Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΤΟΥ π. Παναγιωτη Μυτριτσακη στον Βαρθολομαιϊκο δεσποτη των Χανιων Δαμασκηνο. Πατηρ Παναγιωτης Μυτριτσακης: Μου είπε, τί θα μνημονεύεις; Του είπα ότι θα μνημονεύω Πάσης επισκοπής ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον λόγον της Σης Αληθείας. Ο Μητροπολίτης είπε ότι κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι αδέσποτος. Του είπα ότι εγώ δεν είμαι αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη τον Χριστό και ψάχνω για επίσκοπο που να ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας


ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΤΟΥ π. Παναγιωτη Μυτριτσακη στον Βαρθολομαιϊκο δεσποτη των Χανιων Δαμασκηνο.

 


Μου είπε, τί θα μνημονεύεις; 

Του είπα ότι θα μνημονεύω Πάσης επισκοπής ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον λόγον της Σης Αληθείας.

Μου είπε ότι κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι αδέσποτος. 

Του είπα ότι εγώ δεν είμαι αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη τον Χριστό και ψάχνω για επίσκοπο που να ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας

 ==========================
           


Αυτοι ειναι οι δεκα προδοτες πατριαρχες και αρχιεπισκοποι, ως και οι ακολουθουντες αυτους επισκοποι, που τολμησαν το πρωτοφανες ανοσιοκακουργημα να καταγκρεμισουν, τα εδω και δυο χιλιαδες χρονια καθορισθεντα απο τον ΘΕΟ, ΟΡΙΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ και εθεσαν δικα τους Αιρετικα και Οικουμενιστικα ορια, με κεντρο τους παναθλιους εαυτους τους.
Ηδη αρχισαν με πρωτη την διωξι του π. Παναγιωτη Μυτριτσακη οι αποφασιστικες βαρβαρες εκκαθαρισεις των διαμαρτυρομενων κληρικων και λαϊκων, που δεν εγιναν επιορκοι και δεν αρνηθηκαν την Ορθοδοξη Πιστι.

         ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

                     1ον τμημα

Προς τον εκκλησιαστικό ανακριτή

π. Ευτύχιο Πετράκη

τον οποίο διόρισε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου

κ. Δαμασκηνός

  (εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών

ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,

όπως

ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή  ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας, αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού )



ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ



Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου της Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας κλπ., Κάμποι


Α. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ 


            Δυνάμει του άρθρου 72 Νόμου 4149/1961, σε συνδυασμό με το άρθρο 11 του Νόμου 1700/1987, για την υπεράσπισή μου ενώπιον των Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων σε όλα τα στάδια της εκκλησιαστικής δίκης, προδικασία (ανάκριση) και κύρια διαδικασία, και σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας και για όλα τα στάδια των εκκλησιαστικών δικών, διορίζω συνήγορο τον κ. Κυριάκο Κυριαζόπουλο του Νικολάου, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω (ΔΣΘ – ΑΜ 7232), Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού  Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και Θεολόγο, κάτοικο Τριαδίου Θέρμης Θεσσαλονίκης, οδός Πλαστήρα, αριθ. 6, τηλ. 2310-223480 και κιν. 6932464058.


Β. - ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ



            Μετά από ημέρες από τη διακαινήσιμο εβδομάδα, ο Μητροπολίτης με κάλεσε για εξηγήσεις, λίγο πριν τη Σύνοδο της Κρήτης, και του εξέφρασα και την άποψή μου την αντίθετη γι’ αυτήν, δηλ. ότι δεν έχει ορθόδοξα στοιχεία.

            Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι, επειδή τότε δεν είχε χρόνο λόγω προετοιμασίας της Συνόδου, θα μιλήσουμε μετά τη Σύνοδο.

            Εν τω μεταξύ μετά τη Σύνοδο μιλήσαμε και του είπα ότι η Σύνοδος αυτή για μένα είναι οικουμενική και δεν έχει στοιχεία ορθοδοξίας που διακρίνουν μια ορθόδοξη σύνοδο, ότι έγινε μια σύνοδος πριβέ, αποκλείοντας τον ορθόδοξο κλήρο και λαό, ενώ επέτρεπε να υπάρχουν μέσα πράκτορες και προσωπικό της Σια και ιερείς από το Βατικανό. Ως σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως συμμετείχε η κυρία Ελισάβετ Προδρόμου από το State Department. Είπε ότι θα ξαναμιλήσουμε λόγω έλλειψης χρόνου. 

            Επί μία εβδομάδα (μέσα Μαϊου με αρχές Ιουνίου) ο Μητροπολίτης μου έστελνε ιερείς για να με πείσουν να αλλάξω θέση. Και την έβδομη ημέρα των επισκέψεων των εν λόγω ιερέων, κάποιος από αυτούς προσπάθησε και τη μητέρα μου να την πείσει ώστε εκείνη να με επηρεάσει να αλλάξω φρονήματα, ενώ εγώ έλειπα. Εγώ δεν άλλαξα φρονήματα ούτε η μητέρα μου. Στο δίλημμα που μου είπαν πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό, τόσο εγώ όσο και η μητέρα μου τους απαντήσαμε ότι εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό και όχι για τον μισθό.

            Συναντήθηκα με το Μητροπολίτη στα μέσα Ιουλίου και συμφωνήσαμε να μου δώσει προθεσμία μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου για να αποφασίσω τί θα κάνω, αν αλλάξω Μητρόπολη ή αν θα παραμείνω στη Μητρόπολη Χανίων για να τον μνημονεύω. Και μου αντιπρότεινε να μου βρει άλλη Μητρόπολη. Του είπα ότι θα φροντίσω να βρω εγώ Μητρόπολη ή να πάω στα Πατριαρχεία Βουλγαρίας ή Γεωργίας. Μου είπε ότι αν πάω εκεί, θα πρέπει να μείνω εκεί και να μην επιτρέψω πίσω. Μου είπε ότι δεν θα επιτρέψει άλλο θυσιαστήριο στα Χανιά, αλλιώς θα γίνει διπλωματικό επεισόδιο. Από τα μέσα Ιουλίου με κάλεσε ο Μητροπολίτης για την τελευταία και οριστική συζήτηση στις 20-10-2016. Παραβρέθηκα 11 πρωινή στο γραφείο του Επισκόπου έχοντας καλέσει μαζί μου για μάρτυρα τον ιερέα Παύλο Μαζανάκη, μην φύγω από κει και πουν άλλα ότι τους είπα. Παρουσία του Επισκόπου, του Πρωτοσύγκελου, και του Αρχιερατικού, μου είπαν να τους ανακοινώσω τις θέσεις μου για τη Σύνοδο της Κρήτης και για τη μη μνημόνευση του Επισκόπου, καθώς και για τα γεγονότα των χωριών. Του απάντησα ότι δεν δέχομαι τη Σύνοδο με στοιχεία ορθόδοξα και την υποχρεωτικότητά της (αφού τούτο δεν είναι στοιχείο της Ορθοδοξίας), επειδή πολλές αποφάσεις συνόδων που συγκλήθηκαν ως οικουμενικές, ακυρώθηκαν από το λαό. Μετά από έξι μήνες από τη Σύνοδο, ενημέρωσαν κλήρο και λαό.

            Αυτές είναι δικές σου απόψεις μου είπε ο Μητροπολίτης και να μην τις συζητάς με κόσμο και να σου δώσω μια ενορία.

            Εγώ απάντησα ότι δέχομαι να πάρω νέα ενορία. Ως προς την Ενορία των Κάμπων Κυδωνίας, ισχύουν όσα πραγματικά περιστατικά αναφέρονται στην Επιστολή μου προς τον Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια), με αριθ. πρωτ. 7/016/13-4-2016 μου (τεσσάρων σελίδων), για την οποία ισχυρίστηκε στις 21-12-2016 στο γραφείο του, ότι ΔΗΘΕΝ δεν την παρέλαβε αποκαλώντας με «ψεύτη», όταν του την υπενθύμισα, και στην οποία του υπενθυμίζω όλες περιπτώσεις μη εύλογης υποστήριξης από αυτόν των αναφερόμενων δύο (2) επιτρόπων, οι οποίες περιπτώσεις προσέβαλαν την ιερατική μου υπόσταση και την άσκηση των ιερατικών μου καθηκόντων στην Ενορία Κάμπων Κυδωνίας. Στην έκταση που οι πραγματικοί ισχυρισμοί του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) οι οποίοι περιέχονται στην με αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 Αναφορά του προς το  Επισκοπικό Δικαστήριο Χανίων, συμφωνούν με τα ανωτέρω αναφερόμενα από εμένα πραγματικά περιστατικά τα οποία εβίωσα ως αυτόπτης και με τα κατωτέρω αναφερόμενα πέντε (5) έγγραφα, είναι αληθείς, ενώ αν δεν συμφωνούν, τότε περιλαμβάνουν τα αντίστοιχα ψεύδη.

Και δήλωσα, επίσης, δεν θέλω να φύγω από τη Μητρόπολη, μετά από κάποιες διευκρινήσεις – ομολογίες από τον Μητροπολίτη. Ρώτησα τον Μητροπολίτη, αν ασπάζεται τη Σύνοδο.

            Ο Μητροπολίτης απάντησε ότι η Σύνοδος έγινε δεκτή από την Ορθοδοξία μόλις έληξε.

            Του απάντησα αν εσείς τη δέχεσθε σαν κανονική και μου απάντησε ναι την δέχομαι.

            Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε, αφού θέλετε να πάρετε ενορία, πάρτε την, αυτά τα θέματα κρατήστε τα για δικές σας απόψεις, αλλά δεν θα συζητάτε με τον κόσμο και δεν θα ενημερώνετε τον κόσμο γι’ αυτά, ότι δεν υπήρχαν πράκτορες της Σία στη Σύνοδο, αλλά μόνο δημοσιογράφοι.

            Στο ίντερντετ διάβασα για την κυρία Ελισάβετ Προδρόμου, η οποία εργάζεται στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ και ήταν σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην Κρήτη    

            Τους είπα ότι οι σεκιουριτάδες είδαν πολλούς πράκτορες ξένους, ελικόπτερα, υποβρύχια, ενώ αυτά είναι γνωρίσματα της G-7, ενώ οι Άγιοι δεν έχουν προστασία μπράβων και πρακτόρων.

            Μου είπαν ότι δήθεν φοβόντουσαν επιθέσεις τζιχαντιστών.  

            Τους είπα ότι αν η Σύνοδος ήταν ορθόδοξη, θα έπρεπε να αποφασίσει να τα βρούμε με τους αδελφούς μας του Παλαιού Ημερολογίου, να είχε καταδικάσει τις σύγχρονες και σημερινές αιρέσεις, όπως Οικουμενισμός, Παγκοσμιοποίηση, Νέα Εποχή, Εποχή Υδροχόου, Μασωνία, Ρόταρυ, Ιεχωβάδες, και ό,τι άλλο παρεμφερές. Έπρεπε να είχε επιμεληθεί ώστε να φέρει στην τάξη της  Εκκλησίας τον άδικο αφορισμό του Νικολάου Σωτηρόπουλου ως αγωνιστή παγκόσμιας κλίμακας της Ορθοδοξίας, ως ιεροκήρυκα και πολέμιο των αιρέσεων παγκοσμίως. Αντ’ αυτού, τον καταδικάσατε επειδή δεν δέχθηκε τις αιρέσεις του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού που επισήμως σε περιοδικά της Μητροπόλεως Αυστραλίας δήλωνε πως ο Χριστός γεννήθηκε αμαρτωλός, που αν δεχθούμε αυτό, χάνουμε τη σωτηρία του ανθρώπου μέσω του Χριστού. Εγώ δεν λέω κάτι δικό μου που να μην αναφέρεται στο Ιερό Ευαγγέλιο και στους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, στα ΜΜΕ, κρατά ένα κοράνιο και το δίνει σε κάποιον Μουσουλμάνο λέγοντας σας δίνω το Ιερό Κοράνιο, άρα παραδέχεται ότι υπάρχει και άλλο ιερό βιβλίο πέραν του Ευαγγελίου, πράγμα το οποίο είναι αίρεση.

            Είπα στον Μητροπολίτη ότι δεσπότης μόνον είναι ο Χριστός, όχι ο Επίσκοπος. Του είπα ότι δεν σε μνημονεύω, αλλά μνημονεύω «πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον  Λόγον της Σης Αληθείας», δηλαδή των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, που είναι ο τύπος μνημονεύσεως από ιερέα, όταν παύσει το μνημόσυνο του επισκόπου του, όταν αυτός κηρύσσει δημοσίως αίρεση.

            Μου απάντησε ότι αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό σου απαγορεύω να λειτουργείς.

            Του απάντησα ότι, επειδή δεν σε μνημονεύω, δεν ανήκω σε σένα και γι’ αυτό δεν μπορείς να μου απαγορεύεις να λειτουργώ. 


            Μου έλεγε έλα να υπογράψεις ένα χαρτί να σε καθαιρέσουμε. Του απάντησα ότι να υπογράψουν αυτοί που σε μνημονεύουν.

            Μου λέει θα σου κόψω το μισθό, του απάντησα ότι θα μνημονεύω σε ιδιωτικές εκκλησίες. Και για το μισθό μου θα προβώ σε νομικές ενέργειες.

            Στην Ορθόδοξη Ακαδημία υπάρχει ένα βιτρό που έχει τρεις ανθρώπους όρθιους και ενωμένους μέσα σε μια φλόγα. Στο κέντρο είναι ένα σώμα όρθιο με τα χέρια ψηλά και έχει ένα σταυρό από πάνω. Αριστερά ο άλλος σκύβει λίγο αριστερά με τεντωμένα χέρια προς το άστρο του Δαυϊδ την εξάλφα, το δεξί σκύβει λίγο δεξιά με τεντωμένα τα χέρια προς την ημισέληνο. Αυτά τα τρία σύμβολα τα ενώνει το ουράνιο τόξο της Παγκοσμιοποίησης με χρώματα κόκκινο, κίτρινο και μπλε. Τα σώματα αυτά από τη μέση και κάτω είναι μέσα σε φλόγες ενωμένες. Τους ρώτησα γιατί υπάρχει αυτό το σύμβολο. Ο αρχιερατικός είπε ότι μας κατηγορείτε άδικα διότι δεν το βάλαμε εμείς αυτό το σύμβολο αλλά προϋπήρχε. Τότε τους είπα γιατί δεν ζητήσατε από τον Κισσάμου και Σελίνου να το βγάλει;

            Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε ότι μάθαμε ότι στην ομιλία του π. Σάββα, εσύ μίλησες και σε χειροκρότησαν οι παρόντες. Του απάντησα ότι μιλήσαμε όχι για πρόσωπα αλλά για καταστάσεις της πίστεως και ενημερώσαμε τον κόσμο. Εκείνος μου είπε, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε να φύγουμε εμείς και να έρθετε εσείς και τότε του απάντησα ότι δεν είμαι ιερέας καριερίστας.

            Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι εσύ επικρότησες σε ιερατική σύναξη πριν τη Σύνοδο αυτήν την Σύνοδο, και του απάντησα ότι είναι ευκτέον να γίνονται ορθόδοξες σύνοδοι και όχι σύνοδοι με όχι ορθόδοξα στοιχεία. Μας ενημερώσατε γι’ αυτήν τη Σύνοδο, μετά από έξι μήνες από αυτήν.

            Ο Πρωτοσύγκελλος έφερε ένα χαρτί με το διορισμό του επιτρόπου και μου  είπε δεν είναι δικά σου γράμματα. Του απάντησα ότι ακόμη και αν διορίσω επίτροπο, τότε δικαιούμαι να τον παύσω, αν παρεκτρέπεται.

            Μάρτυρες η κοινωνία και οι ιερείς. Δεν παίρνω τυχερά. Και προσφέρω στις εκκλησίες από την τσέπη μου.    

            Τους είπα ότι δεν αποδέχομαι  όσους επισκόπους υπογράφουν τη Σύνοδο και δέχονται και τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως που με τις δηλώσεις του και τις πράξεις του έχει γίνει ηγείται της μεγαλύτερης αίρεσης από την εποχή του Ιησού Χριστού μέχρι σήμερα.

            Μου είπαν ότι λάθος μου τα είπαν.

            Τους απάντησα ότι κανείς δεν μου τα είπε, αλλά τα βρήκα στα μέσα ενημέρωσης και αυθορμήτως τα καταγγέλλω αυτά. Ο Βαρθολομαίος μετά τη Σύνοδο δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα της Συνόδου αυτής γιατί επανέφερε την αγάπη ανάμεσα στις χριστιανικές εκκλησίες και κυρίως τον Παπισμό που οι Άγιοι Πατέρες μας άφησαν σχίσμα (ενώ είναι αίρεση) και μας είχαν κληροδοτήσει το σχίσμα αυτό οι Άγιοι Πατέρες γιατί είχαν φονταμενταλισμό, φανατισμό και ήταν πλανεμένοι εκ του Αρχεκάκου Όφεως. Τους απάντησα ότι με αυτή τη δήλωση υβρίζει εκτός των Αγίων Πατέρων και το Άγιο Πνεύμα, με το οποίο μας παρέδωσαν αυτά οι Άγιοι Πατέρες. Ο Χριστός, όταν του είπαν ότι κάνει τα θαύματα από το Σατανά, τους απάντησε ότι μόνον η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι ασυγχώρητη. Ο Πατριάρχης στα ΜΜΕ είπε ότι είναι υπερήφανος που έβαλε τις Ορθόδοξες Εκκλησίες στο ΠΣΕ.

            Μου απάντησαν ότι το ΠΣΕ είναι σωστό, διότι μετέχουν σε αυτό μόνο Εκκλησίες.

            Τους απάντησα ότι με αυτό που λένε, καταργούν το εκκλησιολογικό δόγμα του Συμβόλου της Πίστεως και το δόγμα περί του βαπτίσματος, γιατί αναγνώρισαν τα βαπτίσματα των αιρετικών, πριν αυτοί μετανοήσουν για τις πλάνες τους και γίνουν δεκτοί στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Όταν αναγνωρίζετε ένα βάπτισμα αιρετικών, τους αναγνωρίζετε και τα λοιπά μυστήρια. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, κάθε αντίχριστος, ψευτοδιδάσκαλος, αναγνωρίζεται από τις πράξεις του. Λειτουργούν στην Ελλάδα σχολές μεταπατερικής θεολογίας, που μόνο η λέξη αυτή είναι ύβρις προς τους Αγίους και θα περίμενα να τους φτάσετε τουλάχιστον στο μισό τους αγώνα και όχι να τους ξεπεράσετε και να του καταργήσετε με την αντιπατερική θεολογία. Καταγγέλλω ότι υπάρχουν σήμερα σε θεολογικές σχολές διδασκαλίες ότι η Αποκάλυψη δεν είναι του Αγίου Ιωάννη Θεολόγου και γράφτηκε μετά από αυτόν, και αμφισβητείται το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο. Ο Θεόδωρος Ζήσης ομολογεί ότι είχε καταδικαστεί, μαζί με τους Παπικούς, η Ουνία σε θεολογικό διάλογο και για την επιτυχία του το Φανάρι τον έδιωξε από τον διάλογο, και επικυρώσατε την ύπαρξη της Ουνίας.

            Μου απάντησε ο Αρχιερατικός ότι με όλα αυτά που λέω το μόνο που θα καταφέρω είναι να χάσω το μισθό μου, είσαι ένα φτωχάκι, ο Θεός να σε φωτίσει γιατί πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό.

            Τους απάντησα ότι, όπως σας αναφέρω πολλές φορές, εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό, όχι για τον μισθό, δεν θέλω ποτέ μου να γίνω ιερέας καριέρας και καλύτερα να είμαι με το Χριστό έστω και επαίτης.

            Μου απάντησε ο Πρωτοσύγκελος δηλαδή εμείς είμαστε καριερίστες ; Του απάντησα ότι εγώ ομιλώ μόνο για τον εαυτό μου, τα υπόλοιπα τα ξέρει μόνον ο Θεός, ο οποίος εξετάζει τους νεφρούς και τις καρδίες όλων μας.

            Του είπα ότι έπρεπε η Σύνοδος να καταδικάσει αυτά που κυκλοφορούν στις θεολογικές σχολές (μεταπατερική θεολογία, μεταπατερική εποχή, αντιορθόδοξες δοξασίες, όπως ότι την Αποκάλυψη δεν έγραψε ο Ευαγγελιστής Ιωάννης και την αμφισβήτηση του κατά Μάρκον Ευαγγελίου, όπως μου τα ομολόγησαν θεολόγοι ιερείς. Τους είπα δεν παραδέχομαι θεολόγο χωρίς τη λέξη άγιος μπροστά. Ο Άγιος Ιωάννης Θεολόγος, ο Αγ. Γρηγόριος Θεολόγος κλπ. Ποτέ δεν ομολόγησαν ότι είναι θεολόγοι, εμείς οι άνθρωποι τους βάλαμε το προσωνύμιο. Η πίστη μας είναι αποκαλυπτική και όχι πίστη αριθμολογίας όπως την κάνατε και τη διδάσκετε στα Πανεπιστήμια, δηλαδή τι μαθαίνετε στους μαθητές ότι κατέχετε το άπειρο και τους το μεταδίδετε. Μπορούσατε να τις ονομάσετε εκκλησιαστικές σπουδές και όχι θεολογικές, διότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχουν θεολογικές σχολές, που εισήχθησαν μετά την απελευθέρωση από τον Καθολικισμό και τον Προτεσταντισμό. Γνωρίζω άτομα θεολόγους που μου δήλωσαν άθεοι και μου είπαν ότι πήγαιναν για αρχαιολόγοι, φυσικοί, μαθηματικοί, αλλά πέρασαν στη θεολογική σχολή.

Μου είπε τότε τί θα μνημονεύεις; Του είπα ότι θα μνημονεύω Πάσης επισκοπής ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον λόγον της Σης Αληθείας.

Ο Μητροπολίτης είπε ότι κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι αδέσποτος. Του είπα ότι εγώ δεν είμαι αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη τον Χριστό και ψάχνω για επίσκοπο που να ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας και να μη κυκλοφορεί με λιμουζίνες και μπράβους όπως δείχνει η τηλεόραση αλλά να κυκλοφορεί με τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας, ενώ ο Χριστός δεν ανέβηκε ούτε σε όνο, όπου τον ανέβασαν οι άνθρωποι, εσείς είστε αδέσποτοι. Του είπα ότι ο Επίσκοπος είναι μοναχός και ως εκ τούτου πρέπει να είναι ακτήμων. Μετά από αυτά που είπε ότι τέτοιο επίσκοπο δεν θα βρεις. Του είπα οι αλώπεκες φωλεάς έχουσι… και άρον τον Σταυρόν σου και ακολούθει…

            Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και είπαν ότι μετά από αυτά δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτε μαζί του.

            Τους είπα ότι η Σύνοδος της Κρήτης, όπως και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος πριν σε ΜΜΕ, είχε αναγνωρίσει τις αιρέσεις ως Εκκλησίες. Ο Μητροπολίτης μου απάντησε ότι δεν έχεις δίκαιο, διότι και ο Δήμος στην αρχαία Αθήνα Εκκλησία λεγόταν και είναι μια κοινή έννοια. Τι να κάνουμε τώρα, να τους αφορίσουμε και αυτούς. Του απάντησα ότι το Σύμβολο της Πίστεως ακυρώνεται διότι ομιλεί για το Εις μίαν Αγίαν…. Το ψήφισαν οι Άγιοι Πατέρες της Β΄ Οικουμενικής και το επικύρωσαν όλες οι επόμενες Οικουμενικές Σύνοδοι.

            Ο Επίσκοπος έπρεπε να υπερασπιστεί την Ορθόδοξη Πίστη και όχι εγώ. Επίσκοπος είναι εκείνος που υπερασπίζεται το ποίμνιό του, ορθοτομώντας τον λόγον της Αληθείας, από τους λύκους, αλλιώς είναι απαθής ή μοιάζει με πρόβατο. Του είπα θα βρω άλλο Επίσκοπο Ορθόδοξο και μου είπε δεν θα βρεις τέτοιο Επίσκοπο, όσο και να ψάξεις.

            Έφυγα κλαίγοντας κατεβαίνοντας τα σκαλιά.

            Μετά έμεινε κενό λίγων ημερών. Ακολούθησαν οι δύο επιστολές του Μητροπολίτη.

            Μεταξύ των δύο επιστολών με πήρε τηλέφωνο ένας ιερέας ονόματι Νικόλαος Νεραντζάκης στο κινητό και μου ανέφερε ότι είναι μέλος του Επισκοπικού Δικαστηρίου και μου είπε ότι θέλει να βρεθούμε να πιούμε καφέ και να συζητήσουμε για τα θέματα που έχουν δημιουργηθεί ανάμεσα σε μένα και τον Επίσκοπο. Εγώ του απάντησα ότι δεν έχω πρόβλημα να βρεθώ μαζί του και να ευχαρίστως να συζητήσω οποιοδήποτε θέμα θέλει, εκτός του θέματος μη μνημόνευσης του Επισκόπου για το οποίο είμαι κάθετος απολύτως.

            Μου απάντησε ότι κανείς δεν είναι κάθετος απολύτως πουθενά.

            Εγώ του ανέφερα τις αιρετικές δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.

            Μου απάντησε ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και τα δογματικά θέματα, που είναι θέματα του Πατριάρχη και των Επισκόπων που τον μνημονεύουν, ενώ εσύ δεν τον μνημονεύεις.

            Του απάντησα ότι εγώ έγινα παπάς για τον Χριστό και μόνο γι’ αυτό και δεν μπορώ να μνημονεύω οποιονδήποτε Επίσκοπο μνημονεύει τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και ασπάζεται τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

            Μου απάντησε δηλαδή εμείς όλοι είμαστε αιρετικοί ;

            Του απάντησα ότι δεν ξέρω τι είναι ο καθένας, εγώ θεωρώ προσωπικά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης αιρετικές και ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ακολουθεί την Παναίρεση του Οικουμενισμού, καθώς και ότι το  ίδιο πράττουν οι Επίσκοποι που ασπάζονται τις αποφάσεις αυτές και οι οποίοι μνημονεύουν τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και έχουν εκφράσει αιρετικές θέσεις σε ΜΜΕ.

            Μου απάντησε ότι αν είναι έτσι, δεν έχουμε τίποτε άλλο να πούμε, και μου έκλεισε το κινητό.  

            Αυτά είναι τα πραγματικά περιστατικά στα οποία ήμουν αυτόπτης και αυτήκοος και τα οποία προηγήθηκαν της Ανακριτικής Κλήσεώς μου σε απολογία.   



………………………………………..



Απάντηση στους πραγματικούς ισχυρισμούς της Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου




            Στην έκταση που οι πραγματικοί ισχυρισμοί της Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) συμφωνούν με τα ανωτέρω πραγματικά περιστατικά στα οποία ήμουν αυτόπτης, καθώς και με τα κατωτέρω αναφερόμενα έγγραφά μου, τότε είναι αληθείς. Άλλως, στερούνται αληθείας.

            Για την Ένσταση της Ορθόδοξης συνείδησής μου για την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης ΔΕΝ ευθύνεται ο Γέροντας Σάββας Λαυριώτης (τον οποίο φαίνεται ότι έχετε στοχοποιήσει), αλλά εγώ ο ίδιος και η επενέργεια του Αγίου Πνεύματος, την οποία φαίνεται ότι περιορίζετε θεσμικά στον εαυτό σας, όπερ θεολογικώς και εκκλησιολογικώς άτοπο. Κατόπιν ερεύνησα σχετικώς στο διαδίκτυο γι’ αυτό το θέμα και εδραιώθηκα στην Ορθόδοξη Πίστη, στην οποία επέφερε καινοτομίες η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης.



…………………………………………………..



ΕΓΓΡΑΦΑ



1 - Η επιστολή με αριθ. πρωτ. 7/016/13-4-2016 μου (τεσσάρων σελίδων), για την οποία ισχυρίστηκε στις 21-12-2016 στο γραφείο του, ότι ΔΗΘΕΝ δεν την παρέλαβε αποκαλώντας με «ψεύτη», όταν του την υπενθύμισα, και στην οποία του υπενθυμίζω όλες περιπτώσεις μη εύλογης υποστήριξης από αυτόν των αναφερόμενων δύο (2) επιτρόπων, οι οποίες περιπτώσεις προσέβαλαν την ιερατική μου υπόσταση και την άσκηση των ιερατικών μου καθηκόντων στην Ενορία Κάμπων Κυδωνίας



«Αγαπητέ Σεβασμιώτατε κ.κ. Δαμασκηνέ,



Από το έτος 2003 έως σήμερα διακονώ την Εκκλησία μας από το αξίωμα της ιερωσύνης μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης, βάζοντας σε δεύτερη προτεραιότητα την προσωπική και οικογενειακή ζωή μου, ως και την υγεία μου ορισμένες φορές. Όπως πριν τρία χρόνια που βγήκα από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόμουν με ατομική μου ευθύνη για να μην φέρω σε δύσκολη θέση την Μητρόπολή μας και τις ενορίες που διακονώ. Την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα του έτους εκείνου. Και συνέχισα την Κυριακή του Πάσχα μέχρι την Πέμπτη της Διακαινησίμου Εβδομάδος τη θεραπεία μου στο σπίτι. Σε όλα τα χρόνια της ιερωσύνης μου προσπαθώ να μην σχολιάζω και να μην προσβάλω συνάδελφό μου ή οποιονδήτε άνθρωπο. Στην ενορία Κάμπων που υπηρετώ οκτώ χρόνια περίπου προϋπήρχε πρόβλημα συνεργασίας επιτρόπου με ιερέα έως σήμερα. Αναφέρομαι για τον επίτροπο Δημήτριο Φανουριάκη που έχει δημιουργήσει με την συμπεριφορά και τις πράξεις του τα εξής προβλήματα. 1) Πριν αναλάβω ακόμα την ενορία σε σαρανταήμερο μνημόσυνο με πλήθος κόσμου μέσα στην εκκλησία και στον προαύλιο χώρο της αποφάσισε από μόνος του να μην κάνει κηροδοσία προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στο εκκλησίασμα την ώρα εκείνη. Του έγινε παράκληση από τον εφημέριο ιερέα π. Κυριάκο Κουρνιδάκη να γίνει η κηροδοσία κανονικά. Η αντίδραση του επιτρόπου ήταν να αρχίσει να βρίζει μεγαλοφώνως μπροστά σε όλο το εκκλησίασμα τα θεία!!! και τους αποβιώσαντες!!! του π. Κυριάκου Κουρνιδάκη. Στο μνημόσυνο ήταν παρών και ο π. Δημήτριος Κοκολινάκης. 2) Αναλαμβάνοντας εγώ την ενορία σε εσπερινό δεκαπενταύγουστου της Παναγίας (και πανηγύρι του Ιερού Ναού) παρουσία και του ιεροψάλτη Αντωνίου Πυροβολάκη που για πρώτη του φορά ερχόταν μαζί μου να με βοηθήσει, επειδή μετακίνησα δύο καρέκλες στην εκκλησία χωρίς να τον ρωτήσω άρχισε να μου βρίζει τα θεία!!! και τους αποβιώσαντές μου!!! 3) Μεγάλη Παρασκευή τελειώνοντας την  περιφορά του επιταφίου ενοχλήθηκε γιατί ο επιτάφιος στάθηκε σε σημείο που δεν ήταν αρεστό γι’ αυτόν και άρχισε και πάλι να μου βρίζει τα θεία!!! και τους αποβιώσαντές μου!!! 4) Σε τελετή αναστάσεως άρχισε πάλι να βρίζει τα «γνωστά πιά!!!» γιατί κατά τα λεγόμενά του χρησιμοποίησα τη βάση (αναλόγιο) ευαγγελίου ενώ εκείνος θα ‘θελε να το κρατάω στα χέρια. 5) Σε εσπερινό της Μεγαλομάρτυρος Αγίας Παρασκευής άρχισε να μου βρίζει τα γνωστά πιά….!!! όταν επιχειρήσαμε να βγάλουμε το ψαλτήρι έξω από το εξωκλήσι μιας και στο οποίο οι διαστάσεις είναι τρία επί δύο χωρίς να έχει ρεύμα φως και ανοιγόμενα παράθυρα να πέρναμε αέρα. Και αναγκαστήκαμε να κάνουμε την ακολουθία σε μισοσκόταδο κρατώντας αναμμένα κεριά μέσα σε αφόρητη ζέστη ενώ έξω είχε φως. 6) Κάνοντας στην ενορία μου την πρώτη λιτανεία επιταφίου άρχισε πάλι να βρίζει τα θεία!!! και τους αποβιώσαντές μου!!! επειδή κατόπιν παρακλήσεως από το εκκλησίασμα, μου πρότειναν ο επιτάφιος να περάσει από ορισμένους δρόμους στο χωριό για πρώτη φορά ενώ εκείνος ήθελε την περιφορά επιταφίου μία φορά γύρω από τον Ιερό Ναό και μετά να μπει μέσα ώστε να πάει σπίτι του νωρίς όπως είπε. Εκτός αυτών των λίγων περιστατικών που αναφέρω από τα τόσα άλλα που έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα παίρνει και τα χρήματα της εκκλησίας και του παγκαρίου χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν λέγοντας πως τα έχει δουλεμένα!!! και θα κάνει ό,τι θέλει!!! Και τελειώνοντας σε προειδοποίηση που του έχω κάνει πως για όλα αυτά θα ενημερώσω τον Επίσκοπο και την Ιερά Μας Μητρόπολη η απάντησή του ήταν αν δεν σου αρέσει να  σηκωθείς να φύγεις!!! Πρώτα θα φύγει ο Επίσκοπος, η Μητρόπολη, η Εκκλησία και μετά εγώ!!! Έχοντας κλείσει τα 93 χρόνια του πια αποφάσισε πως χρειάζεται βοηθό. Έτσι βρήκε και έχρισε από μόνος του πριν καλά καλά τον διορίσει η Ιερά Μητρόπολή μας έναν κατά τα λεγόμενά του ισάξιό του τον κ.  Ελευθέριο Νικολιουδάκη και τον εκπαιδεύει κατάλληλα στα δικά του «μέτρα» με αποτέλεσμα η όλη κατάσταση να διαιωνίζεται. Μέχρι στιγμής ο καινούριος επίτροπος δεν μου έχει βρίσει τα θεία και τους αποβιώσαντές μου αλλά μου μιλάει απαξιωτικά, ενεργεί χωρίς να υπολογίζει τον ιερέα γενικώς παίρνοντας κι αυτός με τη σειρά του αυθαίρετες πρωτοβουλίες για σοβαρά θέματα που αφορούν τον Ιερό Ναό και την ενορία με αποτέλεσμα να βρίσκομαι συνεχώς εκτεθειμένος. Για να γίνω περισσότερο κατανοητός σας αναφέρω τα εξής περιστατικά: 1) Ο Ιερός Ναός μας, όπως ξέρετε, είναι δίκλιτος, εποχής Ενετοκρατίας και υπάγεται στην επιτήρηση της Αρχαιολογίας. Έχει δύο εισόδους με ξύλινες πόρτες καλοσυντηρημένες οι οποίες δεν έχουν χερούλια, ώστε να ανοιγοκλείνουν αλλά μόνο με κλειδί. Του πρότεινα να καλέσουμε κάποιον από την Αρχαιολογία για να μας υποδείξει τί μπορούμε να βάλουμε για να γίνουν  πιο λειτουργικές, η απάντησή του ήταν πως έχει αποφασίσει με κρυφό τρόπο να τις πετάξει και να βάλει αλουμινιένες χωρίς να πάρει είδηση κανείς. Του απάντησα πως με αυτή την ενέργεια, αν την κάνει, αφήνει νομικά εκτεθειμένους εμένα και την Ιερά Μητρόπολή μας, και μου είπε απρεπώς να περιοριστώ στη δουλειά μου εννοώντας μόνο στα λειτουργικά μου καθήκοντα μέσα στο ιερό!!! 2) Όταν δεν υπάρχει μνημόσυνο απαιτεί να μην κάνω λειτουργία γιατί η εκκλησία δεν θα έχει κόσμο και λεφτά να πληρώσει τον ψάλτη. Για να λειτουργήσω 25η Μαρτίου, 28η Οκτωβρίου, Πρωτοχρονιά Αγίου Βασιλείου, Τριών Ιεραρχών κλπ. πρέπει να έρθω σε αντιπαλότητα με τους δύο επιτρόπους και αναλόγως τα κέφια τους και τη διάθεσή τους, αν δεν έχουν «δουλειά» θα μου επιτρέψουν να λειτουργήσω, με συνέπεια οι χωριανοί  αρκετές φορές να διαμαρτύρονται. Και πρόσφατα αναγκάστηκα, για να μη διαπληκτιστώ μαζί τους, την ημέρα της Σταυροπροσκυνήσεως να λειτουργήσω στο Σαμωνά ενώ ο κόσμος ήθελε να γίνει λειτουργία στους Κάμπους. Τέλος να επισημάνω πως με τους υπόλοιπους επιτρόπους στην Τσακίστρα, Μαδαρό, Σαμωνά διατηρώ άριστες σχέσεις και άριστη συνεργασία μαζί τους. Σας παρακαλώ θερμώς με ευλάβεια Θεού να με απαλλάξετε, αν γίνεται, από τα δύο αυτά άτομα Δημήτριο Φανουριάκη και Ελευθέριο Νικολιουδάκη και να μπορέσουμε να βρούμε            δύο  άλλους ευλαβείς ανθρώπους να συνεργαστώ μαζί τους,  ή να συνεχίσω στα επόμενα χωριά μέχρι να βρεθεί κάποια λύση. Ζητάω με αγάπη, σεβασμό στο πρόσωπό σας και στο ιερότατο αξίωμα που κατέχετε, την στήριξη και βοήθειά σας να συνεχίσω. Μετά βαθυτάτου σεβασμού. Πατήρ Παναγιώτης Μητριτσάκης (υπογραφή –σφραγίδα), Εφημέριος στις Ενορίες Κάμποι Κυδωνίας, Μαδαρό Κυδωνίας και Σαμωνάς Αποκορώνου».



2 - Επιστολή με αριθ. πρωτ. 8/016/18-4-2016, από την οποία αποδεικνύεται ότι με πιέζατε στη Μητρόπολη να δεχθώ τους εν λόγω δύο επιτρόπους στην Ενορία των Κάμπων και να παραμένω σε αυτήν την Ενορία υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες



            Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ.κ. Δαμασκηνό



            Ευλόγησον Δέσποτα.

            Εν ειρήνη του Κυρίου δεηθώμεν.

            Υπέρ της άνωθεν ειρήνης και της σωτηρίας των ψυχών ημών του Κυρίου δεηθώμεν.

            Υπέρ της ειρήνης του σύμπαντος κόσμου, ευσταθείας των Αγίων του Θεού Εκκλησιών και της των πάντων ενώσεως του Κυρίου δεηθώμεν.

            Υπέρ του αγίου οίκου τούτου και των μετά πίστεως, ευλαβείας και φόβου Θεού εισιόντων εν αυτώ του Κυρίου δεηθώμεν.

            Υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών Δαμασκηνού, του τιμίου πρεσβυτερίου, της εν Χριστώ διακονίας, παντός του κλήρου και του λαού του Κυρίου δεηθώμεν.

            Εύξασθε οι κατηχούμενοι τω Κυρίω.

Οι πιστοί υπέρ των κατηχουμένων δεηθώμεν.

Ίνα ο Κύριος αυτούς ελεήση.

Κατηχήση αυτούς τον λόγον της αληθείας.

Αποκαλύψη αυτοίς το Ευαγγέλιον της Δικαιοσύνης.

Ενώση αυτούς τη Αγία αυτού Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

Σώσον, ελέησον, αντιλαβού και διαφύλαξον αυτούς ο Θεός τη ση χάριτι.

Οι κατηχούμενοι τας κεφαλάς ημών τω Κυρίω κλίνατε.

Ίνα και αυτοί συν ημίν δοξάζωσι το πάντιμον και μεγαλοπρεπές όνομά σου, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Μνήσθητι, Δέσποτα, Φιλάνθρωπε πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων ορθοτομούντων τον Λόγον της Σης Αληθείας, του Αρχιεπισκόπου ημών Δαμασκηνού, του τιμίου πρεσβυτερίου, της εν Χριστώ διακονίας και παντός ιερατικού και μοναχικού τάγματος, των αδελφών και συλλειτουργών ημών πρεσβυτέρων, διακόνων και πάντων των αδελφών ημών ούς προσκαλέσω εις την σην διακονίαν δια της σης ευσπλαχνίας Πανάγαθε Δέσποτα. Μνήσθητι Κύριε, των κατά πνεύμα και κατά σάρκα οικείων ημών, των μισούντων και αγαπώντων ημάς, και υπέρ πάσης ψυχής χριστιανών Ορθοδόξων θλιβομένης τε και καταπονουμένης ελέους σου και βοηθείας επιδεομένης.

Ευλόγησον Δέσποτα.

Της αρχιερωσύνης σου μνησθείη Κύριος ο Θεός εν τη βασιλεία αυτού πάντοτε, νυν και αεί και τους αιώνας των αιώνων.

Πνεύμα Άγιον επελεύσεται επί σε, και δύναμις Υψίστου επισκιάσοι σοι.

Αυτό το Πνεύμα συλλειτουργήσοι ημίν πάσας τας ημέρας της ζωής ημών.

Και ην και έστι και έσται.

Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου, πρόσχωμεν.

Εξαιρέτως της Παναγίας Αχράντου, Υπερευλογημένης Ενδόξου Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας.

Εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του Αρχιεπισκόπου ημών Δαμασκηνού, όν χάρισαι ταις αγίαις σου εκκλησίαις, εν ειρήνη σώον, έντιμον, υγιά, μακροημερεύοντα και ορθοτομούντα τον Λόγον της Σης Αληθείας.

Πιστεύω Κύριε και ομολογώ ότι Συ εί αληθώς ο Χριστός ο Υιός του Θεού του ζώντος ο ελθών τις τον κόσμον αμαρτωλούς σώσαι όν πρώτος ειμί εγώ. Έτι πιστεύω ότι τούτο αυτό εστί το άχραντον Σώμα Σου και τούτο αυτό εστί το τίμιον Αίμα Σου.

Δέομαι ουν σου ελέησόν με και συγχώρησόν μοι τα παραπτώματά μου τα εκούσια και τα ακούσια τα εν λόγω τα εν έργω τα εν γνώσει και αγνοία και αξίωσον με ακατακρίτως μετασχείν των αχράντων μυστηρίων  εις άφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον. Αμήν.

Του δείπνου σου του μυστικού σήμερον Υιέ Θεού κοινωνόν με παράλαβε. Ου μη γαρ τοις εχθροίς σου το μυστήριο είπω ου φίλημά σοι δώσω καθάπερ ο Ιούδας αλλ’ ως ο ληστής ομολογώ σοι Μνήσθητί μου Κύριε εν τη βασιλεία σου.

Ευλόγησον Δέσποτα Άγιε.

Θυμίαμα Σοι προσφέρομεν Χριστέ ο Θεός ημών εις οσμήν ευωδίας πνευματικής ο προσδεξάμενος εις το επουράνιόν Σου Θυσιαστήριον αντικατάπεμψον ημίν την Χάριν του Παναγίου Σου Πνεύματος, σκέπασον ημάς ο Θεός εν τη σκέπη των πτερύγων σου, αποδίωξον αφ’ ημών πάντα εχθρόν και πολέμιον (ορατόν και αόρατον), ειρήνευσον ημών την ζωήν, Κύριε ελέησον ημάς και τον κόσμον σου και σώσον τας ψυχάς ημών ως αγαθός και φιλάνθρωπος και ελεήμων Θεός.



Δια ταύτα με βαθύτατο σεβασμό σας ζητώ την κατανόησή σας για την ψυχολογική πίεση όπου περνάω τις μέρες τούτες με αποτέλεσμα να αιμορραγίσει η μύτη μου, να κάνω πυρετό και να επισκεφθώ το κρατικό μας νοσοκομείο. Για του λόγου το αληθές σας καταθέτω και το ιατρικό πιστοποιητικό και την θεραπεία που μου δόθηκε περιμένοντας τις μέρες αυτές να εξεταστώ και από νευρολόγο. Γι’ αυτό σας αιτούμαι 15ήμερη αναρρωτική άδεια υπενθυμίζοντάς σας πως σε όλη τη διάρκεια της ιερωσύνης μου έχω πάρει μόνο μια φορά τρεις μέρες άδεια για να μεταβώ εις Αθήνας για θέμα και πάλι υγείας. Την ευχή σας. Π. Παναγιώτης Μητριτσάκης, Εφημέριος Κάμπων Κυδωνίας, Μαδαρού Κυδωνίας, Σαμωνά Αποκορώνου».



3 - Η υπ’ αριθ. πρωτ. 09/2016 αίτησή μου για αναρρωτική άδεια, από την οποία αποδεικνύεται ότι με πιέζατε στη Μητρόπολη να δεχθώ τους εν λόγω δύο επιτρόπους στην Ενορία των Κάμπων και να παραμένω σε αυτήν την Ενορία υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες

«Αριθ. πρωτ. 09/2016

Αίτηση του Ιερέως Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου Ενορίας Κάμπων – Μαδαρού – Σαμωνά Κυδωνίας

Θέμα: Χορήγηση αναρρωτικής αδείας 15 ημερών

Προς

Την Α΄/μιαν Υγειονομικήν Επιτροπήν

Ν. Χανίων

Ενταύθα

Δια της Ιεράς Μητροπόλεως

Κυδωνίας και Αποκορώνου



Σας υποβάλλω ιατρικόν πιστοποιητικόν εκ του Ψυχιατρικού  Τμήματος του Γ.Ν.Χανίων εις το οποίον διαφαίνεται ότι κατόπιν εξετάσεως παρουσιάζω έντονους αγχώδεις δυσθυμικάς εκδηλώσεις μετά σωματομετατρεπτικών συμπτωμάτων και ότι χρήζω αναρρωτικής αδείας 15 ημερών από 15-4-2016 έως 30-4-2016.

Εν Χανίοις, 26-4-2016

Π. Παναγιώτης Μητριτσάκης

(υπογραφή)»



4 - Το με αριθ. πρωτ. 10/2016 έγγραφό μου, το οποίο περιλαμβάνει την αντίρρηση της Ορθόδοξης συνειδήσεώς μου στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης και το οποίο υποβλήθηκε στη Μητρόπολη πριν την πραγματοποίηση της εν λόγω Ψευδο-συνόδου

«Αριθ. πρωτ. 10/2016

Χανιά 1η Μαϊου 2016

Προς τον Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό



Σας ανακοινώνω πως από την Κυριακή 1-5-2016 δεν επιθυμώ να είμαι Ιερέας στην Ιερά Μητρόπολη σας Κυδωνίας και Αποκορώνου και σας παρακαλώ να ξεκινήσετε τις νόμιμες διαδικασίες ώστε το συντομότερο δυνατόν να γίνει και η αποχώρησή μου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Εντός των προσεχών ημερών θα σας παραδώσω τα βιβλία και τις σφραγίδες των ενοριών. Η απόφασή μου αυτή είναι οριστική και αμετάκλητη.



Υ.Σ.: Το παρόν έγγραφο το έκανα σε τρία αντίτυπα για κάθε νόμιμη χρήση.

Το πρώτο καταθέτω σε σας.

Το δεύτερο στο δικηγόρο μου.

Και το τρίτο το κρατάω στα προσωπικά μου αρχεία.



Με σεβασμό

Ιερέας Παναγιώτης Μητριτσάκης

(υπογραφή – σφραγίδα)

Πρώην Εφημέριος στις Ενορίες Κάμπων, Μαδαρού Κυδωνίας, Σαμωνά Αποκορώνου»



Αριθ. πρωτ. 11/2016

Χανιά 4 Οκτωβρίου 2016



5 – Η αίτηση για την άδεια την οποία μου προτείνατε να πάρω μέχρι να αποφασίσω τί θα κάνω μη αποδεχόμενος την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης και εν αναμονή της  απόφασης της  Ιεραρχίας της Ελλάδος για την εν λόγω Ψευδο-σύνοδο                                           

«Αίτηση

Ιερέως π. Παναγιώτη Μητριτσάκη

Προς τον Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό



Ευλογείτε.

Ευσεβώς σας αιτούμαι μια άδεια 15 ημερών από σήμερα 4/10 ως 19/10/2016.

Με σεβασμό

Π. Παναγιώτης Μητριτσάκης

Εγκρίνεται

Υπογραφή του Κυδωνίας και Αποκορώνου»

11 σχόλια:

  1. Έμενα στα Χανιά για χρόνια και ήμουν κοντά στα εκκλησιαστικά πράγματα. Αυτή η επισκοπή είναι το πιο πειθήνιο όργανο του Οικ. Πατριάρχη.
    Π.Παναγιώτη, δώσατε πολύ χαρά στον Δεσπότη Χριστό μας, πάντα άξιος στην Ορθόδοξη ομολογία!
    Μια Αποτειχισμενη Ορθόδοξη Χριστιανή (από την νεοημερολογητικη αιρετική "εκκλησία") που ακολουθεί το εορτολόγιο των Πατέρων (δεν συνεορταζει με παπικους και προτεστάντες αιρετικούς).
    Κ. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πότε συνεορτάζουν οι Ορθόδοξοι με τους Παπικούς και τους Προτεστάντες (που δεν έχουν αγίους);
      Φέτος, που συνεορτάζουμε με τους Παπικούς και τους Προτεστάντες το Πάσχα την ίδια μέρα, εσείς θα εορτάσετε άλλη μέρα;

      Διαγραφή
  2. Ένας που εχει βγάλει μόνο δημοτικό1 Ιανουαρίου 2017 στις 2:15 μ.μ.

    Μακάριοι οι δεδιωγμενοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστιν η βασιλεία των ουρανών. Χαίρετε και αγαλλιασθε ότι ο μισθός υμων πολύς εν τοις ουρανούς. Ουτο γαρ εδιωξαν τους προφητας τους προ υμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΆΤΕΡ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
    Αντρίκια λόγια,λόγια ΛΕΒΈΝΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΕΑ !
    Και πως αλλιώς,γεννημένος και γαλουχημένος απο τέτοια μάνα!!!!!
    Να σ'ευλογεί κυρά μου η ΜΑΝΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, να χαίρεσαι τον γιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσοι αποτελούν τον κλήρο στη χώρα μας; 100 Αρχιερείς και 10000 Ιερείς. Πόσοι από αυτούς είναι αποτειχισμένοι; Από τους Αρχιερείς κανένας. Από τους Ιερείς 100 (και πολλούς λέω). Δηλαδή, από τους Ιερείς είναι αποτειχισμένοι το 1% (και πάρα πολλοί είναι). Το 99% δεν είναι αποτειχισμένοι. Πόσοι από τον λαό (που δεν ξέρει τι του γίνεται) είναι αποτειχισμένοι; Το πολύ 1000 στα 10000000, δηλ. ποσοστό 1 στους 10000. Με αυτά τα ποσοστά και χωρίς Αρχιερέα, νομίζετε ότι θα υπάρξει αποτείχιση; Λέμε ότι "η μικρά ζύμη όλο το φύραμα ζημοί". Δεν λέμε "η ελάχιστη ζύμη όλο το φύραμα ζυμοί". Χωρίς 3 τουλάχιστον Αρχιερείς δεν μπορεί να υπάρξει αποτείχιση. Οι 3 Αρχιερείς μπορεί να αποτελέσουν Σύνοδο, η οποία μπορεί να καταδικάσει τον Βαρθολομαίο και κάθε Βαρθολομαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koιταξε φιλε.
      Εμεις δεν μετραμε 1 και 2 και 1000.
      Εμεις εφαρμοζουμε το θελημα του Θεου και των Αγιων Του.
      Ετσι οπως εκαναν οι Αγιοι Πατερες.
      5 να μεινουμε δεν μας ενδιαφερει.
      Ξερεις ποσο λαο εχουν οι δεσποοταδες σου;
      Μηδαμινο.
      Τιποτα.
      Μετρημενους.
      Και ομως αυτοι επλασαν σημεια και τερατα για τον εαυτο τους και εμφανιζονται ως αντιπροσωποι του Ιησου.
      Καμμια σχεσι μαζι Του.
      Εκεινος θα τους πει: ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.
      Λοιπον, τι μετρας;
      Στα ματια του θεου ενας κανει για χιλιους.
      Ουκ εν τω πολλω το ευ.
      Και στενη η πυλη και ολιγοι κλπ αυτα δεν τα διαβασες ποτε;

      Εσυ τι κανεις που ανηκεις στην καθαρη Ορθοδοξια ή στην Αιρεσι;
      Αυτο θα κρινη ο Θεος σε σενα και οχι αν ερθουν αρχιερεις να καθαιρεσουν ή οχι τον Βαρθολομαιο.
      Οι αγιοι αποτειχιζονταν ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΙ και δεν ζητουσαν μαζι τους συνακολουθους και ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΥΣ.
      Αυτοι που τα λεν αυτα ειναι γελοιοι παραμυθαδες.
      Καθε μερα οι Αποτειχισμενοι γραφουν αποστομωτικα κειμενα σε τετοιες κακοδοξιες των ....ευλαβων βλαμμενων που δεν εχουν καμμια σχεσι με την Ορθοδοξια.
      Ξερεις κατι;
      ΝΑΙ, ΝΑΙ, ειναι ΒΑΡΙΑ Η ...ΚΑΛΟΓΗΡΙΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρουμε τι θα πει Εκείνος. Εξ άλλου ο Νύσσης και ο Μάξιμος λένε, ότι όλοι θα σωθούν.
      Οι δεσποτάδες έχουν λίγο λαό απ΄αυτούς που καταλαβαίνουν και πολύ λαό, που δεν ξέρει τι του γίνεται.
      Πως όμως θα καταδιασθεί ο Βαρθολομαίος χωρίς Σύνοδο;

      Διαγραφή
  5. Μπράβο στον λεβέντη π. Παναγιώτη, αυτή είναι Χριστιαννική λεβεντιά, αλλά και οι Πιστοί πρέπει να μην μείνουν μόνο στα λόγια, αλλά να συμπαρασταθούν στον Ιερέα τους και ηθικά και Οικονομικά, από λίγο ο καθένας να ζήσει και ο Ιερέας με την Οικογένειά του, εάν τον καθαιρέσουν και του σταματήσουν τον μισθό του για τον αγώνα όλων μας. Εγώ που τα γράφω αυτά ακολουθώ το Πάτριο και εμείς έτσι κάνουμε με τους κληρικούς μας, τους βοηθάμε το κατά δύναμη, άνθρωποι είναι και αυτοί έχουν οικογένειες και ανάγκες, να είμαστε κοντά στους αληθινούς αγωνιστές κληρικούς όχι μόνο λόγια μεγάλα και παχυά, όχι μόνο απαιτήσεις και κρίσεις για το τί πρέπει να κάνουν οι άλλοι και ιδιαίτερα οι κληρικοί . Αυτοί θα βάλουν το σώμα τους μπροστά και εμείς από δίπλά "αδελφός υπό αδελφού βοηθούμενος ως πόλις οχυρά". Τελείωσαν τα "ψέμματα" τα πράγματα σοβάρεψαν, ο αγώνας είναι υποχρέωση όλων μας όχι μόνο των άλλων και εμείς μόνο να μένουμε στα λόγια, αλλιώτικα θα είμαστε άξιοι των επιλογών μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμπαράσταση τόσο η ηθική όσο και η οικονομική είναι σίγουρη προς τον π. Παναγιώτη και τον κάθε πατέρα που θα είναι ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
      Το καριερίστικο παπαδαριό τόλμησε να πει στον λειτουργό Του Κυρίου: Φτωχάκι είσαι πως θα ζήσεις;!!!
      Aνόητοι!Το:...οι δε εκζητούντες Τον Κύριο ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού δεν το ξέρετε;
      Aλλά και λέγοντας κάτι τέτοιο, δεν σας κόβει ότι αμέσως γίνεται αντιληπτό ότι ενδιαφέρεστε για τον μισθό και όχι για ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;

      Διαγραφή
    2. Στην Εκκλησία του Ευαγγελίου την Ορθόδοξη, ο πρεσβύτερος πρέπει να χειροτονείται πρεσβύτερος, ήτοι 45 -50 ετών, αφού ήδη έχει εξακήσει κάποιο τίμιο επάγγελμα για βιοπορισμό ώστε να ζήσει την οικογένειά του με τιμιότητα και αφού έχουν προηγηθεί 25 -30 χρόνια έγγαμου βίου με ανατροφή πολλών και σωστά αναθρεμμένων παιδιών. Δεν είναι επάγγελμα η ιεροσύνη, δεν είναι για βιοπορισμό, οι δε επίσκοποι κι αρχιμανδρίτες ως ακτήμονες μοναχοί δεν θα έπρεπε να μισθοδοτούνται από το Κράτος. Ένα ράσο κι ένα πιάτο φαϊ θα τους τα εξασφάλιζε η Μονή που ανήκουν και ο λαός που διακονούν.

      Διαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡ. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου