Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Μολις γυρισα απο την ημεριδα του Ωραιοκαστρου Ενα μονο λεγω αυτη την στιγμη. Η αιθουσα ηταν ασφυκτικα γεματη Ηταν καταμεστη απο χριστιανους που παρακολουθουσαν προσεκτικα τα παντα και χειροκροτουσαν γεματοι απο ενθουσιασμο. Περιμεναμε τους 4 Πατερες που αρνηθηκαν να συμμετασχουν για να φανουν αλλα τελικα δεν φανηκαν. Εγω προσωπικα τους εκανα εκκλησι για να ρθουν να δωσουν εξηγησεις ομως εκεινοι ...ελακισαν!!! ΚΡΙΜΑ.Εχασαν την ευκαιρια για να διδαξουν σε ολους μας, το ορθοδοξο υφος και το ορθοδοξο ηθος.

Μολις γυρισα 
απο την ημεριδα του Ωραιοκαστρου 
Ενα μονο λεγω αυτη την στιγμη.
Η αιθουσα ηταν ασφυκτικα γεματη
Ηταν καταμεστη απο χριστιανους που παρακολουθουσαν προσεκτικα τα παντα και χειροκροτουσαν γεματοι απο ενθουσιασμο.
Περιμεναμε τους 4 Πατερες που αρνηθηκαν να συμμετασχουν για να φανουν αλλα τελικα δεν φανηκαν.
Εγω προσωπικα τους εκανα εκκλησι για να ρθουν να δωσουν εξηγησεις ομως εκεινοι ...ελακισαν!!!
ΚΡΙΜΑ.
Εχασαν την ευκαιρια για να διδαξουν σε ολους μας, το ορθοδοξο υφος και το ορθοδοξο ηθος.
 

7 σχόλια:

  1. ευτυχώς που απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις.....
    είδα το βίντεο τι να πω....δύο λέξεις....
    στα χαμένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρευρίσκετο μέλος μας εις την σύναξην. Εκτός από κάποια άτομα που μονίμως σχεδόν κοιτούσαν το κινητό τους, και κάποιοι άλλοι που είχαν κλειστά μάτια, οι λοιποί όντως πρόσεχαν.

    Οι λόγοι ήταν τυποποιημένοι και δυστυχώς το μέλος μας τους χαρακτηρίζει ως μη αρκούντως αποδιδομένους με μεταδοτικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα αποτελεσματα αποφασεις και ποιοιοι ομιλητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα μεγαλο ευχαριστω στους Αγιορειτες μας!Κριμα που η φωνη του γεροντα Γαβριηλ δεν εγινε σεβαστη,ωστε να ειναι ολοι παροντες ως οφειλαν.Οδυσσεα σε ευχαριστουμε για την ενημερωση,για τον προσωπικο σου αγωνα να ερθουν ολοι οσοι οφειλαν,αλλα και για την σταθεροτητα σου για αποτειχιση πατερικη και οχι "μοντερνα" και "οικονομημενη".Την αγαπη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο βιντεο και ο π. Σαββας και ο π. Χαριτων λέγουν οτι τα Μυσρτήρια ΟΣΩΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ειναι ΕΓΚΥΡΑ και ο νοων νοητω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΠΕΡ ΕΣΤΙ ΜΕΘΕΡΜΗΝΕΥΟΜΕΝΟΝ: Π. ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο π. Σαββας και ο π. Χαριτων αλλά και άλλοι μέχρι πρότινος έβοσκαν στον λειμώνα του Βαρθολομαίου . Και οτι τους φώτισε ο Θεός και κάνανε "ενα κλικ " και αποτειχίστικαν είναι απο μόνο του ένα Θαύμα .Είναι μακάριοι ...
    Μακάριος ανήρ,ός ούκ επορεύθη εν βουλή ασεβών και εν οδώ αμαρτωλών ούκ έστη και επί καθέδρα λοιμών ούκ εκάθισεν

    Άρχισαν να διαβάζουν και να ερευνούν να εκζητούν τον Κύριο .
    Παρ όλα αυτά όμως οι ανοησίες του Βαρθολομαίου τους επηρεάζουν ακόμα .Διαβάζοντας και ερευνώντας το πως οι πατέρες αντιμετώπισαν τις αιρέσεις κάποια στιγμή θα τα βρούν απο μόνοι τους .
    Τι λέει ο Ψαλμός ?
    2 αλλ’ ή εν τω νόμω Κυρίου το θέλημα αυτού
    και εν τω νόμω αυτού μελετήσει ημέρας και νυκτός.

    3 Και έσται ώς το ξύλον το πεφυτευμένον παρά τας διεξόδους των υδάτων,
    ο τον καρπόν αυτού δώσει εν καιρώ αυτού και το φύλλον αυτού ούκ απορρυήσεται και πάντα, όσα άν ποιή, κατευοδωθήσεται.

    Οι μοναχοί το λοιπόν το ψάχνουν. ην εν τω νόμω Κυρίου το θέλημα τους ..ε θα το βρούν .Θέλει το χρόνο του το πράμα αλλά ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ

    Η διάκριση αιρετικών εντός και εκτός εκκλησίας και ότι τάχα είναι εντός και τυγχάνουν ασυλίας μέχρι να καταδικαστούν , και μάλιστα κάποιοι θέλουν να καταδικαστούν και ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΑ είναι ενάντια στην εκκλησιαστική μας Ιστορία .
    Είναι ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ η διάκριση αιρετικών εντός και εκτός εκκλησίας και ότι τάχα είναι εντός και τυγχάνουν ασυλίας μέχρι να καταδικαστούν
    Οι κανόνες που προστατεύουν τον επίσκοπο ΠΡΙΝ απο συνοδικής καταδίκη ισχύουν για αμαρτία ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΙΡΕΣΗ .

    ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ Σέ ἐπιστολή του ο Αγ Θεόδωρος πρός τόν μοναχό Ἰγνάτιο, ἀναφερόμενος στήν Κοινωνία τῶν αἱρετικῶν λέγει ὅτι δέν εἶναι κάν ἁπλός ἄρτος, ὅπως δηλαδή αὐτός τόν ὁποῖο χρησιμοποιοῦμε διά τροφή, δέν μεταδίδουν καμμία χάρι, ἀλλά ἀπεναντίας προξενοῦν σκοτισμό καί κόλασι ἀλλά εἶναι δηλητήριο τό ὁποῖο ἀμαυρώνει καί σκοτίζει τήν ψυχή. ...

    Ἀναφέρει ἐπίσης, ἑρμηνεύοντας καί παραλληλίζοντας ἀνάλογο χωρίο τοῦ ἀπ. Παύλου, ὅτι ὅπως οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅταν μεταλαμβάνουν, ἐνσωματώνονται μέ τόν Χριστό, ἔτσι καί οἱ μεταλαμβάνοντες τόν αἱρετικό ἄρτο ἐνσωματώνονται μέ τόν διάβολο. Καταλήγει ὁ ὅσιος στό τμῆμα αὐτό ἀναφερόμενος πάλι σέ ἀνάλογα χωρία ἀπό τήν ἁγ. Γραφή:
    «Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος• «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος• «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν• οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν• καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται• ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και επι΄αυτού ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΦΩΝΙΑ :

    Αρχιμ. ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, Ανθρωπιστικός Οικουμενισμός "....Ο θεόπνευστος φορεύς της αποστολικής και αγιοπατερικής καθολικής Παραδόσεως της Εκκλησίας του Χριστού, ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ευαγγελίζεται εκ της καρδίας όλων των αγίων Πατέρων, όλων των αγίων Αποστόλων, όλων των αγίων Συνόδων της Εκκλησίας την εξής θεανθρωπίνην αλήθειαν: «Ουκ έστι τύπος ο άρτος και ο οίνος του Σώματος και Αίματος του Χριστού (μη γένοιτο), αλλ' αυτό το Σώμα του Κυρίου τεθεωμένον... Δι' αυτού καθαιρόμενοι ενούμεθα τω Σώματι Κυρίου και τω Πνεύματι Αυτού, και γινόμεθα Σώμα Χριστού (= η Εκκλησία)... Μετάληψις δε λέγεται. δι' αυτής γάρ της Ιησού θεότητος μεταλαμβάνομεν. Κοινωνία δε λέγεταί τε και εστιν αληθώς, διά το κοινωνείν ημάς δι' αυτής τω Χριστώ και μετέχειν Αυτού της σαρκός τε και της θεότητος. κοινωνείν δε και ενούσθαι αλλήλοις δι' αυτής. επεί γαρ εξ ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, οι πάντες εν Σώμα Χριστού και εν Αίμα, και αλλήλων μέλη γινόμεθα, σύσσωμοι Χριστού χρηματίζοντες. Πάση δυνάμει τοίνυν φυλαξώμεθα μη λαμβάνειν μετάληψιν αιρετικών μήτε διδόναι. «Μη δώτε γαρ τα άγια τοις κυσίν, ο Κύριός φησι, μηδέ ρίπτετε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων» (Ματθ. 7, 6), ίνα μη μέτοχοι της κακοδοξίας και της αυτών γενώμεθα κατακρίσεως. Ει γαρ πάντως ένωσίς εστι προς Χριστόν και προς αλλήλους, πάντως και πάσι τοις συμμεταλαμβάνουσιν ημίν κατά προαίρεσιν ενούμεθα. Εκ προαιρέσεως γαρ η ένωσις αυτή γίνεται, ου χωρίς της ημών γνώμης. Πάντες γαρ εν σώμα εσμεν, ότι εκ του ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, καθώς φησιν ο θείος Απόστολος»1.
    Ο ατρόμητος ομολογητής των θεανθρωπίνων ορθοδόξων αληθειών αναγγέλλει εις όλους τους ανθρώπους όλων των κόσμων: «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού ή προφανώς διαβεβλημένου κατά τον βίον αλλοτριά Θεού και προσοικειοί τω Διαβόλω»2. Κατά τον ίδιον ο άρτος των αιρετικών δεν είναι «σώμα Χριστού»3. Διά τούτο, «Ως ουν ο θείος άρτος υπό των Ορθοδόξων μετεχόμενος, πάντας τους μετόχους εν σώμα αποτελεί. ούτω δη και ο αιρετικός κοινωνούς τους ούτω αυτού μετέχοντας αλλήλων απεργαζόμενος, εν σώμα αντίθετον Χριστώ παρίστησι»4. Επί πλέον, «Η παρά των αιρετικών κοινωνία ου κοινός άρτος αλλά φάρμακον (= δηλητήριον), ου σώμα βλάπτον, αλλά ψυχήν μελαίνον και σκοτίζον» 5.... (Από το βιβλίον ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ).

    1. Ιωάννου Δαμασκηνού, Εκδ. Ορθ. πίστεως 4, 13, PG 94, c. 1149. 1152. 1153. Πρεβ. Α' Κορ. 10, 17.
    2. Θεοδώρου Στουδίτου, PG 99, c. 1668C.
    3. Αυτόθι, c. 1597Α.
    4. Αυτόθι, c. 1480CD.
    5. Αυτόθι, c. 1189C



    Ομως ο Ζήσης το ΞΕΡΕΙ τον νόμο... πανεπηστιμιακός γαρ , Παπαρολόγος τρομάρα του! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ του. Δεν είναι οτι κάνει οικονομία ΣΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    Αιρείται , διαλέγει το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΛΗΜΑ




    4 Ούχ ούτως οι ασεβείς, ουχ ούτως!
    άλλ’ ή ώςεί χνούς, όν εκρίπτει ο άνεμος από προσώπου της γης.
    5 Διά τούτο ούκ αναστήσονται οι ασεβείς εν κρίσει
    ουδέ αμαρτωλοί εν βουλή δικαίων.
    6 ΄Οτι γινώσκει Κύριος οδόν δικαίων
    και οδός αμαρτωλών απολείται.


    ΑπάντησηΔιαγραφή