Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Πατερα Ιερεμια, δεν φθανει μονο η ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΗΣ ΠΑΡΘΕΝΙΑ σου. Χρειαζεται και η λογικη και η συνεσι σου. Αλλως, η αναγκαστικη και μη κατα Θεον παρθενια, χτυπαει στο κεφαλι και παραφρονει τον ανθρωπο και ιδιαιτερα τον πολεμουμενο απο τον διαβολο. Πατερ Ιερεμια ...παιζεις με την φωτια, προσεχε μηπως καεις....και αυτοπυρποληθεις...

Πατερ Ιερεμια, γιατι "εφαγες τα σιδερα" για να γινης επισκοπος;
Για να εξευτελιζης 
την Εκκλησια του Χριστου;




Τα τεκνα του Καντιωτη αποδειχτηκαν αναξια ενος Πατερα της Εκκλησιας της εποχης μας. 
Ενος μιμητου των Αγιων μας. 
Ενος ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, που δεν "εδωκεν υπνον τοις βλεφαροις του και νυσταγμον τοις οφθαλμοις του", για τα δικαια Κυριου Παντοκρατορος.
Ενος Γιγαντιαιου ανθρωπου, ενος Αυγουστινου Καντιωτη. 
Δυστυχως. 
Αντι καθημερινα να περιγραφουμε το Τερατωδες Ψυχογραφημα των Παναθλιων Οικουμενιστων,που καταταλαιπωρουν την Ορθοδοξια μας, ασχολουμεθα με τα ...παιδια του Καντιωτη, που εζηλωσαν ...δοξα Ισκαριωτου.
Ναι, δοξαν Ιουδα Ισκαριωτου.
Ηρασθηκαν αλλην γυναικα, κατα τον μακαριστον π. Παϊσιο, και οχι αυτην που ηρασθησαν οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας,  των οποιων τη ζωη, την πρακτικη και την ΟΜΟΛΟΓΙΑ τους, καθημερινα παρουσιαζουμε και εμφανιζουμε, αλλα και την σταθερα και αμετακινητη θεσι τους, εναντι των Αιρεσεων και εναντι των Αιρετικων σκιαγραφουμε.
Και αυτους ακολουθουσε και μιμουνταν και ο Γιγαντας Αυγουστινος.
Οχι ομως και οσοι μαθητευσαν παρα τους ποδας του, οχι και αυτοι που διετελεσαν τεκνα του.
Πολλοι, σχεδον ολοι, αποδειχθηκαν και συνεχιζουν να αποδεικνυουν οτι αποτελουν ... καρικατουρες του.
Εχουν διαφορετικη την οψι και αλλη την ζωη.
Στην επικαιροτητα, ο θλιβερος Θεοκλητος Πασσαλης, κριμασιν οις οιδεν Κυριος, διαδοχος του στον θρονο της Φλωρινας και ο θλιβεροτερος εκεινου, Ιερεμιας Φουντας επισκοπος Γορτυνος.
Τι κριμα. 
Θλιψις αφατος καταπλακωνει την καρδια μας απο την καταστυκτη βιοτη και την καταπτυστη πρακτικη που εφαρμοζουν αμφοτεροι, αλλα και αλλοι τινες προαπελθοντες ή και τινες εισετι ζωντες.
Καθημερινα ερχονται στην επικαιροτητα οι αθλιοτητες τους που αποκαλυπτουν τις νεες Οικουμενιστικες πεποιθησεις τους και τον τροπον της ζωης τους, που ειναι αντικρυς αντιθετος με του Αυγουστινου Καντιωτη, του οποιου το ονομα θρασεως και ανευ ιχνους εντροπης, συνεχιζουν να χρησιμοποιουν και να επικαλουνται.
Ο Ιερεμιας Φουντας διετελεσε συνεργατης μας και συναθρογραφος μας στο Αγωνιστικο νεανικο περιοδικο "Φυλακες" της Θεσσαλονικης.
Ομως λιαν συντομως ο πατηρ Ιερεμιας, επαθε τι το ανθρωπινον και μετεστραφη σε εχθρο των προσκειμενων στον Κυριο δουλων Του και προσχωρησε στο αντιπαλο στρατοπεδο των παραβατων και καταπατητων των Δικαιων Του.
Κατεφερετο θρασυτατα κατα των Νεοϊωαννιτων της εποχης μας, των Αγωνιζομενων Λαρισαιων Χριστιανων που τηρουντες την Διαχρονικην Ευαγγελικην και Πατερικην Γραμμην, υπεραμυνονταν του Αγιου Επισκοπου των που εξεδιωχθη ληστρικω τω τροπω και ανευ δικης και απολογιας απο τον θρονον του.
Κι ομως ο Ιερεμιας προσχωρησε στο στρατοπεδο των ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ θεωρητικα και πρακτικα και καθε λιγο και λιγακι βρισκονταν μεσα στις αυλες των Αναισχυντων Μοιχεπιβατων της Λαρισας, ΤΡΕΙΣ, παρακαλω, τον αριθμον. 
 Ουδεποτε υπερασπισθηκε τον πιστο λαο της Λαρισας που ανελλιπως κακοποιουνταν και κατακρεουργουνταν απο τους κομπιδουκτορας και τους πραιτωριανους των εχθρων της Εκκλησιας Πραξικοπηματιων και Στασιαστων, οπως τους αποκαλουσε ο Μεγαλομαρτυρας Χρυσοστομος και την Πανοπλη Κοσμικη Σατανοκρατουμενη Εξουσια, με τα ΜΑΤ και με τα ροπαλα και με τα αποπνικτικα χημικα και καπνογονα.
Ο Ιερεμιας Φουντας καθημερινα, εδω και χρονια, πεφτει απο ταπεινωτικη γκαφα σε ταπεινωτικοτερη γκαφα και απο εξευτελιστικη κακοδοξια σε εξευτελιστικοτερη κακοδοξια.
Διερωτωμεθα, δεν υπαρχει διπλα του, ενας συνετος που να τον αγαπαει για να τον σταματηση απο τον κατηφορο και τον κατακρημνισμο του εις το χαος;
Εμεις το 1992 του γραψαμε οσα θα επρεπε για να τον πουμε οσα αλλοι δεν του ελεγαν
Και προσφατα του ειπαμε στο τηλεφωνο και πολλα αλλα δεοντα. 
Ομως κατ αυτας και παλι του γραψαμε τα πρεποντα.
Ομως ο πατηρ Ιερεμιας ΟΥΚ ΗΒΟΥΛΗΘΗ ΣΥΝΙΕΝΑΙ.
Συνεχιζει τον κατηφορο και την πτωσι του στην αβυσσο.
Μαθαμε μολις χθες οτι ...στριμωχθηκε απο ενα οικονομικο σκανδαλο της μητροπολης του και τρομοκρατηθηκε οτι θα ειχε μπλεξιματα με το ΣΔΟΕ και τις οικονομικες αρμοδιες Κρατικες υπηρεσιες.
Και απειληθηκε γι αυτο και του ζητηθηκε να αλλαξη ρουν και να γινη επιεικεστερος με τους Αιρετικους Οικουμενιστες και τον Αρχιαιρεσιαρχη του Φαναριου.
Δεν γνωριζουμε αν αληθευει η πληροφορια αυτη, ομως η ολοκληρωτικη μεταστροφη του και η ενταξι του πλεον στους ΕΧΘΡΟΥΣ της Εκκλησιας, ειναι τελειως ανεξηγητος και δυσερμηνευτος.
Θα περιμενουμε καποια διαψευσι για να αρχισουμε να σκεπτομεθα τους αλλους λογους, ισως ακομα και καποια κρανιακη του σαλευσι και τρικυμια, διοτι αλλως πως δεν μπορει να ερμηνευθει αυτη η νεα του φρικαλεα και προδοτικη ...ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ.
Δημοσιευουμε λοιπον, την επιστολη που του στειλαμε το 1992 και επιφυλασσομεθα να αποκαλυψουμε και τον αλλο Ιερεμια, που τον σφυροκοπησε αγρια ο Λαρισαιος Θεολογος Γεωργιος ΠΑΠΑΖΕΤΗΣ, τον οποιον και δημοσια ....ΕΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΣΕ.



 

8 σχόλια:

  1. Εύγε, αγαπητέ κ. Τσολογιάννη!
    Ξεδόντιασμα χρειάζονται οι δήθεν "αντιοικουμενιστές επίσκοποι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ασφαλως αδελφε οδυσσεα ο ιερεμιας που να κατανοησει την επιστολην σου
    κρυφο ποθο ειχε την αρχιερωσυνη αν και εκανε τον ταπεινι
    η εκπληρωση εγινε στον πειραια
    ηταν υπερασπιστης στην υποθεση καλλινικου καρουσου
    σημερα εχομε την επανεμφανιση του πειραιως ο οποιος δειλος ων εως οτου τελειωσε η ιεραρχια τα της μεγαλης συνοδου και φοβουμενος ω δηθεν ανδρειος και ομολογητης την επιστολην του οικουμενικου τωρα αρχισε να φυσιουται και να κρινη αλλους οχι τον δειλον εαυτον του
    κυριε σεραφειμ δεν σε πιστευουμε ποια
    ριξε την μασκα της υποκρισιας
    χρηστος οκονομιδης νεο φαληρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Οι οβιδιακές κυβιστήσεις του Ιερεμία είναι παροιμιώδεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεκαινίσθη ως αετού η νεότης σου ώ Οδυσσεύ.

    Εμνήσθην ημερών αρχαίων!

    Τα άρθρα του π.Ιερεμία τα μελετούσαμε, πλην όμως άλλο αρχιμανδρίτης, άλλο ... δέσποτας. Κι ο ίδιος ο Καντιώτης, ως προς τη δεσποτοκρατία έβαλε νερό στο κρασί του όταν έγινε επίσκοπος... και μπήκε στο σινάφι τους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ οδυσσεα ο κ σεραφειμ αφου εφυγε ο κοπτης απο την ιερα
    συνοδο και μετυα απο απο ενα μηνα γραφει την προς αυτον
    επιστολη
    και ορισμενα λιγουρικα ιστολογια εσπευσαν να αναρτησουν
    την επιστολην του μην την αναρτησεις αλλα να καυτηριασεις
    την σκοπιμοτητα του και την δηθεν ομολογια του
    ειναι ασταθης και δειλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ
    ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ
    Η ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΗΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΑ
    π, γεωργιος νικολαου λεμεσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ
    ΕΣΕΙΣ Κ ΟΔΥΣΣΕΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
    ΓΙΑΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ σωστά έγραψαν οι παραπάνω σχολιαστές περί του κ. Σεραφείμ. Και όχι μόνο έστειλε την επιστολή ένα μήνα μετά, αλλά την έγραψε με πομπώδες επιθετικό ύφος και την κυκλοφόρησε και στα ελληνικά, πράγμα που δείχνει ότι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να αφήσει εντυπώσεις, στο ελληνικό κοινό, τάχα "αντιαιρετικού αγωνιστή". Αν ήταν όμως αγωνιστής κατά της Αιρέσεως θα πολεμούσε τους Οικουμενιστές και όχι τους Κόπτες, αφού από τον Οικουμενισμό κινδυνεύει η Εκκλησία και όχι από τους Κόπτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή