Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης απανταει στις Παρανοϊκες Τελεβαντιες ανακριβειες και στις συκοφαντιες της κ. Λωριτου:

Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης  απανταει στις Παρανοϊκες Τελεβαντιες ανακριβειες και στις συκοφαντιες της κ. Λωριτου: 
 

Αξιότιμη κ. Λωρίτου,
Δεν σας ζητώ να εμπλακήτε σε κάποια διαμάχη. Έγραψα, όμως, ότι ο κ. Τελεβάντος έχει καταδικασθεί -όχι γενικώς και αορίστως- αλλά για τις συγκεκριμένες αναπόδεικτες εις βάρος μου συκοφαντίες που έχει αναρτήσει στο ιστολόγιό του, όπως αυτή ότι διευθύνω τον Ορθόδοξον Τύπον, την οποία συκοφαντία δεν την έχει γράψει κανένα ιστολόγιο, πλην του κ. Τελεβάντου.

Εσείς, αν δεν διαβάσατε τον κ. Τελεβάντο, από πού πληροφορηθήκατε αυτή την ψευδή είδηση ότι είμαι ο ιθύνων νους του Ο.Τ.; ΄Οσο για τα βασικά άρθρα του Ο.Τ., πάντοτε ήσαν άρθρα τεκμηριωμένα, τα οποία, χωρίς πάντοτε να τα υιοθετεί απολύτως η εφημερίδα ετίθεντο προς συζήτησιν, όπως έγραψα και στην απάντησή μου στον κ. Μηλιαράκη, διότι γνωρίζω καλά την λειτουργία που είχε επί σειρά δεκαετιών ο Ο.Τ., δεδομένου ότι υπήρξα ο παλαιότερος στενός συνεργάτης (και εξ απορρήτων, αναγκάζομαι να ειπώ) του μακαριστού και αγιωτάτου π. Μάρκου Μανώλη.

Ας μου απαντήση όποιος επιθυμεί, αλλά επί των κειμένων μου και όχι σε αυτά που διαβάζει ο καθένας για να έχη την ευχέρεια να με κατηγορή. Όσο για την ρότα του Ο. Τ., έχει Διοικ. Συμβούλιο, Διευθυντή Συντάξεως κ.α. Αυτούς ερωτήσατε, αυτοί ηλικίαν έχουν, αυτοί περί εαυτών να λαλήσουν.
Παρακαλώ, να με κρατήσετε έξω και μακρυά από οποιαδήποτε σενάρια κυκλοφορούν από το ''εκκλησιαστικό'' κουτσομπολιό. Ο,τι έχετε σχετιζόμενο με το πρόσωπό μου είναι ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ μου.

Παρα που το ήθος και το ύφος του κειμένου σας, που προσιδιάζει με το ύφος του κ. Τελεβάντου (όπως μία από τις φράσεις του "Λύσσαξε ο σεβαστός μας π. Βασίλειος" ή ξεσάλωσε ο σεβαστός μας π. Βασίλειος και πολλά άλλα και όχι μόνο ότι διευθύνω τον Ο.Τ. αλλά ότι "είμαι γιουσουφάκι και νεροκουβαλητής του Τσίπρα, ότι διευθύνω και την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ό,τι μπορεί κανείς να φαντασθή ως κοσμητικό επίθετο).

​Έ​τσι και σεις, παραθέτετε κατεβατό αιτιάσεων εναντίον μου με ύφος Πρωθιέρειας πεπεισμένης ότι ο Κληρικός ανθρωπίσκος που συνομιλείτε έχει κατατροπωθεί από τον καταιγισμό σας, καταλήγοντας, βεβαίως,με τη φράση " Με σεβασμό(!), για να δείξετε και ότι είσθε τυπικά ευσεβοφανώς εντάξει!
Παρά ταύτα, λοιπόν, σας πληροφορώ -σαν τελευταία επικοινωνία, αφού δεν κατανοείτε ούτε διανοείσθε ότι μπορεί κάποιος Κληρικός να μη θέλη να ομαδοποιηθή και να μην συμπαρασύρεται από ό,τι κάνουν οι άλλοι αγωνιστές της Πίστεως (σημειωτέον ο π. Επιφάνιος ουδέποτε ομαδοποιήθηκε, με τον οποίο συνεργαζόμεθα όταν κάποιοι άλλοι δεν είχαν "πάρει είδηση" ότι υπάρχει Οικουμενισμός και δεν ντρέπονται να το λένε), ότι ο κ. Γεώργιος Τραμπούλης ήταν στενό πνευματικό παιδί του π. Μάρκου, διέμενε στο Οίκημα της ΠΟΕ και τον διακονούσε συνεχώς, είναι Θεολόγος και εκπονεί διδακτορική διατριβή, γνωρίζει ξένες γλώσσες​ και είναι ντροπή να εκφράζεσθε με αυτόν τον περιφρονητικό τρόπο, χωρίς να έχετε έλθει ποτέ ούτε καν στο Κτίριο της ΠΟΕ ούτε γνωρίζετε τους αγώνες ανθρώπων που "έβαλαν το κεφάλι τους στον ντορβά επί Σεραφείμ Αρχιεπισκόπου,όντες Εφημέριοι της Αρχιεπισκοπής, όταν άλλοι ήσαν "εν τοις οίκοις των Βασιλέων της Οικουμενικής Διοικήσεως.

Λίγη συστολή και περισσότερη έρευνα της Αληθείας και όχι τυφλή και φανατισμένη αποδοχή των πληροφοριών που σας δίδουν άνθρωποι με ανεξήγητη εμπάθεια στο πρόσωπό μου (χωρίς να τους έχω βλάψει στο παραμικρό) και στα πρόσωπα των άλλων, που το μόνο έγκλημά μας είναι να θέλουμε να μας αφήσετε ησύχους με το δικαίωμά μας να έχουμε την ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ.

Ο Ο.Τ. δεν είχε ούτε έχει ούτε πρέπει να έχη Ναύαρχο.Ούτε ο Εκκλησιαστικός αγώνας έχει αρχηγό. Όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο ή το επιθυμεί είναι ψώνιο! Ο Ο.Τ. είναι κονίστρα, γράφει όποιος θέλει και του απαντά όποιος θέλει. Η γνώμη με τα περισσότερα επιχειρήματα πάντοτε υπερίσχυε στη συνείδηση των αναγνωστών, χωρίς κάποιος να βγάζη ειδικό φιρμάνι εγκυρότητος.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ.
Καλή σας Ανάσταση!
π. Βασίλειος Βολουδάκης

12 σχόλια:

  1. Η φωνή του π. Βασιλείου είτε μας αρέσει (συνήθως), είτε δέν μας αρέσει (σπανιότατα), είτε συμφωνούμε (συνήθως) είτε ενίοτε διαφωνούμε, είναι φωνή ειλικρινών Ορθοδόξων προθέσεων και, μέσα στο χάος της σύγχρονης πνευματικής ερήμου των παρερμηνειών, συμβιβασμών, διαστροφών, συμφερόντων, εμπορευματοποιήσεως, γεροντισμού, πλανών, είναι μια όαση ορθοδόξου πνευματικότητος που αναπαύει τις καρδιές μας και ωφελεί τις ψυχές μας. Έχει το θάρρος της γνώμης του την οποία διατυπώνει με πειστικότητα και τόλμη, όπως εκείνο το "απέθανε και ετάφη" (για την ψευδοσύνοδο την οποία κανένας δεν θεωρεί έγκυρη Ορθόδοξη Σύνοδο). Ελάχιστοι κληρικοί παρέμειναν στην εποχή μας, που υψώνοντας ανάστημα Ορθοδόξου Πατρός με πνευματικό έργο όχι τυχαίο, εργάζονται άοκνα σαν τον π.Β. Βολουδάκη στο γεώργιον του Κυρίου τολμώντας να διαφωνήσουν και με τους μεν και με τους δε και με τους επισήμους, εκφράζοντας -το κατά δύναμιν- την ορθόδοξη πνευματικότητα απαλλαγμένοι από επικρατούσες ψευδοδιδασκαλίες (δεν ξεχνάμε την συμβολή του στο θέμα της απομυθοποιήσεως των δήθεν "σφραγισμάτων του Αντιχρίστου") με τις οποίες αρκετοί καθοδηγητές ψυχών διαστρέβλωναν την Αγία Γραφή".

    Τα άκαρπα δέντρα δεν τα πετροβολούν. Καρποφόρος ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, υφίσταται τις εν τω κόσμω συνέπειες που προβλέπονται στην Καινή Διαθήκη για κάθε αληθινό Χριστιανό, για κάθε ειλικρινή εργάτη του Ευαγγελίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πατηρ Βασιλειος ειναι ενας παλαιμαχος ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ της Εκκλησιας μας.
      Πιστευουμε οτι καποια μερα θα καταλαβη και θα υποστηριξη την ΠΡΑΚΤΙΚΗ των Αγιων μας, γιατι ειναι Πατερικος θεολογος και θα τους ακολουθηση και δεν θα κοινωνει με τους σημερινους Αιρετικους.
      Θα περιμεναμε βεβαια απο αυτον να το κανη σημερα που η Παναιρεσι του Οικουμενισμου βρυχαται ως ΩΡΥΟΜΕΝΟΣ ΛΕΩΝ και κατατρωει τους παντες, ενα μετα τον αλλο.
      Ελπιζουμε αυτο να γινη συντομα.

      Διαγραφή
    2. Ο π. Βασίλειος είναι αιρετικός, για τον απλούστατο λόγο, ότι μνημονεύει τον Ιερώνυμο, που μνημονεύει Βαρθολομαίο, βάσει της αρχής των συγκοινωνούντων δοχείων, άσχετα αν θεωρεί τη "συνόδο" της Κρήτης, ως αιρετική.

      Διαγραφή
    3. Αξιότιμε κύριε Οδυσσέα.
      Δεν τον γνωρίζω προσωπικά τον πρεσβύτερο π. Βασίλειο παρά μόνο από ομιλίες του στο διαδίκτυο. Διαπιστώνω πως είναι ευλογημένος, ορθοδόξως μορφωμένος και πιστεύω ότι οδηγεί το ποίμνιό του στον Χριστό.

      Ακούστε αυτή την ολιγόλεπτη τοποθέτησή του, τί πρεσβεύει από δεκαετιών.

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

      http://www.youtube.com/watch?v=YnPqJhaZuAU

      Παραλληλίστε αυτή την προ πολλών ετών τοποθέτηση, με την πρόσφατη δημοσία του αξιολόγηση ότι η ψευδοσύνοδος απέθανε και ετάφη.

      Διαγραφή
    4. Σχολιαστά 1 Απριλίου 2017 - 10:04 π.μ. τὀτε κι εσύ είσαι αιρετικός, διότι άσχετα αν προσωπικά φρονείς ορθοδόξως, οι επίσκοποι που μνημονεύεις όλο και κάποια αιρετική "σύνοδο" ἠ απόφαση ή κανόνα αποδέχονται ως δήθεν Ορθόδοξο. Μη με ρωτήσεις τι εννοώ διότι οφείλεις μόνος σου να ερευνήσεις πόσα σάπια και ξινά σταφὐλια μας τα παρουσιάζουν σαν φρεσκότατα. Ο ζητών ευρίσκει. Εκτός αν μνημονεύεις πάσης επισκοπής Ορθοδόξων οπότε είσαι ακριβολόγος. Ας είσαι ευλογημένος και μην είσαι απόλυτος.

      Διαγραφή
    5. Έχει κανένας σκεφτεί μήπως κατά την Καινή Διαθήκη οι μεν Απόστολοι ήταν οι μοναδικοί και ανεπανάληπτοι Απόστολοι Χριστού, και ότι και τότε και πάντοτε και σήμερα ο επίσκοπος είναι διοικητικό αξίωμα μεταξύ ισοτίμων πρεσβυτέρων, ότι ο μητροπολίτης είναι διοικητικό αξίωμα μεταξύ ισοτίμων επισκόπων και πρεσβυτέρων, ο πατριάρχης και ο προκαθήμενος Συνόδων Εκκλησιών είναι διοικητικό αξίωμα μεταξύ ισοτίμων μητροπολιτών, επισκόπων, πρεσβυτέρων;

      Ερώτηση κάνω. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον Επίσκοπο να είναι Δεσπότης; Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να θεωρεί ὀτι είναι η Εκκλησία; Η Αγία Γραφή πάντως, όχι. Η Εκκλησία, οπωσδήποτε όχι.

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή, θέλετε να πείτε, ότι ο π. Βασίλειος δεν είναι αιρετικός, κι' ας μνημονεύει τον Ιερώνυμο, που μνημονεύει Βαρθολομαίο;

      Διαγραφή
    7. Εσυ 10.4 με ποιους κοινωνεις μπορεις να μας πεις;

      Διαγραφή
    8. Εσυ πιστευεις οτι εισαι ορθοδοξος αν κοινωνεις με αιρετικους ενεργητικους ή και παθητικους, δηλαδη αποδεχομενους και μη διαμαρτρομενους κατα της συναξης της Κρητης; Για ναμην μιλησω και για ολα τα παληοτερα

      Διαγραφή
    9. Εγώ κοινωνώ με τον π. Βασίλειο. Όπου κοινωνεί αυτός, κοινωνώ και εγώ. Και μη μου πεις, ότι δεν μνημονεύει τον Ιερώνυμο, γιατί εκεί είναι όλα τα λεφτά, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ. Αυτό ξέρω εγώ και τίποτε άλλο.

      Διαγραφή
  2. Γυνὴ ἐν ἡσυχίᾳ μανθανέτω ἐν πάσῃ ὑποταγῇ· γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ' εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τα μονα Γραφικα χωρια που παραβλεπουν και υπερβαινουν οι σημερινες χριστιανες γυναικες στην πλειοψηφια τους, γιατι οι αλλες ουτε καν εχουν καμμια γνωσι ή σχεσι με το Ευαγγελιο, μαλλον ειναι αφηνιασμενες και δαιμονισμενες.
      Αλλα και οι χριστιανες εχουν αλλοτριωθει και κανουν οτι θελουν και δν ακουν κανενα, ουτε και αυτους τους ανδρες τους.
      Αυτο ειναι ΣΗΜΕΙΟ των ΚΑΙΡΩΝ πραγματικο.

      Διαγραφή