Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

OMOΛΟΓΙΑ: Επικοινωνησαμε με τον 82ουτη μητροπολιτη Ανθιμο παλαιον και επι 3ετιαν διευθυντην μου του Θεολογικου Οικοτροφειου της Αποστολικης Διακονιας της Αθηνας. Τον παρακαλεσαμε να αφηση και εναν κληρικο ησυχο και χωρις να τον μνημονευει. Δεν τον βλαπτει αυτο. Μας ειπε οτι θα προσπαθηση να τον ....συνεφερει και κατοπιν θα προβη στα προβλεπομενα. Τον απαντησαμε οτι μια τετοια ενεργεια αποτελει ΛΑΘΟΣ. Ο Βαρθολομαιος κηρυττει Αιρεσεις και πιστευει οτι ολες οι Θρησκειες ειναι δρομοι ΣΩΤΗΡΙΑΣ. Ειναι Αιρετικος. Δεν ειναι δυνατον να ανεχωμεθα να ακουμε τετοιες ΤΕΡΑΤΩΔΕΙΣ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΕΣ "Με μενα τι εχει, εγω δεν εχω γραψει κατι αντορθοδοξο, δεν υπαρχει καποιο κειμενο δικο μου", μας απαντησε. . Τον επαναλαβαμε να το σκεφτη καλα τι θα πραξει γιατι θα επιδεινωσει τα πραγματα. Οι Αποτειχισμενοι δεν αγγιζονται απο κανενα. Οι σφαιρες που πεφτουν επανω τους μετατρεπονται σε απυροβλητα σκαγια...Εκεινος μας απαντησε οτι ειναι αποφασισμενος. Τον συστησαμε και παλι να το σκεφθη καλλιτερα. Δεν ακουσε. Προχωραει.

Με τα ζητήματα της Πίστεως δεν ...παίζουμε!!! (Σχόλιο)

Έκτακτη σύναξη Ιερέων στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για τον π. Νικόλαο Μανώλη. Και μεις εκεί...



Σχόλιο του Θεολογου Παναγιωτη ΣΗΜΑΤΗ: Μὲ τὰ ζητήματα τῆς Πίστεως δέν ...παίζουμε! Ἄλλη μιὰ φορὰ θὰ μᾶς λοιδορήσουν· θὰ ποῦν ὅτι καὶ αὐτὴ τὴν στιγμὴ ποὺ κάποιος ἐπὶ τέλους βρῆκε τὸ κουράγιο καὶ τὴ δύναμη νὰ διακόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ Οἰκουμενιστῆ κ. Ἄνθιμου, ἀρχίσαμε νὰ τὰ βάζουμε ἐναντίον του. Ὅμως, μὲ τὰ θέματα τῆς Πίστεως δέν …παίζουμε! Συμπαραστεκόμαστε στὸν γενναῖο ἀγώνα τοῦ π. Νικολάου καὶ τῆς οἰκογένειάς του. Ὅσοι ἔχουν διωχθεῖ γνωρίζουν τί σημαίνουν ὅλα αὐτά. Ἀλλὰ ἀποροῦμε γιὰ τὸ γεγονὸς πὼς τὰ πνευματικά του παιδιά δὲν ἔχουν καταλάβει -καὶ ἔτσι τὸν ἐκθέτουν- τὸν πρώτιστο σκοπὸ τῆς Διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου, ποὺ ἀσφαλῶς δὲν ἐμπεριέχεται τόσο στὸν ΙΕ΄ Κανόνα, ἀλλὰ στὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ ὁ σκοπὸς εἶναι νὰ ἀποφύγει ὁ κάθε πιστὸς τὴν μόλυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ νὰ μὴν ἐπιτρέψει στοὺς αἱρετικοὺς νὰ ἀλλοιώσουν τὴν Πίστη τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς ἐκ τούτου νὰ προκληθεῖ σχίσμα.
Ἄρα, αὐτὸ ποὺ γράφουν, πὼς «Η απόφασή του  αυτή (σ.σ.: τοῦ π. Νικολάου) έχει έναν και μοναδικό σκοπό, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του και τους συν αυτώ, στην Ορθοδοξία», δὲν ἐκφράζει τὴν οὐσία τοῦ πράγματος. Ἂν δηλαδή, ὑποθέσουμε ὅτι ὁ κ. Ἄνθιμος τοῦ διαμηνύσει ὅτι δὲν πρόκειται νὰ ἀλλάξει, διότι θεωρεῖ ὅτι αὐτὸς εἶναι στὴν Ὀρθοδοξία, ἐνῶ -ἀντίθετα- θεωρεῖ ὅτι ὁ π. Νικόλαος εἶναι στὴν πλάνη, τότε τί θὰ κάνει ὁ π. Νικόλαος; Θὰ σταματήσει τὴν διακοπὴ μνημοσύνου, ἀφοῦ «ο μοναδικός σκοπός, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του»,  δὲν πρόκειται νὰ ἐπιτευχθεῖ;
----------------------------------------
Καλά πληροφορημένες πηγές του Ιστολογίου μας, μέσα από τα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνουν τη φημολογία της εσπευσμένης συγκλήσεως Ιερατικής συνάξεως.

Η σύναξις θα λάβει χώρα στα γραφεία της Βογατσικού 7, στην αίθουσα συνεδριάσεων του μητροπολιτικού μεγάρου, την προσεχή Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 10:00 το πρωΐ. Κάθε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί βιαστικά και εν κρυπτώ, είναι εκ του πονηρού. Ανακοίνωση της σύναξης δεν υπάρχει καν στην Ιστοσελίδα της μητρόπολης. Κάποιοι ιερείς δεν ενημερώθηκαν λόγω της ιδιαίτερης σχέσης τους με τον π.Νικόλαο Μανώλη.


Ο κλήρος της πόλεως του Αγίου Δημητρίου, έχει την ιστορική ευθύνη να πάρει θέση. Το διακύβευμα είναι η Ορθόδοξη Πίστη. Να προσέξει να μην παρασυρθεί από απειλές και δεσποτικές επιταγές… όπως ο ίδιος κλήρος έκανε προ δύο ετών και ύστερα από “μητροπολιτικό εξαναγκασμό” υπέγραψε, ένα μεγάλο τμήμα αυτού, ντροπιαστικό κείμενο σε σχέση με τον π. Νικόλαο…
Ο π.Νικόλαος Μανώλης με την μαρτυρική απόφασή του, να διακόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου του, αποτειχιζόμενος εντός της Εκκλησίας από την αίρεση, έκανε χρήση του έσχατου μέσου που μας παρέδωσαν οι Θειότατοι Πατέρες. Εφάρμοσε τον ΙΕ΄ κανόνα της Πρωτοδευτέρας συνόδου επί Μεγάλου Φωτίου, ο οποίος αποτελεί αναφέρετο δικαίωμα κάθε ιερωμένου και κάθε λαϊκού. Η απόφασή του αυτή έχει έναν και μοναδικό σκοπό, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του και τους συν αυτώ, στην Ορθοδοξία. Όλοι οι κληρικοί της Μητροπόλεως γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τις λεπτομέρειες της διώξεως του.
Με την τροπή που πήραν τα πράγματα, από τη Σύνοδο της Κρήτης, τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος και το κείμενο Προς το Λαό, δικαιώνεται ο π.Νικόλαος για τη συνεχή, “ενοχλητική”, και ελεγκτική στάση που είχε εξ’ αρχής.
Είναι λοιπόν ιστορική η στιγμή για την ευθύνη που έχουν όλοι οι κληρικοί της Θεσσαλονίκης, αλλά και ο καθένας ξεχωριστά, στις δύσκολες αυτές ώρες που περνά η Ορθοδοξία μας. Δεν είναι ώρα για περίσσια κουτσομπολιά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από μεγαλόσχημους αρχιμανδρίτες, που αποφαίνονται εμπαθώς για το πρόσωπο του σεβαστού και αγωνιστή πνευματικού μας πατρός, ευχόμενοι την καθαίρεσή του!
Καλείστε να επιστρατεύσετε  το δικό σας προσωπικό Ορθόδοξο βίωμα. Τώρα είναι η ώρα της ομολογίας. Τουλάχιστον μην παίρνετε στο λαιμό σας αθώους. Πατέρες αντισταθείτε, μη χειραγωγείσθε, πράξετε κατά συνείδηση.
Ραντεβού με την Ιστορία λοιπόν, όλοι να βρεθούμε την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου στις 9:30 πμ. στην οδό Βογατσικού 7.
Κάθε φωνή ιερέως που θα ζητά την τιμωρία και καθαίρεση του πατρός, θα την εκλάβουμε ως φωνή του αδελφοκτόνου Κάιν. Κάθε φωνή όμως που θα στηρίξει τον πνευματικό μας πατέρα, θα βρει συμπαραστάτες όλους μας στον ιερατικό του αγώνα.

1 σχόλιο:

  1. Είδατε ότι δεν κατάλαβαν ακόμη οι δεσποτάδες τι φρονεί ο ευσεβής λαός (όχι οι πανηγυριτζήδες)! "Με εμένα τι έχει, εγώ δεν έγραψα κανένα κείμενο αντορθόδοξο...", σκέφτεται και λέει!

    Μα, αντορθόδοξα κείμενα μπορεί εκ παραδρομής ή άγνοιας να γράψει οποιοσδήποτε, εσφαλμἐνως, διότι στην Ορθοδοξία κανένας, ούτε πατέρας ούτε άγιος ούτε επίσκοπος, ούτε λαϊκός, δεν είναι αλάθητος πάπας. Και ούτε πρέπει να το νομίζει. Αρκεί να μην επιμένει στο τυχόν σφάλμα, ακόμα και το δογματικό, "μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν" όταν κάποιος ή κάποιοι ή η Εκκλησία θα τον επαναφέρει εις την ορθόδοξον τάξιν. Δεν είναι εκεί συνεπώς το ζήτημα. Ούτε πλέον το ζήτημα είναι μόνο το (οπωσδήποτε σοβαρό), τι λέγουν και πράττουν ως άτομα, εκείνοι οι ιεραρχικώς και ποιμαντικώς ομότιμοι ή υπερέχοντες που προδίδουν την Μίαν Αγίαν Εκκλησίαν την οποίαν τυπικώς ομολογούν, πράξεσι όμως τη διαμελίζουν αγκαλιάζοντας τους παπικούς ως "αδελφούς εν Χριστώ", θεωρώντας τους αδελφή εκκλησία, αποδεχόμενοι αλλοδόξους και αιρετικούς ως φορείς σωτηρίας. Μετά την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, πλέον, η κρισάρα εκάστου εξ ημών και υμών και αλλήλων και ετέρων είναι "αν αποδεχόμαστε την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ως Γνησία Σύνοδο της Εκκλησίας". Για χίλιους δυο λόγους, που έχουν χιλιοαναφερθή, ένας Ορθόδοξος που ζη διά τον Χριστόν και όχι διά τον χρυσόν και από τον Χριστόν, που τον ενδιαφέρει η αιώνια σωτηρία της ψυχής του και όχι η προσωρινή τρυφή του σαρκίου του, δεν μπορεί να αποδεχτή την ψευδοσύνοδο ως "σύνοδο". Για χίλιους δυο λόγους. Εκεί έγκειται πλέον το ζήτημα. Πώς θα δεχτούμε να μας διαποιμαίνουν όσοι, όχι μόνο αποδέχονται την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ως δήθεν "Ορθόδοξο Σύνοδο", αλλά και με εγκυκλίους και φιρμάνια θέλουν να την επιβάλουν επί ποιναίς; Τυφλός τυφλόν εάν οδηγή αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται. Δε θέλουμε να μας παρασύρετε στο βόθρο! Θέλουμε και προσευχόμαστε ταπεινά να σωθή η ψυχούλα μας. Και των επιόρκων ποιμένων. Ας μετανοήσουν. Και των αδελφών μας. Ας μην τους ακολουθούν. Και των αιρετικών. Ας μετανοήσουν και ας επιστρέψουν στην Εκκλησία που είναι μία, η Αγία, Καθολική, Αποστολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου