, επώνυμο πρόσωπο, Ορθόδοξης αντίστασης στην παναίρεση του Οικουμενισμού. "

    Το άριστο θα ήταν όχι μόνο όπως λέει από την Αυστραλια ο εξαίρετος Θεολόγος μας ο Nικολαος ΠΑΝΤΑΖΗΣ ο αποτειχισθείς ΝΑ ΓΡΆΦΟΥΝ ΕΠΏΝΥΜΑ αλλά και το "νέο πρόσωπό " ας είναι και στην ΟΥΣΙΑ στην ΑΛΗΘΕΙΑ
    Δεν ξέρω πως να το πώ .... να ...2000 τώρα χρόνια ΝΕΟ ΠΡΌΣΩΠΟ είναι ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ένα πρόσωπο που φορέσαμε σαν ιμάτιο όταν βαφτιστήκαμε. Αυτό το Σταυροαναστάσιμο Πρόσωπο του Χριστού και του Χριστιανού είναι αυτό που πρέπει να προβάλουμε . Το δικό μας "ἵνα πάντες ἓν ὦσι" εν τω Ιησού Χριστώ απέναντι στο οικουμενιστικό "ἵνα πάντες ἓν ὦσι" υπό τον αντίχριστο Πάπα .
    Συνεχίζετε ..




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἡ γυναῖκα καὶ ὁ ἄντρας δὲν εἶναι δύο ἄνθρωποι, ἀλλὰ ἕνας ἄνθρωπος.
    Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος (PG 62,387).

    Ἐσφαλμένως ὑποτιμοῦν μερικοὶ πατέρες τὸ ἀνθρώπινο σῶμα καὶ εὐνουχίζουν δῆθεν σεμνοπρεπῶς τὴν ἔμφυτη σεξουαλικότητα τῶν δύο φύλων τὴν ὁποία ὁ Θεὸς ἐνεφύτευσε στοὺς ἀνθρώπους. Κακῶς μερικοὶ ἀσεβεῖς θεωροῦν ὡς ὑποδεέστερες, ἁμαρτωλές, «ταπεινὰ ἔνστιγκτα», κάποιες ἀπὸ τὶς φυσιολογικὲς ἀνθρώπινες ἅγιες λειτουργίες τῆς ψυχῆς καὶ ταυτόχρονα τοῦ σώματος, ἥτοι τὴν ἔλξι τῶν δύο φύλων, τὰ νεανικά σκιρτήματα τῆς ἀγάπης, τὸν θαυμασμὸ τῶν σωμάτων καὶ τῶν ψυχῶν ἀτόμων τοῦ ΕΤΕΡΟΥ φύλου ποὺ ἀποσκοποῦν στὴν ψυχοσωματικὴ ἔνωσι νέου καὶ νέας, ἀνδρὸς καὶ γυναικός.
    Ἡ εὐλογημένη συνουσία, ὁ γάμος ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς συνιστᾶ συνδημιουργικὴ πρᾶξι. Ἡ ἕνωσί τους συντελεῖται μὲ τὴν ἀποκλειστικὴ πρᾶξι μὲ τὴν ὁποίαν ὁ Τριαδικὸς Θεὸς καὶ Δημιουργὸς καὶ Πλάστης ἡμῶν καθιστᾶ ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΟΝ τὸ ἀνδρόγυνο («καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκαν μίαν») μὲ τὴν συνουσίαν (τὸν γάμον) μὲ σκοπὸ καὶ ἐπακόλουθο τὴν τεκνογονία (συν+δημιουργία) διὰ τῆς ὁποίας «ἡ γυνὴ σωθήσεται» καὶ τὴν κατ’οἶκον ἐκκλησία. Δὲν εἶναι ἁμαρτία ἀλλὰ ἀνωτέρα πρᾶξις εὐλαβείας καὶ Πίστεως καὶ συνδημιουργία, ἡ σαρκικὴ μετὰ πνευματικῆς νόμιμος ἕνωσις νυμφίου καὶ νύμφης εἰς ἀνδρόγυνον, εἰς σάρκαν μίαν, τόσον ἱερὰ καὶ ἁγία καὶ εὐλογημένη ὥστε ὁ Κύριος νὰ ἐπιλέξῃ νὰ τυπολογήσῃ δι’ αὐτῆς ἀνάγων αὐτὴν εἰς τὸ μυστὴριον Χριστοῦ καὶ Ἐκκλησίας, «ἵνα ὦσιν ἕν».

    Ὁ Χριστιανισμὸς θεωρεῖ τὸν ἄνθρωπο ὡς ἐνιαία ψυχοσωματικὴ ὀντότητα. Ὄχι μὸνο τὸ πνεῦμα ἀλλὰ καὶ ὁ ναός του, τὸ ἀνθρώπινο σῶμα, εἶναι εὐλογημένα καὶ ἅγια δομικὰ στοιχεῖα τῆς ψυχοσωματικῆς ταυτότητος (ἑνότητος) τοῦ πιστοῦ Χριστιανοῦ. Ὄχι μόνο ἡ ἀθάνατη ψυχὴ ἀλλὰ καὶ τὸ ἀναστημένο μεταλλαγμένο ὑλικὸ σῶμα θὰ ἀπολαύσουν τὸν παράδεισο.

    Κακῶς θεωροῦνται ἁμαρτωλά, πρόστυχα, ὑποτιμημένα, τὰ πράγματα ποὺ ἔθεσε καὶ ἁγίασε ὁ Δημιουργὸς καὶ εὐλόγησε ὁ Θεάνθρωπος ἥτοι τὸ ἀνθρώπινο σῶμα ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς καὶ τὴν πρᾶξι ἑνώσεώς του εἰς σάρκαν μίαν μὲ τὰ πρὸ καὶ μετὰ αὐτῆς προκαταρκτικά συμβαίνοντα. Ἂν τὰ θεωροῦν ἔτσι κάποιοι πατέρες, ἐπηρρεασμένοι ἀπὸ μισογύνηδες ἐκτομίες ἢ ὁμοφυλοφιλόφιλους θηλυπρεπεῖς, δὲν εἶναι τοιοῦτοι ὅλοι οἱ πατέρες οὔτε εἶναι οἱ πατέρες ἀλάθητοι. Ἐμεῖς ἀκολουθοῦμε τοὺς Πατέρας τοὺς θεοφωτίστους διὰ τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῆς ἐξ αὐτῆς ὁμολογουμένης Πίστεως καὶ πρὸ παντὸς τὴν Γραφὴν ἑρμηνευομένην διαχρονικῶς διὰ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς συμφωνίας τῶν Πατέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τὸ Ἆσμα Ἀσμάτων εἶναι θεὸπνευστο βιβλίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς ἐκ τῶν Κανονικῶν καὶ ἐξυμνεῖ τὴν σωματικὴ καὶ πνευματικὴ ἔλξι τῶν δύο φύλων ποὺ ἔθεσε ὁ Δημιουργός καὶ Πλάστης ἡμῶν καὶ τὴν ὡραιότητα τῶν σωμάτων τοῦ νέου καὶ τῆς νέας ἐν τῇ ἡλικιακῇ ἀκμῇ, τῶν σωμάτων καὶ τοῦ κάλλους ποὺ ὁ Θεὸς ἐδημιούργησε («ἔπλασε»).

    Σκοπὸς τοῦ ἱεροῦ ποιητικοῦ καὶ θεοπνεύστου βιβλίου, τοῦ Ἆσματος εἶναι ἡ ὕπαρξις στὴν Ἁγία Γραφὴ «κατηχήσεως», ἱεροῦ ἐγχειριδίου συμπεριφορᾶς ὡς πρὸς τὸ σήμερον ὀνομαζόμενον «σεξ», ὥστε, ὁμοῦ μὲ τῶν ὑπολοίπων ἐκ τῶν θεοπνεύστων Γραφῶν διδασκαλιῶν οἱ πιστοὶ νέοι νὰ γνωρίζουν ποῖο εἶναι τὸ θεόσδοτο, τὸ εὐλογημένο καὶ τὸ ἐπιτρεπτέον καὶ ποῖον τὸ μὴ φυσιολογικόν.

    Δευτερευόντως, ὅπως σὲ πλεῖστα σημεῖα τῆς Ἁγίας Γραφῆς ἀναφέρεται -καὶ ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ἡμῶν ἑρμήνευσε-, ἡ σχέσις νυμφίου καὶ νύμφης εἶναι ὁ τύπος Χριστοῦ καῖ Ἐκκλησίας. Αὐτὴ εἶναι ἡ μόνη ἐπιτρεπτή ἑρμηνευτικῶς ἀλληγορία ἥτοι ἡ ἱστορικὴ ἑρμηνεία, ἡ κατά τοὺς πατέρας τυπολογία, ὅπως καὶ ἡ ἱστορικῶς ἑρμηνευομένη μεταφορά, ἡ παροιμία, ἡ παραβολή, ποὺ εἶναι ὁ μόνος ἀποδεκτὸς τρόπος ἑρμηνείας. Ἐὰν κάποιος ἀρχίσῃ νὰ ἑρμηνεύῃ ὅτι π.χ. νυμφίος εἶναι ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὅτι νύμφη εἶναι ἡ διδασκαλία του, ὅτι νυμφίος εἶναι ὁ αἱρετικὸς καὶ νύμφη εἶναι ἡ αἵρεσις, αὐτὰ εἶναι ὁ καββαλισμὸς τὸν ὁποῖο κακῶς ὀνόμασαν ἀλληγορία. Καββαλισμὸν ἐποίησεν κατὰ τὴν γνώμη μας ὁ μαθηματικός.

    Ἡ ἐπισήμανσις στὸν μαθηματικό, εἶναι ὅτι ὁ ἴδιος ἐποίησε καββαλιστικὴν ἑρμηνείαν, ἀνεπίτρεπτον, ὅπως καὶ οἱ πατέρες ποὺ ἀκολουθεῖ. Μὲ ἕνα «δεν συμφωνῶ» μὲ τὰ σχὀλια, ἤ μὲ σιωπὴν ἢ μὲ ἀποδοχὴ τῶν νουθεσιῶν θὰ ἐλύετο τὸ θέμα καὶ ἕκαστος θὰ εἶχε τὴν ἄποψί του. Ἀντὶ τούτου, σωρεία λαθῶν, ὑπεκφυγῶν, διαστρεβλώσεως τῶν νοημάτων τῶν σχολίων, ἀπαντητικὰ σχόλια ὑπό μορφὴ ἄρθρων σὲ πολλὰ ἱστολόγια, καὶ ἄλλων ἀντ’ ἄλλων ἀπαντήσεων ὅπου, τοὐλάχιστον γιὰ κάποιους ἐξετέθη, οὐχὶ βεβαίως ἀνεπανορθώτως.

    Τὸ σιγᾶν κρεῖτον τοῦ λαλεῖν διότι οὐ πάντες διδάσκαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν καταλαβαίνετε κ. Σακαλάκη ότι δεν έχουν σχέση οι μεταπατερικές σχολές με τους ορθόδοξους χριστιανικούς Συλλόγους και Αδελφότητες;
    Πώς δεν είναι συκοφαντία να το λέτε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εκπλήσσεσθε αξιότιμε 27-5-2017 4:43 μ.μ. Είναι παλαιότατη η συκοφαντία αυτή. Από παιδιά ως μέλη αδελφοτήτων υφιστάμεθα και άλλες χειρότερες, όπως ότι οι Ορθόδοξες Χριστιανικές Αδελφότητες ... προτεσταντίζουν ή και ότι είμεθα Μακρακιστές κι ευσεβιστές. Σήμερα οι πολλοί πλην μεθυσμένων δεν τολμούν να τα γράψουν διότι οι Αδελφότητες κένωσαν εαυτές χάριν του μοναχισμού και με τα αφιερωμένα μέλη τους στελέχωσαν τις ερημωμένες το 1960 Μονές στα Μετέωρα και το αγιώνυμο Όρος, αρχικά στην ιερά Μονή Φιλοθέου κι έπειτα και σε άλλες πολλές Μονές. Επιπλέον διακεκριμένοι θεολόγοι και ποιμένες της Εκκλησίας προέρχονται από αδελφότητες και για να μην ευλογούμε τα γένια ζώντων, αναφέρω τους αειμνήστους αγίους Ευσέβιο Ματθόπουλο, Παναγιώτη Τρεμπέλα, Ν. Κολιτσάρα, Σ. Σάκκο, Νικόλαο Σωτηρόπουλο, Αυγουστίνο Καντιώτη, Κονίτσης Σεβαστιανό.

      Επειδή λοιπόν δεν τολμούν να διαδόσουν αυτά τα παραμύθια περί μακρακισμού κι ευσεβισμού, κότσων, μουστακιών και μακρυών μανικιών, κι επειδή κάποιες αδελφότητες, όσες δεν απαρνήθηκαν την εν τω κόσμω ιεραποστολή για την εν τω Θαβωρείω όρει ησυχαστική ηρεμία, συνεχίζουν την προσπάθεια επανόδου της Εκκλησίας εις το αρχαίον κάλλος των πρώτων αιώνων και της Πατερικής θεολογίας, οι όντως νεωτεριστές νεοπατερικοί τους αποκαλούν νεοπατερικούς ή μεταπατερικούς.

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλά τα λέει ο σχολιαστής της 28-5-2017 - 1:25 μ.μ.

      Διαγραφή
  5. Διαβάζω "Τὸ Ἆσμα Ἀσμάτων εἶναι θεὸπνευστο βιβλίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς ἐκ τῶν Κανονικῶν καὶ ἐξυμνεῖ τὴν σωματικὴ καὶ πνευματικὴ ἔλξι τῶν δύο φύλων .....Σκοπὸς τοῦ ἱεροῦ ποιητικοῦ καὶ θεοπνεύστου βιβλίου, τοῦ Ἆσματος εἶναι ἡ ὕπαρξις στὴν Ἁγία Γραφὴ «κατηχήσεως», ἱεροῦ ἐγχειριδίου συμπεριφορᾶς ὡς πρὸς τὸ σήμερον ὀνομαζόμενον «σεξ»,..."

    Διαβάζω και σκέφτομαι όσα έγραφε ο Φώτης Κόντογλου "Οι κρυφοί αιρετικοί και ο αποστεωμένος ορθολογισμός " http://alopsis.gr/%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%86%CE%BF%CE%AF-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF/
    εκεί ζωγραφίζει κάτι τέτοιους που λένε σαν αυτά ...

    Ε αυτοί οι κρυφοί είναι τώρα ΦΑΝΕΡΟΊ και θρασείς! Η αγία γραφή ἐγχειριδίου συμπεριφορᾶς ὡς πρὸς τὸ σήμερον ὀνομαζόμενον «σεξ».... Βγήκε η ψείρα στον γιακά ...Kama Sutra η Αγία Γραφή! Τι να σου πώ?
    Ο Αγ Πέτρος προείπε: “Μεταξύ σας θα υπάρξουν ψευδοδάσκαλοι, οι οποίοι θα εισαγάγουν με πλάγιο τρόπο αιρέσεις απώλειας... ακολουθούν πίσω από τη σάρκα με επιθυμία ακαθαρσίας, και καταφρονούν την εξουσία... έχουν μάτια γεμάτα από μοιχεία, και χωρίς να σταματούν από την αμαρτία, δελεάζουν αστήρικτες ψυχές... επειδή, μιλώντας υπερήφανα λόγια ματαιότητας, με τις επιθυμίες της σάρκας, με τις ασέλγειες, δελεάζουν εκείνους, οι οποίοι πραγματικά απέφυγαν αυτούς που ζουν μέσα σε πλάνη· οι οποίοι τούς υπόσχονται ελευθερία, ενώ οι ίδιοι είναι δούλοι της διαφθοράς” (Β΄ Πέτρου 2:1,10,14,18,19).

    Σωστά λέει ο κ Σακαλάκης".... Απορρίπτει επίσης η «σύγχρονη» ερμηνευτική τη διδασκαλία των Πατέρων για το «Άσμα Ασμάτων».
    Το υποβιβάζουν στα επίπεδα του εμπαθούς ανθρώπινου έρωτα. Η Εκκλησία οικειώθηκε το βιβλίο ως ιερό, διότι εκφράζει αλληγορικά τον αμοιβαίο έρωτα Θεού και πιστής ψυχής, Θεού και Εκκλησίας.

    Χωρίς αυτή την αλληγορία δεν θα ήταν δεκτό στο χώρο της Εκκλησίας.

    Δεν είναι δυνατόν, τόσοι Πατέρες να σφάλλουν, όπως: Θεοδώρητος Κύρου, Άγιος Αθανάσιος, Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος Νεκτάριος ο Θαυματουργός, Άγιος Επιφάνιος Κύπρου και η Ε΄ Οικ. Σύνοδος...."

    Ολοι αυτοί είναι καβαλιστές ? Τι λέτε κύριε ανώνυμε ?Γράφετε "Ἡ ἐπισήμανσις στὸν μαθηματικό, εἶναι ὅτι ὁ ἴδιος ἐποίησε καββαλιστικὴν ἑρμηνείαν, ἀνεπίτρεπτον, ὅπως καὶ οἱ πατέρες ποὺ ἀκολουθεῖ ... "

    Αυτή είναι η δική σας άποψη ? Οτι είναι καβαλιστική η ερμηνεία του Σακαλάκη και των πατέρων που ακολουθεί ?

    Μάλιστα ! Ε να με συμπαθάς άγνωστε αλλά σε παραμορφώσανε και καβάλησες το καλάμι που φύτρωσε απο τον οικουμενιστικό σπόρο των αιρετικών και των ετεροδιδασκαλιών τους .Καβάλησες το καλάμι που βλάστανε στη συναγωγή του παπικού Βαρθολομαίου του Σατανά (Αποκάλυψη 2:9), στο θρόνο του Σατανά (Αποκάλυψη 2:13) με τους Νικολαΐτες (Αποκάλυψη 2:15), τον Βαλαάμ (Αποκάλυψη 2:14) και την Ιεζάβελ (Αποκάλυψη 2:20).

    ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ και 'Τὸ σιγᾶν κρεῖτον τοῦ λαλεῖν διότι οὐ πάντες διδάσκαλοι. " τι μας λες ?

    Θα σού έλεγα που να βάλεις το καλάμι που καβάλησες .... αλλά αν σε ανέχεται ο Κύριος μου να λές νικολαϊστικες μπούρδες , παρά το μίσος που έχει στους Νικολαϊτες βλ. Αποκάλυψη 2:15., να υφαρπάξω την δικαιοσύνη απο τα χέρια του δικαιοκρίτη ?Κύριος κρινεί σε



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1/2. Σωτηρίῳ ἀγαπητῷ.

      Σωτήριε ἀγαπητὲ, μᾶλλον δὲν καταλάβατε τί λέει ἕκαστος. Οὔτε ἡ Βίβλος. Ὡς ἰατρὸς ποὺ ἐντρυφήσατε στὴ φυσιολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος, δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ διαδίδετε αἱρετικῶς ὅτι εἶναι ἁμαρτία ὁ γάμος ἀνδρὸς καὶ γυναικός, τὴν συνδημιουργικὴ τελετουργία τοῦ ὁποίου πρὸ (πλάσιμο διαφορετικῶν σωμάτων ἀνδρὸς καὶ γυναικός, ὁρμόνες, ἀναπαραγωγικά ὄργανα, ἔρωτας ἑτερὀφυλος, ἔλξι, ἀγάπη, θαυμασμὸς καὶ λόγοι ἀγάπης) κατὰ (ἐρωτικὰ παιγνίδια νυμφίου καὶ νύμφης καὶ συνουσία σωμάτων καὶ ψυχῶν) καὶ μετά (τεκνογονία, οἰκογένεια, ἀνατροφὴ καὶ κατήχησις τέκνων, κατ'οἶκον ἐκκλησία, σωτηρία γυναικὸς διὰ τῆς τεκνογονίας) μὲ περισσὴ φροντίδα δημιούργησε ῥύθμισε καὶ εὐλόγησε ὁ Θεὸς. Γιατὶ ὁ Πλάστης μας φρόντισε νὰ ἔχουμε τομεῖς, γομφίους, κυνόδοντας, φρονιμῖτας, στόμα, οισοφάγο, στόμαχο, πάγκρεας, χολή, επινεφρίδια, ἔντερο... δὲν εἶναι ἁμαρτωλά. Γιὰ ὄχι ἀνάλογο ἀλλὰ ἀνώτερο, ὕψιστο λόγο θέλησε νὰ ἔχῃ ὁ ἀνὴρ ὄρχεις καὶ πέος καὶ ἡ γυνὴ τὴν ὑποδοχὴ τοῦ πἐους, κόλπον, μήτρα γιὰ νὰ κατασκηνώσῃ, προφυλαχθῇ, ἀναπτυχθῇ τὸ ἔμβρυον τὸ προελθόν ἐκ τῆς ἑνώσεως σπερματοζωαρίου ἐκ τοῦ ἀνδρὸς καὶ ὠαρίου ἐκ τῆς γυναικός, μαστούς γιὰ γάλα τοῦ νηπίου, ὥστε ἄνδρας καὶ γυναῖκα νὰ συμμετέχουν μὲ τὴν εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας στὴν συνδημιουργία νέου ανθρώπου, θαῦμα θαυμάτων θαυμαστὸ καὶ εὐλογημένο! Δόξα Σοι Κύριε!

      Ἂν ἐσεῖς φρονεῖτε ὅτι ὁ γάμος ἐν Κυρίῳ καὶ τὰ σχετιζόμενα μὲ αὐτὸν εἶναι πορνεία ἢ Νικολαϊτισμός, καιρὸς νὰ μετανοήσετε καὶ νὰ ἄρξεσθε ὑπερασπιζόμενος μεθ' ἡμῶν τὴν Βίβλο ποὺ σὲ πολλὰ σημεῖα της διδάσκει τὸν ἐν Χριστῷ γάμον καὶ τὴν κατήχησι τῶν νέων σὲ αὐτὸν, δηλαδὴ στὴ φυσιολογικὴ ἕνωσι δύο ἀτόμων ἑτἐρου φύλου.

      Διαγραφή
    2. 2/2 Σωτηρίῳ ἀγαπητῷ

      Δὲν ἔχετε τὸ δικαίωμα ἐπίσης ἀγαπητέ ἀδελφέ, ὡς λεβέντης Κρὴς, ἐπειδὴ διαφωνεῖτε, νὰ συκοφαντεῖτε δίκην σεμνοτύφων "γεροντίων" ὡς ...δῆθεν Νικολαΐτες κάποιους ποὺ τόσο οἱ ἴδιοι ὅσο καὶ τὰ κείμενά τους στρέφονται σαφῶς καὶ σθεναρῶς καὶ κατ΄ ἐπανάληψιν κατὰ τῶν Νικολαϊτῶν, παλαιῶν τε καὶ νέων.

      Ποῦ βρήκατε Νικολαϊτισμὸ στὸ σχόλιό μου; Εἶναι Νικολαΐτης ὁ Θεὸς ποὺ συνέγραψε διὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος τὸ Ἆσμα καὶ δημιούργησε τὰ σώματα ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς, τὸν ἔρωτα καὶ τὸ γάμο;
      Εἶναι Νικολαΐτης ὁ Θεὸς ποὺ ἀλληγόρησε ἱστορικῶς καὶ τυπολογικῶς ἀνάγων τὴν σαρκικὴ καὶ ψυχικὴ σχέσι νυμφίου καὶ νύμφης στὸ μέγα μυστήριον Χριστοῦ καὶ Ἐκκλησίας; Μὴ γένοιτο.

      Οι Νικολαΐται, τότε και νῦν, ἀρχίζουν τὴν πανσεξουαλικὴ διδασκαλία τους ὡς ὑπερευσεβισταί κωλύοντες γαμεῖν. Καὶ ἔπειτα...

      Οὔτε νὰ ἐμπιστεύστε τίς θεολογικὲς γνώσεις ὅλων ὅσων αὐτοσυστήνονται ὡς ἐμβριθεῖς περὶ τὰ θεολογικά καὶ ἰδίως ἐκείνων οἱ ὁποῖοι ἀναδεικνύουν ὡς δῆθεν ἀλληγοριστὴ τὸν κορυφαῖο ἐκ τῶν Ἀλεξανδρινῶν ἑρμηνευτῶν μὴ ἀλληγοριστἠ, Ἀθανάσιον τὸν Μέγα καὶ ἅγιον, ὁ ὁποῖος ἐν μέσω τῆς καββαλιστικῆς "σχολῆς" τῆς Ἀλεξανδρείας Φίλωνος, Κλήμεντος, ἰουδαίου Ἀκιβᾶ, αἱρετικοῦ θηλυπρεποῦς ἐκτομία Ὠριγένους εἶπε: ΣΤΟΠ! Ὀχι ἀλληγορικὴ (καββαλιστικὴ ἐρμηνεία) ἀλλά ἱστορικὴ τυπολογική τὴν ὁποία καὶ μόνον ἐφαρμόζει ἡ Ἐκκλησία. Ἀλληγορούμενα ὅμως στὴ Βίβλο εἶναι μόνον ὅσα ἔτσι συνεγράφησαν καὶ πᾶν τι δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ τό... ἀλληγορήσῃ πᾶς τις καββαλιστικῶς!

      Μπερδεύουν τινὲς, καὶ τὸ ξαναέγραψα, τὸν καββαλισμὸ (ποὺ δὲν ἀποδέχεται ἡ Ἐκκλησία) μὲ τὴν ἀλληγορία τῆς ἱστορικῆς ἑρμηνείας τὴν ὁποία ἀποδέχεται καὶ ἐφαρμόζει ἡ Ἐκκλησία. Γι' αὐτὸ οἱ πατέρες ἀναγκάστηκαν νὰ ἀποκαλέσουν "τυπολογία" τὴν ἀποδεκτὴ ἀλληγορία, ἡ ὁποία ἐκτὸς ἀπὸ τὴν κύρια ἔννοια δίδει μόνο μία ἀλληγορική, ἐκείνη τὴν ὁποία ὁρίζει τὸ θεόπνευστο βιβλίο καὶ ὂχι ὁ ἑρμηνευτὴς κατά τὰ κέφια του. Ἐκτὸς αὐτοῦ, ἂν μελετούσατε διὰ βίου Πατέρας (ὅπως πράττει ὁ γράφων), ἀσφαλῶς θὰ διαπιστώνατε ὅτι οἱ πατέρες δὲν ὁμοφωνοῦν ὁπωσδήποτε. Γιὰ ἕνα καὶ μόνο χωρίον ἐνίοτε ἔχουν διατυπωθῇ πάρα πολλὲς άντικρουόμενες ἑρμηνεῖες. Οἱ πατέρες ὅμως δὲν εἶναι ἀπόλυτοι καὶ ῥεβανσισταὶ ὥστε νὰ θεωροῦν ἀλάθητη τὴν δικὴ τους Ἑρμηνευτικὴ προσέγγιση. Ἡ Ἐκκλησία ἀποδέχεται μόνο ἕνα νόημα καὶ μία ἑρμηνεία, ἢ σὲ περιπτώσεις παραβολῶν, ἀλληγορίας (τυπολογίας καὶ ὄχι καββαλισμοῦ), ἀναγωγῆς, μεταφορᾶς, παροιμιῶν, τὸ κυριολεκτικὸ νόημα καὶ ἐπιπλέον μόνο μία "αλληγορική" (τυπολογική) Ἑρμηνεία. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἱστορικὴ ἑρμηνεία ἡ μόνη ἀποδεκτὴ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησἰα.

      Διαγραφή
    3. Αμφισβητώ ότι οι πατέρες ως μεμονωμένοι άνθρωποι είναι αλάθητοι, και αμφισβητώ αν οι ελάχιστοι πατέρες που παρατίθενται στο κείμενο του θεολογούντος μαθηματικού είναι καββαλιστές. Και να είναι, δεν απηχούν την άποψι της Εκκλησίας.

      Η Εκκλησία αποδέχεται την τυπολογία (ιστορική αλληγορία) η οποία έχει μόνη και μια μεταφορική ερμηνεία επί πραγματικού αλληγορούμενου κειμένου. Για παράδειγμα ο Μ. Αθανάσιος ήταν γνωστός εχθρός της αλληγορίας (καββαλισμού) αλλά επειδή ως Ορθόδοξος Πιστός αντιαιρετικός και άριστος θεολόγος ερμήνευε τις αλληγορούμενες περικοπές με την ιστορική ερμηνεία, την τυπολογικά αλληγορική, δηλαδή Ορθόδοξα και σωστά, διότι έτσι τις έγραψαν οι Ευαγγελιστές, διότι έτσι είπε ο Κύριος τις παραβολές Του, ο άγιος Αθανάσιος αναδεικνύεται από τον κο μαθηματικό βάσει κάποιας διατριβής ως ... αλληγοριστής (!!!) για να τον πάρουν με το μέρος τους οι, στην πραγματικότητα, εχθροί της ερμηνείας του.

      Στην Ορθοδοξία εξ άλλου κανένας Πατέρας δεν είναι αλάθητος ή "απλανής".

      Διαβάζω: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/11/blog-post_3.html

      ... Τὴν ἄποψι περὶ τοῦ ἀλαθήτου τῶν ἁγίων ὑπεστήριξαν πρῶτοι οἱ αἱρετικοὶ Φράγκοι. Ἐπειδὴ πίστευαν ὅτι στὰ συγγράμματα τῶν ἁγίων Ἀμβροσίου, Ἱερωνύμου καὶ Αὐγουστίνου βρῆκαν τὴν διδασκαλία περὶ τοῦ Filioque, καὶ ἐπειδὴ θεωροῦσαν τοὺς ἁγίους ἀλαθήτους ὑπεστήριξαν ὅτι ἡ διδασκαλία τοῦ Filioque εἶναι ἀλάθητη καὶ πρέπει τὸ Filioque νὰ προστεθῆ ὁπωσδήποτε στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως!
      Ὁ Ἅγιος Φώτιος ἀπάντησε στοὺς ἰσχυρισμοὺς αὐτοὺς μὲ δύο περίφημα συγγράμματα: τὴν Ἐπιστολὴ «Τῷ Θεοφιλεστάτῳ, ἱερωτάτῳ ἀρχιερεῖ ἀδελφῷ καὶ συλλειτουργῷ τῷ θαυμασιωτάτῳ καὶ περιωνύμῳ ἀρχιεπισκόπῳ καὶ μητροπολίτῃ Ἀκυλείας» (Ἑλλ. Πατρολ. Migne τόμ. 102, 793-821) καὶ τὸν «Λόγον περὶ τῆς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μυσταγωγίας» (Ἑλλ. Πατρολ. Migne τόμ. 102, 280-400).
      Οἱ ἀρχὲς ποὺ διατύπωσε ὁ μέγας Πατὴρ καὶ στῦλος τῆς Ὀρθοδοξίας μποροῦν νὰ συνοψιστοῦν στὰ ἑξῆς:
      α) Πολλοὶ ἅγιοι συνέβη νὰ πέσουν σὲ δογματικὰ σφάλματα· γι’ αὐτὸ ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας δὲν στηρίζεται σὲ μεμονωμένες γνῶμες ὡρισμένων ἁγίων, ἀλλὰ πρῶτα στὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ κατόπιν στὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδος καὶ τὴν ὁμοφωνία τῆς πλειοψηφίας τῶν Πατέρων.
      β) Οἱ ἅγιοι ποὺ ἔπεσαν σὲ σφάλματα διαφέρουν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, διότι ἔσφαλαν μὲν ὡς ἄνθρωποι, δὲν ἐφιλονείκησαν ὅμως πρὸς τὴν Ἐκκλησίαν ὅταν συνέβη νὰ ἐλεγχθοῦν. Ἀντιθέτως οἱ αἱρετικοὶ ἐμμένουν μὲ πεῖσμα στὴν πλάνη τους...
      ...Οἱ ὀρθολογιστὲς Φράγκοι προέβαλλαν τὸ σόφισμα: ἂν ἀναγνωρίζουμε κάποιον ὡς ἅγιο Πατέρα, πρέπει νὰ συμφωνοῦμε σ’ ὅ,τι εἶπε...

      Αυτό είναι παπικό. Όχι κύριε Σωτήριε, είμαι Ορθόδοξος και ακολουθώ την Αγία Γραφή όπως ερμηνεύεται από την Εκκλησία και την ομοφωνία των πατέρων και τις Οικουμενικές Συνόδους, και όχι μεμονωνένες απόψεις ή και απόψεις μερικών πατέρων εάν δεν πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια. Αφήνω τους αλαθήτους και απλανείς στους παπικούς.

      Διαγραφή
  6. ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ

    http://www.philologus.gr/4/68-2010-01-01-01-22-30/210-2011-09-10-20-51-07

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sotirio αυτή τη φορά μπούρδες λες εσύ κι όχι ο πολυτονικός. Παρεκτρέπεσαι αμαρτάνοντας, συκοφαντώντας, απειλώντας!!!.

    Κρίμα.

    Πριν να βρίζεις και να απειλείς ότι ... θα αρπάξεις τη δικαιοσύνη από τα χέρια του δικαιοκρίτη (ιδού η ανάγκη της ανωνυμίας λόγω των επικίνδυνων φανατικών) διάβασε μια φορά το Άσμα να μας πεις τι άραγε λέει. Αναφέρεται ξεκάθαρα σε νέο και νέα ή όχι; Το διάβασες; Δεν σου αρέσει; Δυο νέους άντρες θα ήθελες να ερωτοτροπούν; Συγνώμη για την αισχρολογία μου αλλά είναι ο μόνος τρόπος να κατανοήσετε ότι ο Θεός διδάσκει και ευλογεί το ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΓΝΟ και ΝΟΜΙΜΟ και το βάζει στη θεόπνευστη Γραφή ως μη αμαρτωλό αλλά ευλογημένο.

    Κάθε συσκευή που αγοράζεις έχει τις οδηγίες φυσιολογικής χρήσεώς της. Το δημιούργημα του Θεού ο άνθρωπος έχει τις οδηγίες κατά φύσιν συμπεριφοράς και για το Πνεύμα και για το Σώμα γραμμένες στην Αγία Γραφή. Δέξου το και μη το θεωρείς αμαρτωλό. Ο νόμιμος γάμος είναι ευλογία θεού "έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν". Παραδέξου το. Αν δε σ΄ αρέσει, αρέσει στο Θεό και γι αυτό πρέπει να σ΄ αρέσει. Αυτή είναι η κυριολεξία του Άσματος, δεν το διαβάζετε;. Ασφαλώς η μία και μόνη μεταφορά η αυτονόητη για κάθε νυμφίο και νύμφη, εις Χριστόν και Εκκλησίαν ισχύει και για το Άσμα κανένας δεν το αρνήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Εκκλησία δεν επέλεξε ποιά από τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης θα παραλάβει και θα .. εντάξει στην Αγία Γραφή.

    Η Εκκλησία παρέλαβε όλα τα από αιώνων Βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης διότι είναι θεόπνευστα, απαρτίζουν την Π. Διαθήκη του θεού και όπως και στην Καινή, η Εκκλησία δεν εξετάζει το περιεχόμενό τους να δει αν της αρέσει ή αν δεν της αρέσει και ανάλογα να τα αποδεχτεί ή να τα απορρίψει!

    Επιστολή,εκ Θεού Ευαγγέλιο, Αποκάλυψη του αποστόλου Ιωάννου είναι; Ανήκουν από την πρώτη μέρα που γράφτηκαν στην Καινή Διαθήκη και οι τοπικές Εκκλησίες τα αντέγραφαν, τα ανεγίνωσκαν κατά τη θ. λατρεία, τα παρέδιδαν ως βιβλίο της Αγίας Γραφής από γενιά σε γενιά και έως σήμερα αναγινώσκονται με το ίδιο κείμενο από όλες τις τοπικές Εκκλησίες. Το ίδιο ισχύει και με τις επιστολές του Παύλου, του Πέτρου, του Λουκά, τις Πράξεις, όλα τα θεόπνευστα βιβλία της Καινής Διαθήκης, ενώ η Εκκλησία παρέλαβε από την ιουδαϊκή πίστι όλα τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης που διαβάζονταν στις Συναγωγές και τα διαβάζει παραδιδόμενα από γενεά σε γενεά στη μετάφραση των Ο΄. Μεταξύ αυτών των θεοπνεύστων βιβλίων της Παλαιάς Διαθήκης είναι και το Άσμα.

    Οταν κάποιος κάνει σοβαρά θεολογικά λάθη, νομίζοντας ότι η Εκκλησία ανέχτηκε ή επέλεξε να υπάρχη το Άσμα Ασμάτων στην Αγία Γραφή (διότι ναι μεν αλλά), τι να κάνεις την επωνυμία ή την ανωνυμία. Όταν δεν καταλαβαίνεις το Α πως θα διδάξεις το Ω.

    Η ανωνυμία είναι χρήσιμη διότι υπάρχουν φανατισμένοι που έστω και όταν θολώνει το μυαλό τους σκέφτονται και γράφουν τη σκέψη τους δημοσίως "να υφαρπάξω την δικαιοσύνη απο τα χέρια του δικαιοκρίτη"... Κύριε Ελέησον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιλά γράμματα για τους σημερινούς θρησκευόμενους. Κανένας που δεν έχει ασχοληθεί νυχθημερόν με την μελέτη Γραφής και Πατέρων και την ερμηνεία των θείων Γραφών και δεν έχει σπουδάσει τα ιερά γράμματα ή τα σπούδασε μεν, επέλεξε την αγουρίδειον θεολογία δε, δεν πρόκειται να κατανοήσει τι είναι κανόνας Αγ. Γραφής και κανονικά θεόπνευστα βιβλία, τι είναι παράδοση κειμένου Αγίας Γραφής, τι είναι κριτική έκδοση κειμένου, τι είναι Ερμηνείες, ποια από αυτές αποδέχεται η Εκκλησία, τι είναι θεόπνευστο, δόγμα, κανόνας, χριστιανική ηθική, τι αλληγορούμενο, τι αλληγορικό, τι καββαλιστικό, τι είναι κυριολεξία, παραβολή, παροιμία, μεταφορά, αναγωγή, ιστορική ερμηνεία, εκκλησιαστική ερμηνεία, πατέρες, άγιοι, εκκλησία, συμφωνία των πατέρων, Αλεξανδρινή και Αντιοχειανή Σχολή παραδόσεως κειμένου κι Ερμηνείας και πολλά πολλά άλλα.

      Αν δεν ιδρώσει ο πισινός και δεν τριφτούν και λιώσουν τα ενδύματά μας στα έδρανα της σπουδής των θεολογικών γραμμάτων, της μελέτης Αγίας Γραφής και Πατέρων (συνιστώ Αποστολικούς, Ειρηναίο, ιερό Χρυσόστομο, Αθανάσιο τον Μέγα, Μέγα Φώτιο) και της Εκκλησιαστικής Ιστορίας δεν πρόκειται να μάθουμε το Α πριν να διδάξουμε το Ω. Δυστυχώς η σημερινή εκκλησία και τα ιστολόγια (με εξαίρεση ένα δύο) οδηγούν όχι στη μελέτη των Γραφών και της Ερμηνείας τους αλλά στη μελέτη των γεροντικών, ήτοι λόγων απλανών γερόντων, ωθώντας τους πιστούς στην αντίληψη ότι για τη σωτηρία μας δε χρειάζεται μελέτη των Γραφών την οποία προϋποθέτει και συνιστά ο Κύριος και η Καινἠ Διαθήκη και οι Πατέρες μέχρι και τον ιερό Χρυσόστομο αλλά αρκεί η λειψανολατρεία, τα τάματα και η ακρόαση λόγων απλανών οραματιστών προορατικών και διορατικών.

      Και τούτο ποιήσαι κακείνο μή αφιέναι!. Μετά τον Χρυσόστομο έως την εποχή μας σιγά σιγά με την επίδραση των Δυτικών (που απαγόρευαν την μελέτη της Αγίας Γραφής από τους λαϊκούς) επικράτησε το "αλάθητο", το "απλανές" η "υπακοή στον γέροντα" ως εκπροσώπου και συνομιλητού του θεού επί Γής, διδασκαλίες που και σήμερα ακολουθούνται από την πλειοψηφία ακόμα και των αντιπαπικών Ορθοδόξων εισάγοντας παπισμό από το παράθυρο.

      Η ανωνυμία είναι μέγα μειονέκτημα.

      Η ελευθερία λόγου έστω κι ανωνύμων είναι πλεονέκτημα διότι μέσω ανωνύμων σχολίων (που οι δειλοί σχολιαστές τους ήθελαν να προφυλαχτούν διά τον φόβον των φαρισαίων) παρέχεται δι' αντιγραφής ή παραπομπών πρόσβαση σε κείμενα επωνύμων χωρίς προφανώς οι επώνυμοι να γνωρίζουν ότι το όνομά τους ενεπλάκη σε διαμάχες ιστολογίων. Ου πάντες αετοί όπως ο Οδυσσεύς.

      Διαγραφή
  9. Ο Αγ Γρηγόριος αγαπά τον Θεό βλέπει με τα μάτια Αυτού που αγαπά και το Ασμα Ασμάτων όπως το βλέπει υμνεί την αγαπητική αυτή πνευματική
    σχέση ...Ερωτας είναι η κίνηση της ψυχής προς τον Θεό για Την ενότητα Θεού Ανθρωπου = Χριστός

    Οποιος αγαπά τον Κόσμο , βλέπει και αυτός με τα μάτια του Κόσμου που αγαπά ... και το Ασμα Ασμάτων όπως το βλέπει υμνεί την αγαπητική αυτή σχέση με τον κόσμο ... με την σάρκα . Ερωτας είναι η κίνηση της ψυχής προς το άλλο για την ενότητα σε σαρκικό ΄,σε κοσμικό επίπεδο ..

    Για τον χριστιανό πχ για τον αγ Γρηγόριο τον Θεολόγο η τον αγ Γρηγόριο Νύσσης όπως η ευλογημένη συζυγική αγάπη με τον γάμο ενώνει τοω άνδρα και τη γυναίκα σε ένα .. ετσι μυστηριακά και η ένωση της ψυχή με τον Θεό Ως. κεφ. 1-3, Ιερ. 2-2, Ιεζ. Κεφ. 16 Εφ. 5,25. 31-32 και αυτό τον θείο έρωτα , την πορεία προς την θέωση βλέπει στο Ασμα Ασμάτων

    Ο αντίχριστος πάλι δεν το βλέπει όπως ο χριστιανός .Τι βλέπει ? Τον κόσμο ... την εξύμνηση της έλξης ανθρώπου προς άνθρωπο
    ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΙ δεν μεταφράζει ... μεταγράφει . Το οικειοποιείται , το κάνει Θέατρο και παράσταση ...

    Το Θέατρο δημιουργήθηκε στις γιορτές του Διονύσου για την λατρεία του σατανά ε ... σε αυτό έρχεται το μεταγεγραμμένο ιερό κείμενο για να αξιοποιηθεί στην εξύμνηση της οικουμενιστικής αγάπης . Η ψευτοσύνοδος
    συν τις άλλοις είχε και μουσικές βραδιές ... εζήλωσε την τελετή των ολυμπιακών την αφιερωμένη στον έρωτα ίνα πάντες έν ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ώσι

    Οσο για τον "πολυτονικό" ... δεν ξέρω αν τους τόνους τους βρήκαν οι Έλληνες ή οι Ελληνιστές...ούτε ξέρω αν τους κατάργησαν Έλληνες ή οι φερόμενοι σαν Έλληνες .. και αν καλώς ή κακώς αποφάσισαν να καταργήσουν τα πνεύματα που καπέλωναν τα γράμματα .. αλλά ζούμε σε εποχές επιβολής " πολιτικής ορθότητας " . Δεν είναι πολιτικά ορθό να αφήσω την κρίση στον Δικαιοκρίτη ?Και αν μεν έλεγα ο κόσμος να κρίνει θα μουν πολιτικά ορθός και αν λέγω Θεός να κρίνει είμαι λάθος ? Ε ? Τι θα έπρεπε να πώ ? Δεν με νοιάζει ? Η μήπως να μην πώ τίποτα ? Οχι φίλτατε ! Αυτά τα κείμενα δεν είναι Ομήρου Ιλιάδα ...

    Μάλιστα .... "Η ανωνυμία είναι χρήσιμη διότι υπάρχουν φανατισμένοι"
    Τους φανατικούς που αφήνουν την κρίση στον Θεό φοβάσαι ? Και σε απειλώ με τον Θεό ? Μα δεν είναι Πανάγαθος ? Αν είσαι χριστιανός τι φόβο έχεις ?
    Εκτός και αν είσαι "χριστιανός" από αυτούς τους αντίχριστους ... και ο Θεός μου είναι Θεός πραγματικός και με ακούει .. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση θα αδικηθείς ?
    Χμ! Το Θεό δεν τον φοβάσαι και αυτούς που αφήνουν την κρίση σε Αυτόν φοβάσαι ? Και το ανώνυμος απο τον Θεό ... πως σε προστατεύει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου