Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αμετανοητος Χρυσοστομος Σαββατος, ελεω Χριστοδουλου μητροπολιτης Μεσσηνιας, που δεν μετανοιωσε για την ΦΡΙΚΤΗ ΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ, περι της Διηρημενης Εκκλησιας, που διδασκει ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, απειλει λυσσαλεα και αφριζοντας τους χριστιανους που ακολουθουν τους ορθοδοξους που κηρυττουν οσα η Εκκλησια διαχρονικα κηρυττει. . Χριστιανοι ξυπνειστε. ΛΥΚΟΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ. Παρτε τις σφενδονες, παρτε τα οπλα, πολεμειστε τους πνευματικα, κοψτε την κοινωνια με οσους διδασκουν αντιθετα απο οσα διδασκει η Διαχρονικη μας Εκκλησια και οχι ο Αιρεσιαρχης Βαρθολομαιος και τα κοπελια του. Μακρυα απο αυτους, ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ, αυτο μας επιτασσει και η Αγια Γραφη και οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.

Μετά τον Γόρτυνος κι ο Μεσσηνίας επιτίθεται ψευδόμενος και αφρίζων!

Μὲ ὅπλο τὴν ἐξουσία (ἀφοῦ ἔχασαν τὴν Πίστη) οἱ παναιρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι συντονίζονται γιὰ διωγμοὺς ἐναντίον τῶν πιστῶν ποὺ ἀποκαλύπτουν τὶς πλάνες τους καὶ διακόπτουν τὴν κοινωνία μαζί τους. Ὅπως οἱ αἱρετικοὶ ὅλων τῶν αἰώνων, ψεύδονται ἀσύστολα, διαστρέφουν τὴν ἀλήθεια καὶ προσάπτουν ὕβρεις ἀνυπόστατες στοὺς πιστούς! Μιλοῦν γιὰ τὴν κανονικὴ τάξη τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὑπακοὴ στὴν ἀφεντιά τους, αὐτοί, ποὺ  ἔχουν καταξεσχίσει τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἔχουν προδώσει τὴν Πίστη.

Εἶναι καιρὸς οἱ πιστοὶ νὰ ξεσηκωθοῦν ἐναντίον τους, ἐναντίον ξεδιάντροπων συμπεριφορῶν, ὅπως αὐτὴ τοῦ Μεσσηνίας Χρυσοστόμου. 

Εγκύκλιος-καταπέλτης του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κατά «ψευδο-παπάδων» και «αποτειχισμένων ψευδο-Ορθοδόξων»

Πηγή: http://www.pna.gr

Εγκύκλιος-καταπέλτης του Μητροπολίτη Μεσσηνίας
κατά «ψευδο-παπάδων» και «αποτειχισμένων ψευδο-Ορθοδόξων»




Την προσοχή του πληρώματος της Εκκλησιαστικής Επαρχίας του έναντι ψευδο-παπάδων χαρισματικών που εξαπατούν τους πιστούς αλλά και αποτειχισμένων ψευδο-Ορθοδόξων που καλούν τον λαό να στραφεί εναντίον της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας εφιστά ο Μήτροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, με εγκύκλιο σημείωμά του προς τον Ιερό Κλήρο και τον Πιστό Λαό.
«Μ λους ατος γαπητοί μου, τος ψευδοπροφτες κα τος δθεν χαρισματούχους, πλανεμένους κα ποτειχισμένους ψευδο-ορθοδόξους, κάθε συζήτηση μαζί τους ποβαίνει μάταιη, πειδ λοι τους εναι μετανόητοι ν ξυπηρετον σκοπος λλων λλ κυρίως τν διοτέλεια κα τν γωϊσμό τους» αναφέρει στην Εγκύκλιό του ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας ενώ σε άλλο σημείο τονίζει: «Γι᾿  ατ κα Σς, παρακαλ λους, κληρικος κα λαϊκούς, ν μν παρασύρεσθε π κάθε πλανεμένο κα χριστοκάπηλο, κα ν δείχνετε μπιστοσύνη στν ερ Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος κα στν πίσκοπό σας, ν συμβουλεύεσθε ατν κα τος κληρικος φημερίους τν νοριν σας, κα ν μν νθουσιάζεσθε π κάθε τ τ διαφορετικό, μυστικιστικ κα δθεν μαχητικ πρ τς μωμήτου πίστης, λλ ν χετε κρίση κα διάκριση».

Aκολουθεί το πλήρες κείμενο της Εγκυκλίου του Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου:


           Πρς
          Τος Πανοσιολογιωτάτους κα Αδεσιμωτάτους
          φημερίους  τν νοριακν ερν Ναν κα τ Πλήρωμα
          τς καθ’ μς ερς  Μητροπόλεως.
          γαπητοί μου Πατέρες κα ελαβες Χριστιανοί,

          Τ Σμα τς κκλησίας στηρίζεται στος ερος Κανόνες, στος ποίους παρουσιάζεται μία τάξις εραρχική, που κάθε μέλος τς κκλησίας δν κινεται νεξάρτητα κα νεξέλεγκτα, λλ δίδει λογαριασμ κα χει τν ναφορά του, πίσκοπος στν ερ Σύνοδο, ο Κληρικο στν πίσκοπο τς Τοπικς κκλησίας κα ο Λαϊκο στος ερες φημερίους.
       Δυστυχς μως, κάποια μέλη τς κκλησίας περιφρονον τν κανονικ ατ τάξη κα πιδιώκουν ν κινονται ατόνομα, νεξά-ρτητα κα νεξέλεγκτα, δίχως ν τηρον τν εραρχία πο προ-αναφέραμε, μ ποτέλεσμα ν προκαλον στ Σμα τς κκλησίας σχίσματα, κόμη κα αρέσεις.
            Εδικότερα:
      α)  Στν Τοπική μας κκλησία, κυκλοφορον συχν ρασοφόροι κόμη κα λαϊκοί, μοναχο κα μ μοναχοί (δηλαδ ψευδοκληρικο κα ψευδομοναχοί), ο ποοι φενς μν παραθεωρον τν πίσκοπο τς Τοπικς κκλησίας τς Μεσσηνίας, κα μ τ πρόσχημα τι εναι «ψυχοσωτρες» γυρνον λη τν κκλησιαστικ περιοχή, ατοχαρα κτηριζόμενοι προφτες, φωτισμένοι κα χαρισματοχοι, χωρς ν εναι πραγματικο κα κανονικο ερες, δηλαδ χειροτονημένοι π κανονικ πίσκοπο κα χωρς τν δεια το πισκόπου σας, το Μητροπολίτου Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, τελον τ μυστήριο τς ερς ξομολογήσεως, ξαπατον τος πιστος μ νύπαρκτες κα νυπόστατες θαυματομαγγανεες, ράματα, ξορκισμούς, ργανώνουν δθεν πνευματικς συναντήσεις σ διάφορα σπίτια κα κάποιες φορς τελον κα τ Θεία Εχαριστία. Καθιστον δηλαδ τ σπίτια διαφόρων φελν χριστιανν, σ μόνιμο ργαστήριο ξορκισμν, σ βιομηχανία θαυμάτων, ραμάτων κα δθεν περφυσικν καταστάσεων κα τελικ ατοανακηρύσσονται κα ατοδιαφημίζονται ς γιοι κα πνευματικο γεροντάδες.
     κτς π λα ατ, δηλαδ τς ντικανονικς νέργειες πο διαπράττουν, μ τν τρόπο τν ποον ργάζονται δημιουργον πνευματικά, ψυχολογικ κα ψυχικ θύματα. ταν δηλαδ προφητεύουν, ς λλοι ψευδοπροφτες, γεγονότα τ ποα θ συμβον δθεν στος νθρώπους στος οκογενες τους, διασπείρουν εφάνταστα τρομοκρατικ συναισθήματα μ δυνηρς συνέπειες.
  πίσης, μέσω διαφόρων πλν κα γαθν νθρώπων, κμεταλλευόμενοι τν πλότητα, φέλεια κα γαθότητα ατν, διαφημίζουν τς δθεν ρετές τους, τς θικς κατακτήσεις τους, τ διαίτερα χαρίσματα κα τς θεραπευτικς διότητες πο κατέχουν, μ ποτέλεσμα ν δημιουργον χι μόνο παδος λλ κα ν γκλωβίζουν κάποιους π τος πλοϊκος κροατές τους στ δύχτια τν πιδιώξεών τους, πο δν εναι λλες π τ ν μαζεύουν χρήματα, ν ζον ες βάρος τν συνανθρώπων τους κα ν πορίζονται γαθά, κόμη κα ν ποκλέπτουν περιουσίες, κινητς κα κίνητες.
    Στ σημεο ατ θ θελα ν πιστήσω τν προσοχ κα κείνων, ο ποοι θελημένα θέλητα, τ ποτιθέμενα δηλαδ πνευματικ παιδιά τους, ο ποοι ς τυφλο κα φανατισμένοι παδο ναλαμβάνουν τ διαφήμησή τους μέσω ντύπων, διαδυκτίου, δημοσίων σχέσεων κα λλων συγχρόνων μέσων πικοινωνίας, προπαγανδίζοντας πρ ατν κα προβάλλοντας λα τ περφυσικ χαρίσματα τν ν λόγω γεροντάδων κα πνευματικν, ο ποοι προκειμένου ν πιτύχουν τος σκοπούς των κα γι ν πιβεβαιώσουν τ διαίτερα χαρίσματά τους, κατασυκοφαντον τν πίσκοπο κα τος ερες. Κα τ πράττουν ατ φενς μν γι ν ποδείξουν τι δν εναι «σπερ ο λοιπο τν νθρώπων», φετέρου δ γι ν πομακρύνουν τος νθρώπους κα ν πομονώνουν τος παδούς τους, στε δέσμευτοι κα νεξέλεγκτοι ν μπορον ν τος κμεταλλεύονται μ κάθε τρόπο κα μέσο.
     β) Στ ρια τς Τοπικς μας κκλησίας κυκλοφορε πίσης π κάποιους ατοαποκαλούμενους «ρθοδόξους Χριστιανούς», ντυπο πρς πογραφν μ τν τίτλο, «μολογία Πίστεως», τ ποο προτρέπουν νυποψίαστους ρθοδόξους πιστος ν τ πογράψουν μ σκοπ ν κφράσουν τν ντίθεσή τους στς ποφάσεις τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου τς ρθοδόξου κκλησίας, μ τ πιχείρημα τι στ Σύνοδο ατ ποφασίστηκαν αρετικς πόψεις κα ντιλήψεις.
     Ατο ο κκλησιαστικ κέφαλοι κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, ο ποοι συνέταξαν τν παραπάνω «μολογία Πίστεως» λλ κα ατο πο γίνονται πογραφοσυλλέκτες τους, ξεχνον τι τν ρθοδοξία τν αρεση, σύμφωνα μ τος κανόνες τς ρθόδοξης κκλησίας τν ποφασίζει κα τν διαπιστώνει Σύνοδος τν πίσκόπων κάθε Τοπικς κκλησίας κα χι μεμονωμένες μάδες κληρικν, μοναχν κα λαϊκν, ο ποοι ξ ατίας τς στάσεώς τους ατς ναντι τς Κανονικς κκλησίας, δέν γίνονται μόνον σχισματικο ποτειχισμένοι, λλ κα γκλωβίζονται στ πλοκάμια μις συνείδητης κα νσυνείδητης αρεσης.
     Κατ τ διδασκαλία τς κκλησίας, αρετικς εναι μν κενος ποος πρεσβεύει κα διδάσκει διαφορετικ πίστη π τν ρθόδοξη πίστη λλ κα ατός, ποος δημιουργε  μι νέα κκλησιαστικ πραγματικότητα, μι δική του ντίληψη περ κκλησίας «λαϊκο πρεσβυτεριανο τύπου», χωρς δηλαδ τν πίσκοπο. πίσης θ πρέπει ν γνωρίζετε, τι ο ποφάσεις κάθε Συνόδου, πως κα τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου, εναι ποτέλεσμα το φωτισμο το γίου Πνεύματος κα χι προϊν ριθμο πογραφν, κι᾿ ατ γιατ ρθοδοξία δν χει ν κάνει μ παδος κα δεολογίες, πως τ διάφορα σωματεα κα ο σέκτες, λλ βρίσκεται σ ναφορ πρς τν κανονικότητα, πως ατ κφράζεται κα διαφυλάσσεται μ βάση τν εραρχικ κα κανονικ τάξη (ερ Σύνοδος - πίσκοποι - ερες), στν δια τν ζω τς Κανονικς κκλησίας.
    καθένας μέσα σ᾿ ατν τν εραρχικ κα κανονικ τάξη διακονε τ διο Σμα, τν κκλησία, κα κφράζει τν δια πίστη κα τ διο Βάπτισμα, πως κφραστικ τ περιγράφει πόστολος Παλος, «Ες Κύριος, μία πίστις, ν βάπτισμα» (φ. 4, 5).
      ταν τ μέλη το Σώματος τς κκλησίας δν κολουθον τν νωτέρω εροκανονικ τάξη, τότε δημιουργον, μ πρόφαση τν πέρμετρο ζλο τους πρ τς ρθοδοξίας, δυσλειτουργία στ Σμα τς κκλησίας, ποσχίζονται ατονομονται, ποτειχίζονται κα τελικ δημιουργον παθολογικς καταστάσεις.
     Μ τν τρόπο ατ ατονομονται π τ κανονικ Σμα τς κκλησίας κα χωρς ν τ καταλαβαίνουν δημιουργον αρεση, ς συνεπακόλουθο το σχίσματος, πο τος δηγε τελικ κτς κκλησίας κα ν ατοαποκαλονται ρθόδοξοι, βρίσκονται ποκομμένοι, νεξάρτητοι κα ατοπεριορισμένοι στν δεολογική τους πλάνη. συλλογ τέλος τν πογραφν, ποδεικνύει τι κκλησιαστική τους συνείδηση εναι μβλυμένη κα προσπαθον μ μέσα κοσμικο σωματειακο τύπου, ν πιβάλλουν πρωτίστως στος παδούς τους κα στερα στος δαες κα νυποψίαστους τς πόψεις τους ν παράλληλα ναζητον στηρίγματα κοσμικο τύπου στν δύναμη πιχειρηματολογία τους.
    Μ λους ατος γαπητοί μου, τος ψευδοπροφτες κα τος δθεν χαρισματούχους, πλανεμένους κα ποτειχισμένους ψευδο-ορθοδόξους, κάθε συζήτηση μαζί τους ποβαίνει μάταιη, πειδ λοι τους εναι μετανόητοι ν ξυπηρετον σκοπος λλων λλ κυρίως τν διοτέλεια κα τν γωϊσμό τους. Εναι «πλανντες κα πλανώμενοι» κα οδέποτε πρόκειται ν μετανοήσουν κα ν νταχθον στ Σμα τς κκλησίας κα τς κανονικς τάξεως, πειδ θεωρον τι εναι ο «σωτρες» το κόσμου κα τς κκλησίας. Διακατέχονται κα προσωποποιον να ωσφορικ γωϊσμό, κα κανοποιον τν ρθοδοξολαγνεία τους πηρετντας λλες σκοπιμότητες κα πιδιώξεις, ξένες π ατς πο ρθόδοξη κκλησία πρεσβεύει κα ο γιοί Της πηρέτησαν, δίδαξαν κα ξέφρασαν.
   ς πίσκοπός σας, προτρέπω λους νεξαιρέτως ν μν μπιστεύεσθε τν κάθε γύρτη κα θεομπαίχτη ρασοφόρο, ποος ν νόματι το ησο Χριστο προσπαθε ν σς συγκινήσει μ τ φος του, τν ξωτερικ μφάνισή του, τν ποκριτικ συμπεριφορά του κα τν δθεν μαχητικότητά του πρ τς ρθοδοξίας, ποος μπορε ν κμεταλλεύεται κα ν πικαλεται τν γιορειτικ καταγωγή του κα ν ξεγελάει τος επιστους κα πλος νθρώπους, ο ποοι πέφτουν ς θύματα στ δύχτια του. Οτε ν διαβάζετε τ δικά τους προπαγανδιστικ ντυπα.
     Γι᾿  ατ κα Σς, παρακαλ λους, κληρικος κα λαϊκούς, ν μν παρασύρεσθε π κάθε πλανεμένο κα χριστοκάπηλο, κα ν δείχνετε μπιστοσύνη στν ερ Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος κα στν πίσκοπό σας, ν συμβουλεύεσθε ατν κα τος κληρικος φημερίους τν νοριν σας, κα ν μν νθουσιάζεσθε π κάθε τ τ διαφορετικό, μυστικιστικ κα δθεν μαχητικ πρ τς μωμήτου πίστης, λλ ν χετε κρίση κα διάκριση, γιατ πως μς διδάσκει κα Εαγγελιστς ωάννης «μ παντ πνεύματι πιστεύετε, λλ δοκιμάζετε τ πνεύματα ε κ Θεο στιν, τι πολλο ψευδοπροφται ξεληλύθασιν ες τν κόσμον» (Α΄ ω. 4,1).
Μ πατρικς εχς κα ελογίες
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ


11 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΣΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΜΕΙΣ ? ΠΟΥ ΚΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ? ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΗΝΗΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ? ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ . ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΛΕΜΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ Κ.Λ Π. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΑΞΕΙΖΟΥΝ ΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙΨΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ . ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να σας δω....αντί να βρίζεις σαν ναύτης αναίρεσε όσα γράφει ο Μεσσηνίας. Χωρίς βρισιές νταλικιέρη όμως......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Προς 13 Ιανουαρίου 2017 - 10:12 π.μ. :

      Τι να αναιρέσεις αγαπητέ φίλε.

      Ο Σαββάτος σε όλο το κείμενό του εκφράζει ΜΟΝΟ τις προσωπικές ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ απόψεις του. Δεν αναφέρει πουθενά τις Εντολές του Κυρίου και τις Παραδόσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας για να στηρίξει και να αιτιολογήσει λογικά τις όποιες θέσεις του.

      Το μόνο που κάνει είναι να ενσπείρει φόβο, έχθρα και κακία μεταξύ ορθοδόξων αδελφών.

      Και μόνο η ενασχόληση με τον Σαββάτο και τα γραπτά του, μολύνει την ψυχή .

      Διαγραφή
    2. ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ? ΣΑΝ ΝΑΥΤΗΣ ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΓΟΧ ?

      Διαγραφή
    3. Γιατι ρε φιλε τι φοβερο ειπε ο μεσσηνιας για να αναιρεθει;Τοσο πολυ σε συνεπηρε ο λογος του;Εσυ για να ομολογησεις τον κυριο σου χρειαζεσαι να σου δωθει αδεια απο μητροπολιτη η πατριαρχη;Τοτε η καρδια σου θα ενεργοποιηθει;

      Διαγραφή
  3. Οδυσσέα συγνώμη που θα βγω εκτός θέματος . Για τον Μεσσηνίας και τις μπούρδες του τι να πώ ? ΑΠΟ ΚΟΡΑΚΟΥ ΣΤΟΜΑ "ΚΡΑ"... Αλλά τι είναι οι μπούρδες του Μεσσηνίας μπροστά στην νέα απανταχούσα του Πειραιώς ?
    Δεν έχει μάτια ο Πειραιώς να δει τις μνημονεύσεις και τις συν λειτουργίες κτλ όχι μόνο με μονοφυσίτες αλά και με παπικούς και προτεστάντες και ομοφυλόφιλους επισκόπους και με επισκοπίνες (και δή ΛΕΣΒΙΕΣ ) και με κάθε πικρή ρίζα μηδέ των Εβραίων ,των Μωαμεθανών και των Βουδιστών εξαιρουμένων ???
    Που ζεί ? Υπάρχει περίπτωση ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ξέρει ? Κοροϊδευόμαστε ?
    Σε αυτή την περίπτωση τι να πώ ? Ενα λαπτοπ για να δεί τα σχετικά βίντεο και ένα κουβά παγωμένο νερό για να ξυπνήσει ...
    Μα είναι ΓΑΤΑ ο Πειραιώς ! Είναι γάτα ποιημένη την ΠΑΠΙΑ . Τα ξέρει αλλά κάνει ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙ για να μην κάνει όσα ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ και με ΚΟΣΤΟΣ απαιτούνται και να εξαπατά .
    Στρουθοκαμηλίζει . Και ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΖΕΙ .
    Λέει το λοιόν η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ του Πειραιά " .... Τρανή ἀπόδειξη τῆς ἐξαπατήσεως Ὑμῶν ἐκ μέρους τῶν Ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν εἶναι ὅτι, ἐνῶ ἀποδίδουν τίτλους ἐκκλησιαστικότητας εἰς Ὑμᾶς, τούς πρόδηλα κακοδόξους αἱρετικούς, δέν τολμοῦν, συνεπεῖς πρός τίς διακηρύξεις τους, τήν μαζί Σας μυστηριακή διακοινωνία, γιατί γνωρίζουν ὅτι ἀπό ἐκείνη τήν στιγμή θά ἀπωλέσουν ἄμεσα τήν ἐκκλησιαστική τους ἰδιότητα. Αὐτό δέν ἀποτελεῖ τήν πλέον κραυγαλέα ἀπόδειξη τῆς κακοδοξίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ἄν πράγματι πιστεύουν τίς ἀπαράδεκτες καί προκλητικές τους διακηρύξεις, ἄς τό τολμήσουν, λοιπόν, γιατί ἀλλιώς ἀποδεικνύουν μέ τήν στάση τους αὐτή τήν ἀνυπαρξία τῶν τίτλων ἐκκλησιαστικότητος, πού ἀποδίδουν σ’ Ἐσᾶς, τούς ψευδεπισκόπους τῶν κακοδόξων.... " όπως διαβάζουμε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΠΤΗ "ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ" ΘΕΟΔΩΡΟ Β΄ – 09-01-2017
    Βρέ ευλογημένη στρουθοκάμηλος του Πειραιά εσυ με εγγραφο για την ληστρική ΔΕΝ έλεγες για ΤΙΣ ΕΝ ΣΥΝΟΔΩ συνλειτουργίες με τους αιρετικούς ? Σε άλλο έγραφο σου δεν αναφερόσουν στο συλείτουργο με τον Πάπα και ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ? ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ πιστεύουν τίς ἀπαράδεκτες καί προκλητικές τους διακηρύξεις Και τόλμησαν και κάθε μέρα τολμούν και στο μέλλον ακαίρως ευκαίρως θα τολμούν την μυστηριακή διακοινωνία με κάθε ΠΙΚΡΗ ΡΙΖΑ .
    Εσυ ΚΑΚΟΡΥΖΙΚΕ δεν έχεις τα αρχ...... να τολμήσεις να ομολογήσεις την αλήθεια και να κάνεις όσα πρέπει . Δεν σου πρέπουν τα ΡΑΣΑ αλλά τα ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ψευδο επίσκοπε της απώλειας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοαναιρείται το ίδιο το κείμενο, όταν ισχυρίζεται κι εννοεί ότι τις αποφάσεις της ψευτο-συνόδου τις πήρε το Άγιο Πνεύμα.

    Το άλλο ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε;

    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άλλο ανέκδοτο με τον Τοτό δεν το ξέρουμε, αλλά είμεθα βέβαιοι ότι ωχριά μπροστά στο ανέκδοτο που αναφέρατε, όπως και σε άλλα ανέκδοτα λ.χ. ότι 2/3 > 1/3 (2/3 των Ορθοδόξων δεν συμμετείχαν στην κατά τα άλλα "πανορθόδοξη" μάζωξη του 1/3 με τον συγκεντρωτικό μη αντιπροσωπευτικό τρόπο που έγινε), το άλλο ανέκδοτο ότι "οι εκκλησίες είναι περισσότερες από μία" και άλλα, που όμως όλα, από ανέκδοτα καταντούν θρίλερ και σατανολατρείες.

      Διαγραφή
  5. Η συλλογή υπογραφὠν...

    Πού είναι το πρόβλημα; Δεν έχουν το δικαίωμα του εκφράζεσθαι οι Έλληνες Πολίτες που στην Εκκλησία είναι και υποχρέωση όταν θίγεται η Πίστις; Επιθυμούν κάποιοι δεσποτάδες να επικρατεί μούγκα στη στρούγκα και αρχή του ενός; Μα, Ορθοδοξία έχομεν και όχι παπισμόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αντι να ασχολειται ο πειραιως με τους κοπτας καλον θα ειναι να ασχοληθει με τα του οικου του και του εαυτου του
    ιατρε θεραπευσον σεαυτον..........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ἡ Ὀρθοδοξία [...] βρίσκεται σὲ ἀναφορὰ πρὸς τὴν κανονικότητα, ὅπως αὐτὴ ἐκφράζεται καὶ διαφυλάσσεται μὲ βάση τὴν ἱεραρχικὴ καὶ κανονικὴ τάξη (Ἱερὰ Σύνοδος - Ἐπίσκοποι - Ἱερεῖς), στὴν ἴδια τὴν ζωὴ τῆς Κανονικῆς Ἐκκλησίας.

    Τους λαϊκούς που είμεθα ιερείς του Παμβασιλέως, μας αγνοεί ο κύριος αυτός όπως βέβαια μας αγνοεί στην πράξη και το παρόν εκκλησιαστικό σύστημα της κρατικής εκκλησίας. Δεν είμαστε Εκκλησία εμείς οι λαϊκοί και δεν έχουμε ρόλο στην ζωή της Εκκλησίας; Α Ώ Ουαί Βαβαί Παπαί!!! Αυτά είναι τα χάλια μας, αυτά υφίστανται νοητικώς όσοι παραβλέπουν πώς πρέπει να είναι η πρακτική της Εκκλησίας όπως αυτή λεπτομερώς, αδιαπραγμάτευτα και αδιάλλακτα περιγράφεται στην Καινή Διαθήκη.

    Πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε ότι ,,, δεν τολμά να αναφέρει για πάπα της ανατολής στο θεωρητικό αυτό σημείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή