Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Απαντησι εγκρατους Θεολογου σε σχετικο ερωτημα μας ως προς την στασι των 5 εναντι της ημεριδας Ωραιοκαστρου: Σάν τακτική καί στρατηγική ἡ στάση των εἶναι ὄντως κατακριτεα και ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ!!!!

Απαντησι εγκρατους Θεολογου 
σε σχετικο ερωτημα μας ως προς την στασι των 5 εναντι της ημεριδας Ωραιοκαστρου: Σάν τακτική καί στρατηγική ἡ στάση των εἶναι ὄντως κατακριτεα και ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ!!!!



Ἡ στάση τῶν πατέρων (π. Θ. Ζήση κλπ) προκαλεῖ ἔντονο προβληματισμό. 
Ἡ τριχοτόμηση τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς αἱρετικούς σέ διακοπή μνημοσύνου, ἀποτείχιση καί διακοπή κοινωνίας εἶναι κατασκεύασμα πού ἀποπροσανατολίζει. 
Τά λεχθέντα ὑπό τοῦ π. Θ. Ζήση εἶναι σαφῶς προβληματικά ἄν ὄχι ἀντορθόδοξα. 
Διακόπτω κοινωνία διότι θεωρῶ τόν ἐπίσκοπό μου αἱρετίζοντα ἀλλά συνεχίζω να ἐκκλησιάζομαι ὅπου αὐτός μνημονεύεται; 
Εἶναι λογικό;
Ἐπιπλέον διακηρύττω ὅτι ὁ αἱρετικός ἔχει μυστήρια καί Χάρι καί ἀνήκει στήν Ἐκκλησία ὡς κανονικό μέλος Αὐτῆς;
Καταλαβαίνουμε τί λέμε; 

Ποιός ὁ λόγος νά θέσει θέμα Μυστηρίων καί χάριτος; 
Οὐδείς! 
Ἔχουμε αἵρεση;
Ἔχουμε! 
Ἄρα φεύγουμε αὐτήν καί τούς φορεῖς της ὡς ἀπό ὄφεως! 
Βεβαιώτατα καί ἰσχύει ἡ ἀρχή τῶν συγκοινωνούντων δοχείων στά ζητήματα μνημοσύνου καί κοινωνίας, ἀρκεῖ βεβαίως νά μή γινόμαστε σχολαστικοί, οὔτε πρός τά δεξιά, οὔτε πρός τά ἀριστερά. 
Ὑπάρχει μεγαλύτερη ἐπιπολαιότητα ἀπό τό νά ἀνακατεύουμε τά περί ἀκριβείας καί οἰκονομίας στά ζητήματα Πίστεως, ὅταν μάλιστα καίγεται τό σπίτι μας καί ἀπειλεῖται ἡ Ὀρθοδοξία μέ ἀφανισμό; 
Πόση δέ ἀφέλεια καί προχειρότητα ἐπιδεικνύουμε ὅταν λέμε ὅτι θά ἔρθει σύντομα Σύνοδος Ὀρθόδοξη νά καταδικάσει τήν Σύνοδο τῆς Κρήτης καί γι' αὐτό
δικαιολογεῖται νά κάνουμε οἰκονομία γιά νά ἐξυπηρετηθεῖ ἐν ὄψει Ἑορτῶν ὁ λαός; 

Ἔτσι γίνονται καί δίνονται οἱ ἀγῶνες; 
Σέ ποιά light συναξάρια τά διδάχθηκαν αὐτά; Παίζουμε τίς κουμπάρες πού λέει καί ὁ κ. Πρωθυπουργός δουλεύοντάς μας ὅλους; 
Τώρα πᾶμε γιά τήν ἑπόμενη "Σύνοδο Κρήτης" καί δέν ἔχουμε τήν ὄρεξη καί τή δύναμη οὔτε νά ἀδειάσουμε τούς ναούς τῶν Οἰκουμενιστῶν; 
Καί τί σημαίνει μή πᾶς στόν Δημητριάδος ἀλλά πήγαινε στόν παραδοσιακό Ἱερέα πού ὅμως τόν μνημονεύει; 
Τουλάχιστον σάν τακτική καί στρατηγική ἡ στάση των εἶναι ὄντως τραγελαφική! 
Ἄν οἱ βλέποντες ἐνεργοῦν, ὅπως ἔλεγε ὁ μακαρίτης ὁ Καλόμοιρος, σάν τυφλοί, τότε τί νά ποῦν καί οἱ τυφλοί! 
Γίνεται νά μή ἀναγνωρίζουμε, λέει ὁ παπα-Θεόδωρος τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ὡς Ὀρθόδοξο ἀφοῦ δέν πῆγε στήν Κρήτη; 
Μά εἴμαστε σοβαροί; 
Ἄς ἀφήσουμε τά πολιτικά καί ἐκκλησιαστικά παιγχνίδια τῆς Μόσχας ἔξω, ὅπως καί τήν εὐλάβεια τοῦ Ρωσικοῦ ὀρθοδόξου λαοῦ, ἰσχυριζόμαστε εἰλικρινά ὅτι τό Πατριαρχεῖο Μόσχας εἶναι ὀρθόδοξο ἐπί τῆς οὐσίας; 
Ἥ μήπως τό Πατριαρχεῖο Ἀντιοχείας πού de facto δίδει καί λαμβάνει "μυστήρια" αἱρετικῶν 
Πρέπει νἄχουμε τό θάρρος νά ἀναθεωρήσουμε στή σκέψη μας τήν ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας. 
Φοβᾶμαι ὅτι τήν ἐκλαμβάνουμε κι ἄς μή τό ὁμολογοῦμε ὡς ἕνα ὀργανισμό ἤ θεσμό κάτι σάν
τόν ΟΗΕ πού ὅσα λάθη καί νά κάνει ἔχει τή σφραγίδα πού τόν νομιμοποιεῖ! 

Αὐτή εἶναι παπική ἀντίληψη. 
Ὁ Ἅγιος Νικηφόρος λέει ὅταν βλέπουμε ἀπό τή μιά μεριά ἑκατομμύρια πού διατείνονται ὅτι εἶναι
ὀρθόδοξοι καί ἔχουν ὅλα τά ἐξωτερικά διακριτικά καί ἀξιώματα ἀλλά χωλαίνουν στήν Πίστη καί ἀπό τήν ἄλλη μεριά τρεῖς πραγματικά ὀρθοδόξους πιστούς, Ἐκκλησία εἶναι οἱ τρεῖς καί μπορεῖ καί σέ τρεῖς νά
ὁρίζεται καί ὅλοι οἱ ἄλλοι ὅσο κι ἄν ἀκούγεται προκλητικό εἶναι ἔξω ἀπό τήν Μάνδρα τήν Ἁγία! 

Αὐτά ἀδελφικῶς καί ἐκ καρδίας.
Μέ ἐκτίμησι καί ἀγάπη Χριστοῦ
ἐλάχιστος ἀδελφός
Κ.

1 σχόλιο:

  1. Πές τα, ευλογημένε θεολόγε! Καθαρά, απλά καί πάνω απ' όλα ασυμβίβαστα, δηλαδή ορθόδοξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου