Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2017

«ΣΑΘΡΑ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ»
του αειμνηστου Αγιου ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου 
Νικολαου Σωτηροπουλου
απο το ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ, την Βασιλεια των Ουρανων, 

απο τον θρονον του ΘΕΟΥ.




 "Τό ἱλαρόν τοῦ σκηνώματος τοῦ μακαριστοῦ Νικολάου Σωτηροπούλου καί τό χαρίεν τοῦ προσώπου του ὡς καί ἡ εὐλογία τῆς μοναχικῆς εὐκαμψίας πού εἶχε καταδεικνύουν καί στόν πλέον δύσπιστο ὅτι ὁ μακάριος δοῦλος τοῦ Θεοῦ ἤδη προγεύεται τῆς αἰωνίου δόξης καί ὅτι τελικός κριτής ὅλων μας εἶναι ὁ «ἐτάζων καρδίας καί νεφρούς Κύριος ".
                                    (Μητροπολιτης Πειραιως Σεραφειμ)

Τὸ κακὸ μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες παράγινε. Καὶ ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες τῶν εὐσεβῶν δὲν ἱδρώνουν τὰ αὐτιά τους. Ὅλο τὸν ἱδρῶτα τους ἔχυσαν κατὰ τὸν ἀγῶνα καὶ τὴν ἀγωνία τους ν΄ ἀναρριχηθοῦν στοὺς ὑψηλοὺς ἐκκλησιαστικοὺς θρόνους. Καὶ γιὰ ἄλλη περίπτωση δὲν ἄφησαν οὔτε μιὰ σταγόνα ἱδρῶτος. Γι’ αὐτὸ οἱ εὐσεβεῖς ζητοῦν νὰ γίνη κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κάτι ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες. Κα σχυρότερο π τς διαμαρτυρίες ενε τ ν παύσουν κληρικο τ μνημόσυνο προϊσταμένων, ἰδίως δὲ τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. πασι το μνημοσύνου θ στοιχίση στος νόχους. Καὶ ἴσως σκεφθοῦν τὶς εὐθῦνες καὶ τὴν ἐνοχή τους, καὶ ἀλλάξουν μυαλὸ καὶ τακτική.


Ἀλλ' ἐκτὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, το π. Εθυμίου Τρικαμην καὶ ἑνὸς ἢ δύο ἀκόμη κληρικῶν, θ ερεθον λλοι ρωες κληρικοί, γι ν παύσουν κα ατο τ μνημόσυνο ἐνόχων στὸ ὕψιστο ζήτημα τῆς Πίστεως; Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου δὲν στοιχίζει μόνο στοὺς ἐνόχους· στοιχίζει καὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ παύουν τὸ μνημόσυνο, στοιχίζει πηνες διωγμούς.
Γι’ αὐτὸ καὶ κληρικοί, ο ποοι προηγουμένως ταν πρ τς παύσεως το μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, πως φαίνεται, καταθλιπτικν πιέσεων, κα πολογισμο συνεπειν, κόστους δηλαδ σ’ ατούς, λέγουν, τι δν πρέπει ν παυθ τ μνημόσυνο το Πατριάρχου κα λλων. Καὶ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν παλινῳδία τους φέρουν δύο ἐπιχειρήματα.
Δὲν πρέπει, λέγουν, νὰ γίνη παῦσι τοῦ μνημοσύνου χάριν τῆς ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καὶ γιὰ νὰ μὴ καθαιρεθοῦν οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο καὶ βρεθοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Σαθρ τ πιχειρήματα κα ντίθετα πρς τος Ι. Κανόνες, τν ΛΑ΄ ποστολικ κα τν ΙΕ' τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων δύναται κληρικὸς νὰ παύση τὸ μνημόσυνο προϊσταμένου γιὰ θέμα πίστεως καὶ δικαιοσύνης.
Κατὰ τὸν ΙΕ' Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο δὲν προσβάλλουν τὴν Ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἐνεργοῦν ὑπὲρ τῆς ἑνότητας· δὲν δημιουργοῦν σχίσμα, ἀλλ' ἐνεργοῦν κατὰ τοῦ σχίσματος. Ἐπὶ λεξει ὁ Κανὼν λέγει: «Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».
Ἐπίσης ὁ Κανὼν γι' αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς λέγει, ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ὑπόκεινται σὲ ἐπιτίμιο, ἄλλα καὶ εἶνε ἄξιοι τιμῆς. Καὶ συνεπῶς, ἂν ἀδίκως καθαιρεθοῦν, δν εἶνε ἐκτὸς κκλησίας, ἀλλ' ἀξιώτερα μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Καθαιρέθηκαν ἀδίκως καὶ μεγάλοι Πατέρες καὶ εἶνε οἱ ἀκαθαίρετοι πύργοι τῆς ἐκκλησίας
ς παυθ λοιτν τ μνημόσυνο τν προδοτν τς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν κα σωθον. Αὐτὸ ἐπιβάλλει ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ πρὸς αὐτούς.

3 σχόλια:

  1. αδελφε τι ελεγε ο πειραιως τοτε,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    τωρα τι λεει.............................
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ ΣΕ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ? ΓΙΑ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ? ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΗ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ . ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΘΕΑΤΡΙΝΙΖΟΥΝ . Ο ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΣΤΟ 40 ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΛΟΓΟ ( ΕΓΩ ΝΙΚΟΛΑΕ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝ ΕΦΕΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ 1 Η 2 ΨΥΧΕΣ ΕΣΥ ΕΦΕΡΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΣΥ ΛΕΓΕΣΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ Κ.Λ.Π. ) ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΔΥΣΣΕΑ ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣΕ ΤΟ . ΑΝ ΓΡΑΨΕΙ 40 ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ . ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΥΡΗΞΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή